Mijn zoontje speelt indien mogelijk liever met de pro controller dan de gamepad vanwege het grote formaat.
Ik merk wel dat vrij vaak als ik de wiiu aanzet de gamepad zanikt dat de wiiu niet gevonden kan worden, allebei weer uitzetten en aanzetten lost het probleem wel op, maar als ze naast elkaar liggen moet dat niet nodig zijn in de 1e instantie lijkt mij.
Ik merk wel dat vrij vaak als ik de wiiu aanzet de gamepad zanikt dat de wiiu niet gevonden kan worden, allebei weer uitzetten en aanzetten lost het probleem wel op, maar als ze naast elkaar liggen moet dat niet nodig zijn in de 1e instantie lijkt mij.
Hier ook, mijn broer wil er nu ook 1 puur en alleen vanwege de nieuwe zelda, maar 200 euro voor een tweedehandsje is een beetje de norm lijkt wel. Vind ik ook erg prijzig voor een oud model.NotSoSteady schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:47:
Vanwege de komst van de Nintendo Switch had ik ook zin om weer eens met de Wii U aan de slag te gaan, maar ik vind een bedrag van 200 euro voor een console (in de meeste gevallen zonder garantie) die niet langer wordt gemaakt en geen nieuwe games meer krijgt nogal prijzig.
Benieuwd wel maar vermoed van niet, ze moeten toch iets om mensen van de WiiU af te krijgen en naar de switch door te laten stromen. Vind het eigenlijk al schandalig genoeg dat er voor een splinternieuwe console 3,5 jaar na het uitkomen van een spel het opnieuw uitgebracht wordt zonder echte verbeteringen.Zeror schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:07:
Meer mensen benieuwd of de Battle Mode toevoeging van Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch ook naar de Wii U komt dmv een DLC ofzo? Zou wel erg tof zijn.
[ Voor 61% gewijzigd door harley op 20-01-2017 12:09 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD