Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:37

JoeZuCK

_Fonz > all.

Koldur schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:21:
[...]

Maakt mij niet uit, voor dat geld eentje besteld, voor dat geld is het nooit een slechte aankoop en betaald via PayPal zodat wanneer het fout gaat ik goed zit ;)

En dit staat in de beschrijving:

[...]
Vraag me af of het betrouwbaar is. Waarom staat er een Duitse omschrijving boven? Krijg je een Duitse WiiU? Waarom staat de vooraad nog altijd op 1 terwijl jij schijnbaar er een hebt besteld? Die vooraad staat al uren op 1. Kan me niet voorstellen dat er niemand (net zoals jou) de gok heeft genomen door er een te bestellen in de tussentijd. Er vanuitgaande dat 100-en mensen die post hebben gelezen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• beerpassion
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
kwint schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:00:
Wii U Premium met ZombieU, voor €65,07 bij MaxICT. Volgens de tweakers pricewatch dan. maar de titel op de website zegt dat het Nintendoland is. Maar de plaatjes zeggen weer iets anders.. 8)7

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch
Gekeken en gaat volgens mij om een fout en dit product: http://direkt.jacob-computer.de/_artnr_1410415.html?ref=102

[ Voor 7% gewijzigd door beerpassion op 24-12-2014 20:18 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Nintendoland voor 65 euro 8)
Lekkere prijs, maar ze hebben de laatste tijd wel meer prijsfouten daar.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

[...]

Maakt mij niet uit, voor dat geld eentje besteld, voor dat geld is het nooit een slechte aankoop en betaald via PayPal zodat wanneer het fout gaat ik goed zit ;)

[...]
Volgens mij heb je gewoon zojuist € 65 betaald voor Nintendoland.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:36:
[...]

Volgens mij heb je gewoon zojuist € 65 betaald voor Nintendoland.
Niet volgens de omschrijving welke ik opgeslagen heb. Als ze het er wel op gooien dan ben ik in ieder geval gedekt. Ga het wel zien, maak me niet druk en kan er alleen maar iets moois uithalen en anders krijg ik mijn geld terug. Verzendkosten zijn ook te hoog om alleen maar voor een spel te zijn, dus ik heb goede hoop.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Als je Nintendoland niet wil voor 65 euro dan heb ik hier nog wel een vrijwel nieuw exemplaar liggen voor slechts 3 tientjes. :p

Verwijderd

Of je koopt 'm hier voor minder dan 2 tientjes:
http://gamescentraal.nl/g...ntendoland-wii-u-187.html

;-)

Verwijderd

Koldur schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:46:
[...]

Niet volgens de omschrijving welke ik opgeslagen heb. Als ze het er wel op gooien dan ben ik in ieder geval gedekt. Ga het wel zien, maak me niet druk en kan er alleen maar iets moois uithalen en anders krijg ik mijn geld terug. Verzendkosten zijn ook te hoog om alleen maar voor een spel te zijn, dus ik heb goede hoop.
Ik hoop het voor je!

Ofja, eigenlijk niet - want als het je lukt, kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dit ook niet ff heb besteld. Maarja, geen ervaring met die webshop dus ik laat het maar voor wat het is.

• Koldur
Haha, ja, ik ken het gevoel, maar omdat ik het ook al niet 100% vertrouwde heb ik dus via Paypal betaald en de hele pagina opgeslagen als het helemaal fout mag gaan. Ik hoop dat het goed komt, maar was wel een beetje een gok met een verzekering in de vorm van PP. Hoewel ik de opmerking snap dat mensen denken dat het om Nintendoland gaat, komt de prijs totaal niet overeen met welke er hier gepost worden en het artikel nummer al helemaal niet. Dus ik zie het wel, fijne kerst in ieder geval allemaal!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Fijne kerst!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Wii U Captain Toad Treasure Tracker NL

Releasedatum: 02/01/2015 Loods Captain Toad en Toadette, twee heldhaftige angsthazen, doorheen de knotsgekke levels op Wii U! Captain Toad komt naar de Wii U met zijn eerste solo-avontuur! Nu ja, solo: onze pantoffelheld krijgt het gezelschap van Toadette.

Prijs: € 37,99
Ho ho ho! Merry Christmas!!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Een kerstcadeautje van het Xenoblade X team: de website heeft een nieuwe BGM (full size song van de E3 2013 trailer).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Nou even tijd Toad gedaan. Leuke elementen, veel SMB3DW erin. Wordt nog n pittige uitdaging.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:00
martincm schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:39:
Nou even tijd Toad gedaan. Leuke elementen, veel SMB3DW erin. Wordt nog n pittige uitdaging.
Waar heb je hem vandaan? Uit een nl winkel?

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31

Rhapsody

In Metal We Trust

In Duitsland lag ie al in de Saturn voor 39,99.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• martincm

martincm

[Android 14!]

Medjai schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:24:
[...]

Waar heb je hem vandaan? Uit een nl winkel?
Yes, had m hier uit t forum gepakt van Gamescentraal.nl . blijkbaar hebben retailers hem gewoon, maar is de uitleverdatum pas 02-01. Ze hebben ook zoals ze zeiden netjes voor de 25e uitgeleverd. Het spel is dan ook overigens al ruim een maand beschikbaar, alleen niet voor EU om 1 of andere reden.

Vermakelijk spel wel, vond het ook een leuk onderdeel in smb3dw, en dit is een op zichzelf staand extended versie. Leuk die bonus waarin je door de 3dworld levels kan als capt. Toad.

Vind het wel een fors bedrag voor een los spel waar verder niks aan is ontwikkeld behalve level design. Dit had beter een 2gb DLC kunnen zijn op 3dworld denk ik. Alle inhoud komt er ook rechtstreeks vandaan. Daarbij jammer dat er geen (optionele) co-op local multi player in is gestopt, had perfect geweest in zo een game, 1 op pad andere op de pro (of een willekeurige controller voor het poppetje) aangezen ze wel de functionaliteiten van de pad in het level design hebben gezet. Nu is het naar ik weet een single player only game. Maakt het niet minder leuk, maar wel een gemiste kans (zoals ze bij nsmb of smb3dw wel hebben meegepakt)

[ Voor 33% gewijzigd door martincm op 25-12-2014 23:17 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat kan je over veel spellen zeggen (bv Call of Duty, Assassin's Creed, Fifa). Dit zou echter als DLC nooit enige populariteit hebben gekregen. Verder is het heel anders dan 3D World op zich. Daarbij is het zo een leuk kerstcadeau (in de VS), leuk om onder de boom te leggen.
Intro en gameplay video van de Kirby and the Rainbow Curse site:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0Z4Es81aywY]

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:15:
Tja dat kan je over veel spellen zeggen (bv Call of Duty, Assassin's Creed, Fifa). Dit zou echter als DLC nooit enige populariteit hebben gekregen. Verder is het heel anders dan 3D World op zich. Daarbij is het zo een leuk kerstcadeau (in de VS), leuk om onder de boom te leggen.
Dat klopt, met het verschil dat dat verder voortborduursels zijn en Toad hier als 'nieuw' wordt neergezet. Tuurlijk speelt het anders dan 3dw op zich, maar het spel is wel opgebouwd rechtstreeks uit 3dw.
Maar, het is absoluut geen slecht spel, zo is het niet :)
Hij is behoorlijk pittig, speelt lekker weg en kan inderdaad prima dienst doen voor hetgeen onder de kerstboom. Ik vind het daarnaast leuk als er meer wordt uitgebreid op de 3dworld setting.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Kerst-woohooo: Donkey Kong Tropical Freeze! Wat een mooie game zeg! Mooiste van wat ik tot nu toe gezien heb op de WiiU. Ik heb NSMB, Mario 3D, Mario Kart, en Zelda WW en die zien er allemaal al gelikt uit, maar DK... nóg mooier. Chapeau!

Overigens niet zo onder de indruk van de Kirby trailer hierboven... Kijk eerder uit naar de Yoshi game ☺

This is a Rapture reminder..

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
Aantal leuke games in de kerstmis aanbieding in de eShop. O.a. Child of Ligt, Rayman Legende, Assassin's Creed ...

Verwijderd

Vooral AC:BF lijkt me wel waardig.
Deel 2 op de PS3 vond ik wel de moeite waard iig, iemand enig idee of ik dit deel dan ook leuk ga vinden.
Hoe dan ook, gister wou ik hem downloaden.... Heb eerst een nieuwe externe HDD nodig.
Ik heb er wel een voor back-up's van de computer (foto's en documenten enzo) maar heb begrepen dat de Wii U echt een voor zichzelf nodig heeft?
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:15:
maar heb begrepen dat de Wii U echt een voor zichzelf nodig heeft?
Correct. De Wii U formatteert de schijf voor eigen gebruik.

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

(jarig!)
Haay schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:34:
Aantal leuke games in de kerstmis aanbieding in de eShop.
Hey, bedankt voor de tip !!
Gelijk Child of Light gekocht, m'n dochter was al geïnteresseerd en voor 4,89 is het een koopje.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
RayNbow schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:06:
Intro en gameplay video van de Kirby and the Rainbow Curse site:

[video]
Vind de kirby games wel leuk, maar van deze game word ik nou echt niet warm. Beetje lijntjes tekenen om kirby vooruit te krijgen..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 15:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Super Mario 3D World is nu met 30% korting €39,99 (volgens mij echt goedkoop, op budgetgaming begint het bij €51) in de NL eShop!

Voor mij als premium Wii U bezitter wel handig, aangezien ik dan met de Mario Kart 8 DLC samen genoeg punten heb voor €5 eShop tegoed.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Zoontje sinds gisteren Skylanders Trap Team (Tree Rex doet het gewoon) en Super Smash erbij. Leuke spellen!

Toad is eigenlijk ook wel een must have voor ons.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
Goner schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:58:
Hey, bedankt voor de tip !!
Gelijk Child of Light gekocht, m'n dochter was al geïnteresseerd en voor 4,89 is het een koopje.
:) Idem hier. Hij stond al op mijn wens-lijstje en voor €4,89 is het een no-brainer om aan te schaffen. Leuk voor mijn dochter en vast ook mijn zoon.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Thermometer schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:03:
Super Mario 3D World is nu met 30% korting €39,99 (volgens mij echt goedkoop, op budgetgaming begint het bij €51) in de NL eShop!
Hoe zit het nu met je aankopen als de console stukgaat?
Wat ik tot nu toe begrepen heb ben je dan al je aankopen kwijt tenzij je de console laat repareren door Nintendo.
Ook bij het verwijderen van je useraccount op de console raak je de aankoopgeschiedenis kwijt voor zover ik uit de uitleg van Nintendo begrepen heb.

En dat gebrek aan een centraal account zoals bij Sony en Microsoft dat je op meerdere consoles gebruiken kan, Weerhoud mij ervan om aankopen te doen in de Nintendo E-Store.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Haay schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:34:
Aantal leuke games in de kerstmis aanbieding in de eShop. O.a. Child of Ligt, Rayman Legende, Assassin's Creed ...
Yes, net voor €9,99 (- €5 aan DDP tegoed) Splinter Cell: Blacklist aangeschaft. Zijn nog meer toppers in dee aanbieding maar die heb ik allemaal al.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Sato schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 18:58:
[...]

Hoe zit het nu met je aankopen als de console stukgaat?
Wat ik tot nu toe begrepen heb ben je dan al je aankopen kwijt tenzij je de console laat repareren door Nintendo.
I've heard (this is for NA) that you don't need to send the Wii U to Nintendo just give them Your Nintendo ID and serial number of the old and New Wii U and they will transfer your data form there office. But it seems to be a person to person service like you get the right Nintendo operator for them to do it.
Ook bij het verwijderen van je useraccount op de console raak je de aankoopgeschiedenis kwijt voor zover ik uit de uitleg van Nintendo begrepen heb.
Waarom zou je dan ook je useraccount verwijderen van je console? :p

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11 08:10
Gisteren van mijn lieve vriendin Super Mario 3D World gekregen, een spel wat ik zelf nooit zou kopen maar het speelt toch wel lekker weg. Zijn er nog meer gelukkigen met Kerst geweest?

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-10 16:03
Gisteren van mijn lieve vriendin Super Mario 3D World gekregen, een spel wat ik zelf nooit zou kopen maar het speelt toch wel lekker weg. Zijn er nog meer gelukkigen met Kerst geweest?
*Steekt hand op* Ja! Ik!

Had voor Sinterklaas een Wii U Premium met Mario Kart 8-bundel gekregen, en voor kerst hebben mijn broertje en ik onszelf Super Smash Bros. cadeau gedaan :+

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Captain toad voor kerst gekregen. Althans de bestelling ervoor want in hun eeuwige wijsheid heeft Nintendo besloten om dat spel in Europa pas na kerst uit te brengen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Gister Splinter Cell Blacklist gekocht via de eShop aanbieding en tot nu toe is het erg vermakelijk om een beetje door een vijandelijk kamp te sneaken.

Aanrader, zeker gezien de prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door Aaargh! op 27-12-2014 11:44 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• BamSlam_
  • Niet online
mathelicious schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:13:
Ja, hier bracht de Kerstman New Super Mario Bros U, Donkey Kong Country Tropical Freeze en Disney Infinity 2.0 :) Zoonlief is helemaal gek van DK Tropical Freeze!

[ Voor 5% gewijzigd door BamSlam_ op 27-12-2014 12:13 ]

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:31
Hier heeft de kerstman voor de "kinderen" een WII u gebracht met New Super Mario Bros, Skylander Trap team starters pack, Mario Kart en Just Dance.
De arre slee een goed stukje lichter, maar kinderen happy.
Papa moet natuurlijk wel de boel een beetje nakijken en testen... :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:55
Ook hier heeft de Sint vd 'kinderen' een just dance basic pack bezorgd. Wat een leuke spellen zijn er beschikbaar. We spelen regelmatig Nintendo land & Mario, erg veel lol. Gisteren child of light aangeschaft in de e shop en 'de kinderen' weten helemaal van geen ophouden meer. Kart 8 en the wind maker staan nog op 'hun' verlanglijstje.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• mathelicious
Iedereen is dus weer goed verwend 😃

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48

DukeBox

loves wheat smoothies

Gisteren ook een hoop lol gehad met raad de tronie van wii u party.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 15:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Pff wat ik niet wist was dat je bij Nintendo Premium, je punten krijgt voor de prijzen EXCL btw :( Nu moet ineens nog €6 aan aankopen doen (excl btw) voordat ik genoeg heb voor €5 eshop tegoed. En dat terwijl ik al €53 aan eShop kosten gemaakt heb... Valt me tegen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

(jarig!)
Haay schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:10:
[Child of Light]
:) Idem hier. Hij stond al op mijn wens-lijstje en voor €4,89 is het een no-brainer om aan te schaffen. Leuk voor mijn dochter en vast ook mijn zoon.
Ben 'm zelf ook gaan spelen, fantastisch spel !
Soort kruising tussen Zelda en Bravely Default :+

EDIT: waar ik dan weer wel van baal is dat er DLC is voor PS/PC, maar weer niet voor de Wii U :(

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 28-12-2014 11:51 ]

• beerpassion
Twijfel of ik de Wii U moet kopen op internet lees ik veel dat de console zo goed als "dood" is... Wel vind ik de Wii U basic Party een mooie bundle voor de kinderen...
beerpassion schreef op zondag 28 december 2014 @ 12:09:
op internet lees ik veel dat de console zo goed als "dood" is...
Wat is de definitie van "dood" in dit geval? ;) Je moet gewoon voor jezelf bepalen of er nu genoeg games zijn voor de Wii U die je wilt spelen en hoeveel interessante games volgend jaar zullen volgen.

Zelf kocht ik de Wii U een jaar geleden voor 200 pond vanwege de gunstige prijs en de games die toen uit waren en de games die toen waren aangekondigd.

• Koldur
Twijfel of ik de Wii U moet kopen op internet lees ik veel dat de console zo goed als "dood" is... Wel vind ik de Wii U basic Party een mooie bundle voor de kinderen...
Ik weet niet zeker of je dit meent (of dat je aan het trollen bent), of dat je oude artikelen hebt gelezen, maar de Wii U doet het juist vrij goed op het moment. Er zijn veel goede spellen voor uit, alleen zijn dit voornamelijk spellen gemaakt door Nintendo zelf dus moet je wel iemand zijn (of je kinderen) die van Nintendo spellen houdt.

[ Voor 6% gewijzigd door Koldur op 28-12-2014 13:12 ]

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Ik heb mijn Wii U bijna niet aangeraakt de afgelopen maanden (teveel op weg en dan pak je toch echt een 3Ds :P ) maar dood? Met titels in de release als Hyrule Warriors en SSB, en bijvoorbeeld een nieuwe Zelda in het vooruitzicht? Als ik alleen al naar die drie kijk zie ik echt weken speelplezier... :)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Heb voor kerst mario kart gehad en gelijk de dlc erbij gedaan.
Me vrouw heeft pikmin 3 gehad.
Me dochter heeft the princess and the frog en rapunzel gehad, dus volgens mij kunnen we weer een paar maanden vooruit totdat de nieuwe spellen weer uit zijn.
Dus om nu te zeggen dat de wii U dood is :?

• kwint
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-11 00:11
Ook ik heb voor kerst maar een Wii U onder de boom gelegd. Wat is dat MarioKart toch geweldig, zeker met vier fanatieke familieleden. Heb gisteren in de e-Shop ook maar gelijk Super Mario World gekocht, stiekem toch wel heel erg leuk, niet heel moeilijk, maar dat komt nog wel wanneer ik alle groenen muntjes wil hebben :).

Nu heb ik SSB voor de 3DS, speel ik niet veel, vooral omdat ik vind dat het een spel is dat je met meerdere moet spelen. Wat raden jullie aan, de Wii U versie kopen en de 3DS versie houden of verkopen, of gewoon zo laten?

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Als je familie het leuk vind, zou ik de 3DS versie verkopen en het voor de Wii U kopen. Ik zit er zelf ook aan te denken, ik heb de 3DS versie nog amper gespeeld. Is toch niet zo leuk in je eentje vind ik.

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Dit meen je niet, toch?

• beerpassion
Nou het gaat inmiddels beter begrijp ik, ga van de week de Wii U party bundel halen ... Vind de games die er zijn en komen tof

Zie ook:
http://www.gamer.nl/achte...endo-maakt-een-wii-u-turn

Verwijderd

Op Playstation en Xbox georiënteerde sites wordt idd net gedaan alsof de Wii U (en heel Nintendo) inmiddels een aflopende zaak is. Je ziet dat regelmatig hier ook op de frontpage in de reacties. Dat soort dingen hoor ik echter al sinds de N64. En zelfs bij de commercieel uiterst succesvolle Wii kwamen die onderbuikgevoelens van bepaalde mensen regelmatig naar boven drijven.

Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde Wii U bezitter in de 30 is. Wellicht heeft dat er wat mee te maken, die laten zichzelf vaak niet zo ongenuanceerd en luidruchtig horen als de gemiddelde gamende puber.

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 16:36
Na een paar dagen weer smash gespeeld. Alles verloren online. Maak geen kans meer.
Als online het doet. Dan gaat mario kart wel goed. Maar met smash word ik afgemaakt. Toch wat meer online videos kijken over tips.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 20:29:
Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde Wii U bezitter in de 30 is. Wellicht heeft dat er wat mee te maken, die laten zichzelf vaak niet zo ongenuanceerd en luidruchtig horen als de gemiddelde gamende puber.
En ook de generatie waar de 30+ deze voor kopen ook niet. Maar het zijn wel de generaties waar flink wat geld zit voor nintendo.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Ik als 30+ er heb hem anders enkel en alleen voor mijn vrouw en ik. Het is dus niet zo dat de Wii U enkel voor kinderen in huis gehaald wordt.
Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde Wii U bezitter in de 30 is.
Ik haal dat gemiddelde (een beetje) naar beneden. :p

spoiler:
M'n geboortedatum staat in m'n profiel. :p

Verwijderd

Serieus? Niet verwacht - waar haal je dat vandaan, weet je dat nog?
Was daar laatst nieuwsgierig naar, maar kreeg het niet gevonden. Alleen dit, maar niet echt betrouwbaar met een sample van 153:
http://www.gamefaqs.com/boards/631516-wii-u/65110399

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

RayNbow schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:25:
[...]

Ik haal dat gemiddelde (een beetje) naar beneden. :p

spoiler:
M'n geboortedatum staat in m'n profiel. :p
Dan duw ik het gemiddelde wel weer omhoog ;)

• mathelicious
Met mijn 24 jaar vermaak ik mij al jaren prima met Nintendo. Mijn schoonbroer (16) zou ook wel een WiiU willen maar die wil liever werd een xbox voor fifa enz.
Dan snap ik best dat de gemiddelde leeftijd hoog ligt.

• horizon1978
sikkwittet schreef op zondag 28 december 2014 @ 20:30:
Na een paar dagen weer smash gespeeld. Alles verloren online. Maak geen kans meer.
Als online het doet. Dan gaat mario kart wel goed. Maar met smash word ik afgemaakt. Toch wat meer online videos kijken over tips.
Zoontje speelde 2e dag online en werd steeds tweede of derde. :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

(jarig!)
Kan wel kloppen ; samen met m'n tweeling van 19 zitten we net in de 30 :+

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:45
Kom er net achter dat Capain Toad is vervroegd naar 31-12.. En ik kon al niet wachten :9

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 16:36
horizon1978 schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:56:
[...]

Zoontje speelde 2e dag online en werd steeds tweede of derde. :)
Ik ook 2de....in 1vs1 for glory

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Mijn zoontje heeft gister een Wii U gekregen voor zijn verjaardag.
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid mijn Nintendo Club account gekoppeld aan zijn Wii U.
Error 107-7401 password incorrect...

Mijn account en wachtwoord matchen 100% zeker. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

kleine frustratie:
wat duren die systeemupdates LANG.... Had twee ongeduldige ventjes 45 minuten naast me staan springen om Mario Kart 8 te kunnen gaan spelen. Vond dit bij de Wii en 3ds al een ergernis, helaas heeft nintendo dit nog steeds niet echt onder de knie...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan de systeem- en gameupdates skippen ;) Dat kan al sinds de originele versie. De downloads worden dan op de achtergrond uitgevoerd en kan je later voltooien.

Betreft de error-code kan je het beste even contact met de Nintendo helpdesk opnemen.
http://www.nintendo.nl/Kl...ntact/Contact-621598.html

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 08:45
Sinus_rhythm schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:57:
Kom er net achter dat Capain Toad is vervroegd naar 31-12.. En ik kon al niet wachten :9
Heb em gisteren opgehaald bij de MM, leuk spel!!
cypher21 schreef op maandag 29 december 2014 @ 02:23:
Mijn zoontje heeft gister een Wii U gekregen voor zijn verjaardag.
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid mijn Nintendo Club account gekoppeld aan zijn Wii U.
Error 107-7401 password incorrect...

Mijn account en wachtwoord matchen 100% zeker. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Zoals hierboven al gezegd, contract opnemen met Nintendo, maar het lijkt erop dat je niet de enige bent: http://www.reddit.com/r/w...owners_megathread/cn4z7sb
kleine frustratie:
wat duren die systeemupdates LANG.... [...] Vond dit bij de Wii en 3ds al een ergernis, helaas heeft nintendo dit nog steeds niet echt onder de knie...
Dit is vooral een probleem bij de eerste keer. De Wii U kan updates in stand-by downloaden en installeren zodat je er geen last van hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs de eerste update kan je skippen: verbind je Wii U niet met het internet tijdens het instellen, hierna kan je vanuit het home-menu naar instellingen gaan en je internetinstellingen instellen. Zorg ervoor dat je automatisch updaten aanzet of start handmatig de update. Je kan die dan "annuleren" en terug naar het home-menu gaan. De update wordt dan in de achtergrond gedownload en je kan gerust een spel spelen :) (tenzij het spel die update vereist)

• cypher21
Volgens mij kon ik de update niet overslaan omdat mariokart 8 een nieuwere versie nodig had. Maar goed, t staat er iig op. Volgende keer maar akippen als ze willen spelen.

Heb Nintendo gemailt, had idd via google gevonden dat er meer mensen last van hebben, misschien had iemand hier de gouden tip.
Nog 5 dagen voor extra content dus hoop dat ze dar fixxen

• beerpassion
Ah mooie aanbieding bij MM .. 195,- voor de Wii U Party bundle dat gaat m worden :)

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Heb de Wii u nu paar weken maar speel alleen Wii party u en new super Mario bros u Vooral Mario vind ik een top game. Ben benieuwd als er nog veel nieuwe games uitkomen. Hoop eigenlijk nog op een Mario game ( 2d ). Begin volgend jaar komt als het goed is Mario maker uit. Daar ben ik wel benieuwd na.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 14:23
Dat wordt over alles van Nintendo gezegd sinds ze de SNES niet meer produceren. De N64 was ruk, want het had geen CD-ROM, de GameCube was ruk, want het had geen DVD, de Wii was ruk, want het was geen HD, de WiiU is ruk, want, ja, waarom eigenlijk?

Needless to say, geen van die consoles heeft Nintendo uiteindelijk geld gekost. Het is pas heel recent dat ze voor het eerst in hun bestaan (en ze doen al 125 jaar mee) verlies gedraaid hebben, en dat is inmiddels ook alweer bijgetrokken.

Ik heb de laatste maanden meer tijd in mijn WiiU zitten dan daarvoor, da's waar, maar met Hyrule Warriors, Bayonetta 1 & 2 en Super Smash Bros op de plank gaat daar stiekem toch ineens een berg tijd aan op. En zoals het er nu uit ziet wordt 2015 nog beter!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 16:39

Sagat

Is pappa x2!

Ik denk dat nintendo en de 'oudere' gamers een match zijn om de volgende redenen. Je geeft niet om het image van een game. Bvb gta en cod zijn stoer! Daarnaast heb je in die leeftijd meestal ook minder tijd om te gamen, dan is de relatieve beperkte game keuze minder een issue. Ik volg ook het ps4 en xb1 forum maar als ik nu een console zou moeten kopen zou het de wii u zijn. De 2d mario's. 3d world. Kart, dk en natuurlijk zelda aan de horizon. Enige wat me tegenhoudt is budget en het feit dat ik de wii tegenhangers van deze games nog moet uitspelen. (En een verslaving aan retro shmups op dit moment maak je me blijer met een 90 arcade shmup dan met elke top game van nu :p )

10 second ninja DONE

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Sinds ik een Wii U heb (afgelopen zomer) heb ik mijn PS4 bijna niet meer aangeraakt. Echt een super toffe console met nagenoeg alleen maar pareltjes van games.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:56:
Daarnaast heb je in die leeftijd meestal ook minder tijd om te gamen, dan is de relatieve beperkte game keuze minder een issue.
Dit sowieso inderdaad. Had de Wii U altijd al genegeerd en wanneer ik mezelf afvroeg welk next-gen console ik zal kopen, kwam de twijfel al snel neer op de Xbox One of PS4, de Wii U was bij voorbaat al uitgesloten. Na flink wat rondturen op internet, heb ik alsnog een Wii U aangeschaft en heb ik geen enkele behoefte meer aan een Xbox One en PS4. Altijd gedacht dat de Wii U niet tegen de Xbox One en PS4 op kon, voornamelijk wegens het beperkte aanbod in games. Maarja, als ik nu naar mijn PC en Xbox 360 kijk, alle ''geweldige'' games die daar op uitkomen heb ik nooit de tijd voor gehad om daar iets mee te doen. Daarnaast gaat kwaliteit boven kwantiteit, veel games op de Xbox One en PS4 lijken tegen te vallen terwijl Wii U games hoge scores behaald op metacritic.

Bovendien is het vooral de toegankelijkheid en relaxte gameplay die mij aantrekt in de Wii U. Meeste games op de Xbox en PS ben je al snel een aantal uur kwijt op een dag wil je daar serieus mee aan de gang gaan. Helaas heb ik daar geen tijd meer voor. Wii U is ideaal wat dat betreft.

Verwijderd

[...]

[...]
En, hoe is het afgelopen? Ben benieuwd :)

Had zelf al contact opgenomen met die website met een vraag over de gegeven prijs, maar kreeg enkel het antwoord terug dat zij 'm niet meer op voorraad hebben.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

kaanmijo

Picobello B.V.

Vraagje voor degene die Captain Toad Treasure Tracker al in huis hebben: is het het waard om hem voor de volle pond te kopen of beter om te wachten tot hij in de aanbieding is ergens? Ik lees namelijk wel eens dat het meer een soort DLC voor Super Mario 3D World is en ben wel benieuwd of jullie dat ook zo voelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:27:
[...]

Serieus? Niet verwacht - waar haal je dat vandaan, weet je dat nog?
Was daar laatst nieuwsgierig naar, maar kreeg het niet gevonden. Alleen dit, maar niet echt betrouwbaar met een sample van 153:
http://www.gamefaqs.com/boards/631516-wii-u/65110399
Kan het helaas niet terugvinden.

• horizon1978
kaanmijo schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:54:
Vraagje voor degene die Captain Toad Treasure Tracker al in huis hebben: is het het waard om hem voor de volle pond te kopen of beter om te wachten tot hij in de aanbieding is ergens? Ik lees namelijk wel eens dat het meer een soort DLC voor Super Mario 3D World is en ben wel benieuwd of jullie dat ook zo voelen.
Tja, € 40 euro voor een Nintend titel. 70 levels. Lijkt me meer dan een eenvoudige DLC voor een redelijke prijs eerlijk gezegd. Het is dat de dagen al vol zitten met Smash, Skylanders en af toe Kart op dit moment op gaming gebied dat Toad even moet wachten maar een zekere aanschaf wordt.
Kids vinden Yoshi's Wooly World ook leuk dus die staat ook al op de lijst. ...

• martincm

martincm

[Android 14!]

kaanmijo schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:54:
Zoals ik eerder vermeldde, ben er niet vanaf gestapt, pittige prijs maar zeker een uitdagende game. Als je mario3dw hebt uitgespeeld lijkt het op een recap van levels, andere setting, maar met Toad ( en toadette). Maakt het nogmaals niet minder leuk of minder goed maar het voelt wel als een 'add-on' dan een compleet nieuw uitgevonden spel. En voor een add-on is 2/3 van de prijs van een AAA game wel veel. Had het meer op Luigi U level gezet (ook meer dan waard overigens)

• Koldur
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:52:
[...]

En, hoe is het afgelopen? Ben benieuwd :)

Had zelf al contact opgenomen met die website met een vraag over de gegeven prijs, maar kreeg enkel het antwoord terug dat zij 'm niet meer op voorraad hebben.
Schijnt verstuurd te zijn, maar heb geen idee wat het nu precies wordt wat er binnen gaat komen ;)

• cypher21
Zojuist nogmaals geprobeerd het clubnintendo account te koppelen, werkt nu ineens wel... Apart.

• Koldur
Even een update over het MAXICT verhaal, het bleek inderdaad om Nintendoland te gaan en heb de order nog voor het versturen weten te annuleren. Was natuurlijk ook gewoon te mooi om waar te zijn, maar wel slecht van MAXICT, alleen lijkt dat geen incident te zijn helaas.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

(jarig!)
RayNbow schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:39:
Amiibo kunnen alleen gebruikt worden in local multiplayer.
En ook maar in bepaalde games, merk ik net.
Zelda gekocht en dacht even te registreren in Mario Kart 8. Maar helaas, voor je een Amiibo koopt dus eerst even kijken in welke games hij/zij werkt : http://www.nintendo.com/a...MEoqh0AneU9yVvSuJWMEm8Hat
(ook jammer dat je de box moet mollen, registreren lukt niet door verpakking heen)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 14:23
Goner schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:04:
[...]

En ook maar in bepaalde games, merk ik net.
Zelda gekocht en dacht even te registreren in Mario Kart 8. Maar helaas, voor je een Amiibo koopt dus eerst even kijken in welke games hij/zij werkt : http://www.nintendo.com/a...MEoqh0AneU9yVvSuJWMEm8Hat
(ook jammer dat je de box moet mollen, registreren lukt niet door verpakking heen)
MK8 wordt in een toekomstige update verwacht, maar op dit moment nog niet, nee. Momenteel voor zover ik weet alleen Smash Bros WiiU en Hyrule Warriors.

En nee, scannen door de verpakking heen gaat niet, er zit een metalen sticker in de verpakking, onder de voet, die de NFC blokkeert. Je kunt hooguit de onderkant opensnijden en dan voorzichtig leegmaken, dan kun je het redelijk netjes terugstoppen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

(jarig!)
Seal64 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:14:
[...]
MK8 wordt in een toekomstige update verwacht, maar op dit moment nog niet, nee.
Sommige Amiibo's kunnen nu al in MK8 worden gebruikt, had al Link en Peach voor m'n dochters gekocht en die kunnen allebei.
Setup op Wii U is nogal magertjes, had gehoopt op mooie plaatjes en lijstje van Amiibo's, maar nope.

Prijzen fluctueren nogal, paar weekjes terug nog 12,99 bij MM, nu al 14,99.

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 30-12-2014 15:22 ]

• beerpassion
Koldur schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:42:
Even een update over het MAXICT verhaal, het bleek inderdaad om Nintendoland te gaan en heb de order nog voor het versturen weten te annuleren. Was natuurlijk ook gewoon te mooi om waar te zijn, maar wel slecht van MAXICT, alleen lijkt dat geen incident te zijn helaas.
Jammer, wel stoer dat je 't probeerde ... ga m vanmiddag halen bij MM - je leeft maar 1 x :9

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Goner schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:19:
[...]

Sommige Amiibo's kunnen nu al in MK8 worden gebruikt, had al Link en Peach voor m'n dochters gekocht en die kunnen allebei.
Setup op Wii U is nogal magertjes, had gehoopt op mooie plaatjes en lijstje van Amiibo's, maar nope.

Prijzen fluctueren nogal, paar weekjes terug nog 12,99 bij MM, nu al 14,99.
Bij Nedgame zelfs 25 euro, bedrijven komen er achter dat ze met Amiibo serieus extra knaken kunnen verdienen. Oplichters..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Verwijderd

De adviesprijs is 14,99. Bij de MediaMarkt was het een tijdje goedkoper als de adviesprijs, maar verkopen doet het toch wel dus waarom dan niet gewoon de adviesprijs aanhouden.

25 euro is ronduit belachelijk.

Verwijderd

Wat raden jullie aan :de standaard versie van 8 of de premium van 32GB? Ik zou er een willen kopen voor mijn zoontjes (9 en 4) en voor mezelf. En waarom zouden jullie die keuze aanraden en niet de andere?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 19:39 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Heb ik iets aan de oefeningen in Wii Fit Plus / Wii Fit U voor mijn nek en schouders of is dat programma teveel op beweging en afvallen gericht?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Sato schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:18:
Heb ik iets aan de oefeningen in Wii Fit Plus / Wii Fit U voor mijn nek en schouders of is dat programma teveel op beweging en afvallen gericht?
Met last in nek en schouders ga je beter naar de fysiotherapeut... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:45:
Wat raden jullie aan :de standaard versie van 8 of de premium van 32GB? Ik zou er een willen kopen voor mijn zoontjes (9 en 4) en voor mezelf. En waarom zouden jullie die keuze aanraden en niet de andere?
Heb onlangs de 8gb versie gekocht. Was zelf ook in twijfel tussen die van 32gb en 8gb, voornamelijk omdat het pakket van 32gb Mario Kart 8 erbij heeft zitten (een spel wat ik sowieso zou kopen, t.w.v. € 50). Maar de versie van 8gb heeft dan wel weer Nintendo Land + Wii u party met extra Wii U Remote (bij elkaar een waarde van € 80,-). Vooral de extra Wii U Remote deed 't 'm voor mij.

Daarom ben ik voor de 8gb gegaan, ook omdat ik al een aantal USB sticks hier heb liggen van 32gb-64gb + een externe harde schijf die ik bijna nooit gebruik, zal het geheugen niet echt een probleem worden.

De voordelen van de 32gb wogen voor mij niet op tegen het feit dat 'ie € 100 duurder is.

Overigens vraag ik me af hoeveel geheugen de meeste games nu nodig hebben? Als je ze digitaal download kost 't uiteraard wel wat geheugen, maar ik ben sowieso meer van de hardcopy's. Zijn er veel games die naast de hardcopy nog extra geheugen vergen?

Bijvoorbeeld op de X360, al had je Forza Motorsport of Battlefield op CD, kostte je het nog talloze GB's om die games te kunnen spelen met al hun installatie pakketten.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 31-12-2014 18:31 . Reden: Volgende keer graag zelf je bericht editten ipv dubbelposten ;) ]

Verwijderd

Laatst wou ik AC: Black Flag downloaden en dat was 14 gig. Windwaker was echter maar 4 geloof ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 20:14:
Laatst wou ik AC: Black Flag downloaden en dat was 14 gig. Windwaker was echter maar 4 geloof ik.
Dat is zonder hardcopy neem ik aan? Dus digitale download?

Verwijderd

Ja.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Volgens mij vallen de patches wel mee qua grootte, die zijn allemaal zo binnen.
De dlc van mk is wel 1GB voor de eerste en de tweede is ook zoiets.

• cypher21
Hier ook vanwege de extra controller en twee spellen meer voor de 8gb party set gekozen. Mocht er meer opslag nodig zijn is een stikkie of hdd zo geregeld.
Bij de 8gb versie heb je echter maar 3gb beschikbaar maar goed, voorlopig genoeg voor updates en dlc.
Enige jammere hier is dat het nu het enige witte apparaat is wat zichtbaar bij de TV staat.

Pagina: 1 ... 60 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic