Ja hier een survival fan! Als je PS4 speelt, add me!
Ik ben ook eindelijk begonnen met GTA online. Het geld schiet echter nog niet echt op. Wie heeft er een goede tip voor een hoop centjes? Ff m'n auto's wat opleuken!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Wellicht dat dan deze lijst je verder kan helpen. Staan de missies aangegeven, hoeveel ze verdienen, en hoelang je erover moet doen om het geld te krijgen + RPMu.siQ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:42:
Ik ben ook eindelijk begonnen met GTA online. Het geld schiet echter nog niet echt op. Wie heeft er een goede tip voor een hoop centjes? Ff m'n auto's wat opleuken!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1S7biZw_EehikIbBKx1sgGMgHa1onOPLwegkn8LNuDJ8/edit?pli=1#gid=201305197
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Meespelen met de crew als er missies worden gehost. Altijd opletten op uitnodigingen voor missies van crewmembers en op het forum op tweakscrew.net kan je vinden wie die avond missies zal hosten.
De enige tip die ik je kan geven (en ik spreek uit ervaring): Ga vooral veel missies doen! Geld niet verspillen aan onzinnige dingen die je niet nodig hebt, spaarzaam omgaan met ammo etc.Mu.siQ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:42:
Zelf ben ik nu level 63 en heb na gisteravond net geen 2 miljoen ter beschikking. Daarvan ga ik eerdaags een auto kopen en full upgraden dus dan zal het wel wat slinken maar al met al vind ik geld niet echt een groot probleem in GTAOnline om eerlijk te zijn. Mits je missies doet, alleen free moden schiet inderdaad niet op
Do { Ping } while ( LOL )
Sandy Survival is wel mijn favoriet. Best veel spots, meer dan je zou denken, check youtube effe.
PSN: Kjujay
Tijd en payout van missies zijn vaste waarden met en %-payout, aantal missies kan je gewoon rustig uitzitten en wat aankloten om die 14 minuten te halen en max payout te krijgen.The Outlaw schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:49:
[...]
Wellicht dat dan deze lijst je verder kan helpen. Staan de missies aangegeven, hoeveel ze verdienen, en hoelang je erover moet doen om het geld te krijgen + RP
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1S7biZw_EehikIbBKx1sgGMgHa1onOPLwegkn8LNuDJ8/edit?pli=1#gid=201305197
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar levert misschien meer op om die missie 2x in 6 minuten te doen dan 1 x in 14 minuten?SinergyX schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:12:
[...]
Tijd en payout van missies zijn vaste waarden met en %-payout, aantal missies kan je gewoon rustig uitzitten en wat aankloten om die 14 minuten te halen en max payout te krijgen.
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
Met 2x 6 minuten heb je ook weer laadttijd e.d. dus afhankelijk van de snelheid van je console en internet kan het waard zijn om wat anders te gaan doen (kleren kopen, munitie kopen, strength levelen) terwijl je wacht op de timer.
Alleen jammer dat je daarna al je verdiende geld weer kan uitgeven om je ammo weer een beetje op niveau te krijgenShadow_Agent schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:37:
Zijn er nog survival fans hier? Gisteren met o.a. Jeroenz1990 even survival gedaan op de Sandy map maar vond het lastig daar een echt goede spot te vinden, had hem ook nog niet eerder gespeeld. Later wel met twee anderen tot wave 9(,8) gekomen totdat iedereen dood ging met nog maar een handjevol NPC's
-edit- op de PS3
Maar blijft dat ook leuk? Zelf heb ik nooit gegrind voor XP en sinds release ben ik van 80 naar 120 gestegen. Gaat dus best wel hard op de leukere manier.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:33:
Met 2x 6 minuten heb je ook weer laadttijd e.d. dus afhankelijk van de snelheid van je console en internet kan het waard zijn om wat anders te gaan doen (kleren kopen, munitie kopen, strength levelen) terwijl je wacht op de timer.
Wat doe je primair dan in gta online?Uffeltje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:41:
[...]
Maar blijft dat ook leuk? Zelf heb ik nooit gegrind voor XP en sinds release ben ik van 80 naar 120 gestegen. Gaat dus best wel hard op de leukere manier.
zelf ben ik nu lvl 92 (bjina 93) racen heb ik alleen gedaan om car upgrades te unlocken.
Verder vind ik missies doen gewoon veruit het leukst, maar naar mijn idee levern die over het algemeen het minst op
Zelf doe ik gewoon 4 a 5x wat high paying missies, dan weer ff wat aankloten, en dan weer missies.
Doel voor nu is lvl 100 worden, dubsta 6x6 kopen en die snelle heli (die met inklapbare wielen), daarna zie ik wel weer verder.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Jaaaa survival fan hier. Je kan me altijd uitnodigen voor een potje (PSN = mvbokhor)Shadow_Agent schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:37:
Zijn er nog survival fans hier? Gisteren met o.a. Jeroenz1990 even survival gedaan op de Sandy map maar vond het lastig daar een echt goede spot te vinden, had hem ook nog niet eerder gespeeld. Later wel met twee anderen tot wave 9(,8) gekomen totdat iedereen dood ging met nog maar een handjevol NPC's
-edit- op de PS3
Uffeltje is een echte terrorist
Schiet spontaan weer in de lach als ik denk aan die gast van gisteravond.
"Yeah come at me b*tch n*gga I'll f*ck yo p*nk *ss up lil b*tch"

NiQo schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:07:
[...]
Uffeltje is een echte terrorist![]()
Schiet spontaan weer in de lach als ik denk aan die gast van gisteravond.
"Yeah come at me b*tch n*gga I'll f*ck yo p*nk *ss up lil b*tch"![]()
![]()
Zelf join ik bijna altijd gewoon wat actieve mensen van de crew en dan speel ik vooral races en missie. Met het grinden bedoelde ik het wachten op de hoogste payout, niet het spelen van meer missies. Als ik niet In een crew had gezeten, had ik GTA Online al niet meer gespeeld. Samen met anderen aankloten en lachen blijft toch gewoon het leukst.
Verwijderd
Geen idee, ik was al level 120 toen ze die timer invoerden dus ik heb nooit hoeven wachten voor max RP. Ik weet wel dat sommige mensen timer en in ieder geval tot 6 minuten wachten omdat daar een omslagpunt ligt qua rp/minUffeltje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:41:
[...]
Maar blijft dat ook leuk? Zelf heb ik nooit gegrind voor XP en sinds release ben ik van 80 naar 120 gestegen. Gaat dus best wel hard op de leukere manier.
Die rockstar playlist van afgelopen weekend (double cash + RP) heeft me van 129 naar 139 getildBokkie schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:46:
[...]
Wat doe je primair dan in gta online?
zelf ben ik nu lvl 92 (bjina 93) racen heb ik alleen gedaan om car upgrades te unlocken.
Verder vind ik missies doen gewoon veruit het leukst, maar naar mijn idee levern die over het algemeen het minst op
Zelf doe ik gewoon 4 a 5x wat high paying missies, dan weer ff wat aankloten, en dan weer missies.
Doel voor nu is lvl 100 worden, dubsta 6x6 kopen en die snelle heli (die met inklapbare wielen), daarna zie ik wel weer verder.
Nu ik 140 ben ga ik het lijstje bij unlocks ect afwerken. Moet nog 'fill a titan with players and fly it' wellicht een goeie voor vanavond met de tweakers crew??
Vanavond hebben we natuurlijk een event maar als je het even in het tweakscrew topic aangeeft vind je vast wel een paar mensen die ook die unlock willen 
Lees ook deze post.
Lees ook deze post.
Er kwam iets tussen helaas. Maar dat heeft jullie pret vast niet gedrukt.
Het was supergezellig, voor de mensen die een indruk willen hebben hier vier filmpjes.Verstekbakker schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:12:
Er kwam iets tussen helaas. Maar dat heeft jullie pret vast niet gedrukt.
Klikkerdeklik
Was gezellig! Jammer dat er geen voice bij zit, dat Belgische en Limburgse gejammer heeft toch wat tranen in m'n ogen bezorgt van het lachen!nickvanozzie schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 06:53:
[...]
Het was supergezellig, voor de mensen die een indruk willen hebben hier vier filmpjes.
Klikkerdeklik
Vond het meer als een über mislukte vorm van Brabants klinkenNoctonix schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:46:
[...]
Was gezellig! Jammer dat er geen voice bij zit, dat Belgische en Limburgse gejammer heeft toch wat tranen in m'n ogen bezorgt van het lachen!
Nog een tip om wat meer geld te verdienen: als je een auto inlevert bij Los Santos Customs moet je eerst door de suspension bladeren en vervolgens kan je de laatste horen gratis monteren. Mijn baller van 9000 werd zo 22000 waard.
Ah nice!Uffeltje schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:48:
Nog een tip om wat meer geld te verdienen: als je een auto inlevert bij Los Santos Customs moet je eerst door de suspension bladeren en vervolgens kan je de laatste horen gratis monteren. Mijn baller van 9000 werd zo 22000 waard.
PSN: Maichel
Verwijderd
Al paar daagjes oud, maar hier volgens mij nog niet gepost:
GTA V Heist’ DLC update leaked online, ‘GTA V Heist’ DLC update leaks Another expected release date, locations revealed. Some weapons are available for GTA V Heist before DLC update and Heist Mode is coming in early this year or 27 Jan. Although the promised new DLC for “Grand Theft Auto V” was not delivered by the end of 2014, “GTA” fans should still not lose hope as one of the voice talents claimed that Rockstar Games is indeed working on the expansion pack.
Shawn Fonteno, the voice actor who portrayed the role of Franklin in the game, mentioned during an interview that the game developers of “Grand Theft Auto V” are currently working on the DLC, and they are planning to release it sometime soon.
Meanwhile, rumors claim that the failed Christmas release of the “Heist” DLC will still push through but on a different date. According to reports, the development of the expansion pack is already in its final phase, and the new release date will coincide with the release of the PC edition of “GTA V.” The leaked reports came from a “GTA V” tipster named nillxforums, who released the information online.
On related news, prolific YouTube tipster DomisLive a.k.a. Dom also released several details about the locations of the “Heist” DLC for “GTA Online.” Some of the leaked details include game codes for “GTA V Online,” such as:
IS_HEIST_BANK_RENDERED – This is the source code for the game to come up with the interior of files that are needed for a Heist bank mission that will be held near the Rockford Hills.
LOCATE_NEAREST_REDNER_POINT – This source code points to the “Render Point” for AI spawning during an ongoing Heist mission.
IS_CLIENT_SIDED_CONTEXT – This allows the players to check on the client that connected the game with other players.
Aside from the leaked details, there are also other features pertaining to the alleged development of the “GTA V Heist” Planning Room, including:
rdata:401928AA 0000004 HST BOARD_HEIST_PLANNING – This is the function to use the planning board to start planning a Crew Heist mission.
.rdata:794837R4 00000002 HST TURN_PRINTER_ON_OFF – This is the function to use the printer to print a planning sheet which is stored in your file cabinet.
.rdata:102947C4 0000001 HST PRINTER_HEIST_PLAN_SC_CREW- This is the function to send the planning sheet via email on your phone to the rest of your selected Social Club Crew.
.rdata:284756DX 0000002 HST SHOW_BOARD_OUTLINE – Some rendering functions to render the sketch outline of the board textures.
.rdata:193846F4 00000007 HST HIDE_BOARD_TEXTURE – This is the function to hide the planning board during currently unknown situations, most likely to be set via variables in Tunables.
.rdata:685747X4 0000008 HST ALLOW_EMAIL_IFRUIT_APP – This is the function of a new feature coming to the iFruit app on smartphones etc. You can send Heist-related emails virtually through the app.
Vraagje eigenlijk...mensen killen in freeroaming, dat heeft toch eigenlijk totaal geen nut? Dat beetje cash wat je vind is alles?
Trollen op z'n tijd is wel leuk hoor

Verwijderd
Het heeft totaal geen nut maar is wel een beetje de spil van freeroam: kunnen doen en laten wat je wil in de game. Op wat cash (max 500) en een beter K/D ratio heeft het inderdaad geen nut.
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:38:
Het heeft totaal geen nut maar is wel een beetje de spil van freeroam: kunnen doen en laten wat je wil in de game. Op wat cash (max 500) en een beter K/D ratio heeft het inderdaad geen nut.
Ja is zeker leuk op z'n tijd, maar ik dacht...dalijk mis ik het nut ervan
Zeker waar, iemand af en toe effe omleggen is tof! Zelf doe ik daarna altijd bijna zo'n one-on-one deathmatch invite, maar dat wil bijna niemand
Ik heb hem en daar kun je heel mooi de oceaan mee verkennen hoor. Of 5 sterren kwijtraken.Maichel schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:23:
Zijn er trouwens mensen die die Kraken hebben? Heeft echt totaal geen nut lijkt me, wel tof om te hebben
*Je zou er ook drugs mee kunnen transporteren, lijken afvoeren, of medespelers wegmoffelen, maar dat wordt niet ondersteund
Wat echt leuk trollen is, is een bounty op een crewgenoot zetten die in passive staat en dan met de rest al die gasten afknallen die daar op af komen 
Wat betreft boten en het water eromheen daar had rockstar veel meer mee kunnen doen, gewoon wat eilandjes, schepen zoals tankers/cruiseschepen of wat booreilanden neerzetten waar ook wat zut te doen is bijvoorbeeld. Dan heb je ook wat meer aan de boten
Wat betreft boten en het water eromheen daar had rockstar veel meer mee kunnen doen, gewoon wat eilandjes, schepen zoals tankers/cruiseschepen of wat booreilanden neerzetten waar ook wat zut te doen is bijvoorbeeld. Dan heb je ook wat meer aan de boten
Ik las dat er wel wat haaien, orka's en een zeldzame walvis waren? Maar ja, daar gaan we niet meer dan 1 miljoen voor neertellenBokkie schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:30:
Wat echt leuk trollen is, is een bounty op een crewgenoot zetten die in passive staat en dan met de rest al die gasten afknallen die daar op af komen
Lijken drijvenNoGinryuGo schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:26:
[...]
Ik heb hem en daar kun je heel mooi de oceaan mee verkennen hoor. Of 5 sterren kwijtraken.
*Je zou er ook drugs mee kunnen transporteren, lijken afvoeren, of medespelers wegmoffelen, maar dat wordt niet ondersteund
[ Voor 22% gewijzigd door Maichel op 08-01-2015 13:32 ]
Blijf het vreemd vinden dat schieten buiten freeroam afgaat van je dure ammo. Dit ontmoedigt om Deatchmatches en andere wapen gerelateerde modes te spelen en je dus vooral Races ziet.
Je ammo zou alleen moeten tellen in freeroam, daarbuiten zou je gewoon unlimited ammo moeten hebben of volledige ammo zonder dat het je ammo niveau in free-roam beïnvloed (unlimited kan namelijk anders zorgen voor grenade spam)
Je ammo zou alleen moeten tellen in freeroam, daarbuiten zou je gewoon unlimited ammo moeten hebben of volledige ammo zonder dat het je ammo niveau in free-roam beïnvloed (unlimited kan namelijk anders zorgen voor grenade spam)
Gaan ze ook doen..Bokkie schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:30:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=w4W6Y-1M2X4]
Komt een vliegdek schip. Geen idee in hoeverre dit invloed gaat hebben op gameplay..
Als je shooting max is kan je voor je assaultrifle bijna 10k aan kogels meenmen.Pyrone89 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:37:
Blijf het vreemd vinden dat schieten buiten freeroam afgaat van je dure ammo. Dit ontmoedigt om Deatchmatches en andere wapen gerelateerde modes te spelen en je dus vooral Races ziet.
Weet je hoelang je daarmee kan doen voordat je nieuwe hoeft te kopen >_<
Ja dat is in heists maar ook in freeroam zou het fijn zijn al sje dat soort plekken die ik noemde zou kunnen bezoeken/clearen oidNoctonix schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:43:
[...]
Gaan ze ook doen..
[video]
Komt een vliegdek schip. Geen idee in hoeverre dit invloed gaat hebben op gameplay..
[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 08-01-2015 13:45 ]
Het gaat me ook niet om het aantal dat je bij je hebt maar dat je telkens al je geld kwijt bent aan ammo en je dus gewoon verlies draait op missies en deatchmatches, waardoor die zo weinig worden gedaan en iedereen alleen maar races doet (waar ik vervolgens van ze winBokkie schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:44:
[...]
Als je shooting max is kan je voor je assaultrifle bijna 10k aan kogels meenmen.
Weet je hoelang je daarmee kan doen voordat je nieuwe hoeft te kopen >_<
Als je een beetje spaarzaam met ammo omgaat moet je toch winst kunnen maken op een missie hoorPyrone89 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:15:
[...]
Het gaat me ook niet om het aantal dat je bij je hebt maar dat je telkens al je geld kwijt bent aan ammo en je dus gewoon verlies draait op missies en deatchmatches, waardoor die zo weinig worden gedaan en iedereen alleen maar races doet (waar ik vervolgens van ze win)
Als je een beetje met een Homing Launcher loopt te knallen moet je wel een langdurige missie hebbenShadow_Agent schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:21:
[...]
Als je een beetje spaarzaam met ammo omgaat moet je toch winst kunnen maken op een missie hoor
Ik ben gisteren rank 50 geworden en heb ook de Zentorno kunnen kopen, vraag mijzelf toch wel echt af waarom ik dat gedaan heb want qua snelheid is het nog niets t.o.v. de GT-R (RH8).
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Er zijn zat missies die compleet met de buzzard uitgevoerd kan worden dus dan kost het maar $200 
En @ hierboven ...De Eligy bedoel je? en die is volgens jou sneller dan de Zentorno ? Heb je een maandagmorgen model gekocht ofzo ?
Edit : Even wat filmpjes bekeken en de acceleratie van de Eligy is idd sneller dus dat zal het gevoel kunnen verklaren. Daarna wint de Zentorno op zijn sloffen. Dan is een Karbonaatje nog een moeilijkere kluif voor de Zentorno.
En @ hierboven ...De Eligy bedoel je? en die is volgens jou sneller dan de Zentorno ? Heb je een maandagmorgen model gekocht ofzo ?
Edit : Even wat filmpjes bekeken en de acceleratie van de Eligy is idd sneller dus dat zal het gevoel kunnen verklaren. Daarna wint de Zentorno op zijn sloffen. Dan is een Karbonaatje nog een moeilijkere kluif voor de Zentorno.
[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 08-01-2015 14:38 ]
Nee niet sneller maar als ik samen met een vriend rijd dan is het verschil echt minimaal.. Als hij iets eerder weg rijdt kom ik ook niet meer dichterbij..Beakzz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:29:
Er zijn zat missies die compleet met de buzzard uitgevoerd kan worden dus dan kost het maar $200
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Die onzin kun je met een korreltje zout nemen. NilxMods is eenfraudeurr gebleken met zijn 'heist' versie van DNS codes.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:50:
Al paar daagjes oud, maar hier volgens mij nog niet gepost:
[...]
Info die hij had gepost op zijn website dat de volgende DLC Cops N Crooks zou bevatten kan ook de prullenbak in. DomisLive is de laatste die je serieus moet nemen aangezien hij bij elke scheet 'DLC Confirmed' zet. En zijn info haalt uit bevindingen van anderen o.a Funmw2 (wat wel een betrouwbaar iemand is)
Kortom. BS
Verwijderd
Volgens mij komt de info uit mijn stuk van domislive en niet van nilxmods? Ookal kloppen niet al zijn voorspellingen, dit ziet er toch redelijk credible uit, en hij is in het verleden vaak genoeg wel credible gebleken.The Outlaw schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:49:
[...]
Die onzin kun je met een korreltje zout nemen. NilxMods is eenfraudeurr gebleken met zijn 'heist' versie van DNS codes.
Info die hij had gepost op zijn website dat de volgende DLC Cops N Crooks zou bevatten kan ook de prullenbak in. DomisLive is de laatste die je serieus moet nemen aangezien hij bij elke scheet 'DLC Confirmed' zet. En zijn info haalt uit bevindingen van anderen o.a Funmw2 (wat wel een betrouwbaar iemand is)
Kortom. BS
Plus je bron/forumlink bewijst niets van fraude, alleen een vermoeden dat het niet klopt omdat hij geen video toont. Een vermoeden wat verderop door anderen weer wordt ontkracht.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 15:26 ]
Je begrijpt toch wel dat DomisLive maar wat roept he? Als ze het op GTAForums hebben over een mogelijke DLC die eraan komt (wat achteraf niet waar is) dan is meneer Live al zeker dat het eraan komt (DLC Confirmed).Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:18:
[...]
Volgens mij komt de info uit mijn stuk van domislive en niet van nilxmods? Ookal kloppen niet al zijn voorspellingen, dit ziet er toch redelijk credible uit, en hij is in het verleden vaak genoeg wel credible gebleken.
Plus je bron/forumlink bewijst niets van fraude, alleen een vermoeden dat het niet klopt omdat hij geen video toont. Een vermoeden wat verderop door anderen weer wordt ontkracht.
Dat hij het ooit goed heeft kan wel. Maar dat is meestal als iedereen het al weet.
Lol, domislive heb ik maar een paar keer gekeken. GTA video's, two times a day, dan moet je wel nieuws gaan verzinnen aangezien hij bijna geen gameplay post
Verwijderd
Driften

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 17:16 ]
Als je dit wou na doen met je futo dan had je meteen achterwaarts se plomp in gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:26:
[video]
DriftenTijd om de Futo weer eens van stal te halen!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hier even op terug te komen, je kan hiermee de sell time limit overrulen door het met een ratloader te doen. Gaat van 6k aanschaf naar 16k verkoop en kan je blijven verkopen.Uffeltje schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:48:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je bedoelt dat je hem dan moet kopen via de site?SinergyX schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:37:
[...]
Hier even op terug te komen, je kan hiermee de sell time limit overrulen door het met een ratloader te doen. Gaat van 6k aanschaf naar 16k verkoop en kan je blijven verkopen.
-edit- ah ja, dat bedoelde je. Het lukt idd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 08-01-2015 22:43 ]
Damn! als ik dit eerder gelezen had! Zaterdag maar eens even proberenSinergyX schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:37:
[...]
Hier even op terug te komen, je kan hiermee de sell time limit overrulen door het met een ratloader te doen. Gaat van 6k aanschaf naar 16k verkoop en kan je blijven verkopen.
Meest irritiante daarvan is eigenlijk het steeds moeten wachten op de mechanic
Verwijderd
Als je de garage in de buurt van de LSC bij de airport neemt kan je elke 2e keer zelf terugrennen of rijden met een gestolen auto (oppassen dat je geen auto pakt die simeon wil hebben!) en daarna weer je mechanic bellen.
Ook de garage aan de oostkant werkt hier goed, direct naast de LSC loopt een spoor die direct uitkomt bij een garage van 6 slots, even terug rennen en volgende auto pakken. Nadeel dat je altijd wel iets van schade rijd (je moet langs wat containers), dus je hebt altijd iets verlies.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:38:
Als je de garage in de buurt van de LSC bij de airport neemt kan je elke 2e keer zelf terugrennen of rijden met een gestolen auto (oppassen dat je geen auto pakt die simeon wil hebben!) en daarna weer je mechanic bellen.
Nog makkelijker:SinergyX schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:19:
[...]
Ook de garage aan de oostkant werkt hier goed, direct naast de LSC loopt een spoor die direct uitkomt bij een garage van 6 slots, even terug rennen en volgende auto pakken. Nadeel dat je altijd wel iets van schade rijd (je moet langs wat containers), dus je hebt altijd iets verlies.

Het vierkantje is een 10 car garage (verderop zit er nog een van 10 + een van 6)
je hoeft alleen over de main road te rijden.. moet je nog wel uitkijken voor auto's
Die had ik gezien, maar dat was verder lopen (je spawnt vaak net buiten, dus je moet eerst weer omhoog lopen naar de weg), gaat uiteindelijk om elke seconde
Gebruik zelf 2x tinsel tower.
heb die garage die Anduuuh post als 3e garage, daar staan autos die ik vaak bel ingame
Tinsel is ook redelijk dichtbij LSC centrum en vlakbij Dubsta spawn
heb die garage die Anduuuh post als 3e garage, daar staan autos die ik vaak bel ingame
Tinsel is ook redelijk dichtbij LSC centrum en vlakbij Dubsta spawn
Kun je vertellen wat je dan precies doet? Klinkt wel interessantQuido schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 02:25:
Net uurtje lopen grinden met die ratloader, net geen 300k.
PSN: DutchTrickle PVoutput
https://www.youtube.com/watch?v=u2ohhvFzBaYMaverick schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:11:
[...]
Kun je vertellen wat je dan precies doet? Klinkt wel interessant
Ze zeggen daar dat je 5 tot 10 sec moet scrollen in suspensions. Maar je moet ze allemaal even langs gaan snel dat is genoeg.
Verwijderd
In het kort: ratloaders kopen, met een trucje gratis een horn erop zetten en weer verkopen. Omdat je de auto's koopt heb je geen 48 minuten wachttijd. Winst is ongeveer 10k per verkoop, dus als je dit elke 3 minuten doet heb je 200k in een uur.Maverick schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:11:
[...]
Kun je vertellen wat je dan precies doet? Klinkt wel interessant
Hm, kan wel eens interessant zijn om wat geld bij elkaar te sprokkelen
Inderdaad ook al vond ik tegen een muurtje aan botsen veel leuker en lucratiever.Maverick schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:36:
Hm, kan wel eens interessant zijn om wat geld bij elkaar te sprokkelen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Precies. Ik ga nu niet in mijn eentje auto's zitten verkopen. Die motorraces waren altijd wel gezellig dus viel het wachten niet zo op.AtlAntA schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:48:
[...]
Inderdaad ook al vond ik tegen een muurtje aan botsen veel leuker en lucratiever.
Niet dat ik nog geld nodig heb, want op de bank staat nu zo'n 7 miljoen en in elke klasse heb ik een goede auto. Gisteren heb ik zelfs een barracks van 450K gekocht omdat ik toch geld genoeg had.
Edit: maar voor de mensen die minder geld hebben is dit natuurlijk een goede manier om snel geld te verdienen. Vooral aan het begin verdien je met races niet veel en heb je de moeilijkere missies nog niet vrijgespeeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Uffeltje op 09-01-2015 13:39 ]
Nu maar hopen dat dit niet vanavond al gepatched is...vast nietVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:28:
[...]
In het kort: ratloaders kopen, met een trucje gratis een horn erop zetten en weer verkopen. Omdat je de auto's koopt heb je geen 48 minuten wachttijd. Winst is ongeveer 10k per verkoop, dus als je dit elke 3 minuten doet heb je 200k in een uur.
Zeker
Ik heb ook nog een treinreis gemaakt door de sneeuw:
[YouTube: http://youtu.be/JvnZNLTHZ-w]
Heb ook nog een autorit, maar die moet ik nog online zetten
Ik heb ook nog een treinreis gemaakt door de sneeuw:
[YouTube: http://youtu.be/JvnZNLTHZ-w]
Heb ook nog een autorit, maar die moet ik nog online zetten
[ Voor 4% gewijzigd door Frits Flits op 09-01-2015 13:56 ]
Ik zag gisteren wat Youtube video's van een walvis, maar schijnbaar is die alleen maar in de SP en niet online, weet iemand of dat klopt? Anders zoek ik 'm voor niks
Klopt, er zijn wel een paar kleine visjes te vinden. Maar verder geen dieren helaas in online. Maar mocht je hem gevonden hebben, deel dat gerustMaichel schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:58:
Ik zag gisteren wat Youtube video's van een walvis, maar schijnbaar is die alleen maar in de SP en niet online, weet iemand of dat klopt? Anders zoek ik 'm voor niks

Ja er is een videotje waarin je die whale easy kan vinden. Maar alleen in de SP blijkbaar, jammerPannekoek81 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Klopt, er zijn wel een paar kleine visjes te vinden. Maar verder geen dieren helaas in online. Maar mocht je hem gevonden hebben, deel dat gerust
Het is ook jammer dat die Peyote-planten er niet zijn Online, anders had je waarschijnlijk een hele hoop beesten lopen en vliegen
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Is ook jammer. Had me leuk geleken. Scooter + shotgun + hert. Beetje jagen met mede crew leden.Maichel schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:11:
[...]
Ja er is een videotje waarin je die whale easy kan vinden. Maar alleen in de SP blijkbaar, jammer
Hert of ander beest in een Sandking laad bak zien te krijgen. In de stad los laten, maar wel eerst sticky erop
[ Voor 14% gewijzigd door Pannekoek81 op 09-01-2015 14:31 ]
Verwijderd
Kom toch geregeld katten en konijnen tegenPannekoek81 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Klopt, er zijn wel een paar kleine visjes te vinden. Maar verder geen dieren helaas in online. Maar mocht je hem gevonden hebben, deel dat gerust
Op de PS3 lijkt het niet (meer) te werken ... PS4 only of doe ik iets fout?Quido schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 02:25:
Net uurtje lopen grinden met die ratloader, net geen 300k.
Doe precies wat je moet doen volgens het filmpje maar ik krijg geen gratis Horn, ik heb die Horn er niet eens tussen staan

Ik heb die gratis horn al een paar keer per ongeluk gehad toen ik ging pimpen. D8 zelfs ff dat die Horn voor de hele class beschikbaar was. Per ongeluk glitchen kan ik dus ook al 😛
Leuk dat er door iedereen ook verteld wordt dat die glitch alleen voor next gen is... wordt ook totaal niet gezegd in dat youtube filmpje.
Misschien hebben die mensen het allemaal niet kunnen testen op de oldgen?
Misschien wist de youtuber dat niet? Ik heb hier ook geen Last gen meer staan dus had het je ook niet kunnen vertellen dat het alleen op de Current gen werkt.Aero schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:18:
Leuk dat er door iedereen ook verteld wordt dat die glitch alleen voor next gen is... wordt ook totaal niet gezegd in dat youtube filmpje.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hebben jullie ook last van framedrops als je goed hard door LS rijdt?
Niet echt heel erge framedrops maar het loopt duidelijk minder smooth.
Had dit ook met AC Unity, daar was het wel een stuk extremer.
Dat idee heb ik als de koplampen/grootlicht aan staat ... Dat is het eerste dat ik uitzetpsvunited schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:53:
Hebben jullie ook last van framedrops als je goed hard door LS rijdt?
PS3 trouwens, weet niet op welk platform je speeld?
PS4, vind ook dat hij soms erg veel lawaai maakt, te veel.JayZeeTie schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:38:
[...]
Dat idee heb ik als de koplampen/grootlicht aan staat ... Dat is het eerste dat ik uitzet![]()
PS3 trouwens, weet niet op welk platform je speeld?
Zo ik had nog wat Vodcasts te kijken/luisteren.
Dus iPad aan en wat extra geld verdienen.
Ik heb de 10 car garage gekocht bij de oostelijke Customs. Ritme aanhouden van 2x lopen/rennen 1x mechanic bellen gaat het snelst merk ik.
Dus iPad aan en wat extra geld verdienen.
Ik heb de 10 car garage gekocht bij de oostelijke Customs. Ritme aanhouden van 2x lopen/rennen 1x mechanic bellen gaat het snelst merk ik.

Ben ik ook benieuwd naar, want het moet behoorlijk wat zijn wil ik er aan beginnen. Heb nu 30 posities vol in de garage en eigenlijk wil ik er geen 1 meer van kwijt. Meer garage please R* !
(of een echte parkeergarage met meerdere dekken
)
je kunt 1x in de zoveel tijd een Machanic een auto laten brengen.NickH schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:59:
En wat is je $/uur?
In die tijd kun je er drie à vier verkopen. Verkopen levert 10600 op (16600-6000 aanschaf auto). Dus daar is het wel mee uit te rekenen.
Ik had maar 60k staan dus kon wel even wat geld gebruiken. Hierna ga ik het niet snel meer doen verwacht ik, GTA op de One had ook een update vandaag, zou dus zomaar kunnen dat het niet meer werkt.
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 10-01-2015 21:53 ]
Ik wordt heel vaak gekicked omdat ik te lage level ben 
Hoe kan je het beste je level omhoog krijgen ?
zijn er ook missies voor lage ranks ?
ben pas net begonnen en ben dus pas rank 4.
Zijn er nog actieve crews ?
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 11-01-2015 08:11 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Jazeker! Join de GOT crew zou ik zeggen, altijd wel iemand online om mee te spelenPykow schreef op zondag 11 januari 2015 @ 08:11:
Ik wordt heel vaak gekicked omdat ik te lage level ben
Vandaag de SP uitgespeeld en voor de platinum binnenkort ook maar eens aanmelden (PS4).
Ik heb nu 796.000 RP en 80 uur gespeeld zie ik op social club
Level 100 gaat al snel naar de 160 uur toe dus.
Gisteren trouwens met 2 andere gasten een missie doen, stap bij zo'n kerel in de auto als passagier, rijdt hij gewoon die andere kerel omver, begint met granaten te gooien.... Gast dood, dus ik denk fuck it, ik stap uit en plak een sticky bom op z'n auto, BOOM! Zelf ook dood, missie failed
-edit- Gisteren met Jeroen trouwens, met z'n vieren die missien bij het vliegveld dat je die documenten moet jatten van het dak. Iedereen was dood, Jeroen met z;n sniper al die gasten van het dak werken en naar boven. Komt daar aan, pakt een granaat en BOOM! "The documents were destroyed" 15 minuten zitten spectaten en heb je nog niets
Maar wel grappig en in de herstart ging het wel goed gelukkig 
Met GOTP mensen missies doen is vele malen effectiever en leuker!
Gisteren trouwens met 2 andere gasten een missie doen, stap bij zo'n kerel in de auto als passagier, rijdt hij gewoon die andere kerel omver, begint met granaten te gooien.... Gast dood, dus ik denk fuck it, ik stap uit en plak een sticky bom op z'n auto, BOOM! Zelf ook dood, missie failed
-edit- Gisteren met Jeroen trouwens, met z'n vieren die missien bij het vliegveld dat je die documenten moet jatten van het dak. Iedereen was dood, Jeroen met z;n sniper al die gasten van het dak werken en naar boven. Komt daar aan, pakt een granaat en BOOM! "The documents were destroyed" 15 minuten zitten spectaten en heb je nog niets
[ Voor 29% gewijzigd door Shadow_Agent op 12-01-2015 12:32 ]
Ik heb wat gemeten:NickH schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:59:
En wat is je $/uur?
Garage -> LSC 15 seconde
Inrijden, repair, verkoop, exit 15 seconde
Terugrennen en nieuwe auto pakken, ~30 seconde.
Dus in theorie doen ik 10k/minuut, dat is 600k/uur, maximale performance. Nu zit je nog met aankoop, kleine issues onderweg, wat langere laadtijden, maar 300k/uur minimaal is makkelijk haalbaar.
Zover ik se7en begrijp, werkt het nog steeds op de XBO.Donstil schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:47:
Ik had maar 60k staan dus kon wel even wat geld gebruiken. Hierna ga ik het niet snel meer doen verwacht ik, GTA op de One had ook een update vandaag, zou dus zomaar kunnen dat het niet meer werkt.
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2015 12:37 ]
Heb vaak met missies zodra de NPC het pakketje dropt en je het op wilt pakken dat de gene waarmee je de missie doet je doodrijd en zelf het pakketje op pakt en aflevert... Nou bedankt voor de samenwerkingShadow_Agent schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:28:
Ik heb nu 796.000 RP en 80 uur gespeeld zie ik op social clubLevel 100 gaat al snel naar de 160 uur toe dus.
Gisteren trouwens met 2 andere gasten een missie doen, stap bij zo'n kerel in de auto als passagier, rijdt hij gewoon die andere kerel omver, begint met granaten te gooien.... Gast dood, dus ik denk fuck it, ik stap uit en plak een sticky bom op z'n auto, BOOM! Zelf ook dood, missie failed![]()
En vaak genoeg dat ik mijn Buzzard laat afleveren, ernaartoe rijd en dat er iemand toevallig ook een heeft en dat zijn bijrijder mijn Buzzard jat
wij hebben gister met een paar mensen uit m'n crew het trucje gedaan. Kwamen uit op 1:55 per ratloader. Dus in een uur kun je er dan 30 doen. dus 300k/uur.SinergyX schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:33:
[...]
Ik heb wat gemeten:
Garage -> LSC 15 seconde
Inrijden, repair, verkoop, exit 15 seconde
Terugrennen en nieuwe auto pakken, ~30 seconde.
Dus in theorie doen ik 10k/minuut, dat is 600k/uur, maximale performance. Nu zit je nog met aankoop, kleine issues onderweg, wat langere laadtijden, maar 300k/uur minimaal is makkelijk haalbaar.
Met een paar man tegelijk is het wel leuk, je komt elkaar tegen en gewoon wat slap lullen
[ Voor 44% gewijzigd door Maverick op 12-01-2015 12:35 ]
Kende die missie nog niet en dacht laat ik eens een granaat naar de overige vijanden gooien ... Woeps sorryShadow_Agent schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:28:
-edit- Gisteren met Jeroen trouwens, met z'n vieren die missien bij het vliegveld dat je die documenten moet jatten van het dak. Iedereen was dood, Jeroen met z;n sniper al die gasten van het dak werken en naar boven. Komt daar aan, pakt een granaat en BOOM! "The documents were destroyed" 15 minuten zitten spectaten en heb je nog nietsMaar wel grappig en in de herstart ging het wel goed gelukkig
Zou fijn zijn als je ook iemand uit je pegasus voertuig kan zetten. Alleen zo'n bende als hij/zij net vliegt eruit gezet wordt en je heli dus ook neerstort.Noctonix schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:34:
[...]
Heb vaak met missies zodra de NPC het pakketje dropt en je het op wilt pakken dat de gene waarmee je de missie doet je doodrijd en zelf het pakketje op pakt en aflevert... Nou bedankt voor de samenwerking
En vaak genoeg dat ik mijn Buzzard laat afleveren, ernaartoe rijd en dat er iemand toevallig ook een heeft en dat zijn bijrijder mijn Buzzard jat
Trouwens dit weekend chrome vrijgespeeld, toch best mooi 

GTA V in je eentje is soeizo dodelijk saaiMaverick schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:35:
[...]
wij hebben gister met een paar mensen uit m'n crew het trucje gedaan. Kwamen uit op 1:55 per ratloader. Dus in een uur kun je er dan 30 doen. dus 300k/uur.
Met een paar man tegelijk is het wel leuk, je komt elkaar tegen en gewoon wat slap lullenIn je eentje is het dodelijk saai.
sidns een week of wat weer veel GTA gedaan doel is om 100 te worden en wat extra cash op zak te hebben voor als de heists komen.
Heb wel wat cash nodig, hoop dat er nieuwe woningen komen, en nieuwe vooertuigen welke ik wel wil hebben namelijk.
Wel de Swift helicopter gekocht nu,gaaf ding ^^
Chopper kopen vind ik zo zonde van het geld. Ik bel die Merryweather als ik 'm nodig heb voor $1000, schiet die piloot neer en hoppa. Scheelt toch een hoopBokkie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:02:
[...]
GTA V in je eentje is soeizo dodelijk saai
sidns een week of wat weer veel GTA gedaan doel is om 100 te worden en wat extra cash op zak te hebben voor als de heists komen.
Heb wel wat cash nodig, hoop dat er nieuwe woningen komen, en nieuwe vooertuigen welke ik wel wil hebben namelijk.
Wel de Swift helicopter gekocht nu,gaaf ding ^^
De maverick van merryweather is veels te langzaam, duurt ook te lang voor je aan de poltiehelicopters ontkomt met 3+ sterrenMaichel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:32:
[...]
Chopper kopen vind ik zo zonde van het geld. Ik bel die Merryweather als ik 'm nodig heb voor $1000, schiet die piloot neer en hoppa. Scheelt toch een hoop
Elke extra chopper naast de Buzzard is inderdaad puur luxe
Maar de buzzard is imho een must have.
Maakt heel meel missies zo veel makkelijker (en vaak ook leuker) Die investering haal je er met gemak uit.
mbt vliegtuigen heb ik alleen de duster gekocht omdat ik het leuk vind, voor de rest zijn ze voor mij waardeloos, helii's gebruik ik heel vaak, ideaal voor crew transport om even vananaf een dak lekker keet te trappen
Offtopic:
Bij elk bericht wat hier gepost wordt denk ik, wat mis ik toch veel.
Nog tips en tricks voor beginners zoals ik?
Ik las iets over de eerste auto die je tegenkomt hou je een tijdje dus kies een goede. Klopt dat nog?
Bij elk bericht wat hier gepost wordt denk ik, wat mis ik toch veel.
Nog tips en tricks voor beginners zoals ik?
Ik las iets over de eerste auto die je tegenkomt hou je een tijdje dus kies een goede. Klopt dat nog?
Ja die Buzzard moet ik ook maar eens gaan halen. Jammer dat je niemand kan locken in freeroamBokkie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:38:
[...]
De maverick van merryweather is veels te langzaam, duurt ook te lang voor je aan de poltiehelicopters ontkomt met 3+ sterren
Elke extra chopper naast de Buzzard is inderdaad puur luxe![]()
Maar de buzzard is imho een must have.
Maakt heel meel missies zo veel makkelijker (en vaak ook leuker) Die investering haal je er met gemak uit.
mbt vliegtuigen heb ik alleen de duster gekocht omdat ik het leuk vind, voor de rest zijn ze voor mij waardeloos, helii's gebruik ik heel vaak, ideaal voor crew transport om even vananaf een dak lekker keet te trappen
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.