Unigo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:26:
Meh, kom d'r niet in, alleen maar time-outs... meer mensen last van? (Ps4) misschien toch nog wat kinderziektes?
Geen kinderziektes, het is meer dat er vermoedelijk te weinig servers zijn.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Klopt het nou dat je de map helemaal niet kunt gebruiken online? Ik kan er niet in scrollen, zoomen enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:40:
Klopt het nou dat je de map helemaal niet kunt gebruiken online? Ik kan er niet in scrollen, zoomen enz.
Bug zou ik eerder denken. Ik zou voorstellen uit en weer inloggen, maar dan kom je er niet meer in.

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:40:
druk op die ps touch screen pad, wss heb je er een keer per ongeluk op gedrukt.
The Outlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:42:
[...]

Bug zou ik eerder denken. Ik zou voorstellen uit en weer inloggen, maar dan kom je er niet meer in.
Ik heb het al sinds dinsdag mede daardoor rij ik een beetje doelloos rond helaas.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:44:
[...]

druk op die ps touch screen pad, wss heb je er een keer per ongeluk op gedrukt.
Dan moet ik even naar de winkel morgen. Ik speel op de Xbox One namelijk :P

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 21-11-2014 21:47 ]

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08-2025

afca020

X X X

Unigo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:26:
Meh, kom d'r niet in, alleen maar time-outs... meer mensen last van? (Ps4) misschien toch nog wat kinderziektes?
Lijkt alsof ze alles platgegooid hebben, hopelijk betekent dat snel genoeg een fix voor al het gedoe..
Donstil schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:45:
[...]

Ik heb het al sinds dinsdag mede daardoor rij ik een beetje doelloos rond helaas.

[...]

Dan moet ik even naar de winkel morgen. Ik speel op de Xbox One namelijk :P
Heb je het spel fysiek gekocht? Wellicht een herinstall dan?

The Outlaw schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:52:
[...]

Heb je het spel fysiek gekocht? Wellicht een herinstall dan?
Ja schijfje idd. Misschien morgen maar eens proberen.

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2025
afca020 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:52:
[...]

Lijkt alsof ze alles platgegooid hebben, hopelijk betekent dat snel genoeg een fix voor al het gedoe..
Terug naar de PS3 dan maar, daar werkt alles super soepel tegenwoordig >:)

• HardHouse
  • Laatst online: 28-01 18:16
Ik wou het niet zeggen....
zal niet lang duren vrees ik servers die nu over zijn voor de ps3 versie zullen ze snel inzetten voor de ps4 dan word t daar beter en op de ps3 weer minder...

PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• cORT3X
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:41
jammer dat er weer deze problemen zijn.. vorig jaar ook al :(
had verwacht dat ze dit wel voor zouden zijn...

• Didyoumeetmax?
HardHouse schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:13:
Ik wou het niet zeggen....
zal niet lang duren vrees ik servers die nu over zijn voor de ps3 versie zullen ze snel inzetten voor de ps4 dan word t daar beter en op de ps3 weer minder...
Jup. En de dag dat heists verschijnen wordt een groot drama. Stel je er alvast maar op in.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00

The_Worst

Unox

Morgen komt er een patch die de verbindingsproblemen gaat aanpakken. Voor zowel PS4 en Xone.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Ik heb op de XBO pas 1x DC gehad, verder draait het best aardig (buiten vage lag, maargoed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

ye.. dubbel.

[ Voor 86% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2014 23:17 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HardHouse
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:40:
[...]

Jup. En de dag dat heists verschijnen wordt een groot drama. Stel je er alvast maar op in.
Dat is zeker op welk platform dan ook, elk event weekend zorgt al voor problemen :)

Wat is jou psn eigenlijk?

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:04
Als je aiming op free zet, kom je dan ook alleen maar in een room met mensen die ook free aiming ingesteld hebben? En zo ja, zijn er hier ook tweakers in de crew die dit zo hebben, anders kom ik nooit met crew leden samen :p

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

• Stefie2010
  • Laatst online: 18:04
Jammer, nu met FPV en dan icm free aiming leek mij dit wel een mooie ervaring worden..

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

• Didyoumeetmax?
HardHouse schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 01:54:
[...]

Dat is zeker op welk platform dan ook, elk event weekend zorgt al voor problemen :)

Wat is jou psn eigenlijk?
X2shadow

• HardHouse
Stefie2010 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:58:
Als je aiming op free zet, kom je dan ook alleen maar in een room met mensen die ook free aiming ingesteld hebben? En zo ja, zijn er hier ook tweakers in de crew die dit zo hebben, anders kom ik nooit met crew leden samen :p
Ja alleen denk ik niet dat er veel tweakers zijn die free aim aan hebben staan...
Aha :)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
http://www.psx-sense.nl/1...problemen/#comment-439390

Beter NIET installeren die patch.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Ik heb het wel geïnstalleerd en alles was bij mij ok. Zal waarschijnlijk per persoon verschillen hoe het uitpakt.

PSN: Kjujay

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:24
Vreemd, daar staat dat de patch 1.14 GB is, maar ik heb er net een binnengehaald van 1.04. Wacht nog wel ff met updaten totdat ik meer berichten lees dat alles goed is. Op reddit zag ik al wel posts dat er eindelijk 30 people parties mogelijk zijn. Heb dat nog nooit gehad.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-01 01:52
Update geïnstalleerd en geen probleem met inloggen. Het inloggen werkt overigens nu wel, gisteravond niet.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind de online ervaring echt beroerd. Duurt iedere keer als het mis gaat zo ontzettend lang allemaal. En als ik een vriend probeer te joinen gaat het al meteen van het begin fout met error dit en unable dat. Heel jammer, hopelijk is dat snel opgelost, maar na Battlefield 4 heb ik niet zo'n vertrouwen meer in het online gebeuren in spelletjes. Het lijkt wel of je een spel tegenwoordig beter pas kunt kopen als het vervolg ervan uit is, omdat het dan pas af is.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01-2025

Geteisem

Bonnetje

Na de laatste patch eindelijk weer even online. Huis en cash heb ik nog, auto's zijn verdwenen.

Hmmm. Zit in een keer weer alleen in een sessie. Werkt nog niet helemaal lekker.

www.gevoeligeplaten.nl

Mm ook na de laatste patch werkt mijn (online)Map in het pauze menu nog steeds niet helaas.
Ik zie alleen de plekken om me heen en kan er niet over navigeren :(

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Je weet dat je naar het startmenu moet, dan de map ziet en A of X(?) moet drukken om ook daadwerkelijk te kunnen navigeren naar een bepaald punt?
Wellicht doe je zelfviets verkeerd...
dutchgio schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:34:
Je weet dat je naar het startmenu moet, dan de map ziet en A of X(?) moet drukken om ook daadwerkelijk te kunnen navigeren naar een bepaald punt?
Wellicht doe je zelfviets verkeerd...
Uuhh volgens mij weet ik dat :)
Ik ga dat zo proberen :P

• AtlAntA
  • Laatst online: 18:02
Donstil schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:27:
[...]

Uuhh volgens mij weet ik dat :)
Ik ga dat zo proberen :P
Het menu in GTA is zowiezo niet zo gebruikersvriendelijk. Zo weten heel veel mensen niet dat je in bepaalde menu's naar beneden kunt scrollen puur omdat er geen pijltje oid bij staat.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-01 21:19

Bullet NL

Eigen Wijs

Over welke versie van GTA hebben we het? Ik heb zelf namelijk nul problemen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 23:26

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Bullet NL schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:19:
Over welke versie van GTA hebben we het? Ik heb zelf namelijk nul problemen.
Ps4 heeft problemen met joinen, patch werkt nog niet na behoren

Walking on the bright side of life

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:47

OMD

Mn online char heeft 1.3 miljoen gekregen als bonus... Das lekker, geen idee waar het vandaan komt.

Noob vraagje: waarom kan ik niet schieten vanuit auto's online?

Edit, uitloggen en inloggen kon ik wel weer schieten..

[ Voor 15% gewijzigd door OMD op 22-11-2014 21:17 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• The_Worst

The_Worst

Unox

's nachts joinen schijnt te helpen of ik heb geluk. Zit nu in een sessie met 21 man 8)7 Zoveel verschillende heb ik van de week nog niet gezien. :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10-2025
Donstil schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:29:
Mm ook na de laatste patch werkt mijn (online)Map in het pauze menu nog steeds niet helaas.
Ik zie alleen de plekken om me heen en kan er niet over navigeren :(
Naar radar settings gegaan? Bij Display. Er is namelijk een toggle waar je de radar/map geheel uit, aan of enkel blips (dus geen wegen, alleen icons) kan weergeven. Misschien helpt het als je dat uit/aan zet.

Edit: beetje moe denk ik haha. Zie nu dat je het probleem in de pauze menu hebt. Misschien handig om een videootje ervan te posten. Misschien dat je iets over het hoofd ziet, of dat het echt een bug is en meerdere mensen dit ook herkennen. Kan je het gelijk doorsturen naar Rockstar.

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 23-11-2014 02:37 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01-2025

Geteisem

Bonnetje

Gisteren niet normaal of fatsoenlijk online kunnen spelen. Vind dit toch echt een beetje droevig worden.
Die patch lijkt ook meer kwaad dan goed gedaan te hebben in mijn geval.

Gelukkig nog wel even vermaakt in de SP.

www.gevoeligeplaten.nl

• The_Worst

The_Worst

Unox

Hebben jullie af en toe ook last van vreemde bugs dat het spel niet reageert op de controller? Soms weigeren missies te starten, kan ik niet op brommers stappen of soms kan ik helemaal niks behalve naar het pauze menu te gaan (en daar werken alle knoppen wel) Overigens niet alleen online, ook offline.

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:34
Same here... ik ben gewoon lekker de sp aan het spelen, probeer het over 'n weekje wel weer..

3ds fc: 4270-0926-7440

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:47

OMD

The_Worst schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:03:
Hebben jullie af en toe ook last van vreemde bugs dat het spel niet reageert op de controller? Soms weigeren missies te starten, kan ik niet op brommers stappen of soms kan ik helemaal niks behalve naar het pauze menu te gaan (en daar werken alle knoppen wel) Overigens niet alleen online, ook offline.
Al meerdere keren gehad, zie mn opmerking paar Posts terug.
Vanmiddag kon ik geen auto meer uit |:(
Heb in SP al een paar keer een foutmelding gehad ( zo een CE code ofzo )
Kon gisteravond ook alle settings weer opnieuw doen, alles weg 8)7

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Nix_R
  • Laatst online: 24-11-2025
dit bericht mag verwijderd worden!

[ Voor 87% gewijzigd door Nix_R op 23-11-2014 20:50 ]

Verwijderd

OMD schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:25:
[...]

Al meerdere keren gehad, zie mn opmerking paar Posts terug.
Vanmiddag kon ik geen auto meer uit |:(
Heb in SP al een paar keer een foutmelding gehad ( zo een CE code ofzo )
Kon gisteravond ook alle settings weer opnieuw doen, alles weg 8)7
Ja, ik kon in de singleplayer niet van karakter wisselen. Na een reboot van de console wel.
Is het de bedoeling dat je elke "speciale auto" koopt? Zojuist had ik na den hoop zoeken een bepaalde auto gevonden maar toen ik hem wilde spuiten kon ik er niet mee, de auto zou te "hot" zijn. Ook kon hij niet in mijn garage geplaatst worden.

Klopt dit?

• HardHouse
Donstil schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:17:
Is het de bedoeling dat je elke "speciale auto" koopt? Zojuist had ik na den hoop zoeken een bepaalde auto gevonden maar toen ik hem wilde spuiten kon ik er niet mee, de auto zou te "hot" zijn. Ook kon hij niet in mijn garage geplaatst worden.

Klopt dit?
sports en supers wel...

Om de RollsRoyce Phantom kloon.

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01 14:38

fdisk

XBL: fd1sk

Donstil schreef op maandag 24 november 2014 @ 01:07:
[...]

Ah, de Enus Super Diamond; die kun je inderdaad niet van de straat plukken. Net als andere auto's die in de winkel meer dan $100.000 kosten. Die zul je moeten kopen.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dus de Lampadati Pigalle en Vulcar Warrener zijn ook niet zo van straat te plukken...? Heel jammer, dat gaat geld kosten, veel te veel geld...
Donstil schreef op maandag 24 november 2014 @ 01:07:
[...]

Die zochten wij gisteravond voor een film momentje. Eerste shot die we wilde nemen ging er iets mis met het camera team. Daarna geen Enus Super Diamond meer gevonden :(
Verstekbakker schreef op maandag 24 november 2014 @ 02:22:
Dus de Lampadati Pigalle en Vulcar Warrener zijn ook niet zo van straat te plukken...? Heel jammer, dat gaat geld kosten, veel te veel geld...
Paar missies doen en vrij snel heb je wat bij elkaar voor een auto, vliegtuig, boot, brommer of huis. En dan krijg je het probleem: geld over, maar geen ruimte voor een nieuwe auto erbij. Welke ga je wisselen.

[ Voor 42% gewijzigd door Pannekoek81 op 24-11-2014 08:25 ]

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-01 08:46
Vind het niet zo snel terug hier, maar misschien een leuke tip.
In het Online - Playlist menu kun je challenges doen. Hier zitten erg makkelijke bij waar 250k bet op staat. Dus als je die alleen doet en je de challenge haalt trek je zo 250k binnen.
Je kunt dat 1 keer per 24 uur doen, maar ik heb 2 characters, dus 500k per dag is niet slecht :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb die challenges nog niet gedaan, zag ze wel staan maar geen idee hoe makkelijk ze zijn/waren dus ik durfde dat nog niet aan, aangzien ik niet zo heel veel geld hebt op dit moment :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Bokkie schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:01:
Heb die challenges nog niet gedaan, zag ze wel staan maar geen idee hoe makkelijk ze zijn/waren dus ik durfde dat nog niet aan, aangzien ik niet zo heel veel geld hebt op dit moment :P
Enorm makkelijk. Is een race 5 laps criminal records, mag je 3:18 over doen. Je redt het makkelijk in 2:18. Dus gewoon doen. Er zijn een aantal verschillende challenges, dus even goed kijken dat je er 1 pakt waarbij je zo'n 3 minuten erover mag doen en je haalt het 100%.

• Ronster
Pannekoek81 schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:20:
[...]

Enorm makkelijk. Is een race 5 laps criminal records, mag je 3:18 over doen. Je redt het makkelijk in 2:18. Dus gewoon doen. Er zijn een aantal verschillende challenges, dus even goed kijken dat je er 1 pakt waarbij je zo'n 3 minuten erover mag doen en je haalt het 100%.
Had gisteren een challenge met 5 laps criminal records waarbij je er 4:21 over mocht doen. Dat haal je nog op een BMX :+
Maar lees net in een ander topic dat ze gisteravond een aanpassing hebben gedaan. Betting limit is nu 5000 :-(

Maverick! schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:23:
[...]

Had gisteren een challenge met 5 laps criminal records waarbij je er 4:21 over mocht doen. Dat haal je nog op een BMX :+
Maar lees net in een ander topic dat ze gisteravond een aanpassing hebben gedaan. Betting limit is nu 5000 :-(
Gisteravond laat dan aangepast zeker. Halverwege de avond was het nog gewoon mogelijk :)

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12-2025

TRK

Geteisem schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:10:
Gisteren niet normaal of fatsoenlijk online kunnen spelen. Vind dit toch echt een beetje droevig worden.
Die patch lijkt ook meer kwaad dan goed gedaan te hebben in mijn geval.

Gelukkig nog wel even vermaakt in de SP.
Same here. Gisteren avond met een maat online proberen te spelen. 1 missie online kunnen doen en vervolgens terug naar free mode superveel foutmeldingen en geen mogelijkheid om in een fatsoenlijke sessie terecht te komen... Hopelijk wordt dat snel opgelost want het is voor de rest een superspel!
Zoals ik hoor lijkt PS4 versie nog verre van goed draaien? Heb gisteren nog berg online gedaan, ging probleemloos.

• TRK

TRK

SinergyX schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:13:
Zoals ik hoor lijkt PS4 versie nog verre van goed draaien? Heb gisteren nog berg online gedaan, ging probleemloos.
Dag van release totaal geen problemen gehad... De problemen speelde pas op, op de 21e/22e van november bij mij. Weet niet waar jij het op speelt?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Pannekoek81 schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:20:
[...]

Ok dan, vanavond even wat aan cashflow doen dan :P

En inderdaad, online op x1 gaat prima, enige is dat het af en toe erg lang duurt voordat de game geladen is, en nog steeds het probleem wat op de 360 ook was dat je na een missie niet meer bij elkaar in de sessie zit ook al zat je dat wel voordat de missie begon.

TRK schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:14:
Dag van release totaal geen problemen gehad... De problemen speelde pas op, op de 21e/22e van november bij mij. Weet niet waar jij het op speelt?
XBO, waar ik hier ook amper iets van lees van DC, errors of dergelijke. Random kick bij nieuwe missie gebeurt wel eens, maar dat is het wel zo'n beetje.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:20

Pinjataaa

Hit me!

Ze doen wel erg hun best om je extra credits te laten kopen zeg.. Missies leveren bijna niets op en je kan geen mooie auto's van de straat plukken :(
Had ik eindelijk een mooie auto bij elkaar gespaard en flink getuned en in m'n garage gepleurd, was ik vergeten om hem te verzekeren :'( Foetsie! (Een vriend had hem in de plomp gereden)

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 24-11-2014 10:46 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja regel 1 bij nieuwe auto, eerst verzekeren, dan de rest

En geld komt snel genoeg, zeker als ik dat zo hoor met die challenges is dat wel nice, hoewel het wel weer het principe is van geld maakt geld.

Als je net begint is het het beste denk ik om pubs te doen, en dan races en elke 20? minuten een auto verkopen voor 9k.

Beste is om een crew te joinen waar je mee kan spelen, dat boost je rp en income als je missies doet met cremembers namelijk

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:28
SinergyX schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:38:
[...]

XBO, waar ik hier ook amper iets van lees van DC, errors of dergelijke. Random kick bij nieuwe missie gebeurt wel eens, maar dat is het wel zo'n beetje.
Niet om lullig te doen en een console war te beginnen maar ik denk dat de meeste mensen gewoon een ps4 hebben gekocht (even gebaseerd crew members aantallen van de tweakerscrews) waardoor op de ps4 de stress op het netwerk ook veel erger zal zijn en problemen eerder aan het licht komt.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Gisteravond weinig problemen gehad. Diverse spellen kunnen spelen met meerdere mensen en geen foutmeldingen gehad. Alleen had ik problemen met vuileharrie, ik viel constant bij hem weg (of hij bij mij).

• ASNNetworks
Pinjataaa schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:45:
Ze doen wel erg hun best om je extra credits te laten kopen zeg.. Missies leveren bijna niets op en je kan geen mooie auto's van de straat plukken :(
Had ik eindelijk een mooie auto bij elkaar gespaard en flink getuned en in m'n garage gepleurd, was ik vergeten om hem te verzekeren :'( Foetsie! (Een vriend had hem in de plomp gereden)
Sorry hoor, maar hier klopt dus niks van. Je zegt dat je een auto bij elkaar hebt gespaard en daarna zeg je dat je vergeten was het te verzekeren. Auto's die je koopt hebben standaard al een verzekering. Alleen auto's die je van de straat jat en in je garage rijdt, moet je een verzekering voor kopen. Trace is ook nodig als je het va de straat direct naar de modshop brengt, zet je het eerst in je garage dan heb je al gratis een Trace erop.

Dus je hebt gewoon een auto gejat, vol gegooid met upgrades en niet verzekerd. Dat is toch gewoon je eigen (stomme) fout :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Utoka schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:59:
Niet om lullig te doen en een console war te beginnen maar ik denk dat de meeste mensen gewoon een ps4 hebben gekocht (even gebaseerd crew members aantallen van de tweakerscrews) waardoor op de ps4 de stress op het netwerk ook veel erger zal zijn en problemen eerder aan het licht komt.
Kan je denken, of niet. Alleen zie ik niet wat een CE fout in singleplayer te maken zou hebben met het netwerk, iets wat ik veel meer voor zie komen bij PS4 dan XBO.

• ASNNetworks
Ik heb in elk geval nog 0 problemen gehad in de Single Player. Ben nu bij de 60e missie (van de 69) uit mn hoofd en heb 0x een error gehad. Online heb ik een dagje gedoe gehad dat ik een aantal keer niet een vriend kon joinen. Maar heb iets van 30 uur gespeeld en nauwelijks problemen (los van de gebruikelijke downtime van de servers).

Het is nogal makkelijk om te zeggen: ligt aan de PS4, of ligt aan de X1 versie.

• dennisnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-11-2020
Vreemd, ben ik dan de enigste zonder problemen?

Vrijdag het spel gekocht (XboxOne versie), en eigenlijk zowel online als single player zonder problemen het hele weekend (totaal 7 uur) gespeeld.

Ook was de bijgeleverde miljoen direct beschikbaar (500 single player, 500 online).

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:28
SinergyX schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:13:
[...]

Kan je denken, of niet. Alleen zie ik niet wat een CE fout in singleplayer te maken zou hebben met het netwerk, iets wat ik veel meer voor zie komen bij PS4 dan XBO.
Ik reageerde op dit "waar ik hier ook amper iets van lees van DC, errors of dergelijke. Random kick bij nieuwe missie gebeurt wel eens" Ik weet niet wat dat met single player te maken heeft. Hoewel ik niet helemaal weet wat DC (iets met stroom toch?) en CE betekend?

Maar mijn comment sloeg dus op online niet op single player
dennisnmgn schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:36:
Vreemd, ben ik dan de enigste zonder problemen?

Vrijdag het spel gekocht (XboxOne versie), en eigenlijk zowel online als single player zonder problemen het hele weekend (totaal 7 uur) gespeeld.

Ook was de bijgeleverde miljoen direct beschikbaar (500 single player, 500 online).
Problemen spelen zich meer af op de PS4.

Wel kort weekend heb jij :+

• Ronster

• dennisnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-11-2020
Pannekoek81 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:55:
[...]

Problemen spelen zich meer af op de PS4.

Wel kort weekend heb jij :+
Jaa ik lees idd veel over de PS4, ben steeds gelukkiger met de One ;)

Haha weekenden zijn voor alles en iedereen zo wie zo al te kort ;).
Maar het treft mij ook nog dat ik buiten GTA ook nog een leven heb :P

[ Voor 9% gewijzigd door dennisnmgn op 24-11-2014 11:58 ]

• TRK

TRK

ASNNetworks schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:25:
Ik heb in elk geval nog 0 problemen gehad in de Single Player. Ben nu bij de 60e missie (van de 69) uit mn hoofd en heb 0x een error gehad. Online heb ik een dagje gedoe gehad dat ik een aantal keer niet een vriend kon joinen. Maar heb iets van 30 uur gespeeld en nauwelijks problemen (los van de gebruikelijke downtime van de servers).

Het is nogal makkelijk om te zeggen: ligt aan de PS4, of ligt aan de X1 versie.
Exact hetzelfde. Geen enkele probleem in singleplayer maar puur online. Wat ik niet heb gedaan is mijn PS4 poorten opengezet of in DMZ. Mijn PS4 en die van mijn broertje een statisch adres gegeven waarbij het testen wel netjes NAT-type 2 wordt aangegeven. Mij lijkt het zo erop dat het gewoon aan de kant van Rockstar ligt aangezien FIFA etc. wel lekker online speelt, maar we wachten het af, kijken wat er vanavond weer gebeurd...
Je zou wel verwachten dat ze diezelfde fout niet een jaar later weer maken. Aan degenen die zo'n bedrag krijgen: geef gelijk alles uit aan auto's boten vliegtuigen want als er eenmaal een patch komt schrijven ze alle cash af maar vorig jaar lieten ze de aankopen ongemoeid.

* Kju had op de tweede character 10 Adders ;) (er was toen nog geen 2e garage mogelijk)

PSN: Kjujay

Ik had ze al gezien, maar snap nog niet hoe ze het doen. De eerste variant hiervan werkte enkel op modded X360 en PS3, maar de latere was puur packet-editing. Of ze hebben dit systeem nu ook gevonden voor de next-gen (ergens logisch, maar lomp dat R* dit niet aanpast), maar dit zou de betekenis kunnen zijn dat dit pas het begin is.

• ASNNetworks
Hmm... Heb je zelf deze foto gemaakt of elders gevonden? De PS4/X1 zijn niet om te bouwen, dus vind het apart dat ze weer zulke bounties kunnen plaatsen. Op de X360/PS3 deden ze het door de game te modden, maar dat gaat nu dus niet. Apart als ze het voor elkaar hebben gekregen op de nieuwe versie. Of ze hebben een save files gehackt en daar een manier voor gevonden...

Volgens mij is de limiet 9K op dit soort bountied. Ze proberen het wel om meer geld te geven. Maar ongeacht wat je ziet, ze krijgen gewoon netjes 9K. Wel jammer, dat zou betekenen dat het iemand al gelukt is om de next gen te kraken wat betreft GTA.

The Outlaw schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:05:
Volgens mij is de limiet 9K op dit soort bountied. Ze proberen het wel om meer geld te geven. Maar ongeacht wat je ziet, ze krijgen gewoon netjes 9K. Wel jammer, dat zou betekenen dat het iemand al gelukt is om de next gen te kraken wat betreft GTA.
Als het 9k blijft, is het gewoon packetediting. Als het de mod was, praat je over de kraak van de console, waar dit natuurlijk kleinste probleem is :P

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:20

Pinjataaa

Hit me!

ASNNetworks schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:09:
[...]

Sorry hoor, maar hier klopt dus niks van. Je zegt dat je een auto bij elkaar hebt gespaard en daarna zeg je dat je vergeten was het te verzekeren. Auto's die je koopt hebben standaard al een verzekering. Alleen auto's die je van de straat jat en in je garage rijdt, moet je een verzekering voor kopen. Trace is ook nodig als je het va de straat direct naar de modshop brengt, zet je het eerst in je garage dan heb je al gratis een Trace erop.

Dus je hebt gewoon een auto gejat, vol gegooid met upgrades en niet verzekerd. Dat is toch gewoon je eigen (stomme) fout :+
Ik bedoelde ook dat ik had gespaard voor het tunen. Ik had een vette VW Kever (BF Injection) met grote achterwielen gevonden, daar heb ik al mijn geld aan besteed om hem mooi te maken en vervolgens niet verzekerd.
Gaf dus zelf al aan dat het mijn eigen schuld was. :'( Hij was wel mooi!
Pinjataaa schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:14:

Ik bedoelde ook dat ik had gespaard voor het tunen. Ik had een vette VW Kever met grote achterwielen, daar heb ik al mijn geld aan besteed om hem mooi te maken en vervolgens niet verzekerd.
Zuiden kan je daar genoeg van die wagen van vinden, heb je zo weer een nieuwe :P (en je kan hem anders kopen op de site, is die automatisch verzekerd). Neem aan dat je de BF Injection bedoel.

http://www.gtagaming.com/images/mods/1348590290_4.jpg
Blijft me toch elke keer verbazen hoe mooi GTA 4 ook kon zijn, daar zouden ze een next-gen remake van moeten maken :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2014 12:21 ]

• ASNNetworks
Pinjataaa schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:14:
[...]

Ik bedoelde ook dat ik had gespaard voor het tunen. Ik had een vette VW Kever met grote achterwielen, daar heb ik al mijn geld aan besteed om hem mooi te maken en vervolgens niet verzekerd.
Haha, zie het maar zo: doe je niet een tweede keer :+ Maar ik vind de pay-outs nu vele malen beter dan vorig jaar. Een missie van Gerald (moest je een pakje coke jatten van een gang) gaf je in het begin $500! Daar kan je echt NIKS mee, dood gaan tijdens de missie kostte je destijds al meer geld dan de missie je opleverde. Nu krijg je zelfs voor Gerald missies rond de 10K. Ik heb in 2-3 dagen tijd iets van 500K verdiend door gewoon steeds missies, races etc te doen. De pay-out is echt meer dan ok, het moet ook niet te hard gaan of je ziet overal (nog meer dan nu) mensen in Tanks rondrijden. Bovendien hou ik er wel van dat ik met wat moeite iets heb gekocht. Als je de luxe auto's van de straat kon plukken, heeft het geen enkele nut om het te kopen voor $750K. Bovendien wordt het al snel saai dan omdat de missies dan ook best doelloos worden, waarvoor zou je immers dan nog geld nodig hebben. Ik vind de huidige samenstelling echt perfect, je verdient meer geld dan in het begin en er is veel te kopen. Nu nog de heists en een casino om geld van de heists te verliezen.

En oja. Heb geleerd dat texting & driving ook in GTA niet slim is :+

• TRK

TRK

ASNNetworks schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:20:
[...]

Haha, zie het maar zo: doe je niet een tweede keer :+ Maar ik vind de pay-outs nu vele malen beter dan vorig jaar. Een missie van Gerald (moest je een pakje coke jatten van een gang) gaf je in het begin $500! Daar kan je echt NIKS mee, dood gaan tijdens de missie kostte je destijds al meer geld dan de missie je opleverde. Nu krijg je zelfs voor Gerald missies rond de 10K. Ik heb in 2-3 dagen tijd iets van 500K verdiend door gewoon steeds missies, races etc te doen. De pay-out is echt meer dan ok, het moet ook niet te hard gaan of je ziet overal (nog meer dan nu) mensen in Tanks rondrijden. Bovendien hou ik er wel van dat ik met wat moeite iets heb gekocht. Als je de luxe auto's van de straat kon plukken, heeft het geen enkele nut om het te kopen voor $750K. Bovendien wordt het al snel saai dan omdat de missies dan ook best doelloos worden, waarvoor zou je immers dan nog geld nodig hebben. Ik vind de huidige samenstelling echt perfect, je verdient meer geld dan in het begin en er is veel te kopen. Nu nog de heists en een casino om geld van de heists te verliezen.
Inderdaad speel ook vaak lekker missies met een vriend, waarbij je lekker geld kan sparen voor een auto of appartement die je wilt. Mensen die 37 euro betalen voor 3,5 mil ingame geld vind ik echt zonde van je geld. Lekker zelf sparen in online! Zo behoudt je ook extra plezier en nut van de missies en races. Kan ook inderdaad niet wachten op de heists etc. ben benieuwd hoeveel zo een heist dan zou opleveren. :9~

• ASNNetworks
TRK schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:24:
[...]

Inderdaad speel ook vaak lekker missies met een vriend, waarbij je lekker geld kan sparen voor een auto of appartement die je wilt. Mensen die 37 euro betalen voor 3,5 mil ingame geld vind ik echt zonde van je geld. Lekker zelf sparen in online! Zo behoudt je ook extra plezier en nut van de missies en races. Kan ook inderdaad niet wachten op de heists etc. ben benieuwd hoeveel zo een heist dan zou opleveren. :9~
Is een tijdje geleden iets over gelekt. Of het klopt weet ik niet, maar zou zomaar kunnen. Zijn vaker dingen gelekt over GTA Online wat achteraf bleek te kloppen.

http://www.latintimes.com...ut-online-missions-193361

Ze moeten wel even met een casino komen, ook daar was iets over gelekt een hele poos geleden (audio files van Lester). $1 miljoen op zwart en gaan! Lekker verliezen en weer heists aannemen om geld te verdienen :P

TRK schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:24:
[...]

Alleen jammer dat je bij missie selectie soms geen normale missies krijgt, ben je weer verplicht iets anders te nemen. Gisteren nog met 2 man continue missies doen, tot 2x refresh en kan het voorkomen dat je gewoon geen missies krijgt. Zeker als je met 4-6 man bent is de kans bar klein en zal je race oid moeten gaan doen. Zou je gewoon random missies kunnen blijven doen, had ik iets langer gebleven.

Niet dat is races erg vind, maar zonder catchup/slipstream is de lol er meestal bij bocht 1 vanaf, mogen ze van mij overslaan :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2014 12:37 ]

• ASNNetworks
SinergyX schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:36:
[...]

Alleen jammer dat je bij missie selectie soms geen normale missies krijgt, ben je weer verplicht iets anders te nemen. Gisteren nog met 2 man continue missies doen, tot 2x refresh en kan het voorkomen dat je gewoon geen missies krijgt. Zeker als je met 4-6 man bent is de kans bar klein en zal je race oid moeten gaan doen. Zou je gewoon random missies kunnen blijven doen, had ik iets langer gebleven.

Niet dat is races erg vind, maar zonder catchup/slipstream is de lol er meestal bij bocht 1 vanaf, mogen ze van mij overslaan :P
Tip: wanneer je na 2x refreshen geen missie ziet, start dan gewoon een parachute job (of een simpele race op 1 lap). Leuk voor de variatie en je krijgt er geld voor. En het grootste voordeel: het is kort en daarna zit je alweer in de job selectie screen en kan je weer missies kiezen en blijf je met zn allen in de party. Ik heb vaak gehad dat we na de missie allemaal in aparte lobbies te recht komen als we naar freemode gaan. Beste is gewoon hele tijd samen blijven en als je na 2x refresh geen missie ziet, even een parachute jump en daarna weer missie starten.

De tijd dat je naar freemode gaat, nieuwe missie krijgt, missie opstart en iedereen gejoind is is langer dan de parachute jump completen. En je verdient ook nog eens geld in die tijd én je blijft bij elkaar :)

• Fe®

Fe®

Gister ff mijn favo race aangepast ( diedersachs circle) , alles maar gewijzigd maar wel geslaagd , er zijn nu wel veel meer props soorten te plaatsen waaronder een echte finish, nu extra brede banden stapels, borden enzv . Een goede verbetering.

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01 14:38

fdisk

XBL: fd1sk

F_hertgers schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:11:
Gister ff mijn favo race aangepast ( diedersachs circle) , alles maar gewijzigd maar wel geslaagd , er zijn nu wel veel meer props soorten te plaatsen waaronder een echte finish, nu extra brede banden stapels, borden enzv . Een goede verbetering.
Ben benieuwd, ik heb ook het een en ander wat niet ideaal was qua props, toch maar eens gaan kijken..
Zag het inderdaad. Zal er ook eens naar gaan kijken. Beetje tijd probleem.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:44

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Filmpje! Dan kunnen we deze ook voor GOTP nabouwen :P

https://untappd.com/user/OzzBier

• Fe®

Fe®

nickvanozzie schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:23:
[...]

Filmpje! Dan kunnen we deze ook voor GOTP nabouwen :P
Deal!

• TRK

TRK

ASNNetworks schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:40:
[...]

Tip: wanneer je na 2x refreshen geen missie ziet, start dan gewoon een parachute job (of een simpele race op 1 lap). Leuk voor de variatie en je krijgt er geld voor. En het grootste voordeel: het is kort en daarna zit je alweer in de job selectie screen en kan je weer missies kiezen en blijf je met zn allen in de party. Ik heb vaak gehad dat we na de missie allemaal in aparte lobbies te recht komen als we naar freemode gaan. Beste is gewoon hele tijd samen blijven en als je na 2x refresh geen missie ziet, even een parachute jump en daarna weer missie starten.

De tijd dat je naar freemode gaat, nieuwe missie krijgt, missie opstart en iedereen gejoind is is langer dan de parachute jump completen. En je verdient ook nog eens geld in die tijd én je blijft bij elkaar :)
Goeie tip! Is inderdaad irritant om naar freemode te moeten en x aanal minuten te moeten wachten voordat je weer een missie kan starten. Voortaan dus maar even een parachute job doen i.p.v. van helemaal terug naar freemode.

• HardHouse
Bokkie schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:18:
[...]

Ok dan, vanavond even wat aan cashflow doen dan :P

En inderdaad, online op x1 gaat prima, enige is dat het af en toe erg lang duurt voordat de game geladen is, en nog steeds het probleem wat op de 360 ook was dat je na een missie niet meer bij elkaar in de sessie zit ook al zat je dat wel voordat de missie begon.
Tegenwoordig steeds vaker wel, zelfs als je niet bij elkaar zat bij de start. Niet altijd mja stukken beter als een half jaartje terug....
Kju schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:03:
[...]

Je zou wel verwachten dat ze diezelfde fout niet een jaar later weer maken.
Ja daar moet je echt reclame voor maken....

[ Voor 46% gewijzigd door HardHouse op 24-11-2014 14:06 ]

Verwijderd

Heb er een keer een gezien met 999 miljoen, iedereen had daarna 250 miljoen om de een of andere reden.
ik zeg dikke prima!
ASNNetworks schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:20:
[...]

Bovendien hou ik er wel van dat ik met wat moeite iets heb gekocht. Als je de luxe auto's van de straat kon plukken,
Maar het heet toch "Grand Theft Auto" en niet "Grand Buy Auto" :P

Ik wil auto's jatten. Spuiten en dan in de garage ermee.

• HardHouse
als het zo was dan was ik vorig jaar na een maandje wel uitgespeeld :)

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-01 19:54
Ik heb ook eindelijk de game samen met een ps4 in huis!
Alleen ik zie nergens de exclusive content staan zoals de kraken sub en monstertruck. Ik heb mn character al wel getransferred en heb de 500000 van de pre order ook binnen.
Doe ik nog iets verkeerd?

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

MartnK schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:42:
Ik heb ook eindelijk de game samen met een ps4 in huis!
Alleen ik zie nergens de exclusive content staan zoals de kraken sub en monstertruck. Ik heb mn character al wel getransferred en heb de 500000 van de pre order ook binnen.
Doe ik nog iets verkeerd?
Zelfde PSN account gewoon? Dodo Seaplane staat op Elitas, de Monster Truck op Warstock en de Sub op Dock Tease, denk ik?

Verwijderd

Lekker missies doen boys!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2014 18:15 ]

Pagina: 1 ... 93 ... 217 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.