Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
hcQd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:09:
Flashback had veel van dezelfde stijl als AW, maar is niet van Chahi.
Het is inderdaad een veelgemaakte fout. Maar Flashback leek qua stijl en poppetje natuurlijk ontzettend veel op Another World. Dus het is begrijpelijk.

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Je kan sterrenpunten niet naar eShop vouchers omzetten toch? Want oude Wii points kan je er wel nog mee kopen..

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Net even Another World gespeeld. Sfeer is nog steeds goed. Moeilijkheid ook! Kom (weer) niet voorbij het tweede scherm. Eerst WW afmaken, dan vol door met deze game.

Wat me wel opviel is dat deze nieuwe, ongespeelde game meteen in mijn quickmenu stond!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Topicstarter
C0nscious schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:21:
Je kan sterrenpunten niet naar eShop vouchers omzetten toch? Want oude Wii points kan je er wel nog mee kopen..
Nee, wel de Premium points van de deluxe Wii U.

Vandaag ff Pullblox World gedownload. Erg leuke puzzlegame en je krijgt korting als je de 3DS versie met dezelfde NNID gedownload had.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:49:
[...]

Nee, wel de Premium points van de deluxe Wii U.

Vandaag ff Pullblox World gedownload. Erg leuke puzzlegame en je krijgt korting als je de 3DS versie met dezelfde NNID gedownload had.
Ik zag het. Mn homeknopje op de gamepad begon blauw te knipperen. Nog nooit gehad/gezien, dus ik wist niet wat er gebeurde. Toen zag ik dat jij online was en dat spel begon te spelen :+

Verwijderd

Topicstarter
mat.hi.as schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 05:59:
[...]

Ik zag het. Mn homeknopje op de gamepad begon blauw te knipperen. Nog nooit gehad/gezien, dus ik wist niet wat er gebeurde. Toen zag ik dat jij online was en dat spel begon te spelen :+
Ik zie het wel vaker. Steeds als vrienden online zijn, je een spotpass of Miiverse bericht hebt.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

vliegnerd

Nintendo fan.

Sinds dinsdag "eindelijk" een Wii U in bezit. MK8 pakket besteld. En direct SM 3D World aangeschaft.

Briljant!!!

Vooral Super Mario 3D World is hier favoriet. Zowel bij mij als kids. (Zowel samen als apart).

Alleen jammer dat bij het MK8 pakket de "DVD versie" van het spel zit en niet de downloadversie. Met de kids heb ik liever geen krasbare schijfjes. Maar er zullen ook juist weer kopers zijn die liever een DVD hebben. Smaken verschillen.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Verwijderd

Topicstarter
De Wii U discs hebben een extra krasbestendige laag, dus dat moet niet een al te groot probleem veroorzaken. Tenzij je echt rare dingen gaat doen.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-11 10:32
Hoop niet dat ik ga vloeken in de kerk, maar wat is er zo leuk aan Super Smash Bros :$ ? Ik heb het in het verleden nooit wat aan gevonden. Ik bedoel, voor een vechtgame fanaat kan je Tekken Tag Tournament nemen voor de Wii U bv. Ik hoef niet perse met Nintendo figuren te knokken...

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Gusev schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:08:
Hoop niet dat ik ga vloeken in de kerk, maar wat is er zo leuk aan Super Smash Bros :$ ? Ik heb het in het verleden nooit wat aan gevonden. Ik bedoel, voor een vechtgame fanaat kan je Tekken Tag Tournament nemen voor de Wii U bv. Ik hoef niet perse met Nintendo figuren te knokken...
Het heeft mij ook nooit kunnen boeien maar gezien de hype er omheen zijn we een kleine minderheid ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Gusev schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:08:
Imho is Smash Bros een heel ander genre als bijv. Tekken, Street Fighter e.d. Kans is ook heel groot dat als je van dat soort games houdt, dat je Smash Bros onuitstaanbaar slecht vindt.

Het voordeel van Smash Bros is dat het vele malen toegankelijker is als "echte" fighters en daarmee uitermate geschikt voor een avondje met vrienden op de bank. Echte fighters zijn niet geweldig voor onervaren spelers. Zit er altijd 1 tussen die buiten proportioneel succesvol is door gewoon 1 aanval te spammen en dan is de lol er snel vanaf.

Ik ben geen die-hard fan van vechtspellen, maar ik vind Smash Bros ook weinig aan. Elementen die ik vervelend vind:
- Die uitzoomende camera
- Platforms
- Chaos
- Geen normale health balk, maar namate je meer damage krijgt slaan de tegenstanders je verder weg.

• Gusev
BlackMage schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:22:
[...]

Imho is Smash Bros een heel ander genre als bijv. Tekken, Street Fighter e.d. Kans is ook heel groot dat als je van dat soort games houdt, dat je Smash Bros onuitstaanbaar slecht vindt.

Het voordeel van Smash Bros is dat het vele malen toegankelijker is als "echte" fighters en daarmee uitermate geschikt voor een avondje met vrienden op de bank. Echte fighters zijn niet geweldig voor onervaren spelers. Zit er altijd 1 tussen die buiten proportioneel succesvol is door gewoon 1 aanval te spammen en dan is de lol er snel vanaf.

Ik ben geen die-hard fan van vechtspellen, maar ik vind Smash Bros ook weinig aan. Elementen die ik vervelend vind:
- Die uitzoomende camera
- Platforms
- Chaos
- Geen normale health balk, maar namate je meer damage krijgt slaan de tegenstanders je verder weg.
Je vat het echt perfect samen. Ik heb het wel eens gespeeld, maar ik word helemaal gek van die uitzoomende camera, snelle switchen van links en rechts door de platform jumps, nee het is echt niet mijn ding.

Ik stelde overigens de vraag, omdat ik bij zo onderhand elk interview met een Nintendo man (of vrouw) zie dat ze naar SSB refereren, en hoe geweldig de sales omhoog gaan als die uitgebracht wordt....

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
Super Smash Bros is ge-wel-dig. Het is een toegankelijke game die echter ook door "pro's" gespeeld kan worden, easy to learn and difficult to master. De gameplay en de balans is altijd ijzer sterk, ondanks de enorme hoeveelheid content en totaal verschillende fighters, items en stages. Het blijft je verrassen, het blijft zinnig om nieuwe technieken te oefenen. Ondanks de diepgang is de gameplay razend snel en doe je snel ff een potje spelen. Je kan het bloed serieus spelen bijv. online in een toernooi maar je kan het ook met een paar liter bier in je mik spelen met je vrienden op de bank. Ondanks dat het een zeer gewelddadige game is komt het zo totaal niet over, waardoor het een breed publiek aanspreekt. Bovendien is het uniek in zn genre en natuurlijk enorm nostalgisch.

Ik kan niet wachten op de volgende editie _/-\o_ GELUKKIG is het totaal niet te vergelijken met Tekken of DOA, dat heb ik altijd na 1 potje wel weer gezien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:53:
De Wii U discs hebben een extra krasbestendige laag, dus dat moet niet een al te groot probleem veroorzaken. Tenzij je echt rare dingen gaat doen.
Ik niet, maar mijn zoon van 5 kan heel rare dingen doen. Ben zo blij dat ik MK8 als download heb, hoef ook nooit meer het schijfje op te zoeken, afgezien van de krasbestendigheid.
Een disc zonder doosje in de la gooien en de controller er vervolgens achteraan zie ik persoonlijk niet als 'raar' gedrag voor kinderen.

Er zit een kraswerende laag op, maar zeker geen krasbestendige. Zelfs gorilla glass is niet krasbestendig, laat staan een dun laagje zacht plastic.

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:54:
Een disc zonder doosje in de la gooien en de controller er vervolgens achteraan zie ik persoonlijk niet als 'raar' gedrag voor kinderen.
Je kan kinderen best aan leren voorzichtig te zijn met bepaalde artikelen. Een disc wisselen moet dus geen enkel probleem zijn als je een paar keer voordoet hoe het moet en het belang ervan uitlegt aan het kind.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:57:
[...]

Je kan kinderen best aan leren voorzichtig te zijn met bepaalde artikelen. Een disc wisselen moet dus geen enkel probleem zijn als je een paar keer voordoet hoe het moet en het belang ervan uitlegt aan het kind.
Ik ben zelf ook kind geweest ;)

En was heel blij dat er toen nog cardridges waren :P

• BamSlam_
  • Niet online
BlackMage schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:54:
Moet je nagaan hoe raar mijn zoon kan doen ;)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Gisteren van mijn vrouw toch Mario Kart 8 gekregen.
Wel al even 1 time trial geraced om te proberen. Had al eerder een stukje gespeeld. En het ziet er echt mooit uit.
Ben al lang blij dat het hover gedeelte meer kosmetisch is dan ook daadwerkelijk een andere manier van rijden. Het vliegen blijft nog steeds een leuke toevoeging.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Arunia schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:18:
Ben al lang blij dat het hover gedeelte meer kosmetisch is dan ook daadwerkelijk een andere manier van rijden. Het vliegen blijft nog steeds een leuke toevoeging.
Niet helemaal. Als je namelijk bij een hoverdeel tegen elkaar botst krijg je een kleine boost, bijvoorbeeld.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Serieus, toen mijn zoontje vijf was hebben we hem al geleerd hoe hij een cd uit een cd-speler of wii haalt en deze netjes in het doosje doet.

• BamSlam_
  • Niet online
Heb ik hem ook geleerd hoor.. en dat doet hij inmiddels ook wel, maar toch vind ik die digital download erg comfortabel omdat ik nooit meer op zoek hoef naar de DVD.

Niet zulk goed nieuws voor Nintendo trouwens:
Philips wint Britse patentzaak van Nintendo

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

BamSlam_ schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:19:
Heb ik hem ook geleerd hoor.. en dat doet hij inmiddels ook wel, maar toch vind ik die digital download erg comfortabel omdat ik nooit meer op zoek hoef naar de DVD.

Niet zulk goed nieuws voor Nintendo trouwens:
Philips wint Britse patentzaak van Nintendo
Zoals ik ook op de FP zei; jammer dat Nintendo de ideeen voor haar 'innovatieve' conseoles bij elkaar zat.

Dit gaat Nintendo echt veel kosten aangezien de Wii U enorm veel verkocht is......tenzij ze Philips toestemming geven voor Hotel Mario 2 :P

"21 jaar DSL!"

Door het nieuws over de Cube controller adapter moest ik weer eens denken aan de die controllers. Persoonlijk vind ik het namelijk een hele fijne controller. Alleen die analoge triggers bevielen met niet. Wat ik er met name fijn aan vond was de knoppen layout, met die grote groene A knop en daaromheen de X, Y & B knoppen. Die layout maakte het zoveel simpeler om knoppen te herkennen en onthouden.
Op de WiiU krijg je steeds dezelfde knop met een andere letter en dan is het steeds denken waar die ook alweer zat. Ik hoop dan ook dat Nintendo deze layout ooit een keer terugbrengt.

The_Bird schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:38:
[...]

Zoals ik ook op de FP zei; jammer dat Nintendo de ideeen voor haar 'innovatieve' conseoles bij elkaar zat.
En wat is er "innovatief" aan het idee van Philips dan?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

The_Bird schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:38:
[...]

Gezien de -1 was men op de frontpage ook al niet zo onder de indruk van zo'n onzinnige uitspraak. Waarom denk je dat de deelnemers hier dat wel zullen zijn?
Patenten zijn in huidige vorm een kanker van de economie. Wordt flink tijd dat er iets aan gedaan gaat worden, zelfs als dat op korte termijn schadelijk zal zijn.

Maargoed, ontopic. Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen. Ik ben niet belast met veel juridische kennis, maar volgens mij zal deze uitspraak in de eerste instantie alleen gevolgen hebben voor dingen die zich in de UK hebben afgespeeld (als in: verkoopverbod en schade op basis van verkopen daar). Maar vermoedelijk zal onze trots (:r) niet lang wachten met rechtzaken in andere regio's.

Wat zal er gebeuren? Verkoopverbod van de Wii en de Wiimotes? Dat eerste zal niemand meer een zorg zijn, maar voor de Wiimotes is het wel vervelend. Ik ben sinds het sneuvelen van mijn namaak wiimote nog steeds op jacht naar een leuke deal. Maar als het zo ver komt dan kies ik wel eieren voor mijn geld en koop ik wel een bij de MediaMarkt.
BlackMage schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:27:
Patenten zijn in huidige vorm een kanker van de economie. Wordt flink tijd dat er iets aan gedaan gaat worden, zelfs als dat op korte termijn schadelijk zal zijn.

Maargoed, ontopic. Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen. Ik ben niet belast met veel juridische kennis, maar volgens mij zal deze uitspraak in de eerste instantie alleen gevolgen hebben voor dingen die zich in de UK hebben afgespeeld (als in: verkoopverbod en schade op basis van verkopen daar). Maar vermoedelijk zal onze trots (:r) niet lang wachten met rechtzaken in andere regio's.

Wat zal er gebeuren? Verkoopverbod van de Wii en de Wiimotes? Dat eerste zal niemand meer een zorg zijn, maar voor de Wiimotes is het wel vervelend. Ik ben sinds het sneuvelen van mijn namaak wiimote nog steeds op jacht naar een leuke deal. Maar als het zo ver komt dan kies ik wel eieren voor mijn geld en koop ik wel een bij de MediaMarkt.
Philips probeert in de VS een verkoopverbod op de WiiU te krijgen. En er lopen nog andere zaken.

Zoek eens naar Wii Play Motion. Dat is een rode WiiMote+ met een simpele Wii game. Vaak kun je die voor minder vinden van een losse Wiimote.

edit: nieuws: Tweaker bouwt Atari Lynx II om in Nintendo GameCube

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 20-06-2014 21:33 ]

Verwijderd

Alle cups met drie sterren kunnen halen... nu de time trials nog zien te verbeteren om zo alle stamps binnen te slepen. Ben gek op verzamelen :>
Deddiekoel schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:15:
[...]

Zoek eens naar Wii Play Motion. Dat is een rode WiiMote+ met een simpele Wii game. Vaak kun je die voor minder vinden van een losse Wiimote.
Ik was al een tijdje op jacht naar Wii Party U, daar krijg je een zwarte of witte Wii Remote Plus bij. En het spelletje kan ook nog wel eens leuk zijn.

Die heb ik vanmiddag maar besteld (zwart). Kostte 45 euro, nog zo'n 5 euro goedkoper dan de adviesprijs van een losse Wii Remote. De witte zijn wat breder beschikbaar en goedkoper. Maar heb een zwarte dock met zwarte accupacks dus dan lijkt een witte (of andere kleur) raar. Een losse (zwarte) had mogelijk gekund voor ~39 euro, maar op de plaatjes is het zo'n oude met motion plus er los aan vast, ondanks dat ik die niet gebruik heb ik daar geen zin in.

Blijf de Mario/Luigi/Princess/Yoshi wiimotes het mooiste vinden. Maar die passen al helemaal niet bij de rest van de spullen. Misschien dat ik ze nog wel eens koop voor verzamel doeleinden. Maar 200 euro voor 4 Wiimotes die ik nooit nodig heb is vrij zwaar :p
Volgens de FB pagina van WiiU NL komt de Mercedes DLC ook naar Nederland!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:47

DukeBox

loves wheat smoothies

BlackMage schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 00:49:
Blijf de Mario/Luigi/Princess/Yoshi wiimotes het mooiste vinden. Maar die passen al helemaal niet bij de rest van de spullen. Misschien dat ik ze nog wel eens koop voor verzamel doeleinden. Maar 200 euro voor 4 Wiimotes die ik nooit nodig heb is vrij zwaar :p
Zo zit ik te denken aan een mario en luigi setje samen met de hori wheel's.. en dat terwijl ik eigenlijk altijd met de pro controllers speel (en meer dan genoeg witte wheels + controllers heb).

Misschien als er nog een zooi banen bijkomen als DLC ga ik er nog eens over denken maar ben u eigenlijk gek als ik dat doe, alleen voor het kleurtje.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Bah, Ice Climber is gecensureerd in NES Remix... :+

DukeBox schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:32:
[...]

Zo zit ik te denken aan een mario en luigi setje samen met de hori wheel's.. en dat terwijl ik eigenlijk altijd met de pro controllers speel (en meer dan genoeg witte wheels + controllers heb).

Misschien als er nog een zooi banen bijkomen als DLC ga ik er nog eens over denken maar ben u eigenlijk gek als ik dat doe, alleen voor het kleurtje.
Ik weet hoe jeje voelt. Ik heb sinds de WiiU tòch nog twee Wiimote+ controllers aangeschaft (zwart & rood) en wilde toch bijpassende stuurtjes. Heb daarom zelfs via eBay een gouden stuurtje in laten vliegen. Mijn zwarte en rode stuurtje zijn wel nep maar die kostten dan ook geen drol.
Moet wel zeggen dat ik wèl met de Wii Wheel speel (ook in andere games).

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:45
Heb MK8 gezien op de wiiU en nu moet ik ook een wiiU hebben. Ik zag dat ie hier en daar af en toe voor 230 wordt aangeboden. Wat zijn naast MK8, Pikmin en SM3D nog de must-haves?
Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:34:
Heb MK8 gezien op de wiiU en nu moet ik ook een wiiU hebben. Ik zag dat ie hier en daar af en toe voor 230 wordt aangeboden. Wat zijn naast MK8, Pikmin en SM3D nog de must-haves?
Je zou de Wonderful 101 demo kunnen proberen. :)

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 11:03
Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:34:
Dat hangt helemaal af van je smaak. SM3D boeit mij helemaal niet, en MK8 heb ik alleen gekocht omdat er een gratis game bij zat (Pikmin!) en omdat het leuk is met vrienden. Anders had ik er geen 50 euro voor over.

Games die bij mij bovenaan staan zijn eerder Lego City, Batman Arkham City, Splinter Cell Blacklist, Pikmin, aankomende Zelda... toch wel een net andere smaak dan de gemiddelde tweaker hier.

• mat.hi.as
prutsger schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:01:
[...]

Dat hangt helemaal af van je smaak. SM3D boeit mij helemaal niet, en MK8 heb ik alleen gekocht omdat er een gratis game bij zat (Pikmin!) en omdat het leuk is met vrienden. Anders had ik er geen 50 euro voor over.

Games die bij mij bovenaan staan zijn eerder Lego City, Batman Arkham City, Splinter Cell Blacklist, Pikmin, aankomende Zelda... toch wel een net andere smaak dan de gemiddelde tweaker hier.
Hmm, ik ga SC:Blacklist eens proberen. Ik lees dat het off-tv play ook reuze handig is, wat toch eigenlijk een must is geworden (in die twee weken dat ik een WiiU heb :+). Ook niet zo duur tweedehands, ook een pre. Nu nog een trailer bekoekeloeren of het me ook echt aanspreekt, maar ik denk het wel. Een vorige SC met veel plezier gespeeld. Bedankt voor de tip!

• prutsger
mat.hi.as schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:09:
[...]

Hmm, ik ga SC:Blacklist eens proberen. Ik lees dat het off-tv play ook reuze handig is, wat toch eigenlijk een must is geworden (in die twee weken dat ik een WiiU heb :+). Ook niet zo duur tweedehands, ook een pre. Nu nog een trailer bekoekeloeren of het me ook echt aanspreekt, maar ik denk het wel. Een vorige SC met veel plezier gespeeld. Bedankt voor de tip!
Nog een bonustip dan: remote play heb ik maar kort geprobeerd maar vind ik bij SC:BL niet echt fijn. De game speelt zich veel in het donker af en dan zie je details niet lekker op een klein scherm wat ook nog eens beweegt in je handen. Daarnaast zijn de laadtijden enorm lang. Het duurt alles bij elkaar zo 5 minuten om op te starten en een missie te laden. Als je doodgaat sta je wel weer bijna instant op het laatste checkpoint though...

• Arunia
Mijn vrouw wil graag Wii U fit hebben. Maar uiteraard niet teveel betalen. :P
Maar ik zag de demo staan en weet dat met het balance board (welke wij bezitten) je 31 dagen gratis krijgt.
Kan nergens vinden of wanneer je de acitivity meter hebt, deze dan alsnog geactiveerd wordt of dat daar een beperkte tijd aan zat.
Bij het laatste koop ik wel ergens het spel met de meter zo goedkoop mogelijk.
Anders kan ik voor 30 euro of wellicht nog iets goedkoper klaar zijn.

Weet iemand hier hoe lang die actie goldt?

En hoe zit het met de taal van het spel mocht ik de gehele set uit duitsland halen?
Is dat nog steeds in het Duits of ligt dat tegenwoordig aan de console zelf?

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 23-06-2014 10:27 ]

Arunia schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:25:
Mijn vrouw wil graag Wii U fit hebben. Maar uiteraard niet teveel betalen. :P
Maar ik zag de demo staan en weet dat met het balance board (welke wij bezitten) je 31 dagen gratis krijgt.
Kan nergens vinden of wanneer je de acitivity meter hebt, deze dan alsnog geactiveerd wordt of dat daar een beperkte tijd aan zat.
Bij het laatste koop ik wel ergens het spel met de meter zo goedkoop mogelijk.
Anders kan ik voor 30 euro of wellicht nog iets goedkoper klaar zijn.

Weet iemand hier hoe lang die actie goldt?

En hoe zit het met de taal van het spel mocht ik de gehele set uit duitsland halen?
Is dat nog steeds in het Duits of ligt dat tegenwoordig aan de console zelf?
Meeste EU titels zijn meertalig en de WiiU switcht zelf. Duitsland schijnt wel tricky te zijn maar volgens mij zit je met Wii Fit wel goed.
De actie die er was/is geld voor de download van Wii Fit U. Die is gratis en als je binnen 30 dagen een Fit meter registreert blijft hij gratis.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

Emiel1984

Made in NL

RayNbow schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:41:
[...]

Je zou de Wonderful 101 demo kunnen proberen. :)
Heeft iemand toevallig ook last van dat dit (of een ander) gedownload spel de WiiU laat 'crashen' tijdens het spelen ? Met fysieke schijfjes heb ik nooit problemen. Met crashen bedoel ik dat ik de power knop zelf +4 seconden ingedrukt moet houden omdat de console niet meer reageert.

Dit spel crasht bijna altijd bij mij. Dit gebeurt altijd als er veel gebeurt in het spel en er snel en vaak knoppen worden ingedrukt. |:(

Als ik het me goed herinner heb ik de output dan enkel naar de controller staan en de TV uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Emiel1984 op 23-06-2014 10:38 ]

[LTS][MTS][HTS]

Emiel1984 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:36:
[...]

Heeft iemand toevallig ook last van dat dit (of een ander) gedownload spel de WiiU laat 'crashen' tijdens het spelen ? Met fysieke schijfjes heb ik nooit problemen. Met crashen bedoel ik dat ik de power knop zelf +4 seconden ingedrukt moet houden omdat de console niet meer reageert.

Dit spel crasht bijna altijd bij mij. Dit gebeurt altijd als er veel gebeurt in het spel en er snel en vaak knoppen worden ingedrukt. |:(

Als ik het me goed herinner heb ik de output dan enkel naar de controller staan en de TV uit.
Als je dat met elk download spel hebt dan lijkt me wel dat er iets ernstigs aan de hand is, mogelijk kapotte storage. Je zou eens kunnen proberen om een spel over te plaatsen naar een externe usb harddisk en kijken of het daar ook nog fout gaat.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

Emiel1984

Made in NL

BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:44:
[...]

Als je dat met elk download spel hebt dan lijkt me wel dat er iets ernstigs aan de hand is, mogelijk kapotte storage. Je zou eens kunnen proberen om een spel over te plaatsen naar een externe usb harddisk en kijken of het daar ook nog fout gaat.
Ik heb maar 1 (Volledig) gedownload spel, Wonderful 101.
Dus geen vergelijkingsmateriaal helaas.

[LTS][MTS][HTS]

• Arunia
Deddiekoel schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:35:
[...]

Meeste EU titels zijn meertalig en de WiiU switcht zelf. Duitsland schijnt wel tricky te zijn maar volgens mij zit je met Wii Fit wel goed.
De actie die er was/is geld voor de download van Wii Fit U. Die is gratis en als je binnen 30 dagen een Fit meter registreert blijft hij gratis.
Thanks. Kom het nu trouwens tegen op de site van Nintendo zelf.

Je kunt de demo gewoon spelen.
Wanneer je de Fit Meter registreert (maakt niet uit of dit binnen de 30 dagen of na die 30 dagen is), dan is het spel geactiveerd. Dus ga er eentje bestellen.
Amazon is ook niet meer zo goedkoop zo te zien.

• Trishul
prutsger schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:01:
[...]

Voor dat soort games heb ik een andere (betere) console, een PS4. In eerste instantie zou ik pas een wiiU kopen als Metroid uitkomt, maar die is voorlopig nog steeds niet aangekondigd waardoor dat weleens 2016 zou kunnen worden. MK8 vond ik geweldig om te zien, omdat ik de gamecube versie ongelooflijk veel gespeeld heb, en het geweldig was om de opgefriste maps te zien en de maps met water, allemaal in HD eindelijk.

De wiiU koop ik primair voor MK8, SM3D, Pikmin en later Xenoblade, Zelda en Metroid.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:19

Nitai

Live the life you love.

Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:37:
[...]

Voor dat soort games heb ik een andere (betere) console, een PS4. In eerste instantie zou ik pas een wiiU kopen als Metroid uitkomt, maar die is voorlopig nog steeds niet aangekondigd waardoor dat weleens 2016 zou kunnen worden. MK8 vond ik geweldig om te zien, omdat ik de gamecube versie ongelooflijk veel gespeeld heb, en het geweldig was om de opgefriste maps te zien en de maps met water, allemaal in HD eindelijk.

De wiiU koop ik primair voor MK8, SM3D, Pikmin en later Xenoblade, Zelda en Metroid.
Idd. Heb ook de Wii U vorige week aangeschaft, puur vanwege Mario Kart (en Donkey Kong Country en Super Smash Bros). Verder mogen de kleintjes hier op gamen en game ik wel op de PS4.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• prutsger
[...]

Metroid staat ook altijd bovenaan mijn lijstje maar idd nog niet aangekondigt. Maar meer dan 1 console vind ik het geld niet waard, zoveel game ik niet en die tijd wordt ook nog eens gedeeld met de pc. Dus wel heerlijk dat er eindelijk wat serieuzere spellen (Batman, Splinter Cell) op een Nintendo platform zijn, dat miste ik bij de Wii wel heel erg.

Edit:
Ik vergeet AC3 helemaal, daar heb ik de WiiU immers vooral om gekocht destijds.

[ Voor 4% gewijzigd door prutsger op 23-06-2014 14:11 ]

• Trishul
prutsger schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:09:
[...]

Metroid staat ook altijd bovenaan mijn lijstje maar idd nog niet aangekondigt. Maar meer dan 1 console vind ik het geld niet waard, zoveel game ik niet en die tijd wordt ook nog eens gedeeld met de pc. Dus wel heerlijk dat er eindelijk wat serieuzere spellen (Batman, Splinter Cell) op een Nintendo platform zijn, dat miste ik bij de Wii wel heel erg.

Edit:
Ik vergeet AC3 helemaal, daar heb ik de WiiU immers vooral om gekocht destijds.
Vergeet ook Watch Dogs, COD:AW en Project Cars niet, ook waardevolle 3rd party toevoegingen aan de najaars-line-up van de wiiU.
[...]

Mocht je geen Wii hebben gehad dan moet je echt de Metroid Prime Trilogy eens proberen. Niet HD, maar denk niet dat dat de pret zal drukken gezien de goeie art-direction. Wii controls maken het af.

Maar gezien je enthousiasme voor Metroid, schat ik wel in dat je Prime al hebt gespeeld.

• Trishul
Deddiekoel schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:27:
[...]

Mocht je geen Wii hebben gehad dan moet je echt de Metroid Prime Trilogy eens proberen. Niet HD, maar denk niet dat dat de pret zal drukken gezien de goeie art-direction. Wii controls maken het af.

Maar gezien je enthousiasme voor Metroid, schat ik wel in dat je Prime al hebt gespeeld.
Heb deel 1 en 2 gespeeld op de gamecube, de wii (en dus deel 3) heb ik niet gehad.

Eigenlijk zou Nintendo nog meer oude IP's moeten reviven, zoals F-Zero (zie je t al voor je, 16 ships op 720p 60FPS :9~ ) en Waverace. MSFT en Sony zijn er ook mee begonnen, en Nintendo zelf ook voorzichtig (Star Fox?) dus wie weet...

• Gusev
Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:24:
[...]

Vergeet ook Watch Dogs, COD:AW en Project Cars niet, ook waardevolle 3rd party toevoegingen aan de najaars-line-up van de wiiU.
Waaaat, komt Project CARS uit voor de Wii U? En dat in November dit jaar? Waarom wist ik dat niet, ge-wel-dig! Thanks.
Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:24:
[...]

COD:AW komt niet voor de Wii U. Anders hadden ze echt wel een pre-order optie op de site gezet (die er voor alle andere platformen wel is).

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:00:
[...]

COD:AW komt niet voor de Wii U. Anders hadden ze echt wel een pre-order optie op de site gezet (die er voor alle andere platformen wel is).
Dat hadden ze bij Ghosts ook niet gedaan ;) De kans is aanwezig dat hij wel komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 15:10 ]

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Toch valt het mij allemaal niets tegen met m'n Wii U! Mario Kart 8 is fantastisch, leuker als welke game op m'n PS4 tot nu toe. Leuke en snelle menu toegang met m'n Wii U GamePad. En als ik zo op dit forum elke keer weer zie welke spellen ik nog kan spelen hoor je mij niet klagen! >:)
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:09:
[...]

Dat hadden ze bij Ghosts ook niet gedaan ;) De kans is aanwezig dat hij wel komt.
http://www.vgchartz.com/g...e=&minSales=0&results=200

21,5 miljoen verkocht. 160 duizend voor Wii U.

Dat is 0,7%.

Natuurijk draait het er om of de verkoop van die 160.000 genoeg opleverde dat de kosten van het porten e.d. eruit gehaald is. Maar iets zegt me van niet.

Ik denk dat we eerder wereldkampioen worden dan dat er nog een Call of Duty komt voor de Wii U.

Als ik met VGCharz een onbetrouwbare bron heb gebruikt, mijn excuses :P

• Gusev
Mocht je nog geen Wii U hebben grijp je kans! Bij de Intertoys nu de Premium editie incl Nintendo Land voor €224,98! http://www.intertoys.nl/g...ium-pack-32gb-590944.html

Als je dan bv Mario Kart 8 erbij lost koopt bij een websop voor 49,99 heb je voor €275,- 3 spellen (incl. de gratis uit te zoeken game)

• mat.hi.as
Dat is best een nette prijs als je een hekel hebt aan tweedehands consoles :)
Zo geweldig is die aanbieding niet. Momenteel wel de goedkoopste manier om een Wii U te krijgen, maar een Mario Kart bundel kost maar een tientje meer. Om Nintendoland hoef je het niet te doen. Maar elk tientje is mooi meegenomen natuurlijk.

• mat.hi.as
BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:51:
Zo geweldig is die aanbieding niet. Momenteel wel de goedkoopste manier om een Wii U te krijgen, maar een Mario Kart bundel kost maar een tientje meer. Om Nintendoland hoef je het niet te doen. Maar elk tientje is mooi meegenomen natuurlijk.
ik kom voor die bundel op minstens 288 euro bij budgetgaming? Via de pricewatch zelfs nog hoger (een euro :P)

edit: Nintendoland vind ik best grappig. Heb het bij mijn tweedehands Wii U gekregen, dus ik heb er niet over hoeven twijfelen :+. Zitten leuke dingetjes in, en zonder dat had mn vriendin nooit Pikmin ontdekt :). Er zitten wel grappige dingen in om samen te spelen, maar na alles een paar keer te hebben gedaan, is het inderdaad wel over. Geen must-have, maar je hoeft er niet met een grote boog omheen te lopen :P

[ Voor 27% gewijzigd door mat.hi.as op 23-06-2014 15:56 ]

mat.hi.as schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:54:
[...]

ik kom voor die bundel op minstens 288 euro bij budgetgaming? Via de pricewatch zelfs nog hoger (een euro :P)

edit: Nintendoland vind ik best grappig. Heb het bij mijn tweedehands Wii U gekregen, dus ik heb er niet over hoeven twijfelen :+. Zitten leuke dingetjes in, en zonder dat had mn vriendin nooit Pikmin ontdekt :). Er zitten wel grappige dingen in om samen te spelen, maar na alles een paar keer te hebben gedaan, is het inderdaad wel over. Geen must-have, maar je hoeft er niet met een grote boog omheen te lopen :P
13 euro dan :P

En je hoeft inderdaad niet met een boog om Nintendoland heen te lopen. Het is niet giftig ofzo. Maar ik schat de waarde van het spel in op circa 2 euro. En dan alleen voor de Nintendo punten die je erbij krijgt. Dus als je 13 euro toe krijgt heb je alsnog 15 euro winst.

Ik heb mijne ook bij mijn Premium bundel gekregen (aanbieding 190 euro destijds, lucky :)). Maar ik heb oprecht medelijden met iedereen die er 50 euro voor heeft betaald.

• Gusev
BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:51:
Maar zeg je dan ook meteen dat Nintendo Land dat tientje niet waard is :P ?

• mat.hi.as
BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:09:
[...]

En je hoeft inderdaad niet met een boog om Nintendoland heen te lopen. Het is niet giftig ofzo. Maar ik schat de waarde van het spel in op circa 2 euro. En dan alleen voor de Nintendo punten die je erbij krijgt. Dus als je 13 euro toe krijgt heb je alsnog 15 euro winst.

Ik heb mijne ook bij mijn Premium bundel gekregen (aanbieding 190 euro destijds, lucky :)). Maar ik heb oprecht medelijden met iedereen die er 50 euro voor heeft betaald.
Ahh, je bedoelt inclusief MK8. Dan komt het inderdaad wat meer bij elkaar :P. 50 euro is inderdaad waaay too much, maar voor 10/15 euro is het leuk vermaak, zeker met 2+ mensen

• Gusev
BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:09:
[...]

Waah 190 euro? Dat is wel heel goedkoop!
Nintendoland heeft ook nog Wii Remotes met motion plus nodig en de kans dat je die nog hebt liggen is klein (meeste Wii's zullen nog van de pre-motionplus tijd zijn). En als je toch Wii Remotes+ moet aanschaffen dan kan je zo 'gratis' Wii Party U krijgen waarvan ik denk (ik wacht nog op mijne) dat dit meer plezier geeft in gezelschap dan Nintendoland.

• Gusev
BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:20:
Nintendoland heeft ook nog Wii Remotes met motion plus nodig en de kans dat je die nog hebt liggen is klein (meeste Wii's zullen nog van de pre-motionplus tijd zijn). En als je toch Wii Remotes+ moet aanschaffen dan kan je zo 'gratis' Wii Party U krijgen waarvan ik denk (ik wacht nog op mijne) dat dit meer plezier geeft in gezelschap dan Nintendoland.
Wii remotes nodig? Huh? Nou die heb ik zeker niet liggen...
Gusev schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:22:
[...]

Wii remotes nodig? Huh? Nou die heb ik zeker niet liggen...
Als je met meer dan 1 persoon wilt spelen dan heb je toch echt extra controllers nodig. En Nintendoland werkt alleen met de gamepad en Wii Remotes, niet pro-controllers.

• Gusev
BlackMage schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:23:
[...]

Als je met meer dan 1 persoon wilt spelen dan heb je toch echt extra controllers nodig. En Nintendoland werkt alleen met de gamepad en Wii Remotes, niet pro-controllers.
Dankje, ik wil dus een Pro controller erbij kopen, maar inderdaad, volgens mij is dit geen interessante bundel voor mij. Dan maar ergens een Mario Kart 8 bundel scoren.

edit: voor de mensen die de andere bundel niet zo interessant vonden, bij GameMania is de Mario Kart 8 bundel nu €279,-. Scheelt niet veel met de Pricewatch, maar toch prettig als je de console in een winkel wilt ophalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Gusev op 23-06-2014 16:31 ]

Gusev schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:27:
[...]

Dankje, ik wil dus een Pro controller erbij kopen, maar inderdaad, volgens mij is dit geen interessante bundel voor mij. Dan maar ergens een Mario Kart 8 bundel scoren.
Je bent alsnog goedkoper uit, zelfs als je Nintendoland direct bij het vuil gooit (ook zonde, leuk reserve doosje voor als die van een echt spel stuk gaat :P). Maar het verschil is niet zo groot dat je als een kip zonder kop dat ding moet gaan bestellen. Dus als je nog twijfelt, twijfel rustig verder. Als je toch al wilde bestellen, sta vrij :)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:40
Iedereen zijn eigen mening, maar ik weet wel dat ik met heel veel vrienden hier erg veel plezier heb gehad en nog steeds heb, met Nintendoland. Ik heb dan ook drie WiiMotes met Motion plus liggen, maar die multiplayer minigames zijn echt geniaal als je met een leuk clubje bent.
Singleplayer is het minder interessant, maar ook dan is er wel lol aan te beleven, vooral dat DK spel is erg lastig maar leuk om te doen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Nintendoland valt en staat idd bij het aantal deelnemers. Met zijn vijven is het bijna briljant. In je eentje vrijwel nutteloos. Vanaf 3 spelers wordt het leuk imho.

• BamSlam_
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:37:
Eigenlijk zou Nintendo nog meer oude IP's moeten reviven, zoals F-Zero (zie je t al voor je, 16 ships op 720p 60FPS :9~ ) en Waverace.
Inderdaad, gimme een nieuwe F-Zero en een nieuwe Wave Race voor de Wii U! Please, Ninty! _/-\o_
F-Zero wordt ook eens flink tijd inderdaad :) Maar een Wii U Kid Icarus lijkt me ook erg leuk. Die franchise moeten ze grijpen, zie ik wel toekomst in :) Helaas ziet Nintendo dat niet en Sora is er ook niet meer.
Ik hoef niet per se een Kid Icarus op de Wii U, Sakurai heeft ons dit al gegeven:

<3 Palutena

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:13
Beste tweakers, ik vraag mij af in hoeverre de WiiU ook een mediacenter is?
Kan je er bijvoorbeeld video op afspelen vanaf je computer of harde schijf?
Hoe gebruik jij de WiiU, behalve als gameconsole?

Na de E3 ben ik wel overtuigd dat ik de WiiU wil hebben maar het blijft een aardig duur apparaat als de must-haves er ook nog bij komen, met deze functie erbij vervult hij twee belangrijke taken en maakt de aankoop gerechtvaardigd. Bedankt!
mathelicious schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:26:
Beste tweakers, ik vraag mij af in hoeverre de WiiU ook een mediacenter is?
Er is een Netflix app. Verder kun je met de ingebouwde browser HTML5 videos afspelen. De YouTube app is (de laatste keer dat ik checkte) best bagger, dus daarvoor kun je het beste gewoon de browser gebruiken.
Kan je er bijvoorbeeld video op afspelen vanaf je computer of harde schijf?
Via een webserver: Wii U browser can play MP4 files from a computer

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 16:15
Toki tori 2+ is in de aanbieding voor €2,99. Net ff gespeeld, geinig spel :-)

Verwijderd

Kijkt er niemand uit naar Splatoon?

Lijkt me erg vermakelijk.
De youtube app op de Wii U is niets mee mis hoor. Is redelijk vlot en je kan op de TV kijken terwijl je op de gamepad de comments ofzo leest. Werkt vele malen beter dan wat er op de gemiddelde smart tv beschikbaar is. En het belangrijkste is nog dat er geen reclame in de app zit. Die zal je ongetwijfeld via de browser wel voorgeschoteld krijgen.

Ik heb een iPad + onofficiele premium youtube app (ook geen reclame) + Apple TV (voor airplay) in mijn ogen perfecte opstelling voor youtube op de tv, maar de Wii U doet het daar echt niet veel onder. Als ik beiden niet beschikbaar heb sluit ik liever een HDMI kabel aan op een laptop dan een andere youtube-oplossing te gebruiken.

Ik heb ook een maandje Netflix geprobeerd. De netflix-app op de Wii U loopt net als de youtube app ver voor op andere oplossingen, inclusief andere consoles en mijn smart-tv. (Smart tv is traag en klungelige interface, andere consoles gebruiken heel veel energie en maken lawaai)

Maar voor "op een andere manier verkregen videobestanden" om het maar even zo te noemen, kan de Wii U weinig leveren. Als dit het doel is kan je beter een goedkope mediaplayer kopen. Die kosten nog maar zo'n 50 euro. Oude pc's (vanaf ~core2duo, met iets meer dan standaard onboard video of vanaf de i3-5-7 met standaard onboard video) zijn ook prima en eenvoudig te herbruiken als mediaplayer met de software OpenELEC (die installeer je in plaats van je oude besturingssysteem).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:56:
Kijkt er niemand uit naar Splatoon?

Lijkt me erg vermakelijk.
Het ziet er uit als een erg goede, leuke, online shooter. Iets wat voor Nintendo redelijk uniek is, dus ja ;) ik kijk er erg naar uit.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:13
RayNbow schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:35:
[...]

Er is een Netflix app. Verder kun je met de ingebouwde browser HTML5 videos afspelen. De YouTube app is (de laatste keer dat ik checkte) best bagger, dus daarvoor kun je het beste gewoon de browser gebruiken.

[...]

Via een webserver: Wii U browser can play MP4 files from a computer
Netflix was ik van op de hoogte, heb alleen (nog) geen abonnement daarop.
Die oplossing via een webserver is wel een uitkomst, hopelijk zijn de eisen aan het soort MP4 niet te streng. Mijn Sony Bravia moet ook MP4 slikken maar dat is heel beperkt gebleken :/
youtube op de 3DS is ook al zo'n fijne app 8)7
BlackMage schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:10:
Maar voor "op een andere manier verkregen videobestanden" om het maar even zo te noemen, kan de Wii U weinig leveren. Als dit het doel is kan je beter een goedkope mediaplayer kopen. Die kosten nog maar zo'n 50 euro. Oude pc's (vanaf ~core2duo, met iets meer dan standaard onboard video of vanaf de i3-5-7 met standaard onboard video) zijn ook prima en eenvoudig te herbruiken als mediaplayer met de software OpenELEC (die installeer je in plaats van je oude besturingssysteem).
Het gaat mij juist om het afspelen van mijn films en series uit 'alternatieve bron' O-)

Ik ben niet zo'n geweldige computertechneut maar ik denk dat die webserver optie wel te proberen valt, mocht iemand hier weten waaraan een MP4 moet voldoen om te spelen op de WiiU dan hoor ik het graag!
mathelicious schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:21:
[...]

Netflix was ik van op de hoogte, heb alleen (nog) geen abonnement daarop.
Die oplossing via een webserver is wel een uitkomst, hopelijk zijn de eisen aan het soort MP4 niet te streng. Mijn Sony Bravia moet ook MP4 slikken maar dat is heel beperkt gebleken :/
youtube op de 3DS is ook al zo'n fijne app 8)7

[...]

Het gaat mij juist om het afspelen van mijn films en series uit 'alternatieve bron' O-)

Ik ben niet zo'n geweldige computertechneut maar ik denk dat die webserver optie wel te proberen valt, mocht iemand hier weten waaraan een MP4 moet voldoen om te spelen op de WiiU dan hoor ik het graag!
Je kan met een programma zoals handbrake (open source) video omzetten naar MP4. MKV en MP4 zijn geen codecs maar wrappers, dus in theorie is zo'n conversie snel gebeurd. Alleen even uitproberen welke audio de Wii U accepteerd, zou me niets verbazen als AC3 niet gaat werken en dat de audiostream naar AAC getranscode moet worden.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Je kan ook met een synology direct naar mp4 transcoderen, de truuk is alleen via filestation af te spelen (en niet video station). mp3 werkt overigens ook.

BlackMage schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:10:
De youtube app op de Wii U is niets mee mis hoor. Is redelijk vlot en je kan op de TV kijken terwijl je op de gamepad de comments ofzo leest.
Dat kan met de browser ook. Je kunt zelfs terwijl je de video op de tv afspeelt naar een andere pagina bladeren.
En het belangrijkste is nog dat er geen reclame in de app zit. Die zal je ongetwijfeld via de browser wel voorgeschoteld krijgen.
AFAIK heb ik nog geen reclame voorgeschoteld gekregen in de Wii U browser, maar zo vaak gebruik ik het niet.

De YouTube app was iig brak:
WiiU youtube app slow?
The Youtube app is atrocious

Maar blijkbaar kwamen de Google devvers een keer van hun luie reet en hebben ze lopen sleutelen aan de app:
Is the Youtube App as terrible as I think?

RayNbow schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 07:34:
[...]

Dat kan met de browser ook. Je kunt zelfs terwijl je de video op de tv afspeelt naar een andere pagina bladeren.

[...]

AFAIK heb ik nog geen reclame voorgeschoteld gekregen in de Wii U browser, maar zo vaak gebruik ik het niet.

De YouTube app was iig brak:
WiiU youtube app slow?
The Youtube app is atrocious

Maar blijkbaar kwamen de Google devvers een keer van hun luie reet en hebben ze lopen sleutelen aan de app:
Is the Youtube App as terrible as I think?
Als ik kijk naar die datums dan zijn die negatieve meningen nog van nadat ik het had geprobeerd. 8)7

Dus of ze overdrijven of ik ben heel snel tevreden... Maar then again ik heb nooit zoekacties gedaan enzo, slechts een paar videos van mijn subscriptions gekeken.

• Arunia
Nog even terugkomend op het Wii Fit U verhaal.

Die 31 dagen demo was tijdelijk te downloaden t/m 31 januari.
Het activeren (mits toen gedownload, wat wij dus niet hadden) is nog wel mogelijk dmv een fit meter.

Gisteren hier dus achter gekomen. Maar goed, ondertussen gewoon via de store Wii Fit U aangeschaft. alleen nu nog het spel uitproberen.
Arunia schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:49:
Nog even terugkomend op het Wii Fit U verhaal.

Die 31 dagen demo was tijdelijk te downloaden t/m 31 januari.
Het activeren (mits toen gedownload, wat wij dus niet hadden) is nog wel mogelijk dmv een fit meter.

Gisteren hier dus achter gekomen. Maar goed, ondertussen gewoon via de store Wii Fit U aangeschaft. alleen nu nog het spel uitproberen.
Ah ok, ik dacht dat ze die actie nog een keer hadden gedaan. Prima actie, maar nu heb ik alleen wel een app die Wii Fit U (Promo) heet... Iets waar ik me aan kan storen...

• Gusev
Is het mogelijk om via de volgende opstelling Surround Sound te krijgen vanuit de Wii U:

Wii U >>hdmi kabel>> TV
TV >>analoge audio kabel>> versterker (zonder hdmi of digitale audio aansluitingen)

• mat.hi.as
Ik heb geen idee of dit toegevoegde waarde is, maar mijn geluid doet dit:

Wii U >> HDMI >> TV >> zo'n rood-witte kabel, 2 stekkertjes in de tv >> boxjes (goedekope gevallen, 2.1). Of dat surround oplevert weet ik niet :+

• Gusev
mat.hi.as schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:
Ik heb geen idee of dit toegevoegde waarde is, maar mijn geluid doet dit:

Wii U >> HDMI >> TV >> zo'n rood-witte kabel, 2 stekkertjes in de tv >> boxjes (goedekope gevallen, 2.1). Of dat surround oplevert weet ik niet :+
Precies die opstelling bedoel ik, alleen dan heb ik een 5.1 setje waar de root-witte kabel naar toe moet :)

• mat.hi.as
Dat werkt, er komt geluid uit mn boxen. Maar ik neem aan dat je wilt weten of je 5.1 surround oplevert? Die vraag kan ik dus niet beantwoorden :). Ik weet niet eens of de Wii U dat ondersteunt :P

• gazhims3lv
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12-2024
Zit er aan te denken een Wii U aan te schaffen.. Iemand een idee waar de Mario Kart 8 bundel het goedkoopst is?

• Gusev
gazhims3lv schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:52:
Zit er aan te denken een Wii U aan te schaffen.. Iemand een idee waar de Mario Kart 8 bundel het goedkoopst is?
Yup, bij Game Mania momenteel 279 euro. Zie vorige pagina.

• Gusev
mat.hi.as schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:52:
Dat werkt, er komt geluid uit mn boxen. Maar ik neem aan dat je wilt weten of je 5.1 surround oplevert? Die vraag kan ik dus niet beantwoorden :). Ik weet niet eens of de Wii U dat ondersteunt :P
De Wii U ondersteund het wel, maar als ik dit lees staat mijn/onze opstelling hier niet tussen:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=500865

• mat.hi.as
Gusev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:55:
[...]

De Wii U ondersteund het wel, maar als ik dit lees staat mijn/onze opstelling hier niet tussen:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=500865
Duidelijk. Er is maar 1 manier, en onze manier voldoet daar duidelijk niet aan. Dat is helaas voor jou een groter probleem dan voor mij :9. Maakt het veel uit, 5.1/stereo? Zelf geen ervaringen meer met gamen.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Gusev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:44:
Is het mogelijk om via de volgende opstelling Surround Sound te krijgen vanuit de Wii U:

Wii U >>hdmi kabel>> TV
TV >>analoge audio kabel>> versterker (zonder hdmi of digitale audio aansluitingen)
Ik heb deze aangeschaft (pricewatch: Nintendo Wii Component AV Cable) om het beeld naar mn TV en geluid naar mn boxen te leiden. (Settings om geluid over zowel HMDI als Component te sturen staan in het System Menu van de WiiU)

Edit: dit is natuurlijk geen 5.1

Omelette du fromage!

• Gusev
mat.hi.as schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:59:
[...]

Duidelijk. Er is maar 1 manier, en onze manier voldoet daar duidelijk niet aan. Dat is helaas voor jou een groter probleem dan voor mij :9. Maakt het veel uit, 5.1/stereo? Zelf geen ervaringen meer met gamen.
Nah niet echt, alleen bij sommige spellen (bv Resident Evil) vind/vond ik het altijd wel leuk dat je bv linksachter (linker box) iets hoort en dan ook echt op zij kijkt :D

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Gusev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:53:
[...]

Yup, bij Game Mania momenteel 279 euro. Zie vorige pagina.
Intertoys 275

"21 jaar DSL!"

• Gusev
Niet alle Intertoys winkels! Bij Intertoys is zelfs de Nintendo Land pakket 225 euro. Maar ook die is bijna nergens te krijgen. Dus 279 incl. Mario Kart 8 en incl. bonus game is een prima aanbieding vind ik zelf en bij alle Game Mania's te verkrijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 25-06-2014 14:12 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Gusev schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:44:
Wii U >>hdmi kabel>> TV
Nee, de Wii U (Voor Wii U games) doet alleen surround over LPCM 5.1 (waar de Wii en GC nog Dolby Prologic II ondersteunden).
Zolang je tussen de bron (de Wii U) en je surround(!) versterker HDMI hebt en deze LPCM ondersteund (doen de meeste) dan kun je surround geluid hebben. Alle andere gangbare digitale vormen hebben officieel te weinig bandbreedte voor LPCM (sporadisch wordt bistream 5.1 ondersteund).

Pagina: 1 ... 34 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic