Kun je in StoryMode een Buzzard op iets anders laten locken dan politie/army/oid?Maichel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Ja die Buzzard moet ik ook maar eens gaan halen. Jammer dat je niemand kan locken in freeroam
Ik heb alles gekocht in online, gewoon.. omdat het kanBokkie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:38:
[...]
De maverick van merryweather is veels te langzaam, duurt ook te lang voor je aan de poltiehelicopters ontkomt met 3+ sterren
Elke extra chopper naast de Buzzard is inderdaad puur luxe![]()
Maar de buzzard is imho een must have.
Maakt heel meel missies zo veel makkelijker (en vaak ook leuker) Die investering haal je er met gemak uit.
mbt vliegtuigen heb ik alleen de duster gekocht omdat ik het leuk vind, voor de rest zijn ze voor mij waardeloos, helii's gebruik ik heel vaak, ideaal voor crew transport om even vananaf een dak lekker keet te trappen
Valt wel mee, je kan altijd een auto jattenTyphone schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:42:
Offtopic:
Bij elk bericht wat hier gepost wordt denk ik, wat mis ik toch veel.
Nog tips en tricks voor beginners zoals ik?
Ik las iets over de eerste auto die je tegenkomt hou je een tijdje dus kies een goede. Klopt dat nog?
Beste tips zijn al gegeven, maar komt erop neer dat je het beste een crew kan joinen en samen met je crew/vrienden lekker jobs doen, racen en lol hebben.
Om geld te verdienen gewoon zoveel mogelijk jobs oppakken met je crew rp verzamelen, en zooi unlocken, hulp van een hoger level in je crew helpt veel, aangezien je dan hoger lvl jobs kan joinen voor meer rp en hogere payouts
Als ik het geld zou hebben zou ik dat ook doenDigitalError schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:58:
[...]
Ik heb alles gekocht in online, gewoon.. omdat het kan
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 12-01-2015 16:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
In de singleplayer bedoel je? Niet dat ik weet, ik speel de singleplayer niet. Online kan je als ik het goed heb alleen politie locken en onderdelen van de missie (iemand die je moet neerhalen ofzo). In freeroam kan je niet andere online spelers locken.CappieL schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:44:
[...]
Kun je in StoryMode een Buzzard op iets anders laten locken dan politie/army/oid?
PSN: Maichel
Tweakerscrew vanavond eens even joinen dan
Als hij neerstort kun je tenminste weer een nieuwe laten spawnenPannekoek81 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Zou fijn zijn als je ook iemand uit je pegasus voertuig kan zetten. Alleen zo'n bende als hij/zij net vliegt eruit gezet wordt en je heli dus ook neerstort.
Iemand die nog racewins uit wil wisselen? Heb er desnoods ook ingame geld voor over.
Even Criminal Records grinden oid. 1 lap race.
Ik ben dramatisch slecht in racen en vind er ook niet veel aan.
Maar wil nu wel eindelijk eens die upgrades aan kunnen schaffen. Speel op de PS4.
Maar wil nu wel eindelijk eens die upgrades aan kunnen schaffen. Speel op de PS4.
[ Voor 12% gewijzigd door Geteisem op 12-01-2015 19:41 . Reden: Te snel met posten. ]
Even een korte (domme
) vraag. Ik deed net met een random persoon een missie en toen moesten we met een boot ergens iets droppen. Alleen diegene ging in de boot staan en kon al zijn wapens gebruiken. Dit wil ik ook, alleen welke toets wordt hiervoor gebruikt?
Ik speel op de PS4
PSN: Curvaa_
Met driehoekje laat je het stuur los in een boot en kan je erin staan. Letop dat dat alleen in boten werktCurva schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:08:
Even een korte (domme) vraag. Ik deed net met een random persoon een missie en toen moesten we met een boot ergens iets droppen. Alleen diegene ging in de boot staan en kon al zijn wapens gebruiken. Dit wil ik ook, alleen welke toets wordt hiervoor gebruikt?
Ik speel op de PS4
Heb dus precies het zelde.Geteisem schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:38:
Iemand die nog racewins uit wil wisselen? Heb er desnoods ook ingame geld voor over.
Add me of pm me maar PSN; psvunitrd
Ugh gisteren de hele avond bezig geweest om de Benefactor Schwarzer te vinden ergens (ja ik weet dat ik hem ook kan kopen) maar dat ding is gewoon nog zeldzamer dan de Sentinel coupe 
Ik vraag mij af of dat ding uberhaupt nog wel spawnt eigenlijk, aangezien er een paar auto's zijn die nooit spawnen online, maar dat zijn allemaal autos die later zijn toegevoegd, de schwarzer zit er al vanaf begin in en zou gewoon in de spawnpool moeten zitten zover ikweet

Ik vraag mij af of dat ding uberhaupt nog wel spawnt eigenlijk, aangezien er een paar auto's zijn die nooit spawnen online, maar dat zijn allemaal autos die later zijn toegevoegd, de schwarzer zit er al vanaf begin in en zou gewoon in de spawnpool moeten zitten zover ikweet
Ik wil graag de tweakscrew club joinen, maar de link in de OP werkt niet meer: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew
Help!
Help!
Iemand een idee, ik had een ps3, nu een ps4 voortgang staat mooi op het social club account alleen de snapmatic photo's worden niet meer geupload. Moet je daar nog wat anders voor doen in GTA of bij de GTA social club?
Burp
Zie de links hier: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.DjVe schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:26:
Ik wil graag de tweakscrew club joinen, maar de link in de OP werkt niet meer: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew
Help!
De crews zijn verdeeld over de platformen.
PSN: Kjujay
Ah...ik voel me nu wel een beetje domKju schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:41:
[...]
Zie de links hier: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
De crews zijn verdeeld over de platformen.
Spawnt wel, maar inderdaad zeldzaam. Ik twijfelde er nog over, maar goed geen plek meer. Maar kom hem af en toe tegen bij Vespucci Beach regio.Bokkie schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:12:
Ugh gisteren de hele avond bezig geweest om de Benefactor Schwarzer te vinden ergens (ja ik weet dat ik hem ook kan kopen) maar dat ding is gewoon nog zeldzamer dan de Sentinel coupe
Als iemand je Pegasus voertuig steelt is dat eigenlijk geen probleem. Na ongeveer 30 seconden krijg je een bericht van "Sorry but it seems your Pegasus vehicle has been taken". Op dat moment kun je al een nieuwe bestellen. Ook kun je op deze manier voor je hele team Pegasus voertuigen spawnen 
Hij spawnt behoorlijk vaak op de parkeerplaats naast dat restaurant in de buurt van het strand, links van de grote stad. Weet even niet meer hoe die locatie heet.Bokkie schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:12:
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ga naar start>gallery en dan elke foto die je op de SC wilt aanklikken. Soort van handmatig uploaden dus helaasWii4all schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:35:
Iemand een idee, ik had een ps3, nu een ps4 voortgang staat mooi op het social club account alleen de snapmatic photo's worden niet meer geupload. Moet je daar nog wat anders voor doen in GTA of bij de GTA social club?
ok, bedankt!
Gebeurt dat nu niet meer automatisch nadat als je de foto genomen hebt als je dan kiest voor uploaden via driehoekje?
Gebeurt dat nu niet meer automatisch nadat als je de foto genomen hebt als je dan kiest voor uploaden via driehoekje?
Burp
NeeWii4all schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:57:
ok, bedankt!
Pannekoek81 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:46:
[...]
Spawnt wel, maar inderdaad zeldzaam. Ik twijfelde er nog over, maar goed geen plek meer. Maar kom hem af en toe tegen bij Vespucci Beach regio.
Mja ik rij rond van michaels huis, om de golfbaan heen, door de doodlopende vilawijk straat en dan naar dat restaurant en terug, maar tot nu toe nog geen geluk.Sir_Hendro schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:50:
[...]
Hij spawnt behoorlijk vaak op de parkeerplaats naast dat restaurant in de buurt van het strand, links van de grote stad. Weet even niet meer hoe die locatie heet.
Zal het nog wel even blijven volhouden dan
Heb nog plek zat, maar voornamelijk omdat ik 15 garageslots vrij wil hiouden op dit moment om geld te verdienen
Straks komt daar de dubsta 6x6 bij en dan nog die schwarzer. Voor mijn alt wil ik hem ook, die heeft nog geen eigen auto zeg maar en dan is die schwarzer wel een leuke denk ik.
Als iemand die je kent er 1 heeft, vraag of die er even mee wil rond rijden. Kans stijgt iets dat jij hem vindt. Of als Simeon de auto zoekt is de kans ook groter.Bokkie schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:44:
[...]
[...]
Mja ik rij rond van michaels huis, om de golfbaan heen, door de doodlopende vilawijk straat en dan naar dat restaurant en terug, maar tot nu toe nog geen geluk.
Zal het nog wel even blijven volhouden dan
Heb nog plek zat, maar voornamelijk omdat ik 15 garageslots vrij wil hiouden op dit moment om geld te verdienen
Straks komt daar de dubsta 6x6 bij en dan nog die schwarzer. Voor mijn alt wil ik hem ook, die heeft nog geen eigen auto zeg maar en dan is die schwarzer wel een leuke denk ik.
Damn, dat wist ik dus niet! Thnx! Weet ik dat ook weerSir_Hendro schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:50:
Als iemand je Pegasus voertuig steelt is dat eigenlijk geen probleem. Na ongeveer 30 seconden krijg je een bericht van "Sorry but it seems your Pegasus vehicle has been taken". Op dat moment kun je al een nieuwe bestellen. Ook kun je op deze manier voor je hele team Pegasus voertuigen spawnen
Ik weet alleen niet zeker of de afstand naar het voertuig ook wat te maken heeft met wanneer je het bericht ontvangt. Misschien moet je nadat deze gestolen is even een kleine afstand wegrijden / lopen of whatever om deze melding te triggeren. Ik weet in ieder geval dat zodra je deze melding krijgt, Pegasus opnieuw kan bellen.Noctonix schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:38:
[...]
Damn, dat wist ik dus niet! Thnx! Weet ik dat ook weer
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dat doe je inderdaad zelf. Wel zo fijn dat je telefoon nu wel foto's kan maken als de servers eruit liggen. Kwam er gisteren ook achter dat je naar SP gaat en dan naar Gallery, je teksten kan toevoegen aan je foto.Wii4all schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:57:
ok, bedankt!
Dat is wel weer een leuke feature.Frits Flits schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Dat doe je inderdaad zelf. Wel zo fijn dat je telefoon nu wel foto's kan maken als de servers eruit liggen. Kwam er gisteren ook achter dat je naar SP gaat en dan naar Gallery, je teksten kan toevoegen aan je foto.
Burp
Owja ik heb nog een dillema 
- Ik heb laatst een random auto gejat en die in mn garage gezet.
- Aangezien ik 'm niet meer wilde en geen zin had om te verkopen heb ik 'm opgeblazen.
- Nu, als ik de monteur bel, staat die in het lijstje met auto's die hij kan bezorgen. Echter staat er nu achter "Destroyed".
- Ik krijg 'm niet meer uit dat lijstje. Bellen met de verzekering heeft geen nut, want het is een gejatte auto.
Iemand een idee hoe je deze auto uit de lijst krijgt?
- Aangezien ik 'm niet meer wilde en geen zin had om te verkopen heb ik 'm opgeblazen.
- Nu, als ik de monteur bel, staat die in het lijstje met auto's die hij kan bezorgen. Echter staat er nu achter "Destroyed".
- Ik krijg 'm niet meer uit dat lijstje. Bellen met de verzekering heeft geen nut, want het is een gejatte auto.
Die auto gaat vanzelf weg als er een andere op die plek staat vermoed ik, of je garage vol is en er dus geen plek meer is voor 'destroyed cars'. Ik heb er daar volgens mij ook een paar van tussen staan bij de mevhanic
Jammer van de Heists, laat weer op zich wachten...
Jammer van de Heists, laat weer op zich wachten...
Bron?Maichel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:26:
Heists trouwens weer uitgesteld lees ik? Nou ja, technisch gezien natuurlijk niet mogelijk....omdat er nog geen final datum was
Ik lees nu eind Maart?
Wat ik zelf las:
http://www.latintimes.com...-dlc-january-video-287510
Ik wacht wel even op een wat meer geloofwaardige bron"GTA 5" tipster and YouTuber DomisLive admitted that Rockstar's "early 2015" release date timeframe is intentionally vague. In fact, DomisLive also points to a possibility that we may not see "GTA 5" Heists until March 2015.
Do { Ping } while ( LOL )
Verwijderd
Een heel artikel gebaseerd op wat een youtube streamer uit de lucht plukt, niet echt geloofwaardig inderdaad.
Als ik "GTA 5 voorspeller" was zou ik ook roepen dat de PC versie en heists weer uitgesteld gaan worden omdat R* het al meerdere keren heeft uitgesteld. Als je gelijk hebt krijg je alle roem, komt de pc versie en heists toch op tijd dan is iedereen te druk met dat spelen dan te kraaien om een gemiste voorspelling
Als ik "GTA 5 voorspeller" was zou ik ook roepen dat de PC versie en heists weer uitgesteld gaan worden omdat R* het al meerdere keren heeft uitgesteld. Als je gelijk hebt krijg je alle roem, komt de pc versie en heists toch op tijd dan is iedereen te druk met dat spelen dan te kraaien om een gemiste voorspelling

Maar, "op tijd" bestaat niet voor de Heists aangezien er nog geen datum is bevestigdVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:36:
Een heel artikel gebaseerd op wat een youtube streamer uit de lucht plukt, niet echt geloofwaardig inderdaad.
Om eerlijk te zijn, ik mis de heists niet ofzo, Voor de cash die je met heists zal kunnen verdienen denk ik ook niet dat het een reden zal zijn dat je iets mist qua inkomsten. 10 minuten TDM'en met 16 man levert ook steeds 30k en 5000RP op als je wint, is sneller verdiend dan jobs, racen, survival etc. Leuk als het ooit uitkomt, ik zal het tzt heus wel spelen
Ik verwacht ook dat de $/minuut en RP/minuut voor heists grofweg hetzelfde zal zijn als voor reguliere missies. Kan mij niet voorstellen dat een heist bijvoorbeeld 25000 RP en 100.000 dollar oplevertKju schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:57:
Om eerlijk te zijn, ik mis de heists niet ofzo, Voor de cash die je met heists zal kunnen verdienen denk ik ook niet dat het een reden zal zijn dat je iets mist qua inkomsten. 10 minuten TDM'en met 16 man levert ook steeds 30k en 5000RP op als je wint, is sneller verdiend dan jobs, racen, survival etc. Leuk als het ooit uitkomt, ik zal het tzt heus wel spelen
Dan gaat iedereen heists spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Shadow_Agent op 13-01-2015 13:12 ]
Het zal heus wel zo veel opleveren, alleen vermoed ik dat (voor degenen die voor cash en RP gaan) heists niet interessant zullen zijn als je kijkt naar de tijdsbesteding. Voor mij maakt het niet heel veel uit, ik speel wat ik speel omdat ik daar zin in heb of het gewoon heel leuk vind, niet voor cash en RP.
Zie toevoeging, bedoel dat de ratio van $/minuut en RP/minuut voor heists en missies bijvoorbeeld wel ongeveer gelijk is. Niet dat je voor tien minuten heist prep-missie 25.000 RP krijgt als je bij een normale missie voor een tien minuten missie er 3000 RP voor krijgt.Kju schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:11:
Het zal heus wel zo veel opleveren, alleen vermoed ik dat (voor degenen die voor cash en RP gaan) heists niet interessant zullen zijn als je kijkt naar de tijdsbesteding. Voor mij maakt het niet heel veel uit, ik speel wat ik speel omdat ik daar zin in heb of het gewoon heel leuk vind, niet voor cash en RP.
Ik speel ook voor de lol trouwens
Hier heb ik ook last van!Maichel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:07:
Owja ik heb nog een dillema
Een Sanchez is bij mij 'destroyed'. Mors Mutual laat hem niet zien, in de garage staat ie ook niet, de mechanic laat hem wel zien maar wil hem niet bezorgen want destroyed.
Plekken opvullen heb ik ook geprobeerd, maar blijft in de lijst staan.
Staat niet in de weg, maar apart is het wel.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Net even verder gezocht, je moet blijkbaar een ticket aanmaken bij Rockstar enzo om het zo op te lossen...Beta schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:25:
[...]
Hier heb ik ook last van!
Een Sanchez is bij mij 'destroyed'. Mors Mutual laat hem niet zien, in de garage staat ie ook niet, de mechanic laat hem wel zien maar wil hem niet bezorgen want destroyed.
Volgens Broughy is de Z-Type ietsjes sneller dan de Adder
[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 13-01-2015 15:50 ]
Maar rijd 10x slechter, oogt 10x minder, zeker vanaf de achterkant is het een rijdend eitje
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb maybe de oplossing gevonden.Beta schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:25:
[...]
Hier heb ik ook last van!
I figured out how to get permanently destroyed cars back.
Destroy another car from your garage
Call Mors Mutual Insurance
As you are calling them spam 'a' Xbox 360 or 'x' for Ps3
Request personal vehicle
Then just recall MMI and get your other car back
Verwijderd
Zojuist is door Rockstar aangekondigd dat GTA 5 voor de PC uitgesteld wordt naar 24 maart 2015.
http://tweakscrew.net/gta-5-voor-de-pc-uitgesteld/
LOL die reacties eronder...tis maar een spelletje heVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:33:
Zojuist is door Rockstar aangekondigd dat GTA 5 voor de PC uitgesteld wordt naar 24 maart 2015.
Verwijderd
Zeker, anderzijds is dit natuurlijk niet goed voor het consumenten vertrouwen in Rockstar. Ze verdienen een award voor hun uitstelgedrag.Maichel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:37:
[...]
LOL die reacties eronder...tis maar een spelletje he
Maar de screens zien er wel gigantisch goed uit zeg. De PC versie gaat er sowieso komen, omdat ik ook nog met een PC-crew speel.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 16:39 ]
Misschien zit ik er totaal naast hoor, maar dit is toch pas "officieel" de eerste keer dat ie voor de PC word uitgesteld? Ik had begrepen dat er pas 1 keer eerder een officiele datum was (28 januari?) dus is dit pas de eerste keer uitstellen? Ja, ze hebben vaker gezegd "binnekort" maar nooit echt concreet...Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:38:
[...]
Zeker, anderzijds is dit natuurlijk niet goed voor het consumenten vertrouwen in Rockstar. Ze verdienen een award voor hun uitstellerij.
Wat ze ook doen ze krijgen kritiek. Als het een onaf product is zeiken ze daarover, als het uitgesteld wordt om een zo goed mogelijke uitrol te creeren zeiken ze daarover. Daarnaast... wat een boel mensen die denken dat RS ze iets verschuldigd is of zo.
Come on, alsofd die mensen altijd hun deadlines halen. Laat me niet lachen.
Ja, ik baal dat het uitgesteld is, maar de kans dat er grote bugs in zitten is een stuk kleiner. Is me wel wat waard ja.
(Overigens denk ik dat een grote reden van het uitsellen is dat ze koste wat kost willen voorkomen dat ze hun debacle met GTA IV herhalen...)
Come on, alsofd die mensen altijd hun deadlines halen. Laat me niet lachen.
Ja, ik baal dat het uitgesteld is, maar de kans dat er grote bugs in zitten is een stuk kleiner. Is me wel wat waard ja.
(Overigens denk ik dat een grote reden van het uitsellen is dat ze koste wat kost willen voorkomen dat ze hun debacle met GTA IV herhalen...)
[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-01-2015 16:42 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Voor de PC is dit inderdaad de eerste uitstel. Voor de consoles niet, evenals de heists. Deze hebben uitstel op uitstel ontvangen.Maichel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:40:
[...]
Misschien zit ik er totaal naast hoor, maar dit is toch pas "officieel" de eerste keer dat ie voor de PC word uitgesteld? Ik had begrepen dat er pas 1 keer eerder een officiele datum was (28 januari?) dus is dit pas de eerste keer uitstellen? Ja, ze hebben vaker gezegd "binnekort" maar nooit echt concreet...
Trouwens eens met Wybo.
Ik snap je wel, maar ben het er niet helemaal mee eens...mijn inziens kan je pas iets uitstellen als er een datum is, en die is er nooit geweest voor de Heists. Ja, wel heel veel vage beloftes, maar nooit concreet...dus kunnen de Heists ook niet zijn uitgesteld.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:51:
[...]
Voor de PC is dit inderdaad de eerste uitstel. Voor de consoles niet, evenals de heists. Deze hebben uitstel op uitstel ontvangen.
Trouwens eens met Wybo.
Verwijderd
Geen concrete datum, maar wel periodes. Van maart, naar de herfst, naar de winter en toen naar het nieuwe jaar.Maichel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:53:
[...]
Ik snap je wel, maar ben het er niet helemaal mee eens...mijn inziens kan je pas iets uitstellen als er een datum is, en die is er nooit geweest voor de Heists. Ja, wel heel veel vage beloftes, maar nooit concreet...dus kunnen de Heists ook niet zijn uitgesteld.
Ja dat is inderdaad zo...Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:54:
[...]
Geen concrete datum, maar wel periodes. Van maart, naar de herfst, naar de winter en toen naar het nieuwe jaar.
Verwijderd
Heists gaan wel door volgens het R* bericht:
Online Heists for consoles will be launching in the coming weeks ahead of the PC launch.
Had ik over de heists ook niet gelezen dat ze een jaar geleden of zo helemaal opnieuw waren begonnen omdat hun eerste idee onuitvoerbaar was?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Klopt dat hebben ze in een interview gezegd:
As it turns out, creating missions of that complexity for multiple players at the same time was much more difficult than we anticipated and every time we thought we were close, something would send us back to square one. Having already let players know of our intentions with Heists, every setback only increased the pressure to make sure we got them right.
Even kort vraagje 
Ik heb momenteel nog twee auto's in mijn garage staan en ééntje hiervan wil ik verkopen (RH8). Dit is de eerste auto die ik gekocht hebt maar zodra ik in de Mobshop sta heb ik geen mogelijkheid om deze te verkopen. Swtich ik echter naar de Zentorno dan heb ik deze optie wel.
Hoe kan dit en belangrijker nog hoe kan ik de RH8 wel verkopen
?
Ik heb momenteel nog twee auto's in mijn garage staan en ééntje hiervan wil ik verkopen (RH8). Dit is de eerste auto die ik gekocht hebt maar zodra ik in de Mobshop sta heb ik geen mogelijkheid om deze te verkopen. Swtich ik echter naar de Zentorno dan heb ik deze optie wel.
Hoe kan dit en belangrijker nog hoe kan ik de RH8 wel verkopen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Dit komt omdat deze auto gratis 'gekocht' is. Ondanks de modificaties kun je de auto niet verkopen, enkel vervangen. Dat kan even zuur zijn.Famous schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:36:
Even kort vraagje
Hoe kan dit en belangrijker nog hoe kan ik de RH8 wel verkopen?
Waarom gratis gekocht?Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:40:
[...]
Dit komt omdat deze auto gratis 'gekocht' is. Ondanks de modificaties kun je de auto niet verkopen, enkel vervangen. Dat kan even zuur zijn.
Ik heb er toch zeker wel voor betaald.. Bij een vriend was die wel gratis dat vond ik al zo raar

Onmogelijk deze auto is gratis voor socialclub members. Dus niet te verkopen.Famous schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:42:
[...]
Waarom gratis gekocht?
Ik heb er toch zeker wel voor betaald.. Bij een vriend was die wel gratis dat vond ik al zo raar
Walking on the bright side of life
Kan het zijn dat ik hem na aanschaf pas geregistreerd hebt op Social club
?
iets met ruiten en ingooienFamous schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:32:
Kan het zijn dat ik hem na aanschaf pas geregistreerd hebt op Social club?
Gisteren de zoektocht maar opgegeven en de schwarzer gewoon gekocht. Rijd wel nice, erg los en nogal onvergevelijk op de weg, maar wel tof ^^
Nu lvl 97 hopelijk vanavaond het laatste stukje grinden voor de 6x6 en dan even doorgrinden/far,em om de 10m aan te tikken
Zag laatst voor eht eerst dat statusscherm tijdens het laden welke laat zien hoeveel jobs je van de verschillende contacts heb gedaan, maar die lijst klopt niet meer, beetje jammer dat ze die niet updaten na alle missies die zijn toegevoegd inmiddels
Nu lvl 97 hopelijk vanavaond het laatste stukje grinden voor de 6x6 en dan even doorgrinden/far,em om de 10m aan te tikken
Zag laatst voor eht eerst dat statusscherm tijdens het laden welke laat zien hoeveel jobs je van de verschillende contacts heb gedaan, maar die lijst klopt niet meer, beetje jammer dat ze die niet updaten na alle missies die zijn toegevoegd inmiddels

Thanks! Vanavond maar eens mijn eerste garage aanschaffen en gelijk weer terug verdienen... + wat extra's.
Beter farm je dan die gouden/chromen Dubsta's die leveren met die horn 36k op
Die Dubsta's zegt me even niks.... (maar ben ook pas lvl9 (bijna 10....Bokkie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:46:

Sta echter open voor meer gedetailleerde uitleg

Maar die moet je icm met de 'bypass timer' doen wil je continue blijven verkopen, anders zit je aan die verkooptimer vast.Bokkie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:46:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat kan inderdaad alleen als je al geld genoen hebt voor 2 huizen in hetzelfde pand.
Ik verkoop nu zelf alleen nog tussendoor die dubsta's, moet ngo steeds anderhalf level ofzo tot 100 >_<
Ik verkoop nu zelf alleen nog tussendoor die dubsta's, moet ngo steeds anderhalf level ofzo tot 100 >_<
Zo de nieuwe glitch die iedereen nu gebruikt is om je wapens te kunnen gebruiken terwijl je in passive mode bent.... Al behoorlijk wat mensen in freeroam lobby gezien die gebruik maken van deze glitch.
Tijdje afwezig geweest dus merk het nu pas
Tijdje afwezig geweest dus merk het nu pas
[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 15-01-2015 13:58 ]
Ach als de PC versie uikomt, begint de lol pas echt
haha ja ik ben benieuwd met wat voor stuff mensen aankomen zettenSinergyX schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:03:
Ach als de PC versie uikomt, begint de lol pas echt
Dat zou eigenlijk standaard wel zo mogen zijnfalcon123 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:56:
Zo de nieuwe glitch die iedereen nu gebruikt is om je wapens te kunnen gebruiken terwijl je in passive mode bent.... Al behoorlijk wat mensen in freeroam lobby gezien die gebruik maken van deze glitch.
Tijdje afwezig geweest dus merk het nu pas![]()
![]()
Want je kunt nog steeds anderen niet doodschieten. Maar zonder bug kun je je ook niet wapenen tegen politie, dat is soms wel wat hinderlijk...
Maar in passive mode kan je nog steeds doodgeschoten worden door de politie toch of niet?dutchgio schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:05:
[...]
Dat zou eigenlijk standaard wel zo mogen zijn
Want je kunt nog steeds anderen niet doodschieten. Maar zonder bug kun je je ook niet wapenen tegen politie, dat is soms wel wat hinderlijk...
Ja daarom juist. Zij schieten wel maar je kunt noet terug schieten want je zit in passive mode.... 
Ze kunnen het beter limiteren tot alleen-spelers.
Ja klopt.dutchgio schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:09:
Ja daarom juist. Zij schieten wel maar je kunt noet terug schieten want je zit in passive mode....
Op Tweakscrew zag ik die tussentijden op Los Santos Connection, ik neem aan dat dit uit de social club komt maar waar kan ik deze zelf opzoeken?
Weet iemand dit?
Weet iemand dit?
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2185]We would like to inform you of network maintenance currently scheduled for Thursday the 15th, from 9:00 AM to 1:00 PM Pacific Time (12:00 PM to 4:00 PM Eastern Time). We expect this maintenance to last approximately 4 hours. During this time we will deploy a series of back-end improvements to the network.
As long as you have an active account with PSN as of the start of maintenance, you will be able to play online and access partner services such as Netflix while the maintenance is occurring. This is for PS4, PS3, and Vita platforms. The restriction to log in a few days before the maintenance has been lifted.
The PlayStation Store, PlayStation Home and Account Management will not be available during this time, and users may receive a maintenance notification when attempting to access these services.
We thank you for your patience and support and apologize for any inconvenience this may cause.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Zoeken op social club is een drama. Snelste is de job ingame bookmarken en dan op social club je bookmarks bekijken. Of de link uit het tweakscrew topic gebruiken: http://socialclub.rocksta...ob/syWYa5I3NEm8brUEwuVrsQ en dan onderaan op leaders klikken.Shadow_Agent schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:27:
Op Tweakscrew zag ik die tussentijden op Los Santos Connection, ik neem aan dat dit uit de social club komt maar waar kan ik deze zelf opzoeken?
Weet iemand dit?
Zucht, garage gekocht, twee ratloaders... is de sad horn gelockt... Hoe of waarmee kan ik die claxon vrijspelen... (ben slechts level 12, dus zal ongetwijfeld meespelen)ralph075 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:33:
[...]
Thanks! Vanavond maar eens mijn eerste garage aanschaffen en gelijk weer terug verdienen... + wat extra's.
Rank 19ralph075 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 01:14:
[...]
Zucht, garage gekocht, twee ratloaders... is de sad horn gelockt... Hoe of waarmee kan ik die claxon vrijspelen... (ben slechts level 12, dus zal ongetwijfeld meespelen)
Top! Dank jeVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Zoeken op social club is een drama. Snelste is de job ingame bookmarken en dan op social club je bookmarks bekijken. Of de link uit het tweakscrew topic gebruiken: http://socialclub.rocksta...ob/syWYa5I3NEm8brUEwuVrsQ en dan onderaan op leaders klikken.
29e zag ik mijzelf staan, dat moet hoger kunnen. Vanavond maar even proberen
Dank! Nog paar leveltjes omhoog TDM-en dus...
Kan ik ergens een overzicht vinden met unlockable items en wat de unlock triggers zijn?
[ Voor 20% gewijzigd door ralph075 op 16-01-2015 12:07 ]
Ik wil nog steeds een snelste ronde neerzetten sneller dan die van Pyrone en Pinas in de Zentorno dus ik doe vanavond zeker nog even mee moet nog +- een kwart seconde van mn snelste ronde af maar ben nu al behoorlijk tevreden met mn tijdenShadow_Agent schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:10:
[...]
Top! Dank je![]()
29e zag ik mijzelf staan, dat moet hoger kunnen. Vanavond maar even proberen
Tip: neem de Elegy
[ Voor 30% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2015 12:25 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Voro je autoonderdelen kan je in los santos self zien onderin de optie lijst wat er nodig is om te unlockenralph075 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:05:
[...]
Kan ik ergens een overzicht vinden met unlockable items en wat de unlock triggers zijn?
races winnen of rank benodigd
Races winnen voor de "class" kan je het beste doen met supercars, aangezien deze voor alle "classes" unlocked
Volgens mij unlock je dingen met wins ongeacht in welke klasse, zelfs een boot race telt.... De info in LSC doet wel vermoeden dat het anders is....
Bij 44 wins heb je alles unlocked waar je auto sneller van word...
Bij 44 wins heb je alles unlocked waar je auto sneller van word...
[ Voor 14% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2015 12:28 ]
Vooral met TDM heb je veel nadeel als je lage level bent. 3 kogels op je lichaam en je bent dood voor iemand met een hoger level is dat minimaal 6. Ik zou dus eerder levelen met races en missies. Verder kun je bij een laag level ook minder goed de combat roll doen en kun je beperkter kogels meenemen. Zelf pas geleden een nieuw karakter begonnen en toen kwam ik achter deze dingen.ralph075 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:05:
[...]
Ja, klopt, maar zolang ik in het winnende team zit verdien ik 5000RP en ga ik gelijk een rank omhoog...Utoka schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:33:
[...]
Vooral met TDM heb je veel nadeel als je lage level bent. 3 kogels op je lichaam en je bent dood voor iemand met een hoger level is dat minimaal 6. Ik zou dus eerder levelen met races en missies. Verder kun je bij een laag level ook minder goed de combat roll doen en kun je beperkter kogels meenemen. Zelf pas geleden een nieuw karakter begonnen en toen kwam ik achter deze dingen.
Toevallig gisteren 2x TDM gespeeld en 2x in het winnende team gezeten (en dus ook gelijk 2 ranks gestegen). Tijdens TDM was het voor mij wel vooral zoveel mogelijk kogels ontwijken...
Levelen met racen is niet voor iedereen weggelegd, missies zijn beter 
5000 RP klinkt leuk maar tdm 10 minuten met missies verdien je tussen de 1500 en 4400RP in de helft van de tijd van een TDM reken maar uit....
Ook financieel zijn missies beter een race verdient goed als je wint en een volle lobby hebt en de race 4 minuten duurt
TDM verdient ook pas goed bij volle lobby, missies verdienen altijd goed...
5000 RP klinkt leuk maar tdm 10 minuten met missies verdien je tussen de 1500 en 4400RP in de helft van de tijd van een TDM reken maar uit....
Ook financieel zijn missies beter een race verdient goed als je wint en een volle lobby hebt en de race 4 minuten duurt
TDM verdient ook pas goed bij volle lobby, missies verdienen altijd goed...
[ Voor 31% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2015 12:43 ]
Cool, die ik je vanavond welHardHouse schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:24:
[...]
Ik wil nog steeds een snelste ronde neerzetten sneller dan die van Pyrone en Pinas in de Zentorno dus ik doe vanavond zeker nog even mee moet nog +- een kwart seconde van mn snelste ronde af maar ben nu al behoorlijk tevreden met mn tijden
Tip: neem de Elegy
Elegy staat al fully modded in de garage
Is er een manier om wapens te verkopen/terug te geven aan Ammunition? Ik heb diverse wapens in mijn wiel maar automatisch staat helaas steeds het verkeerde automatische wapen geselecteerd.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nope, gewoon weggooien....
En dan komen ze niet meer terug?HardHouse schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 01:55:
Nope, gewoon weggooien....
Ik moet voor een missie nu steeds $30.000 betalen om alles aan te vullen (of los kopen wat ik nu doe). Daar wil ik vanaf.
Veel succes dan, ik denk dat je gewoon geen wapens meer moet gebruiken want dan hoef je ook geen ammo meer te kopenDonstil schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:32:
[...]
En dan komen ze niet meer terug?
Ik moet voor een missie nu steeds $30.000 betalen om alles aan te vullen (of los kopen wat ik nu doe). Daar wil ik vanaf.
Bij mij komt alleen het pistol steeds terug...Donstil schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:32:
[...]
En dan komen ze niet meer terug?
30k????? zit je veel in free roam te klooien? ik ben zelden meer als 5k kwijt...
Onder level 100 komt er wel bij dat je bij elk level up je meer munitie kan dragen dus tot aan level 100 ben je vaak inderdaad meer kwijt....
Het weggooien zal verder weinig uithalen want als ik het goed heb gaat de ammo per categorie wapens dus houd je er overal 1 van zul je toch die ammo moeten kopen...
Ooh als Ammo per categorie gaat en niet kwa wapen maakt het weinig uit idd. Het gaat me voornamelijk om het wapen wat hij selecteerd. Dat is nu steeds de verkeerde in die categorie.
Ik denk dat het hoge bedrag komt doordat je voor een missie ook Granaten, mijnen en stickyboms bij koopt. Die zijn best prijzig in de losse verkoop.
Ik denk dat het hoge bedrag komt doordat je voor een missie ook Granaten, mijnen en stickyboms bij koopt. Die zijn best prijzig in de losse verkoop.
1 schot met die nieuwe rpg is al 1500 dollar .Donstil schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:01:
Ooh als Ammo per categorie gaat en niet kwa wapen maakt het weinig uit idd. Het gaat me voornamelijk om het wapen wat hij selecteerd. Dat is nu steeds de verkeerde in die categorie.
Koop ammo bij amun shop scheelt veel geld
In hoeverre klopt het dat het spel zegt dat je een wereldrecord hebt in een race? Ik race niet extreem vaak maar met de 4 races die ik heb gedaan ben ik met 3 schijnbaar de snelste ter wereld? Kan ik mij niet voorstellen?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Daarom heb ik idd ook alleen de wapens die ik ok echt gebruikDonstil schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:01:
Explosieven zijn idd relatief duur maar wat is duur, er valt toch genoeg te verdienen....
Ik dacht dat toen ik dat ding kocht ze wel 1500 waren maar per 2?Fe® schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:24:
[...]
1 schot met die nieuwe rpg is al 1500 dollar .
Koop ammo bij amun shop scheelt veel geld
Ammu Nation is idd goedkoper zeker als je ze stalkt in het begin misschien de moeite waard maar later zwem je als het goed is toch in het geld
Hou het maar op helemaal niet, je kan voor een race in de lobby met R1 het wereldrecord zien, echter op PS3 heb je daar weinig aan want die tijden zijn meestal niet normaal gereden...The_Worst schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:48:
In hoeverre klopt het dat het spel zegt dat je een wereldrecord hebt in een race? Ik race niet extreem vaak maar met de 4 races die ik heb gedaan ben ik met 3 schijnbaar de snelste ter wereld? Kan ik mij niet voorstellen?
Ben ik helemaal met je eens , dit verbeterd niet de funfactor .The_Worst schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:48:
De tijden ingame zijn niets waard, het duurt ook ongeveer 15 min voordat de tijden zichtbaar worden in de totale tijdenlijst.Op socialclub wordt alles correct bijgehouden , bookmark je race , en dan op socialclub zoeken tussen je bookmarkt race's. Custom non verified worden geen tijden van bijgehouden.
[ Voor 13% gewijzigd door Fe® op 17-01-2015 21:36 ]
Ik heb sinds vandaag opeens het probleem dat ik geen drive by meer kan doen..? Ook niet na een restart. Op ps4.
Ik houd gewoon l1 om te mikken maar er gebeurt niets. Heb gewoon ammo en geen controlls verandert. Iemand anders ooit last van gehad?
Ik houd gewoon l1 om te mikken maar er gebeurt niets. Heb gewoon ammo en geen controlls verandert. Iemand anders ooit last van gehad?
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.