• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10-2025

Goner

What can I do you for ?

Koldur schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:56:
Bij de Wii U zit meestal wel een sensorbalk, maar bij het basic pakket niet nee.
Volgens de documentatie zit bij basic ook een sensor balk ... :?

http://www.nintendo.com/c...u_quickstart_guide_en.pdf

en hier zit-ie ook bij de box content :

http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-4a22.html

Blijkbaar verschilt dat per land ?
bij bol.com: Let op de basis versie van de Wii U bevat GEEN sensorbalk

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 19-11-2014 11:56 ]

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:37
Zolang er in het pakket een Wiimote aanwezig is, wordt er ook een sensorbalk inbegrepen.
Zo! Watch_Dogs is onderweg. Ben heeeeeeel benieuwd.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Topicstarter
Goner schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:50:
[...]

Volgens de documentatie zit bij basic ook een sensor balk ... :?

http://www.nintendo.com/c...u_quickstart_guide_en.pdf

en hier zit-ie ook bij de box content :

http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-4a22.html

Blijkbaar verschilt dat per land ?
bij bol.com: Let op de basis versie van de Wii U bevat GEEN sensorbalk
Verschilt per regio. Of eigenlijk ALLEEN in de VS zit er altijd een sensorbalk bij ;)

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2025
Hallo allemaal,

Ik ben aan het bedenken voor mijn vriendin (en dan ook indirect voor mezelf) een Wii U voor kerst aan te schaffen. We hebben pas een PS4 gekocht, dat wel, maar af en toe hoor ik toch het bedroefde "hadden we maar een Wii U want daar zijn zulke leuke spelletjes op te spelen!"
Ik zie dat bij gamemania een nieuw pakket in de aanbieding is voor 199 euro:
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=29506
Dit pakket bevat:
- Witte Wii U
- Witte Wii U GamePad
- GamePad tafelstandaard
- 8 GB ingebouwd flashgeheugen
- HDMI kabel & voedingkabels
- Sensorbalk
-Witte Wii Remote Plus met polsbandje
- Nintendo Land
- Wii Party U
Net de review van Kotaku van De Wii U na 20 maanden en die zijn vrij enthousiast over zoals het nu is.
Ze klagen daar wel over "maar" 32GB intern geheugen, en dit basispakket heeft maar 8 GB. Persoonlijk vind ik wit ook niet zo mooi, maar de zwarte 32GB variant is al gelijk 100 euro duurder.

Iemand nog voors en tegens hiervan?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:48
Afgezien van de kleur kun je er schijnbaar een usb stick of externe schijf aan hangen voor opslag.

Ikzelf heb de premium zwarte met 32GB geheugen. Zit iig niet aan de max nog.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08-2025
Als je veel fysiek koopt dan is 32gb wel voldoende, of de dlc gaat oplopen...
Maar als je graag veel uit eshop download dan krijg je alles wel gevuld uiteindelijk.

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 09:51
striner schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:29:
Hallo allemaal,

Ik ben aan het bedenken voor mijn vriendin (en dan ook indirect voor mezelf) een Wii U voor kerst aan te schaffen. We hebben pas een PS4 gekocht, dat wel, maar af en toe hoor ik toch het bedroefde "hadden we maar een Wii U want daar zijn zulke leuke spelletjes op te spelen!"
Ik zie dat bij gamemania een nieuw pakket in de aanbieding is voor 199 euro:
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=29506

[...]

Net de review van Kotaku van De Wii U na 20 maanden en die zijn vrij enthousiast over zoals het nu is.
Ze klagen daar wel over "maar" 32GB intern geheugen, en dit basispakket heeft maar 8 GB. Persoonlijk vind ik wit ook niet zo mooi, maar de zwarte 32GB variant is al gelijk 100 euro duurder.

Iemand nog voors en tegens hiervan?
let er wel op dat je bij de andere paketten je er een "volwaardige" game bij krijgt.
het zij Mario Kart 8 (erg leuke game) of New Super Mario Bros U en New Super Luigi U (leuke 2d mario games)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Iemand toevallig enig idee of de Wii Party U van de bartsmit alleen de game is of dat daar de remote ook bij zit? Is nu een dagaanbieding namelijk.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Remote zit erbij!

Correctie, ik dacht dat het om de console bundel ging. Te snel gepraat.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 16:32 ]

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11-2025

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik heb ook dat Basic Pack met Wii Party U gekocht vorige week. Ik wilde graag een witte U, omdat ik die mooier vond en beter bij mij tvmeubel past. €199 is een fijne prijs en imo een betere deal dan die premium packs + game, die zo'n €90 euro duurder zijn.

Met die Basic pack heb je, tegenover Premium Pack:

- Witte console
- 8 gb ipv 32GB
- Geen cradle
- Extra Wiimote

Maar die cradle is nu €5,- bij dixons/mycom ipv €20.- En 32GB is eigenlijk ook krap. Ik had nog een 32GB usb stick over en heb die gewoon in de U geprikt. Voor het prijs verschil met de Premium Pack kan je nog ongeveer 2 games kopen. Dan heb je Wii Party U + Nintendoland + 2 games + Wiimote extra.

Wii Party U is trouwens nog best grappig. Mijn vriendin wil wel een paar x per week een potje doen. Is ook leuk met wat mensen over de vloer.

[ Voor 9% gewijzigd door jd1987 op 20-11-2014 13:17 ]

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 18:19
De Basic Pack was een paar weken geleden 169 euro bij de Bart Smit en/of Intertoys.
Daar hebben ze geregeld een actie met 10% korting op hardware.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• striner
  • Laatst online: 07-12-2025
Oh ok, dus deze is er al een tijdje blijkbaar, daar had ik niet op gelet, ik dacht dat dit een holiday-prijsverlaging was :P
Dan denk ik dat ik nog een paar weekjes wacht om te kijken of er nog een andere aanbieding aankomt.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Heel zeker? Ik doel op de aanbieding van 20 euro voor het spel hè, niet op de console bundel. Dit even voor de zekerheid...

Breek je nek voorzichtig

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:18
Lijkt mij niet, bij de specificaties staat:
Afmetingen verpakking in cm (lxbxh) 14x19x1
Daar past een remote nooit in (en het plaatje is ook alleen van een dvd doosje en niet de set doos zoals hier)

[ Voor 0% gewijzigd door Medjai op 20-11-2014 14:04 . Reden: typo ]

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01 07:58
Ik heb Wii Party U gisteren gehaald bij Bart Smit en het is alleen het spel zelf. Ik las ook op de acherkant dat het niet los verkocht mocht worden. Dus wellicht is dit een partij die uit een pakket komt?

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 09:51
djmartyn schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:38:
Ik heb Wii Party U gisteren gehaald bij Bart Smit en het is alleen het spel zelf. Ik las ook op de acherkant dat het niet los verkocht mocht worden. Dus wellicht is dit een partij die uit een pakket komt?
mee terug gaan en aangeven bij de kassa, kijken of je de remote er nog bij kan smokkelen.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:02
Net de Wehkamp korting voor Super Smash Bros gemist :(, 60 euro vind ik te duur. tussen de 40 en 50 euro dan moet het wel ophouden :) Iemand een tip?

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-01 12:29
Rudyyy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:34:
Net de Wehkamp korting voor Super Smash Bros gemist :(, 60 euro vind ik te duur. tussen de 40 en 50 euro dan moet het wel ophouden :) Iemand een tip?
Via Game.co.uk een downloadcode kopen. Kost 40 pond = 48 euro.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Rudyyy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:34:
Als je ok bent met een download en het niet nadrukkelijk op de eerste dag wil hebben: Wachten tot hij in de game.co.uk shop staat, dan kost hij waarschijnlijk 40 pond, dat is 50 euro. Krijg je gewoon eshop deluxe punten voor (mits je een deluxe Wii U hebt natuurlijk) en die weer gebruiken voor iets anders?

Anders Zavvi. Maar verhalen daar over zijn wisselend... daar Is hij net ff duurder dan €50:
€50,79

Breek je nek voorzichtig

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
Ik koop 'm wel gewoon in de lokale Bart Smit als ie uitkomt. Daar zullen ze op dag 1 toch wel een voorraad hebben?

PC Specs

Gisteren Watch_Dogs WiiU binnen gekregen en even gespeeld.
Eerste indruk is heel positief. Game ziet er goed uit en speelt vooralsnog prima. Moet wel zeggen dat de laadtijden wat aan de lange kant zijn als je moet herstarten. Dit weekend wat meer ervaring opdoen!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-01 12:29
The PyroPath schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:49:
[...]

Als je ok bent met een download en het niet nadrukkelijk op de eerste dag wil hebben: Wachten tot hij in de game.co.uk shop staat, dan kost hij waarschijnlijk 40 pond, dat is 50 euro. Krijg je gewoon eshop deluxe punten voor (mits je een deluxe Wii U hebt natuurlijk) en die weer gebruiken voor iets anders?

Anders Zavvi. Maar verhalen daar over zijn wisselend... daar Is hij net ff duurder dan €50:
€50,79
je kan em gewoon pre-loaden hoor. 12 uur snachts is ie speelbaar.
wel een 17Gb download :O

Verwijderd

Topicstarter
Kashika schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:47:
[...]

Wii U in slaapstand en de rest gaat vanzelf. ;)

• rudyman85
The PyroPath schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:49:
[...]

€50,79
Zavvi is geen optie, kan 2 weken duren voordat je het spel binnen hebt , zie ook reacties op budgetgaming :)

Misschien een goede site om in de gaten te houden (budget gaming)
http://www.budgetgaming.n...mash+bros+wii+u_Wiiu.html

Denk dat het toch de winkel wordt. Download is geen optie, wil 'm later wel weer verkopen :)

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 21-11-2014 10:56 ]

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Kashika schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:47:
[...]

Ik had hem nog niet gezien by game.co.uk (staat niet bij eshop downloads volgens mij), vandaar mijn opmerking dat je dan moest wachten tot ze hem zouden verkopen.

Deze comment wekt weinig vertrouwen dat je daadwerkelijk echt kan preloaden...
PLEASE NOTE: Your download code will be emailed to you near release date.

[ Voor 18% gewijzigd door The PyroPath op 21-11-2014 11:31 ]

Breek je nek voorzichtig

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 21:52

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Download voor Watch Dogs loopt, bijna 3 uur download tijd :(

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:58
The PyroPath schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:29:
[...]

Ik had hem nog niet gezien by game.co.uk (staat niet bij eshop downloads volgens mij), vandaar mijn opmerking dat je dan moest wachten tot ze hem zouden verkopen.

Deze comment wekt weinig vertrouwen dat je daadwerkelijk echt kan preloaden...

[...]
Valt wel mee, hoor. Smash Bros 3DS had ik ook bij Game in pre-order staan, en ik kreeg de DL-code op 2 oktober in de mailbox – een dag voor release.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Zo ook even de wiiU party editie aangeschaft.
Nu alleen nog even wii stick usb stick oplaadstation voor 2 wii sticks met accu en mario party en mario kart aanschaffen en ik ben weer even klaar

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• rudyman85
Vroeg of laat wordt het tijd voor de Wii U 2 of Wii 2 met smash bros wii u 2. Dan pas hoor ! :D

Verwijderd

Topicstarter
Rudyyy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:55:
[...]

Denk dat het toch de winkel wordt. Download is geen optie, wil 'm later wel weer verkopen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.nooooooooooooooo.com/vader.jpg

• Aaargh!

Aaargh!

Nog ruim een uur voor Watch Dogs binnen is :(

Ondertussen maar wat werk doen :P

• rudyman85

• Aaargh!

Aaargh!

:N

Games is net als computer hardware: die vervang je niet, je koopt alleen extra erbij.

• rudyman85
Aaargh! schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:30:
[...]

:N

Games is net als computer hardware: die vervang je niet, je koopt alleen extra erbij.
Het spijt me :/ Tijd voor potje Smash Bros volgende week? Vechten we het uit :D

• Aaargh!

Aaargh!

Rudyyy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:33:
[...]

Het spijt me :/ Tijd voor potje Smash Bros volgende week? Vechten we het uit :D
Nah, Smash sla ik over, ik ben niet zo van de multiplayer games.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Zo, ook eindelijk in bezit van een WiiU. Mario in HD! Yay!

De WiiU maakt echter wel veel "lawaai" zodra je een disc erin doet (vergeleken met mijn PS3). Is dat normaal? Zou op basis hiervan bijna overstappen op digitale aanschaf van de games zodat die disc drive niets hoeft te doen...

Hoe is dat bij jullie?

Edit: ik las zojuist elders dat de disc alleen moet draaien bij opstarten van het spel. Bij mij is het constantly spinning. Ook wanneer ik in home screen ben. Raar toch?

[ Voor 21% gewijzigd door Sssquirrel op 21-11-2014 23:20 ]

This is a Rapture reminder..

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb daar verder geen last van. Vraagje, heb je de Wii U verticaal of horizontaal staan. Of staat hij in een kastje?

En de Wii U installeert spellen niet op het inerne geheugen of externe HDD, dus ook tijdens het spelen blijft de disc draaien, die idd wat geluid maakt. (Verwaarloosbaar, dat wel)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 23:55 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01 06:59
Dat heb ik ook, niet hard maar wel hoorbaar. Mijn wii ligt plat.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Sssquirrel
Mijne staat rechtop. Maar het lawaai valt toch wel mee. Gisteravond was het gewoon heel erg stil en had ik geluid via koptelefoon. Vanochtend met geluid via TV en andere geluiden in huis, dan valt het lawaai van de disc drive wel mee (echter nog steeds luider dan de ps3).

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:47
Wii U is vrijwel stil, maakt niet meer lawaai dan de dvdspeler in mijn pc's en laptops.
Zowel horizontaal als verticaal.
Horizontaal, in een kastje. Geen idee of de disc drive veel lawaai maakt, aangezien de meeste games op een harde schijf staan. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-01 07:51
Horizontaal in een kast, en maakt inderdaad redelijk wat lawaai. Niet méér dan de dvd speler in mijn pc, maar wel degelijk meer dan mijn high-end Denon blu-ray speler.

Verwijderd

Horizontaal in een niet afgesloten tv meubel. Rondom meer dan genoeg ruimte.
Geluid is me eigenlijk nooit opgevallen tijdens het gamen. Zowel mijn Wii als mijn PS3 slim maakten schijnbaar dus meer geluid.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:01
Gister Nintendoland weer eens opgestart met wat vrienden. Maar kreeg al snel een read error, dat de disc vuil is... maar helaas hij lijkt toch echt overleden. zoveel krassen heeft de disc niet eens... (vergeleken met wommige 2e hands ps2 discs die ik gekocht heb).

gelukkig is het ninendoland, en niet een andere game.

• hcQd
  • Laatst online: 01:38
Sssquirrel schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 08:53:
(echter nog steeds luider dan de ps3).
De schijf draait ruim twee keer zo snel rond bij de Wii U, niet echt verwonderlijk.

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:10:
Gister Nintendoland weer eens opgestart met wat vrienden. Maar kreeg al snel een read error, dat de disc vuil is... maar helaas hij lijkt toch echt overleden. zoveel krassen heeft de disc niet eens... (vergeleken met wommige 2e hands ps2 discs die ik gekocht heb).

gelukkig is het ninendoland, en niet een andere game.
Even contact opnemen met Nintendo. Grote kans dat ze de disc voor je vervangen als je de oude op stuurt.

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:18:
[...]

Even contact opnemen met Nintendo. Grote kans dat ze de disc voor je vervangen als je de oude op stuurt.
Zal maandag even bellen. en dan maar hopen dat het niet langer dan 15 minuten duurt, want dan is nieuw kopen goedkoper :9

• Sssquirrel
hcQd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:33:
[...]

De schijf draait ruim twee keer zo snel rond bij de Wii U, niet echt verwonderlijk.
Het maakt ook verder niets uit. Was gewoon iets dat me opviel. Het zal de pret zeker niet drukken ☺

• Phusebox
  • Laatst online: 00:03
Hmm het jeukt toch weer om het stof van mijn Wii U af te blazen en Smash Bros te kopen. Denk nog net weemoed terug aan de GameCube periode.

Gevaar nu is dat vrienden nauwelijks nog tijd hebben in hun drukke leven en vier man op de bank krijgen voor een potje smash bros is nagenoeg onhaalbaar. Plus de game gaat me dan meteen 240 euro kosten want moet dan ook vier pro controllers aanschaffen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:30:
Hmm het jeukt toch weer om het stof van mijn Wii U af te blazen en Smash Bros te kopen. Denk nog net weemoed terug aan de GameCube periode.

Gevaar nu is dat vrienden nauwelijks nog tijd hebben in hun drukke leven en vier man op de bank krijgen voor een potje smash bros is nagenoeg onhaalbaar. Plus de game gaat me dan meteen 240 euro kosten want moet dan ook vier pro controllers aanschaffen.
Als je je GameCube controllers nog heb liggen hoef je alleen zo'n verloop kabeltje te halen waar je er 4 op aan kan sluiten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Phusebox
Oh zijn die er tegenwoordig? Nice. Werkt het ook met de wavebird?

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 19:44
Werkt ook met de wavebird controllers. De adapter wordt samen met smash uitgebracht en werkt ook alleen met smash.

[ Voor 50% gewijzigd door jorisderoo op 23-11-2014 11:14 ]

Mijn PC

Linkje

Let wel, de NGC controllers zijn alleen te gebruiken met Smash Bros. Ze worden niet in andere games ondersteund.

• Phusebox
Is Smash Bros nu uitgesteld? Hij zou toch vervroegd worden? Staat nu op 5 december?

Hmm jammer, dan laat ik hem maar schieten, toevallig volgende week jarig en leek me een mooie kans om met een vrienden een paar uurtjes te spelen.

Oh en de gratis game waar ik nog recht op had bij MK8 is ook vervallen? Nice going Nintendo.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 23-11-2014 11:26 ]

• rudyman85
Nee hoor, aankomende 28 november komt het spel uit.

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/ir6e7g0vl/WP_20141122_002.jpg

Na het werk direct naar de MM :)

[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 23-11-2014 11:43 ]

• Phusebox
Hmm de bundel met adapter is overal uitverkocht en Mediamarkt zegt 5 december.

Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:24:
Oh en de gratis game waar ik nog recht op had bij MK8 is ook vervallen? Nice going Nintendo.
Dat had je kunnen weten?
De downloadcode moet voor 31 augustus 2014, 23:59 (CEST) zijn aangevraagd. De downloadcode wordt binnen 48 uur per e-mail naar je gestuurd op het e-mailadres dat staat geregistreerd in je Club Nintendo-account. De downloadcode is ook beschikbaar op de website van Club Nintendo onder Mijn account, 48 uur nadat de downloadcode is aangevraagd
De downloadcode kan gebruikt worden om de gekozen game te downloaden van de Nintendo eShop naar elk Wii U-systeem**. De downloadcode vervalt op 30 september 2014, 23:59 uur (CEST).

• Phusebox
RayNbow schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:52:
[...]

Dat had je kunnen weten?

[...]
Die voorwaarden hebben ze nog sneaky aangepast, want de eerste week stond dat er niet bij. Expliciet op gezocht, alleen een datum voor wanneer je de game geregistreerd moest hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 23-11-2014 11:54 ]

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-01 23:29
RayNbow schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:14:
Linkje

Let wel, de NGC controllers zijn alleen te gebruiken met Smash Bros. Ze worden niet in andere games ondersteund.
Worden op dit moment niet ondersteund, staat er...

Dus het kan dus wel dat latere spellen het zullen hebben en oudere via patch
Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:54:
[...]

Die voorwaarden hebben ze nog sneaky aangepast, want de eerste week stond dat er niet bij. Expliciet op gezocht, alleen een datum voor wanneer je de game geregistreerd moest hebben.
Uit de email die ik ontving op 1 juni:

Hier is je downloadcode voor de Mario Kart 8 bonusgame-actie!

Beste ,

Nogmaals dank voor het deelnemen aan de bonusgame-actie voor Mario Kart 8.

Zoals beloofd is hier je speciale beloning: een downloadcode voor de Wii U-game die je hebt gekozen!

[...]

De downloadcode moet voor 31 augustus 2014, 23:59 (CEST) zijn aangevraagd. De downloadcode wordt binnen 48 uur per e-mail naar je gestuurd op het e-mailadres dat staat geregistreerd in je Club Nintendo-account. De downloadcode is ook beschikbaar op de website van Club Nintendo onder Mijn account, 48 uur nadat de downloadcode is aangevraagdDe downloadcode kan gebruikt worden om de gekozen game te downloaden van de Nintendo eShop naar elk Wii U-systeem***. De downloadcode vervalt op 30 september 2014, 23:59 uur (CEST).

[...]
Dragunov schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:02:
[...]

Worden op dit moment niet ondersteund, staat er...

Dus het kan dus wel dat latere spellen het zullen hebben en oudere via patch
Uiteraard, maar die zekerheid heb je niet.

• ndonkersloot
Rudyyy schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:42:
Nee hoor, aankomende 28 november komt het spel uit.

[afbeelding]

Na het werk direct naar de MM :)
Oeh nice! Ik heb hem ook bij Wehkamp op acceptgiro gereserveerd voor dezelfde prijs. Maar ik ben die dag vrij dus rij sochtends meteen naar de MediaMarkt, dan weet ik zeker dat ik m heb :).

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:32
Ff een vraagje hier van een WII U newbie. Ik koop hem in eerste instantie voor mijn 2 kinderen, maar vind zelf de Nintendo games ook geen straf :9~ Heb zelf de 8 bit console helemaal stuk gespeeld ooit.

Ik overweeg om in te stappen op de just dance bundel 8 GB premium bundel v EUR 199. Prijstechnisch kan ik me hier geen buil aanvallen volgens mij. Usb stick/Externe harde schijf eraan en gaan? of zijn er echt accessoires die ik dan nog moet hebben?

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• hcQd
  • Laatst online: 01:38
Niet per se noodzakelijk, maar een cradle voor je gamepad is altijd handig. €5 bij dixons. Overigens, wat sommige webwinkels ook zeggen, het is een basic pack. Niet dat dat nu nog veel uitmaakt aangezien het premiumprogramma over een maand toch afloopt.

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-01 00:33
Premiumprogramma?

• ndonkersloot
Sinds vandaag ook maar de mario kart 8 DLC bundel gekocht. Best leuke cups :).

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:32
Google zegt:

Wat is Nintendo Network Premium?

Nintendo Network Premium is een speciaal beloningsprogramma voor bezitters van een Wii U Premium Pack. Met Nintendo Network Premium verzamel je punten bij elke aankoop van digitale content in de Nintendo eShop. Dit programma geldt onder meer voor downloadbare software en aanvullende content van Nintendo en andere uitgevers.
Wanneer je 500 punten hebt verzameld, kun je je punten inwisselen voor activeringscodes. Met deze activeringscodes kun je tegoed toevoegen in de Nintendo eShop.

Let op: het kopen van tickets voor gebruik met een tijdslimiet van het type dat wordt aangeboden in Wii Karaoke U by JOYSOUND en Wii Sports Club komt niet in aanmerking voor punten die verdiend kunnen worden voor Nintendo Network Premium.
Let op: je kunt nog tot 31 december 2014 punten verdienen met het Nintendo Network Premium-programma. Voor deze actie kun je alleen aankopen of downloadcodes die je hebt gebruikt in de Nintendo eShop op de Wii U gebruiken, zolang de gekochte producten en code
s in aanmerking komen. Je kunt je punten nog tot 31 maart 2015 inwisselen voor een activeringscode.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

peacelord schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:49:
Ff een vraagje hier van een WII U newbie. Ik koop hem in eerste instantie voor mijn 2 kinderen, maar vind zelf de Nintendo games ook geen straf :9~ Heb zelf de 8 bit console helemaal stuk gespeeld ooit.

Ik overweeg om in te stappen op de just dance bundel 8 GB premium bundel v EUR 199. Prijstechnisch kan ik me hier geen buil aanvallen volgens mij. Usb stick/Externe harde schijf eraan en gaan? of zijn er echt accessoires die ik dan nog moet hebben?
Let je wel op dat je met die accessoires niet richting de prijs van de premium bundel gaat waar ze wellicht bij zitten?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Beetje offtopic, maar heeft iemand een idee hoe je in Mario Kart 8 kan zien welke stamps je al gehaald hebt? Volgens een aantal sites kan het door op + te drukken in het hoofdmenu, maar die knop is sinds de DLC vervangen door het Amiibo menu...

Omelette du fromage!

Verwijderd

Topicstarter
MK 8 vragen zijn niet offtopic in het Wii U topic ;)

En je antwoord is dat je die nu via het touchscreen moet bekijken.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08-2025
Prijstechnisch is de huidige basic aanbieding bij Bart Smit en Intertoys beter volgens mij.
Basic versie
+ Wii remote
+ Wii party u
+ Wii u Nintendo land

Ook 199 euro

• DukeBox
^ de dance set is toch gelijk ? Op de extra game na dan.

@sanderev66, Viel me toevallig ook al op. Wel stom aangezien je voor de amiibo hoe dan ook de tablet nodig hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door DukeBox op 23-11-2014 17:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Voor Miiverse posten ook ;)

• DukeBox
Nee, ik bedoel stom dat er geen + of - hangt aan de stempels terwijl aan de amiibo dat wel hangt.. andersom was logischer geweest.

• ndonkersloot
Inderdaad, zo kan je ook geen map tonen of verbergen tijdens een race zonder de gamepad...

• DukeBox
^ Dat zou ik nog niet eens zo gek vinden.. als ik single player speel op de tv staat de gamepad vaak voor naast de tv. Vergeet vaak de pad dan in te stellen op de kaart, het zou handig zijn als ik dat dan met een andere controller zou kunnen doen (de pro in dit geval).

• Waah
Ik dacht Super Smash Bros met de gamecube-adapter even te pre-orderen.... Nergens meer te koop? Dan maar hopen dat die in de winkel ligt....

Gister Mario kart Wii gespeeld op de tablet. Had niet verwacht dat dat zo makkelijk zou zijn. Zelfs de sensorbalk had ik niet nodig, omdat deze dus ingebouwd is in de tablet.

Kon mevrouw tv kijken, en ik Mario Kart Wii spelen. Heb de Wii versie eigenlijk weinig gespeeld... dus heb me voorgenomen die eerst eens uit te spelen voordat ik de Wii U versie haal.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Waah schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:35:
Ik dacht Super Smash Bros met de gamecube-adapter even te pre-orderen.... Nergens meer te koop? Dan maar hopen dat die in de winkel ligt....
Heb hem net een kwartiertje geleden bij de Nedgame besteld:

Producten
1.00x Super Smash Bros + Gamecube Adapter
Nintendo Wii U 28-11-2014 € 65,00 € 65,00

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 15:14
Kan niet wachten op Super Smash :D Ik heb hem vorige week mogen testen samen met wat vrienden voor een (p)review en duurde niet lang voordat ik weer helemaal in die sfeer van vroeger zat. Wat ziet het er trouwens ook een partij mooi uit!!

Ik heb zelf alleen nog geen Wii U maar ik had het geld dit voorjaar al gereserveerd voor als Smash uitkomt dus ik ga er vrijdag gelijk een Wii U bijhalen!

In other news. De Wii U microfoon kost momenteel zo'n 25 euro los maar Intertoys heeft een bizar voordelige opruiming i.c.m. Sing Party. Je krijgt dan een Wii U microfoon + de game voor.... hou je vast 12,99 xD dus ik heb er hier al 2 liggen. Hij was te bestellen maar is nu helaas alleen nog in de fysieke winkels te vinden maar het is dan ook wel echt een koopje. http://www.intertoys.nl/g...games%2Fwii-u%2Fopruiming

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:06:
[...]

Producten
Lokale Nedgame boer heeft bij mij aangeven dat ik niet in de 1ste pre-order batch zit.. Hoop het voor jou wel :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Waah
xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:06:
[...]

Producten
maar heb je hem dan ook de 28e? of sta je nu in de rij :+

• Phusebox
Wat een onzin zeg dat die games niet gewoon voldoende voorradig zijn bij de release... kunnen ze eens wat verkopen hebben ze niet genoeg voorraad.

Phusebox schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:14:
Wat een onzin zeg dat die games niet gewoon voldoende voorradig zijn bij de release... kunnen ze eens wat verkopen hebben ze niet genoeg voorraad.
Game zal er heus wel zijn, het is meer die GC adapter die op is.

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
Ik kan iig wel wachten op die gc adapter, Wii u pro controller zal denk ik prima voldoen.

PC Specs

• -Cn-
Jirachi schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:26:
Ik kan iig wel wachten op die gc adapter, Wii u pro controller zal denk ik prima voldoen.
Wii U Pro Controller voldoet zeker zit alleen helemaal in het begin een stukje gewenning in als je direct van de GC controller afkomt gezien de ABXY knoppen een stuk lager zitten. De Gamepad vond ik verrassend goed werken voor Smash

• xelfer
  • Niet online
Waah schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:02:
[...]

maar heb je hem dan ook de 28e? of sta je nu in de rij :+
Dat weet ik natuurlijk niet van te voren, maar zo adverteert de Nedgame het wel:

Nieuw Pre-order € 65,- Leverdatum: 28-11-2014

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Ik heb 10-4-2014 besteld bij Nedgame, neem aan dat ik bij de eerste batch zit :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• xelfer
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:38:
Ik heb 10-4-2014 besteld bij Nedgame, neem aan dat ik bij de eerste batch zit :)
Sowieso, als ze adverteren met het feit dat je de game op dag xx krijgt, dan moeten ze ook op die dag kunnen leveren.

• Waah
xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:39:
[...]

Sowieso, als ze adverteren met het feit dat je de game op dag xx krijgt, dan moeten ze ook op die dag kunnen leveren.
Dat staat er dus niet.
http://www.nedgame.nl/nin...ecube-adapter/5809810354/
Er staat: Release: 28-11-2014. Er staat nergens dat ze leveren op de dag van release. dat maakt het wat lastig. Ze zullen vast leveren op de dag van release, maar dan ga ik liever even in de winkel kijken...

En idd, Smash bros zal wel te koop zijn, maar de versie met de gamecube-adapter misschien niet. Heb zelf 3 GC controllers liggen dus dan is de keuze snel gemaakt :+

[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 24-11-2014 12:52 ]

• xelfer
  • Niet online
Ik vind wel dat je er van uit mag gaan dat als je een game pre-ordered dat je hem ook als PRE-order krijgt. Sowieso pre-order ik eigenlijk nooit games, omdat ik niet verzekerd ben van de kwaliteit van veel publishers (kijk maar naar Ubisoft, EA etc), maar met SSB durf ik die gok wel te wagen :).

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:28

Smoonshine

Feyenoord!!

Pre-orderen ben ik helemaal mee gestopt. Heb nog nooit meegemaakt dat ik een spel niet in de winkel kon kopen. En ik heb maar al te vaak meegemaakt dat mijn pre-order niet op tijd was, of dat het spel al 3 dagen eerder in de winkel lag terwijl ik nog aan het wachten was. Alleen voor limited editions zou ik het nog overwegen.

uhm...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (game + adapter) begin oktober gereserveerd bij Nedgame (afhalen in de winkel) dus ik vermoed wel dat ik die vrijdag kan halen. Anders download ik 'm en annuleer ik mijn bestelling.

Je kan nu ook deze bij Nedgame kopen: http://www.nedgame.nl/nin...oller--luigi-/5302540997/

Die sluit je aan op de WiiRemote ipv een Classic Controller.

• Waah
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:16:
Ik heb (game + adapter) begin oktober gereserveerd bij Nedgame (afhalen in de winkel) dus ik vermoed wel dat ik die vrijdag kan halen. Anders download ik 'm en annuleer ik mijn bestelling.

Je kan nu ook deze bij Nedgame kopen: http://www.nedgame.nl/nin...oller--luigi-/5302540997/

Die is ook wel hip ja! Maar ga denk ik zelf voor de Gamecube controller van de Smash Bros editie. Deze werkt vast ook op de orginele gamecube, en dan kom ik op 4 controllers. Is dat setje ook compleet.

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:16:

Wat ik wel hoorde was dat de stick een beetje plastic aanvoelde tov een originele GC controller. Ik vind het ontwerp wel erg tof en ik overweeg ook deze controller aan te schaffen. Maar ik wil ook 2 van die nieuwe SSB GC controllers eigenlijk :D.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 24-11-2014 13:33 ]

• -Cn-
Ik vroeg me dus af of wanneer ik nu Smash met GC adapter pre-order bij Nedgame ik hem op release kreeg en vroeg het aan ze op facebook en kreeg dit antwoord terug.
Hoi Christiaan,

Indien een product op onze website beschikbaar is betekend dit dat deze nog niet is uitverkocht. Dit geldt ook voor pre-orders. Dus ja, zolang de pre-order mogelijkheid daar is krijg je deze op de releasedag geleverd.

Roy
Nedgame
Deddiekoel schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:15:
[...]

Game zal er heus wel zijn, het is meer die GC adapter die op is.
De game is altijd in voorraad... in de eShop. :+

• xelfer
  • Niet online
-Cn- schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:05:
Ik vroeg me dus af of wanneer ik nu Smash met GC adapter pre-order bij Nedgame ik hem op release kreeg en vroeg het aan ze op facebook en kreeg dit antwoord terug.
[...]
Nice :)

• Waah
-Cn- schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:05:

[...]
Besteld! can't wait!
Nu nog 7 vrienden verzamelen :9 en deze nog Smash Bros leren :o

• xelfer
  • Niet online
Waah schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:37:
[...]
Besteld! can't wait!
Nu nog 7 vrienden verzamelen :9 en deze nog Smash Bros leren :o
Bij mij in de vriendengroep liggen de SSB skills vrij ver uit elkaar. Sommige van mij vrienden zijn vrij hardcore en anderen hebben de game nog nooit gespeeld. Zelf ben ik een behoorlijke noob, maar ik weet wel hoe het werkt :D.
Pagina: 1 ... 53 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic