Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
The PyroPath schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Voor de stealth speelstijl is dat niet echt nodig en dat is toch de route die ik het meest neem. Stom genoeg ben ik dan wel weer iemand die een wapenarsenaal meeneemt waar je u tegen zegt en eigenlijk vrwijwel nooit tevoorschijn komt. Helaas gisteren niet helemaal gelukt i.v.m. spoed klusjes, maar vanavond gaat het dan echt gebeuren :P
Hahaha, ik speel exact hetzelfde. Was ook goed op weg om niemand te vermoorden maar dat heb ik gisteren ook moeten laten varen. Speel ook op de makkelijkste stand (tell me a story). Zodra ik echt moet schieten heb ik gewoon echt een probleem met dual analog controls.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Deddiekoel schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:24:
[...]

Hahaha, ik speel exact hetzelfde. Was ook goed op weg om niemand te vermoorden maar dat heb ik gisteren ook moeten laten varen. Speel ook op de makkelijkste stand (tell me a story). Zodra ik echt moet schieten heb ik gewoon echt een probleem met dual analog controls.
Dat is de reden waarom ik het spel weer snel verkocht heb via Marktplaats. Kan gewoon niet normaal (lees raak) schieten met console controllers. Speel het spel wel een keer op de PC :).
Bisamrat schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 06:51:
[...]

Dat is de reden waarom ik het spel weer snel verkocht heb via Marktplaats. Kan gewoon niet normaal (lees raak) schieten met console controllers. Speel het spel wel een keer op de PC :).
Ik heb hem ook een jaar lang op de plank laten liggen. Maar het is echt wel de moeite waard en als je voor stealth kiest hoef je heel weinig te schieten ;-)

Shooters op een console zijn inderdaad een tijdje wennen als je een muis en keyboard gewend bent. Het belangrijkste wat je moet onthouden is dat je niet zo snel en precies hoeft te zijn als met de pc, want de moeilijkheidsgraad is daar vaak op aangepast. En in multiplayer speelt iedereen met die zelfde handicap.

Het blijft minder als met de pc, maar lekker achterover op de bank hangen heeft ook voordelen :)
Ik snap nog steeds niet dat de Wiimote/PS Move niet veeeeeel populairder zijn geworden voor shooters? Voor is dat de beste benadering van een muis/tobo combi op consoles.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Deddiekoel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:15:
Ik snap nog steeds niet dat de Wiimote/PS Move niet veeeeeel populairder zijn geworden voor shooters? Voor is dat de beste benadering van een muis/tobo combi op consoles.
Denk dat het voor een groot deel te maken heeft met het feit dat shooters op de Wii niet goed verkocht werden en dat de Move niet standaard bij de PS3 zat waardoor je als onwikkelaar extra moeite moet doen voor iets waar slechts een deel van de beoogde doelgroep gebruik van kan maken. (Eigenlijk een zelfde soort probleem als met de kinect)

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

Denk dat het voor een groot deel te maken heeft met het feit dat shooters op de Wii niet goed verkocht werden en dat de Move niet standaard bij de PS3 zat waardoor je als onwikkelaar extra moeite moet doen voor iets waar slechts een deel van de beoogde doelgroep gebruik van kan maken. (Eigenlijk een zelfde soort probleem als met de kinect)
Een bijkomend groot probleem is dat je niet eenvoudig 360 graden kan draaien met een motion controller. Dat is wel een ontzettend belangrijke feature in een shooter. Speelcomfort speelt ook een rol, het is een enorme stress op je arm en na een half uur ga je dat al voelen.

De motion controls van Zelda: Wind Waker bij het richten heb ik ook gewoon uitgezet. Ik vind het onhandig. En daar heb je die twee nadelen die ik noemde niet eens omdat je maar heel incidenteel gebruik maakt van die feature in plaats van constant zoals bij een shooter het geval is.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
Heeft denk ik ook te maken met dat je met een muis makkelijker kan mikken dan met een motion controller. Voor goed mikken en schieten moet je daar dus op trainen. Een muis is gemakkelijker, waardoor je je meer "master" voelt. Het gaat niet om wie het beste kan mikken, maar om het meeste kills. En een muis is daarvoor makkelijker omdat de link tussen muis en pc directer is dan het mikken met een motion controller.

Verder ook eens met wat hier boven staat. Al vind ik mikken met een gun wel leuker dan met de muis/controller. Maar dan zou je daar een speciale game voor moeten ontwikkelen denk ik.

Voorbeeld: Duck hunt met een muis zou een stuk makkelijker zijn dan Duck Hunt met een gun.

[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 22-10-2014 09:58 ]

Ik heb de CoD games op de WiiU beiden altijd met de Wiimote gespeeld en werd nooit moe. Waarschijnlijk kwestie van gewenning.
Dat snel draaien is trouwens toch hetzelfde met een muis?

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

An sich speelt het erg lekker met de wii mote maar met bv metroid prime 3 of the Conduit merkte ik toch wel dat m'n richt arm moe gaat worden na een tijd. Daar heb ik op de PC geen last van.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Iemand die vandaag al gaat kijken of Bayonetta 2 te koop is?
Misschien een MM die het al verkoopt..?

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 09:58
Ben blij met de WII u! :D Zelda wind waker uitgespeeld (gamecube versie niet uitgespeeld), Zelda verkocht via martkplaats, daarvan Donkey kong tropical freeze gekocht, uitgespeeld, verkocht.. :) Nu Super Mario 3d world binnen, ben benieuwd vanavond :)

De spellen houden nu eerst hun waarde wel.. en dit is een vrij goedkope manier om alle top titels te spelen.
Nedgame heeft mijn Bayonetta's verstuurd. Morgen spelen hoop ik!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 09:55
Intertoys.nl:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lW25hvv.png

verdomd goeie deal, toch?

[ Voor 36% gewijzigd door Brammos85 op 22-10-2014 14:04 ]

Brammos85 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:03:
Intertoys.nl:

[afbeelding]

verdomd goeie deal, toch?
Best wel ja...

Valt wel mee hoor. Een bundel met Mario Kart erbij heb je voor 279, en die kost ook 50 euro los, dus zit je op 275. En Mario Kart wil je er vast bij hebben, als je die niet leuk vind denk ik dat je een verkeerde console koopt :P

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:54

TFHfony

Professional Weirdo

BlackMage schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:19:
Valt wel mee hoor. Een bundel met Mario Kart erbij heb je voor 279, en die kost ook 50 euro los, dus zit je op 275. En Mario Kart wil je er vast bij hebben, als je die niet leuk vind denk ik dat je een verkeerde console koopt :P
Hier zit zo te zien ook nog een Nintendoland bij, die je bij de Mario bundel niet hebt...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:08

Emiel1984

Made in NL

BlackMage schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:19:
Als je niet zo van racegames houd kan het best zijn dat je dit spel niet de 50 euro waard vind.
Ik heb hem wel maar zou dit niet snel als eerste game gekozen hebben. Nintendoland vond ik niet bijzonder.

De 50 Euro kan je naar mijn idee dus ook gebruiken om een spel uit te zoeken die hoger in je lijstje staat.
Ik weet overigens niet of de bundel een fysiek exemplaar heeft of niet. Als ik de keus heb zou ik ook altijd voor een fysiek exemplaar gaan. Die kan je dan nog ruilen\verkopen mocht je erop uitgekeken raken.

[LTS][MTS][HTS]

Emiel1984 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:19:
[...]

Als je niet zo van racegames houd kan het best zijn dat je dit spel niet de 50 euro waard vind.
Ik heb hem wel maar zou dit niet snel als eerste game gekozen hebben. Nintendoland vond ik niet bijzonder.

De 50 Euro kan je naar mijn idee dus ook gebruiken om een spel uit te zoeken die hoger in je lijstje staat.
Ik weet overigens niet of de bundel een fysiek exemplaar heeft of niet. Als ik de keus heb zou ik ook altijd voor een fysiek exemplaar gaan. Die kan je dan nog ruilen\verkopen mocht je erop uitgekeken raken.
Die bundels hebben gewoon een fysieke versie van het spel erbij. Alleen die Zelda Wind Waker had een downloadcode geloof ik.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Preview van nieuwe (retro) track voor Mario Kart 8
http://www.nintendoworldr...nnounced-for-mario-kart-8
Yoshi parcours van Gamecube.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:08

Emiel1984

Made in NL

Ik zag gister gameplay beelden van Toad op youtube.
Daarin werd verteld dat de games 70 'levels' ging bevatten.
Gecombineerd met de gameplay beelden vond ik dat wel wat weinig.
De games zelf zag er wel veel leuker uit dan ik had gedacht.
Ben erg benieuwd naar de release van deze game aan het Einde van het jaar.
http://e3.nintendo.com/ga...in-toad-treasure-tracker/

[LTS][MTS][HTS]

• horizon1978
Cpt Toad is qua prijsstelling lager gesteld dan de meeste andere spellen die nu recent uitkomen.

• emperor66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 17:56
Best forumleden,
Ik ben een volledige leek op het gebied van consoles, dus ook de wii u.
Nu willen onze kids een wii u hebben (oa voor Mario Kart 8).
Wat moet je nu naast een wii u premium pack met Mario Kart 8 aanschaffen om leuke spelletje te kunnen spelen? (kids jongen 8 en meisje 10 jaar) Welke controlers bijvoorbeeld. Of is een wii mini ook een goede aanschaf?
Welke games zijn meer leuk en betaalbaar voor hen?
Hopelijk kunnen jullie mij een aantal tips geven

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
IMHO: Gewoon met Mario kart beginnen, en ze deze eerst eens goed grijs laten spelen. Een console met veel games nodigt bij mij iig alleen maar uit tot veel half uitgespeelde games, terwijl je de replay-waarde verhoogt door geen alternatief voorhanden te hebben maar goed doorbijten juist een must is omdat je anders niets hebt.

Scoor er eerst een pro controller bij, dan heb je er twee en kun je lekker MK8 battlen :)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:01
Online racen blijft toch het leukst, en dat kan niet met de wii mini.

• horizon1978
emperor66 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:22:
Best forumleden,
Wat moet je nu naast een wii u premium pack met Mario Kart 8 aanschaffen om leuke spelletje te kunnen spelen? (kids jongen 8 en meisje 10 jaar) Welke controlers bijvoorbeeld. Of is een wii mini ook een goede aanschaf?
Hallo,

Naast het premium pack (met Kart 8 erbij of je koopt de bovengenoemde Intertoys deal met Nintendoland voor 225 en schaft Mario Kart 8 aan voor ~50 euro).

De Wii mini zou ik afraden op dit moment. Hoewel die spellen 2e hands wel goedkoper worden ga je toch de leuke nieuwe spellen op de wii U missen. En Mario Kart 8 is veel mooier dan Mario Kart wii.

En zoals Henk zegt Mario Kart 8 biedt veel speelplezier.

M'n eigen kids (7 & 10) vinden daarnaast Wii Party U (diverse mini games) erg leuk om te doen. Volgend jaar zal nieuwe Mario Party dat wel vervangen.

Daarnaast spelen ze New Super Mario Bross Wii U vaak. Leuke platformer.

Voor de rest hebben ze nog geen andere Wii U spellen (wel wii spellen), ze kijken wel uit naar Yoshi Wooly World en Cpt Toad.

(De oude wii spellen zijn ook op de wii u speelbaar, daar spelen ze ook nog af en toe mee, zeker een titel als Mario Galaxy 1 is nog steeds een dikke aanrader).

Over algemeen heeft Wii U heel mooi spel aanbod met ook nog titels als Zelda HD, Pikmin 3, Super Mario Land 3d, etc.
Super Mario Smash Bros is ook fun heb ik begrepen en dat komt binnenkort voor Wii uit.
En voor de 12+érs iets als Hyrule Warriors en Bayonetta 2.

Controllers:
de gewone wii mote+ controllers doen het, maar de wii u pro controllers zijn ook aan te raden.
Wel van merk Nintendo zelf kiezen (vind ik zelf uit eigen ervaring).

[ Voor 17% gewijzigd door horizon1978 op 23-10-2014 09:36 ]

Best forumleden,
Ik zou er sowieso een Wiimote met stuurtje bij nemen, mogelijk twee. Is voor kinderen net even wat makkelijker om op te pakken. Daarbij heb je die controllers vaak ook nodig bij games als Nintendoland, Party U enzo.

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Ik ben hier vast heel laat mee, maar in de Game Mania op de Nieuwendijk in Amsterdam was Bayonetta 2 al te koop, dus hij ligt vast in een aantal winkels al. Voor de mensen die niet een nachtje kunnen wachten.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Emiel1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:28:
Ik zag gister gameplay beelden van Toad op youtube.
Daarin werd verteld dat de games 70 'levels' ging bevatten.
Gecombineerd met de gameplay beelden vond ik dat wel wat weinig.
De games zelf zag er wel veel leuker uit dan ik had gedacht.
Ben erg benieuwd naar de release van deze game aan het Einde van het jaar.
http://e3.nintendo.com/ga...in-toad-treasure-tracker/
De prijs is dan ook lager en als je 6-10 minuten aanhoudt per level dan zit je op een game van 6-12 uur, dat is toch niet zo slecht? Zou me ook niks verbazen als er DLC komt met level packs van 10-15 stuks voor een euro of 4/5. Zijn games waar ik minder dan 10 uur mee bezig geweest ben om uit te spelen en welke evengoed gewoon 60 euro moesten kosten.

Kijk voor de gein eens op http://www.gamelengths.com/ en verbaas je.

Breek je nek voorzichtig

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Best forumleden,
Ik zou zeggen niet teveel games om mee te starten, een pro controller en 2 nunchucks en Motion + controllers erbij. Dan kan je in 9 van de 10 gevallen goed uit de voeten met multiplayer games. Ik zou ook gewoon marktplaats eens afstruinen. Genoeg mensen die van hun Wii U af willen met games en controllers. Garantie is dan een ander verhaal, maar scheelt soms aardig knaken. Al moet je natuurlijk uitkijken met dit soort advertentie teksten:
hierbij bied ik mijn 32gb wii u aan met veel extra's

dit is de enigste wii u die dit kan.

zit een hdd bi met 205 spellen

door de full hd heb je natuurlijk 10x mooier beeld dan de normale wii en je heb de nieuwste spellen van nu!!!

onder de 350 euro word niet serieus genomen
205 Spellen? Zeker alle mini games los geteld... :X

Breek je nek voorzichtig

The PyroPath schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:44:
[...]

Ik zou zeggen niet teveel games om mee te starten, een pro controller en 2 nunchucks en Motion + controllers erbij. Dan kan je in 9 van de 10 gevallen goed uit de voeten met multiplayer games. Ik zou ook gewoon marktplaats eens afstruinen. Genoeg mensen die van hun Wii U af willen met games en controllers. Garantie is dan een ander verhaal, maar scheelt soms aardig knaken. Al moet je natuurlijk uitkijken met dit soort advertentie teksten:

[...]
Zit vast een USB-Loader op het Wii-gedeelte. Er staat geen enkele Wii U titel op die harddisk, dat kan ik je verzekeren.
The PyroPath schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:44:
[...]
Ik heb die advertentie eens opgezocht... een witte 32GB Wii U? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:47

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Die bestaat.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Volgens mij zijn ze niet in Europa verkocht hoor. De enige witte die je kon krijgen was de Basic pack, Just Dance pack en Wii Party U pack, allen met 8gb.

In Japan zijn ze de premiums allemaal wit had ik begrepen.

• Waah
Ambling_Alp schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:23:
Ik ben hier vast heel laat mee, maar in de Game Mania op de Nieuwendijk in Amsterdam was Bayonetta 2 al te koop, dus hij ligt vast in een aantal winkels al. Voor de mensen die niet een nachtje kunnen wachten.
Is dit de versie met deel 1 erbij?

• emperor66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 17:56
Moet bij een wii u ook een aparte sensorbalk voor wii mote+ controllers of wii u pro controllers kopen?

• horizon1978
emperor66 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:56:
Moet bij een wii u ook een aparte sensorbalk voor wii mote+ controllers of wii u pro controllers kopen?
Als je de premium Wii u koopt dan zit de sensor balk er standaard bij. Koop je de basic Wii u zal je deze apart moeten aanschaffen.

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Waah schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:37:
[...]

Is dit de versie met deel 1 erbij?
Beetje laat, maar ja! Ze hadden beide, heb zelf ook die versie gehaald.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 09:48
De First Print edition is onderweg. Was helaas niet meer in Nederland te krijgen voor zover ik weet.

Weet iemand of je deel 1 moet spelen om deel 2 te begrijpen? Ik begin het liefst gewoon met deel 2 :P

Steam/XBL: Avioto

• Waah
Avioto schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:47:
De First Print edition is onderweg. Was helaas niet meer in Nederland te krijgen voor zover ik weet.

Weet iemand of je deel 1 moet spelen om deel 2 te begrijpen? Ik begin het liefst gewoon met deel 2 :P
Hoeft niet zoals ik heb gehoord. Zijn niet echt veel verwijzingen dacht ik.
Al denk ik dat deel 1 NA deel 2 toch kan tegenvallen. Tenminste dat heb ik altijd....

Wil die ook wel ja. vanmiddag misschien maar even halen... al heb ik nog een hele backlog met games. maar wil deel 1 wel hebben erbij.... :'(

En holy moly! Super Smash Bros tot 8 personen tegelijk :D Chaos is awesome :9~ ! Maar waar haal ik zoveel vrienden vandaan :+

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 24-10-2014 13:08 ]

Avioto schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:47:

Het spel leunt niet hevig op het verhaal en ik denk dat de belangrijkste elementen uit deel 1 wel terugkomen in de introductie van deel 2.

Maar denk dat je wel bepaalde nuances gaat missen, vooral de oorsprong van de vriendschap tussen Jeanne en Bayonetta.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

BlackMage schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Het spel leunt niet hevig op het verhaal en ik denk dat de belangrijkste elementen uit deel 1 wel terugkomen in de introductie van deel 2.

Maar denk dat je wel bepaalde nuances gaat missen, vooral de oorsprong van de vriendschap tussen Jeanne en Bayonetta.
Ik denk er ook aan om deel 2 te gaan halen, maar voel er weinig voor om eerst deel 1 te gaan spelen. Is er geen YouTube video met de verhaallijn / cut scenes? (zoals bij Warcraft 3 / WoW bijv)

Omelette du fromage!

Dxta schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Ik denk er ook aan om deel 2 te gaan halen, maar voel er weinig voor om eerst deel 1 te gaan spelen. Is er geen YouTube video met de verhaallijn / cut scenes? (zoals bij Warcraft 3 / WoW bijv)
Vast wel. Bayonetta is al een paar jaar oud. Maar het is gewoon een leuk spel en qua gameplay en graphics vrijwel identiek aan Bayonetta 2 dus waarom je het niet wilt spelen snap ik dan niet.

• Waah
Dxta schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Ik denk er ook aan om deel 2 te gaan halen, maar voel er weinig voor om eerst deel 1 te gaan spelen.
And here i am, playing Duck Hunt.

maar serieus, waarom niet beginnen met Deel 1. Zoals gezegd: gameplay is niet extreem anders. de game is niet heel oud.... Dus waarom niet op volgorde?

en serieus: gister nog even duck hunt gedaan op de oude NES 8)7
Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:07:
[...]
en serieus: gister nog even duck hunt gedaan op de oude NES 8)7
Heb je nog een oude beeldbuis tv staan dan? :P Duck Hunt werkt niet op LCD tv's :(

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BlackMage schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:13:
[...]
Heb je nog een oude beeldbuis tv staan dan? :P Duck Hunt werkt niet op LCD tv's :(
Werkt wel degelijk op LCD echter moet je er wel een hebben met een input lag < 10ms en een goede contrast ratio.

• Waah
DukeBox schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Werkt wel degelijk op LCD echter moet je er wel een hebben met een input lag < 10ms en een goede contrast ratio.
Daar heb ik nog nooit van gehoord... probleem met de gun is dat vroeger alle tv's dezelfde timings hadden. Dus geen nabewerking en spullen. Dus de NES gun wist precies wanneer hij moest "kijken".

Bij LCD's is de timing niet altijd gelijk (vandaar dat je tegenwoordig lip-sync en shift hebt op versterkers) en dat is het probleem. De gun "kijkt" altijd te vroeg, of te laat....

Ik ken geen enkele NES gun die werkt met een LCD..... tenzij die gemod is met een laser of iets dergelijks. Daarom is het systeem met de IR leds zoals op de Wii met de Wiimote bedacht.

En ja. heb een oude LCD tv opgehaald. Een B&O MX4000. die zijn niet superdik namelijk voor een LCD
Afbeeldingslocatie: http://www.beoworld.org/assets/thumbnails/mx4000a.jpg

Maar ik raak nogal off-topic :P

[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 24-10-2014 15:35 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die is anders *bijzonder* dik voor een LCD.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:23:
Daar heb ik nog nooit van gehoord... probleem met de gun is dat vroeger alle tv's dezelfde timings hadden. Dus geen nabewerking en spullen. Dus de NES gun wist precies wanneer hij moest "kijken".
De 'gun' kijkt naar een wit vierkantje dat ~10ms oplicht op het moment dat je de trigger overhaalt.

Dynamisch contrast geeft een probleem omdat daardoor het 'witte' blokje 'grijs' wordt en de latency moet dus < 10 ms zijn anders mis je hem.

Heb duck hunt op mijn philips pfl9803 zonder issues werken zolang ik maar gamemode stand 3 (is 2ms delay w/w en led pro op non dynamic) Het enige kleine nadeel is dat door de led segmenten het vierkantje soms wat 'groter' wordt.

• DCG909
  • Laatst online: 19:53
Vanmiddag Bayonetta 1 & 2 binnen gekregen.
Ben begonnen met nummer 1 en ik moet zeggen dat het nog leuker is dan verwacht XD
Het is echt geen kinder spel :p

• horizon1978
Dat is het zeker niet. Wel complete over the top fun.

• DCG909
  • Laatst online: 19:53
Een ander ding dat mij nu echt opvalt is dat het spel best schaars met hints om gaat, je krijgt een kleine (obvious) tip en that's it, je moet het zelf verder uitzoeken :s
Dat maakt het spel een stuk moeilijker, maar het geeft voldoening als he het eindelijk door hebt hoe het moet :p

Verwijderd

Topicstarter
Het valt mij op dat er nog geen review van Tweakers is voor Bayonetta 2. Ze hebben wel tijd voor een 6 pagina's tellende review voor de tablet versie van Skylanders (reviews: Skylanders: Trap Team - zoekt het grote publiek via tablets). Dus dan moet een Bayonetta 2 review ook kunnen!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:56:
Het valt mij op dat er nog geen review van Tweakers is voor Bayonetta 2. Ze hebben wel tijd voor een 6 pagina's tellende review voor de tablet versie van Skylanders (reviews: Skylanders: Trap Team - zoekt het grote publiek via tablets). Dus dan moet een Bayonetta 2 review ook kunnen!
Kan Bayonetta 2 dat ook dan? De tablet insteek heb ik het dan over...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
De tablet waar Nintendo software op afgespeeld kan worden wel ja :)
Alleen heb je nog wel even een Wii U nodig om de disc in te doen :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 10:24 ]

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:23:
Alleen heb je nog wel even een Wii U nodig om de disc in te doen :+
Welke disc? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Gamen op tablets en skylanders samen, en alsnog het een "goed" geven. Dan kan je bij geen enkele andere game review de score meer vertrouwen. :P

Verwijderd

Topicstarter
Die bij de First print edition zit :+

• Avioto
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:56:
Het valt mij op dat er nog geen review van Tweakers is voor Bayonetta 2.
Het probleem was toch dat Nintendo geen reviewcodes stuurt naar Tweakers?

Wij hebben ook pas vrijdag reviewcodes ontvangen. Als dat ook bij T.net het geval was dan kan het idd wel even duren...

Dit is trouwens een kop die ik ook niet snel had verwacht te lezen: http://powerupgaming.co.u...nd-playboy-join-forces-to

[ Voor 38% gewijzigd door Deddiekoel op 26-10-2014 14:02 ]

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11 01:13
Nintendo's Amiibo Figures Look A Little Bit Different In Production

http://kotaku.com/nintend...t-different-in-1651030422

[ Voor 29% gewijzigd door Robolokotobo op 27-10-2014 03:13 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 13:27
Ik zit eigenlijk te wachten op Mario Party 10, is ter overbrugging Mario Party 9 nog de moeite waard? (heb er vroeger op de gamecube wel veel plezier aan beleefd).
MP10 lijkt mij persoonlijk wel lachen. Met name vanwege die Bowser mode waarmee je de andere spelers kunt zieken. Lijkt me goed gebruik van de Gamepad ;-)

Geen idee hoe het zich verhoud met MP9, maar ik denk wel dat het de moeite zal zijn.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 23:22
BlubberZwijn schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:50:
Ik zit eigenlijk te wachten op Mario Party 10, is ter overbrugging Mario Party 9 nog de moeite waard? (heb er vroeger op de gamecube wel veel plezier aan beleefd).
Ik kon zelf niet leven met de graphics, vind het echt niet mooi wat de Wii U met sommige Wii games doet.

Mits je de juiste groep spelers bij elkaar weet te krijgen blijft het wel lachen natuurlijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:23:
En ja. heb een oude LCD tv opgehaald. Een B&O MX4000. die zijn niet superdik namelijk voor een LCD
[afbeelding]
Volgens mij bedoel je een CRT TV en dat hij erg dun is voor een CRT ;)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Gisteravond dan daadwerkelijk Deus Ex Human Revolution DC uitgespeeld. Dacht dat ik de laatste stukjes wel snel af zou ronden gezien die in walkthroughs ook erg kort zijn. Blijkt dat je er toch aanzienlijk langer mee bezig bent dan gedacht als je er een stealth speelstijl op nahoudt (zoals ik). Bovendien was ik me constant aan het voorbereiden op een of andere epische eindbaas gezien in het laatste stuk overal grote hoeveelheden ammo en et cetera te vinden zijn. Gemengde gevoelens over de eindbaas. De verschillende eindes van de game zelf vind ik erg goed gedaan met de verschillende keuzes en de eindes zelf (je krijgt meerdere keuzes en deze zijn dan ook weer afhankelijk van hoe je de game gespeeld hebt, dus uiteindelijk kan je alleen je laatste keuzes beïnvloeden en heb die keuzes dan ook allemaal bekeken.). Ik weet niet of het spoiler tag waardig is, maar toch voor de zekerheid mijn mening over de eindbaas tussen tags:

spoiler:
Misschien ligt het aan mij, maar na de verschillende eindbazen die soms erg lastig te verslaan waren en ik meerdere malen opnieuw moest spelen om een goeie tactiek uit te denken verwachte ik een epische eindstrijd. Ik had in voorbereiding hierop de nieuwste en beste wapens opgepot. Vol geladen met wapentuig, ammo en health items en al kruipend en glurend mezelf opgewerkt naar de eindbaas.

Na de game gesaved te hebben begon ik vol verwachting aan de strijd. Dit was HET einde. De ultieme confrontatie! Althans zo waren mijn gedachtes op dat moment...

Wellicht dat het aan mijn speelstijl ligt of dat ik goed doorheb wat games gewoonlijk je kant op gooien, maar deze eindbaas was behoorlijk teleurstellend. Er draaien in het begin 3 turrents rond een centrale toren. Schiet je die allemaal kapot dan komen er golven van andere tegenstanders. Daarnaast zijn er verschillende computers en terminals die je kan hacken. Na de situatie geëvalueerd te hebben begon ik aan het daadwerkelijke gevecht. Ik wist al dat je met de laser deze eindstrijd in 5 seconden beëindigd, wat ik al een flink WTF moment vond. Maar ik koos ervoor echt de strijd aan te gaan.

Ik schoot 2 van de turrets vanuit dekking simpel aan splinters. Doordat er dan 1 turret overblijft die 1x in de 30 seconden ofzo voorbij komt heb je alle tijd om computers en terminals te hacken. Omdat de ene turret nog heel was kwamen echter ook de rest van de golven niet op gang. Zodoende was het echt een parkwandeling om alle dingen te hacken en op knoppen te drukken.

Nu gaat het los dacht ik nog! Maar helaas, de game zet delen van de vloer onder stroom, maar de aug om dat te weerstaan had ik ondanks mijn 22 overige praxis points die ik nog te besteden had al lang en breed geactiveerd. Niet spannend dus.

Na de turret uit verveling gesloopt te hebben kwamen dan toch golven andere vijanden op je af. Beetje afgezaagd idee, maar goed dat is niet anders. Echter bestaan deze golven (wat er niet eens zoveel zijn) uit een robot en een groepje "zombies". De zombies schieten niet en komen uit dezelfde deur, als je dus aan de andere kant verscholen bent is het verschrikkelijk makkelijk om hen en de robots te slopen voordat er ook maar enigszins sprake van spanning is. Dit riedeltje ging nog even door zonder tot enige climax te komen en vervolgens ging het schild omhoog van DE eindbaas. Op dat moment doet die echter ook helemaal niets en kan je haar vrijwel dood knuffelen. Een kort filmpje volgt en toen was het al uit met de pret. Niks epische eindstrijd, niks spanning, geen bijna dood ervaringen, geen health items hoeven gebruiken en nog een arsenaal over waar ik eigenhandig een in oorlog verwikkeld land mee overneem. Echt zo'n verschrikkelijk jammerlijke eindbaas voor zo'n goeie game...

Breek je nek voorzichtig

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Was toch even vergeten dat Bayonetta was uitgekomen, maar snel gescoord bij de gameboer. Nu alleen de tijd vinden om te spelen..

Edit: vind je de tijd werkt de gamepad niet meer! :X Vermoed dat ie leeg is, maar hij laad ook niet meer op ;w Morgen maar even naar de lokale gameboer.

[ Voor 38% gewijzigd door JerX op 28-10-2014 18:23 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• horizon1978
Gamepads worden niet los verkocht... hopelijk heeft je gameboer een directe oplossing voor je.

Bij kart 8 er gister aangekomen dat 1 wii remote een defect heeft. Als ik drift dan valt opeens de "snelheid" weg. Dus de "2" button heeft een hapering in bepaalde stand.
http://www.engadget.com/2...-bros/?ncid=rss_truncated

Dingen lijken wat beter te gaan voor Nintendo. Als ze weer continu in het zwart komen dan is er niets meer aan de hand. Want dan kunnen ze zichzelf dus wel voldoende bedruipen!

[ Voor 49% gewijzigd door Deddiekoel op 29-10-2014 09:10 ]

• horizon1978
Volgens mij heeft Nintendo ook nog best een volle kas achter de hand. Maar mooi om te zien dat ze winst draaien.

Kunnen ze aan marketing voor de wii u uitgeven en de nieuwe games. 2015 heeft aantal goede titels op stapel staan.

Op zavvi staan trouwens twee redelijk goedkope bundels voor de wii u (basic dacht ik) 1 met een just sing + mario bros u voor 219 euro en een andere voor 225 euro (basic) met skylanders trapteam startersdoos erbij.
Plus er is vandaag een extra 10% korting actie als ik het goed lees. Lastige site dat zavvi.
Ik lees regelmatig negatieve verhalen over Zavvi en verzenden van dingen die niet in een enveloppe kunnen, zoals hardware, collectors editions en merchandise.

Een goede deal momenteel is bij Bart Smit en volgens mij Intertoys ook. Daar is de Basic bundel met Nintendoland, Wii Party U en een Wii Remote nu 199 euro.
Link

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:36:
Ik lees regelmatig negatieve verhalen over Zavvi en verzenden van dingen die niet in een enveloppe kunnen, zoals hardware, collectors editions en merchandise.

Een goede deal momenteel is bij Bart Smit en volgens mij Intertoys ook. Daar is de Basic bundel met Nintendoland, Wii Party U en een Wii Remote nu 199 euro.
Link
Dat is idd een mooie aanbieding. Voor Nintendoland hoef je het overigens niet te doen is mijn mening.
Wat ook jammer is is de kleinere schijfruimte.

• Waah
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

Dat is idd een mooie aanbieding. Voor Nintendoland hoef je het overigens niet te doen is mijn mening.
Tja ik vind juist nintendoland wel erg leuk. Niet een game waar je volle pond voor moet betalen overigens, maar met non-gamers is het toch echt wel erg lachen geblazen.
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

Ik deel je mening over Nintendoland. Maar die discussie is al gevoerd en blijkbaar zijn er mensen die er wel meer waarde aan hechten dan een gratis reserve hoesje voor als die van een echt spel beschadigd :P

(idem Wii Party U trouwens).

Maar de Wii Remote maakt de deal wel goed. Dat ding heb je vast wel wat aan en kost toch 40-50 euro.

De opslagruimte is niet zozeer een probleem lijkt me. USB opslag is gewoon bruikbaar en als je geen digitale games koopt is 8gb genoeg, als je wel digitale games koopt is 32gb ook te weinig.

Verwijderd

Ik heb zowel Pikmin 3 als Zelda digitaal (de rest op schijf) en er is nog genoeg ruimte over voor aanvullende content en demo's. Ga ik er nu echter nog een volledige game opzetten dan denk ik dat ik idd wat extra schijfruimte moet gaan aanschaffen.

• Avioto
Duurt even, maar dan heb je ook wat

Afbeeldingslocatie: http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Avioto/bay1_zpsecee85cd.png

Afbeeldingslocatie: http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Avioto/bay2_zps7ae24602.png

Afbeeldingslocatie: http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Avioto/bay3_zpsf496799c.png

:D

Ben ik de enige met een dirty mind of lijkt die uitsnijding aan binnenkant van dat doosje op iets....

• horizon1978
Je hebt een dirty mind.

Bayonetta 1: 18+
Bayonetta 2: 16+
?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had die op de dag van de release al :)
horizon1978 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:01:
Je hebt een dirty mind.

Bayonetta 1: 18+
Bayonetta 2: 16+
?
Ja was al bekend. Bayonetta 2 is wat minder streng beoordeeld hier in Europa. In de VS heeft ie wel 'gewoon' een M rating (18+) net als deel 1. Volgens mij zijn er geen dingen censored in de europese versie.

• Avioto
BlackMage schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:48:
Ben ik de enige met een dirty mind of lijkt die uitsnijding aan binnenkant van dat doosje op iets....
En bedankt, nu zie ik dat de hele tijd :P

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
JerX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:05:
Was toch even vergeten dat Bayonetta was uitgekomen, maar snel gescoord bij de gameboer. Nu alleen de tijd vinden om te spelen..

Edit: vind je de tijd werkt de gamepad niet meer! :X Vermoed dat ie leeg is, maar hij laad ook niet meer op ;w Morgen maar even naar de lokale gameboer.
Voor 22.90 kan (inclusief verzend) kan ik een nieuwe Adapter bestellen bij Nintendo, valt best mee. Toch nog proberen te repareren met tape :+

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:43
Kan niet wachten totdat de DLC uitkomt :o

Hopelijk begin november en niet aan het einde :*)

• horizon1978
^Mooi is dat die track elke keer anders is (behalve in time trials).

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb beide packs al gekocht, dus... ook ik kan niet wachten tot ze beschikbaar zijn!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Topicstarter
horizon1978 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:19:
^Mooi is dat die track elke keer anders is (behalve in time trials).
Niet helemaal :)

Ik heb de DLC packs ook. Ik ben anti-dlc en anti-preorder van digitale producten, maar hiervoor maakte ik graag een uitzondering. Ook enorm goede value voor die 12 euro. Bij EA en co. kon je waarschijnlijk al wel 10 euro betalen voor alleen die paar gekleurde Yoshi's en Shyguys. :P Maar deze packs geven gewoon 16 nieuwe banen (50%!) en een hele meute nieuwe karts en personages.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zeer te spreken over het DLC beleid van Nintendo.

Verwijderd

Ik ben ook niet zo dol op DLC, maar die 12 euro heb ik al snel betaald na de aankondiging. Dit is een spel wat ik over een paar jaar nog regelmatig speel en die 12 euro bied best wel wat waar voor het geld.
JerX schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Voor 22.90 kan (inclusief verzend) kan ik een nieuwe Adapter bestellen bij Nintendo, valt best mee. Toch nog proberen te repareren met tape :+
Word of warning, als je gaat bestellen koop dan wel de echte. Ik heb ooit voor de Wii een 3rd party stroom adapter gekocht en die heeft twee Wii's gemold...

Verwijderd

Ik hou zelf ook helemaal niet van DLC maar mario kart 8 was zo compleet van zichzelf en dan voor 12 euro krijg je 16 tracks!!! nou dan ga ik ook wel met geld smijten hoor dat is echt netjes!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Hier ook. Zodra het beschikbaar was heb ik de DLC gekocht. En nu dus in spanning wachten tot de eerste pack beschikbaar wordt.

Die mensen van GameXplain (youtube channel) hebben zoals altijd heel veel informatie gehaald uit die teaser screenshots. Er zit veel leuks tussen. Er komt o.a. ook nog een F-Zero track als ze gelijk hebben. En F-Zero kennende gaat dat een zijn met mega veel boostpads en antigravity. ExciteBike hadden ze ook al voorspeld.

Verwijderd

Zo te horen hebben we er allemaal aan bijgedragen dat Nintendo in de toekomst nog meer met DLC gaat werken... Nu maar hopen dat ze niet de grenzen van het betamelijke opzoeken.
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:35:
Zo te horen hebben we er allemaal aan bijgedragen dat Nintendo in de toekomst nog meer met DLC gaat werken... Nu maar hopen dat ze niet de grenzen van het betamelijke opzoeken.
Die grenzen worden al jaren bewandeld door de rest. Als ze naar de grens willen dan hadden ze dat al lang gedaan.

En ik haat DLC, behalve wanneer deze punten kloppen:

1. Het hoofspel is compleet. MK8 is dat zeker te noemen. Als het ineens maar 16 tracks had in plaats van 32 van de vorige versies, was er iets anders aan de hand.

2. Het is niet verplicht voor het verhaal of eventuele sequels. Niet van toepassing hier. Maar als spel X 3 een dlc toevoegt en X 4 doorgaat met het verhaal en je essentiele delen uit het verhaal mist door die DLC dan is er iets niet goed.

3. Niet op dag 1 beschikbaar. Ze hebben dus tijd gestoken in het ontwikkelen van DLC terwijl ze het hoofdspel ook hadden kunnen verbeteren. Dikke faal.

4. Goede value voor het geld. 15 euro voor een extra missie van 1-1,5 uur (kijk naar jou EA) is geen goede value. 12 euro voor 50% meer banen in Mario Kart wel.

5. Afgezien van het titelscherm wil ik niet geconfronteerd worden met ontbrekende DLC. Dat doet Nintendo helaas ook niet goed, aangezien de extra cups erbij staan zelfs als je de DLC niet hebt. Leerpuntje. Ik wil geen reclame in mijn spel, ook geen reclame voor DLC die ik niet wil kopen. Weer EA voorbeeldje: In Dragon Age lopen gewoon NPC's rond die je een quest geven en als je de quest accepteert wordt je doorverwezen naar de betaalpagina voor de DLC. F*CK YOU.

Verwijderd

Punt 5 heb ik idd als zeer storend ervaren in Dragen Age (eerste deel, latere niet meer gespeeld). Kwam je een persoon tegen met een dikke gave quest waar ik al van liep te watertanden om te doen..... blijkt het DLC te zijn en dan ook nog niet eens voor een euro maar gewoon best duur voor een quest... Niet gedaan dus.
Ik vind de manier waarop de DLC cups enzo in MK8 staan ook irritant. Op zich nog acceptabel als je de preorder hebt gedaan. Maar als je dat niet wil (of kàn) dan is het gewoon storend.

Verwijderd

Topicstarter
Punt 5 is wat voor te zeggen, maar ze moeten de DLC ook een beetje kunnen aanprijzen, vind ik. En dat vind ik in MK8 juist goed gedaan. Je ziet duidelijk dat het iets is wat je kan kopen (eShop logo) ook ziet het er duidelijk anders uit dan de andere cups / karakters.

Dus 5 vind ik ook, maar alléén als het niet van te voren duidelijk is dat het om DLC gaat. En dat is hier niet het geval, dus Nintendo doet niets verkeerd.

Als het ergens in een menutje verborgen zit is het mogelijk dat mensen het missen, wat ervoor kan zorgen dat er niet genoeg van verkocht wordt. Wat de DLC dus weer duurder zal maken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 19:31 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Deddiekoel schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:48:
Ik vind de manier waarop de DLC cups enzo in MK8 staan ook irritant. Op zich nog acceptabel als je de preorder hebt gedaan. Maar als je dat niet wil (of kàn) dan is het gewoon storend.
Oh dat wist ik niet.. vind ik ook niet zo netjes. Als je de DLC niet wilt heb je altijd het idee dat je een half spel hebt. Misschien verdwijnt dat weer als je de laatste update verwijderd.

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:26:
Punt 5 is wat voor te zeggen, maar ze moeten de DLC ook een beetje kunnen aanprijzen, vind ik. En dat vind ik in MK8 juist goed gedaan. Je ziet duidelijk dat het iets is wat je kan kopen (eShop logo) ook ziet het er duidelijk anders uit dan de andere cups / karakters.

Dus 5 vind ik ook, maar alléén als het niet van te voren duidelijk is dat het om DLC gaat. En dat is hier niet het geval, dus Nintendo doet niets verkeerd.

Als het ergens in een menutje verborgen zit is het mogelijk dat mensen het missen, wat ervoor kan zorgen dat er niet genoeg van verkocht wordt. Wat de DLC dus weer duurder zal maken.
Dat is misschien zo, maar niet mijn probleem. Het is ordinaire reclame en daar heb ik een hekel aan. Of ze nu voor Dove zeep, VPN usenet providers, wereldvrede of DLC reclame maken boeit mij niet, ik wil het niet :P. Ik vind het verder minder/niet erg om op het titelscherm of hoofdmenu informatie te zien over nieuwe DLC's, maar niet ingame mee geconfronteerd worden. De cup/racer selectie vind ik bij Mario Kart ingame. Genoeg (veel te veel) andere kanalen die ze kunnen gebruiken om hun producten verder aan te prijzen.

Naast mijn "anti-reclame" standpunt vind ik, zoals iemand eerder noemde, dat ik niet het gevoel wil krijgen dat ik een incompleet spel speel. Ik heb het niet voor 99 cent in de App Store gekocht hoor.

Maargoed 4 van de 5 punten is goed wat Mario Kart betreft, en punt 5 valt weg want dat is natuurlijk niet meer van toepassing als je de DLC gekocht hebt.
Pagina: 1 ... 48 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic