Deddiekoel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:39:
MK8 & E3 hebben de 'publieke' opinie iig goed gedaan.
Hoop nog steeds dat wat 3rd parties terug komen. Denk dat Watch_Dogs daarvoor belangrijk kan gaan zijn. Als Ubi er echt moeite in heeft gestoken zou het een hele coole versie kunnen worden die hopelijk de weg toont voor anderen.
Het beste dat je kan verwachten van Watch_Dogs is dat het soepel loopt en grafisch er het zelfde uit ziet als de PS3 en XB360 versies. De gamepad zal waarschijnlijk alleen een map van de stad weergeven en als je mazzel hebt komt daar het 'smartphone' menu op (dat ding is waardeloos op andere consoles namelijk).
Maar de hype van Watch_Dogs is al lang afgekoeld. Ik verwacht dat er maar heel weinig mensen zijn die Watch_Dogs willen en geen beschikking hebben over een ander platform (PC, PS3, XB360, PS4, XBONE). Dus wie het spel echt wil heeft hem vast al wel. Alleen een paar Wii U die hards niet. Daar komt bij dat wanneer de Wii U versie uitkomt dat er genoeg tweede hands en aanbiedingen te krijgen is.
Third Party komt misschien terug, maar geen AAA multiplatform releases. En eerlijk gezegd vind ik dat wel goed. Laat de ontwikkelaars maar hun games optimaliseren voor de PC, PS4 en XBone, want die zwakkere hardware (incl PS3/XB360) houdt dat echt tegen (kijk maar naar het verschil tussen exclusives en de multiplatform releases, net alsof je op een heel ander systeem speelt).
Ik denk dat we dat ook gaan zien met Project CARS. De hele Wii U community staat te trappelen om dat spel omdat het zogenaamd eindelijk gaat laten zien wat de Wii U kan. Maar dat wordt een gigantische teleurstelling, daar kan je op wachten.
De Wii U is een prachtig apparaat voor leuke en gezellige games die niet heel erg afhankelijk zijn van grafische kracht en focussen op lokale multiplayer. Daar is genoeg geld te halen voor third party uitgevers.