Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Private session maken en hun uitnodigen zou moeten werkenThe Outlaw schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:16:
Kom hier ook niet in online helaas. Probeerde wat crewmembers te joinen maar krijg time out loading session. Balen.
Wat is nou jouw psn/rsc?The Outlaw schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:16:
Kom hier ook niet in online helaas. Probeerde wat crewmembers te joinen maar krijg time out loading session. Balen.
PSN: Kjujay
Nog ff en alles vliegt het raam uit....
Rockstar leert het nooit...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Opnieuw aanmelden bij PSN heeft Rockstar niks mee te maken toch?D-190 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:45:
Grrrrrr! moest me opnieuw aanmelden bij PSN om 1 of andere vage reden. Alles pleite, kan ik weer opnieuw beginnen. Begint nu wel vervellend te worden, eerst online wat er al uit ligt en nu dit gezeik toen ik wou proberen online te komen.
Nog ff en alles vliegt het raam uit....
Rockstar leert het nooit...
Rockstar is niet heilig, maar het valt me op dat er veel mensen Rockstar wel de schuld geven terwijl PSN eruit ligt??
Ja in GTA online zitten bepaalde irritatie punten en kunnen er dingen beter. Maar goed, het is niet altijd GTA/Rockstar.
Het is natuurlijk vervelend als PSN eruit ligt/zorgt voor een disconnect, maar als je vervolgens alles van GTA kwijt bent is dat toch echt R*'s schuld.Pannekoek81 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:21:
[...]
Opnieuw aanmelden bij PSN heeft Rockstar niks mee te maken toch?
Rockstar is niet heilig, maar het valt me op dat er veel mensen Rockstar wel de schuld geven terwijl PSN eruit ligt??![]()
Ja in GTA online zitten bepaalde irritatie punten en kunnen er dingen beter. Maar goed, het is niet altijd GTA/Rockstar.
Zo te lezen heeft R* in ieder geval niet veel geleerd van de vorige keer

Voorlopig blijf ik nog even lekker op m'n PS3 spelen tot ik een ps4 kan aanschaffen
https://www.youtube.com/watch?v=69I9d-pi1Qw
Broughy1322 heeft in bovenstaande video een aantal tests gedaan.
PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Nu maar hopen dat onze characters dan niet weer verwijderd worden heIsane schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:39:
De release voor de PS3 en XBOX 360 ging al mis, en nu weer
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:57:
Ik heb 2 auto's gestolen en geupgrade. Ook heb ik er insurance op gezet en een tracker. Ik ben een beetje bang deze auto's kwijt te raken. Kan dit gebeuren?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Niet zolang rock* geen fuckup doet, kan je hem nu atijd terug halen. Er zitten wel aantal bugs en glitches in x360/ps3 versie, geen idee of die nog in next gen zitten, waardoor je wel je auto kwijt ben.
Gisteren in sessie gaf ik al aan er 2 kwijt te zijn, dat weet ik dus nu 100% zeker, laatste screenshots van gta op x360 had ik ze nog...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kan er maar een met tracker op straat bij je hebben. Als je straks een garage hebt kan je meerdere autos hebben.
Zolang het niet bugt
[ Voor 5% gewijzigd door Kjid op 19-11-2014 18:17 . Reden: Bug ]
fdisk schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:20:
De auto's op de nieuwe consoles schijnen langzamer te zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=69I9d-pi1Qw
Broughy1322 heeft in bovenstaande video een aantal tests gedaan.
Lag dus niet aan mijMrMistral schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:20:
Naar mijn idee lijken de wagens anders aan te voelen. Ligt dat aan mij of meer mensen dat gevoel?
PSN: MrMistral
[ Voor 11% gewijzigd door Fe® op 19-11-2014 18:38 ]
Walking on the bright side of life
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kunnen niet al mijn auto's een tracker hebben? Een 10 car garage inclusief appartement heb ik gelukkig al even.Kjid schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:16:
[...]
Je kan er maar een met tracker op straat bij je hebben. Als je straks een garage hebt kan je meerdere autos hebben.
Zolang het niet bugt
Al je eigen auto's kunnen een tracker hebben, er kan er echter maar 1 tegelijkertijd buiten je garage bevindenAtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:55:
[...]
Kunnen niet al mijn auto's een tracker hebben? Een 10 car garage inclusief appartement heb ik gelukkig al even.
First Person View R3 (mits scope geinstalleerd is)Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:49:
Kan ik ook instellen dat ik door de scope heen kan kijken? en zo ja, hoe doe ik dat?
Verwijderd
ThnxThe Outlaw schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:01:
[...]
First Person View R3 (mits scope geinstalleerd is)
WTFkassemans schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:23:
Heb nu al een paar keer een valse start gezien:
[video]
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Volgens mij moet je ze nu zelf uploaden naar social club vanuit de galleryF_hertgers schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:37:
Iemand een idee waarom ik mijn fotos niet kan zien op de socialclub site, en ook niet van de xbone crew ?
zeer fijn om een character terug te halen...
heb mooi mijn appartement nog, alleen mijn garage is leeg.
wel leuk dat de bankrekening nog gevuld was
voor de mensen die moeilijk online komen, vorig jaar was hetzelfde liedje op mn xbox360.
na het wijzigen van de dns servers naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (google) was het probleem weg.
ik heb dit op mn ps4 meteen gedaan en ben (even) online geweest.
misschien dat het helpt
[ Voor 44% gewijzigd door cORT3X op 19-11-2014 21:17 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je garage leeg!? Dat vind ik nog wel wat. Als mijn 20 auto's zomaar weg zouden zijn zou ik dat niet prettig vinden. Had je die auto's daadwerkelijk gekocht, of waren dat auto's die in de garage waren geglitched vorig jaar?cORT3X schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:16:
Heerlijk spel
zeer fijn om een character terug te halen...
heb mooi mijn appartement nog, alleen mijn garage is leeg.
wel leuk dat de bankrekening nog gevuld was
voor de mensen die moeilijk online komen, vorig jaar was hetzelfde liedje op mn xbox360.
na het wijzigen van de dns servers naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (google) was het probleem weg.
ik heb dit op mn ps4 meteen gedaan en ben (even) online geweest.
misschien dat het helpt
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Bedankt!The Outlaw schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:01:
[...]
First Person View R3 (mits scope geinstalleerd is)
Verwijderd
Als je die zooi gebruikt kom je neem ik aan in een soort van cheaterspool terecht die er ook op ps3/x360 was?
Dat is als ze je te pakken krijgen (maar dat kunnen ze zien in de played list). Had je vroeger ook met Field of Screams V03. Daar kreeg je 75K voor en veel RP punten. Ook nooit iemand mee gepakt.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:50:
Er schijnt een 'money cheat' online te zijn. Playlist naam 'test', verdubbel je 250k mee.
Als je die zooi gebruikt kom je neem ik aan in een soort van cheaterspool terecht die er ook op ps3/x360 was?
Xbox of PS?Caneezy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:58:
Wat is GTA Online ruk zeg, gisteren tutorial gedaan, wil ik gaan spelen heletijd connection lost, no connection, wat een gedoe zeg
Nat instellingen?
DNS ?
Gisteren niks geen problemen op de One.
Aan het begin doen ze er weinig aan, was al bij eerste launch met die mission-repeats (bovenrijden, C4 erop, klaar, opnieuw), ze pakken veelal enkel de persoon die de missie heeft gemaakt.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:50:
Er schijnt een 'money cheat' online te zijn. Playlist naam 'test', verdubbel je 250k mee.
Gisteren nog 2 glitches getest, 1 is zeker gepatched, de ander 80% zeker, omdat Ron de garage weer was uitgelopen
PS4, NAT staat open, standaard dns (UPC heb ik)Pannekoek81 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:04:
[...]
Xbox of PS?
Nat instellingen?
DNS ?
Gisteren niks geen problemen op de One.
Probeer Google DNS eens 8888 8844Caneezy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:26:
[...]
PS4, NAT staat open, standaard dns (UPC heb ik)
https://untappd.com/user/OzzBier
Nee, is me niet opgevallen, ik zal vanavond checken..
Viel mij ook op. FPS is soms best lastig. Gisteren met de missie dat je de Titan moet pakken en naar Sandy Shore moet vliegen ook FPS gedaan. Missie met 2 personen, 3x overnieuw. Titan + FPS = kijken door een brievenbus zoals een mede tweaker zeiTweakarim schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:34:
Als je gaat rennen in de first person modus dan lijkt het net of je personage steeds een kwart slag naar rechts of links draait. Recht vooruit rennen is daardoor wat lastig. Ervaren anderen dit ook? Valt er iets aan te doen?
In het select menutje je spawnpoint op je nieuwe huis zettenVerstekbakker schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:46:
Heeft iemand een idee waarom ik steeds in mijn oude appartement "spawn" als ik GTA online opstart? Ik sluit iedere keer af in mijn nieuwe appartement, maar word als ik het spel later weer opstart wakker in het oude. Doe ik iets fout?
Walking on the bright side of life
Tot nu toe zo goed als elke keer helaas..Nix_R schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:44:
Als ik een missie heb gehaald en ik terug wil naar freemode dan krijg ik best vaak error en dan word ik terug gestuurd naar singleplayer hebben sommige van jullie dit probleem ook?
Verwijderd
Yep, een nieuwe sessie vinden geeft veel problemen. Een volle sessie trouwens ook, ik ben alleen nog maar sessies 3-4 man tegengekomen. R* is er vast mee bezigNix_R schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:44:
Als ik een missie heb gehaald en ik terug wil naar freemode dan krijg ik best vaak error en dan word ik terug gestuurd naar singleplayer hebben sommige van jullie dit probleem ook?
Klopt, ik heb nu ook het probleem dat gta geen online sessies kan vinden..Nix_R schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:44:
Aantal keer blijven proberen. Wat ook werkt is om een invite lobby te starten (wellicht dat een crewlid dit kan doen) en vanuit daaruit dan missies of free roamen. Schijnt wel te werken op die manier .micmulder schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:56:
[...]
Klopt, ik heb nu ook het probleem dat gta geen online sessies kan vinden..
FPS Head wobbling uitzetten! Dat scheelt een hoop.Tweakarim schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:34:
Als je gaat rennen in de first person modus dan lijkt het net of je personage steeds een kwart slag naar rechts of links draait. Recht vooruit rennen is daardoor wat lastig. Ervaren anderen dit ook? Valt er iets aan te doen?
Verder kan je ook FPS field of view op max zetten, dan kan je brievenbus ook pakketpost ontvangen.
Vliegen in de straaljager in FPS is nu echt mega vet. Ik vloog altijd al vanuit de cockpit in gta3 maar nu is het nog cooler.
[ Voor 11% gewijzigd door Kjid op 20-11-2014 13:40 ]
Sorry manSinergyX schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:18:
[...]
Aan het begin doen ze er weinig aan, was al bij eerste launch met die mission-repeats (bovenrijden, C4 erop, klaar, opnieuw), ze pakken veelal enkel de persoon die de missie heeft gemaakt.
Gisteren nog 2 glitches getest, 1 is zeker gepatched, de ander 80% zeker, omdat Ron de garage weer was uitgelopenkon ik deze niet volledig testen.
Heb me wel goed geamuseerd.
Moest wel lachen met mn riot van. 'Hij kan me toch niks maken, kijk hem schieten'... kaboem... RPG -> RIP Ronster
Heb ooit een "persoonlijke" kentekenplaat gemaakt in de Ifruit app, die zou ik willen wijzigen, ik krijg dat alleen nergens voor elkaar.
Kan dit überhaupt?
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik kom die hele ifruit app op de ipad nieteens in.Bullet NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:24:
Spel werkt perfect bij mij, ik wil alleen 1 ding doen en krijg dat niet voor elkaar...
Heb ooit een "persoonlijke" kentekenplaat gemaakt in de Ifruit app, die zou ik willen wijzigen, ik krijg dat alleen nergens voor elkaar.
Kan dit überhaupt?
Die doet het al maanden niet op alle devices sinds de laatste update..Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:27:
[...]
Ik kom die hele ifruit app op de ipad nieteens in.
Als je hem al 1x hebt ingesteld dan is dat jammer genoeg finalBullet NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:24:
Spel werkt perfect bij mij, ik wil alleen 1 ding doen en krijg dat niet voor elkaar...
Kan dit überhaupt?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij een gemiddelde missie haal je tussen de 10 en 20 k binnen...Donstil schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:42:
Is er een goeie reden waarom kleding enz online zo duur zijn? Of verdien je veel geld met de missies en races?
Met name van online bijvoorbeeld mis ik er wat.
Dat begint dan bij het doen van de intro (character transfer) en alle 20 stores robben etc.
Maar die kun je dus niet meer krijgen tenzij je een nieuwe character aanmaakt?
Verwijderd
GTA Online progression will transfer including all unlocks, Contacts, Jobs, Trophies and stats.
Die heeft hij bij mij gewoon mee genomen, krijg keurig een vinkje bij alle stores staan als teken dat ik ze allemaal heb berooft. Ik heb zelf de achievements over (dus opnieuw voor de Xbox One) gekregen.dutchgio schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:51:
Hoe zit het eigenlijk met trophies? Worden die niet gesynct?
Met name van online bijvoorbeeld mis ik er wat.
Dat begint dan bij het doen van de intro (character transfer) en alle 20 stores robben etc.
Maar die kun je dus niet meer krijgen tenzij je een nieuwe character aanmaakt?
En dus onder andere ook niet van het voltooien van de intro, en zo nog een paar.
Ooh keurig, ik ben aan het sparen voor de poezen outfit namelijkBullet NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:48:
[...]
Bij een gemiddelde missie haal je tussen de 10 en 20 k binnen...
Heb hetzelfde mee gemaakt uiteindelijk paar auto's en een leeg magazijn.. En 15 minuten verder had ik hem klem gereden! Korte nette met hem gemaakt.. Succes :-)-DUS- schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:36:
Ik kom niet door de eerste online missie heen joh... Voor dat ik bij die gast ben die de drugs heeft zit ie al in een auto. En dan krijg ik m niet niet meer te pakken...
ja ik keek ook even raar op.MartnK schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:21:
[...]
Je garage leeg!? Dat vind ik nog wel wat. Als mijn 20 auto's zomaar weg zouden zijn zou ik dat niet prettig vinden. Had je die auto's daadwerkelijk gekocht, of waren dat auto's die in de garage waren geglitched vorig jaar?
paar autos gekocht en een paar gejat op straat, maar wel verzekering en GPS ding erin gebouwd..
naja zal het toch niet meer terug krijgen, dus lig er niet wakker van.
jammer is het zeker wel
Haha dat had ik ook. Moest weer even aan de controls wennen en daardoor was die Dude al aan de andere kant van de map.-DUS- schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:36:
Ik kom niet door de eerste online missie heen joh... Voor dat ik bij die gast ben die de drugs heeft zit ie al in een auto. En dan krijg ik m niet niet meer te pakken...
Koste me al mijn kogels om hem te stoppen. Met drie lekkebAnden reed hij nog super goed.
Zonde van je geld. Voor de helft heb je precies dezelfde opties, maar dan veel mooier uitzicht en betere ligging.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:59:
Vandaag het $500k appartementje gekocht. Morgen hopelijk een fatsoenlijke auto erbij. Preorder geld nog steeds niet binnen, maar boeit niet zoveel
Vertel. Ik zoek nog een optrekje namelijkVerstekbakker schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:37:
[...]
Zonde van je geld. Voor de helft heb je precies dezelfde opties, maar dan veel mooier uitzicht en betere ligging.
https://www.youtube.com/watch?v=sawVteOr1nkDonstil schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:56:
[...]
Vertel. Ik zoek nog een optrekje namelijk
Niet mijn video, maar deze heb ik gekocht. Die van 253.000 is ook een fijne trouwens. Een paar video's op youtube kijken en dan weet je iets meer.
Tot de volgende update is het dus raadzaam om je turbo te verwijderen...
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Verwijderd
Is dit een issue bij Rockstar of kan dit aan mijn eigen instellingen liggen?
Verwijderd
Ik heb in de instellingen van mijn ipad de taal op engels gezet en toen deed hij het perfect.micmulder schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:54:
Ik krijg nog redelijk vaak de melding: "Connection lost due to unknown network error". Hebben hier nog meer mensen last van?
Verwijderd
Volgens mij hebben veel mensen dat, was bij de vorige launch de eerste week ook een probleem door de hoeveelheid mensen die proberen in te loggen.micmulder schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:54:
Ik krijg nog redelijk vaak de melding: "Connection lost due to unknown network error". Hebben hier nog meer mensen last van?
Is niet veel aan te doen (mits je NAT/DNS en kabel goed zijn) behalve vanuit een invite only session proberen.
Volgens Google ben ik hier niet alleen in dus zal support maar ff mailen.
Blijft klote dat je eerst je hele garage vol moet krijgen om weer aantal van die non-sellables weg te krijgen (zoals die paradise wagen en de 6x6).
Wat is daar klote aan? Meer klote dat ik stuk of 20 plekken te kort kom. Jij hebt blijkbaar plek om nog een auto neer te zetten en als je garage vol is heb je non sellables auto's dus inwisselen.SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:28:
Aantal auto's hebben andere spawn gekregen dan op de vorige versie, ben nu met geluk pas 1x de Deejay XL tegengekomen (meteen meegenomen), maar ik moet nog steeds die benefactor dubsta vinden.
Blijft klote dat je eerst je hele garage vol moet krijgen om weer aantal van die non-sellables weg te krijgen (zoals die paradise wagen en de 6x6).
Verwijderd
Waarom zou je de 6x6 weg willen doen? Dat is de meeste briljante PC Hoofdtractor aller tijdenSinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:28:
Aantal auto's hebben andere spawn gekregen dan op de vorige versie, ben nu met geluk pas 1x de Deejay XL tegengekomen (meteen meegenomen), maar ik moet nog steeds die benefactor dubsta vinden.
Dat is selectief zijn met de auto's én 2 characters hebben met elk 20 spotsPannekoek81 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:33:
Wat is daar klote aan? Meer klote dat ik stuk of 20 plekken te kort kom. Jij hebt blijkbaar plek om nog een auto neer te zetten en als je garage vol is heb je non sellables auto's dus inwisselen.
Rampenbak, heb liever een Mesa of Deejay, als ik de dubsta gevonden heb, gaat die 6x6 eruit.Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:35:
Waarom zou je de 6x6 weg willen doen? Dat is de meeste briljante PC Hoofdtractor aller tijden
Als die karakters dan sleutels van de garage aan elkaar kunnen geven zou dat ideaal zijn. Selectief ben ik ook. Moet wel, anders was mijn tekort hoger geweest.SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:44:
[...]
Dat is selectief zijn met de auto's én 2 characters hebben met elk 20 spots
Verwijderd
http://farm4.staticflickr...81088035_ba50b38519_o.jpg
Ik heb een link gemaakt van de map (met Online rare car spawn locations), omdat hij wel erg groot is en het geen goede thumbnail is
[ Voor 50% gewijzigd door Gropah op 22-11-2014 11:27 ]
3ds fc: 4270-0926-7440
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.