Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 10:32
BlackMage schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:00:
[...]

Ik heb van jouw lijstje "rest" Rayman en Tekken. Rayman mag je wel naar must have zetten, zeker als je ziet wat die kost. Tekken is een leuke fighter, maar ik vind Injustice een stuk leuker. Maar zowel Tekken als Injustice kosten ook geen drol meer. De rest van de games zijn de leukste in het genre voor de Wii U, dus ik denk dat je daar niet kan missen.
Heb jij zelf ook Injustice? Ik weet niet of ik die characters 'leuk' vind. Ik lees wel dat de game door de studio achter Mortal Kombat is gemaakt. Dat is dan wel weer een pluspunt.

En Rayman inderdaad, die is maar 19 euries! De ga ik zeker halen.

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
Arunia schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:06:
[...]

Het ligt er aan welke code je hebt gekregen.
Als dat die van de rode kaart is, dan heb je er niets aan. Diegene moet hem dan zelf registreren en het spel kiezen welke je wilt hebben. Dan kun jij die code die ze krijgen wel registreren aangezien dat een download code is.
duidelijk, dus de code die je achteraf in de mail krijgt.
ga ik er voor zorgen dat ik die krijg bedank voor het andwoord :)

ow en korte andere vraag, hoe balangerijk is het wii motion plus verhaal?
of doen de standaard wii motes het ook verder prima?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:49
sk1nny666 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:38:
[...]

duidelijk, dus de code die je achteraf in de mail krijgt.
ga ik er voor zorgen dat ik die krijg bedank voor het andwoord :)

ow en korte andere vraag, hoe balangerijk is het wii motion plus verhaal?
of doen de standaard wii motes het ook verder prima?
Inderdaad, die code.

Tja, volgens mij doen sommige spellen het niet eens zonder wii motion plus.
Zelda Skyward Sword.

Denk dat ze op een gegeven moment volledig overgestapt zijn.
Het geeft toch wel een stuk meer extra informatie aan het console.

• sk1nny666
Arunia schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:50:
[...]

Inderdaad, die code.

Tja, volgens mij doen sommige spellen het niet eens zonder wii motion plus.
Zelda Skyward Sword.

Denk dat ze op een gegeven moment volledig overgestapt zijn.
Het geeft toch wel een stuk meer extra informatie aan het console.
helemaal duidelijk, niet iets om op te bezuinigen dan.
Gusev schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:08:
[...]

Heb jij zelf ook Injustice? Ik weet niet of ik die characters 'leuk' vind. Ik lees wel dat de game door de studio achter Mortal Kombat is gemaakt. Dat is dan wel weer een pluspunt.

En Rayman inderdaad, die is maar 19 euries! De ga ik zeker halen.
Ja heb Injustice ook. Volgens mij staat die nu zelfs in de eShop voor 15 euro. Heeft het kort geleden in ieder geval wel gestaan. Maar bij Zavvi heb je de disk versie ook voor 15 euro. Tekken heb je voor ~21 euro bij Gameshop Twente.

• Henk
  • Laatst online: 29-10 16:11
Ook maar even melden :)

Mijn laatste console was een Nintendo 64, daarna een hele tijd niets meer met gaming gedaan. Omdat mijn vriendin en ik veel te veel lol aan Mario Kart 64 beleefden de laatste tijd, en ik weer een console wilde, een tijdje met het dillemma gezeten of ik nou een Xbox One of een Playstation 4 moest halen.

En toen ineens was daar mijn wijze broertje die zei dat ik knettergek was, meer een casual gamer ben en dus de Wii U ongetwijfeld kon waarderen. Wat heeft hij daar gelijk in gekregen, ik heb het ding nog geen twee weken in huis, in de eerste instantie echt puur gekocht voor Mario kart 8, maar daar zijn inmiddels de Mario 3D, Mario Bros U, Donkey Kong Country Tropical Freeze en Tekken aan toegevoegd, samen met een pro controller en nog een zwik Wii controllers... en het smaakt naar meer, ik ben verslaafd aan het kreng :P

Tekken staat overigens voor 15 euro in de wii shop, was een impuls aankoopje, want het liefste heb ik alles op disc :)

• Gusev
BlackMage schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:29:
[...]

Ja heb Injustice ook. Volgens mij staat die nu zelfs in de eShop voor 15 euro. Heeft het kort geleden in ieder geval wel gestaan. Maar bij Zavvi heb je de disk versie ook voor 15 euro. Tekken heb je voor ~21 euro bij Gameshop Twente.
Ah kijk, thanks. Na mijn ervaring met het downloaden van een game via de eShop heb ik eigenlijk geen voorkeur meer voor disk versies :) . Vind het heel chill om geen schijfjes te hoeven wisselen.

Ik ga in ieder geval Rayman Legends halen en Super Mario 3D World. Dan ben ik weer ff zoet samen met Zelda en Mario Kart.

Over Zelda gesproken, ik hoor weinig mensen hierover. Ik vind de cel shaded stijl geweldig, en de sfeer en muziek ook. Ondanks dat het een HD upgrade is van een GC game.

Hij is alleen rete moeilijk, of ik ben er te lang uitgeweest...

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:18
Iemand een idee waarom ik bij mk8 als ik door de lucht vlieg steeds net niet de wal raak maar net iets eronder en daarom steeds weer omhoog getrokken moet worden. Snap er niets van want snelheid is gewoon steeds snel

Verwijderd

Topicstarter
windowsfanaat schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:53:
Iemand een idee waarom ik bij mk8 als ik door de lucht vlieg steeds net niet de wal raak maar net iets eronder en daarom steeds weer omhoog getrokken moet worden. Snap er niets van want snelheid is gewoon steeds snel
Je moet ook in hoogte sturen in de lucht ;) Ik weet niet waarmee je speelt, maar met de pro controller is dat bv de linker stick omhoog of omlaag duwen.

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:14:
[...]

Je moet ook in hoogte sturen in de lucht ;) Ik weet niet waarmee je speelt, maar met de pro controller is dat bv de linker stick omhoog of omlaag duwen.
Nee ik speel met de gamepad, maar uk duw ook met links de lucht in, maar knal continu overal tegenaan

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

Emiel1984

Made in NL

Emiel1984 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:47:
[...]

Ik heb maar 1 (Volledig) gedownload spel, Wonderful 101.
Dus geen vergelijkingsmateriaal helaas.
Ik had dit weekend even gezocht naar mensen met hetzelfde probleem op google.
Tot nu toe lijkt het erop dat het verwijderen van de update het probleem heeft opgelost.
Eigenlijk moest ik het spel na verwijderen eerst opstarten zonder de update weer opnieuw te installeren maar dat liet mijn WiiU niet meer toe.

Als je de update verwijderd kan je dus niet meer spelen totdat je de update weer hebt geïnstalleerd.

Dit weekend daarna een paar uurtjes gespeeld zonder problemen. Begin nu langzaam aan ook beter te worden in het spel. Ik snap dat reviews klagen over de grote leercurve maar ik vind het echt de moeite waard. Ik pakte het in ieder geval vrij vlot op. Het is zeker niet lastiger dan een Mario game maar het spel begint op een iets hoger niveau. Ik speel volledig op de controller momenteel, daar moet je even handigheid in krijgen. Het spel gaat namelijk niet automatisch in de goede modus om het spel goed te kunnen spelen. Zo moet je een soort van cijferslot goed zetten om de deur openen. Dit kan als je de TV uit hebt staan ook maar kost wat meer tijd, de eindscore is daardoor direct lager.

[LTS][MTS][HTS]

windowsfanaat schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:22:
[...]

Nee ik speel met de gamepad, maar uk duw ook met links de lucht in, maar knal continu overal tegenaan
Je moet naar onder sturen zodat je een beetje naar boven gaat. En er zijn ook meerdere 'vliegers', sommigen zijn wat makkelijker dan anderen.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:13
Gusev schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:21:
[...]

Over Zelda gesproken, ik hoor weinig mensen hierover. Ik vind de cel shaded stijl geweldig, en de sfeer en muziek ook. Ondanks dat het een HD upgrade is van een GC game.

Hij is alleen rete moeilijk, of ik ben er te lang uitgeweest...
Geweldige game is dat, ik ga hem komende tijd voor de 3e of 4e keer spelen sinds het origineel op de GC... Ik kan niet wachten totdat mijn WindWaker Wii U komt (morgen zegt MediaMarkt) :9~
Vandaag gelijk ZombiU en Assasins Creed III besteld bij Bol.com, 22 euro bij elkaar. Morgen 3 Nintendo Games bij MediaMarkt scoren als het meezit en dan is mijn budget deze week rijkelijk overschreden en ben ik weer helemaal gelukkig :+

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57

TFHfony

Professional Weirdo

Henk schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:37:

Tekken staat overigens voor 15 euro in de wii shop, was een impuls aankoopje, want het liefste heb ik alles op disc :)
Ik dacht dus dat je de WiiU versie bedoelde, maar die is helaas nog steeds 30 euro.
Uiteindelijk het spel dan maar op schijf besteld net voor net geen 21 euri :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Nintendo blijft experimenteren met hun prijzen. Zie daar de eerste cross-buy titel, alleen in europa!

Hopelijk gaan ze dit vaker doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 30-06-2014 21:10 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Goede zet. Miymoto hintte al dat ze de handhelds en consoles dichter bij elkaar willen brengen dus dit is een goede 1e stap. Hopen dat dit idd leidt tot de hybride console/handheld waar mensen al een tijdje op hopen. Wanneer je de 3DS en Wii U line up zou combineren dan zou je een erg interessante line up krijgen. Daarnaast is het ook zonde dat er nu 'dubbele' games ontwikkeld worden zoals bijvoorbeeld een Smash voor 3ds en voor Wii U.

"21 jaar DSL!"

• sk1nny666
zijn er nog revieuwers op youtube die aan te raden zijn voor de wii u?

voor pc games kijk ik altijd graag naar total bicuit bijvoorbeeld.
sk1nny666 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:18:
zijn er nog revieuwers op youtube die aan te raden zijn voor de wii u?

voor pc games kijk ik altijd graag naar total bicuit bijvoorbeeld.
Ik vind de channel van GameXplain erg leuk. Ze hebben altijd leuke reviews en ook analyseren ze alle informatie die Nintendo naar buiten brengt zoals trailers en screenshots. Opmerkelijk hoeveel details ze weten te spotten.

Verwijderd

Topicstarter
Die is idd erg goed, maar ze gaan soms ook wel heel ver ;) Zelf ben ik meer van de Nintendolife (video)reviews.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 09:08 ]

• sk1nny666
BlackMage schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:40:
[...]

Ik vind de channel van GameXplain erg leuk. Ze hebben altijd leuke reviews en ook analyseren ze alle informatie die Nintendo naar buiten brengt zoals trailers en screenshots. Opmerkelijk hoeveel details ze weten te spotten.
gaan we hun eens even bekijken.

zit zelf met de keuze op het moment van koop ik nog een game er bij of koop ik er nog een controller bij.
of ga ik gewoon voor allebei. ik ga even verder met twijfelen en ga eens wat reviews bekijken misschien kom ik er dan uit.

en iedereen hier bedankt voor de snelle antwoorden :)
sk1nny666 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:09:
[...]

gaan we hun eens even bekijken.

zit zelf met de keuze op het moment van koop ik nog een game er bij of koop ik er nog een controller bij.
of ga ik gewoon voor allebei. ik ga even verder met twijfelen en ga eens wat reviews bekijken misschien kom ik er dan uit.

en iedereen hier bedankt voor de snelle antwoorden :)
Ik zou eerst voor de game gaan. Noodzaak van een extra controller dient zich wel aan.

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 13-11 16:15
Tip voor goedkope controllers :9

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• sk1nny666
Deddiekoel schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:16:
[...]

Ik zou eerst voor de game gaan. Noodzaak van een extra controller dient zich wel aan.
dan ga ik maar opzoek naar zelda wind waker.
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:24:
Tip voor goedkope controllers :9

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Kan me niet voorstellen dat Wii Party U 15 euro oplevert. Mensen die dat spel zoeken weten ook best dat ze er een Wii Remote bij krijgen als ze die nieuw kopen.

Maargoed 33 euro voor een Wii Remote is natuurlijk al flink goedkoper dan adviesprijs (50 eu) en ook de goedkoopste anders (rond de 40)

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

BlackMage schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:39:
[...]

Kan me niet voorstellen dat Wii Party U 15 euro oplevert.
Ik heb enige tijd geleden hetzelfde gedaan om aan WiiMotes te komen. Wii Party U verkocht voor 25 euro via MP. Kwamen ze hem nog voor halen ook.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• sk1nny666
nog een snel mario kart vraagje.

als ik een nun chuk aan mijn wii mote gooi kan ik dan dat gebruiken om te stuuren?

Verwijderd

sk1nny666 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:56:
nog een snel mario kart vraagje.

als ik een nun chuk aan mijn wii mote gooi kan ik dan dat gebruiken om te stuuren?
Jazeker. Werkt een stuk fijner.

• Arunia
  • Laatst online: 21:49
Ja. Dat had je trouwens ook zo via Google kunnen vinden. Dit kon ik gewoon op de Wii met mk wii trouwens.

• sk1nny666
Arunia schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:06:
Ja. Dat had je trouwens ook zo via Google kunnen vinden. Dit kon ik gewoon op de Wii met mk wii trouwens.
de wii u is mijn eerste nintendo console dus was er niet mee bekent dat het bij de wii kon.
en wat wel en niet kan met de controllers is mij een beetje onduidelijk, dus wou het even zeker weten.

Verwijderd

Topicstarter
MarioKart is redelijk simpel: elke* controller die je op je Wii U kan aansluiten (draadloos ;)) kan je in MarioKart gebruiken.

Dus Wii U Pro controller, Wii U Gamepad, WiiMote, WiiMote+, WiiMote+Nunchuck, WiiMote+ClassicController (Pro), WiiMote + Wii Wheel.

En ik hoop binnenkort ook GameCube controllers wanneer ze die adapter uitbrengen.

*Balance board uitgesloten.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 12:47 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
en daarom haal ik de remotes gewoon uit china. heb je een letterlijke kopie voor een tientje.... 3x 50 euro betalen voor uitontwikkelde technologie van de Wii.... nee dank je.

Verder nu Mario 3D world. Mijn vriendin is enkel van het 2D gamen tot nu toe (opgegroeid met mario enzo) maar de overstap naar het 3D is toch nog best pittig. soms geen idee waar ze nou loopt, en springt regelmatig zo de afgrond in. De handleiding is trouwens wel belachelijk bij Mario 3D World. Een kort overzicht van de basissprongen, terwijl ik nog dagelijks nieuwe sprongen/acties ontdek (snel ronddraaien bijvoorbeeld). Toch wel een beetje jammer.

Verder doet Mario 3D world, en Mario bros U mij ontzettend denken aan Mario World voor de Snes. Hebben meer mensen dat? de geheime routes in Mario bros U, het geheime sterrenlevel etc etc.

Verwijderd

Waah schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:08:
en daarom haal ik de remotes gewoon uit china. heb je een letterlijke kopie voor een tientje.... 3x 50 euro betalen voor uitontwikkelde technologie van de Wii.... nee dank je.

Verder nu Mario 3D world. Mijn vriendin is enkel van het 2D gamen tot nu toe (opgegroeid met mario enzo) maar de overstap naar het 3D is toch nog best pittig. soms geen idee waar ze nou loopt, en springt regelmatig zo de afgrond in. De handleiding is trouwens wel belachelijk bij Mario 3D World. Een kort overzicht van de basissprongen, terwijl ik nog dagelijks nieuwe sprongen/acties ontdek (snel ronddraaien bijvoorbeeld). Toch wel een beetje jammer.

Verder doet Mario 3D world, en Mario bros U mij ontzettend denken aan Mario World voor de Snes. Hebben meer mensen dat? de geheime routes in Mario bros U, het geheime sterrenlevel etc etc.
De daadwerkelijke en uitgebreide handleiding staat natuurlijk op de disc zelf en kan geopend worden op de Wii U.

• Waah
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:13:
[...]

De daadwerkelijke en uitgebreide handleiding staat natuurlijk op de disc zelf en kan geopend worden op de Wii U.
ik zal wel ouderwets zijn :P maar ik ben toch meer van zo'n mooi boekje zoals dat er altijd bij zat. waren altijd mooi gestileerd.

en het spinnen staat bijvoorbeeld niet eens in die handleiding... why?

Verder vermaak ik me prima trouwens hoor. goede game is het. En als ik de 2D->3D conversie van de tv aan zet, ziet mijn vriendin de dieptes al veel beter en springt ze bijna niet meer de levels af _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Waah op 01-07-2014 13:21 ]

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Waah schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:08:
2 keer hetzelfde gedaan tot nog toe, bij MiniInTheBox & DealXtreme. Maar beiden was troep. Gewoon de kliko in gegooid.

• Waah
TFHfony schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:21:
[...]

2 keer hetzelfde gedaan tot nog toe, bij MiniInTheBox & DealXtreme. Maar beiden was troep. Gewoon de kliko in gegooid.
Moet je de namaak hebben :P die van mij is exact gelijk aan de officiele wii-motes die bij Mario Party zitten.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6119131486.html

die heb ik. werkt perfect. Je moet in China altijd even wat langer moeite doen en zoeken/wachten dan in de shop. Maar ik heb die 2 extra wii-motes enkel nodig voor bezoekers, en zoveel gamende bezoekers heb ik niet dus dan is 100 euro mij te gek :9

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Waah schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:25:
[...]

Moet je de namaak hebben :P die van mij is exact gelijk aan de officiele wii-motes die bij Mario Party zitten.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6119131486.html

die heb ik. werkt perfect. Je moet in China altijd even wat langer moeite doen en zoeken/wachten dan in de shop. Maar ik heb die 2 extra wii-motes enkel nodig voor bezoekers, en zoveel gamende bezoekers heb ik niet dus dan is 100 euro mij te gek :9
Degene die ik in CHina had gekocht zagen er uiteindelijk ook uit als "the real thing". Het enige verschil (op het oog) was de afwerking van het plastic. Deze was op de een wat gladder dan de ander.
De precisie was juist het probleem. Die was maar matig bij de Chineesjes.
En ach... 2 x 40 euro wegleggen voor 2 x Wii Party U met officiële WiiMotes en er een van verkopen voor 25 euro. Heb ik uiteindelijk 55 euro betaald voor 2 WiiMotes met het spel. Daar kon ik prima mee leveren. En die Chinese meuk mooi de kliko in :)

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01
Ik ben aan het overwegen om een wiiU aan te schaffen, Mario Kart ziet er toch echt wel leuk uit.

Maar hoe zit het nu met die controllers? Spelen sommige party games gewoon prettiger met de wii motes dan normale controllers? Ik zag op marktplaats namelijk een webshop voorbij komen die beide verkoopt voor 22.75 (en het lijken officiële te zijn).

Na wat meer onderzoek blijken dat neppe te zijn. Maar je kunt bij Nippon-yasan.com wel officiele kopen (komen dan wel uit japan) en dan afhankelijk van je verzendmethode en hoeveel je er besteld, kost het denk ik 25-30 euro per Pro controller.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeara op 01-07-2014 14:36 ]

Ik heb zo'n chinees ding 'gehad'. Was overgens van goede kwaliteit, was er tevreden over.

Maar de aansluitpoort voor de Nunchuck stopte er mee en zelfs daarvoor werkte het alleen met de bijgeleverde Nunchuk, niet een originele of Pro-controller.

Ook is de pointer functionaliteit een stuk trager, ca een halve seconde trager in de beweging dan de originele.

Motion niet getest.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Een vriend van me had een neppe Wii Mote (met Motion Plus) van me geleend voor Skyward Sword. Af en toe was het echt bijna onmogelijk om voorbij dingen te komen waar je de Motion Plus voor nodig had. Ik heb toch zo een vermoeden dat dat eraan ligt dat die neppe toch niet helemaal goed is. Daarnaast vreten die neppe ook batterijen.

• Sinus_rhythm
Zeara schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:54:
Ik ben aan het overwegen om een wiiU aan te schaffen, Mario Kart ziet er toch echt wel leuk uit.

Maar hoe zit het nu met die controllers? Spelen sommige party games gewoon prettiger met de wii motes dan normale controllers?
Als je met 4 spelers WiiParty U wilt doen of Nintendoland (ik denk straks ook Mario Party 10) heb je gewoon 4 Wii motes (soms ook plus) nodig. De gamepad gaat via de doorgeef methode.

Gebruik zelf de Wii U Pro Controller voor Super Mario 3D World enzo..

• Zeara
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:59:
[...]

Als je met 4 spelers WiiParty U wilt doen of Nintendoland (ik denk straks ook Mario Party 10) heb je gewoon 4 Wii motes (soms ook plus) nodig. De gamepad gaat via de doorgeef methode.

Gebruik zelf de Wii U Pro Controller voor Super Mario 3D World enzo..
Ok bedankt.
Het probleem is dat je sommige games (inderdaad Nintendoland, Wii Party U, nog noemenswaardige anderen?) alleen met de Wii Remotes kan doen. Daar komt bij dat als je ook nog oude Wii games wilt doen, je sowieso Wii Remotes moet hebben.

Maar er zijn ook games, met name third party, die je juist alleen maar met Pro controllers (of Gamepad) kan doen. Opzich is dat ook niet vreemd, want de Classic en Classic-Pro (voor aan de Wii Remote vast) zijn wel ietsje anders qua hoeveelheid knoppen (T.o.v. de Pro-controller en controllers van andere consoles). Je kan namelijk de sticks niet indrukken en die heb je vaak wel nodig.

Het gros kan gewoon met beide.

Dus als je veel party games speelt of ook Wii games wilt doen, dan kan je beter investeren in Wii Remotes. Maar kans is dan ook groot dat je die al wel hebt liggen. Als je zegt van die games boeien me totaal niet, dan kan je beter Pro-controllers kopen, want die zijn een stuk goedkoper dan al die accessoires (Classic/ClassicPro's en Nunchucks) voor Wii Remotes erbij halen.

Of je mixt het een beetje, zo heb ik 2 Wii Remotes, 1 Pro Controller en dus de Gamepad. In mijn ogen zit je dan het veiligst.

• Zeara
Ik ben er inderdaad mee aan het puzzelen op het moment. Als ik hem al haal dan zal het binnenkort vooral gaan om mario kart. En dan lijkt een pro controller net wat prettiger, maar op de wii ging het ook prima met een remote (die heb ik helaas niet meer, dus daar kan ik geen remotes van pakken). Dus dan wordt het waarschijnlijk wel een mix.

Bedankt in ieder geval ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
Je kan prima de gamepad gebruiken, die is ook erg prettig. Zowel als "stuur" of als "ouderwetse controller".

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:50

DukeBox

loves wheat smoothies

^ alleen gaat de standaard accu niet zo lang mee en weegt ie link meer dan een pro.

Origineel 2ehands is ook prima te doen.
Nintendo heeft een goede naam qua degelijkheid. Al sinds de 3rd party GC controllers ben ik iedere keer weer teruggevallen op origineel. Zelfs de dansmatten, trommels en balance board (al was die laatste gunstig voor mijn gewicht ;)).

[ Voor 13% gewijzigd door DukeBox op 01-07-2014 17:24 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

DukeBox schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:23:
^ alleen gaat de standaard accu niet zo lang mee en weegt ie link meer dan een pro.

Origineel 2ehands is ook prima te doen.
Nintendo heeft een goede naam qua degelijkheid. Al sinds de 3rd party GC controllers ben ik iedere keer weer teruggevallen op origineel. Zelfs de dansmatten, trommels en balance board (al was die laatste gunstig voor mijn gewicht ;)).
Ze hebben niet voor niets de term "Nintendium" bedacht. Volgens de mythe is dat het materiaal wat Nintendo gebruikt voor hun hardware ;)

Nintendo heeft in mijn boekje een heel erg goede naam wat betreft kwaliteit, degelijkheid en duurzaamheid. Het enige 'matige' product wat ze hebben gemaakt is de originele 3DS.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Meh, mediamerkt heeft wel een verschrikkelijk beperkt aanbod van Wii U games zeg :-/

Breek je nek voorzichtig

The PyroPath schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:32:
Meh, mediamerkt heeft wel een verschrikkelijk beperkt aanbod van Wii U games zeg :-/
Klopt. In Groningen bijv. hebben ze gewoon meer schapruimte voor third party wiimote opladers dan voor daadwerkelijke games.

Het is echt een vreemde winkel aan het worden.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23
BlackMage schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:30:
[...]

Ze hebben niet voor niets de term "Nintendium" bedacht. Volgens de mythe is dat het materiaal wat Nintendo gebruikt voor hun hardware ;)

Nintendo heeft in mijn boekje een heel erg goede naam wat betreft kwaliteit, degelijkheid en duurzaamheid. Het enige 'matige' product wat ze hebben gemaakt is de originele 3DS.
Google maar eens op de onverwoestbare GameBoy. Ze hebben een GB gevonden die een bombardement op een kamp in Irak heeft overleefd. De behuizing is gesmolten en het schermpje moest vervangen worden, maar de internals werken vandaag de dag nog steeds.
Ander leuk puntje is dat ten tijde van de Wii er hele kuddes idioten waren die de Wiimote naar de TV smeten omdat ze dat ding blijkbaar niet gewoon vast konden houden - maar er is niet één geval waar de Wiimote kapot ging. In alle gevallen is het de TV die eraan gaat.

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-11 00:58

ykz

Ben er over aan het denken om ook een Wii U aan te schaffen, zeker na het zien van Mario Kart 8 en de andere spellen die de komende tijd gaan uitkomen.
Dat hele controller verhaal vind ik erg verwarrend,
De Wii U Pro Controller kan je dus wel voor Wii U Virtual Console games gebruiken, maar niet voor Wii Virtual Console games?
Zijn die games niet (grotendeels) hetzelfde?
ykz schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:35:
Ben er over aan het denken om ook een Wii U aan te schaffen, zeker na het zien van Mario Kart 8 en de andere spellen die de komende tijd gaan uitkomen.
Dat hele controller verhaal vind ik erg verwarrend,
De Wii U Pro Controller kan je dus wel voor Wii U Virtual Console games gebruiken, maar niet voor Wii Virtual Console games?
Zijn die games niet (grotendeels) hetzelfde?
Alles van de Wii, dus de Wii games en de WiiWare (incl Virtual Console) software, draait in een 'virtuele Wii' op de Wii U. Je kan dus geen gebruik maken van de extra features van de Wii U. Je kan dus ook niet de Gamepad of Pro-controller gebruiken als controller.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Wii vc games zijn er zover ik weet niet. En helaas niet alle wii games werken (100%). Maar alle aaa wel.

DukeBox schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:24:
Wii vc games zijn er zover ik weet niet. En helaas niet alle wii games werken (100%). Maar alle aaa wel.
Ik denk/ga er vanuit dat hij de VC games op de Wii bedoeld.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat zou idd ook kunnen. In veel gevallen kun je die overigens overzetten en soms met een kleine financiële bijdrage naar de wii u (zodat je ze wel op de tablet kan spelen). N.b. Eens in de zoveel tijd komen er patches die ervoor zorgen dat kames die eerst niet konden middels de transfer nu wel kunnen.

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-11 00:58

ykz

De VC games voor de Wii bedoelde ik idd. Maar de VC games voor de wii worden langzamerhand dus wel geport naar Wii U? Of is het lijst met VC games voor Wii totaal anders dan de VC games voor Wii U?
(Kan t nu niet even niet uitzoeken op werk.)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

ykz schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:37:
De VC games voor de Wii bedoelde ik idd. Maar de VC games voor de wii worden langzamerhand dus wel geport naar Wii U? Of is het lijst met VC games voor Wii totaal anders dan de VC games voor Wii U?
(Kan t nu niet even niet uitzoeken op werk.)
De catalogus op de Wii U loopt flink achter. Alles behalve NES/SNES is er namelijk gewoon niet, dus geen N64, NEOGEO, Megadrive, etc :/

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-11 14:29
Zijn er sites voor de EU markt die net als op Reddit bijhouden waar de beste deals zijn wbt aanbiedingen, promocodes etc? Alles lijkt erg USA gebaseerd te zijn wat ik kan vinden.
terracide schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:23:
Zijn er sites voor de EU markt die net als op Reddit bijhouden waar de beste deals zijn wbt aanbiedingen, promocodes etc? Alles lijkt erg USA gebaseerd te zijn wat ik kan vinden.
www.budgetgaming.nl ?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-11 12:42

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bedankt voor de tip, ik ben eigenlijk benieuwd zijn die 'controllers' ergens goedkoper te halen? Had al eens eerder gezocht maar kwam toch al snel uit op 45-50 euro per stuk en ik zoek er minimaal 2.

Ik heb al 2 wiimotes/motion plus+nun chuck, zou dat beter zijn voor mario kart 8?
DukeBox schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:21:
Zie de pw link boven dit topic.. al de hele dag 39€ bij amazon en 19 voor namaak.
Bedankt niet gezien.

[ Voor 27% gewijzigd door prutser001 op 03-07-2014 22:25 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zie de pw link boven dit topic.. al de hele dag 39€ bij amazon en 19 voor namaak.

• Zeara
prutser001 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:19:
Bedankt voor de tip, ik ben eigenlijk benieuwd zijn die 'controllers' ergens goedkoper te halen? Had al eens eerder gezocht maar kwam toch al snel uit op 45-50 euro per stuk en ik zoek er minimaal 2.
Je kunt ze hier ook vandaan halen. De zwarte is op dit moment uitverkocht. Je moet zelf maar even alles omrekenen,maar volgens mij komt het erop neer dat ze zo'n 33 euro kosten inclusief verzenden. Het zijn japanse versies, als ik het moet geloven op budgetgaming, dus officiele ;)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik weet niet of het al gepost is maar deze week is het bij MediaMarkt 3 games halen 2 betalen wat voor alle games geldt dus als je maar 1 Wii U game wil kan je dat nog combineren met PS4/ 3DS games.

"21 jaar DSL!"

Zeara schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:07:
[...]

Je kunt ze hier ook vandaan halen. De zwarte is op dit moment uitverkocht. Je moet zelf maar even alles omrekenen,maar volgens mij komt het erop neer dat ze zo'n 33 euro kosten inclusief verzenden. Het zijn japanse versies, als ik het moet geloven op budgetgaming, dus officiele ;)
Interessant, ik zou het juist wel cool vinden om een witte te hebben. Ik heb die hier nl. nog nergens gezien (maar heb dan ook niet echt gezocht). Hoewel op dit moment juist de zwarte er wel weer is de witte niet.

Weet iemand trouwens waar ze de Wii Classic Pro controllers nog ergens betaalbaar verkopen?

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 04-07-2014 09:40 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:29
Deddiekoel schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:37:
[...]

Interessant, ik zou het juist wel cool vinden om een witte te hebben. Ik heb die hier nl. nog nergens gezien (maar heb dan ook niet echt gezocht). Hoewel op dit moment juist de zwarte er wel weer is de witte niet.

Weet iemand trouwens waar ze de Wii Classic Pro controllers nog ergens betaalbaar verkopen?
Define betaalbaar. Ik heb voor die van mij voor 45eu neer gelegd bij Nedgame. Die 10 euro die goedkoper kan, kan mij gestolen worden. Meer dan zijn geld waard.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• mathelicious
Wat is de eShop van de Wii U beperkt zeg, ik had veel meer aanbod verwacht afgaande op mijn ervaring met de 3DS :/
Zijn er nog wat leuke titels in ontwikkeling of iemand weet?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
Zeara schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:07:
[...]

De site is betrouwbaar. Ik heb er 2 gekocht met verzekerd verzenden voor omgerekend 49 euro. Zijn originele, zit alleen een Japans boekje bij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

mathelicious schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:14:
Wat is de eShop van de Wii U beperkt zeg, ik had veel meer aanbod verwacht afgaande op mijn ervaring met de 3DS :/
Zijn er nog wat leuke titels in ontwikkeling of iemand weet?
eShop titels die sowieso de moeite zijn (imho) en al uit zijn:
- Child of Light
- Gaucamelee (net uit)
- Shovel Knight (moet nog komen)
- The Cave
- Trine 2

Er zit wel meer aan te komen. eShop krijgt best veel titels valt me op. Kan er alleen ff geen noemen ;-)

• Waah
Deddiekoel schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:53:
[...]

- Child of Light
- Gaucamelee (net uit)
- The Cave
- Trine 2

Er zit wel meer aan te komen. eShop krijgt best veel titels valt me op. Kan er alleen ff geen noemen ;-)
Op de PC gespeeld, erg leuke game!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:53:
[...]

- Child of Light
- Gaucamelee (net uit)
- The Cave
- Trine 2
- Pullblox World

Je bent er één vergeten..
Nes Remix 1 en 2, Dr. Luigi, sh*tload aan VC games. Er staat genoeg leuk 'klein spul' in de eShop.

• mathelicious
Virtual console valt voor mij persoonlijk af, de matige resolutie is mij een doorn in het oog.

Vandaag met pikmin 3 begonnen, ik heb nu nog steeds een smile op mijn gezicht :)

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik ook 4 dagen geleden.. erg fijn die tablet update. Vind het nog best pittig.. zowel de puzzel als sommige gevechten. Heb 1 ding op moeten zoeken maar gelukkig was ik wel al op de goede weg.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:28
Hebben jullie ook zin in deze game?

http://www.nintendolife.com/videos/1852

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2014/06/e3_2014_hands_on_with_captain_toad_treasure_tracker/attachment/1/original.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2014/06/e3_2014_hands_on_with_captain_toad_treasure_tracker/attachment/2/original.jpg

Qua graphics lijkt het natuurlijk veel op SM3DW. En ik vind dat die graphics een hele mooie sfeer brengen. Er is nog geen releasedatum bekend. Zal het dit jaar worden?

Raar maar als ik zie dat er de bekende sterren uit Super Mario games behaald moeten worden, word ik al enthousiast haha. Maar het concept van de game vind ik ook sterk.

[ Voor 31% gewijzigd door Robolokotobo op 07-07-2014 20:57 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Ging mooie DLC zijn voor Super Mario 3D World...

• Robolokotobo
Dan was het denk ik niet zo'n uitgebreide game geworden als dat het nu gaat zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dragunov schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:49:
Ging mooie DLC zijn voor Super Mario 3D World...
Als DLC zou het niet tot zijn recht gekomen zijn, gezien het een heel ander soort spel wordt dan een Mario game.

• Robolokotobo
8)7 Wow, waarom heb ik nog niemand over deze game gehoord? Is ook gewoon al verkrijgbaar.

Ik laat binnenkort wel even weten hoe ie is want ik heb hem direct besteld :D

Review: http://inthegame.nl/revie...limited-world-red-review/

[ Voor 42% gewijzigd door Robolokotobo op 08-07-2014 00:15 ]

Robolokotobo schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:40:
8)7 Wow, waarom heb ik nog niemand over deze game gehoord? Is ook gewoon al verkrijgbaar.

[video]

Ik laat binnenkort wel even weten hoe ie is want ik heb hem direct besteld :D

Review: http://inthegame.nl/revie...limited-world-red-review/
Die licentie (One Piece) is in Nederland niet echt een ding. Daarom hoor je er niemand over denk ik.

Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat iemand die niet bekend is met de serie er veel plezier aan zal beleven.

• Robolokotobo
Ik ben niet bekend met de serie maar ik vind de gameplay er erg vet uit zien. De graphics vind ik ook erg vet. Lijkt een beetje op de Naruto en Dragonball Z games waar ik wel eens demo's van gespeeld heb op de PS3 en die grafische stijl vind ik erg mooi om te zien in een game. En moet je kijken hoe vette characters er in deze One Piece game zitten.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Iemand die toevallig Deus Ex Human Revolution heeft gespeeld?

Ik krijg namelijk sterk de indruk dat ik iets helemaal verkeerd doe. In Detroit heb ik diverse side missions maar daar loop ik steeds vast. Ik moet dingen hacken waar ik nog niet de augs voor heb. Plaatsen zijn geblokkeerd omdat ik de augs niet heb en kan alternatieve routes niet vinden. Ik dacht dus bij mezelf, dan moet ik vast verder met het verhaal en dan krijg ik vast iets waardoor ik weer verder kan met de side missions.

Op dat moment besluit ik de transmissie missie te spelen en heb mn gebruikelijke spullen bij me plus de kruisboog voor een van de side missies waar ik niet verder kom. Ik speel de missie en aan het einde moet ik in het vliegende vervoer stappen. Dan word ik niet terug gevlogen naar Detroit maar naar een volgende missie...WTF? Ik heb nu helemaal niet de juiste spullen en zal dus dingen moeten droppen midden in een missie om mn uitrusting wat te verbeteren, dus dat doe ik met pijn in mijn hart. Ik speel die missie verder maar ik kom er niet doorheen. Zodra ik door tegenstanders ben gespot word ik totaal afgeslacht en ik kan maar geen route of manier vinden om er doorheen te komen zonder gespot te worden.

Terug naar de tekentafel denk ik dus en laad een oude save in Detroit, toch vast wat gemist ergens om de side missies wel te kunnen doen... Maar nee, al snel loop ik weer vast en besluit een paar walkthroughs te bekijken. Wat schetst mijn verbazing? Ze bevatten allemaal zaken als hack dit, neem deze route, ga daarheen en spreek met die persoon. Maar ik heb helemaal de augs niet om daar te kunnen komen, heb niet voldoende hack augs om de dingen die aangegeven worden te kunnen hacken en ga zo maar door.

Iemand een goed opbouw welke augs ik zou moeten hebben want ik word er een beetje moedeloos van zo langzamerhand. Volgens mij had ik tot op dit punt 5 of 6 praxis kits verdiend. Die heb ik gestoken in:

- Level 1->2 en 2->3 hacking (anders kwam ik helemaal nergens)
- Het kunnen onderbreken/verdedigen van traces tijdens het hacken anders zijn de traces veel te snel bij me om te kunnen hacken. (Die percentages van 50% detection etc. raken kant nog wal in mijn boek, want als ik 10x dezelfde terminal hack met 50% detectie rate dan heb ik in 9 van de 10 gevallen meteen de trace aan mn broek bij de eerste node.
- Conversatie ding-->feromonen

Volgens mij was dat het zo'n beetje. Daarin meegenomen dat de eerste upgrades van dingen vaak 2 praxis points vereisen heb ik die dus niet meer. Ik heb dus niet zaken als level 4 of 5 hacking die ik nodig heb om dingen te hacken voor side missies (ik kan codes echt niet vinden en de kamers waar ik moet zijn of de kluis die ik moet openen vereisen wel die levels. Het verplaatsen van zware objecten kan ik ook nog niet en de upgrade zodat je geen val schade ondervindt heb ik ook niet in bezit. Andere routes staan bijvoorbeeld onder stroom en die upgrade heb ik ook niet. Ik word er echt helemaal gek van. Zou toch de game moeten zijn waar keuzes wel uitmaken voor hoe je speelt maar dat alles toch uitvoerbaar zou moeten zijn?

Iemand tips wat ik zou moeten doen in het begin van de game voor wat betreft augs, of dingen die ik makkelijk over het hoofd heb gezien want ik zit een beetje in zak en as zo langzamerhand. Na Mariokart wel zin in ff een game met een verhaallijn, maar dit is gewoon frustrerend. Help!

Breek je nek voorzichtig

• Sinus_rhythm
Robolokotobo schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:38:
Hebben jullie ook zin in deze game?

http://www.nintendolife.com/videos/1852

[afbeelding]

[afbeelding]

Qua graphics lijkt het natuurlijk veel op SM3DW. En ik vind dat die graphics een hele mooie sfeer brengen. Er is nog geen releasedatum bekend. Zal het dit jaar worden?

Raar maar als ik zie dat er de bekende sterren uit Super Mario games behaald moeten worden, word ik al enthousiast haha. Maar het concept van de game vind ik ook sterk.
Tijdens E3 en op de website staat winter 2014.. Hopelijk wel vond bij SM3DW het een geweldig onderdeel en kan niet wachten O+
Het zou mij niets verbazen als dat spel de zelfde behandeling krijgt als Luigi U, dus een erg grote (vrij dure) DLC voor Mario 3D World, die de gameplay volledig veranderd. Daarnaast ook los (expandalone) op disk te krijgen.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dat Mario 3D world is trouwens wel erg aan de makkelijke kant zeg, vooral ivm NSMBU. die laatste was onverwacht pittig.

"21 jaar DSL!"

• Henk
The_Bird schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:51:
Dat Mario 3D world is trouwens wel erg aan de makkelijke kant zeg, vooral ivm NSMBU. die laatste was onverwacht pittig.
Vind je? Als het gaat om 'gewoon' de levels doorspelen zonder al die star-coins te pakken, vond ik de moeilijkheid/replaybaarheid van Super Mario Bros U wat aan de lage kant t.o.v. super mario world op de SNES eigenlijk :P
Ik vind NSMBU een heel stuk moeilijker als Mario World. Want daar had je bijna altijd een Yoshi, een mega krachtige cape powerup en altijd 1 powerup als reserve. Je had ook niet echt een reden om alle Yoshi munten te verzamelen want het spel beloonde je alleen met een 1UP maar hield het verder niet bij. Ook was de besturing veel directer dan in NSMBU.
The PyroPath schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:48:
Iemand die toevallig Deus Ex Human Revolution heeft gespeeld?
Ik heb de game wel, maar nog niet gespeeld. Er zitten nl. geen Wiimote controls in dus ik wordt door de allereerste vijanden al afgemaakt omdat ik gewoon niet met dual analog overweg kan...

[ Voor 81% gewijzigd door Deddiekoel op 08-07-2014 18:49 ]

• mathelicious
Goed nieuws voor Nintendo? Jazeker, met de sterke line-up die ze momenteel hebben is de WiiU toch wel erg interessant aan het worden en de aankomende games zijn ook toppertjes vind het publiek!
IGN Nintendo VS Sony VS Microsoft @ E3 Nintendo steals the show!
MK8 & E3 hebben de 'publieke' opinie iig goed gedaan.
Hoop nog steeds dat wat 3rd parties terug komen. Denk dat Watch_Dogs daarvoor belangrijk kan gaan zijn. Als Ubi er echt moeite in heeft gestoken zou het een hele coole versie kunnen worden die hopelijk de weg toont voor anderen.

Deddiekoel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:39:
MK8 & E3 hebben de 'publieke' opinie iig goed gedaan.
Hoop nog steeds dat wat 3rd parties terug komen. Denk dat Watch_Dogs daarvoor belangrijk kan gaan zijn. Als Ubi er echt moeite in heeft gestoken zou het een hele coole versie kunnen worden die hopelijk de weg toont voor anderen.
Het beste dat je kan verwachten van Watch_Dogs is dat het soepel loopt en grafisch er het zelfde uit ziet als de PS3 en XB360 versies. De gamepad zal waarschijnlijk alleen een map van de stad weergeven en als je mazzel hebt komt daar het 'smartphone' menu op (dat ding is waardeloos op andere consoles namelijk).

Maar de hype van Watch_Dogs is al lang afgekoeld. Ik verwacht dat er maar heel weinig mensen zijn die Watch_Dogs willen en geen beschikking hebben over een ander platform (PC, PS3, XB360, PS4, XBONE). Dus wie het spel echt wil heeft hem vast al wel. Alleen een paar Wii U die hards niet. Daar komt bij dat wanneer de Wii U versie uitkomt dat er genoeg tweede hands en aanbiedingen te krijgen is.

Third Party komt misschien terug, maar geen AAA multiplatform releases. En eerlijk gezegd vind ik dat wel goed. Laat de ontwikkelaars maar hun games optimaliseren voor de PC, PS4 en XBone, want die zwakkere hardware (incl PS3/XB360) houdt dat echt tegen (kijk maar naar het verschil tussen exclusives en de multiplatform releases, net alsof je op een heel ander systeem speelt).

Ik denk dat we dat ook gaan zien met Project CARS. De hele Wii U community staat te trappelen om dat spel omdat het zogenaamd eindelijk gaat laten zien wat de Wii U kan. Maar dat wordt een gigantische teleurstelling, daar kan je op wachten.

De Wii U is een prachtig apparaat voor leuke en gezellige games die niet heel erg afhankelijk zijn van grafische kracht en focussen op lokale multiplayer. Daar is genoeg geld te halen voor third party uitgevers.

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:58:
[...]

Ik denk dat we dat ook gaan zien met Project CARS. De hele Wii U community staat te trappelen om dat spel omdat het zogenaamd eindelijk gaat laten zien wat de Wii U kan. Maar dat wordt een gigantische teleurstelling, daar kan je op wachten.
Met zo'n instelling gaat dat natuurlijk een teleurstelling worden. Maar tot op heden is er nog geen Wii U footage gezien (enkel gesimuleerd) dus je claim is echt 100% ongegrond.

Elke versie van die game wordt onafhankelijk van elkaar ontwikkeld, maw. de Wii U / PS4 / XBOX ONE / PC versies worden geen ports. Zoals je wel bij de "AAA"-titels ziet.
Ik kijk iig uit naar de Wii U versie van de game, en dat zeg ik niet vaak over een race-sim.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2014 09:22 ]

• Henk
Toch apart dat er vanuit veel communities zo'n focus ligt op het 3rd party verhaal, ik heb eigenlijk altijd Nintendo gekocht voor de in-house games.

Ik heb voor de aanschaf van mijn 2014-console lang zitten twijfelen tussen een PS4 en een XBone, maar geen van die games kon me bekoren, en bij Nintendo heb ik gewoon tijd nodig om alle gave games te kunnen spelen. Behalve Tekken, die ik ook maar kocht omdat ie cheap was en ik een fighter wilde, denk ik niet dat er voorlopig veel third party bij mij op de Wii U zal verschijnen...

• Zeara
Henk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:34:
Toch apart dat er vanuit veel communities zo'n focus ligt op het 3rd party verhaal, ik heb eigenlijk altijd Nintendo gekocht voor de in-house games.
Ik snap het ook niet helemaal. Ik ga vandaag een wii u halen vooral vanwege het lokale MP gebeuren en de in house games. Lekker op de bank met vrienden Mario karten etc. En voor mijzelf lekker zelda spelen.
Ik zat nog even te denken om misschien een ps4 te halen, omdat daar toch ook zeker een aantal voor mij leuke titels uitkomen. Maar als ik dan het lokale MP gebeuren bedenk, dan valt dat daar toch enigzins tegen (voor mij). Zijn vooral shooters/race games/fifa even uit mijn hoofd. Mario kart spreekt mensen dan toch meer aan, en heb daar heb je naar mijn mening toch veel meer plezier van :)

• Gusev
Nou ik moet in zekere zin toch terugkomen op de moeilijkheidsgraad van MK8 :) . Online 3e, 6e, en 11e geworden...

Dat wordt nog even goed oefenen.

Wordt er binnenkort nog een GoT toernooi gehouden?

Verwijderd

Gusev schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:19:
Nou ik moet in zekere zin toch terugkomen op de moeilijkheidsgraad van MK8 :) . Online 3e, 6e, en 11e geworden...

Dat wordt nog even goed oefenen.

Wordt er binnenkort nog een GoT toernooi gehouden?
Volgens mij is er een lopende competitie, elke zondagavond.

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-11 22:14
Misschien wel een goed idee om een extra toernooi te openen die elke avond open is. Soms kan je zondag niet en kan je gelijk een week wachten of niet meedoen.

Ik wil er vanmiddag best een maken. Een GoT Daily Tournooi van 19:00 tot 21:00 bijvoorbeeld.

Asus G501

• Henk
RemcoINC08 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:34:
Misschien wel een goed idee om een extra toernooi te openen die elke avond open is. Soms kan je zondag niet en kan je gelijk een week wachten of niet meedoen.

Ik wil er vanmiddag best een maken. Een GoT Daily Tournooi van 19:00 tot 21:00 bijvoorbeeld.
Lijkt me gaaf! Ik zuig harige kamelenballen in MK8, maar toernooitje ben ik zeker voor in :P

• Gusev
Doen, goed plan!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:49
Misschien handiger om dat in: [Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic te doen.

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-11 22:14
Klopt. Ik maak hem zo gelijk even aan. Gewoon 150cc met items.

Asus G501

Henk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:34:

Ik heb voor de aanschaf van mijn 2014-console lang zitten twijfelen tussen een PS4 en een XBone, maar geen van die games kon me bekoren, en bij Nintendo heb ik gewoon tijd nodig om alle gave games te kunnen spelen. Behalve Tekken, die ik ook maar kocht omdat ie cheap was en ik een fighter wilde, denk ik niet dat er voorlopig veel third party bij mij op de Wii U zal verschijnen...
Ik denk dat inmiddels iedereen een WiiU koopt voor de Nintendo games. Ik ook.
Neemt niet weg dat ik ook graag nog wat games van andere devs zou willen zien. Ik heb alleen een WiiU dus ik ben blij met Watch_Dogs en project CARS.
Dat Watch_Dogs waarschijnlijk niet gaat verkopen is bijna een feit. Neemt niet weg dat ik hoop dat Ubi er echt moeite in heeft gestoken om de game interessant te maken op de WiiU en dan doel ik met name op het gebruik van de Gamepad. Ik hoop dus niet zozeer dat het een commercieel succes wordt maar eerder een voorbeeld van hoe dit soort games interessanter worden op de WiiU. Ubi heeft dat als enige al eens gedaan met ZombiU en daar zat nog veeeeeel ruimte voor verbetering in. Een commercieel succes zou alleen maar mooi zijn zodat Ubi de games die het al heeft liggen uitbrengt en eindelijk eens begint aan de opvolger van ZombiU ;-)

Pagina: 1 ... 36 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic