Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Flozem schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:46:
[...]

Met last in nek en schouders ga je beter naar de fysiotherapeut... :)
Die kneed de boel in een paar sessies weer helemaal los, Geeft mij wat oefeningen mee, En een paar maanden later zit ik weer op hetzelfde en kan je weer terugkomen. Leuk verdienen voor die man/vrouw maar ik schiet er niks mee op.

Dat losmaken kan mijn vader ook heel goed (en dat kost niets), Het is alleen zo dat die oefeningen vervelend zijn en ik ze na een tijdje niet meer doe.

Vandaar mijn vraag of er in Wii Fit Plus / Wii Fit U ook oefeningen voor nek en schouder zitten?
Ik weet namelijk van mijzelf dat ik ze met wat interactie en aansturing wel dagelijks/wekelijks kan volhouden.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48

DukeBox

loves wheat smoothies

Wii fit moet je meer zien als een speelse manier om wat dagelijkse beweging te doen. Het is geen training voor specifieke delen van je lichaam. De oudere wii trainer komt dan iets meer in de buurt maar ik zou bij klachten toch naar een fisio gaan en desnoods daar vragen welke bewegingen/training je kan doen om het te voorkomen/verhelpen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Sato
Bedankt, Dat is precies wat ik wilde weten.

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:49
Via Amazon.de kun je Super Mario 3D World voor 49 euro aanschaffen. In de omschrijving staat spraak en beeldschermtekst Duits. Weet iemand of er ook Nederlands geselecteerd kan worden?

Of is er nog een tweaker die dit spel uitgespeeld heeft en deze aan mij kwijt wil ;)

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 04:27
Voordeel van de witte Wii U is dat er heel veel witte accesoires te koop zijn vanuit het Wii tijdperk.
En je ziet minder snel krassen op witte spullen dan op zwart.

Ik heb zelf de witte 8gb versie en heb er een 160gb 2.5 inch schijfje aanhangen. Met een dubbele usb kabel. Dit werkt perfect en gaat alleen aan als de wii u draait. Ik heb alle games op disc behalve wii fit u, vanwege de actie met de wii fit meter.

Verwijderd

Topicstarter
BigSurf schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:04:
Via Amazon.de kun je Super Mario 3D World voor 49 euro aanschaffen. In de omschrijving staat spraak en beeldschermtekst Duits. Weet iemand of er ook Nederlands geselecteerd kan worden?
De Nederlandse versie heeft ook gewoon de Duitse taal beschikbaar, dus ja.

Op de doos staat: EN, DE, FR, ES, IT, NL, PT en RU

En tot morgen is het spel trouwens 40 euro in de eShop :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 10:08 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

djmartyn schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:25:
Voordeel van de witte Wii U is dat er heel veel witte accesoires te koop zijn vanuit het Wii tijdperk.
En je ziet minder snel krassen op witte spullen dan op zwart.
Maar voor de wii u is het omgekeerd. Zo heb je geen zwarte dock/stands van nintendo en ook ten tijde van de wii had je geen witte classic pro. Daarnaast is de zwarte wii er ook al een tijdje dus dat gaat niet helemaal op.
Wat betreft krassen, ik heb ze beide en de witte wordt toch dcht wel sneller (zichtbaar) vies. De beide sticks op de tab en de achterkant zijn niet meer spatje wit. Ook de randjes van de wiimotes zit wat vuil tussen. Krassen zie ik op beide vrijwel niet. De zwarte zal ook vast vies zijn maar dat zie ie niet.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11 08:10
BigSurf schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:04:

Of is er nog een tweaker die dit spel uitgespeeld heeft en deze aan mij kwijt wil ;)
Kijk in de eshop, hij is in de aanbieding voor 39,99 als het goed is

En een witte WiiU kan toch zwart gemaakt worden? Leuk hobbyproject

[ Voor 7% gewijzigd door mathelicious op 31-12-2014 10:10 ]

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:49
mathelicious schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:09:
[...]

Kijk in de eshop, hij is in de aanbieding voor 39,99 als het goed is
Dan heb ik een elektronische versie die niet op een ander systeem afgespeeld kan worden. Wil liever een fysieke die later verkocht kan worden.

• mathelicious
Dan is dat inderdaad geen optie.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

(jarig!)
Sato schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:02:
[...]
Vandaar mijn vraag of er in Wii Fit Plus / Wii Fit U ook oefeningen voor nek en schouder zitten?
Niet specifiek nek en schouder, maar in de Fit (Plus) voor de oude Wii zitten veel yoga-oefeningen waarbij je die onderdelen wel behoorlijk moet strekken, buigen enz.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:48

kaanmijo

Picobello B.V.

Net Captain Toad gehaald bij de Media Markt en de eerste paar levels gespeeld. Wat een leuk spel zeg!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Captain Toad binnen :)

Heerlijk spel met die ouderwetse Ninty charme :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:44
BigSurf schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:50:
[...]

Dan heb ik een elektronische versie die niet op een ander systeem afgespeeld kan worden. Wil liever een fysieke die later verkocht kan worden.
Ik heb zojuist bij de MM hier in Bergen op Zoom Mario 3D World gekocht voor € 39,99
Net zoveel als in de e-shop dus.

Mogelijk ook bij alle andere MM.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mijn laatste aankoop is ook Captain Toad. Qua gameplay mechanics zit de game zeer goed in elkaar, maar de menu's vind ik toch wel een beetje amateuristisch. Ook vind ik het niet prettig dat ik de camera bediening met gyroscoop niet uit kan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Nedgame heeft, uit Japan geïmporteerde, witte en zwarte Smash Bros GameCube controllers op voorraad.

http://www.nedgame.nl/gam...ition--white-/6445646694/

40 euro voor een controller.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Lekker cashen, aangezien ze in het land van de rijzende zon goed €13 kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, importeren, verzendkosten, etc. moet je wel meerekenen. ;)
Allen een goed 2015 gewenst! Laten we hopen dat het een nog beter jaar wordt voor de WiiU dan 2014. Zelda FTW!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:17
Deddiekoel schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 08:48:
Allen een goed 2015 gewenst! Laten we hopen dat het een nog beter jaar wordt voor de WiiU dan 2014. Zelda FTW!
Zat ik net aan te denken, eindelijk zitten we in het jaar dat Zelda uitkomt! Kan niet wachten!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 20:23
Morgen ook maar even Toad kopen voor de "kinderen" ;)

Ik vind een hardcopy toch leuker om te hebben dan via zon eshop

Verwijderd

Topicstarter
Gynnad schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Zat ik net aan te denken, eindelijk zitten we in het jaar dat Zelda uitkomt! Kan niet wachten!
Zelda, Star Fox en Splatoon. Als ze het een beetje verspreiden is dit een topjaar :)

Verwijderd

Topicstarter
De gaafste van de third party games :)

Daarbij denk ik ook véél plezier met Mario Maker te gaan hebben.
Monolith Soft is tegenwoordig een 1st party developer? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Topicstarter
/me checkt wikipedia. Jup, zo te zien sinds 2007 :)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

En dan is de Nintendo Premium actie toch echt ten einde qua verdienen van punten althans. Jammer, had gehoopt op een verlenging. Ook geen last minute spending spree gedaan. Nog teveel ongespeeld op schijf staan ;-)

Breek je nek voorzichtig

The PyroPath schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:37:
En dan is de Nintendo Premium actie toch echt ten einde qua verdienen van punten althans. Jammer, had gehoopt op een verlenging. Ook geen last minute spending spree gedaan. Nog teveel ongespeeld op schijf staan ;-)
Hier wel nog op het laatste moment wat aangeschaft. :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9dHMD2bBAeVJN088xBoLYipP/full.png

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 22:41:
Nedgame heeft, uit Japan geïmporteerde, witte en zwarte Smash Bros GameCube controllers op voorraad.

http://www.nedgame.nl/gam...ition--white-/6445646694/

40 euro voor een controller.
Bij Nippon-Yasan.com heb ik er 4 besteld voor 15e per stuk, had ze binnen 10 werkdagen in huis.

Verwijderd

Topicstarter
RayNbow schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:47:
[...]

Hier wel nog op het laatste moment wat aangeschaft. :p

[afbeelding]
Vind wel een beetje jammer dat het tijdelijk was, maar ja dat is sinds het begin al aangegeven dus ik wist dat het zou eindigen. Nu is het gewoon één reden minder om een Premium Wii U boven een Basic Wii U te kiezen.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Als je al geen downloads deed was dat hoe dan ook al geen reden.

Verwijderd

DukeBox schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:37:
Als je al geen downloads deed was dat hoe dan ook al geen reden.
Heb mijn Wii U nog niet aan mogen raken (binnenkort verjaardagscadeautje :) ), maar ben hier wel nieuwsgierig naar:

Is er veel prijsverschil tussen digitaal games downloaden bij de Wii U vergeleken met hardcopy's in de winkel/internet?

Zo is bijvoorbeeld Steam meestal een stuk goedkoper dan hardcopy PC games. Maar bijvoorbeeld op mijn X360 vallen de digitale online games vaak een stuk duurder uit dan de hardcopy's via budgetgaming.nl.
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:46:
Is er veel prijsverschil tussen digitaal games downloaden bij de Wii U vergeleken met hardcopy's in de winkel/internet?
Disc versies zijn doorgaans goedkoper. Een enkele keer is er een aanbieding of kun je een redelijk geprijsde downloadcode vinden via een webshop.

Een van de redenen om games als digitale download te kopen is het gemak. Je hoeft nooit schijfjes te wisselen. Gamepad oppakken en gaan met die banaan.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zoals eerde ook in de 30+ discussie e.d. geld voor mij hier ook dat ik meestal toch alleen maar tijd heb voor 1 spelletje dus dat wisselen valt wel mee. Daarnaast vund ik het wel fijn dat ik meerdere wii u's heb en nu dus het spel maar 1 keer hoef te kopen.

Verwijderd

Aha, I see.

Disks vind ik zelf leuker om te hebben en te verzamelen dan een digitale download. Daarnaast kan ik ze nog verkopen via marktplaats als ik er niets (meer) aan vind. Goed om te horen dan dat disks normaliter ook nog eens goedkoper zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 23:06 ]

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Hier worden de games ook fysiek gekocht. Wat ideaal zou zijn is om game dan alsnog op schijf van Wii U te kunnen zetten.

Verwijderd

Topicstarter
horizon1978 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:06:
Hier worden de games ook fysiek gekocht. Wat ideaal zou zijn is om game dan alsnog op schijf van Wii U te kunnen zetten.
Ja, en dan snel de disk verkopen... Zie je het probleem?
horizon1978 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:06:
En vanuit Nintendo's gezichtspunt, hoe ga je dat beveiligen? :p

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Elke zoveel tijd om de disc vragen ofzo? Daar is wel een mouw aan te knopen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 14:23
CyBeR schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:06:
Elke zoveel tijd om de disc vragen ofzo? Daar is wel een mouw aan te knopen.
Dan ga je weer de deur open zetten voor misbruik. Als er immers een mechanisme is dat maar om de zoveel tijd om een schijfje vraagt, dan gaat daar gegarandeerd een handige knutselaar een manier voor vinden om bij elke start van de console die timer te resetten.
Elke keer om het schijfje vragen is een beetje counter-productive, dus dat gaat ‘m ook niet worden.

Houd je één optie over – elke game gaan leveren met een product-key, always-online afdwingen en je product-key koppelen aan een account, net zoals bijvoorbeeld Steam dat nu doet. Die kun je dan naderhand nog wel weer offline zetten, maar dan is een online activatie altijd vereist.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, alles is te misbruiken. Die discs komt iemand ook wel een keer achter hoe je ze moet kopiëren. De vraag is of de gemiddelde consument de moeite gaat nemen om 't te doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Seal64
Gezien het feit dat de gemiddelde consument voor de Nintendo DS geen spellen koopt, maar een R4 in huis haalt (dat in de Benelux zelfs zo wijdverbreid is geworden dat sommige games niet eens meer uitgegeven zijn in onze regio), en het feit dat er een schrikbarend aantal gebruikers zijn die spellen voor de Wii vanaf een externe harde schijf speelt (wat niet mogelijk is op een standaard, onaangepaste Wii), is het echt geen vraag of de gemiddelde consument die moeite gaat nemen, maar gewoon een feit.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Seal64 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:21:
[...]
Houd je één optie over – elke game gaan leveren met een product-key, always-online afdwingen en je product-key koppelen aan een account, net zoals bijvoorbeeld Steam dat nu doet. Die kun je dan naderhand nog wel weer offline zetten, maar dan is een online activatie altijd vereist.
Dat wilde Microsoft doen met de introductie van Xbone. Ze zijn toen enorm afgebrand, waardoor ze de plannen hebben laten vallen. Ik ben trouwens helemaal voor een steam systeem op console, maar dan ook met de bijbehorende prijzen en sales.

Helaas is mijn kopie van Toad Treasure Tracker nog niet verzonden, volgende keer weer gewoon in de winkel halen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Bisamrat op 02-01-2015 08:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Seal64 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:21:
[...]

Dan ga je weer de deur open zetten voor misbruik. Als er immers een mechanisme is dat maar om de zoveel tijd om een schijfje vraagt, dan gaat daar gegarandeerd een handige knutselaar een manier voor vinden om bij elke start van de console die timer te resetten.
Elke keer om het schijfje vragen is een beetje counter-productive, dus dat gaat ‘m ook niet worden.

Dan zou je het spel niet meer 2e hands kunnen verkopen en heb je feitelijk hetzelfde als een eShop aanschaf.
Daarbij hoef je ook met eShop aankopen niet altijd online te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2015 10:14 ]

• Sato
Tja de ideale gameconsole waar schijfjes ingaan (of cartridges) is er één waar er 3 of 5 tegelijk in kunnen, Maar dat maakt de console ook weer een stuk duurder. En een losse wisselaar voor ernaast uitbrengen zet meteen de deur wagenwijd open voor hacks en exploits, Het is immers niet voor niets zo geweest dat de HD-DVD addon van de Xbox 360 geen game dvd's kon afdraaien.

Daarnaast, Het moeten opstaan om het schijfje te wisselen zet je ook meteen een stap in de richting van de keuken of het toilet. Voor je eigen gezondheid moet je onder het gamen tenslotte toch af en toe een pauze nemen.

---

Straks nog even langs de Mediamarkt hier in Tilburg voor ik weer terug naar Noord Holland ga, Kijken voor Mario 3D World, Mario Kart, Donkey Kong enz. Prijslijst staat al in mijn telefoon (Pricewatch, Budgetgaming en Amazon.de) alles wat daar onder zit neem ik meteen mee, Want met enkel New Super Mario Bros U raak ik waarschijnlijk vrij snel uitgekeken op de Wii U.

Verwijderd

Vraag me af van sommige hoelang de gemiddelde game-sessies zijn :9

Een CD'tje wisselen zo nu en dan is wel het laatste irritatie punt wat ik me kan bedenken.

Verwijderd

Klopt. Toch geeft het wisselen van een echte cartridge mij een veel beter gevoel. :)
Zal wel nostalgie zijn.

Zowel bij de MediaMarkt als bij de GameMania hadden ze Captain Toad nog niet/niet in Deventer....... Heb hem dus maar bij de Bart Smit gehaald.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2015 11:54 ]

• Seal64
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:13:
[...]

Dan zou je het spel niet meer 2e hands kunnen verkopen en heb je feitelijk hetzelfde als een eShop aanschaf.
Daarbij hoef je ook met eShop aankopen niet altijd online te zijn.
Klopt, en dat was ook een beetje mijn punt. Hiervoor moet Nintendo dan ook eerst nog een account-systeem invoeren dat verder gaat dan het huidige NNID, want je wil dan wel dat als je een nieuwe WiiU koopt, je de account van de oude kunt overnemen zonder een hoop extra handelingen of de tussenkomst van Nintendo's klantenservice.
En dan is de meerwaarde van je schijfje inderdaad redelijk om zeep, ja. Alleen voor de verzamelaar heeft het dan nog nut om een fysieke aanschaf te doen.

Wat mij betreft is het ook vreemd dat alleen Game uit het VK downloadcodes mag verkopen (exclusiviteitsdeal, blijkbaar). Nu koop ik daar dus al mijn 3DS games omdat de lokale winkels die dingen niet hebben. Sterker nog, ook de lokale winkels verdienen niets aan mij, want de meeste games voor de WiiU die ik wil spelen, verkopen ze daar ook niet. Dat gaat dan dus online of via de eShop, en die kaartjes verkopen ze ook maar bij een paar winkels.

Verwijderd

Heb het altijd al vreemd gevonden dat hardcopy's goedkoper worden aangeboden dan digitale downloads via X360 of de Wii U in dit geval.

Je zou toch zeggen dat direct kopen bij de ''producer'' van het spel, digitaal, goedkoper is dan bij een winkel die huurkosten moet betalen voor het pand + een verhoogde kostprijs heeft vanwege de aanschaf van een CD/doosje + nog eens een eigen winstmarge hanteert bovenop de winstmarge van de ''producer''.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Zijn gewoon afspraken over gemaakt. Anders zouden de speelgoedwinkels heel snel failliet gaan.

Daarom zijn o.a. ebooks in Nederland ook zo verrekte duur.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11 20:28
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:20:
Heb het altijd al vreemd gevonden dat hardcopy's goedkoper worden aangeboden dan digitale downloads via X360 of de Wii U in dit geval.

Je zou toch zeggen dat direct kopen bij de ''producer'' van het spel, digitaal, goedkoper is dan bij een winkel die huurkosten moet betalen voor het pand + een verhoogde kostprijs heeft vanwege de aanschaf van een CD/doosje + nog eens een eigen winstmarge hanteert bovenop de winstmarge van de ''producer''.
Dit heeft ook te maken met het feit dat Nintendo en Microsoft graag zien dat hun producten in de winkels blijven liggen. Iets wat je in de winkel ziet liggen en kan uitproberen is altijd een erg goede manier om je producten te verkopen.
Wanneer Nintendo en Microsoft hun spellen voor minder via hun online winkels gaan verkopen dan koopt zo goed als niemand de spellen meer in de winkels en zullen zij hun winkel ruimte ergens anders aan willen besteden. Vooral voor de verkoop van de consoles zelf is dit een erg belangrijk punt.

Het is wat dat betreft een win/win situatie, want als mensen nu spellen in de eShop kopen zal de winst belachelijk hoog zijn, terwijl de winkels hun spellen gewoon voor de normale prijzen (dus winst) blijven verkopen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:20:
Hardcopies vind je vaak okk goedkoop omdat de winkel nog een X aantal heeft liggen waar ze vanaf moeten. Een download neemt geen ruimte in je magazijn in dus geen reden om die in de opruiming te gooien.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Als winkels niets kunnen verdienen op de games (omdat die digitaal goedkoper zijn) dan zullen ze ook de consoles niet meer gaan verkopen. We hebben dat met de PSP Go kunnen zien. Daar konden geen hardcopies meer in en dus vertikten veel winkels om het ding in de schappen te leggen.

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:19

uFx

V&A is op het forum niet toegestaan

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2015 15:57 ]

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Verwijderd

Goed punt.

Kan het me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst in de winkel ben geweest voor een PC game, met de aanwezigheid van Steam en zo nu en dan een torrentje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Seal64 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:58:
[...]

Klopt, en dat was ook een beetje mijn punt. Hiervoor moet Nintendo dan ook eerst nog een account-systeem invoeren dat verder gaat dan het huidige NNID, want je wil dan wel dat als je een nieuwe WiiU koopt, je de account van de oude kunt overnemen zonder een hoop extra handelingen of de tussenkomst van Nintendo's klantenservice.
En dan is de meerwaarde van je schijfje inderdaad redelijk om zeep, ja. Alleen voor de verzamelaar heeft het dan nog nut om een fysieke aanschaf te doen.
Je kan via de Wii U ook een Wii U naar Wii U systeem transfer doen. NNID is hardware gekoppeld om dezelfde reden. Simpel, je zou je Wii U inclusief account kunnen verkopen en dan op een andere Wii U verdergaan met je eigen account. Dat is voor Nintendo niet bepaalt een voordeel ;)

En zelfs als in zo'n geval de oude Wii U automatisch gedeactiveerd wordt heb je de mogelijkheid die nooit met het internet te verbinden. Je zou dan offline al je spellen kunnen spelen.
Wat mij betreft is het ook vreemd dat alleen Game uit het VK downloadcodes mag verkopen (exclusiviteitsdeal, blijkbaar). Nu koop ik daar dus al mijn 3DS games omdat de lokale winkels die dingen niet hebben. Sterker nog, ook de lokale winkels verdienen niets aan mij, want de meeste games voor de WiiU die ik wil spelen, verkopen ze daar ook niet. Dat gaat dan dus online of via de eShop, en die kaartjes verkopen ze ook maar bij een paar winkels.
Gamemania verkoopt ook downloadcodes in hun winkels. (al niet voor alle spellen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2015 17:44 ]

• Sato
Mediamarkt Tilburg had hele hoge verwachtingen van Captain Toad: Treasure Tracker.....

Toen ik daar om half één was lag het spel nog niet eens in de schappen, Al was er wel net iemand bezig met het bijvullen van de gamesafdeling.
En de totale voorraad was maar 15 stuks.

Heb hem meegenomen voor 39,99 samen met Donkey Kong Country Tropical Freeze voor 44,99.
Mariokart en Super Mario 3D World heb ik voor 54,99 per stuk maar laten liggen. Die koop ik wel als er weer eens een 3 voor 2 actie is.

Verwijderd

Zojuist even Captain Toad gespeeld. De eerste twee lvl's.
Zit meer uitdaging in dan ik verwacht had. Kan zelfs in die eerste twee levels een paar items nog niet vinden.... Ik kan me zo voorstellen dat er op een gegeven moment wel breinbrekertjes tussen zitten.

spoiler:
Heb ik goed begrepen dat ik nu ook Super Mario 3D World met Captain Toad kan spelen?

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11 20:28
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:38:
Zojuist even Captain Toad gespeeld. De eerste twee lvl's.
Zit meer uitdaging in dan ik verwacht had. Kan zelfs in die eerste twee levels een paar items nog niet vinden.... Ik kan me zo voorstellen dat er op een gegeven moment wel breinbrekertjes tussen zitten.

spoiler:
Heb ik goed begrepen dat ik nu ook Super Mario 3D World met Captain Toad kan spelen?
spoiler:
Ja, maar er is echt geen zak aan, beetje nutteloze toevoeging

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

jvalks schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:40:
[...]

Heb em gisteren opgehaald bij de MM, leuk spel!!
Is het spel goed te spelen/begrijpen voor iemand die geen Engels kan?
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Ik heb het spel niet, maar het lijkt me niet dat taal een barriere vormt voor dit type spel. Toen ik voor het eerst een spel als Mario of Duck Hunt speelde op de NES kon ik iig nog geen Engels.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Taal is toch nooit een probleem bij mariospellen. Mijn zoontje van 3 kan niet eens lezen en wel Mario spelen 😉

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

cypher21 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:01:
Taal is toch nooit een probleem bij mariospellen. Mijn zoontje van 3 kan niet eens lezen en wel Mario spelen 😉
Ik heb ooit het spel Mario 64 gehad voor de nintendo 64 en van die opdrachten begreep ik niks omdat het in het Engels was. De meeste spellen van Mario zijn gewoon zonder opdrachten en de 3 sterren per level zoeken maar ik weet niet hoe het is met het spel van Toad?

Verwijderd

Topicstarter
In dit spel moet je 1 ster verzamelen per level (zonder tekstuele instructies) ook kan je verder 3 kristallen verzamelen (zijn vaak goed verborgen, maar dit is meer puzzelwerk zonder tekstuele instructies). Echter om een level 100% te voltooien heb je ook een bonus taak. En die zijn wel tekstueel.Dus daar kan een klein probleem in zitten. Verder is het spel 100% speelbaar zonder enige tekst te lezen.

En het Engels wat gebruikt wordt is op ongeveer basisschool niveau.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 17:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:25:
In dit spel moet je 1 ster verzamelen per level (zonder tekstuele instructies) ook kan je verder 3 kristallen verzamelen (zijn vaak goed verborgen, maar dit is meer puzzelwerk zonder tekstuele instructies). Echter om een level 100% te voltooien heb je ook een bonus taak. En die zijn wel tekstueel.Dus daar kan een klein probleem in zitten. Verder is het spel 100% speelbaar zonder enige tekst te lezen.
Bedankt voor de snelle info over het spel.

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 16:36
En anders google translate? Of toch maar engels leren? Want tussen n64 tijd en nu zitten enkele jaren waar in je basis engels had kunnen leren.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Koldur schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:44:
[...]

spoiler:
Ja, maar er is echt geen zak aan, beetje nutteloze toevoeging
Maar toch een mooie verrassing dat je het uit Captain Toad kan starten

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 08:45
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Jawel, het doel van het spel is verzamel een x aantal diamanten. Als je dit hebt gedaan zie je nog een extra opdracht staan die je kan voltooien, deze is wel in het Engels. Verder ben ik nog weinig Engelse teksten tegen gekomen :) Ik heb eigenlijk nog niet gecontroleerd of het ook in het Nederlands kan..

Verwijderd

Topicstarter
jvalks schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Jawel, het doel van het spel is verzamel een x aantal diamanten. Als je dit hebt gedaan zie je nog een extra opdracht staan die je kan voltooien, deze is wel in het Engels. Verder ben ik nog weinig Engelse teksten tegen gekomen :) Ik heb eigenlijk nog niet gecontroleerd of het ook in het Nederlands kan..
Staat op de doos:
Software: EN, DE, FR, ES, IT. Dus geen Nederlands.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:45
Let op: het Nintendo Network Premium-programma loopt nog tot 1 april 2015. Wissel je punten vóór 31 maart 2015 in voor een activeringscode. Je kunt activeringscodes tot 30 juni 2015 gebruiken in de Nintendo eShop op de Wii U of Nintendo 3DS.
Nintendo Network Premium

• Gynnad
Pas weer verder gegaan met Mario 3D World, maar de levels blijven er maar bijkomen nadat je hem al hebt uitgespeeld. Blijf me er zo nog wel even mee vermaken :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:36
Net even ingelogd, heb nog 169 punten nodig. :D
Schiet niet echt op heb ik zo het idee bij ons. Koop ook sporadisch iets uit de store. Veelal DLC.
Yay, ik vind het een mooi systeem. Wel wat omslachtig, maar nietemin een mooi systeem. Had eigenlijk gehoopt dat ze standaard zouden integreren met de eShop. Aangezien ik veel download heeft me dit al redelijk wat opgeleverd.
De reden dat ik download is oa het gemak van schijfjes wisselen. Maar daarnaast heb ik geen ruimte meer (over) om al die doosjes op te slaan.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Kan je die NNP punten eigenlijk overdragen ?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb sinds dit weekend ook een Wii U premium met het Mariokart 8 pack omdat ik dat spel voornamelijk speel, erg leuk ding.
Heeft iemand ervaring met dit apparaat als mediaplayer met bijvoorbeeld Plex?

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-11 15:20
Bierkameel schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:17:
Plex kan je via de browser benaderen. Prima, ware het niet dat je Plex-server het codeerwerk moet doen.
Helaas kan mijn Synology DS211 dat helaas niet.
DukeBox schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:13:
Kan je die NNP punten eigenlijk overdragen ?
De punten zelf niet, maar de activeringscodes die je voor je punten krijgt zijn gewoon eShop-codes voor tegoed. Die kun je wel aan iemand anders geven.

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:28:
[...]

Yay, ik vind het een mooi systeem. Wel wat omslachtig, maar nietemin een mooi systeem. Had eigenlijk gehoopt dat ze standaard zouden integreren met de eShop. Aangezien ik veel download heeft me dit al redelijk wat opgeleverd.
De reden dat ik download is oa het gemak van schijfjes wisselen. Maar daarnaast heb ik geen ruimte meer (over) om al die doosjes op te slaan.
Maar, als ik het goed lees, dien je dus eerst € 75,631 in totaliteit te betalen in de eShop voordat je de € 5 korting krijgt? In verhouding valt dit voordeel ook wel mee dan. Ik nam deze actie namelijk in overweging toen ik aan het twijfelen was tussen de 8gb of 32gb pack. Maar wel mooi meegenomen dan als je sowieso al in de eShop zou kopen.

1 8 punten per euro (excl. btw) die je besteed. Bij 500 punten krijg je € 5 korting. Dus, 500 punten / 8 punten = € 62,50 excl. btw ( = € 75,63 incl. btw) moet je hebben besteed voordat je 500 punten hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 15:48 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Volgens mij was de actie voor de 1e bezitters van de wii u dat je het dubbele aantal premium punten kreeg.
Jammer dat je ze niet kan weggeven want ik doe er niets mee en heb 112 punten, had ik graag een van jullie mee blij gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door DukeBox op 05-01-2015 16:01 ]

En daar is ie dan: een GameCube controller adapter kloon. :p
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:44:
[...]

Maar, als ik het goed lees, dien je dus eerst € 75,631 in totaliteit te betalen in de eShop voordat je de € 5 korting krijgt?
Games die je gratis kreeg via een actie telden ook mee voor de punten. :)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

(jarig!)
ezra070 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:26:
[...]
Plex kan je via de browser benaderen. Prima, ware het niet dat je Plex-server het codeerwerk moet doen.
Helaas kan mijn Synology DS211 dat helaas niet.
Hee, da's leuk.
Eens kijken of m'n DS212j het trekt ... maar ben bang dat de CPU dat niet gaat trekken.
uitleg op YouTube : https://www.youtube.com/watch?v=4cBWwCSqF4Q

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 05-01-2015 16:23 ]

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Best een redelijke prijs, maar ik kan de shipping kosten naar NL niet zien. Ik wacht liever toch nog op eentje van Nintendo.

Bij de Makro in Belgie kun je trouwens Wind Waker HD voor 20 euro bestellen.

[ Voor 24% gewijzigd door danielkraak op 05-01-2015 17:45 ]

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:44:
[...]

Maar, als ik het goed lees, dien je dus eerst € 75,631 in totaliteit te betalen in de eShop voordat je de € 5 korting krijgt? In verhouding valt dit voordeel ook wel mee dan. Ik nam deze actie namelijk in overweging toen ik aan het twijfelen was tussen de 8gb of 32gb pack. Maar wel mooi meegenomen dan als je sowieso al in de eShop zou kopen.

1 8 punten per euro (excl. btw) die je besteed. Bij 500 punten krijg je € 5 korting. Dus, 500 punten / 8 punten = € 62,50 excl. btw ( = € 75,63 incl. btw) moet je hebben besteed voordat je 500 punten hebt.
Volgens mij klopt je berekening niet helemaal. Het is 10 punten per euro. De prijs die zij nemen is wel ex btw. Dus om €5 korting te krijgen moet je €50 * 1.21 = €60,50 uitgeven.
Maar mocht je nu nog twijfelen. Dit bonus-systeem was alleen voor de early adopters. Dus als je afgelopen jaar nog een premium pack had gekocht had je het nog niet gekregen.

• mathelicious
Bierkameel schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:17:
Ik heb sinds dit weekend ook een Wii U premium met het Mariokart 8 pack omdat ik dat spel voornamelijk speel, erg leuk ding.
Ik gebruik de wiiu voor netflix en ik stream vanaf de pc via de browser. Kan gewoon via de html5 videospeler ook yify's mp4 afspelen alleen wel zonder subtitles. Er moet daarvoor wel het een en ander ingesteld worden op je pc.

Verwijderd

Topicstarter
+ Deze week komt Crunchyroll met hun bibliotheek vol met Anime en Manga op de Wii U in Europa uit :)

Zie: http://www.nintendolife.c...wnload_8th_january_europe

(14 dagen gratis, daarna € 4.99 per maand)

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:01:
[...]

Volgens mij klopt je berekening niet helemaal. Het is 10 punten per euro. De prijs die zij nemen is wel ex btw. Dus om €5 korting te krijgen moet je €50 * 1.21 = €60,50 uitgeven.
Maar mocht je nu nog twijfelen. Dit bonus-systeem was alleen voor de early adopters. Dus als je afgelopen jaar nog een premium pack had gekocht had je het nog niet gekregen.
Heb al de party pack gekocht van 8gb klein maandje terug.

Op de website staat overigens 8 punten per euro, niet 10:
https://p.nintendo.net/premium/

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Thanks hier wist ik niks vanaf, nu weer 5 euro op mijn naam staan :) Jammer dat ik mijn Wii Points niet overkan zetten naar de eShop :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:36
Heb ook sinds een paar dagen captain toad. Heb zelf geen Mario 3d world of waar iets in zat. Maar leek me erg leuk. Level 1 moest ik al opnieuw doen. Level 2 ook om alles te krijgen. Wordt dus erg uitdagend.

• Gynnad
Idd bedankt, nu weer 5 euro extra bij kunnen zetten. Nu eens kijken welk spel ik voor 8 euro eens zal gaan kopen :)

• DraveDog
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01-2024
Van het weekend ook maar een wii u gekocht met mario 3d en mario kart :)
Voeg mij ook maar toe :)!

Moeker is mijn Nintendo ID.

Verwijderd

Topicstarter
Gynnad schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:28:
Idd bedankt, nu weer 5 euro extra bij kunnen zetten. Nu eens kijken welk spel ik voor 8 euro eens zal gaan kopen :)
Leg er nog 2 euro bij en haal Shovel Knight! Erg goede indie game.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:12
Thanks van die Nintendo punten! Ik had geen flauw idee dat er zoiets was, maar door de gratis games bij registratie (heb Pikmin 3 en Wonderful 101) heb ik nu dus €5,00 gratis geld. Precies genoeg voor een jaar Pokémon bank! Woohoow!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:08:
[...]

Dat is 8 punten per 10 euro incl btw ;)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Erg jammer dat de Premium actie is afgelopen, zal toch voor minder digitale verkopen zorgen :(

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 16:36
Jullie ook dat beeld net niet helemaal lekker schaald op de tv als je fullscreen video afspeeld op tv?
Zowel met dumpert en yt is het op de tv net niet helemaal goed

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:19
sikkwittet schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:51:
Jullie ook dat beeld net niet helemaal lekker schaald op de tv als je fullscreen video afspeeld op tv?
Zowel met dumpert en yt is het op de tv net niet helemaal goed
Volgens mij heeft dat te maken met de Overscan functie van TV's. Hoe dat precies in z'n werk gaat kun je hier in dit Engadget artikel (in het Engels) lezen.
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:08:
[...]

Ik zie het staan. Maar ik denk dan dat die 8 punten slaan op de prijs in de eShop. Dat komt dan weer overeen met 10 punten voor de eShop prijs zonder btw.
Reden voor mijn reactie is dat wanneer ik in mijn overzicht kijk ik dit zie staan:

Prijsbasis voor punten € 4,19
Verzamelde punten 41ptn

(dit was voor de aankoop van Duck Hunt a €4,99, dus dat verheldert het ook niet echt...)

Verwijderd

Ah, right. Dan zal het verschil inderdaad in exclusief en inclusief BTW zitten, maakt verder ook eigenlijk niks uit.

Wat ik niet wist is dat gratis games ook meetellen, dat kan bij aankoopacties lekker aantikken.

• Kashika
  • Laatst online: 14-11 13:08
C0nscious schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:44:
Erg jammer dat de Premium actie is afgelopen, zal toch voor minder digitale verkopen zorgen :(
Staat op de site dat het nog tot 1 april 2015 loopt?
Pagina: 1 ... 61 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic