Gratis auto's als de Elegy kan je niet verkopen en verder zover ik weet alles wat je in je garage kan zetten wel dus geen sports en supers. Dus ik blijf me afvragen hoe ie aan een garage vol onverkoopbare auto's komtNoctonix schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:20:
[...]
[...]
Ik heb ook een aantal auto's gemod die ik niet meer kan verkopen. Ik meen dat deze dan te duur zijn om te verkopen.
En anders heb je net ervoor al een auto verkocht idd..
Dat is idd een optie, is al een tijd geleden ik had toen maar 2 auto'sBokkie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:05:
[...]
Hele dure autos die je nu niet kan verkopen zijn auto's die gekocht zijn voor een bepaalde patch. Later is pas aangepast dat je alle auto's ook weer kan verkopen.
Dat was in lastgen nogal een irritatie dat mensen een paar 100k in een auto stopten en dan alleen die garageplek weer vrij konden maken door er een andere auto overheen te plaatsen, oftewel geld weggooien.
Later konden dus alle auto's weer verkocht worden (als ze van jezelf zijn)
Die minigun heb je zo, dat kan in 2 wekenShadow_Agent schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:06:
[...]
Haha nee dat was flink lastig met enkel een pistooltje die juryleden omleggenNog wel even wennen aan online t.o.v. offline maar gaandeweg lukt dat steeds beter. Was wel tof om online zo te spelen in ieder geval.
Zal nog wat extra wapens gaan kopen voordat ik weer met missies mee ga doen!
Heb die Pastebin lijst met required RP nog eens bekeken, als ik het zo zie is level 100 best goed te doen door missies te spelen. Okee duurt wel even maar onmogelijk lijkt het zeker niet
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X