Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Hij is hier nu aan het downloaden. Geeft aan dat het zo'n 10 minuten gaat duren.

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 13:08
Wat kost smash in de Eshop?

Downloadcode via Game is 40 pond. Denk ik dat ik liever deze game download dan fysiek heb :)

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Ik heb per definitie liever alles fysiek, zodat je ook later nog je games kunt verkopen, en daarbij denk ik vooral aan de heerlijke retro-markt die er op dit moment bijvoorbeeld ook bestaat voor de SNES/NES, met downloads lukt dat niet.

Ook heeft Nintendo AFAIK zijn zaakjes niet helemaal op orde als bijvoorbeeld je Wii U stuk gaat en je je downloads wilt herstellen, en even je game uitlenen aan/van een vriend om te proberen, is er ook niet bij.

Bij een mobiel device zie ik de downloads nog enigzins als meerwaarde omdat je dan niet al je games mee hoeft te nemen, maar per definitie altijd bij je hebt, maar bij zoiets als een Wii... mwah, nee, doe maar gewoon fysieke games :P

Verwijderd

Topicstarter
Staip schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:15:
Nog geen idee, is nog aan het installeren (duurt lang), kom ik zo op terug :p

Edit:

Eierbeker: Yoshi's Circuit (GCN), Excitebike-Arena, Drakendreef, Mute City.
Triforce-beker: Wario's Goudmijn (Wii), Regenboogbaan (SNES), Toads Poolbasis, Hyrule-Circuit

Voertuigen: Triforcer, Blue Falcon, Turbo-Tanuki (Jeep), Sprinter (MK7 kart Mario), Triforce wielen, Juliaanse vlieger.
Die Nederlandse namen :X Gelukkig heb ik mn Wii U op het Engels staan.
Kashika schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:30:
Wat kost smash in de Eshop?

Downloadcode via Game is 40 pond. Denk ik dat ik liever deze game download dan fysiek heb :)
eShop prijs is € 59,95

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
De nieuwe tracks zijn super, vooral Mute City en Ice Ice outpost zijn geweldig. Wat opvalt is dat de tracks een stuk lastiger zijn, en dat vind ik alleen maar fijn.

PC Specs

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-11 23:58
Met name de 2e cup erg gaaf (veel bochtenwerk). En Hyrule level heeft hele gave gimmick ;)

Verwijderd

Inmiddels alle nieuwe tracks gewonnen op 50CC (en 1600 muntjes nu in totaal). Erg leuk gedaan. De 2e cup vond ik wel een stuk beter. De eerste 2 tracks van de 1e nieuwe cup vond ik niet zo bijzonder. Maar het geld zeker waard in totaal.

• Montu
Beide cups met 150CC begonnen, beide 3 sterren. Nu net 10.000 muntjes, dus de golden glider vrijgespeeld!

Verder vind ik Yoshi Circuit juist wel heel gaaf. Een moeilijke baan om écht onder de knie te krijgen. Excitebike arena valt mij een beetje tegen.

[ Voor 48% gewijzigd door Montu op 13-11-2014 13:20 ]

PC Specs

Verwijderd

Jirachi schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:17:
Beide cups met 150CC begonnen, beide 3 sterren. Nu net 10.000 muntjes, dus de golden glider vrijgespeeld!
10.000 muntjes..... Van harte dat is best aardig veel.

• Montu
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:19:
[...]

10.000 muntjes..... Van harte dat is best aardig veel.
Dankje, ik speel het iets te veel volgens mij. :9 Mijn VR tikt tegen de 8.000 aan!

PC Specs

Verwijderd

Ik zie overigens net ook de Amiibo functie die is toegevoegd. Beetje magertjes als je het mij vraagt.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:15
Jirachi schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:22:
[...]

Dankje, ik speel het iets te veel volgens mij. :9 Mijn VR tikt tegen de 8.000 aan!
Wat kun je nu uiteindelijk met die Mario Kart punten, behalve dag je ergens in een wereldlijst een positie hebt? Vanavond de1ste DLC ! _/-\o_

Verwijderd

Met die muntjes speel je dingen vrij zoals nieuwe karts, banden enz.

• Montu
Hij bedoelt denk ik de VR punten. Je kunt er niks mee,en je komt ook niet in een ranglijst. De hoogte van je VR geeft aan hoe goed je bent in online racing. Met een hoge VR speel je ook tegen mensen met een hoge VR.

Alleen met Time Trials kun je in een wereld ranglijst top 10 komen.

PC Specs

• rudyman85
Jirachi schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:22:
Hij bedoelt denk ik de VR punten. Je kunt er niks mee,en je komt ook niet in een ranglijst. De hoogte van je VR geeft aan hoe goed je bent in online racing. Met een hoge VR speel je ook tegen mensen met een hoge VR.

Alleen met Time Trials kun je in een wereld ranglijst top 10 komen.
Klopt, dankje voor je uitleg! Tijd voor een Tweakers.net competitie? :)

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Staan hier op 7400 munten en een VR van 2650. Wel pas enkele maanden na aanschaf echt online gaan racen.

Nieuwe tracks zijn leuk!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die punten (door amerikanen VR genoemd) zijn idd alleen een indicatie van kunde, zodat je online zo veel mogelijk met soortgelijk-geskillde mensen speelt en je niet als 1000-punts n00b in een race zit met allemaal mensen met 9000 punten.

~7000 hier overigens. Fluctueert nogal.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 13-11-2014 15:06 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Gynnad
  • Laatst online: 18:02
Time trials cup per week houden op Tweakers.net is misschien wel leuk als animo voor is? De vraag is natuurlijk alleen hoe bewijs je het, behalve eerlijk te zijn (screenshot?) of kun je ook timetrials van je vrienden zien want dan zou je iedereen als vriend toe kunnen voegen.

Wat betreft de nieuwe circuits kun je deze ook gewoon online spelen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Volgens mij is er al een Tweakers competitie waar je je voor aan kan melden. Geen time trails maar gewoon on-line tegen elkaar racen op zondag avond geloof ik. Maar volgens mij is dat niet heel actief.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Gynnad schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:43:
Wat betreft de nieuwe circuits kun je deze ook gewoon online spelen?
Yup. Je kunt kiezen of je dat wel of niet doet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Montu
Gynnad, dat is een erg leuk idee. Als iedereen die hiermee mee wilt doen vrienden met elkaar wordt, dan kan iedereen elkaars tijden zien.

PC Specs

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-11 19:43
Zeker een leuke DLC echt een must have ;-).. Alleen jammer van exitebike precies wat ik er van verwachtte, niks aan dus

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:46:
Zeker een leuke DLC echt een must have ;-).. Alleen jammer van exitebike precies wat ik er van verwachtte, niks aan dus
Vond ik zelf ook een van de mindere.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-11 19:43
Zijn er trouwens ergens patchnotes te vinden?

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:22
Pfff wat een updates:
E-shop (10 minuten)
Opstarten MK8 (15 minuten)
Dlc (15 minuten)

Beetje omslachtig allemaal...

• Arunia
  • Laatst online: 17:13
Ik dacht. Laat ik hem alvast updaten. Blijkbaar heb ik de wiiu zo ingesteld dat hij dit automatisch doet. Dat was wel even fijn.

• ezra070
  • Laatst online: 14-11 13:27
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:45:
Volgens mij is er al een Tweakers competitie waar je je voor aan kan melden. Geen time trails maar gewoon on-line tegen elkaar racen op zondag avond geloof ik. Maar volgens mij is dat niet heel actief.
Opnieuw leven in blazen, evt. andere avond?

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik de DLC Geweldig vind! Heb beide cups met Link op z'n motor gedaan en dat was echt heerlijk :)

• rudyman85
ezra070 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:07:
[...]

Opnieuw leven in blazen, evt. andere avond?
Goed idee! Ik doe mee :)

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Deddiekoel schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:43:
Ik heb net Nintendont uitgeprobeerd met F-Zero GX. Dat werkt dus als een malle.
Kon F-Zero GX spelen in progressive mode, memcard emulatie werkte en ik kon probleemloos met een WiiU PRO controller aan de bak!
Game zag er overigens verbazingwekkend goed uit en voelde nog steeds zo snel als ik me herinner!

Dus nu wil ik nog liever dat Nintendo met een verse F-Zero komt en laat ze dan ook maar meteen met een GC VC op de proppen komen.
En hoe heb je dit geinstalleerd dan? Dan moet je de vWii ombouwen of?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Montu
Is er ook animo voor een Tweakers Top Time Trials rankinglist? Denk dan aan een nieuw topic met de beste Tweakers-tijden van alle courses die om de paar dagen ge-update wordt.

PC Specs

• Gynnad
Jirachi schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:34:
Is er ook animo voor een Tweakers Top Time Trials rankinglist? Denk dan aan een nieuw topic met de beste Tweakers-tijden van alle courses die om de paar dagen ge-update wordt.
Dat lijkt mij wel gaaf, echter zou ik 1 circuit per week doen? Om alles bij te gaan houden is wel ontzettend veel werk, of kun je in MK8 een makkelijke overview krijgen van al je vrienden?

--

Net ook maar de nieuwe DLC gekocht, net 2e in de Zelda Cup op 150CC, vooral de 2 nieuwe banen zijn erg leuk, nu die eerste cup eens proberen :)

• Montu
Één track per weer lijkt me een beter plan inderdaad. Je hebt in MK8 per track een overviewvan al je vrienden, maar om elke keer alle tracks na te gaan is als nog veel werk.

PC Specs

Tiwazz schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:12:
[...]
En hoe heb je dit geinstalleerd dan? Dan moet je de vWii ombouwen of?
Het werkt via het Homebrew channel. Die had ik al geinstalleerd omdat ik nog graag een US-only Wii game graag speel. Homebrew channel is een softhack, maar wel een die wanneer Nintendo hem detecteert je geen garantie meer krijgt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Gynnad
Jirachi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:05:
Één track per weer lijkt me een beter plan inderdaad. Je hebt in MK8 per track een overviewvan al je vrienden, maar om elke keer alle tracks na te gaan is als nog veel werk.
Ik zou zeggen maak een apart topic aan en we kunnen wel kijken hoe ver we komen :) Ben zelf nu aan het time trial-en op de Excite bike track, record staat op 1:45, daar zit ik nu nog 14 seconden vanaf wat vrij veel is.. (1:59.405)

Ik zie dat ze veel 'hoppen' wanneer ze een turbo hebben, is dit daadwerkelijk sneller enzo ja waarom / hoe of wat..

• Montu
Gynnad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:46:
[...]

Ik zou zeggen maak een apart topic aan en we kunnen wel kijken hoe ver we komen :) Ben zelf nu aan het time trial-en op de Excite bike track, record staat op 1:45, daar zit ik nu nog 14 seconden vanaf wat vrij veel is.. (1:59.405)

Ik zie dat ze veel 'hoppen' wanneer ze een turbo hebben, is dit daadwerkelijk sneller enzo ja waarom / hoe of wat..
Daar zal ik vanmiddag mee aan de slag gaan. Ik maak me wel een beetje zorgen om grote niveauverschillen.

Firehoppen is aanzienlijk sneller, maar heeft wel oefening nodig, want het is juist langzamer als je het verkeerd doet. Probeer het maar eens, en kijk deze video: https://m.youtube.com/watch?v=hLE16Go9piY

PC Specs

• Gynnad
Jirachi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:53:
[...]

Daar zal ik vanmiddag mee aan de slag gaan. Ik maak me wel een beetje zorgen om grote niveauverschillen.

Firehoppen is aanzienlijk sneller, maar heeft wel oefening nodig, want het is juist langzamer als je het verkeerd doet. Probeer het maar eens, en kijk deze video: https://m.youtube.com/watch?v=hLE16Go9piY
Ach grote niveau verschillen, het is gewoon leuk als je enkele gebruikers in je omgeving hebt waar je tegen kunt battelen.. Dat firehoppen valt nog niet mee moet ik zeggen poehpoeh..

• Kashika
Deddiekoel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:33:
[...]

Het werkt via het Homebrew channel. Die had ik al geinstalleerd omdat ik nog graag een US-only Wii game graag speel. Homebrew channel is een softhack, maar wel een die wanneer Nintendo hem detecteert je geen garantie meer krijgt.
Werkt homebrew al op de Wii-U?

Dacht dat het alleen op de Wii werkte, want daar kon nintendo niet veel tegen doen met updates.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt op de Wii, dus ook op de Wii U (in Wii Modus)
Kashika schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:17:
[...]
Werkt homebrew al op de Wii-U?

Dacht dat het alleen op de Wii werkte, want daar kon nintendo niet veel tegen doen met updates.
Het is dus idd het Wii Homebrew channel in de vWii op de WiiU.
Wat ik knap blijf vinden is dat ze èn GC software kunnen draaien èn gebruik kunnen maken van de WiiU PRO controller.

Verwijderd

Topicstarter
Simpel: Wii U Pro controller is gewoon BT, wat de Wii aankan. Eigen BT stack implementeren en gaan :)

Natuurlijk zou Nintendo dat nooit toestaan, dus third party devs. hebben er niks aan.
Maar feitelijk zou het gewoon moeten kunnen dmv een update van het Wii Menu + updates van de games. Vooral dat laatste zorgt voor problemen ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 14:09 ]

• Montu
Gynnad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:03:
[...]

Ach grote niveau verschillen, het is gewoon leuk als je enkele gebruikers in je omgeving hebt waar je tegen kunt battelen.. Dat firehoppen valt nog niet mee moet ik zeggen poehpoeh..
Daar heb je gelijk in. Valt inderdaad niet mee, maar na een poosje krijg je het wel onder de knie. Dan merk je echt dat je sneller bent. ;)

PC Specs

Verwijderd

Jammer bij mariocube.nl hebben ze geen 2e hands Fzero voor de GameCube... Wou hem nu eigenlijk wel uitproberen aangezien ik toch ook nog een GameCube heb liggen.

• Kashika
Deddiekoel schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:30:
[...]

Het is dus idd het Wii Homebrew channel in de vWii op de WiiU.
Wat ik knap blijf vinden is dat ze èn GC software kunnen draaien èn gebruik kunnen maken van de WiiU PRO controller.
Ah dus ik kan mijn homebrew van mn Wii gewoon draaiende krijgen op de Wii U. Dat is fijn, want nu moet ik telkens wisselen tussen consoles

• Montu
De eerste opzet van het Time Trial topic is klaar! Neem een kijkje en meldt je aan. :)

Jirachi in "[Wii U] Mario Kart 8 Time Trials topic"

PC Specs

• horizon1978
In tweede attempt van de tweede nieuwe cup twee sterren op 150cc. Wel met m'n normale kart (gold kart+rosalina).

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-11 08:35

Thermometer

Whoop Whoop!

Tweakers,

Ik heb nu ongeveer 2 weken een Wii U. Sinds kort heb ik, als mijn vriendin naast me zit op haar laptop, dat de Wii U gamepad erg stoort. Ik krijg een error op het scherm dat de gamepad buiten bereik is of ik krijg gewoonweg 'lag' met input of zelfs visueel als ik de gamepad als off-screen gebruik. Dit gebeurt vooral wanneer m'n vriendin iets aan het streamen is, zoals Youtube of Twitch.

Nou heb ik het idee dat de gamepad ook een wifi-connectie gebruikt om met de console te communiceren. Klopt dit? Zou er dan storing zijn doordat ze hetzelfde (of in de buurt van) kanaal gebruiken?

Ik zit ~1,5 meter van de Wii U af, zonder dat er iets tussen staat. Het komt ook alleen voor wanneer iets aan het laden is op de laptop. Als de video bv. klaar is met bufferen, houdt de storing op.

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Is het mogelijk om kanaal te switchen o.i.d.?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
De gamepad van de WiiU maakt gebruik van 5GHz. Probeer de WiFi van je laptop eens op 2,4GHz te zetten.

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:56
Ik zit na te denken om een wiiu te halen. Ik heb zelf de wii ook nog, alleen die ligt ergens bij mijn ouders al jaren stof te happen. Als ik gedownloade games wil overzetten. Moet ik eerst de wii opgehaald hebben. Of kan ik dit op elk moment nog doen na dat ik de wiiu al een tijd aangeschaft heb?

• hcQd
  • Laatst online: 17:08
De Wii U gebruikt 5,2GHz, specifiek de low-emission kanalen (36,40,44,48). Mogelijk kun je je wifi overschakelen naar een hoger kanaal, liefst boven de 100 waar je ook meer vermogen mag gebruiken (altijd lekker voor het bereik).

• horizon1978
sikkwittet schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:56:
Ik zit na te denken om een wiiu te halen. Ik heb zelf de wii ook nog, alleen die ligt ergens bij mijn ouders al jaren stof te happen. Als ik gedownloade games wil overzetten. Moet ik eerst de wii opgehaald hebben. Of kan ik dit op elk moment nog doen na dat ik de wiiu al een tijd aangeschaft heb?
Je kunt de gegevens later altijd nog overzetten. Hebben we hier ook pas na twee maanden gedaan. Leuke animatie door Nintendo. :)

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-11 08:35

Thermometer

Whoop Whoop!

jongetje schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:22:
De gamepad van de WiiU maakt gebruik van 5GHz. Probeer de WiFi van je laptop eens op 2,4GHz te zetten.
Top! Dit werkte idd. Dankjewel.
hcQd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:10:
De Wii U gebruikt 5,2GHz, specifiek de low-emission kanalen (36,40,44,48). Mogelijk kun je je wifi overschakelen naar een hoger kanaal, liefst boven de 100 waar je ook meer vermogen mag gebruiken (altijd lekker voor het bereik).
Nice, dankjewel voor je uitleg. Heb hem nu op kanaal 108 gezet, even kijken of het verschil maakt.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:04
sikkwittet schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:56:
Kan je altijd nog veel later doen, ik heb het pas laatst gedaan, meer dan een jaar nadat ik de Wii U gekocht had.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Gynnad
Net een uurtje MK8 online gedaan, van 1300 naar 1600 punten :) Ging wel lekker, alleen af en toe echt ongelooflijk veel pech dat je ineens 5 rode schiltjes binnen één ronde tegen kreeg.

Sommige banen zijn goed te doen wanneer je een heel eind vooraan ligt, maar als je bijv. op de Excite Bike baan rond de 5e plaats zit dan ben je gewoon de pineut!

Verwijderd

Koldur schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:37:
[...]

Kan je altijd nog veel later doen, ik heb het pas laatst gedaan, meer dan een jaar nadat ik de Wii U gekocht had.
Ik heb het gelijk gedaan. Maar sinds ik de Wii U heb heb ik niet meer omgekeken naar het Wii gedeelte. Ik had ook niet zoveel VC games.

• Flozem
Gynnad schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:45:
Net een uurtje MK8 online gedaan, van 1300 naar 1600 punten :) Ging wel lekker, alleen af en toe echt ongelooflijk veel pech dat je ineens 5 rode schiltjes binnen één ronde tegen kreeg.
Herkenbaar - lig je net op kop, krijg je (vlak ná elkaar) een rood schildje, een blauw schildje en een bliksemschicht naar je kop geslingerd.... Van plaats 1 naar 4 in 10 seconden. En vaak vlak vóór de finish in de laatste ronde. :|

Verwijderd

Ik herken het ook wel eens. Vooral in het eerste rondje rij ik vaak in de voorste groep om vervolgens dood en verderf over mij heen te krijgen.

Maar het werkt ook andersom. :) Vanmiddag stond ik op een kansloze 9e positie. Kreeg zo'n gouden ding waardoor ik behoorlijk wat achterstand inhaalde om daarna een kogel te krijgen. Tot aan de finish kogel geweest en tijdens het kogel zijn zag ik een blauw schild langskomen die de nummer 1 een paar meter voor de finish raakte. 1e geworden. :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Flozem schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:28:
Herkenbaar - lig je net op kop, krijg je (vlak ná elkaar) een rood schildje, een blauw schildje en een bliksemschicht naar je kop geslingerd.... Van plaats 1 naar 4 in 10 seconden. En vaak vlak vóór de finish in de laatste ronde. :|
Haha.. ga maar eens mk wii (6?) spelen dan valt mk 8 wel mee ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Hebben jullie ook last van lag in Mario Kart vandaag? Schilden welke 5 seconden achter een speler hangen, spelers die van de baan rijden en dan toch gewoon op de baan zijn. Zelfs ėėn keer dat ik iemand vol raakte met groen schild, de animatie ervan zag, maar met volle snelheid door reed (blijkbaar dat ik zijn schild geraakt volgens de server).

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14-11 21:19
DukeBox schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:28:
[...]

Haha.. ga maar eens mk wii (6?) spelen dan valt mk 8 wel mee ;)
Echt, Mari Kart Wii had beter Mario Party Kart kunnen heten. Niks van skill nodig alleen maar geluk. Zo frustrerend.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Arunia
Ik werd gewoon ingemaakt op 50cc toen ik samen speelde met mijn vrouw op de nieuwe banen.
Ook wel weer eens apart voor de verandering.

• Gynnad
Bisamrat schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:05:
Hebben jullie ook last van lag in Mario Kart vandaag? Schilden welke 5 seconden achter een speler hangen, spelers die van de baan rijden en dan toch gewoon op de baan zijn. Zelfs ėėn keer dat ik iemand vol raakte met groen schild, de animatie ervan zag, maar met volle snelheid door reed (blijkbaar dat ik zijn schild geraakt volgens de server).
Viel mij inderdaad ook al een paar keer op, geen idee wat daar de reden van is..

• horizon1978
Geen rare dingen vanavond gehad... Behalve dat controller midden in de race leeg ging...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Had gisteren wel een blauw schildje dat boven mij draaide en opeens in het niets verdween.. ik vermoed dat het kwam omdat ik een 2 rondes voorlag op diegene die hem afvuurde, net als dat bananen e.d. die na 2 rondes verdwijnen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
Bisamrat schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:05:
zelf nergens last van gehad. raar dat het gebeurt.
Ik vind dat er vaak disconnects zijn. Ben wel zo arrogant dat het niet aan mijn glasvezel (100/100) verbinding kan liggen. Netcode is nog altijd niet het sterkste punt van Nintendo...

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deddiekoel schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:27:
Ik vind dat er vaak disconnects zijn. Ben wel zo arrogant dat het niet aan mijn glasvezel (100/100) verbinding kan liggen. Netcode is nog altijd niet het sterkste punt van Nintendo...
I second that opinion.

Verwijderd

Heb er zelden last van. Nog geen 1 op de 25 potjes denk ik.

• horizon1978
In al die maanden 1 disconnect tijdens een race.

• Gynnad
disconnect heb ik persoonlijk ook nog nooit last van gehad. En dat er schiltjes achter iemand bleven hangen was alleen gisteren het geval, eerder nog nooit opgevallen.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 13:34
Wat vaak werkt is om de Wii U in DMZ te zetten in de router. Heeft bij mij alle problemen met online opgelost

[ Voor 29% gewijzigd door jorisderoo op 17-11-2014 13:47 ]

Mijn PC

Verwijderd

Topicstarter
Deze week komt Watch_Dogs op de Wii U uit. Zijn er mensen die 'm gaan halen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:17:
Nee. De hype is al lang voorbij. Toen de game uit kwam bleek al vrij snel dat de hoge verwachtingen uitliepen in een teleurstelling.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:25
Nope, niks voor mij. En mijn vriendin heeft hem al op de Xbox 360 gespeeld, veel te lang geleden...

• rudyman85
horizon1978 schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:49:
Geen rare dingen vanavond gehad... Behalve dat controller midden in de race leeg ging...
Da';s toevallig, had ik gisteravond ook :o

Moet zeggen dat ik Mario Kart 8 nu al vaker heb gespeeld dan 7 op de 3DSxl. _/-\o_

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb hem gespeeld op de PS4. Heb me er goed mee vermaakt, maar het was wel een game die de hype niet waar maakte.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ZIt 't te overwegen. Ben me bewust dat het niet een super goed gereviewed spel is maar aan de andere kant is er op dit moment weinig nieuws uit op de Wii U, zeker niet in de categorie van open world games.

Liefst had ik op dit moment een nieuwe Assassins Creed gespeeld maar die is er niet voor de Wii U en AC: Unity schijnt nogal wat issues te hebben dus om alleen daarvoor nu een PS4 te gaan kopen...

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Aaargh! schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:54:
[...]
Liefst had ik op dit moment een nieuwe Assassins Creed gespeeld maar die is er niet voor de Wii U en AC: Unity schijnt nogal wat issues te hebben dus om alleen daarvoor nu een PS4 te gaan kopen...
Zelf heb ik nog geen echte issues gehad met AC Unity, maar het gaat idd wel ver om een console te kopen voor 1 game.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Wellicht een keer voor de juiste prijs in de aanbieding. Natuurlijk al bezopen genoeg dat het spel maanden na de andere versies uitkomt en dan durven ze nog de volle mep te vragen ook terwijl de andere versies net in prijs zijn verlaagd op veel plaatsen.

PS3 en X360 versie is te vinden voor 3 tientjes, PS4 en X1 4 tientjes en de Wii U versie? vanaf 55 euro. Welterusten Ubisoft :Z

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Het leuke van dat soort games is dat het binnen no time voor de helft van de prijs te verkrijgen is. Ik denk dat ik binnenkorrt eerst maar eens AC;BF ga halen.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Ik heb watch dogs op de PS4 al uit gespeeld. Prima game overigens.
Negeer de hype en lees de reviews, dan weet je wat je kan verwachten. Als dat je aan spreekt zul je zeker niet teleurgesteld zijn.
Het is echt een leuke game alleen door de hype waren de verwachtingen nog veel hoger.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:41:
Het leuke van dat soort games is dat het binnen no time voor de helft van de prijs te verkrijgen is.
Niet in de eShop, daar blijft de prijs vaak heel lang hetzelfde.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
eShop heeft redelijk vaak prijsverlagingen, vooral voor niet first party spellen ;)

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:06
Benieuwd of de WiiU nog een prijsverlaging krijgt rond de kerst..

Verwijderd

Brammos85 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:11:
Wellicht dat er nog een bundel in de markt wordt gezet alhoewel ik denk dat de Mario Kart 8 bundel prima is.
Ik zie eerlijk gezegd ook geen reden voor een prijsverlaging. 280 euro voor een Wii U premium pakket inclusief Mario Kart 8. Qua prijs/kwaliteit verhouding is het volgens mij een prima product.
Brammos85 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:11:
In de VS was er een "prijsverlaging". Zestig bucks voor een Wii U bij Sears (prijsfoutje). ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Zit er aan te denken om een wii basic pakket te kopen. De wii wordt meer een gezelschap console. Mario en Mario kart 8 zeg maar. Nu zit er geen sensor balk bij. Heb ik die nodig als ik met meerdere speel. Deze gebruiken dan een wii remote neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
1. Het is Wii U niet Wii.
2. Bij de Wii U zit er geen sensorbalk (muv pakketten waar een Wii Remote bij zit)
3. Wii Remotes hebben idd een sensorbalk nodig. Maar je kan ook een Wii U Pro Controller gebruiken ipv een WiiMote.
Of de Wii U GamePad (1x).
Of een GameCube controller (8x, met 2 adapters) alleen in Smash Bros Wii U.
Of 8 3DSen in Smash Bros Wii U (Smash Bros 3DS per 3DS vereist :p)
Bij veel spellen kan je ook een Classic Controller (Pro) gebruiken, al heb je dan ook nog steeds Wii Remotes nodig.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 20:02 ]

• Koldur
Bij de Wii U zit meestal wel een sensorbalk, maar bij het basic pakket niet nee. Premium pakket wel en dat is het meest verkochte model.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Ik heb hem in preorder staan. Puur omdat het voor de WiiU iets anders is. Ben benieuwd, heb die hype nooit zo gevolgd dus hoop op een leuke game die hopelijk nuttig gebruik maakt van de Gamepad...
Maar aangezien er nog he-le-maal niets over deze versie bekend is betwijfel ik dat laatste.

• Flozem
Koldur schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:56:
Bij de Wii U zit meestal wel een sensorbalk, maar bij het basic pakket niet nee. Premium pakket wel en dat is het meest verkochte model.
Mijn basis pakket was anders gewoon met een sensorbalk uitgerust. Betrof de WiiU Party set waarbij een wii-mote zit waarvoor je die balk logischerwijs wel nodig hebt.

• Koldur
Flozem schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:41:
[...]

Mijn basis pakket was anders gewoon met een sensorbalk uitgerust. Betrof de WiiU Party set waarbij een wii-mote zit waarvoor je die balk logischerwijs wel nodig hebt.
Inderdaad, dan zit hij er ook gewoon bij, alleen de echte basic packs zonder spel(len) die de sensorbalk nodig hebben zit hij er niet in :P
Wel dom dat hij er bij het basic pack niet bij zit, maar zo is het nu eenmaal.

En langzaam aan begint er wat informatie te komen over de Wii U port van Watch Dogs:
Framerate dies when you drive. Had a car appear a few feet in front of me randomly, plus some pedestrians

Verwijderd

Topicstarter
Dus weer een ondermaats slechte port van Ubisoft.

• Arunia
Heeft iemand van jullie die skin change glitch al geprobeerd?
Heb het gisteren proberen te doen, maar is me nog niet gelukt. Voor zover zou het eigenlijk ook nog niet gefixt moeten zijn. Hoop ook dat dit nooit gaat gebeuren. Want het is wel gaaf om iemand met Link's wapen rond te zien lopen of andersom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:56:
1. Het is Wii U niet Wii.
2. Bij de Wii U zit er geen sensorbalk (muv pakketten waar een Wii Remote bij zit)
3. Wii Remotes hebben idd een sensorbalk nodig. Maar je kan ook een Wii U Pro Controller gebruiken ipv een WiiMote.
Of de Wii U GamePad (1x).
Of een GameCube controller (8x, met 2 adapters) alleen in Smash Bros Wii U.
Of 8 3DSen in Smash Bros Wii U (Smash Bros 3DS per 3DS vereist :p)
Bij veel spellen kan je ook een Classic Controller (Pro) gebruiken, al heb je dan ook nog steeds Wii Remotes nodig.
Bedankt, nu snap ik het. Met de nieuwe pro controller kan je zonder sensorbalk gamen, met de oude Wii remotes heb je hem wel nodig.

• Arunia
Ook niet helemaal. :P
Je kunt prima gamen met wii-motes zonder balk. Bijvoorbeeld racen met mario kart.
Je kunt alleen niets aanwijzen op het beeld. Maar dat is soort van op te lossen met waxine lichtjes.

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:17:
Ook niet helemaal. :P
Je kunt prima gamen met wii-motes zonder balk. Bijvoorbeeld racen met mario kart.
Je kunt alleen niets aanwijzen op het beeld. Maar dat is soort van op te lossen met waxine lichtjes.
haha, ok. Dus je kan dan met de Wii Remotes de kart bij Mario kart sturen zonder balk?

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:18:
[...]
haha, ok. Dus je kan dan met de Wii Remotes de kart bij Mario kart sturen zonder balk?
Yup

Omelette du fromage!

RayNbow schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:40:
En langzaam aan begint er wat informatie te komen over de Wii U port van Watch Dogs:

[...]
Schijnt trouwens ook een probleem te zijn in andere versies van het spel:
Just so people know: the framerate drop while driving appears in other versions of the game as well. It's not a problem that only exists in the Wii U port.
Discussiedraad op reddit: First Footage of Watch Dogs on Wii U from Nintendo Life

Pagina: 1 ... 52 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic