Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb een baan gemaakt geinspireerd op het F1 circuit van Spa Franchorchamps.

Hij heet 'GP of Spa Frank's Champ' en kan aan je spel worden toegevoegd via de bekende weg (aanklikken op Rockstar Social Club).

Hopelijk vinden jullie hem leuk.

Des te meer hij positief gerate wordt des te groter de kans dat hij Rockstar Verified wordt.

Laat me weten hoe jullie hem vinden

Dit is de directe link voor de Spa baan http://socialclub.rocksta...OHrcAiqOFukQ?platformId=2

[ Voor 16% gewijzigd door Pyrone89 op 03-01-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Iemand die nog missies host op de PS4? Wil graag wat levelen nog.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:35
In hoevere heeft het effect om een auto te tunen, als bijv. het acceleratie balkje al helemaal vol is maar nog niet alle motor mods gedaan zijn? Heeft dit effect op de ronde tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:47
Het balkje gaat verder dan hetgeen je ziet, maximaal tunen maakt je auto dus sneller.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
Uffeltje schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:02:
Het balkje gaat verder dan hetgeen je ziet, maximaal tunen maakt je auto dus sneller.
Ja stom dat ze zoiets nog niet aangepast hebben. Lijkt me toch niet moeilijk om zo'n balkje langer te maken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
https://www.youtube.com/watch?v=aWZmyTtmVUM zal misschien binnekort wel door rockstar worden gepatcht

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk dat je dan zonder brandweer naar binnen kan, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik heb trouwens weer een vreemde 'bug'. Bij view joined players of friends lijsten in gta heeft iedereen met een mannelijk karakter het gezicht van mijn char (geen pretje dus). Dit is sinds een aantal dagen volgens mij. Doet niets af aan de spelervaring maartoch.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat is hier het nut van dan?
Is er wat te halen? Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken maar ik zag weinig gebeuren in die "disco"

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Laatst online: 14-02-2024
Donstil schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:22:
[...]

Wat is hier het nut van dan?
Is er wat te halen? Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken maar ik zag weinig gebeuren in die "disco"
Je hoort er eigenlijk nog niet in te komen, waarschijnlijk pas met nieuwe dlc.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Waarom moet je altijd host zijn bij die dubbele rp playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie, als verdieping op het forum en de website, beschikt de Freeroam sinds vandaag over 2 WhatsApp groepen, namelijk:

1. GTA tosti's en rolluiken (gehost door Rubensaurus): voor alles, on- en & off-topic
2. Tweakscrew freeroam (gehost door KortomNL): voor on-topic

HopeIsDope benaderde mij om een freeroam WhatsApp groep op te zetten. Deze bestond al in vorm 1. Echter nam daar off-topic de overhand wat resulteerde in zeer regelmatig 1000+ berichten per dag. Echter heeft niet iedere freeroamer daar trek in. Om het kaf van het koren te scheiden zijn er vanaf vandaag 2 groepen actief. Wil je toegang tot de groep(en), benader dan de hoster(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 10:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vandaag had ik de problemen weer die ik eerder al aanhaalde. Daarom heb ik er even een filmpje van gemaakt.

Iemand die dit bekend voorkomt?

- Ik speel op de One.
- Heb het zover ik weet alleen online.
- Alle poorten staan netjes open.
- Netwerk is inorde
- One bedraad aangesloten
- 200mbit lijn
- niets aan het downloaden/uploaden

Probleem treed ineens op, ik zit in een online lobby, ben wat aan het rond klooien en ineens ellende.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uiQjtciBGss]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Doet je interactie menu het nog?
Gebeurt dit wanneer je dat probeert te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Didyoumeetmax? schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:43:
Doet je interactie menu het nog?
Gebeurt dit wanneer je dat probeert te openen?
Nee dit gebeurd zomaar.
Als ik op "start" druk kan ik gewoon naar de map enz, ook dat ene menu (wat jij bedoeld denk ik) met Passive mode erin enz werkt gewoon nog.

Het is echt de wereld zelf lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
Donstil schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:15:
Vandaag had ik de problemen weer die ik eerder al aanhaalde. Daarom heb ik er even een filmpje van gemaakt.

Iemand die dit bekend voorkomt?

- Ik speel op de One.
- Heb het zover ik weet alleen online.
- Alle poorten staan netjes open.
- Netwerk is inorde
- One bedraad aangesloten
- 200mbit lijn
- niets aan het downloaden/uploaden

Probleem treed ineens op, ik zit in een online lobby, ben wat aan het rond klooien en ineens ellende.

[video]
Zo dat is wel erg extreem. Het zal niet aan je netwerk liggen. Dus blijft Xbox Live of je Xbox over. Misschien een brakke netwerk adapter in je Xbox. Eventueel kan het ook nog je HDD zijn. Ik heb zoiets (ps4) in ieder geval nog nooit gezien.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:49:
[...]

Nee dit gebeurd zomaar.
Als ik op "start" druk kan ik gewoon naar de map enz, ook dat ene menu (wat jij bedoeld denk ik) met Passive mode erin enz werkt gewoon nog.

Het is echt de wereld zelf lijkt het.
Baloutje07 had het ook van de week een keer. In een public sessie.

Als je van sessie veranderd is het dan weg?

[ Voor 59% gewijzigd door Pannekoek81 op 05-01-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 10:47
Ook ik heb problemen online met de XBone.

- Het duurt enorm lang om een sessie te joinen
- Vaak lag wanneer in een missie
- Automatisch uit een missie worden gegooid
- Missie niet kunnen joinen
- Crew members niet kunnen joinen (failed to join this session)
- Geen andere spelers wanneer je een random online sessie joined
- Vaak ineens een hele lijst meldingen dat mensen de sessie verlaten

Ik ging ervan uit dat het Rockstar trubbels waren vlak na de release, maar het houdt aan :/

Lokaal lijkt alles goed te staan. Poorten geopend etc. en met andere spellen (Fia, AC Unity) heb ik ook totaal geen issues.

Ik baal er wel van, want ik vind het nog steeds een erg tof spel.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maverick! schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:33:
Ook ik heb problemen online met de XBone.

- Het duurt enorm lang om een sessie te joinen
- Vaak lag wanneer in een missie
- Automatisch uit een missie worden gegooid
- Missie niet kunnen joinen
- Crew members niet kunnen joinen (failed to join this session)
- Geen andere spelers wanneer je een random online sessie joined
- Vaak ineens een hele lijst meldingen dat mensen de sessie verlaten

Ik ging ervan uit dat het Rockstar trubbels waren vlak na de release, maar het houdt aan :/

Lokaal lijkt alles goed te staan. Poorten geopend etc. en met andere spellen (Fia, AC Unity) heb ik ook totaal geen issues.

Ik baal er wel van, want ik vind het nog steeds een erg tof spel.
Al naar je NAT gekeken of poorten?
https://support.rockstarg...onnection-Troubleshooting

Dat AC wel werkt is helaas geen garantie :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik ben sinds een paar dagen begonnen met GTA Online te spelen; heb toch enkele vraagjes.

Is het normaal dat alles in het begin redelijk stroef loopt (lees: weinig anderen in een sessie) en dat je vaak tegen spelers van een hoger level moet spelen (en zodoende dus verliest) ?

Ik wacht vooral het ogenblik af tot mij een job aangeboden wordt en probeer dan vaak in die sessie te blijven, anders duurt het een eeuwigheid voordat ik opnieuw een job (met andere spelers vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Komt volgens mij door de special crates, heel veel lagswitch gebruikers die een private lobby willen om makkelijk die crate te kunnen pakken.

Maat van mij die eigenlijk alleen GTA onlin doet zegt dat dit is sinds die crates er zijn. Dus zla over een paar dagen wel afgelopen zijn, als die special crates weer normale crates worden.

Heb nu alle static custom npc cars gevonden, behalve de 2 die rondrijden in de avond over de boulevard.

Die 2 modded muscle cars die af en toe bij de LCS customs staan gebruik ik om sukkels te lokken :+ Teller staat nu op iets van 8 car ignition slachtoffers }>

Die gold en chrome dubsta's kan je chainspawnen om je garage te vullen met autos die voor 23k verkopen.door gewoon steeds snel terug te rijden naar de spawn en hem weer te pakken en in je garage te zetten.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 10:47
Pannekoek81 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:47:
[...]

Al naar je NAT gekeken of poorten?
https://support.rockstarg...onnection-Troubleshooting

Dat AC wel werkt is helaas geen garantie :-(
Thanks.

NAT staat op open en volgens mij heb ik al die poorten ook geforward, maar zal vanavond nog eens kijken.
Wil toch weer eens lekker aan de GTA online.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:52:
Komt volgens mij door de special crates, heel veel lagswitch gebruikers die een private lobby willen om makkelijk die crate te kunnen pakken.
Volgens mij gebruik je lagswitch om je eigen verbinding uit te laggen en niet om de rockstar servers plat te leggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:17

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Was gezellig gisteravond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Volgens mij gebruik je lagswitch om je eigen verbinding uit te laggen en niet om de rockstar servers plat te leggen 8)7
Met die lagswitch zorgen ze inderdaad dat hun eigen verbinding uitlagged en ze uit de huidige lobby gegooid worden en in een private lobby terechtkomen.

Hierdoor zijn er veeeel meer lobbys met maar 1 speler, en die lobby split zorgt ook voor connectie problemen bij de andere mensen in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:01:
[...]

en die lobby split zorgt ook voor connectie problemen bij de andere mensen in de lobby.
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, wat je allemaal niet wil doen om zo'n domme crate te willen pakken, als je daar gelukkig mee wordt..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mattehh schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:51:
Ik ben sinds een paar dagen begonnen met GTA Online te spelen; heb toch enkele vraagjes.

Is het normaal dat alles in het begin redelijk stroef loopt (lees: weinig anderen in een sessie) en dat je vaak tegen spelers van een hoger level moet spelen (en zodoende dus verliest) ?

Ik wacht vooral het ogenblik af tot mij een job aangeboden wordt en probeer dan vaak in die sessie te blijven, anders duurt het een eeuwigheid voordat ik opnieuw een job (met andere spelers vind.
Welkom in het GTA Online topic!

Dat je weinig anderen tegenkomt in een sessie kan wel eens voorkomen. Dit kan te maken hebben met de connectie die je momenteel hebt. Wat zijn je routerinstellingen? (zie een paar posts verder hier, staat een link naar R* support forums). NAT2 is het type wat in mijn omgeving het vaakst gebruikt wordt. Ik kom geregeld in volle lobbies terecht.

Er zijn geen speciale lobbies die hoge ranks bij elkaar zetten, evenmin dat er lobbies zijn waar lage ranks bij elkaar zitten. Hoog en laag worden samen in een sessie gedropt. Dit kan voordelen hebben, maar helaas ook nadelen.

Wat misschien kan helpen om het voor jezelf makkelijker te maken om met andere spelers te spelen is je aan te melden bij een crew. Hier op Tweakers hebben we een XBOX One,XBOX360, PS3/PS4 crew die elkaar helpen bij het volbrengen van missies, crewmatches houden en ongein trappen in free mode. Wellicht een idee om hen te joinen waardoor je én met andere spelers kan spelen én nog snel kan levelen in ranks? :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Bokkie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:52:

Heb nu alle static custom npc cars gevonden, behalve de 2 die rondrijden in de avond over de boulevard.

Die gold en chrome dubsta's kan je chainspawnen om je garage te vullen met autos die voor 23k verkopen.door gewoon steeds snel terug te rijden naar de spawn en hem weer te pakken en in je garage te zetten.
Die zoek ik ook, al vele YouTube filmpjes gekeken maar deze kom ik nooit tegen. Ook niet als ik zelf in een dubsta zit.

Misschien een tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Quido schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:29:
[...]

Die zoek ik ook, al vele YouTube filmpjes gekeken maar deze kom ik nooit tegen. Ook niet als ik zelf in een dubsta zit.

Misschien een tip? :)
Je weet de locatie wel neem ik aan?

Mijn methode is niet 100% repliceerbaar, ik denk dat ik hem 3x van de 7x dat ik hem gecamped heb op deze manier hebt gevonden. (afgezien van de paar keer dat ik hem tussendoor heb gevonden tussen 13:00 en 17:00 ingame tijd)

ingame tijd 7:00 wachten op de kruising in een dubsta,vanaf 8:00 ingame tijd de weg naar boven volgen na de 1e S bocht bij de oprit van dat huis in de bocht draaien en weer naar beneden rijden.

Hij spawnt bij het huis in de straat en rijd dan de weg uit, hij kan zowel naar boven als naar beneden rijden.

zoals ik al zei, niet 100% repliceerbaar, 3 hits ui 7 heb ik gehad, maar de keren dat ik de hit had in de ochtend heb ik wel 3 tot 5 keer terug kunnen rijden na het in de garage rijden van die kar om hem meerdere keren te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussen 9:00 en 15:00 gewoon in de bocht van de "bovenste lus" gaan staan en gewoon om de zoveel tijd even de andere kant op kijken. Dan komt hij vanzelf een keertje aanrijden. Niet 100 % als bv. de Sandking maar wel heel vaak. Anders in diezelfde bocht een auto jatten en daar een keer mee heem en weer rijden.

De gele en paarse Sentinel staat meestal voor die dichte stripclub. Gewoon tussen 23:00 en 2:30 een paar keer heen en weer rijden met een sportauto dan spot je hem vanzelf een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:27:
[...]

Baloutje07 had het ook van de week een keer. In een public sessie.

Als je van sessie veranderd is het dan weg?
Ja meestal wel, ik sluit de game vaak volledig af, start deze dan opnieuw en dan is het vaak weg.
Soms de hele tijd dat ik speel, soms even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Laatst online: 30-11-2024
The Outlaw schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:26:
[...]

Welkom in het GTA Online topic!

Dat je weinig anderen tegenkomt in een sessie kan wel eens voorkomen. Dit kan te maken hebben met de connectie die je momenteel hebt. Wat zijn je routerinstellingen? (zie een paar posts verder hier, staat een link naar R* support forums). NAT2 is het type wat in mijn omgeving het vaakst gebruikt wordt. Ik kom geregeld in volle lobbies terecht.

Er zijn geen speciale lobbies die hoge ranks bij elkaar zetten, evenmin dat er lobbies zijn waar lage ranks bij elkaar zitten. Hoog en laag worden samen in een sessie gedropt. Dit kan voordelen hebben, maar helaas ook nadelen.

Wat misschien kan helpen om het voor jezelf makkelijker te maken om met andere spelers te spelen is je aan te melden bij een crew. Hier op Tweakers hebben we een XBOX One,XBOX360, PS3/PS4 crew die elkaar helpen bij het volbrengen van missies, crewmatches houden en ongein trappen in free mode. Wellicht een idee om hen te joinen waardoor je én met andere spelers kan spelen én nog snel kan levelen in ranks? :)
Bedankt voor de informatieve reply! Ik zal straks eens kijken om me aan te melden bij de GOT Crew... lijkt me sowieso meer fun om met wat "bekender" volk te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Vraagje voor de kenners: ik heb ongeveer 1,5 miljoen op de bank staan (level 60) en wil een supercar gaan kopen. Nu twijfel ik enigszins tussen de Zentorno en de EntityXF. In mijn ervaringen met de stocks ligt de laatste veel beter op de weg, tractie is beter, rijdt lekker maar de zentorno daarentegen lijkt iets sneller ter zijn overall. Eigenlijk zou ik ze beide wel willen maar dat komt later wel. Anyways: Wat te kopen? Ik wil ze daarna maximaal upgraden, is de grip van een Zentorno dan bijvoorbeeld significant veel beter dan de XF? Nog een reden om voor de XF te gaan: iedereen rijdt al in een Zentorno :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste racers zullen voor races met rechte stukken de zentorno nemen. Entity vind ik zelf lekkerder rijden maar merk wel dat ik soms niet meekom.

Zolang je nog niet alle upgrades hebt unlocked of kan betalen maakt het verder niet uit, dan kom je toch niet mee en zou ik voor degene die je prettiger vind rijden kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Shadow_Agent schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:19:
Vraagje voor de kenners: ik heb ongeveer 1,5 miljoen op de bank staan (level 60) en wil een supercar gaan kopen. Nu twijfel ik enigszins tussen de Zentorno en de EntityXF. In mijn ervaringen met de stocks ligt de laatste veel beter op de weg, tractie is beter, rijdt lekker maar de zentorno daarentegen lijkt iets sneller ter zijn overall. Eigenlijk zou ik ze beide wel willen maar dat komt later wel. Anyways: Wat te kopen? Ik wil ze daarna maximaal upgraden, is de grip van een Zentorno dan bijvoorbeeld significant veel beter dan de XF? Nog een reden om voor de XF te gaan: iedereen rijdt al in een Zentorno :P
Ik heb ze beide en volledig getuned. De Zentorno wint 9 van de 10 keer. Daarvoor gaan dus. Er is trouwens ook online iemand die filmpjes posts van autovergelijkingen (die gast die heel snel praat). Check die filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:20:
Meeste racers zullen voor races met rechte stukken de zentorno nemen. Entity vind ik zelf lekkerder rijden maar merk wel dat ik soms niet meekom.

Zolang je nog niet alle upgrades hebt unlocked of kan betalen maakt het verder niet uit, dan kom je toch niet mee en zou ik voor degene die je prettiger vind rijden kiezen.
Het unlocken is niet zo'n probleem, zit al bijna aan de benodigde wins dus dat komt wel goed. Wacht daar sowieso even mee en dan alles in één keer upgraden :)

Maar als beide auto's fully upgraded zijn, is dan de Zentorno of de Entity de beter optie om te kopen? Stiekem nijg ik naar de Entity om een beetje tegengewicht te bieden aan de Zentorno mannen >:)

Gisteren nog 7200 RP door Hit the Apex te winnen met een XF (double XP playlist) tegen voornamelijk Zentorno's Helaas ging het een race later met meer mensen faliekant mis :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Pyrone89 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:52:
[...]

Ik heb ze beide en volledig getuned. De Zentorno wint 9 van de 10 keer. Daarvoor gaan dus. Er is trouwens ook online iemand die filmpjes posts van autovergelijkingen (die gast die heel snel praat). Check die filmpjes.
Ah top dank je! Toch de Z. maar doen dan, ze kosten bijna hetzelfde dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Om zo'n auto helemaal tot de top te tunen, moet je dan dus per class (off-road, sports, sports classics, etc.) zo'n 40 races winnen? Dat is een behoorlijke berg werk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:37:
Om zo'n auto helemaal tot de top te tunen, moet je dan dus per class (off-road, sports, sports classics, etc.) zo'n 40 races winnen? Dat is een behoorlijke berg werk toch?
Nee dit is totaal, valt wel mee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ah, in de LS Customs garage zie je steeds staan "win # more races in this class to unlock". Maar dan scheelt het.

[ Voor 10% gewijzigd door Verstekbakker op 05-01-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verstekbakker schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:53:
Ah, in de LS Customs garage zie je steeds staan "win # more races in this class to unlock". Maar dan scheelt het.
Altijd supercar races doen (wintraden desnoods) supercar race wins tellen voor alle classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Bokkie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:33:
[...]

Je weet de locatie wel neem ik aan?

Mijn methode is niet 100% repliceerbaar, ik denk dat ik hem 3x van de 7x dat ik hem gecamped heb op deze manier hebt gevonden. (afgezien van de paar keer dat ik hem tussendoor heb gevonden tussen 13:00 en 17:00 ingame tijd)

ingame tijd 7:00 wachten op de kruising in een dubsta,vanaf 8:00 ingame tijd de weg naar boven volgen na de 1e S bocht bij de oprit van dat huis in de bocht draaien en weer naar beneden rijden.

Hij spawnt bij het huis in de straat en rijd dan de weg uit, hij kan zowel naar boven als naar beneden rijden.

zoals ik al zei, niet 100% repliceerbaar, 3 hits ui 7 heb ik gehad, maar de keren dat ik de hit had in de ochtend heb ik wel 3 tot 5 keer terug kunnen rijden na het in de garage rijden van die kar om hem meerdere keren te halen.
In een keer gelukt. Nu 6 in garage staan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:57:
[...]

Altijd supercar races doen (wintraden desnoods) supercar race wins tellen voor alle classes :)
Heb ik daar per se een supercar voor nodig in m'n garage of kan ik gewoon bij de playlist aan de gang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verstekbakker schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:01:
[...]

Heb ik daar per se een supercar voor nodig in m'n garage of kan ik gewoon bij de playlist aan de gang?
Gewoon playlist :) je kan dan autosoort kiezen en dan kan je gewoon uit alle autos kiezen, daar hoef je de auto niet voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Okay, tijd om aan het werk te gaan dus... Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Beste mensen van de gotx 360 crew

Door weinig tijd en andere zaken heb ik al een hele tijd geen GTAV gespeeld en dit zal ook wel zo blijven. Dus ik ben opzoek naar een nieuwe crewleader. Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen mij een berichtje sturen.

Jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Ik dacht dat je die spullen gewoon kon houden?

BTW, een normal race zonder beuken bestaat helaas al lange tijd niet meer :F
Wel mooi hoe die kerel mij in het begin wilt beuken en vervolgens zelf in de slip gaat en tegen anderen aan crashed... Vervolgens in ronde 2 een kerel die de nummer 1 (ik toen) opwacht en even beukt... Ik vraag me alleen af of mijn actie tegen die Jester wel proper was :')

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racen zonder beuken heeft nooit bestaan in GTA Online. Zelfs met alleen crew members met de meest nobele intenties zullen er tikjes zijn, dat voorkom je niet. Als je gewoon wil tijdrijden is non-contact misschien beter ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 06-01-2015 00:30 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 22:07

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Kju schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 00:30:
Racen zonder beuken heeft nooit bestaan in GTA Online. Zelfs met alleen crew members met de meest nobele intenties zullen er tikjes zijn, dat voorkom je niet. Als je gewoon wil tijdrijden is non-contact misschien beter ;)
Non-contact is geen race maar ordinair time trail ! Noncontact host ik buiten de crew , daar zitten maar weinig sportieve gamers.
Als ik er iemand af beuk binnen de crew( dat gebeurt nog wel eens 😃) dan laat ik diegene passeren en zal opnieuw moeten proberen om erlangs te komen.Doet iedereen eigenlijk en diegene die het niet doen krijgen persoonlijk bericht ! En dat zou iedereen moeten doen binnen de crew , alle races op catchup off en slipstream off, geeft de grootste funfactor !

[ Voor 11% gewijzigd door Fe® op 06-01-2015 07:07 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:48
Dag mede GTA'ers,

Ik kijk wel eens in die aandelen-beurs in de online omgeving maar die is altijd "currently down". Is dat gewoon altijd in de online mode of zou het de bedoeling zijn dat dit (ooit) wel werkt?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:38
Noctonix schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:59:
[...]

BTW, een normal race zonder beuken bestaat helaas al lange tijd niet meer :F [..]. Ik vraag me alleen af of mijn actie tegen die Jester wel proper was :')
Je creëert het ook wel een beetje zelf. Ik heb vaak genoeg geraced met randoms die wel netsjes rijden omdat de meeste wel snappen dat dat het leukst is. Net als die jester netjes rijd maar die jij zonodig van de weg moet rijden. Volgende keer bedenkt hij zich ook wel 2x voordat hij iemand netjes inhaalt en de kans heeft om een beuk in de rug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:46:
Dag mede GTA'ers,

Ik kijk wel eens in die aandelen-beurs in de online omgeving maar die is altijd "currently down". Is dat gewoon altijd in de online mode of zou het de bedoeling zijn dat dit (ooit) wel werkt?
Tot op heden heeft de beurs niet gewerkt. Of dat ooit gaat komen, geen idee. Ik verwacht het niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Pannekoek81 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:54:
[...]

Tot op heden heeft de beurs niet gewerkt. Of dat ooit gaat komen, geen idee. Ik verwacht het niet in ieder geval.
Lijkt me ook niet, aangezien dat inkomsten zal schelen voor Rockstar. Als je daarmee cash kan verdienen, is de kans dat men die Shark kaartjes koopt natuurlijk kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fe® schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 07:02:
[...]

Non-contact is geen race maar ordinair time trail ! Noncontact host ik buiten de crew , daar zitten maar weinig sportieve gamers.
Als ik er iemand af beuk binnen de crew( dat gebeurt nog wel eens 😃) dan laat ik diegene passeren en zal opnieuw moeten proberen om erlangs te komen.Doet iedereen eigenlijk en diegene die het niet doen krijgen persoonlijk bericht ! En dat zou iedereen moeten doen binnen de crew , alle races op catchup off en slipstream off, geeft de grootste funfactor !
Catchup en slipstream uiteraard uit. Catchup is echt onzin en dat slipstream creëert een hoop onnodige acties doordat het vaak net bij een bocht mis gaat. Als degene voor je iets harder remt dan je verwacht zit je er sneller tegenaan door de slipstream.

Non contact tja... ik vind niks, idee van de race gaat weg. En ik raak alsnog in de stress bij de eerste bocht omdat ik dan denk oei botsing :+ .

Binnen de crew gaat de ongeschreven regel ook weleens mis, want wanneer vind iemand het een beuk of vind iemand het een per ongeluk tikje dat je eigen schuld was. Ik stop vaak ook wel, omdat ik toch amper win. Race voor de lol. Tis een spelletje :)
Maichel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:58:
[...]

Lijkt me ook niet, aangezien dat inkomsten zal schelen voor Rockstar. Als je daarmee cash kan verdienen, is de kans dat men die Shark kaartjes koopt natuurlijk kleiner :)
Tis ook wat gevoelig voor glitches waarschijnlijk. Snel geld verdienen en handelen. Rockstar zal genoeg redenen hebben om het niet door te voeren zodra het hun minder winst oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Als je trouwens een missie krijgt van een contact via SMS en je kiest ervoor om die niet te doen is deze na een tijdje weg (uit je "SMS berichten"). Komt deze automatisch nog een keer via SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je krijgt vanzelf op willekeurige tijdstippen uitnodigingen voor missies. Daarnaast kan je ook zelf de contacten bellen om een missie aan te vragen.

Daarnaast kan je via Start > Online > Jobs zelf een job uitkiezen om te hosten/joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Maichel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:42:
Als je trouwens een missie krijgt van een contact via SMS en je kiest ervoor om die niet te doen is deze na een tijdje weg (uit je "SMS berichten"). Komt deze automatisch nog een keer via SMS?
Jup voor zover ik weet wel, en anders komen ze wel langs in het voting scherm of via een andere speler. Kan soms wel een tijd duren, ik ben nu level 62 en doe soms nog missies uit de beginlevels die ik nog nooit gedaan heb ;) En anders kun je er altijd naar toe rijden en ze starten lijkt mij, maar dat doe ik zelf eigenlijk nooit. Ik ga altijd via invites naar missies

-edit- @chop
Daarnaast kan je ook zelf de contacten bellen om een missie aan te vragen.
Dit wist ik dus niet :D Dank je!

[ Voor 9% gewijzigd door Shadow_Agent op 06-01-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:38
Edit zelfde wat chop zegt

[ Voor 97% gewijzigd door Utoka op 06-01-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Utoka schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:53:
Je kunt ook via "options > online > jobs > host > rockstar created > missions" de missies starten die voor jouw level beschikbaar zijn.

Scheeld weer een stukje rijden.
Dat klopt, maar daar zie ik alleen degene die ik al voltooid heb (groen vinkje erbij dacht ik) terwijl ik zeker weet dat ik er een paar niet heb afgemaakt. Die vind ik daar dus niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Vanaf dag 1 GTA 5 in huis gehaald. SP helemaal uitgespeeld, maar online gedeelte links laten liggen tot een aantal weken geleden.

Zit je op internet te zoeken voor een snelle manier om geld en rp te krijgen, heeft Rockstar ondertussen alles al veranderd of verwijderd.

Het leuke is dat je nu tegen mensen zit te spelen die op de makkelijke manier geld en rp hebben kunnen verzamelen en nu dus helemaal max out zijn qua wapens en auto's en jij moet enorme moeite doen om een beetje vooruit te komen.

En ik blijf het irritant bij dit soort spellen vinden dat je in SP alles unlocked heb, geld genoeg om alles te doen en vervolgens bij het online gedeelte weer helemaal op 0 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 22:07

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Aero schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:41:
Vanaf dag 1 GTA 5 in huis gehaald. SP helemaal uitgespeeld, maar online gedeelte links laten liggen tot een aantal weken geleden.

Zit je op internet te zoeken voor een snelle manier om geld en rp te krijgen, heeft Rockstar ondertussen alles al veranderd of verwijderd.

Het leuke is dat je nu tegen mensen zit te spelen die op de makkelijke manier geld en rp hebben kunnen verzamelen en nu dus helemaal max out zijn qua wapens en auto's en jij moet enorme moeite doen om een beetje vooruit te komen.

En ik blijf het irritant bij dit soort spellen vinden dat je in SP alles unlocked heb, geld genoeg om alles te doen en vervolgens bij het online gedeelte weer helemaal op 0 begint.
Gister nog een rp missie gedaan op de one samen met SinergyX , kwamen tot de conclusie dat er een limiet op zit hoeveel rp je per missie mag behalen.
Gta online en gta 5 zijn door rockstar bedoeld als apparte games , vandaar dat alle behaalde content niet uitwisselbaar is

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Zondagavond host ik vanaf 20.30 uur een playlist met custom races. Ben voornemens om alles contact te rijden.

Gezellig leuke technische tracks rijden? Join me!

Mocht iemand nog custom suggesties hebben verneem ik deze graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fe® schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:48:
[...]

Gister nog een rp missie gedaan op de one samen met SinergyX , kwamen tot de conclusie dat er een limiet op zit hoeveel rp je per missie mag behalen.
Gta online en gta 5 zijn door rockstar bedoeld als apparte games , vandaar dat alle behaalde content niet uitwisselbaar is
Volgens mij is dat alleen bonus RP uit objectives, ik weet niet of je ook die 25 RP per kill blijft krijgen, volgens mij zat ik al op de max met die kerstbomen en kreeg toch nog 25 RP voor die kill van die gasten bij de containers.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Aero schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:41:

Ik had gister avond nog de playlist van Rockstar gespeeld (TDM, RACE, LTS, Capture missie) toch nog paar keer 10000 RP voorbij zien komen na een potje :)

Dat maxxed out kan ik me voorstellen dat het irritant is voor lage levels. Probeer races zonder custom cars dan is iedereen gelijk, doe veel missies (The los santos connection, A titan of a job, Rooftop Rumble ect ect) pak af en toe een survival mee en je gaat als een speer!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noctonix schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:02:
[...]

Ik had gister avond nog de playlist van Rockstar gespeeld (TDM, RACE, LTS, Capture missie) toch nog paar keer 10000 RP voorbij zien komen na een potje :)

Dat maxxed out kan ik me voorstellen dat het irritant is voor lage levels. Probeer races zonder custom cars dan is iedereen gelijk, doe veel missies (The los santos connection, A titan of a job, Rooftop Rumble ect ect) pak af en toe een survival mee en je gaat als een speer!
Die missie die ik deed met Fer is hoofdzakelijk gemaakt om met SP voertuigen te spelen, maar hoeveelheid RP dat je daar kan binnenharken is voor een nieuweling enorm veel. Plus dat het een capture/TDM is, kan je meteen restart doen en nog een keertje. En zoals ik de custom missions zie, zijn er daar bizar veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Ik heb sinds de overgang naar next gen last van het probleem dat ik geen burnout meer kan maken door R2 en L2 tegelijk ingedrukt te houden. Hebben meer mensen hier last van of is het alleen bij mij? Heb het ook met anderen getest (oa vuileharrie) en zij hadden er geen last van :(

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er dan bij jou? Rij je naar voren/achteren? Het zou sluiting in je controller kunnen zijn als je beide knoppen indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Het is haast onmogelijk om een playlist te starten. Ik krijg een gigantische lijst invited, maar nooit dat iemand joined. En als je dan eindelijk 6 lui hebt, is er altijd wel eentje die na 10 minuten toch eigenlijk vertrokken is. Dat online systeem van GTA is volgens mij net zo waardeloos als dat van BF4 een tijd terug. Hoe wil je ooit met 30 lui zo'n playlist kunnen doen als 6 mensen al onmogelijk is?

En dan die eikels die tegen je aan knallen gewoon om je van de baan te krijgen. Echt een kutspel is het zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verstekbakker op 06-01-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 30 man playlist is bedoeld voor crews en voor events om in ieder geval met meer dan 16 man iets te kunnen doen. Met hosten krijg je die nooit vol met randoms.

Morgen doen we deze playlist crew-only met in ieder geval 17-23 man, denk dat we het wel bijna vol krijgen tot 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Lidmaatschap verplicht dus? Ik ben namelijk al "ergens bij". Of hoe werkt dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan gewoon meerdere crews joinen, gewoon even andere crew op active zetten en je kan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad niet verplicht maar ons op active zetten is wel handig als je mee wil doen met challenges binnen de crew waar die stats voor nodig zijn. Denk aan de lopende TDM Challenge of aan de Race Challenge die er twee keer per maand is.
Voor de rest moet je je gewoon houden aan de gebruiken en afspraken die we binnen de crew maken en dan is het al ok hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik ben binnen zullen we maar zeggen. Morgen moet ik hem dus als actief zetten en dan kan ik meedoen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Active vind ik wel fijn maar zoals hierboven al gezegd, niet verplicht. Je krijgt de invite automatisch omdat je member bent. Add me anders op PSN (Kjujay) en meld je aan op het forum voor morgen en dan zorg ik er voor dat je zeker een invite krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door Kju op 06-01-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:22:
Wat gebeurt er dan bij jou? Rij je naar voren/achteren? Het zou sluiting in je controller kunnen zijn als je beide knoppen indrukt?
MrMistral schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:18:
Ik heb sinds de overgang naar next gen last van het probleem dat ik geen burnout meer kan maken door R2 en L2 tegelijk ingedrukt te houden. Hebben meer mensen hier last van of is het alleen bij mij? Heb het ook met anderen getest (oa vuileharrie) en zij hadden er geen last van :(
Het lag inderdaad aan de controller. Nieuwe controller en ik heb weer rook! Auto's gaan ook harder! Vond mezelf al traag rijden maar nu weet ik dus dat het niet aan mij ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dan zal ik ook maar een nieuwe controller halen. Dacht al wat ben ik slecht.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:58

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Jij bent gewoon slecht harrie. Enige waar jij goed in bent is blind de weg naar de stripclub vinden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 10:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:20:
Ah dan zal ik ook maar een nieuwe controller halen. Dacht al wat ben ik slecht.... :)
Dat ding past zich aan aan de snelheid van de gebruiker

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:20:
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:44

Zorian

What the fox?

nickvanozzie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:58:
Jij bent gewoon slecht harrie. Enige waar jij goed in bent is blind de weg naar de stripclub vinden.
:D !

Ach, de mijne valt ook nog steeds uit als ik geen directe line-of-sight behoud met de console. :+
Maar ga hem niet omruilen omdat de winkel dan ook de console erbij wil en ik hem minimaal een maand kwijt ben. :(

[ Voor 35% gewijzigd door Zorian op 07-01-2015 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 09-10 13:00
Zorian schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:08:
[...]

:D !

Ach, de mijne valt ook nog steeds uit als ik geen directe line-of-sight behoud met de console. :+
Maar ga hem niet omruilen omdat de winkel dan ook de console erbij wil en ik hem minimaal een maand kwijt ben. :(
Dat laatste is niet waar. Ik heb 1,5 week geleden een PS4 gekocht ivm Driveclub en een controller. Bij de R2 knop was het frame wat ingedeukt, ik dacht eerst 'ach boeiend'. Maar de R2 knop deed het niet. Toen terug gegaan en kreeg ik gewoon een nieuwe controller. Dit was bij Bart Smit.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Curva schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:28:
[...]

Dat laatste is niet waar. Ik heb 1,5 week geleden een PS4 gekocht ivm Driveclub en een controller. Bij de R2 knop was het frame wat ingedeukt, ik dacht eerst 'ach boeiend'. Maar de R2 knop deed het niet. Toen terug gegaan en kreeg ik gewoon een nieuwe controller. Dit was bij Bart Smit.
Mja, ik heb hem bij Media Markt gehaald. :') Daar is de afdeling garantie om te janken doorgaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Zorian schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:35:
[...]

Mja, ik heb hem bij Media Markt gehaald. :') Daar is de afdeling garantie om te janken doorgaans.
Kan je niet direct sony contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

MrMistral schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:00:
[...]

Kan je niet direct sony contacten?
Is nog een optie ja, zal eens kijken wat die er van vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje grijs gebied, maar: nieuwe controller kopen, oude voor garantie opsturern met de nieuwe bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Zorian schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Is nog een optie ja, zal eens kijken wat die er van vinden. :)
Ja, gewoon even bellen naar 0207095025.
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:04:
Beetje grijs gebied, maar: nieuwe controller kopen, oude voor garantie opsturern met de nieuwe bon.
Hehe. Dat kan ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Dit is geen grijs gebied, maar iemand aanzetten tot het plegen van fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
CappieL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:10:
[...]

Dit is geen grijs gebied, maar iemand aanzetten tot het plegen van fraude.
Overigens staat er ook een serienummer op de controller, weet niet of dat geregistreerd is.

Bij mij is de serienummer er a afgesleten in een paar maanden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Dersan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:11:
[...]

Overigens staat er ook een serienummer op de controller, weet niet of dat geregistreerd is.

Bij mij is de serienummer er a afgesleten in een paar maanden trouwens.
Voor zover ik weet, staat er op de bon geen serienummer van de controller vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 09-10 13:00
Zorian schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:35:
[...]

Oh, dat is wel balen ja! 8)7

In eerste instantie zeiden ze tegen mij ook 'oh een heel pakket, waar is de playstation?' Toen hebben ze het hoofdkantoor van BS gebeld en hebben ze een losse controller aan mij gegeven en de kapotte in dat doosje gedaan en die gaan ze terug sturen.

Sowieso Sony even bellen!

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitnodiging aan de tweakers.net GTA Online spelers op PS4:

De TweakscrewPS4 houdt vanavond om 21.00 uur een crew-only event voor de gezelligheid. Hoewel we verwachten dat we 20 man wel passeren denk ik dat we wel wat plek overhouden. Ook al ben je geen tweakscrew member maar wil je wel meedoen als tweakers.net lid, meld je dan aan via PM en add me op PSN. Dan zorg ik ervoor dat je een invite krijgt.

Meer info over tijd, deelnemers, playlist klik hier. We gaan er wel van uit dat bij deelname onze crewafspraken gelden, ook onze afspraak om clean te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha grijs gebied 8)7. Altijd een leuke uitdrukking voor iets wat natuurlijk eigenlijk niet door de beugel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een defecte controller leveren en daarna je hele PS4 in beslag nemen voor 1,5e maand vind ik ook niet door de beugel kunnen. Niet dat ik het wil goedpraten, maar linksom of rechtsom heb je een defect product gekregen wat gerepareerd of vervangen moet worden.

Maar laten we weer ontopic gaan ipv illegale praktijken te bespreken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:23:
Een defecte controller leveren en daarna je hele PS4 in beslag nemen voor 1,5e maand vind ik ook niet door de beugel kunnen. Niet dat ik het wil goedpraten, maar linksom of rechtsom heb je een defect product gekregen wat gerepareerd of vervangen moet worden.

Maar laten we weer ontopic gaan ipv illegale praktijken te bespreken ;-)
Als de console nieuw is en de controller defect dan zul je een andere krijgen.
Is je console al langer gebruikt dan is het toch wel aan de consument om de winkel de tijd te geven dit op te lossen.

6 weken (1,5maand) is te lang maar direct omruilen is hierin ook niet realistisch.
Juist doordat er op fora verkeerde dingen beweerd worden heeft de consument een verkeerd beeld van zijn rechten en plichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verlang terug naar de sneeuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Zijn er nog survival fans hier? Gisteren met o.a. Jeroenz1990 even survival gedaan op de Sandy map maar vond het lastig daar een echt goede spot te vinden, had hem ook nog niet eerder gespeeld. Later wel met twee anderen tot wave 9(,8) gekomen totdat iedereen dood ging met nog maar een handjevol NPC's :X

-edit- op de PS3

[ Voor 3% gewijzigd door Shadow_Agent op 07-01-2015 11:41 ]

Pagina: 1 ... 100 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.