http://www.nintendo.nl/Di...ntendo-Direct-698557.html
Update 23:17 Captain Toad: Treasure Tracker 70 stages trailer
Update 23:19 Captain Toad: Treasure Tracker 2 januari 2015
Update 23:21 SSB4 28-11-2014 + 12 Amiibo + Duck Hunt fighter
Update 23:25 Mario Kart 8 Falcon circuit/Mute City + Zelda/Hyrule circuit + Wario's Gold Mine (Wii) + Chinees thema/Dragon Driftway circuit + Rainbow Road(SNES) + Ice Ice Outpost + Yoshi Circuit (GCN) + Excitebike Arena
Update 23:27 MK8 DLC 1 13 november 2014. (Filmpje) Zoals al bekend: Amiibo miisuit.
Update 23:31 Pikmin 3 Demo te downloaden
Update 23:34 Splatoon nieuwe trailer
Dit waren de hoogtepunten, voor meer kijk de direct terug
[ Voor 104% gewijzigd door Sinus_rhythm op 05-11-2014 23:53 ]
Daar heeft nintendo toch nog heel wat af te kijken van sony en microsoft..
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ken jij een effectievere manier om account-sharing tegen te gaan dan?DukeBox schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:28:
Wat een bagger.. kan m'n nintendo ID maar aan 1 Wii U koppelen..
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Met maar 1persoon tegelijk actief? Met je vrienden wil je het liefst zo veel mogelijk tegelijk spelen, en je gaat niet met wildvreemden je zuurverdiende spellen delen.RayNbow schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:15:
[...]
Ken jij een effectievere manier om account-sharing tegen te gaan dan?
Verwijderd
Veel games hoef je niet samen te spelen. Zo is het dan prima mogelijk om een account te delen met bijvoorbeeld 2 vrienden. Kosten delen door drie en als iemand een offline wil game wil spelen plugt hij hem gewoon uit het internet. Voor het online spelen maak je een schema of je doet dat in onderling overleg.mat.hi.as schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:33:
[...]
Met maar 1persoon tegelijk actief? Met je vrienden wil je het liefst zo veel mogelijk tegelijk spelen, en je gaat niet met wildvreemden je zuurverdiende spellen delen.
Ik heb er verder geen verstand van hoe ze artikelen schrijven bij tweakers, maar misschien zijn ze ermee bezig en komt het in de loop van de dag? Van mij mag de redactie best wel eens slapenRudyyy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
En weer laat tweakers het nintendo nieuws weer voorbij gaan, Zelda Majora's Mask voor de 3DS b.v.
Met z'n drieen moeten er dan twee offline zijn, me dunkt? Dus je kan niet online spelen. En spellen als Mario Kart moet je gewoon samen spelen. Maar inderdaad, er zitten haken en ogen aan.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:00:
[...]
Veel games hoef je niet samen te spelen. Zo is het dan prima mogelijk om een account te delen met bijvoorbeeld 2 vrienden. Kosten delen door drie en als iemand een offline wil game wil spelen plugt hij hem gewoon uit het internet. Voor het online spelen maak je een schema of je doet dat in onderling overleg.
Verwijderd
De dag is nog jong.Rudyyy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
En weer laat tweakers het nintendo nieuws weer voorbij gaan, Zelda Majora's Mask voor de 3DS b.v.
Ik vond vooral Splatoon eigenlijk wel heel erg leuk eruit zien om te spelen. Die hou ik zeker in de gaten. Verder heel veel indy's voor de Wii U waaronder enkele die er ook wel aantrekkelijk uitzagen. Maar de titel waar ik het meeste naar uitkijk is Xenoblade Chronicles X. Die moet ik hebben die wordt episch.
Al met al vond ik het een goed gevulde Direct.
En dat is dus geen effectieve manier om account-sharing tegen te gaan.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:00:
als iemand een offline wil game wil spelen plugt hij hem gewoon uit het internet.
De enige effectieve manier die ik kan verzinnen is dat een NNID aan meerdere systemen gekoppeld is, maar dat het maar op 1 systeem actief kan zijn. Wil je op een ander syseem je NNID gebruiken, dan moet je eigen systeem ook online zijn, zodat de NNID daar automatisch kan worden gedeactiveerd totdat je weer uitlogt op het andere systeem.
En ook maar aan 1 3DS ... knudde. Ik heb pas een 2DS gekocht (voor de reserve, 3 gamers in huis) en daar kan ik m'n netwerk ID niet aan koppelen.DukeBox schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:28:
Wat een bagger.. kan m'n nintendo ID maar aan 1 Wii U koppelen..
Wat is hun probleem met "account sharing" ?
Hun probleem is dat hun infrastructuur daar niet op gebouwd is. Alles draait om het feit dat je na het downloaden nooit meer een internetverbinding nodig hebt om het spel te spelen. Natuurlijk kunnen ze dat aanpassen, maar dat geeft wel een verhoogd risico op piraterij (geef een millimeter teveel en er is een slimme hacker die het gaat misbruiken) en ik denk dat ze sinds de Wii en DS daar heel voorzichtig mee zijn.Goner schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:29:
[...]
En ook maar aan 1 3DS ... knudde. Ik heb pas een 2DS gekocht (voor de reserve, 3 gamers in huis) en daar kan ik m'n netwerk ID niet aan koppelen.
Wat is hun probleem met "account sharing" ?
In principe kunnen ze de manier van Sony gebruiken als blauwdruk. Dat is een perfecte combinatie van offline beschikbaar maar toch vrijheid om ergens anders in te loggen.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Mario Kart 8-dlc is vanaf 13 november verkrijgbaarRudyyy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
[ Voor 8% gewijzigd door Sinus_rhythm op 06-11-2014 10:47 ]
Waar bestelde je die combinatie voor EUR 230? Op intertoys.nl en bartsmit.nl zag ik het zo snel niet.Flozem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:49:
Yep - meteen WiiU Nintendoland / Party pack met Mario Kart 8 besteld voor 230
Losse Wii Party Basic set gekocht voor 199 (-/- 10%) + losse MK8 59 (-/- 15%) afgelopen dinsdag.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:48:
[...]
Waar bestelde je die combinatie voor EUR 230? Op intertoys.nl en bartsmit.nl zag ik het zo snel niet.
PS: Mario Kart 8 issue is opgelost. Mocht van de klantenservice gewoon netjes ruilen in Geleen.
[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 06-11-2014 13:04 ]
Verwijderd
Aha, dat was dus alleen die dinsdag ofzo?Flozem schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:04:
Losse Wii Party Basic set gekocht voor 199 (-/- 10%) + losse MK8 59 (-/- 15%) afgelopen dinsdag.
[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 06-11-2014 13:41 ]
This space is occupied
Ja, de laatste die inlogged logt de andere(n) uit.RayNbow schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:15:
[...]
Ken jij een effectievere manier om account-sharing tegen te gaan dan?
Heb een 2e wii u gekocht zodat ik niet telkens alles moet loshalen e.d. voor mijn andere huis. (heb ook niet voor niets alles op disk om mee te nemen).
Zelfde voor de dlc van mk8 zal ook wel weer 2x gekocht moeten worden
Dat hoeft niet perse, Sony heeft daar een prima middenweg gevonden. Je geeft 1 primaire console op en die kan altijd gamen met door jou aangeschafte software. Ongeacht of je internet hebt of wie er is ingelogd op die console. Dus je kan inderdaad in theorie met zen 2en tegelijk op 1 aanschaf, maar het is een hassle en vergt volledige vertrouwen van de ander. Eventuele verloren inkomsten daarvan (als die er al zijn, even snel bij iemand een nieuw spel kunnen laten zien heeft ook voordelen) hebben ze blijkbaar ingecalculeerd.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:34:
Dat zou alleen eerlijk kunnen als beide consoles verplicht online zijn. En dat zou de console een zwakte geven.
Denk júist niet.. met name door de tablet (en het uitblijven van ondersteuning van 2) leent de console zich zeker tot meerdere wanneer je deze moet delen met je kind(eren).Waah schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:53:
Ik denk dat 2 dezelfde consoles ook wel een beetje een uitzondering is.
Inderdaad, daar kunnen de line-ups van de X1 en PS4 toch nog in geen 100 jaar tegenop?xelfer schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:40:
Ik moet zeggen dat de Nintendo line up wat betreft exclusieve titels voor de Wii U er wel weer goed uit ziet.
Sorry, maar meen je dit echt?Jirachi schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:25:
[...]
Inderdaad, daar kunnen de line-ups van de X1 en PS4 toch nog in geen 100 jaar tegenop?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dlc pack binnenkort ook ff kopen. Ziet er vooralsnog naar uit dat dat meer value for money is dan die Amiibo's... Nintendo zal toch met een serieuze toepassing moeten kopen voordat ik 15 euro per poppetje neertel.
Smash Bros.Flozem schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 06:37:
Nintendo zal toch met een serieuze toepassing moeten kopen voordat ik 15 euro per poppetje neertel.
Voor sommige mensen (waaronder ik) is de lineup van de XB1 en PS4 niet zo aantrekkelijk. Ik kijk zelf voornamelijk naar de exclusives van de beschikbare games. Voor multiplatformtitels, als ik ze al in de eerste plaats interessant vind, heb ik nog een pc staan.
Maar jij bent dat poppetje niet, die Amiibo word een CPU die je kan trainen.. zie ik het nut ook niet echt van in.
De Exclusives line-up van de X1 en PS4 is inderdaad niet zo geweldig vind ik persoonlijk. Ik heb een PC die ook wel een spelletje kan spelen, dus dan zou het enkel om de exclusives gaan. Vaak zijn dat ook nog games in het segment Shooter/racegame. En daar zijn er al heel veel van op de markt.Jirachi schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:25:
[...]
Inderdaad, daar kunnen de line-ups van de X1 en PS4 toch nog in geen 100 jaar tegenop?
De reden voor mij om een Xbox te kopen zou enkel de HALO reeks zijn. Ziet er altijd leuk uit.
De reden voor mij op een PS4 te kopen zou The last of us zijn, en Kingdom Hearts 3.
Waarschijnlijk gaat die PS4 er wel komen, al is het maar voor Kingdom hearts. Sowieso zou Kingdom Hearts kwa doelgroep prima bij Nintendo passen volgens mij. Maar Square is nu eenmaal onderdeel van Sony
Als ik dan naar de Nintendo games exclusives kijk... Dan is het lijstje toch een stuk langer
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 07-11-2014 08:30 ]
Zie het als het trainen van een Pokemon, maar dan interactiever.JerX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:32:
[...]
Maar jij bent dat poppetje niet, die Amiibo word een CPU die je kan trainen.. zie ik het nut ook niet echt van in.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aEx7D9mXFz0]
Square is GEEN onderdeel van Sony. En als je naar Xenoblade Chronicles X kijkt zie je wat ook bv Squareenix met de Wii U zou kunnen.Waah schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:29:
[...]
De Exclusives line-up van de X1 en PS4 is inderdaad niet zo geweldig vind ik persoonlijk. Ik heb een PC die ook wel een spelletje kan spelen, dus dan zou het enkel om de exclusives gaan. Vaak zijn dat ook nog games in het segment Shooter/racegame. En daar zijn er al heel veel van op de markt.
De reden voor mij om een Xbox te kopen zou enkel de HALO reeks zijn. Ziet er altijd leuk uit.
De reden voor mij op een PS4 te kopen zou The last of us zijn, en Kingdom Hearts 3.
Waarschijnlijk gaat die PS4 er wel komen, al is het maar voor Kingdom hearts. Sowieso zou Kingdom Hearts kwa doelgroep prima bij Nintendo passen volgens mij. Maar Square is nu eenmaal onderdeel van SonyEn Square hangt nogal op Graphics.
Als ik dan naar de Nintendo games exclusives kijk... Dan is het lijstje toch een stuk langerDaarbij is de prijs ook nog gunstiger....
Ik vermoed ook wel dat er een nieuwe F-Zero game in ontwikkeling is, maar zoals zo vaak, wil Nintendo daar nog helemaal niets over vrijlaten. Kijk bv naar Majora's Mask 3DJerX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:13:
Gosh die Mute City baan vraagt gewoon om een F-Zero game!!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 08:58 ]
Moet je de Amiibo dan ook altijd op de Pad zetten of er naast? Kan je dan überhaupt nog wel met de pad spelen?RayNbow schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:42:
[...]
Zie het als het trainen van een Pokemon, maar dan interactiever.Voornamelijk het onderstaande filmpje trok me over de streep om in de nabije toekomst een Amiibo te halen (alleen twijfel ik nog over welke).
[video]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ahh top, bedankt voor het antwoordRobolokotobo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:30:
Even links onder op de pad er tegen aan houden en dan kan ie er weer af.
Verwijderd
ja zoals hier boven kan je even wachten en zie je het vanzelf. of pak de training modus en sla tegen een zak aan. of gewoon tegen de computer wat uitproberen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:35:
Lijkt mij een leuk spelletje, maar dat wordt wel de eerste keer dat ik een Smash koop en langer ga spelen dan 1 potje. Zit er ook een train functie in waar je even op weg geholpen wordt om het een beetje te leren?
Gewoon spelen, singleplayer op level 1 is cake walkVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:35:
Lijkt mij een leuk spelletje, maar dat wordt wel de eerste keer dat ik een Smash koop en langer ga spelen dan 1 potje. Zit er ook een train functie in waar je even op weg geholpen wordt om het een beetje te leren?
Disclaimer: is niet altijd effectief (e.g., Little Mac) of gemakkelijk (e.g., Ness).JerX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:36:
Enne een tip: B + Naar boven voor last resort rescue jump
Verwijderd
Waarschijnlijk heb ik al moeite genoeg om bij te houden wie ik ben en waar ik sta. Maar we gaan het gewoon proberen.JerX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:36:
[...]
Gewoon spelen, singleplayer op level 1 is cake walkEnne een tip: B + Naar boven voor last resort rescue jump
Voorgaande keren was het meestal andersom, volle mep betaald en binnen de kortste keer een price drop van Nintendo (Wii U en 3DS).
Je kunt wel onderhandelen bij de mediamarkt, als je kunt aangeven dat het elders goedkoper is. Zo heb ik de wii u mario kart 8 pack bij de mediamarkt gekocht toen des tijds een actie bij de wehkamp was. De verkoper kijkt op de site van de wehkamp en klaar is kees.DukeBox schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:00:
Toevallig zag ik gisteren bij de media markt de Wii U party set voor €304 staan.. voelt dan wel goed als je bij de bart smit de set hebt gekocht voor €174.
Voorgaande keren was het meestal andersom, volle mep betaald en binnen de kortste keer een price drop van Nintendo (Wii U en 3DS).
Dan tel je voor het gemak ook de titels maar niet mee die wel op de nextgens uitkomen, maar niet voor de wii-u? Ik heb die wii-u niet meer aangehad sinds Zombi-u heb uitgespeeld (al moet ik Lego City: Undercover nog wel verder spelen). Al heeft Nintendo wat mooie games klaar staan (in de nog verre toekomst).RayNbow schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:10:
[...]
Smash Bros.
[...]
Voor sommige mensen (waaronder ik) is de lineup van de XB1 en PS4 niet zo aantrekkelijk. Ik kijk zelf voornamelijk naar de exclusives van de beschikbare games. Voor multiplatformtitels, als ik ze al in de eerste plaats interessant vind, heb ik nog een pc staan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik zeg toch dat ik een game-pc erbij heb? en dan is het aantal exclusives die veel beter zijn dan andere non-exclusives opeens heel dun bezaaid voor mij.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:31:
[...]
Dan tel je voor het gemak ook de titels maar niet mee die wel op de nextgens uitkomen, maar niet voor de wii-u? Ik heb die wii-u niet meer aangehad sinds Zombi-u heb uitgespeeld (al moet ik Lego City: Undercover nog wel verder spelen). Al heeft Nintendo wat mooie games klaar staan (in de nog verre toekomst).
Ik zeg ook niet dat de Wii-U beter is, of betere exclusives heeft... Maar de meeste exclusives zijn vaak (niet altijd) shooters en racing games. En daar zijn op de PC en andere platformen vaak betere opties voor.
Nintendo heeft exclusives in delen waar geen ander platform aan kan tippen. Een game als Mario Kart bijvoorbeeld. of een Smash bros. Een platformer als Mario (al is dat ook deels nostalgie) etc.
Zie deze lijst met exclusives voor de PS4
Wikipedia: List of PlayStation 4 games
Veel komt ook voor PC (console exclusive is dat)
en de echt exclusives zijn voor mij persoonlijk niet interessant. Voor Drive Club zijn er wel alternatieven, gran turismo ook. Er zit nog niets bij waar ik 400 euro voor wil neertellen (console + 2 controllers + game)
Voor de Wii U is al genoeg uitgekomen om de 200 euro aanschafprijs te rechtvaardigen. Met bonus dat controllers van de WII ook werken op de Wii U.
[ Voor 22% gewijzigd door Waah op 07-11-2014 15:22 ]
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=24&Blocks=0&View=Grid
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik heb zelf alle consoles, maar geen pc. Van alle consoles heb ik wel de meeste games voor de Wii U, aangezien ik de Nintendo exclusives altijd fantastisch vind.Waah schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:18:
[...]
Ik zeg toch dat ik een game-pc erbij heb? en dan is het aantal exclusives die veel beter zijn dan andere non-exclusives opeens heel dun bezaaid voor mij.
Games als Drive Club e.d. laat ik vaak ook aan mij voorbij gaan, omdat ze vaak toch matige reviews krijgen.
De PS4 gebruik ik voor de 3rd party games (FIFA, CoD etc) en de Xbone voor de bone exclusives
Ik snap ook niet waarom het van belang is dat je een pc hebt, die heb ik ook. We hebben het over de wii en ps4+xbone.Waah schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:18:
[...]
Ik zeg toch dat ik een game-pc erbij heb? en dan is het aantal exclusives die veel beter zijn dan andere non-exclusives opeens heel dun bezaaid voor mij.
Ik zeg ook niet dat de Wii-U beter is, of betere exclusives heeft... Maar de meeste exclusives zijn vaak (niet altijd) shooters en racing games. En daar zijn op de PC en andere platformen vaak betere opties voor.
Nintendo heeft exclusives in delen waar geen ander platform aan kan tippen. Een game als Mario Kart bijvoorbeeld. of een Smash bros. Een platformer als Mario (al is dat ook deels nostalgie) etc.
Zie deze lijst met exclusives voor de PS4
Wikipedia: List of PlayStation 4 games
Veel komt ook voor PC (console exclusive is dat)
en de echt exclusives zijn voor mij persoonlijk niet interessant. Voor Drive Club zijn er wel alternatieven, gran turismo ook. Er zit nog niets bij waar ik 400 euro voor wil neertellen (console + 2 controllers + game)
Voor de Wii U is al genoeg uitgekomen om de 200 euro aanschafprijs te rechtvaardigen. Met bonus dat controllers van de WII ook werken op de Wii U.
Ik heb een Opel Astra, maar dat is prima, want ik heb ook een Porsche
Een ps4 kost zeg ongeveer 400, ik heb voor mijn huidige pc denk ik nu iets van 1000 euro neergelegd, niet echt te vergelijken qua kosten met een console.
De lijst van spellen die uitkomen op de Wii-u valt heel erg tegen als je ziet wat er wel gaat uitkomen op de andere consoles en juist NIET gaan uitkomen op de Wii-u. Alleen daarom al zou ik anderen afraden om een wii-u te kopen tenzij je echt heel graag Nintedo titels speelt, want het gaat er steeds meer op lijken dat die als enige nog wat voor de Wii-u gaat uitbrengen, maar zelfs Nintendo vind de 3DS belangrijker (ook niet gek, die verkoopt wel).
Laat MK nu net een titel zijn waar ik zelf geen reet aanvind, ik kocht een wii-u omdat er games als Zombi-U voor uitkwamen, waar het scherm echt een meerwaarde heeft. Het is ook tevens de enige (naast Marioland) waar het scherm ook nuttig is. Watchdogs is nog wel uitgekomen, maar krijgt de DLC niet meer.
Verwijderd
Het belang van de PC in deze is dat vele vele games die uitkomen op de PS4 en X1 ook op de PC uitkomen. En aangezien een niet gering aantal shooter zijn zijn die veelal ook nog eens beter te besturen op de PC.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:32:
[...]
Ik snap ook niet waarom het van belang is dat je een pc hebt, die heb ik ook. We hebben het over de wii en ps4+xbone.
Kortom een Wii U en een PC zijn een vrij ideale combinatie. Je krijgt de unieke Nintendo ervaring qua games die op geen enkele andere console te verkrijgen is en voor het de gemiste multiplatform titels gebruik je de PC.
couldn't have said it better.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:08:
[...]
Het belang van de PC in deze is dat vele vele games die uitkomen op de PS4 en X1 ook op de PC uitkomen. En aangezien een niet gering aantal shooter zijn zijn die veelal ook nog eens beter te besturen op de PC.
Kortom een Wii U en een PC zijn een vrij ideale combinatie. Je krijgt de unieke Nintendo ervaring qua games die op geen enkele andere console te verkrijgen is en voor het de gemiste multiplatform titels gebruik je de PC.
Ik heb hem gekocht voor Zombi-U, ik heb juist een hekel aan Mario en Zelda. Ik had toen de hoop dat Nintendo geleerd had van de fouten van vorige consoles, maar helaas.Jirachi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:13:
Wat Thorgrem zegt, lijkt me vrij duidelijk waarom ie zijn PC er bij betrekt. Overigens snap ik dan niet waarom je een Wii U hebt aangeschaft. Volgens mij koop je een Nintendo console omdat je fan bent van hun exclusives als Mario en Zelda.
Vriendin houdt overigens wel van Zelda, maar die is er nog niet voor de U.
Dat de exclusive ook uitkomen voor de pc is gewoon niet waar, dat zijn alleen de thirdparty spellen en die zijn alles behalve exclusive, enige is volgens mij Titanfall.
[ Voor 12% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-11-2014 01:49 ]
Een PC met een Wii U is in mijn geval ook de beste combinatie. Een Wii U voor de fun zoals in Smash en Mario Kart en een PC voor de wat volwassenere (multiplatform) games.
Mee eens. Mijn PS4/Xbone krijgen heel weinig aandacht vergeleken met mijn PC/Wii U. De enige "next-gen" games die mijn aandacht vast konden houden waren Forza Motorsport 5 en Forza Horizon 2, en daar moet je ook van houden.SN4K3 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 05:16:
Een PC met een Wii U is in mijn geval ook de beste combinatie. Een Wii U voor de fun zoals in Smash en Mario Kart en een PC voor de wat volwassenere (multiplatform) games.
Ik zie mensen nog steeds klagen over het game aanbod op de Wii U, ik vraag me dan echt af wat je in hemelsnaam nog meer wil. Vooral de exclusives vind ik beter, gevarieerder en interessanter dan die van de PS4/Xbone.
Als je de Nintendo franchises niet leuk of te kinderachtig vind moet je geen Nintendo console aanschaffen.
Steam/XBL: Avioto
Net als de 3DS, moet ook de WII u console op gang komen, en dat zie je nu al gebeuren. Ik hoop stiekem op een vervolg op Mario 64, maar dan niet als levels, maar een grote wereld, net als wat Zelda U gaat doen. Een opvolger van Banjo en kazooie lijkt me ook gaafAvioto schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:20:
[...]
Mee eens. Mijn PS4/Xbone krijgen heel weinig aandacht vergelijken met mijn PC/Wii U. De enige "next-gen" games die mijn aandacht vast konden houden waren Forza Motorsport 5 en Forza Horizon 2, en daar moet je ook van houden.
Ik zie mensen nog steeds klagen over het game aanbod op de Wii U, ik vraag me dan echt af wat je in hemelsnaam nog meer wil. Vooral de exclusives vind ik beter, gevarieerder en interessanter dan die van de PS4/Xbone.
Als je de Nintendo franchises niet leuk of te kinderachtig vind moet je geen Nintendo console aanschaffen.
Combinatie PC en WII u geldt ook hier
[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 08-11-2014 09:41 ]
Een open wereld Mario game past niet echt bij het Mario principe. Mario is een platformspel (in 2D of 3D) en zit zodoende vast aan vaste levels. Zelda is een adventure/rpg waar je makkelijker een open wereld kan hebben.Rudyyy schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:40:
[...]
Net als de 3DS, moet ook de WII u console op gang komen, en dat zie je nu al gebeuren. Ik hoop stiekem op een vervolg op Mario 64, maar dan niet als levels, maar een grote wereld, net als wat Zelda U gaat doen.
Maar ja, ik zou wel graag een nieuwe Paper Mario voor de Wii U willen zien.
Nintendo heeft geen rechten op die IP.Een opvolger van Banjo en kazooie lijkt me ook gaaf
YAY!en over een paar weken dus Smash Bros.
Ik heb 'n PC, Wii U en PS4 voor al mn games.Combinatie PC en WII u geldt ook hier
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2014 09:45 ]
Niet nodig...Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:44:
[...]
Nintendo heeft geen rechten op die IP.
Dat zou een stunt zijn
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Vandaag heb ik ook eindelijk een WiiU aangeschaft.
Ik was bezig met het aansluiten van de console en heb de stekker eerst in het stopcontact gestoken en dan pas de andere kant van de voedingskabel in de console zelf. Volgens de handleiding moet je het andersom doen.
Is het een groot probleem? Heb ik mijn nieuwe console kunnen beschadigen? (Die doet het prima overigens) Ik weet dat het tegenwoordig niet veel uitmaakt hoe je je apparaat aansluit (bijvoorbeeld laptops), maar maak me toch zorgen...
Ik heb een bovengemiddelde elektrotechnische achtergrond, en ik kan me helemaal niet indenken waarom dat uit zou moeten maken. Ik doe het altijd op jouw manierVerwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:02:
Hey tweakers,
Vandaag heb ik ook eindelijk een WiiU aangeschaft.En nu heb ik een vraagje.
Ik was bezig met het aansluiten van de console en heb de stekker eerst in het stopcontact gestoken en dan pas de andere kant van de voedingskabel in de console zelf. Volgens de handleiding moet je het andersom doen.
Is het een groot probleem? Heb ik mijn nieuwe console kunnen beschadigen? (Die doet het prima overigens) Ik weet dat het tegenwoordig niet veel uitmaakt hoe je je apparaat aansluit (bijvoorbeeld laptops), maar maak me toch zorgen...
Verwijderd
Ontzettend bedankt voor je snelle reactie! Je hebt me gerustgesteld.BlackMage schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:12:
[...]
Ik heb een bovengemiddelde elektrotechnische achtergrond, en ik kan me helemaal niet indenken waarom dat uit zou moeten maken. Ik doe het altijd op jouw manier
Als ze er markt in zien, is de kans wel aanwezig. En de toevoeging van Duck Hunt aan SSB geeft een beetje het idee dat Nintendo met iets nieuws bezig is.
Lijkt me idd wel leuk.
Ik vind het sowieso al fanservice dat we die hond die ons jaren heeft uitgelachen te grazen kunnen nemen!Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:27:
[...]
Als ze er markt in zien, is de kans wel aanwezig. En de toevoeging van Duck Hunt aan SSB geeft een beetje het idee dat Nintendo met iets nieuws bezig is.
Lijkt me idd wel leuk.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Strict genomen kon het al in de arcadeversie.Deddiekoel schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:36:
[...]
Ik vind het sowieso al fanservice dat we die hond die ons jaren heeft uitgelachen te grazen kunnen nemen!
Daar hoef je je echt niet druk om te maken, de volgorde kan geen schade aanrichten.Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:21:
[...]
Ontzettend bedankt voor je snelle reactie! Je hebt me gerustgesteld.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Het zal vast de brute rekenkracht van de PS4/XBOne missen, maar geen seconde spijt van deze aankoop.
(Was wel even jammer dat het hele updateproces bij installatie 1,5uur duurde
Ik zou de WiiU voor niks anders inruilen, PS4 of Xone trekken mij echt niet aan.
Updaten was hier vrij snel gebeurd overigens, 40 minuten geloof ik.
Ik kijk ontzettend uit naar de eerste DLCpack voor MK8 donderdag. En natuurlijk voor smash.
Gaan jullie amiibo's kopen, en welke? Ze zijn vrij prijzig moet ik zeggen..
[ Voor 43% gewijzigd door Montu op 10-11-2014 11:39 ]
Misschien dat ik Link koop... kan ik 'm zowel in Smash en Hyrule Warriors gebruiken (MK8 boeit me wat minder).Jirachi schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:36:
Gaan jullie amiibo's kopen, en welke? Ze zijn vrij prijzig moet ik zeggen..
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heb ook al Sky-landers met een aantal poppetjes en Disney Infinity en 2.0 met aantal poppetjes. Eerst maar weer eens tijd hebben om samen met mijn vrouw van die spellen uit te spelen verder.
Omelette du fromage!
Nintendo heeft al meerdere malen aangegeven dat de Amiibo altijd een extra zullen zijn, je moet alle spellen gewoon nog volledig zonder kunnen spelen.rajackar schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:02:
Die Amiibo's doen mij echt helemaal niets. Sterker nog, voor je het weet zit je met games waar je bepaalde dingen niet in kunt als je niet nog wat extra geld besteed aan zo'n beeldje. Ik kan er prima mee leven als je een costume oid niet hebt maar voor je het weet mis je fighters in smash of een stukje van de nieuws zelda en daar zit ik echt niet op te wachten.
Volgens mij is het enige wat ze hebben kunnen doen met de Skylanders en Infinity poppetjes, is een deel uit de poppetjes halen, maar voor zover is het nog niet mogelijk geweest om bijvoorbeeld op je telefoon te zetten (die van mij heeft een NFC chip erin).Dxta schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:11:
Is het ook niet wachten totdat iemand de data van de beeldjes kloont en op een 2 euro programmeerbare NFC-chip zet?
Dacht dat ze wel op die manier poppetjes om zeep hebben gebracht. Of wellicht dat ze wel al data over hebben kunnen hevelen naar andere chips. Is al even geleden dat ik dat bekeken heb.
edit:
Het is wel mogelijk overigens. De Amiibos hebben een uniek ID, maar daarnaast moet je wel de encryptie code hebben. Dus echt data wijzigen kan veel later misschien pas.
[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 10-11-2014 13:47 ]
Dat is nu al zo, maar dan in het algemeen: Mewtwo is DLC die niet gratis is.rajackar schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:02:
maar voor je het weet mis je fighters in smash
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem die ene keer dat ik hem op moest laden in de computer gestoken via USB. Werkte prima. En mijn computer staat toch eigenlijk altijd aan.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:36:
Hoe laden jullie de Wii U Pro Controllers trouwens op? Ik had de mijne met de meegeleverde kabel aan de console aangesloten, maar het opladen duurde ongeveer 4 uur (volgens Nintendo duurt het ongeveer 4,5 uur). Als je de console uitzet, worden je controllers niet meer opgeladen. Weten jullie of ik hier een iPhone USB-oplader voor kan gebruiken? Doen jullie het ook? Nintendo raadt het gebruik van 3rd party adapters af, maar ik speel nooit langer dan 2 uur. Hmmm...
heb die van mij ook gewoon aan een iphone lader gehangen.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:36:
Hoe laden jullie de Wii U Pro Controllers trouwens op? Ik had de mijne met de meegeleverde kabel aan de console aangesloten, maar het opladen duurde ongeveer 4 uur (volgens Nintendo duurt het ongeveer 4,5 uur). Als je de console uitzet, worden je controllers niet meer opgeladen. Weten jullie of ik hier een iPhone USB-oplader voor kan gebruiken? Doen jullie het ook? Nintendo raadt het gebruik van 3rd party adapters af, maar ik speel nooit langer dan 2 uur. Hmmm...
als ergens een usb steker aan zit behoord dat gewoon te werken.
zelf nooit problemen mee gehad.
Een USB kabel is een USB kabel. Natuurlijk heb je daar onderling wel kwaliteitsverschillen in (die niet echt relevant zijn in de consumentenmarkt), maar die van Nintendo is echt niet beter dan die van jouw iPhone (of welk ander toestel dan ook).Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:36:
Er is natuurlijk wel verschil tussen het amperage van de gebruikte oplader (bijv. 1A (standaard) vs 2.1A (iPad)), goed om even te checken of die twee wel aan elkaar gelijk zijn.Jirachi schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:41:
[...]
Een USB kabel is een USB kabel. Natuurlijk heb je daar onderling wel kwaliteitsverschillen in (die niet echt relevant zijn in de consumentenmarkt), maar die van Nintendo is echt niet beter dan die van jouw iPhone (of welk ander toestel dan ook).
Omelette du fromage!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic