Asus G501
Eens met bovenstaande. Over ZombiU gesproken. Ik heb de demo gedownload, maar ik kom niet verder dan de eerste ruimte in die crèche haha. Geen idee waar ik heen moet of wat ik moet doenDeddiekoel schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:16:
[...]
Ik denk dat inmiddels iedereen een WiiU koopt voor de Nintendo games. Ik ook.
Neemt niet weg dat ik ook graag nog wat games van andere devs zou willen zien. Ik heb alleen een WiiU dus ik ben blij met Watch_Dogs en project CARS.
Dat Watch_Dogs waarschijnlijk niet gaat verkopen is bijna een feit. Neemt niet weg dat ik hoop dat Ubi er echt moeite in heeft gestoken om de game interessant te maken op de WiiU en dan doel ik met name op het gebruik van de Gamepad. Ik hoop dus niet zozeer dat het een commercieel succes wordt maar eerder een voorbeeld van hoe dit soort games interessanter worden op de WiiU. Ubi heeft dat als enige al eens gedaan met ZombiU en daar zat nog veeeeeel ruimte voor verbetering in. Een commercieel succes zou alleen maar mooi zijn zodat Ubi de games die het al heeft liggen uitbrengt en eindelijk eens begint aan de opvolger van ZombiU ;-)
Het probleem is dat "moeite in steken" letterlijk vertaald kan worden naar "gaat geld kosten". En de uitgevers zijn bedrijven die niet als primaire doel hebben om Wii U-bezitters tevreden te houden. Ze willen hun aandeelhouders tevreden houden (en dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen). Dus als ze meer moeite (=geld) moeten doen om een Wii U versie interessant te maken dan ze denken er voor terug te krijgen dan kan je er vanuit gaan dat je een matige port met simpel gebruik van de gamepad krijgt.Deddiekoel schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:16:
[...]
Ik denk dat inmiddels iedereen een WiiU koopt voor de Nintendo games. Ik ook.
Neemt niet weg dat ik ook graag nog wat games van andere devs zou willen zien. Ik heb alleen een WiiU dus ik ben blij met Watch_Dogs en project CARS.
Dat Watch_Dogs waarschijnlijk niet gaat verkopen is bijna een feit. Neemt niet weg dat ik hoop dat Ubi er echt moeite in heeft gestoken om de game interessant te maken op de WiiU en dan doel ik met name op het gebruik van de Gamepad. Ik hoop dus niet zozeer dat het een commercieel succes wordt maar eerder een voorbeeld van hoe dit soort games interessanter worden op de WiiU. Ubi heeft dat als enige al eens gedaan met ZombiU en daar zat nog veeeeeel ruimte voor verbetering in. Een commercieel succes zou alleen maar mooi zijn zodat Ubi de games die het al heeft liggen uitbrengt en eindelijk eens begint aan de opvolger van ZombiU ;-)
En ik zal voorop stellen dat ik weinig kaas heb gegeten van de kosten van ontwikkelen of wat Wii U-releases opleveren na aftrek van alle kosten. Maar voor wat ik heb gelezen en wat ik zelf kan inschatten heeft nog geen enkele uitgever (muv Nintendo zelf misschien) een cent overgehouden aan een Wii U release. Als iemand bronnen heeft mensen die anders beweren dan hoor ik dat graag.
[...]
Het probleem is dat "moeite in steken" letterlijk vertaald kan worden naar "gaat geld kosten". En de uitgevers zijn bedrijven die niet als primaire doel hebben om Wii U-bezitters tevreden te houden. Ze willen hun aandeelhouders tevreden houden (en dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen). Dus als ze meer moeite (=geld) moeten doen om een Wii U versie interessant te maken dan ze denken er voor terug te krijgen dan kan je er vanuit gaan dat je een matige port met simpel gebruik van de gamepad krijgt.
/quote]
Dat klopt natuurlijk. Maar Ubi schermt zelf met het gegeven dat ze de WiiU versie uitbesteed hebben aan een apart team en dat die druk zijn om er een WiiU enhanced versie van te maken (of iets van die strekking). Dus als Ubi dit niet alleen roept als publiciteitsding dan zou het interessant kunnen worden.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Mss even de omgeving scannen?Gusev schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:43:
[...]
Eens met bovenstaande. Over ZombiU gesproken. Ik heb de demo gedownload, maar ik kom niet verder dan de eerste ruimte in die crèche haha. Geen idee waar ik heen moet of wat ik moet doen.
Ik heb de demo niet gespeeld maar de volledige versie wel en heb nooit echt vast gezeten.
Wel een fantastisch spel imho ook al kan het grafisch allemaal wat beter.
Om op de discussie terug te komen, ook ZombiU bijvoorbeeld heeft geen winst gemaakt voor Ubi. Als je geen winst maakt op je titels is het logisch dat je je pijlen richt op een platform met een grotere installed base waar 3rd party games het traditioneler ook nog eens beter doen.
Jammer maar wel begrijpelijk. Als er meer goede 1st party games komen en daarmee de installed base groeit zullen er wellicht ook weer wat meer 3rd party games komen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat deed EA ook met Mass Effect 3. De hele Wii U conversie inclusief gebruik van Gamepad zijn uitbesteed. En het resultaat was een matige port met simpel gebruik van de Gamepad. Er waren regelmatig framedrops, spel crashte af en toe en de gamepad was slechts een map met een paar sneltoetsen, die je overigens tussen elke missie opnieuw moest indelen.Deddiekoel schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:56:
Dat klopt natuurlijk. Maar Ubi schermt zelf met het gegeven dat ze de WiiU versie uitbesteed hebben aan een apart team en dat die druk zijn om er een WiiU enhanced versie van te maken (of iets van die strekking). Dus als Ubi dit niet alleen roept als publiciteitsding dan zou het interessant kunnen worden.
En ik moet toegeven dat ik het met de beperkte Gamepad functionaliteit leuker vond dan zonder (heb het spel ook voor xbox360). Ik kan me ook niet echt indenken hoe ik het anders had gewild. Maar in mijn boekje blijft het een matige port met simpel gebruik van de Gamepad.
Een voorbeeld van een spel waar de Wii U versie wel super is, is Rayman. Maar die is ook echt gemaakt voor de Wii U en geport naar andere systemen, niet andersom. Dat spel draait lekker en maakt innovatief gebruik van de Gamepad. Speelde daar laatst de PS4 versie van en merkte duidelijk dat de Wii U versie veel leuker was.
Aanvulling over Ubisoft:
Onlangs hebben ze een nieuw UbiArt-spel uitgebracht: Valiant Hearts. Draait op de zelfde engine als Rayman Legends en Child of Light. Beide draaien perfect op de Wii U en zijn niet bepaald zo zwaar dat je aan het optimaliseren moet gaan. Maar toch brengen ze Valiant Hearts niet uit op de Wii U. Het zou me niets verbazen als ze gewoon met 1 druk op de knop een prima Wii U versie (zonder Gamepad functionaliteit dan) kunnen compileren. En het is een spel dat perfect aansluit op de doelgroep van de Wii U. Maar toch doen ze dat niet. Als ze daar al niet eens de moeite voor nemen, dan vergaat toch alle hoop op een goede Watch_Dogs port?
[ Voor 19% gewijzigd door BlackMage op 09-07-2014 14:27 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Ik hoop dat ze dat gaan doen. De kans dat het ook echt goed gaat zijn is klein maar wie weet verrast Ubi. Ik bekijk het gewoon positief.Deem schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:29:
Als je verwacht dat Ubisoft met Watchdogs een goede port op de Wii U gaat opleveren, dan heb je echt de verkeerde console gekocht.
Dat ze die UbiArt game niet uitbrengen snap ik helemaal niet, aangezien Child of Light ook beschikbaar is... Wellicht is dit een van die titels die ze af op de plank hebben liggen...
De reden is simpel. Zelfs het matig laten porten door een klein B-team kost meer dan dat het opbrengt.Deddiekoel schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:37:
[...]
Ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Ik hoop dat ze dat gaan doen. De kans dat het ook echt goed gaat zijn is klein maar wie weet verrast Ubi. Ik bekijk het gewoon positief.
Dat ze die UbiArt game niet uitbrengen snap ik helemaal niet, aangezien Child of Light ook beschikbaar is... Wellicht is dit een van die titels die ze af op de plank hebben liggen...
Uiteraard gescanned (die hint kreeg je), begreep er alleen niks van. Zal wel aan mij liggen, heb 'm links laten liggen. Was benieuwd of het een Resident Evil achtige game was vandaar.rajackar schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:15:
[...]
Mss even de omgeving scannen?
Ik heb de demo niet gespeeld maar de volledige versie wel en heb nooit echt vast gezeten.
Wel een fantastisch spel imho ook al kan het grafisch allemaal wat beter.
Om op de discussie terug te komen, ook ZombiU bijvoorbeeld heeft geen winst gemaakt voor Ubi. Als je geen winst maakt op je titels is het logisch dat je je pijlen richt op een platform met een grotere installed base waar 3rd party games het traditioneler ook nog eens beter doen.
Jammer maar wel begrijpelijk. Als er meer goede 1st party games komen en daarmee de installed base groeit zullen er wellicht ook weer wat meer 3rd party games komen.
Heb nu de demo van RE:Revelations gedownload.
In dat geval kan ik je zombiU van harte aanraden.Gusev schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:10:
[...]
Uiteraard gescanned (die hint kreeg je), begreep er alleen niks van. Zal wel aan mij liggen, heb 'm links laten liggen. Was benieuwd of het een Resident Evil achtige game was vandaar.
Heb nu de demo van RE:Revelations gedownload.
Het past heel erg in de stijl en sfeer van de oude Resident Evil games, veel meer dan de recente RE games eigenlijk. Wat mij betreft een van de beste en echte survival horror games van de afgelopen 10 jaar.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Vandaar dat Rayman Legends als beste verkocht op de Wii U...Deem schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:41:
[...]
De reden is simpel. Zelfs het matig laten porten door een klein B-team kost meer dan dat het opbrengt.
Breek je nek voorzichtig
Rayman legends is origineel ontwikkeld voor de Wii U en dus is de Wii U versie ook het beste aangezien deze het touchscreen heeft. Veel mensen hadden mogelijk al een wii U gekocht voor dit spel. En als mensen toch al een Wii U hadden staan kunnen ze maar beter de beste versie halen ipv de xbox/pc/ps3 versieThe PyroPath schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:04:
[...]
Vandaar dat Rayman Legends als beste verkocht op de Wii U...
Exact, Rayman was oorspronkelijk Wii U only maar ubisoft zag de bui al hangen en is toen multiplatform gegaan, terwijl de game al compleet af was voor de speciaal voor de Wii U en daarmee dus ook de beste versie.The PyroPath schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:04:
[...]
Vandaar dat Rayman Legends als beste verkocht op de Wii U...
Die andere games die je noemt hebben juiste niet de Wii U als uitgangspunt waardoor er dus wel extra development gestoken moet worden in een Wii U release, waarvan (optimistisch) 80% van de gebruikers toch de third party al heeft opgegeven en moe zijn van slappe ports.
Daarnaast was Rayman Legends voor Ubisoft geen financieel succes dus die zullen nu extra voorzichtig zijn met risicovolle investeringen.
[ Voor 15% gewijzigd door Deem op 09-07-2014 16:20 ]
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=Rayman+Legends
De Wii U versie is zeker de beste van allen. Er vanuit gaande dat de PS4 versie een standaard is voor de andere platformen. Geen idee wat ze met de Vita deden, daarmee zou je in theorie ook gamepad-dingen kunnen doen. Maar het spel komt beter tot zijn recht op een groot scherm met hoge resolutie
Hmm tsja, VGChartz. Maar dan nog, Dan is er dus weinig reden om een game wel op PS3/X360 uit te brengen en niet op de Wii U lijkt mij. Zeker als je ziet dat het nu makkelijker scoren is op een Wii U met de bepaalde periodes van weinig nieuwe games.BlackMage schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:34:
Volgens VGChartz is de Wii U versie van Rayman Legends niet de best verkochte, maar de PS3 versie. De Wii U staat op de 2e plek en XB360 op de 3e. Maar er zit niet veel verschil in. In totaal zijn ongeveer 25% van de Rayman Legends verkopen voor de Wii U geweest.
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=Rayman+Legends
De Wii U versie is zeker de beste van allen. Er vanuit gaande dat de PS4 versie een standaard is voor de andere platformen. Geen idee wat ze met de Vita deden, daarmee zou je in theorie ook gamepad-dingen kunnen doen. Maar het spel komt beter tot zijn recht op een groot scherm met hoge resolutie
En of er echt veel mensen een Wii U hebben gekocht voor Legends vraag ik me af eerlijk gezegd.
Breek je nek voorzichtig
Zeer toffe game. Bereidt je voor om vaak af te gaan. Maar de game speelt zo lekker weg en ziet er zo mooi uit dat dat het absoluut waard is.Sinus_rhythm schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:46:
Zojuist Donkey Kong Country: Tropical Freeze besteld. Heb er zin in :-p
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Dit. Behalve dan over het vaak af gaan. Dat is namelijk nogal zwak uitgedruktRobolokotobo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:27:
[...]
Zeer toffe game. Bereidt je voor om vaak af te gaan. Maar de game speelt zo lekker weg en ziet er zo mooi uit dat dat het absoluut waard is.
[ Voor 42% gewijzigd door Robolokotobo op 09-07-2014 19:41 ]
Of het er veel zijn weet ik niet, maar ik wel! Rayman vind ik echt heel leuk.The PyroPath schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:00:
[...]
En of er echt veel mensen een Wii U hebben gekocht voor Legends vraag ik me af eerlijk gezegd.
(En ik heb 'm ook voor de andere nintendo en zelda games natuurlijk)
Dat was t/m eind juni 2014 dacht ik... Maar mocht het eind juli zijn, dan is het ook icm bundelkaanmijo schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:46:
Ik zit er ook over na te denken om een WiiU te kopen voor oa MK8 en New Super Mario Bros WiiU, maar ik had toch nog een vraag. Is het ook zo dat als je de MK8 bundel koopt (WiiU + game) dat je die NSMB gratis kan downloaden? Of is dat alleen als je het losse spel koopt?
Hele goeie ratings ook. Leek me fijn om op de gamepad te spelen en lekker uitgebreid
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Voor 2 tientjes gaat deze game er zeker komen!
Edit:
Als voorbeeld even gekeken bij LEGO City undercover. Die staat expliciet als Duits, maar bij de Q&A staat vermeld dat het een meertalige versie is met Duits als 1 van de keuzes. Bij Nintendo games of games voor Nintendo consoles is het wel vaak zo dat hij de taal/land instellingen aanhoudt voor de taal selectie. Die van mij heb ik dan ook in Engels staan, ik heb namelijk een pesthekel aan de Nederlandse teksten en vertaalde grappen in games. Komt meestal behoorlijk geforceerd over.
[ Voor 37% gewijzigd door The PyroPath op 10-07-2014 14:16 ]
Breek je nek voorzichtig
Ik zou Valiant Hearts ook graag spelen op de Wii U. Ik baal een beetje van Ubisoft. Uit nijd zal ik Valiant Hearts niet halen op de PS 3 / PS 4 (die laatste console koop ik trouwens pas wanneer er eindelijk echte Next Gen titels voor verschijnen).Deddiekoel schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:18:
Ik wilde dat ik het niet wist van Valiant Hearts... Ben dol op de andere UbiArt games... Nu wil ik deze ook
Bedankt, Wii u Party + witte controller gekocht voor 35,78EUR op amazon.fr. Goedkoopste online aanbod in BE is al vlug 50EUR dus dat scheelt behoorlijk.The PyroPath schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:09:
Over het algemeen zijn de Europese games voorzien van Engels, Duits, Frans, Spaans, Portugees, Nederlands en Italiaans of een selectie daarvan. Volgens mij is het zo dat als het er bij staat dat Duits in die selectie zit maar niet dat dat de enige taal is. Maar dat is geen garantie natuurlijk. Moet zeggen dat het vrijwel nooit vooorkomt dat een game alleen Duits is, tenzij het compleet aangepast is i.v.m. geweld censuur.
...
[ Voor 0% gewijzigd door dEBASERpIX op 11-07-2014 10:06 . Reden: typo ]
Ik heb die One Piece game inmiddels in huis maar de gameplay is toch niet mijn ding. Als er nog een liefhebber is voor de game PM me dan maar.
Superveel zin in Super smash bros.
Hmm zo goedkoop had ik Wii U Party nog niet gezien...dEBASERpIX schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:02:
Bedankt, Wii u Party + witte controller gekocht voor 35,78EUR op amazon.fr. Goedkoopste online aanbod in BE is al vlug 50EUR dus dat scheelt behoorlijk.
Ik zit op de wip tussen Wii U Party (amazon.fr 36euro) en Lego City Undercover (amazon.de 35euro) voor gebruik in een gezinssituatie met kids tussen 5-10jr. Had gehoopt dat Wii U Party een voltreffer zou zijn maar lees toch vooral matige reviews, alleen worden die reviews altijd door volwassenen gedaan en is het niet helder hoe leuk zo'n game voor kinderen is.
Met Lego City heb ik vast een topper, maar dat is weer een single-player spel, niks voor een regenachtige zomerdag.
Ik weet niet welke games je al hebt maar de volgende games zouden jou denk ik wel aanspreken( ivm multiplayer):catchingfire schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:14:
[...]
..... dat is weer een single-player spel, niks voor een regenachtige zomerdag.
- New Super Luigi U, Wii U ( of de Mario versie).
- Mario Kart 8, Wii U
-
Mischien dat iemand anders deze lijst kan aanvullen, dan hebben we mischien een leuke lijst om aan de TS toe te voegen
[ Voor 4% gewijzigd door Emiel1984 op 11-07-2014 15:21 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ik ben echt volslagen verslaafd aan dat spel
Verwijderd
Anders zat toffe Indie gamesStoffa schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:51:
ik heb hier een ps4 staan en doe er niks mee omdat er simpelweg geen topspellen voor uit zijn.

Vond het nu wel tijd worden om er een te halen. Er waren voor mij inmiddels genoeg first party games die mij hebben overtuigd.
Mijn NNID is ShadowSaiyan87, dus voel je vrij om mij toe te voegen
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Verwijderd
3D World is ook een topper, single- en multiplayer.catchingfire schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:14:
[...]
Hmm zo goedkoop had ik Wii U Party nog niet gezien...
Ik zit op de wip tussen Wii U Party (amazon.fr 36euro) en Lego City Undercover (amazon.de 35euro) voor gebruik in een gezinssituatie met kids tussen 5-10jr. Had gehoopt dat Wii U Party een voltreffer zou zijn maar lees toch vooral matige reviews, alleen worden die reviews altijd door volwassenen gedaan en is het niet helder hoe leuk zo'n game voor kinderen is.
Met Lego City heb ik vast een topper, maar dat is weer een single-player spel, niks voor een regenachtige zomerdag.
2 weken geleden Mario Kart 8 gekocht en al lekker kunnen spelen.
Vandaag bedachten we ons dat er een gratis spel bij zat, dus alle gedoe doorlopen op de website om een downloadcode te krijgen. Gaat om Pikmin 3.
Downloadcode ingevoerd en vervolgens gaat de WII U zowel Pikmin3 als de update downloaden.
Zou een goed half uurtje duren.
Vervolgens, WII U uit.
Deed helemaal niets meer, geen lampjes, geen reactie op aan en uit knop.
Nog nooit eerder tegengekomen.
Stekker uit het stopcontact en hij deed het weer.
Echter Pikmin3 kon niet meer gedownload worden, moesten de gegevens wissen.
De update werd vervolgens wel binnengehaald.
Daarna nog maar eens wat andere zaken geprobeerd (oa Eshop, downloadmanager bekeken, Fifa13 ).
Echter gemiddeld naar een minuut of 5a10 houdt de WII U ermee op.
Gamepad geeft aan dat de verbinding verbroken is.
Daarna nog een keer geprobeerd om Pikmin3 te downloaden (download code opnieuw ingevoerd), maar helaas dat werkt niet: code al geprobeerd.
Kan iemand ons verder helpen?
Is de WII U kapot?
Hoe kunnen we Pikmin3 opnieuw downloaden?
Belangrijk! Ontkoppel je NNID van je huidige Wii U (als je dit niet doet ben je Pikmin 3 kwijt als je je Wii U wegdoet). Log met hetzelfde NNID in op je nieuwe Wii U. Blijf in contact met Nintendo, en zij zullen Pikmin 3 aan je nieuwe Wii U koppelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 11-07-2014 22:09 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maar het lijkt er wel op dat er iets in je Wii U stuk is. Waarschijnlijk koelt ie niet meer goed.
Ja en Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:02:
Wii U is kaduuk en Pikmin 3 kun je op je buik schrijven
Wat je moet doen is contact opnemen met de technische dienst van Nintendo. Zij zullen je waarschijnlijk vragen je defecte Wii U in te zenden. Ze zullen die vervangen en je Nintendo Network Id overzetten naar een nieuwe Wii U en die naar jou opsturen. Dan kan je, wanneer je deze thuishebt, via je aankoopgeschiedenis (in de eShop) Pikmin 3 opnieuw downloaden.
Via de winkel kan ook, maar dan sturen zij alsnog je Wii U naar de TD van Nintendo.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2014 10:18 ]
Het werd volgens mij veroorzaakt door de download. Want zodra die klaar was deed alles het weer zoals het hoort. Mijn advies is dus om de Pikmin 3 download nog eens te proberen en die af te maken (nachtje aan laten staan).
Kun je me daarvan eens wat voorbeelden pm'en? Dank alvast!
Hopelijk wordt deze tijd gebruikt om goed gebruik van de hardware te maken. Maar je kunt er vergif op innemen dat de verkopen ook hier tegen gaan vallen en dat "3rd party games op de WiiU niet verkopen".
[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 13-07-2014 09:36 ]
Ondertussen is de WII U Pikmin3 al voor de 5e keer aan het downloaden.Deddiekoel schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:03:
Ik heb zoiets ook gehad op mijn WiiU. Laatst toen ik Guacamelee! aan het downloaden was.
Het werd volgens mij veroorzaakt door de download. Want zodra die klaar was deed alles het weer zoals het hoort. Mijn advies is dus om de Pikmin 3 download nog eens te proberen en die af te maken (nachtje aan laten staan).
Tot nu toe niet gelukt, kom meestal tot de helft.
Gisteren al even contact gehad met NedGame.
Beste is om van de week Nintendo te bellen en dan waarschijnlijk opsturen.
Mocht het downloaden vandaag niet lukken, dan ga ik dat even doen.
Nog wel even de aankoopbon zoeken....
Die laatste kans is inderdaad erg groot. Welk jammer is, gezien dit soort delayed releases altijd gepaard gaan met minder interesse. Ongeacht het platform.Deddiekoel schreef op zondag 13 juli 2014 @ 09:24:
Project CARS voor de WiiU schuift naar 2015...
Hopelijk wordt deze tijd gebruikt om goed gebruik van de hardware te maken. Maar je kunt er vergif op innemen dat de verkopen ook hier tegen gaan vallen en dat "3rd party games op de WiiU niet verkopen".
Nu de Wii U de afgelopen weken echter ongeveer gelijk op gaat in verkopen met de Xbox One, sinds de release van MK8, vermoed ik echter wel dat diverse third party developers mogelijk toch het één en ander in hun business plans zullen bijstellen. Om toch een graantje mee te willen pikken.
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Laten we het hopen. MK8 blijkt een mooie impuls die redelijk lang doorwerkt. De vorige MK bleven ook gedurende de hele levensduur van een console leuk verkopen.psychodude schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:41:
Nu de Wii U de afgelopen weken echter ongeveer gelijk op gaat in verkopen met de Xbox One, sinds de release van MK8, vermoed ik echter wel dat diverse third party developers mogelijk toch het één en ander in hun business plans zullen bijstellen. Om toch een graantje mee te willen pikken.
Nintendo heeft nu zo'n 33% van de next-gen markt in handen (qua home-consoles). Wie had dat gedacht nadat het PS4/X1 geweld zou losbarsten. Deze generatie zal de PS4 wel winnen maar ik denk dat de Wii U wel een userbase krijgt die zeer levensvatbaar is. Net zoals de Gamecube zeg maar.
Waar haal je die 33% vandaan?Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:51:
[...]
Laten we het hopen. MK8 blijkt een mooie impuls die redelijk lang doorwerkt. De vorige MK bleven ook gedurende de hele levensduur van een console leuk verkopen.
Nintendo heeft nu zo'n 33% van de next-gen markt in handen (qua home-consoles). Wie had dat gedacht nadat het PS4/X1 geweld zou losbarsten. Deze generatie zal de PS4 wel winnen maar ik denk dat de Wii U wel een userbase krijgt die zeer levensvatbaar is. Net zoals de Gamecube zeg maar.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Waarschijnlijk vgchartz, 33.3% market share voor de Wii U. 42.4% voor de PS4 en 24.4% voor de X1.
Excuses voor mijn pessimisme, maar jij kleurt het wel heel rooskleurig in.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:51:
[...]
Laten we het hopen. MK8 blijkt een mooie impuls die redelijk lang doorwerkt. De vorige MK bleven ook gedurende de hele levensduur van een console leuk verkopen.
De Gamecube had juist geen levensvatbare userbase. Third party was daar ook amper te vinden. De Gamecube zou je best een 'teleurstelling' kunnen noemen. Maar de Gamecube deed het in vergelijkbare tijd toch nog 2x zo goed als de Wii U.
De twee concurrenten hebben in de eerste helft van hun bestaan erg te kampen gehad met logistieke problemen. Er konden gewoon niet genoeg geleverd worden om aan de vraag te voldoen. Dat is nu opgelost, maar nu is het zomer en is het aanbod games erg matig. Maar ik verwacht een gigantische stormloop op die dingen deze feestdagen. Nieuwe games, MS die de Kinect heeft gedumpt, goede beschikbaarheid....
De feestdagen zullen natuurlijk ook positief worden voor Nintendo, zeker als ze de kans pakken om een pricedrop te doen voor de feestdagen en Smash Bros voor Wii U voor de feestdagen verkrijgbaar is. Maar ik betwijfel dat.
Verwijderd
De Gamecube vond ik de beste van die generatie met in ieder geval voor mij de beste games. Het 3th party aanbod was ook best aardig te noemen, niet zoveel als de Xbox en PS2, maar toch zeker leuk. X1 tekorten hier in Europa? Wellicht zeer plaatselijk want in Duitsland aan de grens heb ik vrijwel altijd wel een stapeltje zien staan.
Ik vermoed dat ook jij het voor wat betreft de algehele console verkopen toch iets te rooskleurig in ziet.BlackMage schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:08:
[...]
Excuses voor mijn pessimisme, maar jij kleurt het wel heel rooskleurig in.
De Gamecube had juist geen levensvatbare userbase. Third party was daar ook amper te vinden. De Gamecube zou je best een 'teleurstelling' kunnen noemen. Maar de Gamecube deed het in vergelijkbare tijd toch nog 2x zo goed als de Wii U.
De twee concurrenten hebben in de eerste helft van hun bestaan erg te kampen gehad met logistieke problemen. Er konden gewoon niet genoeg geleverd worden om aan de vraag te voldoen. Dat is nu opgelost, maar nu is het zomer en is het aanbod games erg matig. Maar ik verwacht een gigantische stormloop op die dingen deze feestdagen. Nieuwe games, MS die de Kinect heeft gedumpt, goede beschikbaarheid....
De feestdagen zullen natuurlijk ook positief worden voor Nintendo, zeker als ze de kans pakken om een pricedrop te doen voor de feestdagen en Smash Bros voor Wii U voor de feestdagen verkrijgbaar is. Maar ik betwijfel dat.
Leveringsproblemen heeft de xbox one eigenlijk vrijwel niet gehad. Snel na de lancering was de voorraad ruim voldoende binnen de landen waar deze gelanceerd is, maar toch zijn de verkopen niet super geweest. De resterende kleinere landen waar release nog moet plaats vinden, zal hier weinig verandering in brengen.
Ook de PS4 loopt qua verkoop aantallen terug. Ondanks dat het apparaat op diverse locaties al langere tijd ruim voorradig is geweest. Laat je niet misleiden door het feit dat binnen Nederland de PS4 tot vrij recent leveringsproblemen had. In begin April stonden er in San Diego al grote stapels met dozen PS4's in de winkels. In mei in Budapest niet anders. En de afgelopen weken ben ik in Duitsland geweest, en bij meerdere Media Markten van west naar oost stonden zeer grote aantallen en gaven de medewerkers aan bij navraag dat vanaf rond de jaarwisseling ze eigenlijk niet door hun voorraad heen geweest zijn.
Bestellingen op amazon.com, .de, co.uk en .fr zijn dan ook al veel langer dan via NL distribiteurs mogelijk, met snelle levering.
De verkoop van consoles is t.a.v. enkele jaren geleden gewoon sterk afgenomen. Ook rondom de kerstdagen is het de afgelopen jaren steeds minder geworden. Een daling welk al vanaf ongeveer 2010-2011 te zien was, nog ruim voor de aankondiging van nieuwe consoles. Het is niet waarschijnlijk dat de huidige consoles daar veel verandering in zullen brengen. De verschuiving van home console naar de smartphone/tablet markt van de casual gamer speelt er namelijk een grote rol in.
Misschien had ik een beetje de 'leveringsproblemen' verkeerd benoemd. Met de logistieke problemen bedoel ik voornamelijk dat ze gewoon niet (genoeg) op de juiste plek beschikbaar waren. Microsoft met de hele late release in een heel groot deel van de wereld en Sony die het niet voor elkaar kreeg om de voorraad een beetje te verschuiven. Er zijn veel mensen zijn geweest die een X1 of PS4 wilden hebben maar omdat die niet beschikbaar waren daar wat 'bedenktijd' voor geforceerd kregen. Door die 'bedenktijd' hebben ze tijd om logisch na te denken en zijn ze er achter gekomen dat er nog geen reden is om een X1 of PS4 te kopen totdat er daadwerkelijk boeiende games voor zijn. Dus die kopen later zo'n ding terwijl een goede logistiek ervoor had gezorgd dat ze al 1 hadden.psychodude schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:23:
[...]
Ik vermoed dat ook jij het voor wat betreft de algehele console verkopen toch iets te rooskleurig in ziet.
Leveringsproblemen heeft de xbox one eigenlijk vrijwel niet gehad. Snel na de lancering was de voorraad ruim voldoende binnen de landen waar deze gelanceerd is, maar toch zijn de verkopen niet super geweest. De resterende kleinere landen waar release nog moet plaats vinden, zal hier weinig verandering in brengen.
Ook de PS4 loopt qua verkoop aantallen terug. Ondanks dat het apparaat op diverse locaties al langere tijd ruim voorradig is geweest. Laat je niet misleiden door het feit dat binnen Nederland de PS4 tot vrij recent leveringsproblemen had. In begin April stonden er in San Diego al grote stapels met dozen PS4's in de winkels. In mei in Budapest niet anders. En de afgelopen weken ben ik in Duitsland geweest, en bij meerdere Media Markten van west naar oost stonden zeer grote aantallen en gaven de medewerkers aan bij navraag dat vanaf rond de jaarwisseling ze eigenlijk niet door hun voorraad heen geweest zijn.
Bestellingen op amazon.com, .de, co.uk en .fr zijn dan ook al veel langer dan via NL distribiteurs mogelijk, met snelle levering.
De verkoop van consoles is t.a.v. enkele jaren geleden gewoon sterk afgenomen. Ook rondom de kerstdagen is het de afgelopen jaren steeds minder geworden. Een daling welk al vanaf ongeveer 2010-2011 te zien was, nog ruim voor de aankondiging van nieuwe consoles. Het is niet waarschijnlijk dat de huidige consoles daar veel verandering in zullen brengen. De verschuiving van home console naar de smartphone/tablet markt van de casual gamer speelt er namelijk een grote rol in.
Wat betreft de dalende verkopen van de lastgen, al voor de aankondiging van de nieuwe consoles. Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat de markt al lang verzadigd was. Vrijwel iedereen die uberhaubt zo'n ding wilde hebben had er al een. Die laatste restjes mensen en de mogelijke defecten/upgrades (slim versies e.d.) zullen niet voor veel verkopen hebben gezorgd.
Dit gaan de eerste feestdagen worden waar de nieuwe generatie 'losgebarsten' genoemd mag worden
Full game of de demo, want in het begin wordt het toch best prima uitgelegd of niet?JerX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:14:
Net de Wonderful 101 aangezet en na een halfuur uit gezet. Wat een irritant frustrerende game is dat zonder enig zinnige uitleg. Eerste level begon het al, maak een brug. Een keer lukt met moeite, 2de keer lukt al helemaal niet. Na 15 minuten proberen de game maar uitgezet. Werd ook helemaal tierelier van de muziek, speelt nog steeds af in mijn hoofd! Probeer het later nog wel een keer, maar voor nu vind ik het echt een butt game!
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Maar de internationale financiële crisis is nog steeds niet voorbij. Het zal mij benieuwen of deze generatie net zoveel weet weg te zetten als vorige generatie.BlackMage schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:00:
Dit gaan de eerste feestdagen worden waar de nieuwe generatie 'losgebarsten' genoemd mag wordenEr zijn games, de winkels liggen er vol mee en de concurrentie is hevig.
Ik betwijfel het. Voor de release van de vorige gen was zo'n soort daling in verkopen namelijk niet te zien. Was de markt toen niet verzadigd? Gingen PS2's, originele xbox' en de gamecube vaker verrot? Niet echt. De groei van de console markt was echter nog sterk.BlackMage schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:00:
[...]
Wat betreft de dalende verkopen van de lastgen, al voor de aankondiging van de nieuwe consoles. Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat de markt al lang verzadigd was. Vrijwel iedereen die uberhaubt zo'n ding wilde hebben had er al een. Die laatste restjes mensen en de mogelijke defecten/upgrades (slim versies e.d.) zullen niet voor veel verkopen hebben gezorgd.
Dit gaan de eerste feestdagen worden waar de nieuwe generatie 'losgebarsten' genoemd mag wordenEr zijn games, de winkels liggen er vol mee en de concurrentie is hevig.
Zie ook: http://www.vgchartz.com/t...04&end_year=2014&console=
De hardware verkopen vallen nu gewoon sterk tegen. Zelfs de resultaten van de afgelopen maanden, ondanks de next-gen consoles, betere beschikbaarheid en uitbreiding van het aantal games doet de verkochte exemplaren van consoles overall niet stijgen boven dat van het voorgaande jaar. En reikt niet eens tot 50% van de verkochte aantallen van in 2008.
De trend is gewoonweg ongunstig. De markt voor console gaming krimpt al jaren. Mede gezien een gebrek aan innovatie waardoor de massa simpelweg niet voldoende interesse heeft in deze producten. Ik zou er dan ook niet gek van op kijken als deze december het aantal verkochte consoles ergens tussen de 11 en 12 miljoen zal komen te vallen.
En het is niet waarschijnlijk dat de komende jaren daar veel verandering in zal komen. Console gaming lijkt steeds verder beperkt te worden tot wat het oorspronkelijk als fanbase had, gamers. En dat aandeel is simpelweg niet zo groot als de casual markt.
Het kan echt een irritante game zijn als je er slecht in bent, het is lekker chaotisch, maar dat zijn we van Platinum games (Bayonetta) gewendJerX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:14:
Net de Wonderful 101 aangezet en na een halfuur uit gezet. Wat een irritant frustrerende game is dat zonder enig zinnige uitleg. Eerste level begon het al, maak een brug. Een keer lukt met moeite, 2de keer lukt al helemaal niet. Na 15 minuten proberen de game maar uitgezet. Werd ook helemaal tierelier van de muziek, speelt nog steeds af in mijn hoofd! Probeer het later nog wel een keer, maar voor nu vind ik het echt een butt game!
Maar jammer dat je je eigen onkunnen op de game afreageert. Het is niet een spel die je bij het handje neemt en je stap voor stap alles uitlegt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 22:39 ]
Als het een goede game was dan had W101 wel beter verkocht. De game was niet voor niets een flop, en dat op een console waar nauwelijks games voor waren tijdens release...Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:35:
[...]
Het kan echt een irritante game zijn als je er slecht in bent, het is lekker chaotisch, maar dat zijn we van Platinum games (Bayonetta) gewend
Maar jammer dat je je eigen onkunnen op de game afreageert. Het is niet een spel die je bij het handje neemt en je stap voor stap alles uitlegt.
"21 jaar DSL!"
Beweer je nu dat een goede game goed verkoopt en dat die implicatie universeel toepasbaar is?The_Bird schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 06:59:
Als het een goede game was dan had W101 wel beter verkocht.
[ Voor 53% gewijzigd door RayNbow op 15-07-2014 07:31 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Heb de game nog een kans gegeven gaat nu wat beter, het sleutelwoord tot succes is hier toch echt wel: tekenen. En dan vooral op de gamepad.. vanavond maar even verder klungelen.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:35:
[...]
Het kan echt een irritante game zijn als je er slecht in bent, het is lekker chaotisch, maar dat zijn we van Platinum games (Bayonetta) gewend
Full game, op zich wel, maar dat lijntje tekenen van trein naar trein gaat niet echt soepel (ook al is mijn lijn lang genoeg, werd hij niet "opgepakt").The PyroPath schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:45:
[...]
Full game of de demo, want in het begin wordt het toch best prima uitgelegd of niet?
[ Voor 23% gewijzigd door JerX op 15-07-2014 07:45 ]
Ik had de eerste paar levels ook aardig wat moeite maar begin er inmiddels handigheid in te krijgen.JerX schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 07:45:
[...]
Heb de game nog een kans gegeven gaat nu wat beter, het sleutelwoord tot succes is hier toch echt wel: tekenen. En dan vooral op de gamepad.. vanavond maar even verder klungelen.
[...]
Full game, op zich wel, maar dat lijntje tekenen van trein naar trein gaat niet echt soepel (ook al is mijn lijn lang genoeg, werd hij niet "opgepakt").
Zelf speel ik heel weinig dus als je meer dan twee uurtjes per week speelt dan speel je mij waarschijnlijk zo voorbij. Het doet echter niet af dat ik bij deze game ook graag een volwaardige tutorial gezien. De speeltijd door het niet direct goed kunnen oppakken vergroot wel maar niet met de juiste onderbouwing.
Level 1 heb ik toevallig na afronden van level 3 nog is gespeeld. Toen ging ik er echt moeiteloos doorheen met de 'handelingen' die ik bij start ook al had. Geef je zelf de tijd om het spel te snappen (met name de nieuwe 'skillsets' die je krijgt gedurende het spel ), ik vond het in ieder geval de moeite waard
[ Voor 12% gewijzigd door Emiel1984 op 15-07-2014 08:16 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ik beweer dat wanneer de kwaliteit beter was hij zeker beter zou verkopen op een console waar toendertijd nauwelijks games voor waren,RayNbow schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 07:28:
[...]
Beweer je nu dat een goede game goed verkoopt en dat die implicatie universeel toepasbaar is?
"21 jaar DSL!"
Dan kun je vast wel aangeven wat er in de game verbeterd kon worden dat de niet-kopers zou overhalen om de game te kopen?The_Bird schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:24:
[...]
Ik beweer dat wanneer de kwaliteit beter was hij zeker beter zou verkopen op een console waar toendertijd nauwelijks games voor waren,
Weet niet of dit de niet kopers over zou halen maar dit zijn de nadelen van deze slechte game zoals meerdere reviews die ervaarden:RayNbow schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:34:
[...]
Dan kun je vast wel aangeven wat er in de game verbeterd kon worden dat de niet-kopers zou overhalen om de game te kopen?
Van wat ik van vrienden hoorde is de game frustrerend en duurt het een behoorlijke tijd voor je er in zit. Veel mensen willen die tijd niet nemen.Most reviewers enjoyed the ridiculously nonsensical story, characters, and humor, but found the few sexual jokes out-of-place in a perceived kid-friendly game, although it retains a Teen rating
The Wonderful 101's length and pacing seemed a bit drawn-out to some reviewers due to repetitive enemies and boss fights,
Forming weapons by drawing on the touchscreen garnered mixed reception. Many reviewers found that the GamePad worked fine for straight lines or circles (to make a sword or a fist), but that it sometimes interpreted the wrong weapon for more complex shapes
The camera was criticized for being too zoomed-out to keep track of all of the characters during battle but also too zoomed-in to see the occasional out-of-view enemy.
Reviewers agreed that the game lived up to Platinum Games' trademark high difficulty, with some citing the controls and camera as contributing factors.
Reviewers thought the multiplayer mode was enjoyable, but often lost track of their own group of characters. Most agreed that it felt "tacked on."
Reviewers praised The Wonderful 101's cartoony art style and flashy effects in battle] but also thought the character models looked low-polygon if the view zoomed in
[ Voor 4% gewijzigd door The_Bird op 15-07-2014 11:45 ]
"21 jaar DSL!"
Precies het probleem van Nintendo: Marketing.
Ook precies het probleem van de hele game industrie: Het levert meer op om een spel uit bekende franchise met bekende gameplay te maken, dan iets nieuws te bedenken. En toch blijven we allemaal zeuren om vernieuwing
The game is very good, but I hate this idea where if someone dislikes W101's controls, then they are either: A) Impatient to learn the controls B) Crazy C) Sucks at video games.
As crazy as it may sound, maybe W101 is just not for everyone?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tekenen is wel het devies. Iets proberen met de R-stick is gewoon niet te doen imho.
Ik vind wel dat de game de moeite die je er in steekt terug betaald want het is een unieke en vermakelijke game.
En dan heb je daar dus het probleem.Deddiekoel schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:49:
Ik vond W101 erg leuk. Maar de game heeft wel een leercurve. De demo is helemaal lastig, bij de fullgame was het al een stuk beter.
Zoiets schrikt veel potentiele kopers af.
Las laatst een artikel over dat een demo eerder mensen afschrikt dan overhaalt om een game te kopen (in het algemeen) en dit is daar dus een goed voorbeeld van.
"21 jaar DSL!"
Maar dat maakt het toch geen slecht spel? Schaken heeft ook een leercurve en is ook niet voor iedereen weggelegd, maar dat betekent dus niet dat schaken een slecht spel is.The_Bird schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 06:54:
[...]
En dan heb je daar dus het probleem.
Zoiets schrikt veel potentiele kopers af.
Ik zeg niet dat dat het een slecht spel maakt. Zie daar mijn eerdere post voor. Het is wel een reden waarom mensen de game niet halen. Daarbij gezegd is een goede leercurve wel wenselijk bij een nieuw spel.RayNbow schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:05:
[...]
Maar dat maakt het toch geen slecht spel? Schaken heeft ook een leercurve en is ook niet voor iedereen weggelegd, maar dat betekent dus niet dat schaken een slecht spel is.
"21 jaar DSL!"
Mijn advies zou zijn om iedereen gewoon met wiimotes of pro controllers te laten spelen en dan gewoon de gamepad onder de tv zetten, dan kan iedereen toch meekijken.Gynnad schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:39:
Weet iemand hoe je er bij Mario Kart 8 voor kunt zorgen dat je de 'map' op de televisie te zien krijgt, zou erg fijn zijn om te weten waar iedereen rijdt, ook als je met z'n tweeën speelt..Ik weet dat het mogelijk is om hem op je gamepad te zien, maar dat werkt niet echt fijn en al helemaal niet als je met z'n 2-en doet.
Ik ben ook wel benieuwd of het kan eigenlijk, want ik mis die kaart op TV, ondanks dat ik een gamepad in mijn handen hebjorisderoo schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:32:
[...]
Mijn advies zou zijn om iedereen gewoon met wiimotes of pro controllers te laten spelen en dan gewoon de gamepad onder de tv zetten, dan kan iedereen toch meekijken.
Idd, zo speel ik meestal ook. Zelfs wanneer ik alleen speel.jorisderoo schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:32:
Mijn advies zou zijn om iedereen gewoon met wiimotes of pro controllers te laten spelen en dan gewoon de gamepad onder de tv zetten, dan kan iedereen toch meekijken.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Er zit een standaard bij de GamePad (in het Premium pakket) zet die voor je TV plaats daar je gamepad op en speel met een andere controller.Henk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd of het kan eigenlijk, want ik mis die kaart op TV, ondanks dat ik een gamepad in mijn handen heb
Werkt voor geen centimeter, ding staat bij de meeste mensen, inclusief mijzelf, te ver weg om er wat aan te hebben. Dit hadden ze gewoon optioneel moeten maken voor singleplayer.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:36:
[...]
Er zit een standaard bij de GamePad (in het Premium pakket) zet die voor je TV plaats daar je gamepad op en speel met een andere controller.Werkt perfect
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Even vanaf m'n tablet (typos), er staat bij saturn/mediamarkt 'n Zelda Wii u pakket te koop voor €249,00
Ligt dit aan mij of is dit een erg goede deal?
Zit al een tijdje te twijfelen om er een te kopen, met supersmash op komst en mk al uit lijkt dit n mooi moment. Wat denken jullie? Fout van ze of blijft deze prijs gewoon zo?
Groetjes
Is normale prijs voor deze bundel. Ligt bij alle MediaMarkt/Saturn winkels voor deze prijs. Het is wel laatste voorraad dus op=op.kroopah schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:39:
Hey mensen,
Even vanaf m'n tablet (typos), er staat bij saturn/mediamarkt 'n Zelda Wii u pakket te koop voor €249,00
Zit al een tijdje te twijfelen om er een te kopen, met supersmash op komst en mk al uit lijkt dit n mooi moment. Wat denken jullie? Fout van ze of blijft deze prijs gewoon zo?
Groetjes
Goede deal? Joa, kan zeker slechter
Voor €288,- best een mooie prijs, Wii U met Mario Kart 8 en nog een game
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Is er iemand die de wereldwijde sales van de Wii U de eerste maand na het verschijnen van Mario Kart 8 kan posten? Met de cijfers van de andere consoles er bij? Ik heb er nog niks van gezien.
Ik zou voor de Mario Kart 8 bundel gaan (nu €288 bij Wehkamp). Je mag Zelda dan als bonus game gratis downloaden t.w.v. €42,50 (goedkoopste via budgetgaming.nl). Dan ben je omgerekend goedkoper uit en heb je twee games.kroopah schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:39:
Hey mensen,
Groetjes
Heb ik zelf ook gedaan, alleen toen bij GameMania voor €279.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Nooit iets bij Redcoon bestellen. Zie ook de shopreviews hier. Onbetrouwbare, slechte tent.Tiwazz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:44:
Die prijs is bij Redcoon, Nedgame en Wehkamp. Wehkamp rekent namelijk nog 10€ verzendskosten.
"21 jaar DSL!"
Ja dat bedacht ik me ook gelijk na het lezen van enkele comments, ik wist niet dat die bonus game nog gold.Gusev schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:32:
[...]
Ik zou voor de Mario Kart 8 bundel gaan (nu €288 bij Wehkamp). Je mag Zelda dan als bonus game gratis downloaden t.w.v. €42,50 (goedkoopste via budgetgaming.nl). Dan ben je omgerekend goedkoper uit en heb je twee games.
Heb ik zelf ook gedaan, alleen toen bij GameMania voor €279.
Is dit met elke bundel dat je nog een gratis online game kan uitkiezen, of alleen met die MK bundel?
Bedankt voor de tips iig.
Het gaat om de game MK8, waarbij je een spel gratis krijgt.kroopah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:38:
[...]
Ja dat bedacht ik me ook gelijk na het lezen van enkele comments, ik wist niet dat die bonus game nog gold.
Is dit met elke bundel dat je nog een gratis online game kan uitkiezen, of alleen met die MK bundel?
Bedankt voor de tips iig.
https://www.nintendo.nl/A...-Mario-Kart-8-879238.html
[ Voor 52% gewijzigd door Gusev op 17-07-2014 09:56 ]
Ja, dat lijkt me logisch natuurlijk, ik weet niet hoe goed jouw ogen zijn, maar in de meeste huiskamers staat de TV niet op je neus en als je de gamepad dan bij de TV neerzet is het kleine scherm natuurlijk een probleem, het is dan niet te zien hoe het precies zit op de map. Er moet gewoon een map modus inzitten om dat op te lossen.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:13:
Ik heb het niet over de oplader, maar de andere standaard
Deze:
[afbeelding]
Bij mij staat de TV (en als ik de gamepad daar neerzet die natuurlijk ook) drie meter van mijn zitplek af, onwerkbaar dus. En dan zit ik nog relatief dichtbij.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic