Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-11 19:43
Ben benieuwd wat ze online gaan doen. Speciale rooms voor de gene die wél de dlc's hebben of een autokick bij een dlc-map als je die niet hebt.

Laatste is natuurlijk verre van netjes voor de niet kopers..
Sinus_rhythm schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:46:
Ben benieuwd wat ze online gaan doen. Speciale rooms voor de gene die wél de dlc's hebben of een autokick bij een dlc-map als je die niet hebt.

Laatste is natuurlijk verre van netjes voor de niet kopers..
Ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik denk dat iedereen gewoon de DLC tracks online kan doen, maar je kan er niet op stemmen. Als iemand anders er voor stemt dan kan het wel.

Verwijderd

Topicstarter
Of dat ze niet gekozen kunnen worden wanneer er spelers zijn zonder de DLC.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 13:34
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:34:
Of dat ze niet gekozen kunnen worden wanneer er spelers zijn zonder de DLC.
Ik denk niet dat ze zoiets zullen doen. Dan "verpesten" diegenen de DLC voor de mensen die het wel hebben gekocht. Een betere manier zou zijn om de spelers die de DLC wel hebben gekocht de keuze te geven online te spelen met of zonder DLC. Spelers die de DLC niet hebben zouden dus alleen kunnen kiezen om te spelen zonder DLC

Al krijg je zo wel veel versplintering, aangezien je ook al 2 DLC packs hebt (waarschijnlijk koopt 90% toch wel beide, maar toch....). Geen idee hoe ze dit gaan oplossen.

Mijn PC

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Deddiekoel schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:56:
[...]

Word of warning, als je gaat bestellen koop dan wel de echte. Ik heb ooit voor de Wii een 3rd party stroom adapter gekocht en die heeft twee Wii's gemold...
Dit is de officiële adapter, gewoon besteld via Nintendo Technische Support.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

BlackMage schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Preloaden is in principe heel makkelijk te realiseren. Ze bieden gewoon het spel (versie 0.999) aan ter download, die gewoon in plaats van starten een melding geeft van spel is nog niet uit blablabla releasedatum is blabla xx en tot dan! <press home to exit software>. En op de dag van release rollen ze direct een update uit die hem 1.0 maakt (gelijk aan disk versie) die de melding weghaalt en het spel speelbaar maakt.

Wat ze bedoelen in dat artikel is dat als je je NNID aan hardware hebt gekoppeld, dan wordt je download automatisch gepushed zodra hij beschikbaar is (indien niet direct). Als je geen NNID koppeling hebt krijg je een code. Opzich is dat ook prima, want de volgende dag na 17:00 is ie vast wel klaar met downloaden. Maar als je wel om 0:05 wil spelen dan heb je pech.
Deddiekoel schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:51:
[...]

Probleem is, volgens mij, dat de WiiU software niet zo werkt. Hetgeen je in de eShop download is altijd gelijk aan de disc versie. Volgens mij is dit oa om het update systeem in sync te houden met de disc versies. Als je namelijk een oudere game download worden er meteen twee bestanden gedownload, een voor de game en een voor de laatste update. De updates kunnen wel cumulatief zijn maar staan altijd naast de "game".
Volgens mij is preloaden daarom lastig, omdat ze dan in dit systeem moeten gaan rommelen.
tada.wav: Pre-load coming to Nintendo 3DS and Wii U.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 09:58
jorisderoo schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:40:
[...]

Ik denk niet dat ze zoiets zullen doen. Dan "verpesten" diegenen de DLC voor de mensen die het wel hebben gekocht. Een betere manier zou zijn om de spelers die de DLC wel hebben gekocht de keuze te geven online te spelen met of zonder DLC. Spelers die de DLC niet hebben zouden dus alleen kunnen kiezen om te spelen zonder DLC

Al krijg je zo wel veel versplintering, aangezien je ook al 2 DLC packs hebt (waarschijnlijk koopt 90% toch wel beide, maar toch....). Geen idee hoe ze dit gaan oplossen.
Hier ben ook nieuwsgierig naar, hoe pakken ze dit aan. Wanneer in November komt de eerste DLC? Is er een datum bekend?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik vermoed dat er gewoon vlaggetjes komen in het systeem en er dan racers gecombineerd worden die de tracks wel hebben. De races online kunnen spelen omdat sommige ze wel een andere niet hebben lijkt mij vanuit een economisch oogpunt niet te gebeuren in ieder geval.

Breek je nek voorzichtig

Deddiekoel schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Je was me voor! But I stand corrected.
Uit dezelfde thread:
Until now, consumers were required to turn on the game platform and enter the download code at Nintendo e-Shop to play the download version of a game purchased at an online shop, which created a usability issue. From now, by entering the Nintendo Network ID (NNID) and password at the time of purchase at an online shop, the game will be automatically downloaded through the SpotPass feature, without requiring consumers to enter the download code at Nintendo e-Shop on Wii U or Nintendo 3DS. This function makes possible, for example, purchasing a game at an online shop while being away from home, and enjoying the game soon after arriving home, without having to wait for the game to be downloaded, which would be completed by then.
This function is available at Rakuten Books and yodobashi.com starting today, and it will be available at other online shops, including Amazon, in future.
*O*

Verwijderd

Topicstarter
Voordat dat in Nederland komt zijn we wel een jaartje verder. Op de Amerikaanse Nintendo site werkt het trouwens al een tijdje.
Ik ben al blij als het naar de UK webshops komt. Daar haal ik nl. momenteel doorgaans m'n downloadcodes voor Wii U en 3DS games. :)

Iets zegt me dat dat alleen gaat werken met aankopen die je direct bij Nintendo doet. Aankopen van GAME enzo krijg je gewoon een downloadcode van.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BlackMage schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:51:
Iets zegt me dat dat alleen gaat werken met aankopen die je direct bij Nintendo doet. Aankopen van GAME enzo krijg je gewoon een downloadcode van.
Dat lijkt mij ook. Ik hoop namelijk dat GAME geen toegang tot jouw account zaken krijgt. Dat lijkt me wel weer een beetje veel van het goeie. De vraag is namelijk hoeveel in prijs het scheelt. Naar mijn weten (al tijdje geen nieuwe nieuwe games meer gekocht) zijn de meeste Nintendo games in de eShop €49,99 en kosten ze bij GAME dan 39.95 pond, wat op hetzelfde neer komt. Of zit ik er naast?

Breek je nek voorzichtig

BlackMage schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:51:
En dit dan? ;)
This function is available at Rakuten Books and yodobashi.com starting today, and it will be available at other online shops, including Amazon, in future.
The PyroPath schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Dat lijkt mij ook. Ik hoop namelijk dat GAME geen toegang tot jouw account zaken krijgt. Dat lijkt me wel weer een beetje veel van het goeie.
Waarom zou een webshop toegang tot jouw accountzaken moeten krijgen om deze functionaliteit te kunnen ondersteunen? Verder maakt Nintendo al gebruik van OAuth voor NNID, dus ik zie hier geen problemen.
De vraag is namelijk hoeveel in prijs het scheelt. Naar mijn weten (al tijdje geen nieuwe nieuwe games meer gekocht) zijn de meeste Nintendo games in de eShop €49,99 en kosten ze bij GAME dan 39.95 pond, wat op hetzelfde neer komt. Of zit ik er naast?
GAME is meestal 5 of 10 EUR goedkoper dan de eShop.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

RayNbow schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:43:

[...]

Waarom zou een webshop toegang tot jouw accountzaken moeten krijgen om deze functionaliteit te kunnen ondersteunen? Verder maakt Nintendo al gebruik van OAuth voor NNID, dus ik zie hier geen problemen.

[...]

GAME is meestal 5 of 10 EUR goedkoper dan de eShop.
Als ze inderdaad dit enkel richting je account pushen vind ik het prima, maar als je daadwerkelijk echt inlogt op je account oid via GAME dan heb ik daar in ieder geval geen behoefte aan. Ik zit er bijvoorbeeld niet op te wachten dat ze daar mijn ID profilen om te zien wat voor games ik speel. Indien mogelijk doe ik ook altijd eenmalige bestellingen zonder account aan te maken. Ik snap dat namelijk niet zo goed. Waarom moet mijn hele doopceel gelicht worden omdat ik iets wil kopen? Het is bijvoorbeeld een van de uitzonderingen in het bel me niet register. Als een partij jouw gegevens heeft gekregen van jou dan mogen ze nog steeds contact met je opnemen tenzij jij te kennen hebt gegeven dat ze jouw gegevens moeten vernietigen. Dan schrijf ik me liever niet in. Noem het persoonlijke voorkeur.

Als ze enkel de activatie pushen naar je NNID vind ik het prima, maar meer ook niet.

Spellen bij GAME goedkoper varrieert ook nogal. Ik koop vaak games in de aanbieding en GAME doet niet mee met eShop aanbiedingen, dus dan ben ik goedkoper uit in de eShop. Of het zo is bij nieuwe releases weet ik ook niet. Ik heb wel eens een game daar gekocht omdat het een paar euro scheelde, maar ik kan me ook herinneren dat het op hetzelfde neer kwam qua prijs. In ponden betalen kost je namelijk regelmatig een ongunstige koers of malle omreken kosten waarmee je voordeel grotendeels vervliegt. Als dat overeenkomt met de keuze om te kunnen pre loaden of om voordeliger uit te zijn dan zal ik regelmatig voor het laatste kiezen. Als het een tientje scheelt dan wacht ik wel een paar uur. Maar goed ik zit dan ook niet voor mijn console af te tellen voordat ik de nieuwste releases kan spelen.

Grappige vergelijkbare situatie speelt zich af met de nieuwste CoD. Na een tijd BF gespeeld te hebben gaan we met een groepje waarschijnlijk weer eens CoD proberen om te kijken hoe dat is en of het wellicht leuk is om te blijven doen. Daar heb je een day zero versie van die volgens activision net zo duur is als de gewone. Je krijgt dan een dag eerder toegang en die dag dubbel XP. In de praktijk betekent het echter dat de "normale" versie 10-15 euro goedkoper is. Sorry, maar dan kan ik echt wel een dagje wachten hoor.
Normaal plegen mensen halve moorden voor 25% korting op zaken, maar door hype gaat dat overboord blijkbaar.

De tijd dat ik voor de brievenbus lag te wachten of mn avond voor een winkel spendeerde om iets te halen heb ik nooit gehad, maar die lage aandrang is echt alleen maar verder geslonken. Ik kan me er dan ook niets bij voorstellen dat mensen midden in de nacht of overdag (sommigen nemen er zelfs vrij voor 8)7 ) voor een Apple store gaan zitten, staan of hangen om dat nieuwe dingetje te kopen. Misschien zijn dat de jaren die gaan tellen, maar ik kan er de lol niet van inzien :+

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Lees net op Facebook dat de release van Smash vervroegd is. Ja, vervroegd naar 28 november. Leuk nieuws.

• Sinus_rhythm
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/89HANHgh.jpg

Zag het ook inderdaad http://www.smashbros.com/nl/

https://twitter.com/NintendoNL/status/528124792780894208

[ Voor 23% gewijzigd door Sinus_rhythm op 31-10-2014 11:44 ]

Fijn dat Nintendo eindelijk een keertje de principes van de westerse marketing begint te snappen.

Veel Amerikanen zijn blut en/of hebben genoeg games gekocht na de 28e :P

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BlackMage schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:55:
Fijn dat Nintendo eindelijk een keertje de principes van de westerse marketing begint te snappen.

Veel Amerikanen zijn blut en/of hebben genoeg games gekocht na de 28e :P
Daar komt de game dan ook ongewijzigd uit op de 21e

Breek je nek voorzichtig

The PyroPath schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:10:
[...]

Daar komt de game dan ook ongewijzigd uit op de 21e
Ow ik leef blijkbaar in het utopia waar games in alle westerse landen gelijktijdig uitgebracht worden :P Tijd om wakker te worden dus :P

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32
Heb goedkoop een Wii u premium pack gekocht, maar zijn er nog een beetje leuke games voor volwassenen? Ik heb al een ps4 dus een exclusive Wii u game is interessanter.

[ Voor 24% gewijzigd door NotSoSteady op 31-10-2014 17:15 ]

• jorisderoo
Bayonetta 1 en 2 zijn erg leuk, en de mario spellen kennen geen leeftijd :). ZombiU zou ook nog kunnen, die is erg goedkoop.

Mijn PC

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-11 18:21
Monstr hunter is ook leuk, goed voor uren speelplezier. Hyrule wrriors is ook tof maar redelijk heralend in gameplay

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
NotSoSteady schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:15:
Heb goedkoop een Wii u premium pack gekocht, maar zijn er nog een beetje leuke games voor volwassenen? Ik heb al een ps4 dus een exclusive Wii u game is interessanter.
Ik heb ook een PS4 en heb me kostelijk vermaakt met:

-Zelda WW HD
-New Super Mario Bros. U
-Super Mario 3D World (!)
-Mario Kart 8

Ik heb Bayonetta nog niet maar dat is ook zeker een super coole game als je een beetje van het genre houd. Uiteraard 28 November Super Smash Bros. 8)

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• rudyman85
Tiwazz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:18:
[...]

Ik heb ook een PS4 en heb me kostelijk vermaakt met:

-Zelda WW HD
-New Super Mario Bros. U
-Super Mario 3D World (!)
-Mario Kart 8

Ik heb Bayonetta nog niet maar dat is ook zeker een super coole game als je een beetje van het genre houd. Uiteraard 28 November Super Smash Bros. 8)
Vergeet niet Donkey Kong country Tropical Freeze, als je van een iets meer moeilijkheidsgraad dan de Mario games houdt :)

• ndonkersloot
Die heb ik ook en vind ik ook wel leuk maar toch minder, dat is misschien smaak.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:26:
Punt 5 is wat voor te zeggen, maar ze moeten de DLC ook een beetje kunnen aanprijzen, vind ik. En dat vind ik in MK8 juist goed gedaan. Je ziet duidelijk dat het iets is wat je kan kopen (eShop logo) ook ziet het er duidelijk anders uit dan de andere cups / karakters.

Dus 5 vind ik ook, maar alléén als het niet van te voren duidelijk is dat het om DLC gaat. En dat is hier niet het geval, dus Nintendo doet niets verkeerd.

Als het ergens in een menutje verborgen zit is het mogelijk dat mensen het missen, wat ervoor kan zorgen dat er niet genoeg van verkocht wordt. Wat de DLC dus weer duurder zal maken.
Het zou alleen wel fijn zijn dat je die weergave uit kan zetten, of dat hij bijvoorbeeld niet getoond wordt als je geen netwerkverbinding hebt of zo. Als je geen internet hebt op de WiiU kún je die DLC niet aanschaffen, en als je niet van plan bent om dat te gaan doen heeft het ook weinig zin om er continu mee geconfronteerd te worden.

• rudyman85
bron:gamed.nl:

Nintendo had het afgelopen semester van april tot september een goede periode. Het bedrijf zag zijn omzet dalen, maar het netto-inkomen verdubbelde terwijl het operationele verlies zakte.
De positieve resultaten zijn te danken aan de Wii U die sinds mei aan een opwaartse curve bezig is. Nintendo verkocht tussen april en september 1.12 miljoen Wii U consoles. Daarvan werden er 610.000 verkocht tussen juli en september. Het totaal komt daardoor op 7.29 miljoen sinds november 2012. Er werden tijdens deze zes maanden ook 9.4 miljoen spellen verkocht, de teller staat nu in totaal al op 41.67 miljoen.

Er werden in het afgelopen semester eveneens 2.09 miljoen Nintendo 3DS consoles verkocht, waaronder 1.27 miljoen in het laatste kwartaal. De teller staat nu in totaal op 45.42 miljoen eenheden. Er werden in dezelfde periode 23.3 miljoen games verkocht, zodat het totaal nu 186.22 miljoen betreft.
Goed nieuws, en stiekem had ik dit ook wel verwacht, de WII-U wordt nu alsmaar bekender met meer top titels. Wordt alleen maar beter!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:07:
Kan niet wachten totdat de DLC uitkomt :o
[video]

Hopelijk begin november en niet aan het einde :*)
Is er eigenlijk al iets meer bekend over een release datum van het eerste pakket? Ik kon nog niets meer vinden dan "november".

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Daar is nog niks over bekend helaas.. Ik ga daarom maar uit van eind November, net zoals MK8 eind mei uitkwam, dan kan het alleen nog maar meevallen. ;)

PC Specs

• Sinus_rhythm
Hoop stiekem voor de 21 aangezien dan SSB4 uitkomt aan de overkant van de oceaan.. Hopelijk hebben ze servercapaciteit genoeg... :9

[ Voor 3% gewijzigd door Sinus_rhythm op 02-11-2014 02:17 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
Bayonetta 2 review van Tweakers: reviews: Bayonetta 2 - Hollen en stilstaan

Richt zich helaas ook weer op seksisme. Maar goed, dat is Paul zijn recht.

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Helaas, maar wel weer een revieuw voor de Wii U. En dat is wel goed, het helpt mee aan de naamsbekendheid van de console. Spijtig dat niet iedereen de Wii U kan waarderen om wat het is en op de een of andere manier trachten de console naar beneden te praten. Dat zie je bijvoorbeeld in de reactievelden bij iemand die deze game vergelijkt met de PS2.
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:05:
Helaas, maar wel weer een revieuw voor de Wii U. En dat is wel goed, het helpt mee aan de naamsbekendheid van de console. Spijtig dat niet iedereen de Wii U kan waarderen om wat het is en op de een of andere manier trachten de console naar beneden te praten. Dat zie je bijvoorbeeld in de reactievelden bij iemand die deze game vergelijkt met de PS2.
Dat is met alle platformen zo. Elke gamer is trots op zijn eigen kampje en veel daarvan praten de rest sowieso naar beneden. Dat is dus niet alleen de Wii U ;)

• hcQd
  • Laatst online: 00:01
Avioto schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:20:
Richt zich helaas ook weer op seksisme. Maar goed, dat is Paul zijn recht.
Nee, zie ook Paul Hulsebosch in 'reviews: Bayonetta 2 - Hollen en stilstaan', het is meer dat hij vindt dat het het tempo uit het spel haalt.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zou de Super Mario 3d World bundle ook nog deze kant opkomen? http://www.nintendo.com/wiiu/buynow

• IGC058
  • Laatst online: 02-11 07:47
Hallo medetweakers en nintendokenners ik heb advies nodig,

Heb bestelling staan voor wii u basic bundle met sing game + mic, jusdtance, nintendoland & mariobros U voor 195€ bij zavvi maar kan deze t/m 04-11 annuleren.

Laat ik deze bestelling staan of ga ik dinsdagavond naar BS en haal wii u party bundle voor 180€?

Bvb dank.

• Avioto
hcQd schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:15:
Nee, zie ook Paul Hulsebosch in 'reviews: Bayonetta 2 - Hollen en stilstaan', het is meer dat hij vindt dat het het tempo uit het spel haalt.
Heb ik gelezen, maar daar ben ik het niet mee eens. Bayonetta 2 is pure fanservice, en dit hoort er gewoon bij. Maar nogmaals, dat is Paul zijn mening en dat is prima. Zo werken reviews. Ik erger me meer aan de reacties onder de review zoals hierboven ook vermeld word. Het valt me elke keer weer op hoe ongeïnformeerd sommige mensen zijn als het gaat om Nintendo, hun games en consoles. En het daarom maar afkraken, typisch gevalletje van 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet'.

Verwijderd

Avioto schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:42:
[...]

Heb ik gelezen, maar daar ben ik het niet mee eens. Bayonetta 2 is pure fanservice, en dit hoort er gewoon bij. Maar nogmaals, dat is Paul zijn mening en dat is prima. Zo werken reviews. Ik erger me meer aan de reacties onder de review zoals hierboven ook vermeld word. Het valt me elke keer weer op hoe ongeïnformeerd sommige mensen zijn als het gaat om Nintendo, hun games en consoles. En het daarom maar afkraken, typisch gevalletje van 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet'.
Het meest storend is nog dat de grootst mogelijke uit de duim gezogen onzin een +2 krijgt en de droge reactie een -1. De Tweaker is over het algemeen geen liefhebber van Nintendo en dat zien we bij elk Nintendo gerelateerd nieuwsbericht terug in de reacties. De platte domheid druipt er soms vanaf.
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:29:
[...]

Het meest storend is nog dat de grootst mogelijke uit de duim gezogen onzin een +2 krijgt en de droge reactie een -1.
Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII

• ndonkersloot
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:29:
[...]

Het meest storend is nog dat de grootst mogelijke uit de duim gezogen onzin een +2 krijgt en de droge reactie een -1. De Tweaker is over het algemeen geen liefhebber van Nintendo en dat zien we bij elk Nintendo gerelateerd nieuwsbericht terug in de reacties. De platte domheid druipt er soms vanaf.
Zo ie zo, ongeacht op welke site je kijkt overal krijg je de stomste reacties als het over nintendo gaat. Kijk maar eens de reacties bij een willekeurig nintendo artikel op de youtube channel van IGN of Gamespot. Tenenkrommend gewoon |:( .

Verwijderd

Nee dank je, ik blijf niet bezig. Het moderatiesysteem is gewoon tenenkrommend slecht. Ik ga niet dagelijks complete onzin aangeven wat wel positief gemod wordt. Het is op Tweakers meer een populariteits aanduiding.
IGC058 schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:55:
Hallo medetweakers en nintendokenners ik heb advies nodig,

Heb bestelling staan voor wii u basic bundle met sing game + mic, jusdtance, nintendoland & mariobros U voor 195€ bij zavvi maar kan deze t/m 04-11 annuleren.

Laat ik deze bestelling staan of ga ik dinsdagavond naar BS en haal wii u party bundle voor 180€?

Bvb dank.
Ik hoor hier wel wat wisselende meningen over Zavvi. Ik heb er laatst zonder problemen een game besteld.

Als ik puur naar jouw omschrijving kijk dan zit er in de Zavvi bundel geen Wiimote. Persoonlijk vind ik dat een stuk waardevoller dan een mic & Mariobros U.
Ik zou dus voor de BS bundel gaan!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Deddiekoel schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:11:
[...]

Ik hoor hier wel wat wisselende meningen over Zavvi. Ik heb er laatst zonder problemen een game besteld.

Als ik puur naar jouw omschrijving kijk dan zit er in de Zavvi bundel geen Wiimote. Persoonlijk vind ik dat een stuk waardevoller dan een mic & Mariobros U.
Schijnt dat je morgenavond ook nog 10% korting krijgt op consoles in de BS winkels.
Deddiekoel schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:11:
[...]

Als het echter om deze bundel gaat. Dan lijkt me dat zeker de betere deal.

Jirachi schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:39:
Daar is nog niks over bekend helaas.. Ik ga daarom maar uit van eind November, net zoals MK8 eind mei uitkwam, dan kan het alleen nog maar meevallen. ;)
http://nintendonews.com/2...-dlc-pack-1-release-date/

Verwijderd

Zo. Ik heb de sprong gewaagd. Na iets van een 20-tal jaar ben ik opnieuw een Nintendo gamer. (Mijn vorige Nintendo console was een SNES) :)

Wat me tot nu toe tegengehouden heeft, is vooral de hoge instapkost (voornamelijk inzake accessoires en controllers) als je de vorige consoles van Nintendo overgeslagen hebt. Ook de Wii had voor mij dat probleem.

Maar... de aanbieding van Bart Smit (199 euro voor een Wii U Basic + Nintendoland + Wii Party U + Wiimote) heeft me overgehaald. Door de Wiimote in het pakket, kunnen we meteen met z'n twee gamen en heb ik minder het gevoel dat ik meteen opnieuw naar de winkel moet hollen voor wat extra accessoires.

Ik ben blij dat ik me nu ga kunnen amuseren met Nintendo exclusives. Da's echt jaren geleden voor mij.

Dus ik heb ook wel een inhaalbeweging te maken. New Super Mario Bros U is momenteel besteld. Ben er benieuwd naar. Nostalgie. :)
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:57:
Zo. Ik heb de sprong gewaagd. Na iets van een 20-tal jaar ben ik opnieuw een Nintendo gamer. (Mijn vorige Nintendo console was een SNES) :)

Wat me tot nu toe tegengehouden heeft, is vooral de hoge instapkost (voornamelijk inzake accessoires en controllers) als je de vorige consoles van Nintendo overgeslagen hebt. Ook de Wii had voor mij dat probleem.

Maar... de aanbieding van Bart Smit (199 euro voor een Wii U Basic + Nintendoland + Wii Party U + Wiimote) heeft me overgehaald. Door de Wiimote in het pakket, kunnen we meteen met z'n twee gamen en heb ik minder het gevoel dat ik meteen opnieuw naar de winkel moet hollen voor wat extra accessoires.

Ik ben blij dat ik me nu ga kunnen amuseren met Nintendo exclusives. Da's echt jaren geleden voor mij.

Dus ik heb ook wel een inhaalbeweging te maken. New Super Mario Bros U is momenteel besteld. Ben er benieuwd naar. Nostalgie. :)
Mag ik je er dan ook op wijzen dat er ook nog een redelijk aantal Wii pareltjes zijn (Metroid Prime Trilogy, Mario Galaxy etc.). Voor de meeste zul je dan nog wel nog één accessoire moeten hebben: een nunchuck à €19,-

Verwijderd

Yup, dat heb ik ook gemerkt. Dat zijn exact de Wii games die op mijn verlanglijstje staan (Metroid & Galaxy). En de Nunchuk ga in inderdaad ook nog wel bij kopen, zodra ik me op die games stort.

Moet wel nog even uitzoeken wat mij de beste manier lijkt om Wii games te kopen. Retail of tweedehands.

Anyway, voorlopig voldoende vermaak met Nintendoland en binnenkort dus NSMBU.

• IGC058
Deddiekoel schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:35:
[...]

Als het echter om deze bundel gaat. Dan lijkt me dat zeker de betere deal.
Bedankt ik volg je advies op (:

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Even voor duidelijkheid, bij de Bart Smit bundel zit óók de sensorbar. Die heb je bij alle andere Basic-bundels weer niet. Anders moet je die weer los kopen (tenzij je nog een oude Wii hebt).
IGC058 schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:38:
[...]

Verwijderd

Juist! Dat was ik vergeten in mijn lijst en vond ik ook een voordeel. (Al is zo'n sensorbar niet echt duur)
Die sensorbar heb je niet echt nodig hoor. Alleen als je nog Wii spellen wilt spelen of die meukige minigames van Wii Party / Nintendoland. Maar kan geen kwaad om hem toch te hebben, al zou ik toch direct een paar euro kostende draadloze aanraden. Zeker omdat die gewoon makkelijk op te ruimen is en je niet constant naar dat onding hoeft te kijken die je bijna nooit nodig hebt.

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Nou, we hebben op de gewone Wii twee draadlozen gehad, maar we kregen ze niet goed ingesteld. Kortom, ze werkten ronduit beroerd en er viel niet mee te gamen. Maar goed, das een ander verhaal.

Heb net de Bart Smit opgebeld en even wat meer informatie opgevraagd over de actie van morgen:
- actie geldt in ALLE vestigingen
- actie geldt OOK in/voor de webshop (begon ze nota bene zelf over)
- Je hebt GEEN uitnodiging of iets dergelijks nodig.

Verwijderd

IGC058 schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:38:
[...]

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind die Bart Smit bundle misschien toch nog een betere deal dan Zavvi. Aangezien ik gisteren hier NSMBU gekocht heb voor 20 euro, heb ik ook in totaal 220 betaald voor het volgende:
  • Wii U Basic
  • Wiimote
  • Wii Party U
  • Nintendoland
  • Sensorbar
  • New Super Mario Bros U
Dus volgens mij komt dat ongeveer overeen. En ik ben gewoon in Leuven de Bart Smit binnen gestapt, en meteen de console gekocht en mee naar huis genomen. De verkoper zei dat hij er al 4 verkocht had vorige donderdag, dat de mijne de laatste was en dat hij bij moest bestellen. Denk dat heel wat mensen de Wii U hebben aangeschaft aan deze prijs. :)

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:26
Is het geen probleem dat deze Wii U's maar 8GB intern hebben vs 32GB van de premium packs? Overweeg morgen ook een rit naar BS...

[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 03-11-2014 17:49 ]

• IGC058
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:01:
[...]

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind die Bart Smit bundle misschien toch nog een betere deal dan Zavvi. Aangezien ik gisteren hier NSMBU gekocht heb voor 20 euro, heb ik ook in totaal 220 betaald voor het volgende:
  • Wii U Basic
  • Wiimote
  • Wii Party U
  • Nintendoland
  • Sensorbar
  • New Super Mario Bros U
Dus volgens mij komt dat ongeveer overeen. En ik ben gewoon in Leuven de Bart Smit binnen gestapt, en meteen de console gekocht en mee naar huis genomen. De verkoper zei dat hij er al 4 verkocht had vorige donderdag, dat de mijne de laatste was en dat hij bij moest bestellen. Denk dat heel wat mensen de Wii U hebben aangeschaft aan deze prijs. :)
Heb toch de preorder bij zavvi laten staan, kortingprijs 195€ ik hoef er m'n deur niet voor uit en dan ook nog wii u party sing? enige wat ik mis tov BS bundle is de sensorbaar maar als die voor een paar euro te koop is maakt dat ook niet zoveel uit.

• hcQd
Flozem schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:48:
Is het geen probleem dat deze Wii U's maar 8GB intern hebben vs 32GB van de premium packs? Overweeg morgen ook een rit naar BS...
Als je alleen software op schijfjes koopt is 8GB meer dan genoeg voor saves en updates. Als je van plan was je aankopen in de eShop te doen dan is 32GB ook al snel te weinig en heb je toch een externe HDD nodig.

• Flozem
Damn - ik had die BS deal al voor 179 kunnen krijgen vorige week... :p

Verwijderd

Kom dat zien kom dat zien; Nintendo is doomed verhalen op de frontpage; nieuws: Ceo: Nintendo overweegt om op termijn regiovrije consoles te maken

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Tja... Meest frappante blijft dat vele zeggen dat Wii zo slecht verkoopt terwijl de nieuwe Xbox de Wii u nog niet heeft ingehaald en soms nog minder verkoopt.
Plus het vergeten van de goede cijfers van de DS cijfers en de spellen daarvan.

• jorisderoo
IGC058 schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:52:
[...]

Heb toch de preorder bij zavvi laten staan, kortingprijs 195€ ik hoef er m'n deur niet voor uit en dan ook nog wii u party sing? enige wat ik mis tov BS bundle is de sensorbaar maar als die voor een paar euro te koop is maakt dat ook niet zoveel uit.
2 waxinelichtjes onder de tv kunnen ook dienst doen als sensorbar :+

Mijn PC

• Ronwiel
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met die hdmi verloopstukken voor de wii? Ik twijfel tussen de officiële nintendo component kabel en een hdmi verloopstuk. Lees her en der dat de hdmi soms het geluid er niet altijd lekker uitgooit. Iemand die iets kan toelichten over de beeldkwaliteit en het geluid?
ronwiel schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:47:
Heeft er iemand ervaring met die hdmi verloopstukken voor de wii? Ik twijfel tussen de officiële nintendo component kabel en een hdmi verloopstuk. Lees her en der dat de hdmi soms het geluid er niet altijd lekker uitgooit. Iemand die iets kan toelichten over de beeldkwaliteit en het geluid?
Een Component->HDMI "verloopstukje" bestaat niet. Het is een apparaatje (een "upscaler") die van een analoog signaal een digitaal signaal maakt. Er zit dus elektronica in en de kwaliteit van het beeld is 100% afhankelijk van de kwaliteit van dat apparaatje.

Overgens hebben vrijwel alle tv's die je tegenwoordig koopt zelf wel de mogelijkheid om een component-signaal weer te geven en zal dat eindresultaat even goed of zelfs beter zijn dan de losse upscalers. Als er geen compontent aansluiting op de tv zelf zit, dan heb je waarschijnlijk een verloopstekkertje erbij gekregen. Mijn tv bijv. heeft daar een verloopje bij die er een 3,5mm stekkertje (lees: koptelefoon van je mp3 speler) van maakt.

Ik heb zelf een upscaler voor composiet signaal, en mijn ervaringen daarmee zijn slecht. Ik heb die gekocht omdat mijn TV een dikke inputlag heeft op zijn eigen composiet aansluiting, maar die upscaler deed dat nauwelijks beter. Ik heb inmiddels een AV-receiver met upscalefunctie en die doet het wel perfect.

En er is geen upscaler die het beeld van Wii Games mooier maakt dan hoe een Wii U dat doet.

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 13:27

• Ronwiel
  • Niet online
BlackMage schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:00:
[...]

Een Component->HDMI "verloopstukje" bestaat niet. Het is een apparaatje (een "upscaler") die van een analoog signaal een digitaal signaal maakt. Er zit dus elektronica in en de kwaliteit van het beeld is 100% afhankelijk van de kwaliteit van dat apparaatje.

Overgens hebben vrijwel alle tv's die je tegenwoordig koopt zelf wel de mogelijkheid om een component-signaal weer te geven en zal dat eindresultaat even goed of zelfs beter zijn dan de losse upscalers. Als er geen compontent aansluiting op de tv zelf zit, dan heb je waarschijnlijk een verloopstekkertje erbij gekregen. Mijn tv bijv. heeft daar een verloopje bij die er een 3,5mm stekkertje (lees: koptelefoon van je mp3 speler) van maakt.

Ik heb zelf een upscaler voor composiet signaal, en mijn ervaringen daarmee zijn slecht. Ik heb die gekocht omdat mijn TV een dikke inputlag heeft op zijn eigen composiet aansluiting, maar die upscaler deed dat nauwelijks beter. Ik heb inmiddels een AV-receiver met upscalefunctie en die doet het wel perfect.

En er is geen upscaler die het beeld van Wii Games mooier maakt dan hoe een Wii U dat doet.
Doel jij op de wii2hdmi blokjes? Die rechtstreeks in je wii gaan? http://www.neoya.com/wii2hdmi
ronwiel schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:25:
[...]

Doel jij op de wii2hdmi blokjes? Die rechtstreeks in je wii gaan? http://www.neoya.com/wii2hdmi
Nee, maar de techniek is het zelfde. De Wii heeft zelf geen uitvoer voor digitaal (hdmi) signaal. Het beste wat ie kan is component, dat apparaatje upscaled dat dan naar een hdmi signaal.

Als je TV zelf component kan zou ik dat gewoon doen. Is vast beter dan een stukje prul van 30 dollar. Sowieso scheelt het geld, een componentkabel heb je ook wel voor een paar euro bij DX bijv (Link).

• hcQd
BlackMage schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:00:
Ik vind het resultaat van Wii games op de U behoorlijk tegenvallen qua beeldkwaliteit, stukken slechter dan een gewone Wii met component. Misschien dat het beter is met de U op 480p.

• Ronwiel
  • Niet online
Serieus. Slechter? Had ik niet gedacht. Nu nig aantrekkelijker om een oude wii te kopen. Heb nog 6 classics liggen die ik eerst wil uitspelen.

• Ronwiel
  • Niet online
BlackMage schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:50:
[...]

Nee, maar de techniek is het zelfde. De Wii heeft zelf geen uitvoer voor digitaal (hdmi) signaal. Het beste wat ie kan is component, dat apparaatje upscaled dat dan naar een hdmi signaal.

Als je TV zelf component kan zou ik dat gewoon doen. Is vast beter dan een stukje prul van 30 dollar. Sowieso scheelt het geld, een componentkabel heb je ook wel voor een paar euro bij DX bijv (Link).
Top! Bedankt voor de info. Die verloop blokjes lekker laten dus. Zou er nog een kwaliteitsdienst verschil zitten in het beeld tussen de officiële kabel van nintendo of van dx?

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Gisteren eindelijk Bayonetta kunnen spelen, wat een toffe game! Ik vind het seksisme wel mee vallen, kan er soms wel om lachen. Het is wel zo als je eindelijk aan het knokken bent, dan daarna krijg je meteen een Cutscene voor je giechel. Dat haalt de vaart er wel flink uit, denk een tweede playthrough veel vlotter zal lopen :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

ronwiel schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:27:
Serieus. Slechter? Had ik niet gedacht. Nu nig aantrekkelijker om een oude wii te kopen. Heb nog 6 classics liggen die ik eerst wil uitspelen.
Nee niet slechter, veel beter. Maar beter hoeft niet mooier te zijn. De Wii is geen krachtig apparaat (zeker nu op 55+ inch hdtv's :P maar vroeger ook al natuurlijk. De Wii was amper sterker dan de Gamecube) en dat zie je extra goed als je een digitale aansluiting gebruikt. Je ziet alle scherpe hoekjes, pixels en slechte textures. Een analoge aansluiting verdoezelt dat een beetje door de waas die er overheen valt.
ronwiel schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:28:
[...]

Top! Bedankt voor de info. Die verloop blokjes lekker laten dus. Zou er nog een kwaliteitsdienst verschil zitten in het beeld tussen de officiële kabel van nintendo of van dx?
Ik heb zo'n kabel van DX, werkt prima. Maar een probleem met die Chinese dingen is dat je wat meer rotte appels er tussen hebt. Maar bij DX kan je producten beoordelen, dus gewoon even de score en aantal reviews checken. Eventueel de verhaaltjes erbij ook lezen. Ik heb nog nooit een slecht product gehad die veel positieve reviews had.

Verwijderd

Vandaag nog eens 10% extra korting op de Wii U bij Bart Smit.

Miljaar... 20 euro uitgespaard als ik een paar dagen gewacht had...

• IGC058
jorisderoo schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:31:
[...]

2 waxinelichtjes onder de tv kunnen ook dienst doen als sensorbar :+
haha is dat echt zo?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:47

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, IR = IR

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
Al zitten er wel meerdere IR ledjes in de sensorbalk dan 2 ;)
B.M.O. schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:12:
Even voor duidelijkheid, bij de Bart Smit bundel zit óók de sensorbar. Die heb je bij alle andere Basic-bundels weer niet. Anders moet je die weer los kopen (tenzij je nog een oude Wii hebt).

[...]
Vriend van me heeft de Wii Party U bundle gekocht en daar zat de sensorbar gewoon bij. Dit terwijl op bijv. de Nedgame site staat dat hij er niet bij zit. Maar bijv. Bol.com meldt bij bij allebei de bundels dat er wel een sensorbar bij zit.
Volgens mij zit in al de bundels waarin de Wiimote bij de WiiU zit ook een sensorbar. Weet het niet 100% zeker voor de Just Dance bundel, maar acht de kans heeeeeeel groot. Die bundels komen namelijk gewoon bij Nintendo vandaan die zijn wel zo slim om geen Wiimote te leveren zonder sensorbar.

[ Voor 37% gewijzigd door Deddiekoel op 04-11-2014 19:49 ]

• Flozem
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:10:
Vandaag nog eens 10% extra korting op de Wii U bij Bart Smit.

Miljaar... 20 euro uitgespaard als ik een paar dagen gewacht had...
Yep - meteen WiiU Nintendoland / Party pack met Mario Kart 8 besteld voor 230, en daarna kwam ik er achter dat Intertoys dezelfde aanbieding heeft... dus daar nog twee Wii U pro controllers met 15% korting besteld. Vind die touch controls e.d. voor een game als Mario Kart bijvoorbeeld maar niks... Nu nog de cadeaus voor de kids... :+

Wat betreft opslag: ik heb nog wat 32GB sdhc kaartjes, dus komt wel goed. 8)
Flozem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:49:
[...]

Yep - meteen WiiU Nintendoland / Party pack met Mario Kart 8 besteld voor 230, en daarna kwam ik er achter dat Intertoys dezelfde aanbieding heeft... dus daar nog twee Wii U pro controllers met 15% korting besteld. Vind die touch controls e.d. voor een game als Mario Kart bijvoorbeeld maar niks... Nu nog de cadeaus voor de kids... :+

Wat betreft opslag: ik heb nog wat 32GB sdhc kaartjes, dus komt wel goed. 8)
Je kunt geen SD kaartjes gebruiken als opslag. Die SD card slot is alleen voor Wii compatibiliteit. Voor WiiU storage moet het USB zijn. Maar als je een USB adapter hebt zou het goed moeten komen.
Nintendo raad echter wel aan om een externe HDD met eigen voeding te gebruiken...

Deddiekoel schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:55:
Maar als je een USB adapter hebt zou het goed moeten komen.
De vraag is of het een goed idee is om een SD kaart als "hard disk" te gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
Er komt volgende week donderdag een update voor MarioKart 8 die o.a. ondersteuning voor Amiibo toevoegt.

Met Amiibo's kan outfits voor je Miis unlocken.

http://www.nintendolife.c...h_themed_mii_racing_suits

• Flozem
Deddiekoel schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:55:
[...]

Je kunt geen SD kaartjes gebruiken als opslag. Die SD card slot is alleen voor Wii compatibiliteit. Voor WiiU storage moet het USB zijn. Maar als je een USB adapter hebt zou het goed moeten komen.
Nintendo raad echter wel aan om een externe HDD met eigen voeding te gebruiken...
Lol.... hebben ze dan weer goed over nagedacht bij Nintendo... 8)7
RayNbow schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:01:
[...]

De vraag is of het een goed idee is om een SD kaart als "hard disk" te gebruiken...
Want?

Deze SDHC kaarten worden momenteel in een DSLR gebruikt voor video opnames. Ik wil niet weten hoe vaak die herschreven zijn. Dat lijkt me wat intensiever dan data opslag voor dlc / games om deze vervolgens alleen nog uit te lezen.

Maar goed. Ik heb ook nog een aantal 8 / 16 GB usb sticks en een oude 64GB laptop schijf in een externe HD case mocht het echt nodig zijn. Ben sowieso niet zo van de digitale distributie sinds ik games verzamel. :+

[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 04-11-2014 20:33 ]

Flozem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:31:
[...]

Want?

Deze SDHC kaarten worden momenteel in een DSLR gebruikt voor video opnames. Ik wil niet weten hoe vaak die herschreven zijn.
Het verschil is wel dat de DSLR weet dat het met een SD kaart te maken heeft, maar goed, je kunt het iig proberen.

Houd trouwens rekening er mee dat wat je aansluit op de Wii U geformatteerd moet worden voor gebruik.

• ndonkersloot
Is er al iets bekend wanneer de Nintendo Direct is van vandaag? Ben benieuwd wat er aangekondigd gaat worden :-).

Tiwazz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:13:
Is er al iets bekend wanneer de Nintendo Direct is van vandaag? Ben benieuwd wat er aangekondigd gaat worden :-).
www.nintendo.nl

• ndonkersloot
Goed 8)7, ik had op verschillende plekken gekeken maar niet daar |:(.

Bedankt in ieder geval!

Tiwazz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:13:
Voor de mensen die niet door willen/kunnen(?) klikken. Hij is vandaag om 23:00...

• Avioto
Laat die nieuwe F-Zero maar komen :+

• ndonkersloot
Ik ben enorm benieuwd. En inderdaad laat die F-Zero/Metroid/Star Fox maar komen! :+.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 23:22
Tiwazz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:07:
Ik ben enorm benieuwd. En inderdaad laat die F-Zero/Metroid/Star Fox maar komen! :+.
Pff, ik kom al tijd te kort voor alle top games die er nu zijn, en dan komt Smash daar binnenkort nog bij. Ik moet echt mn baan opzeggen als dit er allemaal uitkomt plus Zelda die al is aangekondigd. :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
/signed

Van mij mogen ze ook aankondigen dat Monster Hunter 4 Ultimate ook op de Wii U uit komt :)

• sugarcoated
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik heb vandaag ook EINDELIJK m'n Wii U besteld, de zwarte Zelda editie. Ga nog even wat spellen scoren en dan ben ik set voor de winter. Heel veel zin in en kan niet wachten tot de nieuwe Zelda er is.
Ik heb niet zulke hoge verwachtingen. Ik verwacht meer een setje trailers voor de games die in eind 2014 uit zijn en uit gaan komen. Dus:
- Bayonetta 2, kijk eens wat een review scores
- Sm4sh,
- Amiibo, kijk eens welke games het gaan ondersteunen
- Captain Toad, dit is wat Ammibo hier doen
- Misschien nog Watch_Dogs en Just Dance 2015

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
SNES collectie weer gevonden! http://imgur.com/a/g0BWg

PC Specs

• sugarcoated
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Heerlijk, ik heb ook al mijn oude Nintendo consoles en spellen nog, die gaan ook echt niet weg.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

BlackMage schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:55:
[...]
Ik heb zo'n kabel van DX, werkt prima. Maar een probleem met die Chinese dingen is dat je wat meer rotte appels er tussen hebt.
Anders koop je toch lokaal (bij MM) zo'n component kabel van Big Ben of Speedlink ? Die zijn ook maar een euro of 14. Als er dan wat is kun je er mee terug ...

• Flozem
Vandaag Wii U en Mariokart 8 ontvangen van de webshop. MK8 was in een verzegelzakje van BartSmit verpakt en niet gesealed.

Niksvermoedend mijn Wii U geinstalleerd, en wilde MK8 gaan spelen, blijkt er gvd Mario en Sonic at the Olympic Wintergames in te zitten.... En natuurtlijk is hun klantenservice alleen binnen kantooruren bereikbaar. :(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_20141105_195849.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_20141105_195911.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Flozem op 05-11-2014 20:10 ]

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 22:47

pclinde

TechGaming.nl

Flozem schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:07:
Vandaag Wii U en Mariokart 8 ontvangen van de webshop. MK8 was in een verzegelzakje van BartSmit verpakt en niet gesealed.

Niksvermoedend mijn Wii U geinstalleerd, en wilde MK8 gaan spelen, blijkt er gvd Mario en Sonic at the Olympic Wintergames in te zitten.... En natuurtlijk is hun klantenservice alleen binnen kantooruren bereikbaar. :(
Wow! Dat is balen en zeer asociaal van BartSmit. Ik neem aan dat je de game als 'nieuw' gekocht hebt.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Pagina: 1 ... 49 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic