Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:57:
[...]

Nee, ik betwijfel of het nog komt in 2014 eigenlijk. Voor de Kerst heeft R* wat anders gepland staan, net zoals vorig jaar, komen de kerstkleren terug + attributen en de sneeuw in de stad. Wellicht ook nog een ander kleinigheidje.
Heb je daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat die kerstspullen weer terugkomen? Ja hoor, dat is gewoon terug te vinden in de codes die Rockstar gebruikt om content beschikbaar te maken.

Enige wat Rockstar Games hoeft te doen is 'false' om te zetten naar 'true' waardoor kerst, sneeuw e.d unlocked wordt en te zien is in GTA Online.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel GTA pas sinds april, maar hoorde dat de sneeuw maar iets van 12 uur ofzo online was, toen was ie alweer gesmolten :(

Hoop dat ie wel wat langer blijft liggen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:20:
Speel GTA pas sinds april, maar hoorde dat de sneeuw maar iets van 12 uur ofzo online was, toen was ie alweer gesmolten :(

Ja, dat was wel heel lullig van Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:20:

Lag er zeker 24 uur toen, en als je toevallig in een sessie kwam die actief was sinds de sneeuw dan kon je tot een aantal dagen erna er nog van genieten kan ik mij herinneren. Als het dit jaar weer zo is zal het helaas compleet aan mij voorbij gaan terwijl ik van de zomer op het zuidelijk halfrond geniet. Ik hoop dus dat het tot eind januari of zo af en toe zal sneeuwen, gewoon zoals het nu af en toe regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fdisk schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:31:
[...]

Lag er zeker 24 uur toen, en als je toevallig in een sessie kwam die actief was sinds de sneeuw dan kon je tot een aantal dagen erna er nog van genieten kan ik mij herinneren. Als het dit jaar weer zo is zal het helaas compleet aan mij voorbij gaan terwijl ik van de zomer op het zuidelijk halfrond geniet. Ik hoop dus dat het tot eind januari of zo af en toe zal sneeuwen, gewoon zoals het nu af en toe regent.
ok zal de sneeuw voor je capturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:13:
[...]

Enige wat Rockstar Games hoeft te doen is 'false' om te zetten naar 'true' waardoor kerst, sneeuw e.d unlocked wordt en te zien is in GTA Online.
Dat zegt dus niet dat het weer komt, maar we zien wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Vandaar de zwembroek zeker van gisteravond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Pannekoek81 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:13:
[...]

Vandaar de zwembroek zeker van gisteravond?
Moet natuurlijk wel alvast beginnen met inleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Ik heb trouwens een mega irritante bug ofzo...

- Om online voor het eerst te kunnen doen, moet je de eerste single-player missie doen.
- All good, gedaan. In GTA ingesteld dat ie moet opstarten in GTA online.
- Maar...wat ik ook doe, hij start sowieso in Single player mode (terwijl dat dus uit staat) en die eerste kut missie moet ik dus keer op keer doen, voordat ik weer "terug" naar online kan.

Erg irritant zo :(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Maichel schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:57:

- Om online voor het eerst te kunnen doen, moet je de eerste single-player missie doen.
- Maar...wat ik ook doe, hij start sowieso in Single player mode (terwijl dat dus uit staat) en die eerste kut missie moet ik dus keer op keer doen, voordat ik weer "terug" naar online kan.

Eén keer de single player missie doen, saven, en klaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Enzodino schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:36:
Is er al bekend gemaakt door Rockstar wanneer de heist beschikbaar word? Ik zag tussen alles hierdoor iets rond kerst maar het werd me even niet duidelijk.
Voor zover mij bekend is er niks zeker, dat is het zowiezo nooit bij rockstar....
wat rockstar er zelf over gezegd heeft is in de eerste major update na de launch update maar denk dat de spelers vanaf t eerste uur ook wel weten dat wat rockstar zegt lang niet altijd klopt vaker niet dan wel zou ik zeggen....
als er met de kerst een update is wat op zich goed mogelijk is moet het daar dan ook inzitten zou je zeggen maar een garantie is het niet....
[...]

Dat kan inclusief snachts en het kerstdiner, laat ik het zo zeggen kon er 12 uur van genieten, wat jij beschrijft over sessies waar het nog lag heb ik helaas niet gezien hier :(
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:10:
[...]

Dat zegt dus niet dat het weer komt, maar we zien wel. :+
Het zegt niks maar van sneeuw en een kerstmuts durf ik ook wel uit te gaan....
Good Fella schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:59:
[...]

idd mischien is saven een handig idee en was het op de ps3 althans niet zo dat je de eerste 2 of 3 missies moest doen volgens mij liep dat door of zo maar is jaartje terug ruim kan me vergissen...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:59:
[...]

Die is ook niet irritant lang en zelfs na eerste deel (tot aan franklin) lijkt hij gewoon weer te resetten naar begin van story mode.

Makkelijker, moment dat je Michael ziet in de overval kan je al pauzeren en naar Online gaan

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 15-10 21:43
Maichel schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:57:

GTA 5 saved data van je ps4 verwijderen. Eventueel ook vanuit de cloud.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:16
Voor de duidelijkheid; de 1e missie is de missie met Franklin die met zijn maat 2 auto's terug moet brengen naar de garage. De bankoverval ervoor is de inleiding ;)

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
rapsac schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:08:
Voor de duidelijkheid; de 1e missie is de missie met Franklin die met zijn maat 2 auto's terug moet brengen naar de garage. De bankoverval ervoor is de inleiding ;)
Inderdaad. Zolang je deze missie niet doet, wordt de game niet opgeslagen, resultaat: je mag de prologue (bankoverval) weer opnieuw doen. Gewoon de missie met Franklin doen tot je in je huis bent, daar even naar het bed lopen de game opslaan. Daarna ben je er vanaf en kan je probleemloos online.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Noobvraagje.
Maar wat kun je online nou het beste doen om een beetje centjes te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:31:
Noobvraagje.
Met crew leden missies. De leden die al langer actief zijn weten ook wel welke het makkelijkste en snelste verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:31:
Noobvraagje.
Meedoen met missies (let op invites met de GOTP tag), vaak zijn het de hogere levels die beschikking hebben tot alle missies waardoor het verdienen van geld makkelijk gaat (tot wel 300.000 dollar op een avond)

Afgezien daarvan: auto's verkopen aan Simeon of LSC , Lester targets vermoorden of achter bounties op de mag gaan. Dat is het zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik lees dat ze nog steeds geen heists hebben gemaakt voor de multiplayer? Dat verbaast me dus helemaal niks. We werden al sinds eind vorig jaar lekker gemaakt met de heists en elke keer weer werden ze een maand of twee uitgesteld. Maar goed dat ik niet meer heb gespeeld sinds maart in de hoop dat ze nog zouden komen. Verder heb ik toch alles al gedaan, zelfs alle achievements.

[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 06-12-2014 13:43 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Anthirian schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:42:
Ik lees dat ze nog steeds geen heists hebben gemaakt voor de multiplayer? Dat verbaast me dus helemaal niks. We werden al sinds eind vorig jaar lekker gemaakt met de heists en elke keer weer werden ze een maand of twee uitgesteld. Maar goed dat ik niet meer heb gespeeld sinds maart in de hoop dat ze nog zouden komen. Verder heb ik toch alles al gedaan, zelfs alle achievements.
Heists hoorden er idd vanaf het begin in te zitten, werd in de launch trailer genoemd. Er is ooit gezegd dat het rond mei zou komen, echter is het nooit bevestigd verder. Ze hebben eenmalig (een tijdje terug) officieel bevestigd dat het uitgesteld zal worden. Er is verder nooit een release datum gegeven, dus ook nooit steeds een maand uitgesteld. Wat er gebeurd is dat steeds mensen een gerucht horen dat het de volgende maand erin zal zitten en vervolgens niet zo is en mensen dan zeggen: ALWEER uitgesteld? Heists is gewoon een keer uitgesteld tot onbepaalde tijd (zie het als DriveClub PS+ Edition). Nu heeft Rockstar officieel bevestigd dat heists bij de eerstvolgende ONLINE content update zal zitten. Dus niet bij patches, maar online content. Veel mensen verwachten dat het deze maand nog zal gebeuren gezien Rockstar vaak met thema content komt (kerst). Ook dit is enkel speculatie, voor hetzelfde geld komt Rockstar helemaal niet met een content update voor kerst, dat is nooit gezegd.

Dus: Heists zijn officieel eenmalig voor onbepaalde tijd uitgesteld, er is nooit een release datum vrijgegeven en het komt met de eerstvolgende online content update.

Wat ik verder best opmerkelijk vind is dat mensen steeds maar over heists beginnen terwijl er NIKS over bekend is. Niemand weet wat voor modes het zal bevatten, of je het met random mensen bijvoorbeeld kan spelen, hoeveel heist missies er zijn en hoe lang zo'n missie kan duren. Voor hetzelfde geld was het de bedoeling dat er één heist missie in zou zitten, waar je binnen een uur wel klaar mee bent. Nou veel plezier zeg. Apart dat mensen ZO graag iets willen waar echt niks van bekend is gemaakt :F

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 06-12-2014 14:43 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Er is wel degelijk eerder een soort van tijdstip aangegeven namelijk this summer en ze hebben nog wel vaker aangegeven dat het eraan zat te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:36
Voor mij was Heists 1 van de dingen (kijkend ook naar de SP van GTA5) die de Online content op een hoger niveau kunnen zetten. Momenteel zijn de missies niet meer dan wat je ook al in GTA 1 en 2 deed. Ga van daar na daar. Schiet dit neer, haal dit op of bescherm zus en zo om verder te gaan naar de volgende objective. En dan net zo lang aan elkaar knopen tot er een bepaald doel is bereikt.
En dat zonder mooie cinematics, leuke gesprekken, speciale muziek of bepaalde setpieces. Allemaal nog veel te basic om te spreken van een moderne online-ervaring. Het haalt nog steeds niet een hoger niveau dan de vele GTA Multiplayer mods destijds. En dat vind ik erg jammer.

Maar Rockstar kennende, perfectionisten dat ze zijn, moet het gewoon vanaf het begin goed zijn en dat duurt idd even. Ik vraag me af of ze aan de hand van feedback nog grote dingen hebben aangepast of dat ze eigenlijk bij de launch van GTA nog in het prille begin waren (of misschien zijn ze opnieuw begonnen).

In ieder geval kijk ik er naar uit en ben ik benieuwd of het kan voldoen aan de verwachtingen. 1 ding weten we wel zeker: die servers gaan geheid down zodra die update er is :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Het probleem met Rockstar is dat ze te veel beloven maar te weinig na komen.
Al moet ik toegeven dat ze de laatste online problemen op de ps4 snel opgelost hebben.
Ik heb alleen van de week gehad dat gta helemaal afgesloten werd.
Ik kon meteen foutmelding sturen.
Gisteren avond Assassins creed gespeeld nergens last van gehad zal toch wel bij gta liggen.
Hoop wel dat snel de heist komt en mooie update zoals toen de Zentorno kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Rockstar en perfectionist, die is echt compleet nieuw lol zeker niet vaak gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor m'n gevoel toch één van de betere video's die een goed beeld geven van GTA op PS4/xbone. Veel rustige beelden gebruikt waardoor je minder last hebt van ruis.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:22
http://youtu.be/pPGgADbD_lI?t=34s

Haha op 0:34 zit er gewoon een trekker op de snelweg. Only in USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SinergyX schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:34:
[...]

Die is ook niet irritant lang en zelfs na eerste deel (tot aan franklin) lijkt hij gewoon weer te resetten naar begin van story mode.

Makkelijker, moment dat je Michael ziet in de overval kan je al pauzeren en naar Online gaan
Wellicht niet goed gelezen, of niet goed uitgelegd...maar ik moest dus iederen keer de eerste missie opnieuw doen, ongeacht hoeveel keer ik die al compleet gedaan heb.

Spel en alle data helemaal verwijderd (PS4) en nu geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:39:
[...]

Wellicht niet goed gelezen, of niet goed uitgelegd...maar ik moest dus iederen keer de eerste missie opnieuw doen, ongeacht hoeveel keer ik die al compleet gedaan heb.

Spel en alle data helemaal verwijderd (PS4) en nu geen probleem meer.
Bedoel je nu de SP missie (bankoverval) of de Online missie (met Lamar)? Ik zit nog steeds vast in de eerste SP missie (bankoverval), heb echt geen zin meer daar iets te van gaan doen. Optie om direct bij opstarten een crew/invite-online sessie te beginnen had ik liever gehad, lompe laadtijden voor die open sessies.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
SinergyX schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:51:
[...]

Bedoel je nu de SP missie (bankoverval) of de Online missie (met Lamar)? Ik zit nog steeds vast in de eerste SP missie (bankoverval), heb echt geen zin meer daar iets te van gaan doen. Optie om direct bij opstarten een crew/invite-online sessie te beginnen had ik liever gehad, lompe laadtijden voor die open sessies.
Missie met Franklin en Lamar doen (auto's jatten) daarna de game saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SinergyX schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:51:
[...]

Singleplayer, dus die bankoverval. Data verwijderen/reinstalleren loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Na de bankoverval ben je er nog niet je moet ook zoals al gezegd de Missie Franklin en Lamar doen waarbij je 2 auto's naar Simeon moet brengen....

Maar als je SP bedoeld kan je het beter in het SP topic plaatsen ipv het online topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardHouse schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:30:
Na de bankoverval ben je er nog niet je moet ook zoals al gezegd de Missie Franklin en Lamar doen waarbij je 2 auto's naar Simeon moet brengen....

Maar als je SP bedoeld kan je het beter in het SP topic plaatsen ipv het online topic ;)
Het is meer het direct doorstarten naar MP, of juist bij een DC weer in de SP terechtkomen en weer moet wachten voor je weer naar MP kan. Dat is gewoon nooit handig door R* gedaan, onnodige laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:53
De problemen lijken weer te zijn toegenomen. :( Had net al moeite om in een sessie te komen en nu al snel eruit gegooid. Dan maar iets anders vanavond.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
SinergyX schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:31:
[...]

Het is meer het direct doorstarten naar MP, of juist bij een DC weer in de SP terechtkomen en weer moet wachten voor je weer naar MP kan. Dat is gewoon nooit handig door R* gedaan, onnodige laadtijden.
Dat is idd niet handig net als dat je de taal niet kan laten onthouden en dus tenzij je engels op je playstation hebt ingesteld steeds de taal moet kiezen en zo is er zoveel wat R* niet handig doet ;)

[ Voor 45% gewijzigd door HardHouse op 08-12-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die taalkeuze is nieuw op de PS4, of niet? Of had ik mijn PS3 op engels staan en heb ik daarom die vraag nooit gezien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:56

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:18:
Ja die taalkeuze is nieuw op de PS4, of niet? Of had ik mijn PS3 op engels staan en heb ik daarom die vraag nooit gezien? 8)7
was op de ps3 ook al. Ik was te lui om mijn systeem op Engels te zetten. :+
Nu ps4 wel meteen op engels gezet.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
rapsac schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:08:
Het is al opgelost, en online kan je pas na de prologue, niet na de eerste missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:35

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Hoe lang duurt het normaal gesproken totdat je van rank 0 naar 100 bent gelevelled? Ik bne net begonnen met GTA5 Online en nu lvl 6. Let op, hierbij niet gebruikmakend van glitches of bugs dus met gewoon spelen.

Lid zijn van een crew is 20% extra RP las ik dus dat scheelt al iets maar hoe level je het snelste? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het snelst level je door of veel missies te doen of veel races te winnen (doe dat liever met vreemden want tenzij je heel goed kan racen zal je in de gemiddelde tweakscrew niet snel ranken met racen, er zijn hele goede racers in de crew) of veel TDM's te winnen (met crew en/of members). LTS en raids leveren ook veel RP en cash op maar ook daar geldt weer, je moet winnen.
Er zijn niet echt missies meer waar je veel verdient door te grinden, alle missies kunnen. Aangezien je nog level 6 bent kan je liever gewoon alle missies doen die je niet kent. Naar level 40 gaat snel, naar level 70 iets minder snel, naar level 100 kan wat langer duren maar level 120 was voor m'n gevoel een eeuwigheid. Ik ben nu level 250+ op m'n 1e character en level 40+ op m'n 2e character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Wat voor mij het snelst gaat is Survival.

Ik ga met 1 maatje de map Processed spelen, ik pak meestal de container die half onder een loods staat en maatje pakt de container aan de andere kant. Zodra de choppers komen proberen gelijk uit te schakelen. heb gisteren denk met z'n 2e zeker 6x wave 10 (laatste wave) uitgeroeid in 3 uurtjes tijd.

Per survival ronde van 10 waves krijg je 15JP, 30.000 Cash, en zeker 3500 RP

2 weken geleden was ik level 43. Nu 74 :)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind survivals ook wel leuk maar als je wil ranken is, in vergelijking met missies, 7k RP en 60k cash per uur in ieder geval om te ranken wel wat langzamer, maar het geeft wel een goede indruk dat het best snel kan gaan. :)
De meeste missies leveren 20k+ cash en 4500 RP als je er iets langer dan 10 minuten over doet met vier man, ongeacht welke missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ik ben nieuw met GTA online he, maar waarom zou je super veel uitgeven aan snelle/goeie wagen als je bij de meeste races toch een "vaste" wagen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schema voor RP-rank: http://pastebin.com/aYZZ4EKS Aan de hand van het bovenstaande kan je dan redelijk inschatten hoe snel je kan ranken.

Het enige wat ik aan kan raden is om niet te gaan grinden. Het is een beetje zonde als je gaat grinden, je vervolgens je gewenste level hebt behaald en je de game dan weer laat liggen omdat je denkt dat je het maximale er uit hebt. GTA Online is zo veel meer dan alleen levellen ;)
Maichel schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:58:
Ik ben nieuw met GTA online he, maar waarom zou je super veel uitgeven aan snelle/goeie wagen als je bij de meeste races toch een "vaste" wagen krijgt?
Omdat je die auto's kan customizen, denk turbo, suspension, banden, armor (zodat ze minder snel kapot gaan), spoilers, waardoor je harder kan optrekken, stabieler door bochten kan etc.. Als je met de rijkere racers met hogere levels mee wil komen zal je toch echt custom cars nodig hebben om kans te maken :)
Natuurlijk heb je het niet nodig, je kan zelf hosten en de custom mogelijkheid uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat een snelle, getunde, auto in Los Santos ook vaak het verschil betekent tussen leven en dood in Free Roam (als je dat speelt). Wegkomen voor de politie, andere spelers, in een stock car is een kansloze missie. Je kan je auto uitrusten met armor, waardoor je overlevingskans groter is, bulletproof tires waardoor andere spelers je banden niet kunnen lekschieten.

Het hoeft natuurlijk niet, maar het is aan te raden voor iedere speler eigenlijk om wel zo'n auto in huis te hebben. Om niet helemaal kansloos te zijn in Los Santos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Kju schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:02:
Schema voor RP-rank: http://pastebin.com/aYZZ4EKS Aan de hand van het bovenstaande kan je dan redelijk inschatten hoe snel je kan ranken.

Het enige wat ik aan kan raden is om niet te gaan grinden. Het is een beetje zonde als je gaat grinden, je vervolgens je gewenste level hebt behaald en je de game dan weer laat liggen omdat je denkt dat je het maximale er uit hebt. GTA Online is zo veel meer dan alleen levellen ;)

[...]

Omdat je die auto's kan customizen, denk turbo, suspension, banden, armor (zodat ze minder snel kapot gaan), spoilers, waardoor je harder kan optrekken, stabieler door bochten kan etc.. Als je met de rijkere racers met hogere levels mee wil komen zal je toch echt custom cars nodig hebben om kans te maken :)
Natuurlijk heb je het niet nodig, je kan zelf hosten en de custom mogelijkheid uitzetten :)
Level 120 is dus meer dan 2,1 miljoen RP. Ik zit nu rond de 1,4 miljoen RP, dus dat gaat nog even duren.. :P Eigenlijk wil ik de RPG en de minimum graag vrijspelen. Na 120 zijn er toch geen unlocks meer?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, na 120 geen unlocks meer maar, als je daar om geeft, de kans dat dan al je alle trophies/awards binnen hebt is klein.

Aangezien de meesten de RPG en minigun haast niet gebruiken en de dlc-wapens (special carbine, marksman rifle, bullpup, heavy shotgun) al voldoende zijn zou ik persoonlijk alleen het unlocken van de Buzzard (level 43) en de heavy sniper (level 90) echt belangrijk vinden. En als je moet kiezen tussen een Buzzard en een tank, ga dan voor de Buzzard aangezien je behalve als je gaat trollen in free-roam eigenlijk niets aan de tank hebt terwijl je de Buzzard in vrijwel elke missie kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Uffeltje schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:19:
[...]

Level 120 is dus meer dan 2,1 miljoen RP. Ik zit nu rond de 1,4 miljoen RP, dus dat gaat nog even duren.. :P Eigenlijk wil ik de RPG en de minimum graag vrijspelen. Na 120 zijn er toch geen unlocks meer?
Volgens mij is 120 idd het laatste waar je iets mee unlock'd (qua wapens) onderdelen van auto's hangen af van de hoeveelheid races je wint. en staan los van je level.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Kju schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:02:

Dank voor dat linkje! Nuttige informatie :) Grinden was ik niet direct van plan te gaan doen, mede vanwege de reden die je noemt. Ik ga eens kijken hoe ik die missies kan gaan doen die hier worden genoemd :)

Offtopic: als er PS3 spelers zijn om gezamenlijk wat missies te doen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PS3 kan je http://socialclub.rockstargames.com/member/speedfight2x (PSN: SPeedfight-4) toevoegen. Denk dat je wel heel snel zal levellen als je hem steeds joined, geef ook gewoon aan dat je missies wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noctonix schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:27:
Volgens mij is 120 idd het laatste waar je iets mee unlock'd (qua wapens) onderdelen van auto's hangen af van de hoeveelheid races je wint. en staan los van je level.
Onder andere races, ook GTA en stunts unlocken bepaalde zaken bij LSC, crewpaint is bv stunts, GTA was brushed metal dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
  • Laatst online: 29-05 17:37
Kju schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:32:
Op de PS3 kan je http://socialclub.rockstargames.com/member/speedfight2x (PSN: SPeedfight-4) toevoegen. Denk dat je wel heel snel zal levellen als je hem steeds joined, geef ook gewoon aan dat je missies wil spelen :)
Gisterenavond inderdaad weer twee levels omhoog (pas op 39 :F ) in vrij korte tijd door missies met Speedfight, ppaaaaaaaaaaaaat en nog een GOTP member op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:26:
Nee, na 120 geen unlocks meer maar, als je daar om geeft, de kans dat dan al je alle trophies/awards binnen hebt is klein.

Aangezien de meesten de RPG en minigun haast niet gebruiken en de dlc-wapens (special carbine, marksman rifle, bullpup, heavy shotgun) al voldoende zijn zou ik persoonlijk alleen het unlocken van de Buzzard (level 43) en de heavy sniper (level 90) echt belangrijk vinden. En als je moet kiezen tussen een Buzzard en een tank, ga dan voor de Buzzard aangezien je behalve als je gaat trollen in free-roam eigenlijk niets aan de tank hebt terwijl je de Buzzard in vrijwel elke missie kan gebruiken.
Niet helemaal mee eens: minigun is erg leuk en ook handig voor jobs met heli's erin (chemical extraction, mixed up with coke en voor survivals). Minigun is ook de reden dat ik naar 120 wilde, nu boeien levels me totaal niet meer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:36:
[...]

Niet helemaal mee eens: minigun is erg leuk en ook handig voor jobs met heli's erin (chemical extraction, mixed up with coke en voor survivals). Minigun is ook de reden dat ik naar 120 wilde, nu boeien levels me totaal niet meer O+
Ik weet nog niet of ik het red om dit jaar nog op level 400 te komen... Niet dat het nodig is, maar zou wel leuk zijn als het nog net kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Kju schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:32:
Tnkx! Heb hem een bericht gestuurd en een invite voor de GOT PS3 crew gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
[...]

Minigun is wel grappig, maar met 1 gericht sniper schot heb je een chopper 10x zo snel uit de lucht en daar heb je ook geen heavy sniper voor nodig. In Survival heb ik 9 van de 10x de board gunners of de piloot al uitgeschakeld voordat iemand met z'n minigun dat ding uit de lucht heeft geschoten. Met die minigun ben je juist kwetsbaar omdat je niet in dekking kunt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:18:
Dan had je m Engels staan ja, ik krijg die vraag altijd al op de ps3 :)
Bij de meeste races kan je gewoon met je eigen auto's racen hoor....
goirke schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:07:
[...]

Gisterenavond inderdaad weer twee levels omhoog (pas op 39 :F ) in vrij korte tijd door missies met Speedfight, ppaaaaaaaaaaaaat en nog een GOTP member op de PS3.
Ja ging lekker, R-Gnatyx was de 4e :)
[...]

Helemaal mee eens... en ook met ene tankt kan je prima missies doen duurt langer mja extra cash :)
fdisk schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:38:
[...]

Ik weet nog niet of ik het red om dit jaar nog op level 400 te komen... Niet dat het nodig is, maar zou wel leuk zijn als het nog net kan.
Ik ga het niet redden dan had ik meer met 1 character moeten spelen heb er nu 1 van level 300 mn eerste en de 2e is nu level 323, dat gaat niet lukken in 3 weken :)
Shadow_Agent schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:46:
[...]

Tnkx! Heb hem een bericht gestuurd en een invite voor de GOT PS3 crew gedaan :)
Zal je ff accepteren :)

En Shadow je race is goed gelukt :) Rondje 57.145 nu totaal moet nog beter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:09:
[...]

Minigun is wel grappig, maar met 1 gericht sniper schot heb je een chopper 10x zo snel uit de lucht en daar heb je ook geen heavy sniper voor nodig. In Survival heb ik 9 van de 10x de board gunners of de piloot al uitgeschakeld voordat iemand met z'n minigun dat ding uit de lucht heeft geschoten. Met die minigun ben je juist kwetsbaar omdat je niet in dekking kunt zitten.
Dan kan jij een stuk beter richten dan ik, ik krijg het echt niet voor elkaar om in een bewegende chopper de piloot eruit te schieten. Met een minigun heb ik meer succes.
HardHouse schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:25:
[...]

Ik ga het niet redden dan had ik meer met 1 character moeten spelen heb er nu 1 van level 300 mn eerste en de 2e is nu level 323, dat gaat niet lukken in 3 weken :)
Holy smokes, 2x level 300+?! Ik ben blij dat ik 1 char boven de 120 heb gekregen in een jaar tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Erg he :) Was level 509 geweest als ik met 1 poppetje alles gedaan had ;)

Heb wel eens iemand met een sniper de piloot van een lazer zien neerschieten en niet 1x maar vaker, dat vond ik echt strak....

[ Voor 125% gewijzigd door HardHouse op 09-12-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Ik heb een aantal auto's waar ik een turbo op heb geschroeft. Maar zodra ik op een engine upgrade sta in LS Customs, zie ik bij de stats van de auto helemaal niks bijkomen (bijv. acceleratie of topsnelheid). Als je een turbo plaats in je auto dan schiet de acceleratie altijd omhoog maar heeft het dan nog nut om een engine upgrade uit te voeren als je helemaal geen verandering ziet in je stats? Ben een beetje ijverig om 20k neer te tellen voor een upgrade als dit helemaal geen invloed meer heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRK schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:39:
Ik heb een aantal auto's waar ik een turbo op heb geschroeft. Maar zodra ik op een engine upgrade sta in LS Customs, zie ik bij de stats van de auto helemaal niks bijkomen (bijv. acceleratie of topsnelheid). Als je een turbo plaats in je auto dan schiet de acceleratie altijd omhoog maar heeft het dan nog nut om een engine upgrade uit te voeren als je helemaal geen verandering ziet in je stats? Ben een beetje ijverig om 20k neer te tellen voor een upgrade als dit helemaal geen invloed meer heeft..
Die stats zijn niet betrouwbaar. Er zijn een hoop auto's sneller met racen dan andere auto's met hogere stats. Engine upgrades werken, turbo is op dit moment een bug waardoor je langzamer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:44:
[...]

Die stats zijn niet betrouwbaar. Er zijn een hoop auto's sneller met racen dan andere auto's met hogere stats. Engine upgrades werken,turbo is op dit moment een bug waardoor je langzamer wordtt.
Op de PS4/XBONE that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Is dat zo? Merk er zelf niet veel van op de PS4. Ik weet niet of het ook op alle auto's zo is?

[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 09-12-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie bijvoorbeeld:

Of rij wat rechte banen met én zonder en let op je tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Voor zover ik weet is het bij alle auto's. In elk geval de Supers / Sports / Muscles. Andere heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Hou er wel rekening mee dat het demonteren van een Turbo 5K kost, en er weer opzetten 50K. :o

[ Voor 28% gewijzigd door OzzieMann op 09-12-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:44:
[...]

Die stats zijn niet betrouwbaar. Er zijn een hoop auto's sneller met racen dan andere auto's met hogere stats. Engine upgrades werken, turbo is op dit moment een bug waardoor je langzamer wordt.
Wat hij bedoelt is denk ik vooral dat als je alleen een turbo op je auto zet dat dan die balk al helemaal vol is in elk geval bij sports en supers is dat zo ook op de ps3 zonder turbo bug... desondanks moet je wel alle engine upgrades erop zetten :)
Stats ingame en op sc verschillen zelfs van elkaar lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

HardHouse schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:15:
[...]

Wat hij bedoelt is denk ik vooral dat als je alleen een turbo op je auto zet dat dan die balk al helemaal vol is in elk geval bij sports en supers is dat zo ook op de ps3 zonder turbo bug... desondanks moet je wel alle engine upgrades erop zetten :)
Stats ingame en op sc verschillen zelfs van elkaar lol
Inderdaad. Maar dat van die turbo is wel bizar.. Hopelijk komen ze snel met een fix daarvoor. Dan maar even de turbo eraf halen en de engine upgraden. Je zag wel duidelijk verschil in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
TRK schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:17:
[...]

Inderdaad. Maar dat van die turbo is wel bizar.. Hopelijk komen ze snel met een fix daarvoor. Dan maar even de turbo eraf halen en de engine upgraden. Je zag wel duidelijk verschil in het filmpje.
Verschil tussen wel of niet de versnellingsbak upgrade is wel erg klein. Hoef ik mij iig niet druk om te maken, deed ik wel :).

Edit: Na het kijken van dat filmpje!

Hoe zit het nou met banden? Ik hoor veel mensen die offroad gebruiken onder super cars. Helpt dat nou echt?

[ Voor 14% gewijzigd door Dersan op 10-12-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Dersan schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:59:
[...]

Verschil tussen wel of niet de versnellingsbak upgrade is wel erg klein. Hoef ik mij iig niet druk om te maken, deed ik wel :).

Edit: Na het kijken van dat filmpje!

Hoe zit het nou met banden? Ik hoor veel mensen die offroad gebruiken onder super cars. Helpt dat nou echt?
Helpt bij hobbeltjes, kuiltjes en stoepranden. Zie het meer als een soort vering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRK schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:17:
Afaik zit dit al sinds launch in de game, zie dat niet zo snel veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Heeft iemand de jetpack al gevonden? Of is dit een hype wat niet waar is? Op youtube staan wel filmpjes waar ze erover hebben maar niemand met 1 gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, en zal ws ooit nooit (of R* gooit er wat nieuws in) gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:17:
Nee, en zal ws ooit nooit (of R* gooit er wat nieuws in) gevonden worden.
Na verder zoeken toch gevonden! Het zit er echt in.

http://youtu.be/_vfFOIIvj-4

Nadat je de jetpack in story mode gevonden hebt kan jem zelfs unlocked ofwel kopen in online mode , wel beetje duur maar toch vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Grappig gemaakt maar behoorlijk fake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:01
Inderdaad, wel leuk bedacht maar succes met proberen want dat gaat je niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:26:
[...]

Na verder zoeken toch gevonden! Het zit er echt in.

http://youtu.be/_vfFOIIvj-4

Nadat je de jetpack in story mode gevonden hebt kan jem zelfs unlocked ofwel kopen in online mode , wel beetje duur maar toch vet!
Was er maar 1 ding van waar, was het leuk geweest, maar deze was dag erna al compleet afgeschoten (die gast is wel erg goed met editing, hij heeft leuke filmpjes).

Er zijn mensen weken bezig geweest met elk mogelijke cheat en mod, om maar iets te vinden. Zelfs de echte modders (vlieg rond met een UFO) hebben nooit iets gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Meen je niet..dan is hij wel heel erg goed in editing..toch denk ik dat die jetpack er echt wel is. Ook al is zijn filmpje nep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:42:
Meen je niet..dan is hij wel heel erg goed in editing..toch denk ik dat die jetpack er echt wel is. Ook al is zijn filmpje nep..
Laat het maar weten als het is gelukt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:01
Kijk maar eens bij de reacties op youtube...
Mensen die het wel 20 keer hebben geprobeerd en m vervolgens aardig de grond intrappen uit frustratie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Jammer :) ik was al begonnen met sparen voor 90.000.000 om online een jetpack te kopen hehe.

@pannekoek81 ik hou je op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:46:
Kijk maar eens bij de reacties op youtube...
Mensen die het wel 20 keer hebben geprobeerd en m vervolgens aardig de grond intrappen uit frustratie :+
Het origineel is van jimbotyth ofzo, die had dit filmpje al in december gemaakt, zelfs met de jetpack ingame (slechte video editing, maargoed). Die geeft in later filmpje aan dat iemand anders zijn filmpje zou verbeteren, et voila, daar was deze versie. Dus mensen die jimbo kendde, wisten meteen dat dit nep was.

Edit, dat was jimbothy
https://www.youtube.com/watch?v=IdltCj7HepY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik denk dat mount chilliad hol van binnen is en dat daar de aliens wonen (gevangen worden gehouden) en dat de lift in fort zancudo in verbinding staat met die ruimte. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Ik ben er wel achter dat je met alleen een pistool niet zoveel gedaan krijgt tijdens missies. Toch een paar levels omhoog, dank Speedfight en Katja(??) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ook weer lekker hoor. In mijn vriendenlijst zie ik verschillende personen in een missie en in free roam, maar er is geen mogelijkheid om ze te joinen. :-(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Shadow_Agent schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:13:
Ik ben er wel achter dat je met alleen een pistool niet zoveel gedaan krijgt tijdens missies. Toch een paar levels omhoog, dank Speedfight en Katja(??) :)
Niet bij die missie idd, waren nu ook net met een mannetje te weinig, zullen je binnenkort ff flink laten levelen en wat upgrades vrijspelen voor de auto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Mmm.. Hoe zit dat nou met het verkopen van auto's in Online? Geen enkele auto uit m'n garage kan ik verkopen op de Zentorno na. Die wil ik nou juist niet verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Niet toevallig in de 48 minuten ervoor al een auto verkocht? En anders heb je vreemde auto's in je garage :)

• Noctonix
leonvw schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:27:
Mmm.. Hoe zit dat nou met het verkopen van auto's in Online? Geen enkele auto uit m'n garage kan ik verkopen op de Zentorno na. Die wil ik nou juist niet verkopen :P
HardHouse schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:34:
Niet toevallig in de 48 minuten ervoor al een auto verkocht? En anders heb je vreemde auto's in je garage :)
Ik heb ook een aantal auto's gemod die ik niet meer kan verkopen. Ik meen dat deze dan te duur zijn om te verkopen.

En anders heb je net ervoor al een auto verkocht idd.. :9

Freedom for everyone..

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
Berich was niet voor hier.

[ Voor 87% gewijzigd door Enzodino op 11-12-2014 09:31 ]

XboX: Bokito DVG

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Noctonix schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:20:
[...]

[...]

Ik heb ook een aantal auto's gemod die ik niet meer kan verkopen. Ik meen dat deze dan te duur zijn om te verkopen.

En anders heb je net ervoor al een auto verkocht idd.. :9
Hele dure autos die je nu niet kan verkopen zijn auto's die gekocht zijn voor een bepaalde patch. Later is pas aangepast dat je alle auto's ook weer kan verkopen.

Dat was in lastgen nogal een irritatie dat mensen een paar 100k in een auto stopten en dan alleen die garageplek weer vrij konden maken door er een andere auto overheen te plaatsen, oftewel geld weggooien.

Later konden dus alle auto's weer verkocht worden (als ze van jezelf zijn)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• leonvw
Dus die aanpassing werkt niet met terugwerkende kracht voor al gekochte auto's? Lekker handig :?

Dat wordt weggooien dan :+

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

HardHouse schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:49:
[...]

Niet bij die missie idd, waren nu ook net met een mannetje te weinig, zullen je binnenkort ff flink laten levelen en wat upgrades vrijspelen voor de auto's :)
Haha nee dat was flink lastig met enkel een pistooltje die juryleden omleggen :X Nog wel even wennen aan online t.o.v. offline maar gaandeweg lukt dat steeds beter. Was wel tof om online zo te spelen in ieder geval.

Zal nog wat extra wapens gaan kopen voordat ik weer met missies mee ga doen!

Heb die Pastebin lijst met required RP nog eens bekeken, als ik het zo zie is level 100 best goed te doen door missies te spelen. Okee duurt wel even maar onmogelijk lijkt het zeker niet :P

• AtlAntA
leonvw schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:24:
Dus die aanpassing werkt niet met terugwerkende kracht voor al gekochte auto's? Lekker handig :?

Dat wordt weggooien dan :+
Heb je die auto's wel verzekerd?

• leonvw
Jup, netjes gekocht en dus ook met tracker en verzekering
Welk platform speel je? Next-gen zouden 99% van de auto's gewoon gefixed moeten zijn, last gen zitten nog enkel auto's in welke je dit jaar niet hebt aangeraakt, die kan je niet verkopen. De rest zou geen probleem moeten zijn.

• leonvw
Speel nu op de PS4 en die auto's zijn gekocht op de 360 eind vorig jaar/begin dit jaar :)

Het gaat om een Vacca, 9F en een Coquette die ik wil lozen...

[ Voor 5% gewijzigd door leonvw op 11-12-2014 11:26 ]

Je zou een ticket kunnen indienen, het is rond die periode dat ze inderdaad berg gefixed hebben met auto's (en foute auto's), maar als je daarna niet meer online ben geweest.

• Noctonix
leonvw schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:25:
Speel nu op de PS4 en die auto's zijn gekocht op de 360 eind vorig jaar/begin dit jaar :)

Het gaat om een Vacca, 9F en een Coquette die ik wil lozen...
Dat zijn precies de auto's die ik dus ook niet verkocht kreeg! Maar ik behoud ze gewoon. Heb nu toch 2 garage's :+

Freedom for everyone..

Pagina: 1 ... 96 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.