.. 3 huizen? 2 auto's minimaal, full tuned.. kolere ik heb een begrotingstekort van ruim een miljoen.. :/

Dan maar afscheid nemen van Zentorno. :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2014 10:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Zorian

What the fox?

Dat wordt vanavond even de PS3 aanslingeren dus. :9

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Mijn saldo is ook blijven hangen rond de 13 miljoen. Binnenkort maar weer eens wat races doen dan…

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 22:07

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik ben al blij met mijn 2.1 , appartement 10 x auto, ik gok een tekort van 4 miljoen.
Zijn er nog nieuwe appartementen ?

Walking on the bright side of life

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:13
Yay! Precies waar ik op hoopte. Is er een huis in de Desert met een 10 car garage? Dan koop ik die.

YouTube

Homing missile! Woot!
Vapid

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/_o-AQpXsmkiVG-up4sLRHg_0_0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-12-2014 11:04 ]

Enorm gaaf, net als dat hok uit de expendables film
Afbeeldingslocatie: http://www.actionmoviefreak.com/images/The-Expendables/the_expendables-lowrider.jpg

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Man, wat komt hier veel moois voorbij. Krijg de indruk dat GTA SP en GTA Online eigenlijk gewoon twee verschillende spellen zijn. Vrees dat ik misschien niet eens door de Story mode heen kom, als ik eenmaal online ervaren heb....
(ja, ben (weer) een noob, 15 jaar geleden ben ik met gamen gestopt. Nu weer de draad aan het oppakken... :Y )
Zag het filmpje ook net. Denk wat overpower troep.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Zi7elf03HQg]

[ Voor 38% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-12-2014 11:36 ]

Eerst eens zien hoe het rijdend werkt, net als die heli kan je die raketten redelijk ontwijken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/edUeKWCiP0Cgq1Em3A9njQ_0_0.jpg

Yup die moet er komen

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Man, ik dacht met m'n 5,5 mln onopvallend genoeg te hebben voor de rest van de game... :)

Kan je de Imponte Dukes en de Slamvan trouwens in free-roam tegenkomen? Scheelt weer geld....

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:34
Is toch niet te geloven ligt servers er weer uit serieus wat voor noobs werken daar.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
En sneeuw?
Of komt dat pas rond de kerst ;)
dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:29:
En sneeuw?
Of komt dat pas rond de kerst ;)
Gok inderdaad pas rond kerst.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:28
Proxy mines!! Laatst zat ik nog te denken aan Duke 3D waar je die laserbombs overal kon opplakken. Daar kon je zoveel lol mee trappen. Dit gaat leuk worden. Lekker mensen uitdagen en vervolgens wegrennen. Snel op de hoek een proxy plakken en verder rennen. Alle spelers die jou volgen gaan vervolgens dood _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20110626010011/dukenukem/images/0/03/21.jpg

Homing Launcher is ook wel top. Kan je vervelende air raiders uit de lucht knallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-12-2014 12:39 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

ralph075 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
Man, wat komt hier veel moois voorbij. Krijg de indruk dat GTA SP en GTA Online eigenlijk gewoon twee verschillende spellen zijn. Vrees dat ik misschien niet eens door de Story mode heen kom, als ik eenmaal online ervaren heb....
(ja, ben (weer) een noob, 15 jaar geleden ben ik met gamen gestopt. Nu weer de draad aan het oppakken... :Y )
Gebeurt wel meer mensen hoor.. ik ben al een jaar niet verder dan de eerste heist van de story mode.. }:|

PSN: Kjujay

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Haha... vooralsnog zit ik vooral te freeroamen, en dat alleen nog in SP.... dat zal online vast nog veel leuker zijn (lees: nog lastiger om 's avonds de PS af te sluiten.... bewust PS+ nog niet geactiveerd, ook al krijg ik vandaag PS+-jaarabbo binnen... :X )
Valt wel mee, niet iedereen vind het leuk. M'n broertje speelt liever fifa dan gta online. Voor mij is het niet eens zozeer de game zelf. De crew en de gezelligheid is dusdanig dat andere games gewoon eenzaam aanvoelen, dat moet je eerst ervaren voordat je begrijpt wat ik bedoel (m'n broertje heeft alleen nog maar met mij online gespeeld en nog niet met crew)

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Kju schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:56:
Valt wel mee, niet iedereen vind het leuk. M'n broertje speelt liever fifa dan gta online. Voor mij is het niet eens zozeer de game zelf. De crew en de gezelligheid is dusdanig dat andere games gewoon eenzaam aanvoelen, dat moet je eerst ervaren voordat je begrijpt wat ik bedoel (m'n broertje heeft alleen nog maar met mij online gespeeld en nog niet met crew)
2 gezelligheidsdieren in een familie? Zal toch niet? :P

https://untappd.com/user/OzzBier

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Kju schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:56:
Met PS4 parties gaat dat in sommige gevallen niet meer op. Denk dat het de combinatie is van 'jouw' online personage en de gezelligheid. Dezelfde game spelen is wel leuker omdat je dan toch in de zelfde 'realm' bent :)

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik weet of dit al bekend was, maar onderstaande vind ik ook top!

I was wondering if I could also [transfer] my [GTA Online characters and progress] from Xbox 360 to PC? Because I had a lot of nice cars on my Xbox 360 but I want to play on my PC, not start over to get all my cars. Is that possible?;

Not to worry, you will be able to transfer your Online characters and progress from any of the four consoles (PS3, PS4, Xbox 360 or Xbox One) to the PC platform. To be clear, if you transfer or have already transferred your progress from PS3 or Xbox 360 to either PS4 or Xbox One, then you will still be able to do another transfer again from PS4 or Xbox One to PC. We have updated the detailed transfer information article at Rockstar Support to account for this.

tldr; Je kunt je huidige GTA V account nog een keer transferen naar PC, ook als je al van PS3/X360 naar Xone/PS4 bent gegaan.
Bron: http://www.rockstargames....-person-experience-online

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Was er met deze update toevallig ook de turbobug gefixt?

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nix_R schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:33:
Was er met deze update toevallig ook de turbobug gefixt?
Ja, volgens mij wel, volgens deze streamer: http://www.twitch.tv/ltzonda
falcon123 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:33:
tldr; Je kunt je huidige GTA V account nog een keer transferen naar PC, ook als je al van PS3/X360 naar Xone/PS4 bent gegaan.
Bron: http://www.rockstargames....-person-experience-online
Als ze dan ook beetje degelijke controller ondersteuning hebben voor de PC versie, haal ik waarschijnlijk de PC versie dan ook maar. Graphics mogen wel beter zijn, maar van 46inch naar 24inch doet dat aardig teniet als ik met muis/keyboard moet spelen :P

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:05

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb net die code voor 1.000.000 ingame dollers toegevoegd. Zowel offline als online gekregen, dus gelukkig geen problemen gehad daarmee.

specs

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:28
SinergyX schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:47:
[...]

Als ze dan ook beetje degelijke controller ondersteuning hebben voor de PC versie, haal ik waarschijnlijk de PC versie dan ook maar. Graphics mogen wel beter zijn, maar van 46inch naar 24inch doet dat aardig teniet als ik met muis/keyboard moet spelen :P
Vergeet niet dat de afstand tussen jou en een beeldscherm ook een rol speelt. Het zou zo maar kunnen dat op jouw afstand de 24" even groot is als een 46".

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Ik denk dat dit R*'s antwoord is op de overpoweredness van straaljagers en tanks in freeroam. Plus in missies/survivals een mooie toevoeging! Kan niet wachten om het zaterdag te proberen!
Sir_Hendro schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:28:
[...]

Vergeet niet dat de afstand tussen jou en een beeldscherm ook een rol speelt. Het zou zo maar kunnen dat op jouw afstand de 24" even groot is als een 46".
Dat verschil is marginaal, raceseat staat vlak voor de TV :D

• Fe®

Fe®

Iemand al de tuned versie van de Jester en/of de Massacro gekocht ? Volgens de storepage zijn ze beide minder snel dan de normale versies die je bij Legendary motorsport kan kopen ?

Wel erg blij met een 3e garage al had ik liever meer auto,s in 1 garage gehad.
Beakzz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:01:
Iemand al de tuned versie van de Jester en/of de Massacro gekocht ? Volgens de storepage zijn ze beide minder snel dan de normale versies die je bij Legendary motorsport kan kopen ?

gekocht en geupgrade, voor mijn gevoel zijn ze juist net iets sneller
Ja kon ook niet kloppen. Kon je nog kleuren veranderen of is het gewoon 1 liverry per auto ?
Beakzz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:38:
Ja kon ook niet kloppen. Kon je nog kleuren veranderen of is het gewoon 1 liverry per auto ?
masacro de hele ondergrond en de jester het voorste gedeelte (alles wat wit is op de foto)

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
SinergyX schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:47:
[...]

PC games hebben bijna altijd 100% Xbox 360 controller ondersteuning. Werkt echt prima. Ik kan me niet voorstellen dat dat nu anders is.

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Die vapid truck rijd imo beter zonder alle updates. Moet straat er voor al beginnen met remmen . :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Ik vind dat ze de clan tags bij de invites eens onder handen mogen nemen! Lijkt me toch wel handig als een crewmember dat ik niet ken me uitnodigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nog meer mensen bij wie die nieuwe seeking rocket wel een lock-on krijgt maar zodra je hem afvuurt vliegt ie ongecontroleerd alle kanten op behalve de goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:40:
Nog meer mensen bij wie die nieuwe seeking rocket wel een lock-on krijgt maar zodra je hem afvuurt vliegt ie ongecontroleerd alle kanten op behalve de goede?
Hebben vele last van. Bij mij gaat de ene goed en de andere totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:01:

Massacro is op rechte stuk fully tuned nagenoeg identiek, verschil zal wel mogelijk in sturen/bochten zitten, geluid is ook iets anders - cosmetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Zorian schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:40:
Wel wachten tot het vierkantje helemaal rood is en zonder onderbroken streepjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Jezus mina. Denk doe die flight school. Die targets met die buzzard. Dat is toch niet te doen? Die aim gaat echt alle kanten op, behalve richting de target... O.O

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Klopt het dat GTA Online nog steeds zo buggy is als de pest? Ik ben het grootste gedeelte van de tijd aan het wachten met het connecten van een job etc. Ik wist dat het op de X360 destijds erg was, maar had toch wel gehoopt dat het op next-gen wat beter zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag was het wel opvallend klote inderdaad. Het lukte allemaal wel, maar langzaam met plotselinge connection lost en dat heb ik normaal bijna nooit. Maarja 2 miljoen verdiend vandaag dus ik zeur verder niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 08:10
Heb een heel klein vraagje. Sinds gisteren gta online geprobeerd op de ps4, daarom ben ik uit mijn hoofd ook maar een level 3. Voor missies zijn er in random rooms bijna geen mensen te vinden, als je die al vind doen ze altijd wat anders dan de bedoeling is.
Is er een mogelijkheid om ini een clan te komen die dit wel kan, of ben ik inmiddels veel te laat en is iedereen bij andere online missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 15:06
Join de TweaksCrew: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew., altijd mensen online, missies, races, dm, we doen van alles.

Aanmelden via Rockstar Social Club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:46

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Mu.siQ schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:44:
Jezus mina. Denk doe die flight school. Die targets met die buzzard. Dat is toch niet te doen? Die aim gaat echt alle kanten op, behalve richting de target... O.O
Gisteren ook geprobeerd maar na 3 pogingen om te vliegen in formatie er mee gestopt :D Drama!

Straks maar eens proberen, toch slecht weer en ik ben half ziek dus een goed moment op te PS'en.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 16:37
Shadow_Agent schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:37:
[...]

Gisteren ook geprobeerd maar na 3 pogingen om te vliegen in formatie er mee gestopt :D Drama!

Straks maar eens proberen, toch slecht weer en ik ben half ziek dus een goed moment op te PS'en.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Formatievliegen lukte mij wel mbv landing gear uitlaten staan. Is t net even meer controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Online speel ik eigenlijk altijd solo of samen met een vriend, mensen nog tips om dan een beetje snel geld te krijgen bij GTA Online? :D
Normaal doen we eigenlijk alleen de missies die we samen kunnen doen van Simeon bijv. omdat we tegen elkaar beide niet zo leuk vinden.

Winkels overvallen levert maar ~1.3k cash op en de missies vaak rond 10k als ik het goed had.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er bestaan crew challenges die 250K opleveren (mits je zelf 250K hebt). Maar die komen niet heel vaak voorbij. Anders dan dat. Deathmatches, Last Team Standings betalen ook wel veel.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:10
Wanneer gaat t sneeuwen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:40:
Online speel ik eigenlijk altijd solo of samen met een vriend, mensen nog tips om dan een beetje snel geld te krijgen bij GTA Online? :D
Normaal doen we eigenlijk alleen de missies die we samen kunnen doen van Simeon bijv. omdat we tegen elkaar beide niet zo leuk vinden.

Winkels overvallen levert maar ~1.3k cash op en de missies vaak rond 10k als ik het goed had.
Er zijn wel missies die meer opleveren. Trash talk gaat makkelijk naar 15k. A Job of a titan vlieg een rondje eiland en hop 22k.

Die challenges zijn er wat ik ergens las en gisteren hoorde al uit. Tenminste op de one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-10 15:27
Nu de heists er eindelijk aankomen (alhoewel ik die 'Early' destijds ook zag), ben ik van plan om eindelijk te stap te zetten naar de next-gen versie van GTA V. Nu gebruik ik op de PS4 een nieuw account en zou ik graag de progressie van GTA Online overzetten naar dat nieuw account, alleen vind ik nergens of dit wel kan. Het oude account gebruiken is geen mogelijkheid, want ik wil echt geen twee Playstation Plus abbo's afsluiten. Heeft er iemand ervaring met dit euvel of een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm ik had net iets vreemds. Ik Join GTA online, spawn in mijn appartement en ga via de Garage naar een JD Costums shop.

Paar minuten aan het "tunen" geweest wanneer er een melding in beeld verschijnt. (Vrij vertaald) "de andere spelers voten om je te Kicken, pas je gedrag aan"

Kan ik hier ergens een reden voor zien? Ik gedraag me namelijk helemaal niet afwijkend naar mijn mening.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:31:
Mm ik had net iets vreemds. Ik Join GTA online, spawn in mijn appartement en ga via de Garage naar een JD Costums shop.

Paar minuten aan het "tunen" geweest wanneer er een melding in beeld verschijnt. (Vrij vertaald) "de andere spelers voten om je te Kicken, pas je gedrag aan"

Kan ik hier ergens een reden voor zien? Ik gedraag me namelijk helemaal niet afwijkend naar mijn mening.
Reden kun je niet zien waarom ze je weg willen. Maar die melding krijg ik ook, trek me er niets van aan. Kicken gebeurd pas als merendeel van de sessie je wegstemt.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The Outlaw schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:52:
[...]

Reden kun je niet zien waarom ze je weg willen. Maar die melding krijg ik ook, trek me er niets van aan. Kicken gebeurd pas als merendeel van de sessie je wegstemt.
Mm er gebeurde niets idd. Toch jammer als je jezelf netjes gedraagt.

Ik kom vaak zat spelers tegen die direct op je beginnen te knallen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Le Enfant! schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:40:
Nu de heists er eindelijk aankomen (alhoewel ik die 'Early' destijds ook zag), ben ik van plan om eindelijk te stap te zetten naar de next-gen versie van GTA V. Nu gebruik ik op de PS4 een nieuw account en zou ik graag de progressie van GTA Online overzetten naar dat nieuw account, alleen vind ik nergens of dit wel kan. Het oude account gebruiken is geen mogelijkheid, want ik wil echt geen twee Playstation Plus abbo's afsluiten. Heeft er iemand ervaring met dit euvel of een antwoord?
Als je een geheel nieuwe PSN naam gebruikt gaat dit helaas niet lukken. Maatje heeft dit ook gedaan en heeft nu spijt. Moest weer helemaal opnieuw beginnen omdat z'n GTA5 character op z'n oude PSN staat.

Ik zou gewoon je oude gebruiken en wachten tot Sony ooit met een 'Name change' service komt.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Noctonix schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:32:
[...]

Als je een geheel nieuwe PSN naam gebruikt gaat dit helaas niet lukken. Maatje heeft dit ook gedaan en heeft nu spijt. Moest weer helemaal opnieuw beginnen omdat z'n GTA5 character op z'n oude PSN staat.

Ik zou gewoon je oude gebruiken en wachten tot Sony ooit met een 'Name change' service komt.
Je kan toch wel een ander PSN aan je socialclub account koppelen? Weet niet of dat wel werkt dan?
https://support.rockstarg...nk-my-social-club-account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
0xrubennft schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:28:
[...]

Je kan toch wel een ander PSN aan je socialclub account koppelen? Weet niet of dat wel werkt dan?
https://support.rockstarg...nk-my-social-club-account
Staat hier Dat het niet mogelijk is je online character van PSN account te switchen. Die data zit aan je PSN gekoppeld blijkbaar..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Famous schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:40:

Survival mode doen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En elke 42 minuten (dag in GTA tijd) een Range rover of een npc car met mods inleveren, missies met de stopwatch spelen aangezien een paar seconden later inleveren soms 1000en dollars extra oplevert. Hoe dan ook nooit sneller dan 4 minuten willen zijn (ook met een solo race niet), want dan kan de payout onder de 5000 komen.

Het echte snelle geld is er helaas niet meer. dus 1,25 ton is wel een beetje het maximale per uur en dan moet je flink grinden. Of een goed betaalde missie pakken en zorgen dat je er minimaal 15 minuten over doet voor de maximale payout :+ Zorg dan wel dat je wat anders te doen hebt tussendoor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 22-12-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Ik ben benieuwd of de heists nog wat RP/cash exploits opleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel een traditie geworden dat elke patch / update zoiets oplevert dus daar maak ik me geen zorgen om :) Hard nodig ook, want Shark cards ga ik niet kopen :p Zeker niet nu ik gezien heb hoe snel de 2 miljoen op is die ik van het weekend uit de challenges heb kunnen halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 04-10 09:03
Gisteren een vervroegd kerstcadeau gekregen uit een supply crate :)
Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/20zr1af.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wtf, zat er gewoon een minigun in die crate? Blijft hij ook als je de volgende keer online komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee minigun is sessie gebonden, zit er trouwens 90% van de tijd in hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 04-10 09:03
DigitalError schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:14:
nee minigun is sessie gebonden, zit er trouwens 90% van de tijd in hoor ;)
Dat had ik graag niet gehoord haha t was ff leuk om ermee te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit:

Zijn die kratten alleen in het weekend trouwens?

Afgelopen twee dagen continu drops, maar door de weeks zie ik het nooit.
dunn0w schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:00:
Gisteren een vervroegd kerstcadeau gekregen uit een supply crate :)
[afbeelding]
Gister toevallig ook een te pakken gekregen.
Werd een paar meter naast me gedropt namelijk.

Zelfde inhoud. Toch wel even leuk rammen met de Minigun :)

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 22-12-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
T regent kratten inderdaad..niet normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:27:
Edit:

Zijn die kratten alleen in het weekend trouwens?

Afgelopen twee dagen continu drops, maar door de weeks zie ik het nooit.
[...]

Gister toevallig ook een te pakken gekregen.
Werd een paar meter naast me gedropt namelijk.

Zelfde inhoud. Toch wel even leuk rammen met de Minigun :)
tot en met 5 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Hoe gaat het met de connection issues vandaag? Krijg je trouwens nog een leuke reward na het spelen van de featured playlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

kassemans schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:34:
Hoe gaat het met de connection issues vandaag? Krijg je trouwens nog een leuke reward na het spelen van de featured playlist?
Dramatisch :X Ik heb vanmiddag even gespeeld maar het is mij niet gelukt om anderen van de GOT crew te joinen danwel een invite ontvangen. Eén missie met iemand gedaan de rest solo of met andere spelers (non-crew) Hoop dat R* het snel oplost :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Misschien eerst eens bij je eigen kijken, vanmiddag niet en nu ook nergens last van met de races. Ja alleen dat ik eruit gereden wordt omdat ik geen tuned supercar heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
dutchgio schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:15:
Misschien eerst eens bij je eigen kijken, vanmiddag niet en nu ook nergens last van met de races. Ja alleen dat ik eruit gereden wordt omdat ik geen tuned supercar heb ;)
Misschien ligt het gewoon aan Rockstar, het staat zelfs op de status pagina en is niet platform gebonden....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:34
Link naar wat Hardhouse zegt. Hopelijk hebben ze het voor de kerstdagen nog gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-10 13:08
Het is weer zover. Ik moet een of ander update installeren, dus dat doe ik netjes.Ik join GTA online, probeer een sessie te joinen met crewleden, die online zijn volgens PSN maar niet volgend GTA. Vervolgens wordt ik uit de sessie gegooid en moet ik de online tutorial opnieuw volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens de status (zie link van Utoka hierboven) is R* bezig om dat op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Komen de crate drops enz ook in een Online Solo (of invité only) game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Donstil schreef op woensdag 24 december 2014 @ 00:06:
Komen de crate drops enz ook in een Online Solo (of invité only) game?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De special crates toch niet ? Als ik alleen in een server zit zie ik ze nooit en zodra er een paar man bij komen lijken ze heel constant te komen. Solo heb ik alleen de standaard cratedrop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solo krijg je ze alleen als je in een volle sessie zit en er dan uit lagged (je ziet dan ineens iedereen leaven). Dan heb je de crate helemaal voor jezelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:24:
Solo krijg je ze alleen als je in een volle sessie zit en er dan uit lagged (je ziet dan ineens iedereen leaven). Dan heb je de crate helemaal voor jezelf :9
Was daar maar een knopje voor... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is er maar die mogen we hier niet bespreken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:41:
Die is er maar die mogen we hier niet bespreken O-)
Hier hebben we tegenwoordig een super mooie website voor waar de tweakscrew trots op kan zijn ! 😄
Hier de link:http://tweakscrew.net

The Outlaw schreef op donderdag 25 december 2014 @ 01:43:
Voor de mensen die vandaag in GTA Online te vinden zijn. Deze krijgen we van Rockstar Games!

[afbeelding]
Wat een fantastisch kerstcadeau! Hier zijn echt weer kosten noch moeite voor gespaard! ;w
Pagina: 1 ... 98 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.