Je kan tot 1 april je verzamelde punten inwisselen. Echter krijg je geen nieuwe punten sinds 1 januari.Kashika schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:29:
[...]
Staat op de site dat het nog tot 1 april 2015 loopt?
Ah jammer. Heb wel 1 januari op de valreep nog punten gehad danVerwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:33:
[...]
Je kan tot 1 april je verzamelde punten inwisselen. Echter krijg je geen nieuwe punten sinds 1 januari.
Maar was dit niet een soort service die je ook betaald kon afsluiten?
Nee, dit was een service die je alleen kreeg als je de deluxe versie van de Wii U had gekocht.Kashika schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:00:
[...]
Maar was dit niet een soort service die je ook betaald kon afsluiten?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Punten sprokkelen niet, wel omzetten naar eShop codes ja.Kashika schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:29:
[...]
Staat op de site dat het nog tot 1 april 2015 loopt?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Vrees dat het niet gaatGoner schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:14:
[...]
Hee, da's leuk.
Eens kijken of m'n DS212j het trekt ... maar ben bang dat de CPU dat niet gaat trekken.
uitleg op YouTube : https://www.youtube.com/watch?v=4cBWwCSqF4Q
https://www.synology.com/en-uk/knowledgebase/faq/577
(zie kopje Media Server)
Overigens, duidelijk filmpje.
Handig!
[ Voor 5% gewijzigd door ezra070 op 06-01-2015 23:33 ]
Is de witte Wii U Pro Controller ook hier ergens in Nederland/Europa verkrijgbaar?
Of is die enkel in Japan uitgebracht?
't is wel een beetje off-topic, maar hier beweert iemand dat het met bepaalde video-formaten (geen transcoding?) wel lukt.
Zou wel handig zijn als je je Wii U als mediaplayer kon gebruiken ism NAS.
Volgens mij zijn ze niet in europa verkrijgbaar... Ik heb de mijne ook uit Japan laten komen.Sato schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 03:27:
Is de witte Wii U Pro Controller ook hier ergens in Nederland/Europa verkrijgbaar?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Bedankt voor de tip!danielkraak schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:44:
[...]
Bij de Makro in Belgie kun je trouwens Wind Waker HD voor 20 euro bestellen.
Heb je misschien een linkje?Deddiekoel schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Volgens mij zijn ze niet in europa verkrijgbaar... Ik heb de mijne ook uit Japan laten komen.
Ik wil graag ook de witte .
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Gisteren Nintendoland besteld voor 16,50.- incl. verzending. Een vriend van me rade het me met klem aan als party game al helemaal voor deze prijs dus ik ben benieuwd. Ik heb zelf 3 wii remotes (geen motion+) maar ik las dat ik daar alles mee kan spelen behalve Zelda Battle Quest en Metroid. Klopt dit?
Voor Zelda Battle Quest heb je idd. Motion+ nodig. Metroid waarschijnlijk ook, maar dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen.
Wauw, die Zelda!
Zo jammer dat ik geen credit card heb..
Trouwens, verzend die shop naar Nederland?
Edit: Nope, dat doen ze niet. Even de MediaMarkt lief aankijken met hun laagste prijsgarantie
Zo jammer dat ik geen credit card heb..
Trouwens, verzend die shop naar Nederland?
Edit: Nope, dat doen ze niet. Even de MediaMarkt lief aankijken met hun laagste prijsgarantie
[ Voor 60% gewijzigd door Barts14 op 07-01-2015 12:52 ]
Ik heb de mijne anders gewoon in de gameshop om de hoek gehaald.Deddiekoel schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Volgens mij zijn ze niet in europa verkrijgbaar... Ik heb de mijne ook uit Japan laten komen.
Ook online te bestellen
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
I stand correctedAaargh! schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:04:
[...]
Ik heb de mijne anders gewoon in de gameshop om de hoek gehaald.
Ook online te bestellen
Nice, thnxAaargh! schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:04:
[...]
Ik heb de mijne anders gewoon in de gameshop om de hoek gehaald.
Ook online te bestellen
*Alleen geen voorraad zie ik
[ Voor 4% gewijzigd door creapYYY op 07-01-2015 14:00 ]
Ook te bestellen uit Japan, zijn originele controllers: https://www.nippon-yasan....pro-controller-white.html
Heb er zelf 2!
Heb er zelf 2!
Betrouwbare site. Heb er zelf een voor zoontje besteld. Witte variant. Levering is ook vrij rap.
Vanwaar het belang in kleur? Zodat e.e.a. beter bij de basic pack past?
Belang in kleur... Niet echt.
Maar ik vind dat glans zwart niet zo mooi, En wit staat inderdaad wel beter bij de Wii U Basic Pack die ik heb.
Niet dat ik overigens keuze had toen ik er zojuist twee bestelde bij Nippon-Yasan, Want ze hadden alleen de witte op voorraad. (Twee stuks vanwege de verzendkosten en het feit dat ik graag een reserve controller op de plank heb liggen.)
Maar ik vind dat glans zwart niet zo mooi, En wit staat inderdaad wel beter bij de Wii U Basic Pack die ik heb.
Niet dat ik overigens keuze had toen ik er zojuist twee bestelde bij Nippon-Yasan, Want ze hadden alleen de witte op voorraad. (Twee stuks vanwege de verzendkosten en het feit dat ik graag een reserve controller op de plank heb liggen.)
[ Voor 20% gewijzigd door Sato op 07-01-2015 16:49 ]
Ik heb mijn wii u op een soundbar aangesloten maar deze schakelt niet auto naar de juiste Hdmi poort. Mijn ps4 zet ik aan en dan gaat de soundbar naar de juiste Hdmi poort. Nu kan ik niet vinden of de wii u überhaupt wel Hdmi cec control ondersteunt, iemand die dit wel werkend heeft? Kan er zo niks van vinden in de diverse topics.
Geen HDMI CEC voor de WiiU...
Was er al bang voor, heb m maar op de tv aangesloten. Werkt op zich ook maar toch jammer.
Net een Wii Mote Mario + Wii Mote Luigi uit Japan besteld bij Nippon-Yasan. In totaal 63 euro incl. verzendkosten. Niet gek. Goedkoopste wat ik in Europa had gezien was 39,99 euro per stuk bij Amazon.de
vergeet de import+douane kosten niet...xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:51:
Net een Wii Mote Mario + Wii Mote Luigi uit Japan besteld bij Nippon-Yasan. In totaal 63 euro incl. verzendkosten. Niet gek. Goedkoopste wat ik in Europa had gezien was 39,99 euro per stuk bij Amazon.de
komt 21% + 12 euro bij
[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 08-01-2015 11:58 ]
Zal afhangen wat de douane er mee doet denk ik. Uiteindelijk zal het hoe dan ook aardig wat schelen, maar ik zal er wel enige tijd op moeten wachten.
mwa... als de douane eruit pikt ben je niet goedkoper...xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:02:
Zal afhangen wat de douane er mee doet denk ik. Uiteindelijk zal het hoe dan ook aardig wat schelen, maar ik zal er wel enige tijd op moeten wachten.
2x 39,99 = ~80 euro
(63*1.21)+12= 88 euro.
Ik duim voor je
Bij de 63e zit wel veel shipping costs, waar je geen btw over hoeft te betalen uiteraard. En die 80e zaten nog geen verzendkosten bij.
Daar zit je helaas fout.xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:22:
Bij de 63e zit wel veel shipping costs, waar je geen btw over hoeft te betalen uiteraard. En die 80e zaten nog geen verzendkosten bij.
Je betaalt belasting over het totale bedrag inclusief verzendkosten. Daar bovenop komen nog handelingskosten.
zie www.douane.nl
[ Voor 7% gewijzigd door cypher21 op 08-01-2015 13:33 ]
Ik geef je niet veel kans.xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:39:
Ik heb al VAT betaald over de verzendkosten, dus dan zou ik dat weer kunnen verrekenen.
Maar goed, gaat nu wel heel erg offtopic met discussies over importkosten over buitenlandse verzendingen.
Over een paar weken weet je meer.
Offtopic: Achja, ik heb enige tijd in de internationale verkoop gewerkt, dus ik kom er zelf wel uit.
Ontopic: Ik vond wel veel Wii (U) accessoires stukken goedkoper in Japan
.
Ontopic: Ik vond wel veel Wii (U) accessoires stukken goedkoper in Japan
xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:51:
Nippon Yasan zet doorgaans een lager bedrag op de doos. Zo was bijv. mijn GC controller adapter gelabeld als "$5 plastic model (no batteries)".cypher21 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:58:
[...]
vergeet de import+douane kosten niet...
komt 21% + 12 euro bij
bij mijn 2 gamecube controllers zetten ze inderdaad ook dat op de doos.RayNbow schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:33:
[...]
[...]
Nippon Yasan zet doorgaans een lager bedrag op de doos. Zo was bijv. mijn GC controller adapter gelabeld als "$5 plastic model (no batteries)".
Eigenlijk doen de meeste internationale verkopers dat wel op die manier. De kans dat ze een steekproef houden blijft natuurlijk altijd. Dus voor die momenten het extra geld achter de hand houden maar ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt dat ik achteraf zoiets als importkosten moest betalen.
Klopt. Maar als de douane het pakket toch onderschept wordt je gevraagd een kopie van de factuur op te sturen ter bewijs dat de door de verzender aangegeven waarde klopt. En dan ben je alsnog de sjaak.xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:54:
Klopt, dat is idd wat veel winkels doen. Mijn GC controllers waren ook value < 10$.
De dochter wordt vijf, dus tijd voor haar eerste echte console: een Wii U. Heeft de papa er tenminste ook iets aan :-)
Maar een vraagje over de controllers. Ik bezit momenteel niets van de Wii, dus ik start van 0 met accessoires en het is me niet echt duidelijk wat ik het best bij de de Wii U koop.
Ik ga de Wii U premium kopen met Mario Kart 8 en Super Mario 3D world en/of Super Smash Bros.
De bedoeling is om samen met de kids te spelen en we moeten zeker met 3 kunnen spelen.
Wat koop ik er het best bij van extra controllers?
- 2 normale controllers
- 2 normale controllers + 2 nunchuks
- 2 pro controllers
Een andere combinatie? Prijskaartje loopt aardig op met die accessoires
Maar een vraagje over de controllers. Ik bezit momenteel niets van de Wii, dus ik start van 0 met accessoires en het is me niet echt duidelijk wat ik het best bij de de Wii U koop.
Ik ga de Wii U premium kopen met Mario Kart 8 en Super Mario 3D world en/of Super Smash Bros.
De bedoeling is om samen met de kids te spelen en we moeten zeker met 3 kunnen spelen.
- 2 normale controllers
- 2 pro controllers
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik zou zelf voor 2 pro controllers gaan.
De wiimotes met nunchucks worden weinig gebruikt verder.
De wiimotes met nunchucks worden weinig gebruikt verder.
Yup. De twee pro controllers.
Of je wil perse oude Wii spellen gaan spelen.
Of je wil perse oude Wii spellen gaan spelen.
De pro controllers dus. Lijkt mij ook de beste optie. Oude Wii games spelen kan misschien later, maar eerst gaan we gewoon gezellig Mario Kart 8 en Super Mario 3D world samen spelen (Super Smash Bros. zijn ze nog te klein voor, was een dwaling van mezelf).
Dus als ik het goed begrijp worden die wiimotes niet zoveel gebruikt voor de Wii U? De Wii U ondersteunt ze wel, maar is die Wii Motion Plus niet echt noodzakelijk voor de meeste games op de Wii U?
Dus als ik het goed begrijp worden die wiimotes niet zoveel gebruikt voor de Wii U? De Wii U ondersteunt ze wel, maar is die Wii Motion Plus niet echt noodzakelijk voor de meeste games op de Wii U?
Voor wii U games niet, wil je echter ook wii games spelen dan weer wel.
Heb zelf 3 wii controllers 1 wii U pro controller .
Zijn er genoeg 2de hands te krijgen die er niet gebruikt uit zijn.
Heb zelf 3 wii controllers 1 wii U pro controller .
Zijn er genoeg 2de hands te krijgen die er niet gebruikt uit zijn.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik zou eerder wii motes kopen ipv pro controllers. Die wii motes kun je in meer spellen gebruiken dan de pro controllers, zeker voor kinderspelletjes.
Of een combinatie van die controllers, Mario kart 8 en Mario 3d world zijn beide speelbaar met de wii mote (zelfs geen nunchuck nodig) en pro controller, dus je kunt combineren
Mijn kinderen (8 en 5) vinden het HEERLIJK om Mario Kart 8 te spelen met Wiimotes in die stuurwielen geklikt. Dus sturen als een stuurwiel, en niet met duimpookjes op een controller. Sturen met een stuurwiel is (in mijn ervaring) ook minder vermoeiend dan sturen met duimpookje. En ik heb zelf ook het gevoel dat ik nauwkeuriger (gradueler) kan sturen met een stuurwiel dan met een duimpookje.
Maar goed, verschillende mensen hebben verschillende voorkeuren. Daarom zijn er ook meerdere opties voor welke controller setup je wilt gebruiken.
Wij hebben op het moment nu 3 Wiimote Plus controllers in huis, naast de Wii U Pad natuurlijk, en dan nog een 4e Wiimote (zonder plus). Minimaal één Wiimote Plus heb je sowieso nodig als je Wii Sports Club wilt spelen (welke je dan moet doorgeven met meerdere spelers).
Maar goed, verschillende mensen hebben verschillende voorkeuren. Daarom zijn er ook meerdere opties voor welke controller setup je wilt gebruiken.
Wij hebben op het moment nu 3 Wiimote Plus controllers in huis, naast de Wii U Pad natuurlijk, en dan nog een 4e Wiimote (zonder plus). Minimaal één Wiimote Plus heb je sowieso nodig als je Wii Sports Club wilt spelen (welke je dan moet doorgeven met meerdere spelers).
Het is wat je gewend bent. Sturen is idd best goed maar als je continue wil boosten is het toch echt een stuk vermoeiender.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zie Bundin in "Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2" voor wat ik heb gekocht. Vooral als je toch meerdere controllers wil ben je beter af met een basic dan een premium. Een van de voordelen van de premium was store credit als je spellen kocht, maar dat is afgelopen sinds begin deze maand.DarthDavy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:21:
De dochter wordt vijf, dus tijd voor haar eerste echte console: een Wii U. Heeft de papa er tenminste ook iets aan :-)
- 2 normale controllers
- 2 pro controllers
Nintendoland (minigames) en PartyU zullen kinderen ook aanspreken denk ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 10-01-2015 14:19 ]
Ik denk dat ik naast mijn ps4 ook een Wii u ga kopen, ik vind het aanbod van écht leuke spellen op de ps4 te weinig, ze kunnen mij, behalve evt fifa, niet al te lang boeien.
En ik denk dat een Wii U dat wel kan.
Ik heb hier nog 4 GameCube (en ook evenveel wiimotes en 2x motion plus) controllers liggen, zijn die te gebruiken als 'pro' controllers?
Uberhaupt, valt een Wii u aan te raden? Het lijkt me heerlijk om weer super smash, Zelda, Mario etc etc te kunnen spelen
En ik denk dat een Wii U dat wel kan.
Ik heb hier nog 4 GameCube (en ook evenveel wiimotes en 2x motion plus) controllers liggen, zijn die te gebruiken als 'pro' controllers?
Uberhaupt, valt een Wii u aan te raden? Het lijkt me heerlijk om weer super smash, Zelda, Mario etc etc te kunnen spelen
Gamecube controllers zijn met de adapter enkel in Super Smash Bros te gebruiken, dus niet in andere spellen als Wii U Pro controller. Ik heb ook een PS4 en heb om dezelfde reden een Wii U gekocht afgelopen zomer. Heb er geen moment spijt van gehad en de Wii U maakt meer uurtjes dan de PS4 dat doet.
Nagenoeg iedere game zijn pareltjes
.
Nagenoeg iedere game zijn pareltjes
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
De wiimotes kan je gebruiken bij de wii U.
Als je de premium pack koopt of een andere pack met basic.
Bij de gewone basic zit geen sensorbalk, maar aangezien je ook wiimotes heb liggen zal je deze ook nog wel hebben.
Bij de gewone basic zit geen sensorbalk, maar aangezien je ook wiimotes heb liggen zal je deze ook nog wel hebben.
Bij het basic pack met party u of just dance voor €199 zit gewoon een sensor balkchucky666 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:42:
Die hebben wij twee weken geleden aangeschaft.
[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 10-01-2015 16:53 ]
Dat zeg ik toch, of een pack met de basic.cypher21 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:53:
[...]
Bij het basic pack met party u of just dance voor €199 zit gewoon een sensor balk
Die hebben wij twee weken geleden aangeschaft.
Maar aangezien je die niet meer kan kopen maakt je post het er niet duidelijker op.chucky666 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:23:
Dat zeg ik toch, of een pack met de basic.
[ Voor 48% gewijzigd door DukeBox op 10-01-2015 17:46 ]
Ben me ook een beetje aan het inlezen op de Wii U. Wat ik nu heb staan is een goede gamepc, PS4, 3DS XL , Vita en de hele vorige generatie consoles. Deze Wii U zal dan ook alleen gebruikt worden als party console als ik met wat vrienden op de bank zit te gamen. Natuurlijk pak ik een Zelda en Mario singleplayer wel mee 
Eerst was het leven simpel en was ik gewoon van plan het volgende pack te nemen :
Bij Nedgame
Premium Wii U pack met NSMB en de new Luigi en dan Mario kart 8 er los bij.
Dit geeft een totaal van €343,-
Toen ontdekte ik dat je bij het basic pack onder andere een Wii remote plus krijgt
Bij gamedumper is NSMB €27,- en de Luigi als dlc €20,- in de Eshop en dan kom ik dus voor het basic pack incl. de games die ik wil op €300,- en dan kan ik die dlc kopen wanneer ik wil (nu dus maar € 280,-)
Wii party U kan me niet boeien en Nintendoland heb ik al een keer voor €5,- bij Dixons opgepikt, maar dan nog lijkt de deal voor de basic vele malen beter.
Op de 3DS merk ik al dat je voor de acties niet in de Eshop hoeft te zijn en de games die ik wil van de Wii U heb ik liever als verzamelobject op disc. Daarnaast heb ik nog een overvloed aan 32GB kaartjes en USB stick liggen dus het lijkt me dat ik geen 32GB Wii U nodig heb.
Zover als ik nu kan inschatten zal ik dus alleen de New Luigi dlc en de Mario kart 8 dlc en misschien wat oudere classics downloaden, maar ik heb geen idee hoe groot de bestanden zijn natuurlijk.
Hoe dan ook lijkt de premium ineens niet meer zo'n goede deal
Eerst was het leven simpel en was ik gewoon van plan het volgende pack te nemen :
Bij Nedgame
Premium Wii U pack met NSMB en de new Luigi en dan Mario kart 8 er los bij.
Dit geeft een totaal van €343,-
Toen ontdekte ik dat je bij het basic pack onder andere een Wii remote plus krijgt
Bij gamedumper is NSMB €27,- en de Luigi als dlc €20,- in de Eshop en dan kom ik dus voor het basic pack incl. de games die ik wil op €300,- en dan kan ik die dlc kopen wanneer ik wil (nu dus maar € 280,-)
Wii party U kan me niet boeien en Nintendoland heb ik al een keer voor €5,- bij Dixons opgepikt, maar dan nog lijkt de deal voor de basic vele malen beter.
Op de 3DS merk ik al dat je voor de acties niet in de Eshop hoeft te zijn en de games die ik wil van de Wii U heb ik liever als verzamelobject op disc. Daarnaast heb ik nog een overvloed aan 32GB kaartjes en USB stick liggen dus het lijkt me dat ik geen 32GB Wii U nodig heb.
Zover als ik nu kan inschatten zal ik dus alleen de New Luigi dlc en de Mario kart 8 dlc en misschien wat oudere classics downloaden, maar ik heb geen idee hoe groot de bestanden zijn natuurlijk.
Hoe dan ook lijkt de premium ineens niet meer zo'n goede deal
Idd de premium is minder bang for buck zoals onderhand al vele malen in dit topic gemeld is. Totdat de premium zakt in prijs of bijv een pro controller meelevert is deze een stug minder gunstig geprijst.
DukeBox schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:45:
[...]
Maar aangezien je die niet meer kan kopen maakt je post het er niet duidelijker op.
Daar hoopte ik al opTiwazz schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:02:
Gamecube controllers zijn met de adapter enkel in Super Smash Bros te gebruiken, dus niet in andere spellen als Wii U Pro controller. Ik heb ook een PS4 en heb om dezelfde reden een Wii U gekocht afgelopen zomer. Heb er geen moment spijt van gehad en de Wii U maakt meer uurtjes dan de PS4 dat doet.
Nagenoeg iedere game zijn pareltjes.
Games voor de ps4 zijn wel goed, maar ze zijn niet nieuw of verslavend of genieten.
Toch een stijlere dan ik dacht, zeker met pro controllers ed
Waar dan ? Nintendo levert ze al sinds 2013 niet meer.chucky666 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:17:
Zijn nog gewoon te koop hoor...
Idd, volgens mij zijn ze er ook niet meer hoor.
Er zijn twee basic packs te krijgen, met Wii party u of just dance 2014. Beide hebben een sensor balk
Er zijn twee basic packs te krijgen, met Wii party u of just dance 2014. Beide hebben een sensor balk
Maarja, de premuim is zwart en de basic wit
. Genoeg reden voor mij
.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Zeg ik toch. Een basic met een pack.cypher21 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:51:
Idd, volgens mij zijn ze er ook niet meer hoor.
Ik weet niet waar jullie het anders over hebben ?
Nee jij zegt dat ze nog te koop zijn. Mijn vraag is waar..chucky666 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:23:
[...]
Zeg ik toch. Een basic met een pack.
Amazon.de heeft er nog 7 op voorraad, MultiBazar claimt ze ook nog te kunnen leveren. De prijzen maken het echter niet interessant.
We hadden het over de basic kaal.Flozem schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:37:
Stond zojuist nog een hele stapel WiiU party packs met de witte basic uitvoering bij Mediamarkt...
Lees de specs maar, zit party bij dus is het de party kit.hcQd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:42:
Amazon.de heeft er nog 7 op voorraad, MultiBazar claimt ze ook nog te kunnen leveren. De prijzen maken het echter niet interessant.
Zie jouw onderstaande bericht.chucky666 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:23:
[...]
Zeg ik toch. Een basic met een pack.
Daar zeg je dat de basic GEEN sensor heeft.
Die is echter allang niet meer te koop. Daar reageerde ik op. Alle basic pakketten die er nu zijn (party u en just dance) hebben een sensor
chucky666 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:42:
Thx voor de tip, maar na overleg thuis wordt het toch het volgende:Bundin schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Zie Bundin in "Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2" voor wat ik heb gekocht. Vooral als je toch meerdere controllers wil ben je beter af met een basic dan een premium. Een van de voordelen van de premium was store credit als je spellen kocht, maar dat is afgelopen sinds begin deze maand.
Nintendoland (minigames) en PartyU zullen kinderen ook aanspreken denk ik.
- Wii U Premium met Mario Kart 8 (279 bij bart smit)
- Super Mario 3D world + New super mario bros
- pro controller
- wiimote peach edition (tsjah, een meisje van vijf, wat kan ik zeggen
Alles tesamen met wat slim shoppen voor een dikke 400 euro. Dat is aanvaardbaar voor een nieuwe console met 3 games en 3 controllers. We hebben dan ook vanalles iets en kunnen zelf ondervinden wat we te kort hebben en wat er dan later nog bij moet. Maar voorlopig zou dit ons toch veel game plezier in het gezin moeten geven.
Thx all voor het advies.
Vandaag ook korting bij Intertoys (online): 10% op games, 5% op hardware. Scheelt wellicht nog iets voor je?DarthDavy schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 23:57:
[...]
Thx voor de tip, maar na overleg thuis wordt het toch het volgende:
- Wii U Premium met Mario Kart 8 (279 bij bart smit)
- Super Mario 3D world + New super mario bros
- pro controller
- wiimote peach edition (tsjah, een meisje van vijf, wat kan ik zeggen)
Alles tesamen met wat slim shoppen voor een dikke 400 euro. Dat is aanvaardbaar voor een nieuwe console met 3 games en 3 controllers. We hebben dan ook vanalles iets en kunnen zelf ondervinden wat we te kort hebben en wat er dan later nog bij moet. Maar voorlopig zou dit ons toch veel game plezier in het gezin moeten geven.
Thx all voor het advies.
This is a Rapture reminder..
Ieder z'n ding natuurlijk, hoewel je duurder uit bent voor hetzelfde (okee, alles is wit ipv zwart/roze)
New Super Mario Bros. U is nu in de aanbieding bij bol.com voor 27 euro. Scheelt ook nog wat.
Verwijderd
Hebben jullie voor je gamepad extra bescherming gekocht? Wat zou de beste oplossing hiervoor zijn?
Zag deze net voorbij komen op intertoys (alleen in het zwart, jammer, want ik heb een witte):
http://www.intertoys.nl/g...2Fwii%2Bu%2Fsearch_result
Ik ken mezelf langer dan vandaag en ik weet dat ik zo'n ding nooit laat vallen, ben daar ontzettend voorzichtig mee. Maar als ik 'm laat vallen dan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, want dan kan ik alleen via Nintendo een nieuwe kopen als ik het goed begrijp. Iemand enig idee wat voor prijskaartje hier aan zit?
Zag deze net voorbij komen op intertoys (alleen in het zwart, jammer, want ik heb een witte):
Ik ken mezelf langer dan vandaag en ik weet dat ik zo'n ding nooit laat vallen, ben daar ontzettend voorzichtig mee. Maar als ik 'm laat vallen dan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, want dan kan ik alleen via Nintendo een nieuwe kopen als ik het goed begrijp. Iemand enig idee wat voor prijskaartje hier aan zit?
Wij hebben die ook als het goed is in het groen.
Inderdaad voor beschadigingen, maar moet zeggen dat de knoppen lager liggen en dat irriteert me wel.
Inderdaad voor beschadigingen, maar moet zeggen dat de knoppen lager liggen en dat irriteert me wel.
Geen bescherming. Ik gebruik de pad nauwelijks omdat ik de pro controller fijner vind en zelden party games speel.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:15:
Hebben jullie voor je gamepad extra bescherming gekocht? Wat zou de beste oplossing hiervoor zijn?
Wat betreft je tweede vraag:
Staat een paar pagina's terug. In de 100 euro dacht ik, en je moet de oude eerst opsturen.
@Bundin - meteen besteld. Bedankt voor heads-up...
Ik heb er niks voor, alleen een protector schermpje (van eBay) tegen de krassen van de stylus.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:15:
Ik zie het nut van een protector niet echt voor de gamepad. Het ding is groot genoeg om niet zomaar uit je handen te laten vallen, je hebt 'm namelijk met 2 handen vast en wild rondzwaaien is niet nodig.
De Wiimote die ik bij mijn basic party pack kreeg was al wel voorzien van een bumper, dat vind ik dan weer wel nuttig.
De Wiimote die ik bij mijn basic party pack kreeg was al wel voorzien van een bumper, dat vind ik dan weer wel nuttig.
Mwa, als ik zie hoe chaotisch de kinderen hier af en toe zijn zie ik het nut er wel van. Zeker met spellen als Wii party of nintendoland waarbij de wiipad iedere keer doorgegeven moet worden.
Heb er echter alleen een screenprotector op zitten.
Wil graag nog een pro controller, vind €40 echter nogal prijzig aangezien wij die weinig zullen gaan gebruiken.
Heb deze besteld, maar eens kijken of het wat is, voor €12 kun je er geen breuk aan vallen
Wil graag nog een pro controller, vind €40 echter nogal prijzig aangezien wij die weinig zullen gaan gebruiken.
Heb deze besteld, maar eens kijken of het wat is, voor €12 kun je er geen breuk aan vallen
[ Voor 37% gewijzigd door cypher21 op 11-01-2015 12:30 ]
Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Vind vooral de batterijduur van de gamepad een goede reden om een Pro Controller aan te schaffen maar hik ook tegen de forse aanschafprijs van de Nintendo controller aan. Ja de kwaliteit zal zeker goed zijn zoals je van Nintendo accessoires mag verwachten maar het blijft een klap geld vind ik persoonlijk.cypher21 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:23:
Mwa, als ik zie hoe chaotisch de kinderen hier af en toe zijn zie ik het nut er wel van. Zeker met spellen als Wii party of nintendoland waarbij de wiipad iedere keer doorgegeven moet worden.
"Better ask questions before you shoot"
Heb hier een witte van, geen orginele maar een 3rd party.cypher21 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:23:
Ligt goed in de hand en ook aardige bouwkwaliteit.
Enigste is dat deze na een paar dagen weer opgeladen moet worden integenstelling van de orginele.
Idd, we hebben hier al vier wiimotes en twee nunchucks, allemaal origineel. Heb een keer met zo'n neppe wiimote gespeeld maar dat was het totaal niet.Chocovla schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:36:
[...]
Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Vind vooral de batterijduur van de gamepad een goede reden om een Pro Controller aan te schaffen maar hik ook tegen de forse aanschafprijs van de Nintendo controller aan. Ja de kwaliteit zal zeker goed zijn zoals je van Nintendo accessoires mag verwachten maar het blijft een klap geld vind ik persoonlijk.
Uiteraard zal die neppe pro controller wat minder zijn dan de originele, maar iig ff het proberen waard leek me. Zal over een paar weken wel laten weten of het wat is
Ah nice, om de paar dagen is niet zo'n ramp lijkt me. Er wordt hier niet dagelijks gespeeld op de wii uchucky666 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:44:
[...]
Heb hier een witte van, geen orginele maar een 3rd party.
Ligt goed in de hand en ook aardige bouwkwaliteit.
Enigste is dat deze na een paar dagen weer opgeladen moet worden integenstelling van de orginele.
[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 11-01-2015 13:48 ]
Mijn dochter gebruikt hem omdat ze de wii U pad niet mag gebruiken, ze laat regelmatig nog wel eens wat vallen.cypher21 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Ah nice, om de paar dagen is niet zo'n ramp lijkt me. Er wordt hier niet dagelijks gespeeld op de wii u
Maar hij doet het goed en de sticks erop zijn nog niet lam, dit in tegenstelling van de stick op een imitatie nunchuk die na 2 dagen enigzins al wat los en lam is .
Ik weet niet voor wie dit allemaal geldt maar ik kreeg nog 10% “trouwe klant”-korting, hoewel ik er helemaal niet zo vaak wat bestel.Bundin schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:27:
New Super Mario Bros. U is nu in de aanbieding bij bol.com voor 27 euro. Scheelt ook nog wat.
https://www.nippon-yasan....pro-controller-white.html
Originele controllers uit Japan, dit zijn wel echte Nintendo en werken uitstekend
Originele controllers uit Japan, dit zijn wel echte Nintendo en werken uitstekend
Heb ik gezien, maar dan ben je alsnog +/- €40 kwijt als je verzendkosten meerekend.
^ Daarom is het opzich wel gunstig als je er meer dan 1 neemt. Nadeel is dat het bedrag dan ook hoger is met weer kans op import en btw..
Was in totaal 32 euro incl verzendkosten voor 1 pro controller op die site besteld.cypher21 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:24:
Heb ik gezien, maar dan ben je alsnog +/- €40 kwijt als je verzendkosten meerekend.
Precies, en dan heb je de btw nog ontdoken 😉horizon1978 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:58:
[...]
Was in totaal 32 euro incl verzendkosten voor 1 pro controller op die site besteld.
Voor dat kleine verschil ga ik dan wel naar de Bart smit
Ik heb New Super Mario Bros U bij Bol besteld voor die 27 euro.Bundin schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:27:
Ieder z'n ding natuurlijk, hoewel je duurder uit bent voor hetzelfde (okee, alles is wit ipv zwart/roze)New Super Mario Bros. U is nu in de aanbieding bij bol.com voor 27 euro. Scheelt ook nog wat.
In Italie bij Gamestop. https://www.gamestop.it/W...53/new-super-mario-bros-u
New super Mario Bros U voor €9.98
Afgelopen week het WII U Party pakket en New super mario bros als extra spel gekocht, we waren namelijk in de veronderstelling dat we samen konden spelen. Ik op de wiimote en zij op de gamepad. Kwamen we met een koude douche thuis toen bleek dat we een extra wiimote moesten hebben....Leuke actie van Nintendo
Dat kan ook, maar de gamepad is voor "speler 5" en niet voor spelers 1-4.Elvir90 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:37:
we waren namelijk in de veronderstelling dat we samen konden spelen. Ik op de wiimote en zij op de gamepad.
Maar niet te bestellen in Nederland? Er staat het volgende:cypher21 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:03:
In Italie bij Gamestop. https://www.gamestop.it/W...53/new-super-mario-bros-u
Helaas ken ik geen mensen in ItalieI declare to be of age and resident in Italy and confirm that I have read blahblahblah
Of voor speler 1 (in single player modeRayNbow schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:55:
[...]
Dat kan ook, maar de gamepad is voor "speler 5" en niet voor spelers 1-4.
Ah sorry, niet verder naar gekeken...mat.hi.as schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:08:
[...]
Maar niet te bestellen in Nederland? Er staat het volgende:
[...]
Helaas ken ik geen mensen in Italie
[ Voor 36% gewijzigd door cypher21 op 12-01-2015 10:09 ]
Verwijderd
Wat? Serieus?RayNbow schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:55:
[...]
Ik heb een gamepad en een extra Wii Mote Plus (van het party pakket), maar daarmee kan ik dus niet samen met mijn vriendin mee spelen? Geldt dit geintje alleen voor de party game of ook voor Mario Kart 8 bijvoorbeeld?
De gamepad zou toch ook gewoon als controller moeten gelden.
Huh? Ik speel continue met de gamepad en mijn vriendin met een wiimote, werkt prima (voor MK dan)RayNbow schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:55:
[...]
Ik heb tot dusver Wiiu Party en New Super Mario Bros gespeeld en bij beiden konden we niet samen spelen. Bij Wiiu Party konden we alleen samen een spelletje op de gamepad spelen waarbij we blokjes moesten duwen.
Is alleen bij NSMBU. Redelijk bizar dat dat zo is... Gamepad is alleen om te "helpen".JerX schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Huh? Ik speel continue met de gamepad en mijn vriendin met een wiimote, werkt prima (voor MK dan)
For the record, ik speel MK8 alleen met Wii wheel (Wiimote in stuurtje). Ik vind dan juist dingen als boosten en items gebruiken een heel stuk makkelijker. Maar ik merk wel online dat ik in de minderheid ben!
Zoals boven mij al is aangegeven geldt dit alleen voor NSMBU.
Ik ben dit weekend begonnen met Captain Toad's Treasure Tracker en ik moet zeggen dat ik de game leuker vind dan ik in eerste instantie gedacht had
.
Voor mij sowieso opvallend: Ik heb meer Wii U games dan PS4 en Xbox One games samen.....
Voor mij sowieso opvallend: Ik heb meer Wii U games dan PS4 en Xbox One games samen.....
Vreemde bij super Mario is dat je als enkele speler wel gamepad kan gebruiken maar bij meerdere spelers is de gamepad alleen hulpje.Deddiekoel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Is alleen bij NSMBU. Redelijk bizar dat dat zo is... Gamepad is alleen om te "helpen".
For the record, ik speel MK8 alleen met Wii wheel (Wiimote in stuurtje). Ik vind dan juist dingen als boosten en items gebruiken een heel stuk makkelijker. Maar ik merk wel online dat ik in de minderheid ben!
Bij kart8 of smash doet de gamepad gewoon mee.
En bij kart race ik ook met wheel en doe niet onder voor pro controllers.
Ik speel MK8 zowel met de WiiUpad (ingesteld op beweging-sturen) als met Wiimote in stuurtje geklikt. Krijg bij gebruik van de WiiUpad alleen na een tijd spelen wel kramp in mijn rechter duim die voortdurend de 2 knop ingedrukt moet houden.Deddiekoel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:51:
Ik kan MK8 echt niet spelen met beweging. Verschrikkelijk. Speelde op de Wii met nunchcuk en nu of op op de WiiUPad of nog steeds met nunchuck.
Zal wel aan de leeftijd liggen
Er zijn trouwens meer spellen waarbij de WiiUPad niet als volwaardige controller mee telt. Idd Wii Party U en NSMB maar ik meen dat bij Mario 3D de pad ook niet werkt als je met meerdere spelers speelt.
Zal wel aan de leeftijd liggen
Er zijn trouwens meer spellen waarbij de WiiUPad niet als volwaardige controller mee telt. Idd Wii Party U en NSMB maar ik meen dat bij Mario 3D de pad ook niet werkt als je met meerdere spelers speelt.
Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic