Verwijderd

The Outlaw schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:06:
[...]

Eh nee. Missies betalen aan het eind van de dag nog gewoon goed en veel.
Prima, doe je ding.
4-5 mil per uur zo :)
Als je gaat grinden gaat het spel gauw vervelen. Als je gewoon missies en races afwisselt verdien je toch echt meer dan 100k per uur...
Desnoods ga je racen met randoms. Bijvoorbeeld 12k per 4 laps op los Santos inner loop plus 4k winst op m'n bet :)

PSN: Kjujay

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-01 19:54
The Outlaw schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:52:
[...]

Zelfde PSN account gewoon? Dodo Seaplane staat op Elitas, de Monster Truck op Warstock en de Sub op Dock Tease, denk ik?
Ja ik heb alles 1 op 1 overgezet, heb ook gewoon weer mn appartementen en auto's. Op de websites is niets te bekennen...

EDIT:

Misschien ligt het aan het feit dat in de singleplayer nog niks unlocked heb? Hebben jullie eerst alles in de singleplayer unlocked?

[ Voor 16% gewijzigd door MartnK op 24-11-2014 18:57 ]

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10-2025
MartnK schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:44:
[...]

Ja ik heb alles 1 op 1 overgezet, heb ook gewoon weer mn appartementen en auto's. Op de websites is niets te bekennen...

EDIT:

Misschien ligt het aan het feit dat in de singleplayer nog niks unlocked heb? Hebben jullie eerst alles in de singleplayer unlocked?
Je moet de prologue en missie met Franklin en Lamar spelen voordat je de bonus content voor terugkerende spelers krijgt. Pas na deze missie wordt de game namelijk gesaved en wordt verbinding gemaakt met Social Club (waardoor gekeken kan worden of je de prologue op de oude versie daadwerkelijk hebt gespeeld). Je krijgt dan ook een melding links onderin waarin staat dat je bonus content hebt unlocked, zoals de bijl en voertuigen.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 24-11-2014 19:20 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-01 19:54
Die melding had ik al gekregen. Ik had de 1e 5 missies al gedaan. Ik heb nu nog eens de singeplayer opnieuw gestart en na dat ik opniew met franklin gesaved had in zijn huis, weer de melding van bonus content added to social club gehad. Alleen weer dus niets te zien in de singleplayer of multiplayer. :(

Heb een ticket aangemaakt bij rockstar, ik ben niet de enige zo te zien.
Heb het vanaf het einde van de avond niet nog is kunnen checken omdat ik niet meer online kom.
Ik denk dat het gewoon aan dat brakke debacle van een social club ligt. Opzich geen verassing, maar wel diep en diep triest. Ik snap niet dat rockstar zelf niet had kunnen bedenken, dat een authenticatie-procedure via social club op deze grote schaal een drama wordt.
Leuk hoor dat Rockstar zo blij met mij is als returning player, maar ik heb er geen reet aan nu.
Waarom moeten ze zo moeilijk doen, geef gewoon iedereen die bonuscontent. Gewoon op de schijf, bam , klaar, spelen.

Ze maken geweldige games, maar de afdeling die gaat over de online technische dingen moet misschien toch maar weer terug worden gestuurd naar de gemeentelijke sociale werkplaats. Sinds GTA 4 al trouwens.

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-01 21:17
MartnK schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 04:56:
Die melding had ik al gekregen. Ik had de 1e 5 missies al gedaan. Ik heb nu nog eens de singeplayer opnieuw gestart en na dat ik opniew met franklin gesaved had in zijn huis, weer de melding van bonus content added to social club gehad. Alleen weer dus niets te zien in de singleplayer of multiplayer. :(

Heb het vanaf het einde van de avond niet nog is kunnen checken omdat ik niet meer online kom.
Ik denk dat het gewoon aan dat brakke debacle van een social club ligt. Opzich geen verassing, maar wel diep en diep triest. Ik snap niet dat rockstar zelf niet had kunnen bedenken, dat een authenticatie-procedure via social club op deze grote schaal een drama wordt.
Leuk hoor dat Rockstar zo blij met mij is als returning player, maar ik heb er geen reet aan nu.
Waarom moeten ze zo moeilijk doen, geef gewoon iedereen die bonuscontent. Gewoon op de schijf, bam , klaar, spelen.

Ze maken geweldige games, maar de afdeling die gaat over de online technische dingen moet misschien toch maar weer terug worden gestuurd naar de gemeentelijke sociale werkplaats. Sinds GTA 4 al trouwens.
Bij mij duurde het ook even. Had het online geld vrijwel direct. Code ingevoerd, dat bestandje binnengehaald, Ps4 reboot en het stond erop. Alleen voor de SP duurde het wel even.

Heb geduld. 500k nep geld is niet iets waar je je nou zo druk om moet maken. 5 uurtjes online je best doen en je komt er ook wel aan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 25-11-2014 05:51 ]

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
Weet niet of dit echt een bug is maarja... als je zon 1000-5000 dollar challenge doet en je verliest hem krijg je meer geld dan je hebt gebet. 1000 verlies je maar je krijgt 5000-10000 van de missie en challenge zelf. Dit is meer dan als je zon rockstar race doet. De challenges heten vaak ook moneymaker en is de criminal records baan.

Zolang je de challenge niet wint kan je zo lang doorgaan als je wilt.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:28
Je kan beter letten op de challenges met 250.000 de lijst wisselt snel maar gister avond stonden er ook weer 2. Dan moet je kijken naar bijv Criminal records. De challenge is bijna altijd voor 5 ronden. In een custom Zentorno rij je dat in 2:10 (makkelijk). Alles boven deze totaal tijd kun je dus makkelijk rijden.

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
Utoka schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:38:
Je kan beter letten op de challenges met 250.000 de lijst wisselt snel maar gister avond stonden er ook weer 2. Dan moet je kijken naar bijv Criminal records. De challenge is bijna altijd voor 5 ronden. In een custom Zentorno rij je dat in 2:10 (makkelijk). Alles boven deze totaal tijd kun je dus makkelijk rijden.
ja dat weet ik maar dan is de challenge ook niet meer te doen daarna. Dit zou je bijvoorbeeld daarvoor een tijdje kunnen doen en als je ermee klaar bent die 250000 als afsluiter van de dag te doen. dan heb je zo 500000 per dag.

Verwijderd

MartnK schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 04:56:

Bij mij unlockte de 500k, al mijn trophies van de PS3 en de vehicles ook pas na het spelen van een aantal missies in online en offline en na een keer de PS4 opnieuw opstarten. Door de grote meute duurt het gewoon alemaal wat langer en het spel is prima te spelen zonder de extra vehicles.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12-2025

TRK

Gisteren bezig geweest met races om auto onderdelen vrij te spelen. Nog genoeg races te doen.. maar wat is het rete irritant dat als je 1e staat je auto dik begrensd wordt. Kan volgens mij wel ingesteld worden in de instellingen van de race onder iets van "catch up ". Wil voor mijn Turimso R de turbo unlocken maar kan dit makkelijker samen doen met een maat doormiddel van elkaar races te laten winnen.

Verwijderd

Yep, gewoon een playlist van 16x criminal records, 1 lap is zo gepiept en omstebeurt laten winnen. Als je op de PS4 online bent wil ik je daar ook wel een keer mee helpen :-)

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:01:
Yep, gewoon een playlist van 16x criminal records, 1 lap is zo gepiept en omstebeurt laten winnen. Als je op de PS4 online bent wil ik je daar ook wel een keer mee helpen :-)
Precies! Ik voeg je wel even toe. Kunnen we vanavond even racen!

[ Voor 5% gewijzigd door TRK op 25-11-2014 10:47 ]

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Start net gta5 op moet ik eerst de brightness opnieuw aanpassen en daarna wil ik naar gta online en krijg ik een melding dat ik de policy opnieuw moet accepteren en daarna krijg ik de keuze voor character transfer !
Dus ik druk op doorgaan kom ik op dat politiebureau en moet ik een nieuw character maken !
Terwijl ik al een rang 48 online heb, nu ben ik dus bang dat ik alles kwijtraak als ik doorga!
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Nix_R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:57:
Start net gta5 op moet ik eerst de brightness opnieuw aanpassen en daarna wil ik naar gta online en krijg ik een melding dat ik de policy opnieuw moet accepteren en daarna krijg ik de keuze voor character transfer !
Dus ik druk op doorgaan kom ik op dat politiebureau en moet ik een nieuw character maken !
Terwijl ik al een rang 48 online heb, nu ben ik dus bang dat ik alles kwijtraak als ik doorga!
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Heb je de prologue in SP gedaan?

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Nix_R
The Outlaw schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:04:
[...]

Heb je de prologue in SP gedaan?
Ja die heb ik gedaan!
Als ik quit online doe dan ga ik terug naar de SP en heb al een aantal missies gedaan!

• Nix_R
The Outlaw schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:18:
Was je vorige console de PS3 en gebruik je dezelfde ID en is deze gekoppeld aan Social Club?
Ja was de ps3 maar heb nooit online op de ps3 gespeeld, heb direct een new character aangemaakt op de ps4! Heb gister nog gespeeld!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:02
Nix_R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:22:
[...]

Ja was de ps3 maar heb nooit online op de ps3 gespeeld, heb direct een new character aangemaakt op de ps4! Heb gister nog gespeeld!
Via de sovialclub website onder account settings je account koppeling opnieuw verifiëren?

Gister waren veel rockstar servers offline door (gerucht) een ddos attack dus kan ook zijn dat die nog niet allemaal in sync zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Nix_R
AtlAntA schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:54:
[...]

Via de sovialclub website onder account settings je account koppeling opnieuw verifiëren?

Gister waren veel rockstar servers offline door (gerucht) een ddos attack dus kan ook zijn dat die nog niet allemaal in sync zijn.
Ben er waarschijnlijk al achter wat er gebeurd is.
Ik heb zelf perongeluk mijn ps4 account overschreven met mijn PS3 gta account(rang1)!
Daarom dacht ik dat het een reset was.
Heb ooit een character aangemaakt op de ps3 maar nooit 1 seconde gespeeld.
Hoop op een rollback en anders heb ik maar pech en hoop ik dat het niet weer gebeurd.
Heb in ieder geval 1.3million dollar dus kan wel gelijk spulletjes inslaan.
Godsie liggen de servers er nou al weer uit. Wordt er wel een beetje simpel van ondertussen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:59
Als ik een ander huis of koop, dan moet ik een van mijn 2 properties vervangen. Worden de auto's in die garage automatisch overgezet naar nieuwe huis?

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:54
Quido schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:04:
Als ik een ander huis of koop, dan moet ik een van mijn 2 properties vervangen. Worden de auto's in die garage automatisch overgezet naar nieuwe huis?
Jep.

• TRK

TRK

Donstil schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:17:
Godsie liggen de servers er nou al weer uit. Wordt er wel een beetje simpel van ondertussen.
Had het gister avond ook inderdaad. Weer supertraag allemaal, terwijl er helemaal niks wordt aangegeven op hun website. Alleen maar dat je je netwerkverbinding moet controleren terwijl dit 100% in orde is.

Verwijderd

Ik heb gister geen centje pijn gehad. Snel sessies kunnen joinen, vanaf de loading meteen in een sessie met 28 ofzo man, daarna crew leden joinen en in een sessie met 5/6 crewmembers terecht gekomen. Jobs hosten en joinen ging ook zonder problemen en supersnel vergeleken met de PS3.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:20

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:29:
Ik heb gister geen centje pijn gehad. Snel sessies kunnen joinen, vanaf de loading meteen in een sessie met 28 ofzo man, daarna crew leden joinen en in een sessie met 5/6 crewmembers terecht gekomen. Jobs hosten en joinen ging ook zonder problemen en supersnel vergeleken met de PS3.
Hier ook! GTA Online werkte echt super vlot gisteravond, ik kon voor de verandering vrienden joinen zonder problemen.

• TRK

TRK

Pinjataaa schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:56:
[...]

Hier ook! GTA Online werkte echt super vlot gisteravond, ik kon voor de verandering vrienden joinen zonder problemen.
Heb jij je PS4 nog specifieke instellingen meegegeven zoals een statische adres en in DMZ gegooit? Ik lees over het algemeen dat er nog redelijk veel problemen zijn, maar misschien ligt het er net maar aan dat je in een lekkere sessie terecht komt..
Degenen die nog niets met port forwarding hebben gedaan kunnen gewoon de instructies hier volgen: http://portforward.com/en...ions/port_forwarding/PS4/

Check ook de troubleshooting guide van Rockstar:
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200525767

[ Voor 26% gewijzigd door Kju op 26-11-2014 10:08 ]

Wij hadden gisteren een sessie die opgezet was door Bullet, die ik en dacht nog iemand niet konden joinen. Ik krijg gewoon session info, maar vervolgens hangt hij in de 'loading'. Daarna zette fdisk er eentje op en ik kon direct joinen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:20

Pinjataaa

Hit me!

TRK schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:00:
[...]

Heb jij je PS4 nog specifieke instellingen meegegeven zoals een statische adres en in DMZ gegooit? Ik lees over het algemeen dat er nog redelijk veel problemen zijn, maar misschien ligt het er net maar aan dat je in een lekkere sessie terecht komt..
DMZ en statisch IP ja, maar dat heb ik altijd al en voor de update ging dat ook vrij ruk.
Ik heb 4 sessies gedaan, allemaal zonder problemen.

Verwijderd

TRK schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:00:
[...]

Nul custom instellingen. PS4 met kabel aan UPC Thompson modem/router aangesloten en meer niet.

• Utoka
Ik heb het idee dat al die dingen helemaal niks uit maakt. Ik heb alles gedaan (poorten open, statisch IP en google DNS) het maakt allemaal werkelijk helemaal niks uit. Daarvoor ging het slecht en daarna ging het even slecht.

@ChopTheDog. Jij viel gisteren ook bij mij weg (psn: a_manders) in een missie 10 seconden na de start. Ook zo'n vaag probleem wat elke keer terug komt.

Verder kan ik alleen online spelen als host want joinen waag ik me helemaal niet meer aan (word ik bij het starten er ook uit gegooid). Zelden kom in het online gedeelte alleen via de "invite only". En het valt mij ook op dat als ik dan in een volle free roam kom er echt groepen tegelijk weg vallen. 5 namen op een rij met left is geen uitzondering.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:23

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist aangemeld bij de tweakcrew op de PS4, hopelijk kunnen we wat fun beleven. Gisteren voor de eerste keer online gespeeld zodat ik mensen zag lopen in de open wereld. Vaak zit ik alleen in een map te klooien. Toch maar eens wat gaan zoeken om geld te gaan verdienen.

Kun je huizen kopen online? Zoja wat heb je eraan? En waar weet ik van wat ik kan kopen etc?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:40:
[...]

Nul custom instellingen. PS4 met kabel aan UPC Thompson modem/router aangesloten en meer niet.
Pinjataaa schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:31:
[...]

DMZ en statisch IP ja, maar dat heb ik altijd al en voor de update ging dat ook vrij ruk.
Ik heb 4 sessies gedaan, allemaal zonder problemen.
Ik heb mijn PS4 ook een statische ip gegeven en buiten de dhcp scope natuurlijk, staat ook in DMZ maar niks lijkt het te verbeteren. Ik heb ook gewoon het gevoel dat dit zeker niet aan de gebruikerszijde ligt maar aan de Rockstar omgeving. Omdat veel mensen het constant aangeven dat er problemen zijn. Ik had ook enkel op de dag van release dat alles probleemloos verliep.
Oxigeon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:50:
Zojuist aangemeld bij de tweakcrew op de PS4, hopelijk kunnen we wat fun beleven. Gisteren voor de eerste keer online gespeeld zodat ik mensen zag lopen in de open wereld. Vaak zit ik alleen in een map te klooien. Toch maar eens wat gaan zoeken om geld te gaan verdienen.

Kun je huizen kopen online? Zoja wat heb je eraan? En waar weet ik van wat ik kan kopen etc?
Allereerst, welkom bij de Tweakscrew! Huizen zelf kun je eigenlijk niets mee, binnenkort komen heists uit waarbij een duur appartement met extra kamer om je heists te plannen toch wel noodzaak is. Tot die tijd kun je vooruit met een 6 a 10 garage voor je wagens.

Kopen doe je ingame, in je telefoon, op de Dynasty8 website. Daar staan alle huizen op ingame die je kan kopen + garages. Van 23K tot ruim $475.000 dollar. Alles is daarop te vinden.

Snel geld verdienen kan met crewleden door hun 'jobs' te joinen. Meestal krijg je een uitnodiging om mee te doen. (te herkennen aan GOTP crewtags). Heel veel spelplezier gewenst 8)

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01 14:38

fdisk

XBL: fd1sk

Oxigeon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:50:

Die kun je inderdaad kopen. En je krijgt er een garage bij zodat je je auto's kan opslaan en er dus meer dan 1 kan hebben (anders heb je er maar 1). Op de ingame telefoon kun je een makelaar vinden, daar kun je de woningen kopen. Er zijn beschrijvingen te vinden en walkthroughs op YouTube van de verschillende plekken. Je moet wel eerst minimaal level 5 zijn geloof ik en een bericht krijgen dat je kan gaan kopen.

Verwijderd

Utoka schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:50:
Ik heb het idee dat al die dingen helemaal niks uit maakt. Ik heb alles gedaan (poorten open, statisch IP en google DNS) het maakt allemaal werkelijk helemaal niks uit. Daarvoor ging het slecht en daarna ging het even slecht.
Dat idee heb ik ook. Volgens mij kan je tweaken wat je wil maar zijn de R* servers op dit moment permanent overbelast.

@ChopTheDog. Jij viel gisteren ook bij mij weg (psn: a_manders) in een missie 10 seconden na de start. Ook zo'n vaag probleem wat elke keer terug komt.
Klopt, maar dat kwam niet door R* maar door een kat die besloot dat de internet kabel wel een leuk speeltje was :F (ik geloof dat frits en risifran mij geregeld hebben horen schelden nadat ik weer gejoined was)

Verder kan ik alleen online spelen als host want joinen waag ik me helemaal niet meer aan (word ik bij het starten er ook uit gegooid). Zelden kom in het online gedeelte alleen via de "invite only". En het valt mij ook op dat als ik dan in een volle free roam kom er echt groepen tegelijk weg vallen. 5 namen op een rij met left is geen uitzondering.
Sessies joinen gaat bij mij dan weer heel goed. Kom veel in volle sessies. Heb wel eens een groep van 4-5 man zijn leaven maar niet voordat ik een half minuutje eerder een uitnodiging voor een race/mission heb gehad van iemand anders uit de sessie.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 11:03 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:23

Oxigeon

En zo is dat!

Beide bedankt voor de antwoorden. Ben op dit moment level 7. Heb wel al gezien dat ik via de telefoon boten/vliegtuigen etc kan kopen. Moet dan maar eens een appartement kopen zodat ik wat meer auto's kan opslaan enzo. Heb iets van 600k online op het moment. Heb 500k van Rockstar gekregen om de een of andere reden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Oxigeon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:01:
Beide bedankt voor de antwoorden. Ben op dit moment level 7. Heb wel al gezien dat ik via de telefoon boten/vliegtuigen etc kan kopen. Moet dan maar eens een appartement kopen zodat ik wat meer auto's kan opslaan enzo. Heb iets van 600k online op het moment. Heb 500k van Rockstar gekregen om de een of andere reden.
Waarschijnlijk omdat je de game hebt gepre-ordered? Sommige voertuigen zijn rank-locked die je pas kan krijgen/kopen als je een bepaald level hebt. Een tank bv of een Dubsta6x6 komen pas beschikbaar nadat je hoger in level bent gekomen.

Wapens, en ermee omgaan zijn essentieel in GTAO. De missies die beschikbaar zijn kunnen je helpen je wat vaardiger te maken, zodat mocht je onverhoopt in een public lobby gedropt worden, je altijd je mannetje kan staan. Lage levels hebben het niet makkelijk over het algemeen, omdat ze als 'easy kills' worden gezien.

• ASNNetworks
Nieuwe update 1.0.4 op de PS4. Zelfde melding als 1.0.3 (additional fixes for Online). Ben benieuwd of het nu alle problemen oplost. 1.0.3 loste in ieder geval niet echt wat op, merkte er niks van in ieder geval.

Hoop dat ze ook erg snel met een patch komen waar de target mode gefixt wordt. Ik krijg elke keer meldingen dat de targeting mode niet klopt en aangepast wordt, terwijl de targeting modes juist bij alle spelers dezelfde zijn. Wij (groepje) spelen standaard met Free Aim - Assisted. Echter krijgen we vaak de melding dat target mode veranderd moet worden. Gek genoeg zat ik daardoor opeens met Free Aim in de lobby van een vriend die juist gewoon Free Aim - Assisted had :S Ik had dezelfde mode al aan in SP, maar kreeg dus de melding dat het aangepast moest worden om hem te matchen. Hij had zelf ook gewoon Free Aim - Assisted, en opeens kreeg ik Free Aim in dezelfde lobby.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• dennisnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-11-2020
Dit valt onder glitchen, waarvan in de TW staat dat het hier niet besproken dient te worden

[ Voor 82% gewijzigd door Gropah op 26-11-2014 21:43 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Dat zal dan wel LifeInvader zijn vermoed ik ;)
Handig ook om dit in het Online topic te plaatsen trouwens :+

[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2014 12:01 ]

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:29:
Ja je kon erop omdat ik er niet op zat natuurlijk, dan hebben ze een plekje vrij op die brakke rot servers van ze 8)7

• HardHouse
  • Laatst online: 28-01 18:16
ASNNetworks schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:15:
Nieuwe update 1.0.4 op de PS4. Zelfde melding als 1.0.3 (additional fixes for Online). Ben benieuwd of het nu alle problemen oplost. 1.0.3 loste in ieder geval niet echt wat op, merkte er niks van in ieder geval.

Hoop dat ze ook erg snel met een patch komen waar de target mode gefixt wordt. Ik krijg elke keer meldingen dat de targeting mode niet klopt en aangepast wordt, terwijl de targeting modes juist bij alle spelers dezelfde zijn. Wij (groepje) spelen standaard met Free Aim - Assisted. Echter krijgen we vaak de melding dat target mode veranderd moet worden. Gek genoeg zat ik daardoor opeens met Free Aim in de lobby van een vriend die juist gewoon Free Aim - Assisted had :S Ik had dezelfde mode al aan in SP, maar kreeg dus de melding dat het aangepast moest worden om hem te matchen. Hij had zelf ook gewoon Free Aim - Assisted, en opeens kreeg ik Free Aim in dezelfde lobby.
Je hebt of free aim of assisted aim of auto aim, laatste 2 zitten bij elkaar en free aim zit apart, free aim assisted kan niet of het moet nieuw zijn op de ps4...
Als je free aim hebt zul je inderdaad geregeld dat soort meldingen krijgen omdat vrijwel iedereen van wie je je invites krijgt auto of assisted aim gebruikt....

PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:04

dano_nl

Meh

Hmmm welke auto te kopen voor onder de 500.000?

Meh

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-01 23:28
dano_nl schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:01:
Hmmm welke auto te kopen voor onder de 500.000?
Comet - (Porsche 911) - 100.000 en rijdt lekker en snel zat (voor mij dan :) )

Ik rij geen races met costum auto's.

Heb eergisteren ook de Jester ofzo gekocht. Ook wel leuk bakkie. 240.000 :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• ASNNetworks
HardHouse schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:31:
[...]

Je hebt of free aim of assisted aim of auto aim, laatste 2 zitten bij elkaar en free aim zit apart, free aim assisted kan niet of het moet nieuw zijn op de ps4...
Als je free aim hebt zul je inderdaad geregeld dat soort meldingen krijgen omdat vrijwel iedereen van wie je je invites krijgt auto of assisted aim gebruikt....
Misschien even de game checken voordat je me probeert te verbeteren ;) Er zijn 4 aim types niet 3.

Je hebt Free Aim én Free Aim - Assisted. Free Aim - Assisted zorgt ervoor dat er een lock is als je heel dicht bij de enemy staat en lockt slechts een keer, dus bij een bewegende target heb je gewoon Free Aim.

Het probleem is dat wij allemaal met Free Aim - Assisted spelen en toch de meldingen soms krijgen wanneer we elkaar joinen. En dat de Free Aim lobbies leeg zijn klopt niks van hoor. Ik zit geregeld in lobbies met 15-25 spelers. Het zelfs wanneer we beide in een Free Aim - Assisted lobby zitten en elkaar willen joinen krijgt de een soms deze melding.

• HardHouse
Misschien even goed lezen wat ik zei: of het moet nieuw zijn op de ps4.....
En idd dan is het vreemd dat jullie onderling die melding krijgen....
En tuurlijk zijn die lobbies niet leeg maar er zijn wel gewoon tig keer minder lobbies met free aimers als met auto aimers....

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Iemand zin om te gaan levelen :P? Ik ben nu level 14 en zoek iemand :D

• HardHouse
Ik kom dalijk online....

• mprkooij
  • Nu online
Ik heb je toegevoegd ;)

Ik heet EpiicSoldierr

• HardHouse
Ok zal je zo gelijk ff accepten :)

• TRK

TRK

Update 1.04 lijkt ervoor gezorgd te hebben dat online lekkerder werkt naar mijn gevoel. Weet niet of andere dat ook zo ervaren?

• Utoka
Jazeker volgens mij heeft R* het eindelijk gefixed. Ik heb gisteren de hele avond kunnen spelen zonder timeout of error
Iemand enig idee of deze enkel single player te vinden is? Zag deze net langskomen op de photomatic.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M2RrRqnldGOrsJNEhUm0t82H/thumb.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:48:
Iemand enig idee of deze enkel single player te vinden is? Zag deze net langskomen op de photomatic.
[afbeelding]
Volgens mij is dat alleen single player, die dingen unlock je met races die je unlocked na een trevor missie

http://www.gamesradar.com...ll-unlock-location-guide/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• TRK

TRK

Utoka schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:55:
Jazeker volgens mij heeft R* het eindelijk gefixed. Ik heb gisteren de hele avond kunnen spelen zonder timeout of error
Ik dus ook inderdaad geen enkele probleem gehad gisteren, terwijl ik voorheen veel connectie problemen had naar sessies.
Utoka schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:55:
Hier ook zonder Timeout error's idd maar ik moest soms wel HEEEL lang wachten voor ik weer in een game zat.

Ik moest gisteren paar keer opnieuw joinen, ik gok dat hij gewoon een session-list opbouwt (net als een serverlist bv bij CS) en dat hij daar op 1 van de sessies een timeout krijgt, daarom duurt het zo bizar lang. Jammer dat je gewoon niet ziet wat hij daar aan het doen is, kader van bughunting had dat stukje handiger geweest.

Dit had ik aantal keer, vervolgens een directe join vanuit friendlist, dat was echt 2-3 seconde en zag laadscherm van m'n appartement al.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2014 13:03 ]

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01 14:38

fdisk

XBL: fd1sk

Vandaag is de update ook op de One verschenen, dus we moeten nog gaan zien of het ergens heeft geholpen.

• TRK

TRK

Donstil schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:55:
[...]

Hier ook zonder Timeout error's idd maar ik moest soms wel HEEEL lang wachten voor ik weer in een game zat.
Dat heel lang wachten voordat ik in een game kwam had ik voorheen ook.. Maar lijkt na deze update ook verholpen te zijn. Zou ook gewoon puur geluk kunnen zijn hoor. Ga het vanavond nog eens na.
Iemand een idee of je na character transfer (PS3 > PS4 ) nog door kan met je character op de PS3 ? Of is je character echt verhuist ? Ik wil namelijk even op de PS3 kijken of daar mijn auto's nog wel gewoon in de garage staan, maar heb geen zin om het nog verder te verzieken. Helaas na een week nog geen enkele reactie van Rockstar support en dus nog steeds bijna al mijn auto's kwijt. (d8 dat de support wel goed was :/ )

• HardHouse
je kan gewoon nog spelen op de ps3 alleen de progress die je daar nog doet na je transfer verhuisd niet meer naar de ps4

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Elke auto die je jat is nu meteen een bounty?
Normaal zelden dat je zo'n sms kreeg maar nu zelfs als je ze eerst nog doodschiet wordt er een bounty geplaatst :+
bounties zijn leuk man, dan komt de hele sessie achter je aan :)

Verkoop de auto, haal een heli en ga op een dak zitten, bijvoorbeeld op Tinsel Towers of Richard Majestic. En dan lekker snipen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Kju op 27-11-2014 14:33 ]

Beakzz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:49:
Iemand een idee of je na character transfer (PS3 > PS4 ) nog door kan met je character op de PS3 ? Of is je character echt verhuist ? Ik wil namelijk even op de PS3 kijken of daar mijn auto's nog wel gewoon in de garage staan, maar heb geen zin om het nog verder te verzieken. Helaas na een week nog geen enkele reactie van Rockstar support en dus nog steeds bijna al mijn auto's kwijt. (d8 dat de support wel goed was :/ )
Je PS3 personage is nog gewoon speelbaar. Alleen de vooruitgang die je met dat personage maakt, blijft op die console.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:59

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Kju schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:31:
bounties zijn leuk man, dan komt de hele sessie achter je aan :)

Verkoop de auto, haal een heli en ga op een dak zitten, bijvoorbeeld op Tinsel Towers of Richard Majestic. En dan lekker snipen :)
Hé waar heb ik dat vaker gelezen... ;)

https://untappd.com/user/OzzBier

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-01 12:53

NLF

Zie dat er veel zijn overgestapt naar de ps4. Is het echt de moeite waard?

Verwijderd

Ik denk dat je je vraag zelf al redelijk beantwoord hebt :P

• mprkooij
  • Nu online
Als er iemand op de PS3 Missies wilt doen hoor ik het wel :D
NLF schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:50:
Zie dat er veel zijn overgestapt naar de ps4. Is het echt de moeite waard?
Nee niet echt, overstappen naar de One versie is wel de moeite waard :P

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00

The_Worst

Unox

Mogelijk komen heists met 1.19.

Niks geen feiten maar weer wat extra hoop. :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

The_Worst schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:25:
Mogelijk komen heists met 1.19.

Niks geen feiten maar weer wat extra hoop. :9
Was al 2 weken bekend
As we gear up to usher an entire new population into Los Santos and Blaine County with the release of Grand Theft Auto V on the PS4 and Xbox One next week – we just wanted to say thank you to the awesome and dedicated players that have made GTA Online such a nonstop thrill over the past year on PS3 and Xbox 360 so far. We may have provided the world and the tools, but it’s really you players who have made the Online world as amazing as it has become. We’ve dug up a few bits of Online census info as you can see below that help illustrate that point.

We know you’re all excited for more Updates to come and we’ve got some really exciting stuff in the works to continue adding to, expanding and evolving the world of Grand Theft Auto Online – including the highly anticipated launch of Online Heists which will be available for all four consoles as the first GTA Online Update to happen after the game launches on PS4 and Xbox One. We’ll have some details on that very soon as well.
http://www.rockstargames....e-census-the-story-so-far

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00

The_Worst

Unox

Klopt, was ik van op de hoogte, maar het schijnt nu min of meer mogelijk gelekt te zijn dat het mogelijk met 1.19 meekomt. ;) Oftewel de volgende patch.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• ASNNetworks
1.19 IS al live ;) De PS4 versie draait namelijk sinds release op 1.19, check maar bij online settings in de game. Zal dus wel met 1.20 komen, gezien Rockstar al heeft aangegeven de eerst volgende Online update heists zullen bevatten. Verwacht het nog in december aangezien Rockstar fan is van thema updates (dus rond kerst).

ASNNetworks schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 01:02:
1.19 IS al live ;) De PS4 versie draait namelijk sinds release op 1.19, check maar bij online settings in de game. Zal dus wel met 1.20 komen, gezien Rockstar al heeft aangegeven de eerst volgende Online update heists zullen bevatten. Verwacht het nog in december aangezien Rockstar fan is van thema updates (dus rond kerst).
Ze kunnen nog een ronde met patches doen. Dat heet dan 1.20.

Xbox draait al 1.20 ;)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Met de 8th gen versie van gta online is het wel nice om met je crew de veeul mooiere gebieden te verkennen. Gisteren na een aantal crew jobs gingen we naar de wetlands (zoals Ron ze noemde in de sp) naast fort zancundo en dat zag er wel erg goed uit zeg. Net zoals de bergachtige omgeving rond sandy shores. Waren we zomaar een uurtje kwijt met rondtoeren... Geweldig. Veel betere graphics, veel betere performance, en een vollere wereld met lekker veel gras en struiken enz.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:19
Zal heists niet gewoon een 2.0 update zijn dan? Of 1.3?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2014 12:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

:( godver zeg. Ik Join een DeathMatch game via mijn telefoon, kom ik (en een aantal andere spelers) in een gang terecht waar de host van de game aan het einde met een Mini gun staat.

Krijgen de tijd om iets te doen niet eens, na respawn direct weer dood.
Stoppen via het Pauze menu lukt niet eens :(

Iemand die zulke potjes maakt en dan mensen gaat uitnodigen zal wel veel vrienden hebben in het echte leven |:(

Donstil schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:18:
:( godver zeg. Ik Join een DeathMatch game via mijn telefoon, kom ik (en een aantal andere spelers) in een gang terecht waar de host van de game aan het einde met een Mini gun staat.

Krijgen de tijd om iets te doen niet eens, na respawn direct weer dood.
Stoppen via het Pauze menu lukt niet eens :(

Iemand die zulke potjes maakt en dan mensen gaat uitnodigen zal wel veel vrienden hebben in het echte leven |:(
_O- hahaha ja zwaar irritant, stond er toevallig bij 50.000.000 RP and $1.000.000.000? :+
DigitalError schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:20:
[...]

_O- hahaha ja zwaar irritant, stond er toevallig bij 50.000.000 RP and $1.000.000.000? :+
Haha ja dat idd, althans andere bedragen maar zeker hoog.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:44
De laatste tijd hang ik best vaak vast in de skycam tijdens het joinen van een missie / race / whatever. Lijkt toch een NAT probleem te zijn terwijl ik alles open heb. Meestal gaat ook alles gewoon prima alleen bij het joinen van een nieuwe job gaat het gewoon regelmatig mis, best irritant dat lange wachten.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• AtlAntA
Sir_Hendro schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:17:
De laatste tijd hang ik best vaak vast in de skycam tijdens het joinen van een missie / race / whatever. Lijkt toch een NAT probleem te zijn terwijl ik alles open heb. Meestal gaat ook alles gewoon prima alleen bij het joinen van een nieuwe job gaat het gewoon regelmatig mis, best irritant dat lange wachten.
Gebruik je wel Google dns?

Van het weekend lag mijn kabel eruit, gelukkig nog steeds mijn vdsl lijn, daar is het 1 bonk problemen. Party chat werkte volledig niet, GTA continue timeout en unknown network error, opmerkelijk met een bijna identieke router (E1000 en X2000), kabel deed het later weer en geen problemen meer.

Grappig dus met 2 providers naast elkaar, xs4all de provider is met de problemen qua verbinding. Enige logica erin is dat xs4all al tijdje op IPV6 zit, Caiway vooralsnog niet. En hele verhaal met DMZ en DNS, nooit de logica achter gezien, ik heb 3 consoles, elk met eigen verbindingsproblemen, dan maar elke keer DMZ gaan switchen? :P Viel me namelijk op dat nu op de kabel ik ook op de X360 gewoon online kan.

Kan me trouwens herinneren dat in 1 van die tickets van R* er inderdaad was aangegeven je IPV6 uit te zetten, dat heeft toen een tijdje goed gewerkt. (tot ik die latere fritzbox kreeg...)

[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2014 12:45 ]

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:44
AtlAntA schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:22:
[...]

Gebruik je wel Google dns?
Nee maar zo te horen is dat aan te bevelen? :*)

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-12-2025
Gisteren een PS4 met GTA V gekocht, helaas krijg ik mijn character van mijn PS3 niet gekopieerd. Iemand ervaring met de support van Rockstar?
Als je @RockstarSupport je casenummer tweet heb je vaker nog meer kans dat je direct wordt geholpen is mijn ervaring.

Ticket aanmaken en je casenummer (wat na het # teken komt tweeten), dan zijn ze meestal snel.

• AtlAntA
Sir_Hendro schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:42:
[...]

Nee maar zo te horen is dat aan te bevelen? :*)
Ja het kan helpen. Als je je internet verbinding instelt op je PS4 dan moet je even handmatig kiezen en als je dan de dns servers kan instellen 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gebruiken.

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-12-2025
Shit, kom er achter dat ik de verkeerde psn heb ingevoerd bij het installeren van mijn PlayStation 4. Net mijn 1 jaar PS gold op de verkeerde account geactiveerd

• AtlAntA
Iuigi schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:44:
Shit, kom er achter dat ik de verkeerde psn heb ingevoerd bij het installeren van mijn PlayStation 4. Net mijn 1 jaar PS gold op de verkeerde account geactiveerd
Misschien ook op de verkeerde console? Ps gold heb ik nog nooit van gehoord. :p

• ASNNetworks
Stun Gun in online 8)

Jammer dat de range erg laag is, maar toch erg leuk om mee te trollen :+

[ Voor 36% gewijzigd door ASNNetworks op 01-12-2014 19:08 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
de foto's die ik maak komen niet in de social club terecht via de snapmatic zeg maar. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik zie mn oude ps3 foto's nog wel, maar mn nieuwe ps4 foto's niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Wii4all op 02-12-2014 14:17 ]

Burp

Wii4all schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:14:
de foto's die ik maak komen niet in de social club terecht via de snapmatic zeg maar. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik zie mn oude ps3 foto's nog wel, maar mn nieuwe ps4 foto's niet.
Heb je R3 geklikt? Dat is zeg maar de extra stap die je nog moet maken. Dan komen ze wel te verschijnen op Social Club

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Je moet ze nu handmatig uploaden, hiervoor gingen ze automatisch naar Social Club.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 16:13
Nou, vandaag ook maar eens beginnen met online. Zijn nog veel dingen die ik niet snap, maar dat komt vast vanzelf :D

PSN: Maichel

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Ai, winst voor wat feministen in Australië.
GTA V banned bij winkelketen Target! |:(

Schiet 100 mannen dood in het spel, nobody cares.
Schiet 1 vrouw dood, ban it!

Source: http://uk.ign.com/article...lia-refuses-to-sell-gta-5
Pagina: 1 ... 94 ... 217 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.