Nou, alle is misschien overdreven, maar ik hoor ze wel heel vaak inderdaad.
Zal voornamelijk zijn om het feit dat we in een re-de-lijk rustige omgeving wonen.
Héél soms hoor ik ook de A380 van Emirates naar AMS overkomen; maar dan moet hij wel ver genoeg naar het noorden gaan. En soms ben ik laat/vroeg wakker en hoor ik overduidelijk de 747's van KLM uit Azië binnenkomen.
En dan wonen we niet in de buurt van Schiphol, de globale locatie kun je nu wel raden denk ik.

Maar dat doen ze om de crew te laten wennen aan het nieuwe toestel, dat zal Arke ook waarschijnlijk doen met hun dreamliners voordat ze er mee naar Curaçao vliegen. Jerairfly, vloog er eerst mee naar Malaga, niet echt een route die een widebody nodig heeft.
True, true. Vandaar de EDIT.

@Piet91: is die eerste edit een antwoord op mijn bericht die eronder staat? Zo ja is dat niet heel erg overzichtelijk. Zeker niet als je blijft editten wanneer er andere gereageerd hebben.
Sorry, ik zit dit topic geloof ik aardig vol te spammen met posts en zo probeer ik het een beetje in te tomen, vandaar.

Brilsmurfffje schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:55:
Jankende kinderen is alleen in de vakantie periodes en dan meestal naar bestemmingen binnen Europa of Turkije, neem niet aan dat je dat soort kinderen meeneemt op een vakantie naar Thailand oid. Verder krijg je tegenwoordig in de businessclass van de KLM Bose Noisecancelling headphones dus dan is het ongeacht het toestel of bezetting al een oase van rust en stilte

Ok, daar heb je een goed punt.
Klopt, maar een Learjet biedt nog wat meer sjeu dan een 13 in een dozijn Airbus, de kleinere kisten hebben ook slechtere isolatie en is er dus meer herrie aan boord. BA flight 001 biedt de passagiers een A318 met een hoop extra service om het verlaagde comfort goed te maken (douane clearance in Ierland en vertrek vanaf London city)
Zo erg in een kleine kist?
Ik moet nodig vliegen geloof ik, direct maar een trip AMS - LHR - LAX - SFO - AMS o.i.d. zodat ik een hele zwik aan kisten gehad heb (in volgorde: A320/737, A380, Embraer 190 en nog even een MD11 van KLM meepakken
*).
Kan ik ook nog wat praktijkervaring meenemen i.p.v. alleen theorie.
* Is de datum voor het vertrek van PH-KCC in maart al bekend?
[
Voor 7% gewijzigd door
Piet91 op 24-02-2014 23:49
]