Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Cremaster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-04 16:43
harley schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 20:44:
kun je zelda dan wel spelen alleen op de tablet zonder de TV of is dat ook niet mogelijk ?
Ja dit kan en werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 08:52
harley schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 20:44:
kun je zelda dan wel spelen alleen op de tablet zonder de TV of is dat ook niet mogelijk ?
Ik heb niks anders gedaan omdat mijn dochters Netflix wilden kijken. Op tablet draait alles soepel en kan ik geen framedrops ontdekken. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Ben nog blij met mijn Wii U niet echt super veel gespeeld (de kids wel) maar toch een paar goede games gehad zeker mario kart heeft genoeg uren gemaakt. Windwaker wordt eindelijk uitgespeeld 2x extra zelfs de kids doen ook mee alleen alle moeilijk stukken moet papa doen. Dus die game is voorlopig nog niet klaar.
Ga twilight prinses halen samen met de amiibo voor straks met BOTW. BOTW staat klaar in de kast als de rest klaar is en verder laat ik de switch nog even geen goede games nog (behalve BOTW die heb ik al voor de Wii U) Dus de Wii U blijf nog een tijd lang in de running.

Zelda werkt prima op de tablet alleen heb hem nog niet eens op de TV gebruikt. De wii u gebruiken we eigenlijk nooit op de TV bijna (behalve mariokart)
Maar prima console de Wii U echte goede games voor uit komen niet veel maar het meeste was super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-05 19:49

Megalodon86

Enzyme X

Fitzierpi schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 20:30:
[...]

Dit valt mij ook tegen, zeker voor een game die aanvankelijk voor de Wii U gemaakt is. Had wel gedacht dat de GamePad gebruikt zou kunnen worden voor de ingame-tablet, of inventory management/kaart. Verder een genot, Even magisch als mijn eerste ervaring met Metal Gear Solid op de PS1 :)
Ik las dat dit wel de bedoeling was, maar vanwege de Switch aangepast is. Heb verder geen bron daarvan, maar kan het me wel voorstellen. Jammer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeZZiN
Het had wel mooi geweest ja sommige wii u games hadden dat maar goed de game is super maar het voelt weer een beetje zoals de wii tijd met Twilight prinses op de gamecube en de wii. Maar ze laten zich niet gek maken om zelda eerder uit te brengen tot het echt af is. Zelfs als het dan een nieuwe generatie console uitkomt. Geen verkeerde keuze om het dan maar op beide te doen. De meeste ontwikkelaar zouden gewoon voor de nieuwste gaan ontwikkelen.

Voor nu blij dat BOTW op de wii u is uit gekomen.

Heb nog te doen:
- Bayonetta 1 + 2
- Twilight prinses (ook niet uitgespeeld op de wii dus tweede poging)
- BOTW
- Xenoblade X (en het origineel maar die haal ik misschien wel voor de 3ds)
- Skyward sword (misschien toch een tweede poging wagen)
en nog wat oude wii games die nog zwerven.
De Switch komt gerust wel als er meer games beschikbaar komen maar voor nu weer lekker verder met de wii u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Fore! schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:51:
Dag WiiU gebruikers,

Ik heb een vervelend probleem met de WiiU gamepad.
Als ik hiermee de WiiU wil opstarten, hoor ik dat dit wel gebeurd. Maar TV-scherm blijft zwart en Gamepad verteld dat hij geen connectie kan maken met de WiiU.

Hierdoor moet ik de WiiU "hard" uit zetten (knop ingedrukt houden bij WiiU) en vervolgens weer aanzetten. Zeurt vervolgens dat hij niet netjes is afgesloten geweest.
Als ik hem dan direct uitzet en weer aanzet dmv de gamepad is er geen probleem.

Hebben jullie dit probleem eerder voorbij zien komen of van gehoord?
Ik kom na 2j terug met dit lopend probleem, want ik was het eigenlijk zelf ook vergeten. nu ook nog steeds kan ik niks terug vinden met soort gelijke problemen, behalve dat andere system letterlijk bricked zijn.

Is iemand anders verder bekend met dit probleem? Want nu enthousiast met Zelda BotW zou ik het ontzettend zonde vinden dat hij zodirect wel op zwart blijft staan.

Ik overweeg om de wiiu op een manier naar standaard fabrieksgarantie instellingen te zetten. Maar of dat het probleem wel oplost, dan weet ik nog niets want dan is alles gereset.

Is er een manier om te troubleshootn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Misschien Nintendo bellen ze zijn meestal erg behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 16:03
YouTube: Zelda: Breath Of The Wild - Wii U vs Switch Graphics Comparison

Lijkt me duidelijk dat de Switch versie echt niets tot nauwelijks grafisch meer bied !
Dit is heel iets anders als de vergelijkings movie van 2 maanden geleden, en dit is met de meest recente Switch versie (patch).
Kortom, voor de game hoef je echt NIET de Switch te hebben tenzij je iets meer fps wilt.

De gamepad integratie zit er niet in omdat anders de WiiU versie functioneler en in weze beter was als de Switch versie, simpel zat.

Nu loop je te pielen met het scrollen tussen al die artikelen die je collect en dat was perfect geweest voor touch. Tevens zaken zoals een Landkaart en Inventory zijn perfect ervoor.

Maar laten we eerlijk zijn, wanneer hebben ze nou wel de gamepad echt maximaal uitgebuit ? Niet echt ...
Rukkers zijn het bij Nintendo wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:05:
Kortom, voor de game hoef je echt NIET de Switch te hebben tenzij je iets meer fps wilt.
:F

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 16:03
Oh ja, of als je mobiel wilt zijn .....

Verders absoluut GEEN meerwaarde als je nu al een WiiU hebt, echt niet.
Of je moet de Switch toch willen kopen en verders graag jaren oude games wilt (her) spelen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja juist bij Zelda is de fps het probleem op sommige plekken dus als je dat beter hebt op de Switch. Dus wel de switch halen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Zo, dochter was jarig en daarom heeft ze Mario Kart 8 en New Super Mario+Luigi gekregen. Nu nog een extra controler en we kunnen met meer dan twee personen spelen :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Touchdomex schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:18:
Ja juist bij Zelda is de fps het probleem op sommige plekken dus als je dat beter hebt op de Switch. Dus wel de switch halen.
Behoorlijke investering om minder lage FPS te hebben op sommige momenten in een game. Omdat ik van een pc kom maakt het mij niet uit, beide systemen zijn zwaar onder de maat als het aankomt op kracht. Of het 40 FPS is op de switch is off 30 IP de Wii u, ik erger mij een beiden.

Maar de game gaat hoe dan ook komen. Maar eerst windwaker uitspelen. Misschien is botw dan wel via emulator op 60 FPS te spelen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05 19:33
My two cents: nog geen switch bij mij in huis. Ben zowiezo geen Zelda fan dus dat is eigenlijk al reden genoeg :-)

Maar de WIIU is een onderschat machine-tje waar de wiiu-only titels alleen al de moeite waard zijn en waarvan ik niet zit te wachten op een eventuele Switch remake. De prijzen van wiiu titels zijn best wel laag dus daar hoef je het ook niet voor te laten.

Tel daarbij op de tientallen WII titels die ook niet te versmaden zijn (Donkey Kong, Mario is alle verschijningsvormen, de LEGO spellen) EN die je voor 5 a 10 euro kan vinden...... maanden lang speelplezier (ook in de herhaling!).

en met een beetje durf kan je ook nog verder terug in de tijd door je Wiiu compatible te maken met Gamecube, SNES, NES etc spellen (heb je geen Nintendo Classi Mini voor nodig)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:40

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Wat ik van de Switch erg prettig vindt is hoe snel ik aan het spelen ben. Bij de WiiU ben je minutenlang aan het wachten voordat überhaupt je kan aangeven dat je Zelda wilt spelen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 08:52
Twee Dee schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:59:
Wat ik van de Switch erg prettig vindt is hoe snel ik aan het spelen ben. Bij de WiiU ben je minutenlang aan het wachten voordat überhaupt je kan aangeven dat je Zelda wilt spelen.
https://www.nintendo.nl/S...Snelstartmenu-890388.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het Wii U quickmenu is wel fijn, ja, en het is sneller dan eerst het gehele Wii U menu laden.

Echter, de Switch heeft als voordeel dat het in standby kan gaan en op die manier kun je nog sneller Zelda spelen als dit het spel was dat je laatst speelde. De enige laadtijd die er is is het wegklikken van het lockscherm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bij de WiiU ben je minutenlang aan het wachten voordat überhaupt je kan aangeven dat je Zelda wilt spelen.
Dat heb ik totaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 21:57

GS88

π raat

[b][message=50437521,noline]
Ik denk dat de Switch een hele mooie stap is voor mensen die tot op heden op de Wii zijn blijven hangen, maar het biedt op het moment voor Wii U bezitters nog te weinig toegevoegde waarde t.o.v. de kosten van de aanschaf.
Ik heb op het moment van schrijven nog een Wii, ik wacht nog even tot de Switch goed beschikbaar is.... en dan koop ik een Wii U!

Hetzij 2e hands of via uitverkoop/aanbieding in de winkel, prijzen van boven de 200 euro zijn me toch een beetje teveel voor een console. Ondanks dat vind ik de Switch toch wel écht een plaatje! :9~ (en ben ik ook van plan em te gaan halen over x tijd)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

GS88 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 00:19:
[...]

Ik heb op het moment van schrijven nog een Wii, ik wacht nog even tot de Switch goed beschikbaar is.... en dan koop ik een Wii U!
Ik heb ook pas sinds een jaar een Wii U. Daarvoor de Wii tweedehands op de kop getikt. Select games zijn ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Ik ben al blij als een console generatie voor mij 5-6 games opleveren die goed genoeg zijn. Heb niet meer tijd dan dat om te spelen. Ik speel veel J-RPGs en Zelda dus tijdrovende games. Als BOTW niet op de Wii U had uitgekomen had ik de switch gekocht tzt. en dan was ik prima gelukkig geweest als dat mijn enige game is voor de console.

Heb ooit een 360 gekocht voor alleen Tales of Vesperia later is er nog kinect meuk bij gekomen voor mijn vrouw en kids.

Ooit had ik een Vita gekocht zodat ik ps3 games remote kan spelen op de Vita maar toen bleek dat het het gewoon niet werkte omdat het de PSP feature was die niet ondersteund werd.

Maar de Wii U is gewoon een top console zeker met de gamepad wat maakt dat ik eigenlijk meer kan gamen dan anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Minutenlang is wel erg overdreven. Het zal zeker langer duren dan opstarten op de Switch, maar ik heb zelf de Zelda disc versie, gebruik het snelstart menu en ben zeer onder de indruk van de opstart tijd (en laadtijden in het algemeen...zeer vlot).

En 't is me ook een game...fantastische laatste release voor een zwaar ondergewaardeerde console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03

MazeWing

The plot thickens...

De Wii U heeft bestaansrecht vanwege een aantal erg goede Nintendo spellen. Qua console zelf is het op vele fronten een waardeloos apparaat. Mocht Nintendo ooit software-only worden zou ik er geen moment rouwig om zijn.

Wat betreft de nieuwe zelda op de Wii U hebben ze zich er behoorlijk karig van afgemaakt en doelbewust functionaliteit eruit gehaald om qua interface niet superieur te zijn aan de switch versie. Het liefste zouden ze 'm helemaal niet meer op de Wii U uitgebracht hebben heb ik het idee...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

LaFleche schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:40:

de tientallen WII titels die ook niet te versmaden zijn die je voor 5 a 10 euro kan vinden......
Welke titels zijn dat? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:51
Bij wii titels heb ik het probleem dat je volgens mij toch best vaak die wiimote nodig hebt. Nou heb ik wel een (nep) wiimote ergens liggen, maar geen sensor bar (en dat is ook lastiger aansluiten omdat ik op de beamer speel). In de praktijk ben ik dus erg terughoudend bij die games. De Wii u is dan wel compatible maar die games gaan er van uit dat iedereen de typische Wii controller heeft.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 04:44:
[...]

Welke titels zijn dat? Ben benieuwd!
Heb ik toch al gezegd: Mario in alle verschijningsvormen, donkey kong, diverse LEGO games
Specifieker? Mario Bros, Paper Mario,Mario Kart, Donkey Kong Country Returns, Metroid Prime, Resident Evil 4, Super Mario Galaxy 1 en 2, LEGO Indiana Jones 1 en 2, LEGO Star Wars en er zijn er nog wel wat.

Kijk: als je van FPS-en houdt (Call of Duty of zo) of spellen waar ze proberen 'echte' mensen te animeren, dan ben je met de wii op het verkeerde platform bezig, Ziet er niet uit! Maar de cartoon-like games......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Mario Galaxy 1 / 2 zijn sowieso geweldig. En als je geen sensor bar hebt, kun je de WiiU gamepad ook gebruiken als scherm(pje), en daar zit dan vanzelf al een sensor bar in. Aangezien de gamepad een relatief klein scherm heeft, zien die (mario) Wii games er ook nog eens best redelijk uit :-)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Sssquirrel schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:45:
Mario Galaxy 1 / 2 zijn sowieso geweldig. En als je geen sensor bar hebt, kun je de WiiU gamepad ook gebruiken als scherm(pje), en daar zit dan vanzelf al een sensor bar in. Aangezien de gamepad een relatief klein scherm heeft, zien die (mario) Wii games er ook nog eens best redelijk uit :-)
Cool, wist niet dat dat kon. Maar ja, dat is wel een erg klein schermpje hoor, aangezien je toch ver genoeg er vanaf wil zitten om een beetje met de wiimote te kunnen zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Finraziel schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:58:
[...]

Cool, wist niet dat dat kon. Maar ja, dat is wel een erg klein schermpje hoor, aangezien je toch ver genoeg er vanaf wil zitten om een beetje met de wiimote te kunnen zwaaien.
Tjah, ligt er inderdaad aan voor welke games je het wil gebruiken. Voor wii sports e.d. lijkt het me ook niet echt handig, maar voor die Mario Galaxy games werkt het prima, je hoeft alleen af en toe te schudden met die wiimote. Ik zit dan ongeveer een meter van het scherm: gamepad in cradle op tafel, en zelf op stoel => goed te doen :-)

Ik vind zelf de wii games op grote(re) tv niet zo mooi, dan liever op kleiner scherm waarbij het wel scherp oogt.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 22:59
GS88 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 00:19:
[...]

Hetzij 2e hands of via uitverkoop/aanbieding in de winkel, prijzen van boven de 200 euro zijn me toch een beetje teveel voor een console. Ondanks dat vind ik de Switch toch wel écht een plaatje! :9~ (en ben ik ook van plan em te gaan halen over x tijd)
Beetje rondneuzen op Marktplaats cs kan je een aardige deal opleveren. Had voor 110 euro een Wii U met Mario Kart en twee WiiMotes met nunchucks. Laatste waren wel Big Ben el cheapo's maar werken tot nu toe nog prima. Vond ik persoonlijk niet zo'n gekke prijs.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Finraziel schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 05:42:
Nou heb ik wel een (nep) wiimote ergens liggen, maar geen sensor bar (en dat is ook lastiger aansluiten omdat ik op de beamer speel).
Ik heb toevallig nu een sensorbar over na een aankoop.
LaFleche schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:13:
[...]

Heb ik toch al gezegd: Mario in alle verschijningsvormen, donkey kong, diverse LEGO games
Specifieker? Mario Bros, Paper Mario,Mario Kart, Donkey Kong Country Returns, Metroid Prime, Resident Evil 4, Super Mario Galaxy 1 en 2, LEGO Indiana Jones 1 en 2, LEGO Star Wars en er zijn er nog wel wat.

Kijk: als je van FPS-en houdt (Call of Duty of zo) of spellen waar ze proberen 'echte' mensen te animeren, dan ben je met de wii op het verkeerde platform bezig, Ziet er niet uit! Maar de cartoon-like games......
Ik heb hier Call of Duty Black Ops II en die ziet er op de Wii U voortreffelijk uit!

Vandaag pricewatch: ZombiU, Wii U opgehaald bij Intertoys voor nog geen EUR 5,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
PcDealer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:49:
[...]

[...]

Ik heb hier Call of Duty Black Ops II en die ziet er op de Wii U voortreffelijk uit!

Vandaag pricewatch: ZombiU, Wii U opgehaald bij Intertoys voor nog geen EUR 5,00.
Ik zei het niet helemaal goed, ik heb wel een sensorbar (er zit er een bij de wii u) maar ik heb hem niet aangesloten omdat dat kabeltje het niet haalt naar mijn projectiescherm :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
PcDealer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:49:
[...]

[...]

We hadden het hier over WII titels die je ook op je op de Wiiu zou 'moeten' spelen omdat het prachtgames zijn.
De WII versies van COD zijn niet zo mooi.

Maar inderdaad de COD titels voor WIIU zijn wel mooi (ps3 like)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-04 10:05
Chocovla schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:05:
[...]

Beetje rondneuzen op Marktplaats cs kan je een aardige deal opleveren. Had voor 110 euro een Wii U met Mario Kart en twee WiiMotes met nunchucks. Laatste waren wel Big Ben el cheapo's maar werken tot nu toe nog prima. Vond ik persoonlijk niet zo'n gekke prijs.
Inderdaad... Heb 100 euro betaald voor de Wii U, gamepad, 2 WiiMote's, balance board, Mario Kart 8, Super Mario 3D, New Super Mario, Zombi U, Tekken Tournament, nog 2 games waar ik niet op kom en een paar Wii-games. 2 maanden geleden geloof ik. Alleen Mario Kart is het geld al waard!

Zie wel dat er op MP soms belachelijk geboden wordt.. Op sommige sets wordt rustig 250/300 euro geboden, had toch wel verwacht dat dat inmiddels zou zakken. Kwestie van geluk hebben, snel bieden en meteen op gaan halen, dat was in elk geval mijn handelswijze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:40

Emiel1984

Made in NL

ethereal81 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:11:
[...]

Inderdaad... Heb 100 euro betaald voor de Wii U, gamepad, 2 WiiMote's, balance board, Mario Kart 8, Super Mario 3D, New Super Mario, Zombi U, Tekken Tournament, nog 2 games waar ik niet op kom en een paar Wii-games. 2 maanden geleden geloof ik. Alleen Mario Kart is het geld al waard!

Zie wel dat er op MP soms belachelijk geboden wordt.. Op sommige sets wordt rustig 250/300 euro geboden, had toch wel verwacht dat dat inmiddels zou zakken. Kwestie van geluk hebben, snel bieden en meteen op gaan halen, dat was in elk geval mijn handelswijze :)
Om eerlijk te zijn denk ik dat de persoon waarvan jij voor 100 euro alles mocht overnemen niet helemaal begreep wat de waarde was.

Als ik even rondkijk komt ik namelijk zelf op het volgende uit:
Een goede WiiU game of een extra WiiU controller kost je 2e hands vaak nog gewoon 20 euro. Een minder populaire game rond de 10 euro..
Dan kom je alleen al uit op een ~140 euro voor enkel de games en de controllers.
Een 2e hands 32GB WiiU zonder games kost je nu zeker nog 150.
Nintendo spullen dalen over het algemeen dan ook niet zo snel in waarde.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-04 10:05
Emiel1984 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:50:
[...]

Om eerlijk te zijn denk ik dat de persoon waarvan jij voor 100 euro alles mocht overnemen niet helemaal begreep wat de waarde was.

Als ik even rondkijk komt ik namelijk zelf op het volgende uit:
Een goede WiiU game of een extra WiiU controller kost je 2e hands vaak nog gewoon 20 euro. Een minder populaire game rond de 10 euro..
Dan kom je alleen al uit op een ~140 euro voor enkel de games en de controllers.
Een 2e hands 32GB WiiU zonder games kost je nu zeker nog 150.
Nintendo spullen dalen over het algemeen dan ook niet zo snel in waarde.
Klopt, soms moet je een beetje mazzel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Chocovla schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:05:
[...]

Dat is zeker geen gekke prijs! Als ik t voor die prijs tegenkom zou ik t ook direct doen :-)

@ethereal81 : dat is zeker een strakke deal :D op het moment zie ik overal nog prijzen voor de U staan van boven de 200, maar hoop zelf ook een goede deal nog binnen te slepen ;-) ik wacht nog even tot de switch overal goed op voorraad is en ondertussen houd ik mp wel id gaten..

[ Voor 23% gewijzigd door GS88 op 11-03-2017 17:48 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

LaFleche schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:13:
[...]

Ok, en waar zijn ze voor 5 of 10 euro te krijgen deze titels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59
Hier ook opzoek naar een Nintendo Wii U met Mario Kart 8, maar ze blijven duur. Een aantal jaar geleden is de Wii U Party Pack (8GB) te koop geweest voor € 149,00. Nog steeds balen, dat ik die net gemist heb.

Twee weken geleden al een twee gewone Nintendo Wii's in nieuwstaat met één Wii Mote Plus en één gewone met alle accessoires, boekjes, 10 goede games en Balance Board gekocht voor € 65,00. Eén was een Mario Kart Pack compleet in doos, dus die houdt de waarde wel vast. Verder twee jaar geleden ook een zwarte Wii met Wii Mote Plus gekocht voor € 25,00. Ook nog een Wii controller en Wii Pro controller liggen. Dus controllers genoeg voor Mario Kart. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
Anoniem: 87302 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:51:
[...]

Ok, en waar zijn ze voor 5 of 10 euro te krijgen deze titels?
Werkelijk???
Lego games
http://www.marktplaats.nl...Id=0&postcode=&distance=0

Moet ik het helpen intikken?

Mario galaxy staat voor 9.99, galaxy 2 4,99, paper Mario 10......

[ Voor 4% gewijzigd door LaFleche op 12-03-2017 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Wat is Breath of the Wild een tof spel zeg, afgelopen weekend weer veel te veel gespeeld. Wel jammer van de frame rate drops. Komen best vaak voor en gisteren zelfs zo erg dat het scherm enkele seconden stil stond (dacht direct een crash daar gaat mijn game data), als ik een grote vijand (Black Moblin in Hyrule castle) raakte (vermoed dat het berekenen van de fysics op de betreffende plek lastig was). Elke keer als de vijand naar achter viel stond het scherm stil.

Zou er bijna een Switch voor kopen, maar die heeft ook last frame drops hoor ik :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Na wat zoekwerk (vragen) bij een winkel een nieuwe Nintendo Wii U kunnen vinden, hij stond niet in de winkel (nu nog steeds niet) Het is een zwarte 32GB Premium met Nintendoland (ik denk de eerste bundel). De doos ziet er nog wel goed uit, maar niet perfect. Ze willen hem wegdoen voor € 169,99. Doen of niet?

Als je ziet dat je een Wii compleet in nieuwstaat met doos voor € 45,00 kan scoren (vorige week gedaan), denk ik dat de Wii U nog wel zal zakken tweedehands. Maar hoeveel, vast niet zoveel als de Wii (Want dat was een veel populairdere console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 00:25
Jumpman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:42:
Na wat zoekwerk (vragen) bij een winkel een nieuwe Nintendo Wii U kunnen vinden, hij stond niet in de winkel (nu nog steeds niet) Het is een zwarte 32GB Premium met Nintendoland (ik denk de eerste bundel). De doos ziet er nog wel goed uit, maar niet perfect. Ze willen hem wegdoen voor € 169,99. Doen of niet?

Als je ziet dat je een Wii compleet in nieuwstaat met doos voor € 45,00 kan scoren (vorige week gedaan), denk ik dat de Wii U nog wel zal zakken tweedehands. Maar hoeveel, vast niet zoveel als de Wii (want dat was een veel populairdere console).
Op zich is €170 niet eens zo duur voor een nieuwe Wii U, vergeet niet dat als verzamelaars zich aan de Wii U vergrijpen de prijzen fors kunnen stijgen.

Vergeet niet, Wii U verkocht onder de 14mln consoles wereldwijd, Wii ruim 100mln.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mizgala28 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:46:
[...]

Op zich is €170 niet eens zo duur voor een nieuwe Wii U, vergeet niet dat als verzamelaars zich aan de Wii U vergrijpen de prijzen fors kunnen stijgen.

Vergeet niet, Wii U verkocht onder de 14mln consoles wereldwijd, Wii ruim 100mln.
Dat is ook mijn doel (naast enkele titels er op spelen), in de verzameling opnemen. Ik heb al wel behoorlijk wat Wii U games (maar die zijn allemaal nog sealed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Vandaag de overstap dan toch gewaagd. Wii U 32GB voor 150 EUR weten te bemachtigen.
Menige Wii U staat er inderdaad voor 200+ EUR op (Dat vond ik iets te veel), maar de aanhouder wint. Kijk naar advertenties die er al langere tijd op staan. Die zijn misschien sneller geneigd wat te zakken met de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De Wii U is eigenlijk de eerste Nintendo console met fatsoenlijke graphics sinds we in 2006 massaal platte TV's met minimaal 1280 x 720 pixels zijn gekomen. Eigenlijk best laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geweldig spel, veel plezier ermee! De soundtrack is ook super!

[ Voor 7% gewijzigd door BamSlam_ op 14-03-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
BamSlam_ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:12:
[...]

Geweldig spel, veel plezier ermee! De soundtrack is ook super!

[video]
Inderdaad...prachtspel..... ook best wel moeilijk als je alle KONG-letters wilt hebben om het laatste level te unlocken....is mij nog niet gelukt (heb opgegeven! :-( )
Wellicht ergens een save game vandaag halen maar dan is ook wel gelijk de lol ervan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-04 09:53
Ik moet zeggen dat ik Donkey Kong Country: Tropical Freeze best wel moeilijk vond!
In mijn eentje was het nog wel te doen maar co-op was eerder een stuk moeilijker dan makkelijker.
Wel een super leuk spel inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Moet nodig weer eens met mijn Wii U aan de slag. Xenoblade helemaal platgespeeld. Maar verder... :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Zspirit schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:06:
Ik moet zeggen dat ik Donkey Kong Country: Tropical Freeze best wel moeilijk vond!
In mijn eentje was het nog wel te doen maar co-op was eerderlijk een stuk moeilijker dan makkelijker.
Wel een super leuk spel inderdaad!
Heerlijke game, inderdaad. Die Kong-levels zijn erg pittig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 09:51
Tweakmans schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:37:
[...]

Heerlijke game, inderdaad. Die Kong-levels zijn erg pittig. :)
Ik kom letterlijk niet verder bij het stukje waarbij je op de neushoorn zit. Volgens mij ontploft er een vulkan oid en moet je wegrennen. Dus stukken steen kunnen je vermoorden, je kan in de afgrond vallen en als je te dichtbij de linkerkant van je scherm bent (stromende magma) dan ga je ook dood.

WTF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag toch de Nintendo Wii U Premium Pack 32GB Zwart met Nintendo Land (Nieuw), Super Mario Bros. U (Nieuw in seal), Wii Mote (helaas geen Plus) (nieuw) en Nunchuk (Nieuw) opgehaald voor € 185,00.

Misschien nog iets aan de prijzige kant, maar ik verzamel ook retro consoles, dus anders zou ik wellicht later uren meer aan het zoeken zijn voor een Nintendo Wii U in echte nieuwstaat. Nu kan ik eindelijk alle games spelen die ik de afgelopen jaren verzameld heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/obup0TZqfkyG5gnM69Vc7DX1/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 14:34
Jumpman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:25:
Vandaag toch de Nintendo Wii U Premium Pack 32GB Zwart met Nintendoland (Nieuw), Super Mario Bros. U (Nieuw in seal), Wii Mote (helaas geen Plus) (nieuw) en Nunchuk (Nieuw) opgehaald voor € 185,00.

Misschien nog iets aan de prijzige kant, maar ik verzamel ook retro consoles, dus anders zou ik wellicht later uren meer aan het zoeken zijn voor een Nintendo Wii U in echte nieuwstaat. Nu kan ik eindelijk alle games spelen die ik de afgelopen jaren verzameld heb.

[afbeelding]
Damn, waar heb je die nog gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ekfad schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:49:
[...]

Damn, waar heb je die nog gevonden?
Via iemand die ik ken en in die de retail werkt, hij kon mij hieraan helpen voor deze mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 14:34
Jumpman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:08:
[...]

Via iemand die ik ken en in die de retail werkt, hij kon mij hieraan helpen voor deze mooie prijs.
Is inderdaad een mooie prijs en ze zijn nieuw ondertussen verdomd moeilijk te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:47
Zeror schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:07:
Meer mensen benieuwd of de Battle Mode toevoeging van Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch ook naar de Wii U komt dmv een DLC ofzo? Zou wel erg tof zijn.
Dit vroeg ik mij dus ook af en heb maar een chat gestart met Nintendo dit is wat ik te horen kreeg:
Mario Kart 8 Deluxe is launching only for Nintendo Switch at this time, and there are no
announced updates or new DLC for the Wii U version.
Maar je kan ze wel feedback geven dus dit ook uiteraard gedaan O-)

IT Guru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
BJD1997 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Dit vroeg ik mij dus ook af en heb maar een chat gestart met Nintendo dit is wat ik te horen kreeg:

[...]

Maar je kan ze wel feedback geven dus dit ook uiteraard gedaan O-)
Dit gaan ze waarschijnlijk als USP (Unique Selling Point) voor de Nintendo Switch versie van Mario Kart 8 houden. Uiteindelijk hebben veel mensen een Nintendo console voor Mario Kart en Zelda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58
Ik heb de Nintendo Switch in huis, maar ik mis toch wel echt een leuke DKC of Mario platformer en zie deze ook niet snel op de Switch verschijnen. Ook niet in de vorm van BC of Virtual Console.
Ik zou dan ook graag Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Super Mario World 3D of Super Mario Bros. U willen spelen. Ik heb alleen (nog) geen Wii U (het liefst zou ik ook geen extra console erbij willen hebben) en ik vind de prijzen momenteel ook erg hoog liggen. Zowel nieuw als tweedehands. En emuleren op de PC doe ik ook liever niet.
Hierboven geeft iemand aan te wachten tot de Switch ruim op voorraad is. Misschien ga ik deze tactiek ook maar hanteren!

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 21-03-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

www.gamespot.com/articles...-favor-of-n/1100-6448873/

Bloodstained voor de Wii U nu officieel gecanceld om plaats te maken voor ontwikkeling voor de Switch.

Zat er natuurlijk wel aan te komen. Jammer, maar helaas.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Steven030 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:53:
Ik heb de Nintendo Switch in huis, maar ik mis toch wel echt een leuke DKC of Mario platformer en zie deze ook niet snel op de Switch verschijnen. Ook niet in de vorm van BC of Virtual Console.
Ik zou dan ook graag Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Super Mario World 3D of Super Mario Bros. U willen spelen. Ik heb alleen (nog) geen Wii U (het liefst zou ik ook geen extra console erbij willen hebben) en ik vind de prijzen momenteel ook erg hoog liggen. Zowel nieuw als tweedehands. En emuleren op de PC doe ik ook liever niet.
Hierboven geeft iemand aan te wachten tot de Switch ruim op voorraad is. Misschien ga ik deze tactiek ook maar hanteren!
Ik heb een Nintendo Switch gehad met de release, vervolgens verkocht want ik kon er leuk geld voor krijgen. Vorige week een nieuwe Nintendo Wii U gekocht (gelukje). Voorlopig wel even bezig met:

Captain Toad Treasure Tracker
DKC:Tropical Freeze
Mario Kart 8
NSMB + NSLU
Pikmin 3
Super Mario 3D World
Super Mario Maker
TLOZ:The Twilight Princess
TLOZ:The Wind Waker

Deze games heb ik gekocht nieuw in seal of echt in nieuwstaat voor gemiddeld € 15,00 per stuk.

Tegen de tijd de Nintendo Switch een leuke lijst games heeft, koop ik wel een aanbieding en Multi Player games speel ik op de PlayStation 4 Pro (BF1 en FIFA).

Ik verwacht veel remakes/remasters van de populaire Wii U games op de Nintendo Switch, waar we dan weer € 50,00 of € 60,00 voor mogen betalen (net zoals voor Mario Kart 8 Deluxe). De Wii U had een relatief kleine install base, als dit van de Switch veel groter wordt, zouden ze wel gek zijn om het niet te doen. Voor veel mensen zal de game wel nieuw zijn, omdat ze hem nog niet kennen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 22-03-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:26

Sagat

Is pappa x2!

De wii u is de enige (mainstream) nintendo die ik niet heb, het blijft kriebelen. Maar denk dat ik er vrede mee heb dat hij er niet gaat komen, de grote games komen toch wel (in remake, remaster of sequel) naar switch. en ik heb zelf geen moeite met emuleren (mijn pc wel :P die is al wat ouder). Dus zelfs voor het handjevol toppers dat ik dan mis gaat het goed komen.

Het lijstje van jumpman is wel bijna exact wat ik graag wil hebben, enige die ik mis in die lijst is pokken en misschien bayonetta 2.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Sagat schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:17:
Het lijstje van jumpman is wel bijna exact wat ik graag wil hebben, enige die ik mis in die lijst is pokken en misschien bayonetta 2.
En misschien Yoshi's Wooly's World omdat het zo schattig is? :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tweakmans op 22-03-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sagat schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:17:
De wii u is de enige (mainstream) nintendo die ik niet heb, het blijft kriebelen. Maar denk dat ik er vrede mee heb dat hij er niet gaat komen, de grote games komen toch wel (in remake, remaster of sequel) naar switch. en ik heb zelf geen moeite met emuleren (mijn pc wel :P die is al wat ouder). Dus zelfs voor het handjevol toppers dat ik dan mis gaat het goed komen.

Inmiddels heb ik nog veel meer Wii U games (voornamelijk in seal), deze heb ik gekocht als investering of als ik straks toch besluit voor de Wii U te gaan verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-05 20:59

RoyK

Hobby tekenaar

Vraagje, pas Mario tennis utra smash aangeschaft. Met de gedachten da ze lwuk voor de tv staan te tennisen. Maar geen van de joysticks lijkt te werken als een racket. Je moet gewoon op de numpad je ding doen. Lijkt me echt een domper als dit dus niet erin zit. Iemand een tip?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Nope
Players can use the Wii U GamePad, the Wii Pro Controller, or the Wii Remote on its side to play the game. The game does not support motion controls for the Wii Remote, so the Wii Remote on its side is the only control option for it.
https://www.mariowiki.com/Mario_Tennis:_Ultra_Smash

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-05 20:59

RoyK

Hobby tekenaar

Wat een bummer zeg. Ik had het misschien moeten checken. Maar ik ben er vol vanuit gegaan dat dit "logisch" is bij Nintendo. Karten doe je met motion (als je wil) zo een beetje alle andere fun games ondersteunen het.. en dan een tennis spel met Mario, zit het er niet in. Gewoon stom. Vind de WiiU sowieso na een jaar in huis een mager zesje. Als de kids iets groter zijn komt er een echte console.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ze hadden het ding gewoon nooit 'Wii U' moeten noemen. Die motion controls zijn standaard bij de Wii, niet bij de Wii U, je krijgt er namelijk niet eens een wiimote bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
RoyK schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:34:
[...]

Wat een bummer zeg. Ik had het misschien moeten checken. Maar ik ben er vol vanuit gegaan dat dit "logisch" is bij Nintendo. Karten doe je met motion (als je wil) zo een beetje alle andere fun games ondersteunen het.. en dan een tennis spel met Mario, zit het er niet in. Gewoon stom. Vind de WiiU sowieso na een jaar in huis een mager zesje. Als de kids iets groter zijn komt er een echte console.
Wii U Sports Club moet je hebben als je met Motion Controls leuk wil tennissen op de Wii U (De fysieke editie schijnt één van de moeilijk verkrijgbare games te worden volgens kenners in de toekomst).
Finraziel schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:57:
Ze hadden het ding gewoon nooit 'Wii U' moeten noemen. Die motion controls zijn standaard bij de Wii, niet bij de Wii U, je krijgt er namelijk niet eens een wiimote bij.
Dit is volgens mij ook één van de grootste fouten die ze hebben gemaakt met deze console.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 27-03-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:58
Ik moet zeggen dat ik me momenteel wel vermaak met de Wii U en wat hacks.

Kwam er ook achter dat er in Japan dus Puyo Puyo Tetris was verschenen voor de Wii U. Hier nooit uitgekomen. Maar wel een geweldige game.

Misschien ook maar eens zo'n Taiko No Tatsujin drum controller kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 14:14
Finraziel schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:57:
Klopt er zijn zelfs mensen in winkels geweest die alleen de tablet wouden kopen voor hun Wii. De naam heeft verwarring geschept. Al hadden ze het de Wii 2 genoemd waren er veel meer mensen geweest die het hadden gekocht.

Daarbij komt dat de reclame voor de Wii U ook bijna nergens te vinden was. Enige wat ze aangaven was... check deze tablet, tablet en owh ja... tablet :+ Het verbaasd me ook niet veel dat er mensen die letterlijk naar de winkel gingen voor een tablet om vervolgens een prijs van 299€ voor geschoteld te krijgen en een nieuwe console.

De Wii U had zeker beter kunnen verkopen, maarja ook Nintendo zou nooit te oud zijn om te leren ;)

Er zitten zeker wel toppers tussen voor de Wii U. wat ik ken is het allemala al genoemd dus om het nog een keer te herhalen is een beetje zonde. Welke ik niet zag was Xenoblade Chronicles X. Zeker een toffe game maar alleen als je echt van een wat hardere versie van open world houd dan breath of the wild.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
De Wii U is al bij al nog een fijne console :-) Ik heb deze half jaar geleden aangeschaft voor Pokken Tournament en daarna zo goed als niet aangeraakt; maar nu afgelopen maand toch weer aangeraakt. Ik blijf de game pad afgrijselijk vinden, maar de games die de meeste hier al hebben opgenoemd zijn echt super. :-)
Ik ben nog even zoet tot de Switch game releases eind april. :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:58
De Wii U is in gehackte vorm de beste retro Nintendo console die er is. Gamecube, Wii, Wii U, SNES, Virtual Boy. Bijna alles te spelen met HDMI output _o_

Devil's Third is trouwens ook een hele toffe game. Overal werd het afgekraakt, maar de singleplayer is geweldig en de graphics behoren tot de beste op de Wii U.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Iemand enig idee waarom een tweedehands Wiii u nog zo duur is? Op MP bijna niks te vinden onder de 200 euro in gebruikte staat.. Iemand nog tips hoe hier het beste aan te komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wetzel schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:34:
Iemand enig idee waarom een tweedehands Wiii u nog zo duur is?
Misschien omdat hij nieuw nog steeds voor >300 EUR verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
RayNbow schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:12:
[...]

Misschien omdat hij nieuw nog steeds voor >300 EUR verkocht wordt?
En dat is al bizar voor een niet zo "populaire" console als de Wii U en het feit dat de Switch voor ongeveer hetzelfde bedrag te koop is. Anyway donderdag m'n geluk maar beproeven op de vrijmarkt 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelproust
Vandaag mijn tweede spel op de WiiU uitgespeeld... Bayonetta 2.
Ben blij de WiiU van onder het stof te hebben gehaald, is toch een straffe machine :-) enkel de gamepad blijf ik toch onhandig vinden.
More to come soon.
Maar eind deze week zal het terug Switchen worden 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 00:25
Wetzel schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:53:
[...]

En dat is al bizar voor een niet zo "populaire" console als de Wii U en het feit dat de Switch voor ongeveer hetzelfde bedrag te koop is. Anyway donderdag m'n geluk maar beproeven op de vrijmarkt 😜
Bizar? Nee, juist omdat de Wii U slecht verkocht is de kans alleen maar groter dat de console en vooral de games ervoor in de toekomst duurder zullen worden, ik verzamel zelf Vita games en die verkocht ook niet al te super je merkt overduidelijk dat games verzamelen ervoor een dure hobby is...

Daarom zouden mensen die Wii U games betaalbaar willen scoren nu hun slag moeten slaan, winkels als Intertoys of Media Markt willen van de Wii U games af en in de toekomst zullen particulieren alleen maar onnodig veel geld voor vragen op marktplaats en ebay, er zijn nu al genoeg beter verkopende Nintendo games op de markt van vroeger die makkelijk voor 50 of meer euro over de toonbank gaan, Wii U wordt alleen erger op dat vlak vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Dit weekend begonnen aan Mario Kart 8, wat heb ik dit gemist. Heerlijke no nonsens gameplay met mooie graphics! Mijn PlayStation 4 Pro niet meer aangeraakt dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wetzel schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:53:
[...]

De productiekosten van het apparaat zijn nauwelijks gedaald gedurende de levenscyclus (mede te danken aan overproductie en relatief dure componenten). Alleen als ze echt van voorraad af willen, zullen ze de prijzen laten zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

RayNbow schreef op maandag 24 april 2017 @ 05:54:
[...]

De productiekosten van het apparaat zijn nauwelijks gedaald gedurende de levenscyclus (mede te danken aan overproductie en relatief dure componenten). Alleen als ze echt van voorraad af willen, zullen ze de prijzen laten zakken.
Dat is nu nog niet het geval helaas.. kijk regelmatig bij de MM en de intertoys, maar dan staat ie er nog voor 280 euro.. met de wii was dat wel anders :-(

Als de prijzen in de winkels dalen hoop ik dat 't op marktplaats ook een beetje daalt :)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Misschien dat er hier en daar nog een aanbieding langs komt, maar ik verwacht eerder dat ze gewoon uit de winkel verdwijnen zonder dat de prijzen ooit significant omlaag gegaan zijn. Hangt er vanaf hoeveel voorraad er nog is, maar ze zijn al een tijdje gestopt met de productie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:26

Sagat

Is pappa x2!

Ik vind het jammer dat ik niet meer kan zeggen dat ik alle nintendo home consoles heb (virtual boy telde ik al nooit mee), maar echt gekozen voor de switch ipv de wii u. Op de korte termijn is de wii u de betere koop (goedkoper & betere library) maar ik verwacht dat alle goede wii u games uiteindelijk ook op de switch komen.
En het portable aspect vind ik ook leuk. Neem hem zo lekker mee naar België.

Misschien dat ik ooit nog een U koop om de verzameling compleet te maken, of als blijkt dat er bepaalde toppers (die ook nog mijn smaak zijn) niet de overgang maken. Anders wachten op emulatie. Spellen die de wii u tablet gebruiken zal dat lastiger voor worden, maar voor het merendeel maakt het niets tot weinig uit.

Gehackte wii u voor emulatoren is ook leuk, maar dat ga ik via de pc of via een pie doen. Die je tzt dan ook weer kan upgraden/vervangen voor cube support.

(al hoewel ik dus een cube heb liggen......)

En idd, hoopte erg lang op een pakketje voor +-100 voor een wii U nu de switch er al is. Maar lijkt erop dat de U simpel weg uit de winkels weggehaald is/wordt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
RayNbow schreef op maandag 24 april 2017 @ 05:54:
[...]

Er is bijna niets meer in de retail, vorige maand heb ik intensief gezocht. Met geluk uiteindelijk een nieuwe Wii U 32GB Zwart met Nintendo Land voor € 150,00 kunnen kopen. Het was de allerlaatste die er centraal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 21:02
Ik kan op de een of andere manier ook geen afstand doen van mn Wii U. Zeker daar ik bijna alle top games en veel accessoires heb. Toch speel ik er veel te weinig op. Zonde is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag Tekken Tag Tournament 2 kunnen vinden voor een leuk prijsje. Dit is de meest complete versie met de Super Mario, Metroid, Star Fox, F-Zero, The Legend of Zelda content en alle DLC van de Playstation 3 en XBOX 360. Een mooie PAL versie vinden was toch nog wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

outlandos schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:06:
Toch speel ik er veel te weinig op.
Wordt bij ons al weer 2 maanden juist dagelijks gebruikt (3 spelers) om Zelda te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
En misschien een hele noob vraag maar kun je een Wii U alleen gebruiken in combinatie met de gamepad, of kan ik ook een losse console met een pro controller kopen? Ik las dat je mogelijk alleen de gamepad nodig zou hebben bij de eerste installatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Een losse console is niet te koop, of alleen tweedehands waarbij de gamepad stuk gegaan is. Er zijn overigens genoeg games waarbij de gamepad verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
hcQd schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:44:
Een losse console is niet te koop, of alleen tweedehands waarbij de gamepad stuk gegaan is. Er zijn overigens genoeg games waarbij de gamepad verplicht is.
Zag inderdaad een aantal 2e hands waarbij alleen console wordt aangeboden voor redelijke prijs vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag Mario Party 10 en Kirby And The Rainbow Paintbrush voor € 20,00 binnengekregen. Ik ben al een eind op weg met de lijst van games die ik in bezit wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-05 08:47
Blijft toch vreemd dat Wii U's nu zo 'zeldzaam' zijn en voor 150/200 tweedehands weggaan, waar er 2/3 jaar terug gegooid werd met aanbiedingen van een nieuwe Wii U voor 120-200 euro.

Helaas toen niet op ingegaan natuurlijk, en nu nog aan het 'hopen' op een mooie tweedehands voor rond de 100 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

brick5492 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:32:
Blijft toch vreemd dat Wii U's nu zo 'zeldzaam' zijn en voor 150/200 tweedehands weggaan, waar er 2/3 jaar terug gegooid werd met aanbiedingen van een nieuwe Wii U voor 120-200 euro.

Helaas toen niet op ingegaan natuurlijk, en nu nog aan het 'hopen' op een mooie tweedehands voor rond de 100 euro. :)
Vermoedelijk omdat op dit moment de vraag hoger is dan normaal?

Ben er wel blij mee dat ze voor zoveel weg gaan :+ Kan mijn collectie gewoon gaan verkopen straks voor de aanschafprijs als dit zo blijft :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
brick5492 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:32:

Die aanbiedingen destijds onder 150 euro waren 9 op 10 keer oplichters, je hebt niet veel gemist en misschien je een oplichting bespaard.

[ Voor 0% gewijzigd door marcelproust op 03-05-2017 21:48 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-05 08:47
marcelproust schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:48:
[...]

Die aanbiedingen destijds onder 150 euro waren 9 op 10 keer oplichters, je hebt niet veel gemist en misschien je een oplichting bespaard.
Ik bedoel bij winkels. Heb bijvoorbeeld een paar jaar terug een Wii U Basic met 8gb bij de Intertoys voorbij zien komen voor 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Zo, een nieuw spel er bij voor de kids: pricewatch: Minecraft: Wii U Edition, Wii U

Jammer dat de normale controllers niet werken voor meerdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

brick5492 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:38:
[...]

Ik bedoel bij winkels. Heb bijvoorbeeld een paar jaar terug een Wii U Basic met 8gb bij de Intertoys voorbij zien komen voor 120.
:( Ahh, dat weet ik nog, baal er nu ook van dat ik toen niet gehapt had!

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
GS88 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:41:
[...]

:( Ahh, dat weet ik nog, baal er nu ook van dat ik toen niet gehapt had!
Ooit heb ik één keer de kans gehad een nieuwe Wii U 8GB Basic wit te kunnen kopen voor € 150,00. Dit toen niet gedaan, vervolgens twee jaar spijt van gehad. 15 maart 2017 heb ik nog een nieuwe Wii U 32GB Premium zwart kunnen kopen voor € 150,00 (zie enkele pagina's terug in dit topic). Inmiddels behoorlijk wat games in bezit. Jammer dat ik deze console zo heb onderschat, ik speel er de laatste tijd meer op dan op mijn Sony PlayStation 4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:22

luigi87

Domotica Fanaticus

Jumpman schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:49:
[...]

Ooit heb ik één keer de kans gehad een nieuwe Wii U 8GB Basic wit te kunnen kopen voor € 150,00. Dit toen niet gedaan, vervolgens twee jaar spijt van gehad. 15 maart 2017 heb ik nog een nieuwe Wii U 32GB Premium zwart kunnen kopen voor € 150,00 (zie enkele pagina's terug in dit topic). Inmiddels behoorlijk wat games in bezit. Jammer dat ik deze console zo heb onderschat, ik speel er de laatste tijd meer op dan op mijn Sony PlayStation 4 Pro.
wat speel je allemaal dan?
ik vraag dit omdat ik al 3 jaar een WiiU heb, en op de Zelda's na echt nooit een game heb gehad wat ik helemaal uit heb gespeeld en echt boeiend vond.

- leeg -

Pagina: 1 ... 102 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic