Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• chokolademan2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Yes hier mario kart 8 met een wii u laatst aangeschaft. En helemaal blij mee! Als bonus kan er nog een gratis spel erbijgedownload worden kreeg ik te horen!

Uit het aangeboden lijstje leken me deze wel interessant:

-New mario bros u
-Pikmin 3
-Wonderful 101

Zelf ben ik helemaal nieuw in de games welke er tegenwoordig ervoor zijn. En vroeg me af wat een goeie tip is. Het zou een spel moeten zijn met de eigenschappen:

-Lokale multiplayer. (i-net multiplayer als leuke extra)
-Makkelijk op te pikken voor casual play. Als er toevallig iemand over de vloer is.
-Leuk om een biertje erbij te drinken.

Volgens mij hebben de 3 genoemde games dat? Klopt dat?
En zijn ze de moeite waard?

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 10:32
DukeBox schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:17:
[...]

Nee, de Wii U (Voor Wii U games) doet alleen surround over LPCM 5.1 (waar de Wii en GC nog Dolby Prologic II ondersteunden).
Zolang je tussen de bron (de Wii U) en je surround(!) versterker HDMI hebt en deze LPCM ondersteund (doen de meeste) dan kun je surround geluid hebben. Alle andere gangbare digitale vormen hebben officieel te weinig bandbreedte voor LPCM (sporadisch wordt bistream 5.1 ondersteund).
Thanks voor de uitleg. Dat is jammer, maar dan heb ik nog altijd betere geluid (stereo) via mijn versterker dan via de boxjes van mijn TV als ik de opstelling volg die ik aangaf.

• Gusev
chokolademan2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:19:
Yes hier mario kart 8 met een wii u laatst aangeschaft. En helemaal blij mee! Als bonus kan er nog een gratis spel erbijgedownload worden kreeg ik te horen!

-New mario bros u
-Pikmin 3
-Wonderful 101

Zelf ben ik helemaal nieuw in de games welke er tegenwoordig ervoor zijn. En vroeg me af wat een goeie tip is. Het zou een spel moeten zijn met de eigenschappen:

-Makkelijk op te pikken voor casual play. Als er toevallig iemand over de vloer is.

Volgens mij hebben de 3 genoemde games dat? Klopt dat?
En zijn ze de moeite waard?
Misschien heb je hier iets aan:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42320798

• chokolademan2
Cool! Thanks ik ga m bekijken :)

• Gusev
chokolademan2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:28:
[...]

Cool! Thanks ik ga m bekijken :)
Ik ga zelf voor Zelda O+ , maar ik denk niet dat het aan de eisen voldoet uit jouw lijstje.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Zijn er dan Wii / Wii U games die 5.1 echt goed gebruiken?
chokolademan2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:19:

-New mario bros u
-Pikmin 3
-Wonderful 101

De Mario is dan een aanrader. Het is weliswaar WEER een New Super Mario Bros titel maar het is wel de beste tot nu toe. De levels zijn erg goed in elkaar gezet en het niveau loopt lekker op gedurende de game.
Je met 4 spelers tegelijk spelen en het je kan zo in en uit de game droppen waardoor je makkelijk tussendoor multiplayer kan doen. Het is ook geen ingewikkeld spel qua controls dus vrijwel iedereen kan het spelen. Ook speel je het spel in levels van een paar minuten dus het is niet zo dat wanneer iemand meedoet er een half uur aan vast zit. Bovendien kan je na elk level saven.

Nadeel is wel dat de game er over het algemeen niet erg indrukwekkend uitziet. De graphics en geluid zijn vrijwel gelijk aan die van de Wii. Desondanks speelt het erg goed dus laat je daardoor niet afschrikken.

[ Voor 92% gewijzigd door The_Bird op 25-06-2014 14:50 ]

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:45:
Zijn er dan Wii / Wii U games die 5.1 echt goed gebruiken?

[...]

De Mario is dan een aanrader. Het is weliswaar WEER een New Super Mario Bros titel maar het is wel de beste tot nu toe. De levels zijn erg goed in elkaar gezet en het niveau loopt lekker op gedurende de game.
Je met 4 spelers tegelijk spelen en het je kan zo in en uit de game droppen waardoor je makkelijk tussendoor multiplayer kan doen. Het is ook geen ingewikkeld spel qua controls dus vrijwel iedereen kan het spelen. Ook speel je het spel in levels van een paar minuten dus het is niet zo dat wanneer iemand meedoet er een half uur aan vast zit. Bovendien kan je na elk level saven.

Nadeel is wel dat de game er over het algemeen niet erg indrukwekkend uitziet. De graphics en geluid zijn vrijwel gelijk aan die van de Wii. Desondanks speelt het erg goed dus laat je daardoor niet afschrikken.
Agreed. Voor lokale multiplayer en toegankelijkheid voor anderen is Mario perfect. Mario 3D world is nog beter maar helaas geen optie voor de gratis game.

En het "nadeel" dat je noemt ben ik het niet mee eens. Het is een 2D mario, indrukwekkender dan het nu is kan gewoon niet. Het is gewoon een mooi spel, de mooiste old school 2D mario. Er zijn wel mooiere 2D platformers (DK en Rayman) maar die stijlen werken niet voor Mario :)

• chokolademan2
Aah thanks voor de responses!

Nog 1 gedachte had ik..

Wonderfull 101 valt denk ik sowieso af. Die schaf ik denk ik een keer aan als ik dieper in een spel wil zitten.

Het enigste waar ik dan nog aan denk. Ik heb ook een oude Wii met New Super Mario Bros.
En ben ook wel van plan om Super Mario 3D nog in de loop van de tijd erbij te kopen.

Lijken deze spellen zo opelkaar dat het toch wijs is om voor Pikmin 3 te kiezen inplaats van Mario Bros U?
chokolademan2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:41:
Aah thanks voor de responses!

Nog 1 gedachte had ik..

Wonderfull 101 valt denk ik sowieso af. Die schaf ik denk ik een keer aan als ik dieper in een spel wil zitten.

Het enigste waar ik dan nog aan denk. Ik heb ook een oude Wii met New Super Mario Bros.
En ben ook wel van plan om Super Mario 3D nog in de loop van de tijd erbij te kopen.

Lijken deze spellen zo opelkaar dat het toch wijs is om voor Pikmin 3 te kiezen inplaats van Mario Bros U?
New Super Mario Bros op de Wii lijkt inderdaad er erg op. Je kan het gewoon zien als de opvolger. En die kan je overgens ook gewoon in je Wii U afspelen.

Pikmin is leuk, maar volgens mij is het multiplayer erg beperkt. Je kan bijv. niet samen werken in de singleplayer missies.Dat kan met Mario wel. Ook is Pikmin niet moeilijk, maar je zal een onbekende toch wel even moeten uitleggen hoe het werkt en wat de verschillende pikmins doen. Mario is veel toegankelijker.

Als je multiplayer belangrijk vindt dan is er geen betere optie dan Mario. Als je denkt meh ik wil gewoon wat leuks, dan zou je bijv. ook naar Zelda of Pikmin kunnen kijken.

• Gusev
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie. Ik ga voor Zelda, omdat ik ook Super Mario 3D World los wil kopen. De 2D Mario (met HD style) vind ik op de een of andere manier niet aantrekkelijk. Maar dat komt ook deels doordat Super Mario 3D World er uberhaupt is :).

• chokolademan2
De super mario U vind ik waarschijnlijk sowieso wel awesome! Maar van de 3D world hoor ik zoveel goede dingen over dat ik het awesome +1 ga vinden.

Hmm had niet verwacht dat het een luxeprobleem voor de wii u zou worden om spellen te kiezen :)

• Gusev
Ik kan mij nu ook officieel lid van de Wii U familie noemen :) . Net 5 potjes Mario Kart gespeeld met mijn vrouwtje, in 1 woord ge-wel-dig. Ik heb mezelf meerdere keren betrapt met een big smile :D

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:10
Ik ben van plan om een Wii U te gaan kopen omdat ik echt ben opgegroeid met de complete Mario serie. Nu wil ik dus weer een Nintendo Console kopen om deze Mario games te spelen. Nu heb ik wel gezien dat de Intertoys een aanbieding heeft voor 225 euro voor de premium console maar is de verwachting dat de premium console nog verder in prijs zal zakken?
destroye schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:06:
Ik ben van plan om een Wii U te gaan kopen omdat ik echt ben opgegroeid met de complete Mario serie. Nu wil ik dus weer een Nintendo Console kopen om deze Mario games te spelen. Nu heb ik wel gezien dat de Intertoys een aanbieding heeft voor 225 euro voor de premium console maar is de verwachting dat de premium console nog verder in prijs zal zakken?
Die set wordt niet meer geproduceerd en zal zo'n beetje wel op zijn inmiddels. Grotere ketens hebben misschien nog een paar die ze ivm beperkte schapruimte niet nog een jaar in de winkel willen hebben liggen en daarom met korting worden verkocht via de webshop.

Maar het zal ongetwijfeld het allerlaatste restje zijn en die verkopen ze ook wel voor 225 (zeker nu de Wii U nog momentum heeft van Mario Kart).
.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

BlackMage schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:09:
[...]

En het "nadeel" dat je noemt ben ik het niet mee eens. Het is een 2D mario, indrukwekkender dan het nu is kan gewoon niet. Het is gewoon een mooi spel, de mooiste old school 2D mario. Er zijn wel mooiere 2D platformers (DK en Rayman) maar die stijlen werken niet voor Mario :)
Ik doelde er meer op dat de 'assets' vrijwel uit de vorige delen zijn gelift. Er zijn een paar uniek uitziende levels zoals het prachtige 'Starry Night' level maar voor het grootste deel heb je dezelfde graphics voor vijanden en speelbare figuren, maar scherper. Dezelfde achtergronden, maar scherper. De muziek is grotendeels gelijk aan die van de muziek van de Wii versie. Het ziet er allemaal wel iets beter uit maar ze hebben weinig moeite gestopt in originaliteit. Een beetje jammer, vooral gezien het feit dat de klassieke Super Mario Bros games bekend stonden om hun eigen stijl en muziek.

Qua stijl denk ik overigens dat cell-shading erg mooi zou kunnen staan bij Mario maar dat terzijde.

"21 jaar DSL!"

• destroye
  • Laatst online: 20:10
BlackMage schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:17:
[...]

Die set wordt niet meer geproduceerd en zal zo'n beetje wel op zijn inmiddels. Grotere ketens hebben misschien nog een paar die ze ivm beperkte schapruimte niet nog een jaar in de winkel willen hebben liggen en daarom met korting worden verkocht via de webshop.

Maar het zal ongetwijfeld het allerlaatste restje zijn en die verkopen ze ook wel voor 225 (zeker nu de Wii U nog momentum heeft van Mario Kart).
.
Dus de enige sets die ze nog gaan verkopen zijn de Wii U met Mario Kart of met Zelda the Wind Waker?
De losse zullen ze dus niet veel meer verkopen?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Heeft jullie vesterker/reciever geen HDMI input/output of ondersteunt hij geen LPCM? Anders gewoon eerst naar de versterker/reciever en dan naar de TV.

Anders op zoek naar een kastje als dit: KLIK deze ondersteund bijvoorbeeld analoog uit voor 5.1 uitgang naar de verschillende kanalen na een 7.1 LPCM input. Met andere woorden, hij treedt op als decoder. Hij zet het echter niet om naar digitaal, omdat ze dan een encoder erin moeten stoppen wat al snel aardig in de papieren loopt, dus het is wel een vereiste dat je dan een versterker of speakerset hebt met versterker die losse analoge aansluitingen heeft voor die kanalen. Te vinden voor omstreeks de $120/€100. Misschien beetje prijzig, dus dat hangt er vanaf hoe graag je surround geluid wil en het blijft goedkoper dan een nieuwe versterker in de meeste gevallen.

Breek je nek voorzichtig

Vandaag zou Shovel Knight beschikbaar moeten komen. Ben heeeeel benieuwd!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Gusev
Als nieuwe Wii U eigenaar hier mijn eerste ervaringen:

+ Super makkelijke aansluitingen en initiële setup. Ik moest 1 Wii U Gamepad update en 1 systeemupdate 4.1.0 installeren die werd getriggerd nadat ik Mario Kart 8 opstartte.
+ De snelheid van het Wii U menu valt me in positieve zin erg mee. Ik had verwacht dat ik lange laadtijden tegemoet zou zien, maar dat is absoluut niet het geval.
+ De Gamepad ligt lekker in de hand, al merk ik wel dat ik de Gamepad wat laat rusten op me benen.

Ik heb nog geen ervaringen met de online functionaliteiten. Ben benieuwd hoe de eShop werkt met downloads e.d.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Zijn er eigenlijk al weer nieuwe verkoop cijfers bekend ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

DukeBox schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:32:
Zijn er eigenlijk al weer nieuwe verkoop cijfers bekend ?
Voor Japan? Ja:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
----------------------------------------------------------------------------------------
|System | This Week  | Last Week  | Last Year  |     YTD    |  Last YTD  |     LTD     |
----------------------------------------------------------------------------------------
| 3DS # |     26.311 |     26.575 |     43.269 |  1.036.955 |  1.884.537 |  15.698.875 |
| PSV # |     13.381 |     14.735 |     13.422 |    621.578 |    508.995 |   2.976.935 |
|  WIU  |     10.715 |     12.249 |      5.329 |    276.166 |    325.941 |   1.801.596 |
|  PS4  |      7.009 |      8.395 |            |    612.560 |            |     612.560 |
|  PS3  |      6.339 |      6.564 |      9.816 |    287.672 |    460.745 |   9.997.346 |
| PSP # |      2.335 |      4.325 |      5.091 |     90.109 |    290.605 |  20.158.518 |
|  360  |        214 |        231 |        282 |      6.465 |     14.945 |   1.645.781 |
|  ALL  |     66.304 |     73.074 |     78.443 |  2.931.505 |  3.529.178 |  52.891.611 |
| PSVTV |      1.444 |      1.436 |            |     42.104 |            |     118.348 |
|  PSV  |     11.937 |     13.299 |     13.422 |    579.474 |    508.995 |   2.858.587 |
| 3DSLL |     21.459 |     21.267 |     28.281 |    751.046 |  1.204.431 |   6.176.932 |
|  3DS  |      4.852 |      5.308 |     14.988 |    285.909 |    680.106 |   9.521.943 |
|  PSP  |      2.335 |      4.325 |      5.091 |     90.109 |    290.605 |  19.982.531 |

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Die 3ds verkoopt nog behoorlijk goed daar!

En de Wii U dus beter dan de ps4 de laatste 2 weken. YTD ligt de ps4 nog ruim voor.

Verwijderd

horizon1978 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:49:
Die 3ds verkoopt nog behoorlijk goed daar!

En de Wii U dus beter dan de ps4 de laatste 2 weken. YTD ligt de ps4 nog ruim voor.
In Japan verkoopt de Wii U wekelijks meer dan de PS4 sinds MK8 in de schappen ligt. Dat zal wel niet heel lang zo blijven, maar MK8 heeft voor een behoorlijke boost gezorgd. Wellicht dat er nu wat meer positieve energie vanuit gaat en het wat meer aantrekkingskracht krijgt op de grote markt.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:04:
[...]

In Japan verkoopt de Wii U wekelijks meer dan de PS4 sinds MK8 in de schappen ligt. Dat zal wel niet heel lang zo blijven, maar MK8 heeft voor een behoorlijke boost gezorgd. Wellicht dat er nu wat meer positieve energie vanuit gaat en het wat meer aantrekkingskracht krijgt op de grote markt.
De PS4 heeft vooralsnog weinig ècht interessante titels. Dat is op de WiiU inmiddels wat beter. Dus dit zou nog best even aan kunnen houden.
Maar ik ben ook benieuwd hoe de sales in het 'westen' zijn sinds de release van MK8.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:45
Ik heb nu alvast Warriors of Hyrule gepreorderd (verwacht september 2014) en de nieuwe Zelda.

Kan eigenlijk niet wachten tot ze uit zijn. :P En wellicht dan wat meer tijd om te spelen. De kleine gaat nu tussen 20 en 21 uur naar bedje toe. Dus dat scheelt al een hap.

• Gusev
Ik vraag me trouwens af wat jullie van de moeilijkheidsgraad van Mario Kart 8 vinden? Ik ben begonnen met 50cc, maar dat was geen ruk aan. Daarna meteen naar 150cc en ook daar achter elkaar 1e.

Online heb ik nog niet geprobeerd, maar ik wil eerst alles unlocken. Ik ga ervanuit dat het online wat competitiever is...?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:12
Gusev schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:34:
Ik vraag me trouwens af wat jullie van de moeilijkheidsgraad van Mario Kart 8 vinden? Ik ben begonnen met 50cc, maar dat was geen ruk aan. Daarna meteen naar 150cc en ook daar achter elkaar 1e.

Online heb ik nog niet geprobeerd, maar ik wil eerst alles unlocken. Ik ga ervanuit dat het online wat competitiever is...?
Valt me vies tegen. Hoewel ik niet steeds 1e wordt in 150cc, ben ik online wel vaak 1/3. Behalve als het echt ruk uitkomt in de eerste ronde, een paar dagen geleden werd ik 7/8x achter elkaar geraakt door een schild/ster/bullet dat ik te ver achter lag om uberhaubt iets te kunnen betekenen in de race :+

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

Emiel1984

Made in NL

Ik had de 50cc niet afgemaakt. Halverwege de 150cc kwam ik niet verder. Telkens kreeg ik weer vlak voor de finish een lading schelpjes en dergelijke tegen me aan. Na het afronden van de 50cc om snellere wagentjes\motors te krijgen heb ik dat probleem een stuk minder.

[LTS][MTS][HTS]

Deddiekoel schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:07:
[...]

De PS4 heeft vooralsnog weinig ècht interessante titels. Dat is op de WiiU inmiddels wat beter. Dus dit zou nog best even aan kunnen houden.
Maar ik ben ook benieuwd hoe de sales in het 'westen' zijn sinds de release van MK8.
Het aanbod op de Wii U is niet 'wat' beter, dat is ronduit beter. Juist door de matige verkopen van dat ding is Nintendo de laatste tijd flink aan het werk geweest om super first party games uit te brengen. Ik denk dat als je over een jaar naar de PS4 kijkt, en dat vergelijkt met hoe de Wii U er nu voor staat (dan zijn ze ongeveer even oud), dat Nintendo nog wel een voorsprong heeft. Misschien niet in de hoeveelheid games, maar wel in de hoeveelheid goede games, al is dat natuurlijk vrij persoonlijk.

Ik heb ook een PS4 en het aanbod is momenteel echt bedroevend. Het zijn bijna allemaal cross-gen titels met een beetje opgepoetste graphics, alsof je bij een een PC game de slider van "medium" naar "high" zet. Maar waar je AC4 voor de Wii U en lastgen voor ~25 euro kan kopen, kost dat spel nog wel ruim 50 euro voor de PS4. Daar klaag ik ook niet over, dat komt wel goed. Maar er is geen reden om nu al een PS4 (of X1 for that matter) te kopen. Maar ook geen reden om te wachten. Dus een lastige situatie :)

De moeilijkheidsgraad is ongeveer het zelfde als andere Mario Kart games. Ik heb me nog niet gewaagd aan 150cc (speel meer custom races met vrienden en online) maar 100cc is 90% zonder problemen op 1e plek en soms door pech 2e of 3e. Wel is het een stuk eenvoudiger om 3 sterren te halen. 4x 1e worden en je hebt 3 sterren. Als je op de Wii versie dat deed kreeg je maar 1 ster en alleen door goede tijden te halen kon je 2 of 3 sterren krijgen. Dat mis ik wel een beetje.

[ Voor 24% gewijzigd door BlackMage op 26-06-2014 13:43 ]

100cc lukt me best aardig (behalve Rainbow Road :X). Aan de 150cc ben ik nog niet begonnen.

• Gusev
BlackMage schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:40:
[...]

De moeilijkheidsgraad is ongeveer het zelfde als andere Mario Kart games. Ik heb me nog niet gewaagd aan 150cc (speel meer custom races met vrienden en online) maar 100cc is 90% zonder problemen op 1e plek en soms door pech 2e of 3e. Wel is het een stuk eenvoudiger om 3 sterren te halen. 4x 1e worden en je hebt 3 sterren. Als je op de Wii versie dat deed kreeg je maar 1 ster en alleen door goede tijden te halen kon je 2 of 3 sterren krijgen. Dat mis ik wel een beetje.
Ik kan mij niet herinneren dat Mario Kart 64 gemakkelijk was. Maar dat kan ook komen doordat ik toen (heel) jong was :+

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ten tijde van de Wii was ik net zo goed als m'n zoontje, lag een beetje aan de baan wie won. Maar ik was een makkelijke racer en gebruikte altijd "automatic", zoontje "manual".
Op de 3ds is het ook standaard manual en dat speelt hij alleen.

Dus op de wii u is mijn achterstand enorm. haha. Leercurve te gaan met driften.

Ben het er wel mee eens dat sterren redelijk makkelijk is op de wii moest je namelijk en 4x eerste worden en veel trucs en niet vallen en veel 1ste liggen.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Valt me eigenlijk op dat de 2e hands markt voor de wii u vrijwel 0 is.. dacht ik koop er een voor in ons vakantie huisje, dan hoef ik alleen maar games (en evt. controllers) mee te nemen maar dat valt nog best tegen.
Er is ook geen kale set meer te koop blijkbaar.. een witte basic zonder games o.i.d. had ook een optie geweest.
Dan maar de hele zooi inpakken :)

De Wii U meenemen is ook niet bepaald een zware klus. Ik heb twee 10-11 inch tablet/netbook sleeves en daar past de Wii U en Gamepad mooi in. Beschadigd het ook niet tijdens transport :) Het is de adapter die het meest vervelend is, want die werk je vaak een beetje netjes weg.

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:21
Hoe zit dat btw met die mariokart 8 voucher? ik heb het ingewissld bij club nintendo. hoe krijg je die 'gratis'game dan?

Mario kart 8 ziet er trouwens ect goed uit en heb er veel lol mee met mijn vriendin. Laatste mariokart voor mij was de SNES variant dus ook gelijk leuke nostalgie.

:)

[ Voor 44% gewijzigd door Dmp1982 op 26-06-2014 18:03 ]

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Hmmm, nog geen Shovel Knight in de eShop...

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:02:
Hmmm, nog geen Shovel Knight in de eShop...
Dat gaat ook nog wel een paar weken/maanden duren.

Gezien die momenteel "gelokaliseerd" worden. ;)
As an important note, this release date of June 26th for Shovel Knight 1.0 is for the American region on Nintendo’s eShop for Wii U and 3DS. This includes USA, Canada, and Mexico. We’ve been working through localization and ratings specific to the European region. Hard working developers and publishers who have come before us have helped improve this process and so we have been receiving great support. We hope that we will have good news to share soon. The PC/Steam version will be an international release.
https://www.kickstarter.c...hovel-knight/posts/867693

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dmp1982 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:27:
Hoe zit dat btw met die mariokart 8 voucher? ik heb het ingewissld bij club nintendo. hoe krijg je die 'gratis'game dan?

Mario kart 8 ziet er trouwens ect goed uit en heb er veel lol mee met mijn vriendin. Laatste mariokart voor mij was de SNES variant dus ook gelijk leuke nostalgie.

:)
Als je die invult op de website kan je gelijk een game kiezen en die downloaden.

"21 jaar DSL!"

• Gusev
The_Bird schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 06:50:
[...]

Als je die invult op de website kan je gelijk een game kiezen en die downloaden.
Om iets preciezer te zijn, nadat ik mij had geregistreerd op club-nintendo.com en de voucher code had ingevuld, ben ik opnieuw naar club-nintendo.com gegaan (homepage) en daar stond een banner met iets van Download nu gratis je bonus game.

Nadat je daar op hebt geklikt kan je een spel selecteren en dan moet je nog een aantal enquete vragen invullen en vervolgens kan je op versturen klikken en dan krijg je een download code te zien.

Deze download code kan je vervolgens in de eShop invullen bij code inlossen en dan kan je je gekozen spel downloaden. Ik moest nog wel even zoeken waar ik de voortgang van de download kon vinden (rtfm), maar die kan je benaderen via HOME knop > Download beheer :) .

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BlackMage schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:54:
Het is de adapter die het meest vervelend is, want die werk je vaak een beetje netjes weg.
+ IR bar, HDMI, HDD enz..

Verwijderd

Topicstarter
Gusev schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:13:
[...]

Om iets preciezer te zijn, nadat ik mij had geregistreerd op club-nintendo.com en de voucher code had ingevuld, ben ik opnieuw naar club-nintendo.com gegaan (homepage) en daar stond een banner met iets van Download nu gratis je bonus game.

Nadat je daar op hebt geklikt kan je een spel selecteren en dan moet je nog een aantal enquete vragen invullen en vervolgens kan je op versturen klikken en dan krijg je een download code te zien.

Deze download code kan je vervolgens in de eShop invullen bij code inlossen en dan kan je je gekozen spel downloaden. Ik moest nog wel even zoeken waar ik de voortgang van de download kon vinden (rtfm), maar die kan je benaderen via HOME knop > Download beheer :) .
Om het nóg een stukje completer te maken. Je krijgt de download code ook per e-mail voor indien je die eerder gemist had. En hij komt op je profiel-pagina op de Club Nintendo website te staan.
DukeBox schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:23:
[...]

Voor de sensorbar heb ik een draadloze variant gekocht die je via USB kunt opladen. :p

DukeBox schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:23:
[...]

De IR bar kan je inderdaad betere opties voor kiezen, een draadloze is perfect.
Een HDMI kabel kost 2,70 euro bij de action.
Je hebt een externe harddisk met je games? Dan kan je die games sowieso niet gebruiken op een andere Wii U. En als je ze niet wilt spelen kan je de harddisk ook wel thuis laten.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:41
zelf nu bijna met vriendin bijna Super Mario Wii U uitgespeeld. Volgende project wordt waarschijnlijk Mario 3D World. Lijkt me echt een supertoffe game.

Daarna maar kijken of er leuke co-op games uitkomen. Ben er al lang achter dat ik vooral Co-op games erg leuk vind. Sociale aspect van lekker bij elkaar zitten en samenwerken blijft voor mij toch het leukst van de Wii U. Zijn maar weinig andere platformen die co-op @ Bank nog accepteren.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BlackMage schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:43:
Je hebt een externe harddisk met je games? Dan kan je die games sowieso niet gebruiken op een andere Wii U.
Werkt anders zonder problemen.. wissel hem regelmatig tussen andere wii (u)'s.

DukeBox schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:22:
[...]

Werkt anders zonder problemen.. wissel hem regelmatig tussen andere wii (u)'s.
Dan heb je een USB loader voor Wii games (is dat nog niet gepatched?) of er zit een serieus lek in de DRM van Nintendo ;)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

Emiel1984

Made in NL

BlackMage schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:38:
[...]

Dan heb je een USB loader voor Wii games (is dat nog niet gepatched?) of er zit een serieus lek in de DRM van Nintendo ;)
Misschien werkt het wel als je onder hetzelfde account 2x een WiiU hebt ?
Met wat details over de specifieke systemen en games op de HDD is dit wellicht te verklaren..

[LTS][MTS][HTS]

Emiel1984 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:42:
[...]

Misschien werkt het wel als je onder hetzelfde account 2x een WiiU hebt ?
Met wat details over de specifieke systemen en games op de HDD is dit wellicht te verklaren..
Dan kan je de harddisk vol met games klonen en vervolgens op een andere Wii U spelen zonder problemen. Dat laat Nintendo niet toe hoor ;) De games worden tijdens het downloaden versleuteld met een uniek nummer van jouw hardware. Dus de DRM van Nintendo is op basis van dat nummer, niet account (helaas, maar heeft ook voordelen (geen online afhankelijkheid)).

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
zit zelf te kijken om een Wii u aan te schaffen.

het zou dan een mario kart 8 pack worden.

maar zit een beetje te denken wat er dan verder nog bij moet komen.
een wii remote denk ik, en dan een nunchuck en zoon gamepad ding (weet zo even niet hoe die heet)

heb ik dan genoeg om met 2 man los te gaan voor verschillende games?

de games die verder op de lijst staan zijn de mario games, zelda en super smash bros.
sk1nny666 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:56:
zit zelf te kijken om een Wii u aan te schaffen.

het zou dan een mario kart 8 pack worden.

maar zit een beetje te denken wat er dan verder nog bij moet komen.
een wii remote denk ik, en dan een nunchuck en zoon gamepad ding (weet zo even niet hoe die heet)

heb ik dan genoeg om met 2 man los te gaan voor verschillende games?

de games die verder op de lijst staan zijn de mario games, zelda en super smash bros.
Zonder verdere informatie lijkt me dat de veiligste keuze. Daarmee kun je MK8 iig samen spelen, en ook de meeste andere games schat ik. Met een Wiimote kun je ook meteen oude Wii games spelen.

• Gusev
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:27:
[...]

Om het nóg een stukje completer te maken. Je krijgt de download code ook per e-mail voor indien je die eerder gemist had. En hij komt op je profiel-pagina op de Club Nintendo website te staan.
Dat klopt, MAAR op heel veel fora wordt gemeld dat de code pas een dag later opgestuurd wordt, en dat was bij mij precies ook het geval :) vandaar dat ik maar even meldde dat je de code meteen moet opschrijven oid.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:41
over de harde schijf op meerdere wii's... toevallig weet ik van mijn neefjes met PS3 dat ze gezamelijk extra content voor COD kopen, en dat dan "over laten zetten" naar elkaar. kan maar 1 keer volgens mij, maar het werkt daar ook prima. geen systeem is waterdicht.

• sk1nny666
Deddiekoel schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:01:
[...]

Zonder verdere informatie lijkt me dat de veiligste keuze. Daarmee kun je MK8 iig samen spelen, en ook de meeste andere games schat ik. Met een Wiimote kun je ook meteen oude Wii games spelen.
zo leek mij ook ook een mooie set om mee te beginnen.
en dan kan ik altijd nog kijken wat er bij moet komen.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57

TFHfony

Professional Weirdo

Mario Kart al 2 miljoen keer verkocht, verkopen WiiU in de lift:

http://www.nu.nl/tech/381...iljoen-keer-verkocht.html

[ Voor 30% gewijzigd door TFHfony op 27-06-2014 13:52 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BlackMage schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:38:
Dan heb je een USB loader voor Wii games (is dat nog niet gepatched?)
Idd.. en het werkt nog prima.

• mat.hi.as
Is Batman City of Batman Origins nog steeds de moeite waard voor de Wii U? City heeft een hoge beoordeling, maar is bijna 2 jaar oud. Origins heeft wat lagere scores, maar wat ik lees is dat het precies hetzelfde is als City, maar is een jaar jonger. Kent iemand die spellen?

• Arunia
Die Batman spellen zijn hoe dan ook goed. Weet alleen niet zeker hoe ze voor de WiiU zijn, dacht dat ze daar namelijk ook erg goed waren.
Arunia schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:55:
Die Batman spellen zijn hoe dan ook goed. Weet alleen niet zeker hoe ze voor de WiiU zijn, dacht dat ze daar namelijk ook erg goed waren.
Ik heb Arkham City voor 12 euro gekocht (Zavvi). Dat is ie zeker waard, al heb ik slechts het eerste half uur gespeeld dankzij backlog van andere games.

Leuk spel dat ook nog eens leuk gebruik maakt van de Gamepad. De Gamepad is gewoon de terminal die batman om zijn arm heeft. Als er een voorbeeld is van goed (niet te weinig, maar ook niet te overdreven) gebruik van de gamepad, dan is het dit spel.

• mat.hi.as
Arunia schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:55:
Hmm, dan is het nog kiezen welke van de 2 :). City wordt over het algemeen (even snel gekeken :+) als beter gezien dan Origins. Is dat ook jou mening?

edit: @BlackMage. Cool. Leuk om die gamepad te gebruiken. Goed om te horen :)

[ Voor 9% gewijzigd door mat.hi.as op 28-06-2014 00:09 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Hmm, gister vrijgezellenfeest gehad, en als afsluiter gingen we Mario Kart op de N64 weer spelen.
Wat blijft dat toch gaaf.

Zag dat Mario Kart 8 + de Wii U voor 279 was te halen bij de Wehkamp.
Goede deal lijkt me. Review van Mario Kart op Tweakers is erg goed.

Twijfel twijfel..

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 28-06-2014 16:37 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Trixh
  • Laatst online: 20:11
Mars18 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:37:
Hmm, gister vrijgezellenfeest gehad, en als afsluiter gingen we Mario Kart op de N64 weer spelen.
Wat blijft dat toch gaaf.

Zag dat Mario Kart 8 + de Wii U voor 279 was te halen bij de Wehkamp.
Goede deal lijkt me. Review van Mario Kart op Tweakers is erg goed.

Twijfel twijfel..
Ik heb de Wii u alleen gekocht voor Mario Kart, Zelda en Smash Brothers. Ik speel op dit moment alleen Mario Kart en de remastered Zelda versie van Wind Waker en moet zeggen dat het de prijs echt wel waard is. Ik heb naast mijn Wii u ook een ps4 en die is op Watchdogs gewoon stof aan het eten. Nintendo is gewoon heer een meester in de games die zij maken.

Niet dat ik je over probeer te halen maar de console zelf kost geen drol. Je krijgt voor 270 euro 2 games van een waarde van 50/55 euro dus is de prijs van de console 170 euro. De games zijn altijd wat een console duur maakt en dat valt bij de Wii u ook nog wel mee vergeleken met de ps4 games.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:19

Nitai

Live the life you love.

Trixh schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:21:
[...]
Niet dat ik je over probeer te halen maar de console zelf kost geen drol. Je krijgt voor 270 euro 2 games van een waarde van 50/55 euro dus is de prijs van de console 170 euro. De games zijn altijd wat een console duur maakt en dat valt bij de Wii u ook nog wel mee vergeleken met de ps4 games.
Wat ik wel jammer vind dat er niet zo een grote 2e hands markt is. Ik had gehoopt nog wat games via MP te scoren, maar dat valt vies tegen :) Volgens mij houdt iedereen zijn/haar exemplaar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-10 20:15
Hallo, hierboven staat al een soortgelijke vraag maar toch.
Ik sta op het punt een wii u te halen voor mijn zoontje, hij is helemaal into mariokart en mario in het algemeen.
Als ik het goed begrijp zit er bij die mk8 bundel maar 1 controller namelijk die gamepad. Wat voor een controller kan ik er dan het beste bijhalen om met 2 mensen te kunnen spelen, liefst gewoon het goedkoopste zonder bewegingsdingetjes aangezien ik alleen mk8 ga spelen voorlopig. Daarnaast wil ik ook news super mario u aanschaffen en volgens mij heb je daar ook dat motion gebeuren niet nodig. Dus kortom wat is een goedkope controleer voor erbij, wie heeft er advies?

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Goedkoop is een namaak uit china.. goed hangt af van je wensen maar ik zou voor een pro gaan.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Pro controller idd. Neem geen namaak.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• FRANSAD
bedankt voor je reactie, ik heb die pro ook gezien maar dan kan ik toch beter zo`n nintendo controller plus halen aangezien die ongeveer even duur is en wel motion gebeuren heeft? wil gewoon zo goedkoop mogelijk naar links en recht willen sturen snap je. :D

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
100% de Pro Controller. Beste Nintendo controller in tijden wat mij betreft.

Verwijderd

Topicstarter
Met alleen een WiiMote+ ga je het niet redden, daar komt later ook een nunchuck bij (20 euro extra) en met een beetje geluk ook nog een classic controller pro (nogmaals 20 euro extra).

Een Pro controller is, als je New Super Mario Bros U, Super Mario 3D World en MarioKart 8 gaat spelen steeds een betere controller dan de WiiMote+.

• FRANSAD
http://www.cheaptech.nl/pro-controller-wii-u-zwart

zou dit de echte zijn of imitatie?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nep.

Dit is wel een echte: http://www.redcoon.nl/B40...troller-Zwart_Accessoires

@Hieronder: de doos was niet duidelijk genoeg voor jou? ;)

Doe eens geen affiliate links posten...

[ Voor 146% gewijzigd door BM op 29-06-2014 20:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
100% namaak.

Kijk maar: http://youtu.be/vNuHx1DXZdQ?t=40s
Op de achterkant is geen informatie sticker / nintendo logo te zien.

En verder ook geen Wii U logo op de voorkant.
CyBeR schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:28:

@Hieronder: de doos was niet duidelijk genoeg voor jou? ;)
Jup, daar had ik nog niet eens op gelet.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 23:33 ]

• FRANSAD
oke dan haal ik wel zo`n originele erbij bedankt voor het reageren

Verwijderd

Topicstarter
Je zou bijna zo een neppe kopen, open schroeven en vergelijken met een originele controller.

Edit: dit is de binnenkant van een echte: http://www.egmnow.com/mod...-pro-controller-teardown/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2014 00:19 ]

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
FRANSAD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:41:
Ik sta op het punt een wii u te halen voor mijn zoontje, hij is helemaal into mariokart en mario in het algemeen.
Als ik het goed begrijp zit er bij die mk8 bundel maar 1 controller namelijk die gamepad. Wat voor een controller kan ik er dan het beste bijhalen om met 2 mensen te kunnen spelen, liefst gewoon het goedkoopste zonder bewegingsdingetjes aangezien ik alleen mk8 ga spelen voorlopig. Daarnaast wil ik ook news super mario u aanschaffen en volgens mij heb je daar ook dat motion gebeuren niet nodig. Dus kortom wat is een goedkope controleer voor erbij, wie heeft er advies?
http://www.nippon-yasan.c...pro-controller-black.html

Schijnen de echte te zin, en met de goedkoopste verzendmethode ben je weinig kwijt. Heb ik alleen van horen zeggen, de mijne is vanaf woensdag onderweg.

Volgende week start de 3 halen 2 betalen actie bij de MM weer. Misschien ook interessant voor mensen die nu een WiiU willen kopen. Lekker de goedkoopste halen met Nintendoland en MK8 daar halen in deze actie. Nog goedkoper :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 29-06-2014 00:11 ]

Ze bezuinigen toch ergens op, doorgaans op duurzaamheid.

Ik heb met eigen handen ondervonden dat chinese spullen die op eerste opzicht prima lijken te werken er ineens mee stoppen ;)

En wat betreft Nippon Yasan, dat schijnen echte te zijn. Probleem is dat je technisch gezien de duane omzijlt met het meest gebruikte truukje in het boek. Als je wel een nahaffing krijgt ben je duurder uit dan bijv. Amazon.

• mat.hi.as
Wat is het meest gebruikte truukje in het boek? :$

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

mat.hi.as schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:31:
Wat is het meest gebruikte truukje in het boek? :$
Op de formulieren aangeven dat het een "gift" is.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:13
De WW bundel is nu 249 bij MM, vanmiddag ga ik eens kijken of ik er een kan scoren!

• mat.hi.as
CyBeR schreef op zondag 29 juni 2014 @ 01:20:
[...]

Op de formulieren aangeven dat het een "gift" is.
Gelukkig, ik kende het wel

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
pro controller 32 euro inc verzending van play asia kies wel de jap versie , werkt prima op een eu console

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• mathelicious
Pewwy schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:06:
[...]

Volgende week start de 3 halen 2 betalen actie bij de MM weer. Misschien ook interessant voor mensen die nu een WiiU willen kopen. Lekker de goedkoopste halen met Nintendoland en MK8 daar halen in deze actie. Nog goedkoper :P
Begint dat morgen dan?

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:47
http://www.amazon.de/gp/p...=455353687&pf_rd_i=301128

Amazon.de 41 euro geen verzendkosten, op voorraad

[ Voor 27% gewijzigd door Zapato op 29-06-2014 10:45 ]

• Pewwy
Ja, begint morgen.

• mathelicious
Bedankt voor de opmerking dan, ik had bijna mariokart laten halen vandaag! Dat worden 4 spellen voor de prijs van 2 :)
Niet te vroeg juichen. MediaMarkt is niet bepaald de eerlijkste wat betreft acties.
- Het aanbod van Wii U games is sowieso al erg matig (Zelda? Mario 3D world? Nope.)
- Tijdens de actie kan je niet meer bestellen zodra de voorraad op is. Verwacht binnen een dag al het leuks weg.
- Ze verhogen de prijzen voordat de actie start. Mario Kart is nu 45 euro, maar verwacht dat ie morgen weer gewoon 55 is.

Deze actie is wel de enige manier om goedkoop aan Nintendo games te komen. Maar verwacht er niet teveel van.

De winkels zijn overgens anders hoor. Die hebben wellicht meer games en verhogen de prijzen misschien ook niet.

• Pewwy
mathelicious schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:08:
Bedankt voor de opmerking dan, ik had bijna mariokart laten halen vandaag! Dat worden 4 spellen voor de prijs van 2 :)
Altijd goed. Ik ga in de pauze van mijn werk ook even langs :P. Er staan nog een paar games op mijn lijstje die ik moet hebben.

• Gusev
Waar staat die actie vermeld? Ik kan het niet terugvinden op de website / folder.
Gusev schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:30:
Waar staat die actie vermeld? Ik kan het niet terugvinden op de website / folder.
Gelekt uit de folder die morgen uitkomt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ko1L6nPl.jpg
FRANSAD schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:41:
Ik weet niet of je al een Wii hebt. Maar als dat zo is kun je die controllers ook gebruiken op de WiiU.

• FRANSAD
Nee ik heb geen wii staan, vandaar dat ik er ook zo weinig van weet en een goedkope controller zoek, denk dat een wiimote ook al voldoende is als extra controller bij die mk8 bundel

• Pewwy
Gusev schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:30:
In de nieuwe folder inderdaad. Die ligt hier al.

• sk1nny666
gister ook een wii u binnen gehaald.
tot nu toe bevald die goed en het is heerlijk om weer nintendo game's te spelen.

wat me alleen tegen viel met new super mario bros dan je niet met 2 man kan spelen met 1 op een wii mote en de ander op de gamepad. (op de game pad kan je alleen maar blokjes neer zetten.) ik snap niet waarom ze dat zo hebben gedaan. ik zou daar graag gewoon keuze in hebben

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat zou anders een voordeel kunnen zijn voor 1 speler.

Verwijderd

Topicstarter
sk1nny666 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:50:
tot nu toe bevald die goed en het is heerlijk om weer nintendo game's te spelen.

wat me alleen tegen viel met new super mario bros dan je niet met 2 man kan spelen met 1 op een wii mote en de ander op de gamepad. (op de game pad kan je alleen maar blokjes neer zetten.) ik snap niet waarom ze dat zo hebben gedaan. ik zou daar graag gewoon keuze in hebben
Dat is voor de 5 player stand. 3D World heeft het "probleem" niet maar die kan je maximaal met 4 spelers spelen. Het is gewoon hoe ze dat spel ontworpen hebben, niets aan te doen dus ;)
sk1nny666 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:50:

Het was nog erger.... je kon vroeger alleen met Wii Remotes spelen. Niet met de pro-controllers. Dat is gelukkig opgelost met een patch.

• chokolademan2

Online is wel een serieuze uitdaging. M'n visite en vrienden om me heen kan ik consistent wel beaten. Maar online wordt nu al op ziek hoog niveau geraced.

• sk1nny666
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:17:
[...]

Dat is voor de 5 player stand. 3D World heeft het "probleem" niet maar die kan je maximaal met 4 spelers spelen. Het is gewoon hoe ze dat spel ontworpen hebben, niets aan te doen dus ;)
ja maar ik zou graag de keuze hebben hoe ik wil spelen :P

maar de pro controllers waren uit verkocht dus die is besteld en komt morgen binnen.

dan fatsoenlijk met ze 2e kunnen spelen.

-edit-

ander vraagje, ik kan aan nog zoon extra game code komen die bij mario kart 8 zit. kan ik daar gewoon een 2e van gebruiken op mijn account? of zit daar een max aan van 1 mariokart 8 key per account?

[ Voor 17% gewijzigd door sk1nny666 op 30-06-2014 12:46 ]

• Gusev
Ik wil een aantal games kopen en zat aan het volgende lijstje te denken, welke games moet ik links laten liggen volgens jullie ervaringen. Het zijn verschillende genres:

Must have:
- Super Mario 3D World
- Donkey Kong Tropical Freeze

Rest:
- Assassin's Creed Black Flag
- Call of Duty Ghosts
- Rayman Legends
- Splinter Cell Blacklist
- Tekken Tag Tournament
- Resident Evil Revelations
Gusev schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:55:
Ik wil een aantal games kopen en zat aan het volgende lijstje te denken, welke games moet ik links laten liggen volgens jullie ervaringen. Het zijn verschillende genres:

Must have:
- Super Mario 3D World
- Donkey Kong Tropical Freeze

Rest:
- Assassin's Creed Black Flag
- Call of Duty Ghosts
- Rayman Legends
- Splinter Cell Blacklist
- Tekken Tag Tournament
- Resident Evil Revelations
Ik heb van jouw lijstje "rest" Rayman en Tekken. Rayman mag je wel naar must have zetten, zeker als je ziet wat die kost. Tekken is een leuke fighter, maar ik vind Injustice een stuk leuker. Maar zowel Tekken als Injustice kosten ook geen drol meer. De rest van de games zijn de leukste in het genre voor de Wii U, dus ik denk dat je daar niet kan missen.

• Arunia
sk1nny666 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:49:
[...]

ja maar ik zou graag de keuze hebben hoe ik wil spelen :P

maar de pro controllers waren uit verkocht dus die is besteld en komt morgen binnen.

dan fatsoenlijk met ze 2e kunnen spelen.

-edit-

ander vraagje, ik kan aan nog zoon extra game code komen die bij mario kart 8 zit. kan ik daar gewoon een 2e van gebruiken op mijn account? of zit daar een max aan van 1 mariokart 8 key per account?
Het ligt er aan welke code je hebt gekregen.
Als dat die van de rode kaart is, dan heb je er niets aan. Diegene moet hem dan zelf registreren en het spel kiezen welke je wilt hebben. Dan kun jij die code die ze krijgen wel registreren aangezien dat een download code is.
Pagina: 1 ... 35 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic