Nederlandse PS5 clan / 30+
Vind die stickers maar niks. Twijfel.Kju schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:48:
Geen idee of het al hier voorbij is gekomen: Race cars vs normale uitvoering van Jester en Massacro
Beetje geluk moet je wel hebben. Ik heb er al 3 weten te pakken. 1x 3 meter voor de ander zijn neus, door met heli op pakje te landen en uitstappen. Pakje was direct van mijGeteisem schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:47:
Nou wel special drops gezien. Alleen niet te pakken gehad. Denk dat ik dit soort events voortaan maar aan mij voorbij laat gaan.
Ook wel een keer 1 voor mijn neus weggekaapt.. That's the game.
Vlak daarna gelukkig wel een gele bierhelm kunnen bemachtigen (waar ik toch niks mee doe maar wel wil hebben
[ Voor 40% gewijzigd door kassemans op 25-12-2014 13:36 ]
True. Wellicht waag ik vanavond weer een poging. Ja dat in de heli zitten dat deed ik al.Hoyden schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:19:
[...]
Beetje geluk moet je wel hebben. Ik heb er al 3 weten te pakken. 1x 3 meter voor de ander zijn neus, door met heli op pakje te landen en uitstappen. Pakje was direct van mij
Ook wel een keer 1 voor mijn neus weggekaapt.. That's the game.
je hebt sowieso nog tot 5 januari dus dat moet toch wel lukken?Geteisem schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:45:
[...]
True. Wellicht waag ik vanavond weer een poging. Ja dat in de heli zitten dat deed ik al.
[ Voor 14% gewijzigd door Frantic op 25-12-2014 13:05 ]
Iemand een idee?
Echter toen de eerste geleverd was stonden er ineens 5 in mijn garage. Rijden naar de tune shop en verkopen lukt helaas niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
alleen niet vergeten welke je wel getuned hebtBeakzz schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:43:
Staan ze in de weg dan ? Je kan ze vanzelf vervangen als je nieuwe auto's aan je garage gaat toevoegen. Dus als je het nu gelijk wilt doen snel auto's jatten

Die GT-R/Elegy is een gratis wagen die je gekregen hebt van R*. Verkopen kan niet, overschrijven wel. Je kan een auto van de straat op die slot van de GT-R zetten en dan vervolgens de auto die je hebt binnengebracht verzekeren en verkopen.Donstil schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:41:
Hoe kom ik van auto's af die niet verkocht kunnen worden? Ik kocht een "Gt-r" via mijn telefoon omdat deze gratis bleek.
Echter toen de eerste geleverd was stonden er ineens 5 in mijn garage. Rijden naar de tune shop en verkopen lukt helaas niet.
Dan blijft die auto gewoon in je lijst staan.kassemans schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:21:
Of je blaast de hele handel op en neemt geen contact op met de verzekering.
Ja, vanaf 4 spelers in een sessie krijg je die special crate drops.Donstil schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:06:
Komen de crate drops enz ook in een Online Solo (of invité only) game?
Hier niets aan de hand. Kan gewoon online, zit nu met andere tweakers te spelen.BounceCloud schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:40:
Wil ik even lekker online spelen, ligt PSN er weer uit. Damnit
PSN status pagina
Geen ddos aanval? Xbox Live lag er gisteravond uit.BounceCloud schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:46:
Kom er niet in. Hij zegt: PSN network is undergoing maintance. Zie ook: https://allestoringen.nl/storing/playstation-network
Voor de mensen die moeite hebben om de special crates te vinden ..... Start een crewserver of invite only. Nodig minimaal 3 tweakers dan wel vrienden uit en pak omstebeurt dat kratje
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 25-12-2014 18:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja verdomme net weer als ik mijn kerst masker wil gaan claimen hahahahaSinergyX schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:32:
Rockstar servers liggen er blijkbaar uit..Ah, XBL dus nu ook.
XboX: Bokito DVG
Ik hou wel even in de gaten en ja de sp doen is ook ff leukPannekoek81 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:11:
Hmmm minder. Dan maar verder met sp straks. Wie weet later op de avond nog online.
XboX: Bokito DVG
heb gta digitaal, kan dus ook geen SP doen omdat hij de licence niet kan verifiërenPannekoek81 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:11:
Hmmm minder. Dan maar verder met sp straks. Wie weet later op de avond nog online.

Net geprobeerd. Save game gedoe uiteraard. Dus kan ook niks. Geen enkel spel. Nou filmpje dan maar. The drop. Wie weet straks beterDigitalError schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:15:
[...]
heb gta digitaal, kan dus ook geen SP doen omdat hij de licence niet kan verifiëren
Iemand anders nog een idee?SC4RF4C3 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:25:
Ik zag laatst een video van een job waarin 2 teams tegen elkaar moesten opnemen met tanks en jets. Volgens mij waren er minimaal 15 tanks/jets vs 15 tanks/jets aanwezig. Kan dit nergens vinden voor de PS4. Op youtube wel een filmpje gevonden maar kan deze niet vinden via rockstar social club.
Iemand een idee?
Ik heb AL mijn games digitaal (waaronder GTA) en kan gewoon mijn games spelen. Sterker nog, ik kan altijd al mijn games spelen. PSN is vaker down geweest en kan gewoon offline spelen, ook als ik helemaal geen internet heb.DigitalError schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:15:
[...]
heb gta digitaal, kan dus ook geen SP doen omdat hij de licence niet kan verifiëren
Mijn broertje kan dit dan weer niet. Dit omdat de games met zijn account zijn gekocht en mijn PS4 als primair is ingesteld (game sharing dus). Gezien mijn PS4 als primair is ingesteld kan ik altijd alle gekochte games spelen. Hij moet op zijn PS4 altijd verbonden zijn met PSN, anders kan hij niet spelen.
Ik ga ervanuit dat jij GTA via de US Store hebt gekocht en via je NL account wil spelen. Ik heb exact dezelfde situatie dus (US account is van mn broertje en speel met mn NL account) en kan altijd alle games digitaal gewoon spelen. Misschien iets verkeerd ingesteld bij jou?
(Heb vandaag offline Dragon Age, DriveClub, GTA SP en Shadow of Mordor gespeeld, zonder problemen)
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 26-12-2014 00:58 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik snap het al, sta primair op de ps4 van mijn vriendin.. dus zou daar wel moeten lukken (gewoon eu account hier)ASNNetworks schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:57:
[...]
Ik heb AL mijn games digitaal (waaronder GTA) en kan gewoon mijn games spelen. Sterker nog, ik kan altijd al mijn games spelen. PSN is vaker down geweest en kan gewoon offline spelen, ook als ik helemaal geen internet heb.
Mijn broertje kan dit dan weer niet. Dit omdat de games met zijn account zijn gekocht en mijn PS4 als primair is ingesteld (game sharing dus). Gezien mijn PS4 als primair is ingesteld kan ik altijd alle gekochte games spelen. Hij moet op zijn PS4 altijd verbonden zijn met PSN, anders kan hij niet spelen.
Ik ga ervanuit dat jij GTA via de US Store hebt gekocht en via je NL account wil spelen. Ik heb exact dezelfde situatie dus (US account is van mn broertje en speel met mn NL account) en kan altijd alle games digitaal gewoon spelen. Misschien iets verkeerd ingesteld bij jou?
(Heb vandaag offline Dragon Age, DriveClub, GTA SP en Shadow of Mordor gespeeld, zonder problemen)
Cogitationis poenam nemo patitur
Nu wil ik m opzetten, kan ik m nergens terug vinden. Iemand enig idee wat nu te doen?
Maar het is tamelijk druk nu daar. dus heb wat geduld.
Van sessie wisselen en dan kans dat er weer sneeuw is. In een aantal sessies schijnt het nog te sneeuwen.Bullet NL schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:33:
De sneeuw is hier bij mij al weer uit het spel verdwenen.... vannacht, zo rond 1 uur zat het nog wel in het spel
Helaas zal ik het niet meemaken dit jaar. Tenzij het na kerst nog een keer komt. Misschien vanavond laat online als alles weer werkt en huis weer leeg.
Op de site stond 'op verschillende dagen sneeuw" en bij de geruchten (die tot nu toe kloppen) kreeg je ook op nieuwjaarsdag vuurwerk dus goede kans dat het dan weer sneeuwt. Het zou hoe dan ook relaxt zijn als R* door de problemen nog een extra dagje inplant.Pannekoek81 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:36:
[...]
Van sessie wisselen en dan kans dat er weer sneeuw is. In een aantal sessies schijnt het nog te sneeuwen.
Helaas zal ik het niet meemaken dit jaar. Tenzij het na kerst nog een keer komt. Misschien vanavond laat online als alles weer werkt en huis weer leeg.
Al moet ik wel zeggen dat de sneeuw vanuit de helikopter er echt niet uit ziet en de pop-up veel erger is.
Verwijderd
Voor de racers zou het ideaal zijn als de host in kan stellen of er sneeuw valt of niet.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 16:43 ]
O ik had nog wel wat extra dagen sneeuw gewild. Die zon zie je vaak genoeg. Gister had ik voor het eerst in lange tijd weer zin om missies te spelen. Met die sneeuw voelde dat ineens weer vernieuwend. Gelukkig had PSN op de PS3 niet zoveel offline tijd.
Nu kom ik er ook nog eens achter, gezien ik gisteren maar eens een keer de single player heb gespeeld, dat ik ook de 500.000 van de pre-order niet eens heb gehad op mijn karakters...
[ Voor 57% gewijzigd door -DUS- op 27-12-2014 08:47 ]

Kun je ook playlists downloaden oid toevallig met missies?
-edit- en ook vrij irritant dat in het keuzescherm voor de volgende missie er vaak maar één missie tussenstaat en de rest parachute/race/deathmatch of versus-missies zijn. Vind ik wel jammer, daarbij vind ik de verscheidenheid aan missies ook vrij laag, het zijn steeds dezelfde die voorbij komen heb ik het idee.
Kan niet wachten op de heists
[ Voor 35% gewijzigd door Shadow_Agent op 27-12-2014 10:32 ]
Do { Ping } while ( LOL )
Verwijderd
Edit: de sneeuw is weg!
Gisteravond nog niet hadden ze nog wat problemen met het social deel van xbox live. Party werkte daardoor niet super goed. Vrienden stonden plots allemaal offline waardoor joinen dus niet altijd goed ging.Isane schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:46:
xbox werkt zonder problemen?
Wat ik las is dat nu goed moet zijn. Ook social deel staat weer positief op de status pagina van xbox.com
Verwijderd
Ben nu maar een playlist aan het doen van 16 missies solo , waarbij ik per 80 minuten zo'n 26.000 rp verdien en ongeveer 160.000 credits
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 19:19 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Net was alles weer goed kon ook weer in de store komen.
Die sneeuw was erg leuk maar met racen echt verschrikkelijk.
Zelfs vuileharrie en Risifran wonnen van mij haha
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GPclEoLxSIw]
Op http://tweakscrew.net/forums/topic/gta-filmpjes/ staan er meer
[ Voor 23% gewijzigd door Pannekoek81 op 28-12-2014 15:13 ]
Verwijderd
- Een gemakkelijk overzicht van nieuwe onderwerpen, actieve onderwerpen en de laatste reacties in het forum
- Gemakkelijk interesse tonen voor een event (tdm, dm, race, meet etc.) d.m.v. 1-kliks-aanmelding:
http://tweakscrew.net/events/
Stiekem heb ik altijd wat te doen met dit soort mensen. De wereld is zo mooi, kom eens buitenPannekoek81 schreef op zondag 28 december 2014 @ 13:23:
Iemand met teveel vrije tijd heeft de star wars trailer in gta nagemaakt.
[video]
Op http://tweakscrew.net/forums/topic/gta-filmpjes/ staan er meer

Goed bezig Tom!Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:08:
2 nieuwe features op www.tweakscrew.net:
- Een gemakkelijk overzicht van nieuwe onderwerpen, actieve onderwerpen en de laatste reacties in het forum
- Gemakkelijk interesse tonen voor een event (tdm, dm, race, meet etc.) d.m.v. 1-kliks-aanmelding:
KlasseVerwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:08:
2 nieuwe features op www.tweakscrew.net:
Ellende is eigenlijk begonnen nadat Live weer online kwam na de DDos attack zo lijkt het.
Geen last van. Gisteravond lange tijd gespeeld. Hoorde andere er ook niet over.Donstil schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:23:
Meer mensen die Lag ervaren online? Ik speel op de Xbox One maar het lijkt wel alsof deze de game ineens niet meer kan trekken, muziek loopt prima door maar beeld hapert enorm, is echt niet meer te spelen (singleplayer werkt prima).
Ellende is eigenlijk begonnen nadat Live weer online kwam na de DDos attack zo lijkt het.
Enige dat we gisteravond hadden was dat de friends list niet goed werkte.
GadsiePannekoek81 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:19:
[...]
Geen last van. Gisteravond lange tijd gespeeld. Hoorde andere er ook niet over.
Enige dat we gisteravond hadden was dat de friends list niet goed werkte.
Is niet meer te spelen zeg, dacht eerst aan een defect (soms komt het pas na een half uurtje) maar daar lijkt het ook weer niet echt op. FarCry4 en GTA5 Offline lopen als een zonnetje.
Herstart xbox al gedaan neem ik aan en dat ook helemaal uit en geen standby? Andere online games gaan wel goed? NAT instellingen?Donstil schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:25:
[...]
Gadsie![]()
Is niet meer te spelen zeg, dacht eerst aan een defect (soms komt het pas na een half uurtje) maar daar lijkt het ook weer niet echt op. FarCry4 en GTA5 Offline lopen als een zonnetje.
Er is aan mijn Netwerk eigenlijk niets verranderd, downloaden op de One gaat ook nog net zo "vlot".Pannekoek81 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:26:
[...]
Herstart xbox al gedaan neem ik aan en dat ook helemaal uit en geen standby? Andere online games gaan wel goed? NAT instellingen?
Hij geeft ook NAT-open aan voor zover ik weet.
Andere Online games speel ik eigenlijk niet, FarCry speel ik Offline en GTA online.
Ik ben al blij als ik tijd heb voor die twee.
Netflix en Plex gaan wel prima verder (Voor zover dat een indicatie kan zijn).
Wel had ik van de week een verontruste vriendin aan de telefoon (want: Dacht ik heb het stuk gemaakt). De Xbox stond in standby nadat ik GTA had gespeeld. Toen ze Netflix wilde gebruiken zag ze alleen nog maar artifacts op het scherm.
Ik zal vanavond proberen een filmpje te maken van de problemen die ik ondervind.
Ja, ik heb er ook last van! SP geen enkel probleem, online is soms (niet altijd) een ramp met schokkerig beeld.Donstil schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:23:
Meer mensen die Lag ervaren online? Ik speel op de Xbox One maar het lijkt wel alsof deze de game ineens niet meer kan trekken, muziek loopt prima door maar beeld hapert enorm, is echt niet meer te spelen (singleplayer werkt prima).
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Ben benieuwd naar filmpje. Vanavond ben ik wel even online. Na 22.00u. Als je er dan ook bent even joinen in een crew sessie.Donstil schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:42:
[...]
Er is aan mijn Netwerk eigenlijk niets verranderd, downloaden op de One gaat ook nog net zo "vlot".
Hij geeft ook NAT-open aan voor zover ik weet.
Andere Online games speel ik eigenlijk niet, FarCry speel ik Offline en GTA online.
Ik ben al blij als ik tijd heb voor die twee.
Netflix en Plex gaan wel prima verder (Voor zover dat een indicatie kan zijn).
Wel had ik van de week een verontruste vriendin aan de telefoon (want: Dacht ik heb het stuk gemaakt). De Xbox stond in standby nadat ik GTA had gespeeld. Toen ze Netflix wilde gebruiken zag ze alleen nog maar artifacts op het scherm.
Ik zal vanavond proberen een filmpje te maken van de problemen die ik ondervind.
Xbox standby werkt niet optimaal. Hoor meerdere verhalen over dat er bij opstarten toch iets niet soepel loopt.

FIFA Benelux Administrator
Zit nu even te spelen (gister helaas geen tijd gehad) maar moet zo weer weg.Pannekoek81 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:49:
[...]
Ben benieuwd naar filmpje. Vanavond ben ik wel even online. Na 22.00u. Als je er dan ook bent even joinen in een crew sessie.
Xbox standby werkt niet optimaal. Hoor meerdere verhalen over dat er bij opstarten toch iets niet soepel loopt.
Blijft tot nu toe goed.
Wordt vervolgd dus.
EDIT: gadverdamme er ligt weer sneeuw, dat rijd zo klote.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 31-12-2014 18:00 ]
Verwijderd
https://www.youtube.com/w...er_embedded&v=Kzc4IJQUuRk
Werd helaas 3e
Wat is de snelste manier op dit moment om te levelen?
Waarom levelen? Je zou ook gewoon lol kunnen hebben door het spel te spelen...levelen voegt weinig toe....Ilias1991 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:54:
Ik ben maar ook begonnen met GTA V op de PS4, so far so good.
Wat is de snelste manier op dit moment om te levelen?
PSN: Maichel
Bepaalde items zijn level gelocked, dus om die items te kunnen aanschaffen moet ik gaan levelenMaichel schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:06:
[...]
Waarom levelen? Je zou ook gewoon lol kunnen hebben door het spel te spelen...levelen voegt weinig toe....
Ja dat zeker, maar die items (zoals bijvoorbeeld wapens enzo) voegen niet super veel toe om speciaal daarvoor snel te levelen, vind ik. Maar goed iedereen zijn ding natuurlijkIlias1991 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:07:
[...]
Bepaalde items zijn level gelocked, dus om die items te kunnen aanschaffen moet ik gaan levelen
Zelf zou ik gewoon missies doen, gaat best snel dan.
PSN: Maichel
Waar vind ik dat ding online? Kan hem nergens vinden nThe Outlaw schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:59:
Dubbel GTA$ en RP dit weekend in een speciale playlist: http://www.rockstargames....gtaonline2xcashrp01022015
Zit er ook een motorrace bij?Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:50:
Tijdens loading op driehoekje ("event") klikken of anders start > online > playlists
Wie goed doet, die goed ontmoet.
On the goh kan ook met motoren. Ik zie races aankomen met 300k winst!Xepos schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:01:
[...]
http://www.rockstargames....gtaonline2xcashrp01022015
Dit zijn de events die in de playlist zitten.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
300K Winst ... hoe werkt dat dan?AtlAntA schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 02:21:
[...]
On the goh kan ook met motoren. Ik zie races aankomen met 300k winst!
[ Voor 5% gewijzigd door 0xrubennft op 03-01-2015 10:07 ]
Zsm, bang dat ze dit snel gaan fixxen namelijk haha. Met een paar man casht het al lekker!
werkt dit ook op PS3?0xrubennft schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:06:
10.000 inzetten op jezelf met een groepje, race starten met motors, allemaal stil blijven staan en 1 voor 1 tegen de zijkant aanknallen. Je krijgt dan direct cash. Gisteren met man of 8 was het 64.000 per keer. In een paar minuten tijd :-) Voeg me toe op PSN om dit straks te doen! (PS4) Wie doet er nog meer mee zo?
Ik zag dat double XP/cash alleen voor PS4/xbone is helaas
Do { Ping } while ( LOL )
Op de ps3/xbox360 is er ook een featured playlist hoor.Shadow_Agent schreef op zaterdag 03 januari 2015 @
Ik zag dat double XP/cash alleen voor PS4/xbone is helaas
BronDouble GTA$ Featured Playlist for Xbox 360 and PS3 - Jan 2nd - 5th
Vespucci Shoreline
Isn't it time some minds got blown at Vespucci by something other than medical marijuana? A large, open Deathmatch in and around the facilities of Vespucci Beach with little cover
Hit The Apex - created by ZigMeister666
A Verified Race from several months back, Hit The Apex provides the perfect opportunity to check out the new Massacro (Livery) and Jester (Livery) and to see how those new paint jobs look when you're drifting around downtown Los Santos.
Paleto Bay - Tank LTS
Some places get all the luck. Two teams face off with tanks and explosives and don't mind if they turn the whole town to rubble. Who'll be left standing in what's left of Paleto Bay?
Contend: Townhall Trinity
Three packages, two teams, one town hall. Albeit the fanciest town hall in Los Santos. If you control Rockford Hills, you control the money, and you control the city, so get the packages back to your base.
[ Voor 4% gewijzigd door wapenvelder op 03-01-2015 11:37 ]
Alleen staan die bij mij er niet tussen ....wapenvelder schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:36:
[...]
Op de ps3/xbox360 is er ook een featured playlist hoor.
[...]
Bron
Als je deze bookmarked moet je m ingame bij je favoriete playlisten zien staan als het goed is
hoe laat ga je dit doen?kan nog wel wat cash gebruiken0xrubennft schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:06:
10.000 inzetten op jezelf met een groepje, race starten met motors, allemaal stil blijven staan en 1 voor 1 tegen de zijkant aanknallen. Je krijgt dan direct cash. Gisteren met man of 8 was het 64.000 per keer. In een paar minuten tijd :-) Voeg me toe op PSN om dit straks te doen! (PS4) Wie doet er nog meer mee zo?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.