PSN: fonsmeister
Op de mini map hebben die de kleur van je eigen crew.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:11:
Wel lastig om in alle hectiek te zien wie je maatjes zijn.... Dat uniform van de politie is toch wel handig/herkenbaar.
Het schijnt dat je auto's kan stelen en verkopen. Iemand een idee waar ik ze kan verkopen?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
L + r joystick indrukken.Roshnak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:23:
Hoe doe je eigenlijk die gestures, zoals je middelvinger enzo opsteken?
Je kan die gesture zelf kiezen/aanpassen.
Ik doe zelf voor de zekerheid altijd Quit GTA Online ( Druk op start en dan naar tabje online gaan)Draakje5 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:23:
Iemand een idee hoe ik save, of saved online zich automatisch met de cloud en is saven niet nodig?
En voor de lui die bang zijn alles te verliezen wanneer je de game uitgaat. Niet gelijk de PS button indrukken en vanuit de online mode alles uitzetten. Eerst switchen naar bijvoorbeeld franklin, of trevor in de single player, dan uitzetten.
Bij mij werkt dat!
[ Voor 52% gewijzigd door ScreamGT op 04-10-2013 16:25 ]
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
deze zitten er nog niet in. Die komen later pasScreamGT schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:24:
Iemand al een heist online uitgevoerd? Niet een benzine station... maar een echte met vrienden! Zoja, hoe start je deze?
En voor de lui die bang zijn alles te verliezen wanneer je de game uitgaat. Niet gelijk de PS button indrukken en vanuit de online mode alles uitzetten. Eerst switchen naar bijvoorbeeld franklin, of trevor in de single player, dan uitzetten.
Bij mij werkt dat!
Heists zijn nog niet geactiveerd / beschikbaar.ScreamGT schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:24:
Iemand al een heist online uitgevoerd? Niet een benzine station... maar een echte met vrienden! Zoja, hoe start je deze?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ook dat werkt niet altijd, als je 'switched' of 'Go offline (quit online)', geeft de game wel aan te saven, maar als cloud/service plat ligt op dat moment, krijg je geen foutmelding maar verlies je wel je progressie.ScreamGT schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:24:
Bij mij werkt dat!
Zo ben ik m'n getunede prius kwijtgeraakt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En terecht een prius hoor je niet te tunenSinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:47:
[...]
Ook dat werkt niet altijd, als je 'switched' of 'Go offline (quit online)', geeft de game wel aan te saven, maar als cloud/service plat ligt op dat moment, krijg je geen foutmelding maar verlies je wel je progressie.
Zo ben ik m'n getunede prius kwijtgeraakt
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
jupJeroenvde89 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:18:
[...]
OT:
mdewals. Die naam ken ik ergens van. Toevallig een Tukker?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je auto alleen voor jezelf toegangkelijk maken.gise schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:58:
Zit er weer in, hoe zorg je ervoor dat anderen je auto niet kunnen jatten?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik had dus precies hetzelfde....marijnvtg schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:10:
Ik vanochtend op PS3 even geprobeerd, kreeg de intro en kon de race tegen Lamar doen, daarna was 't foute boel.
Echter, wat ik vreemder vind. Ik had eergister een char aangemaakt. De char die ik vanochtend voorgeschoteld kreeg was een soort Miley Cyrus achtig persoon met knalrode gehoorbeschermers... Is dat vaag of hoort dat zo? Is iig niet de char die ik eerder aagemaakt had.
Kale gozer met verwijfde uiterlijk en knalrode gehoorbeschermers....
Dit was niet de droid die ik zocht.
Maar goed dus ik online mode quitten, om een nieuwe char aan te maken.
Nee hoor de cloud was weer unavailable... 8 x opnieuw geprobeerd.
Nou mooi niet dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Ienni1983 op 04-10-2013 17:12 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Hij was best mooiservival7 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:53:
En terecht een prius hoor je niet te tunen
[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2013 17:08 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een garage kopen onder andere.gise schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:05:
maar waar kan ik dat vinden in het menu?
Maar mensen op de 360 zonder patch moeten dan nog maar snel gaan farmen dan
I served in a company of heroes.
Thanks, gevonden!SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:07:
Select of < inhouden, in dat menu is het in te stellen.
Wacht 30 seconden voordat je de update bevestigd/start. Dan download hij hem wel.
Indien je freeze hebt, houdt de aan/uit knop in totdat de PS3 afsluit. Trek NIET de stekker er uit
Er zijn nog 3 van zulke missies, gok dat ze heel 'replay' uit co-op missies halen.Vuvuzela schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:16:
Er is geen changelog van die patch maar als ik het goed begrijp kan je nu niet meer elke paar minuten die violent duct missie herhalen. Zou opzich wel beter zijn als je dat maar eens per uur kan doen.
Maar mensen op de 360 zonder patch moeten dan nog maar snel gaan farmen dan
Wel jammer, speel met iemand via Xbox ook enkel co-ops, maar als de missie is afgelopen, kan je enkel replay doen, of je moet 'competative' missies gaan doen. Dus elke keer weer terug naar freeroam, nieuwe missie opvragen en weer opnieuw inviten.
Beetje 'gebaar' naar de co-op spelers is er niet echt.
eindelijk met de tuturial bezig
Ah, oeps.dutchgio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
Volgens mij joinde ik jou net, alleen had je niet door dat ik 'van de crew' ben. Je reed hard weg en begon te schieten.
Ik had een oranje auto
* Zorian had een erg lekkere killstreak en ruzie met mensen net.
Had ineens een sms'je van een unknown number met dat ik met de verkeerde mensen liep te rotzooien en pats, een bounty van 7k op mijn hoofd.
Helaas voor mijn bountyhunters maaide ik er eerst 7 neer en blies ik van 1 van hun de persoonlijke auto op door op de tankdop te mikken, daarbij 3 mensen meenemend in de ontploffing.
Kreeg toen alleen wel meteen een systeemmelding dat ik heel gauw moet kappen daarmee voor ik een 'bad sport' ben.
Heb trouwens alweer een bounty op me, dit maal van 10k. Heb mezelf maar even in mijn garage verschanst.
[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 04-10-2013 17:34 ]
Was waarschijnlijk met mij, ik heb violent duct daarstraks 2,5 uur gespeeld met meerdere tweakers.ricjuh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
ik ben toen uitgenodigd via quick job op de telefoon. Ik was toen lvl 7. Paar keer achter elkaar gedaan. 80k winst en nu lvl 10
Mooi 400k aan over gehouden en van level 17 ofzo naar 25
Als je deze kan spelen (is een missie van Gerald), doe je natuurlijk eerst je crew members inviten

I am RubbeR, You are Glue
Na 24 uur ingame overleven krijg je zelf die bounty toch?Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:31:
[...]
Heb trouwens alweer een bounty op me, dit maal van 10k. Heb mezelf maar even in mijn garage verschanst.
Betalen als je doodgaat in DM is gefixt blijkbaar. Doet R* dan toch wel weer goed.
Dit geld ook voor survival mag ik hopen ?Vuvuzela schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:41:
[...]
Na 24 uur ingame overleven krijg je zelf die bounty toch?
Betalen als je doodgaat in DM is gefixt blijkbaar. Doet R* dan toch wel weer goed.

Als je in GTAO een 'bad sport' bent krijgt je character deze cap voor 2 dagen en kun je niet met je friends spelen.
http://gtaforums.com/topi...a-bad-sport-look-at-this/
Dunno ik lees het op gtaforums.. er is nog geen changelog van de update. En zelf nog niet getest, sowieso de deathmatches vermeden om die reden. Races brengt sowieso meer op en zijn imo leuker.RubbeR01 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:45:
[...]
Dit geld ook voor survival mag ik hopen ?
ingame 24uur wachten. En probeer de range rover in te leveren 9k en oud model 8.7kDraakje5 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:56:
Had 1 auto ingeleverd bij de ls customs, wil ik r nog een inleveren, zeggen ze dat ze niks meer willen ..
Stom btw dat je geen auto kan sellen die geen schade heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 04-10-2013 17:59 ]
koop in een store die je kan overvallen eens die artikelen die je kan kopen. Deze komen in je inventory en als je ze gebruikt (tijdens een missie) krijg je er health voor terug !
Ik doe momenteel alleen via Online>Friends>Join Game
Jammer. Merkte overigens de afgelopen dagen dat ik evengoed bij crew members terecht kwam (rode cirkel om player dot).ScreamGT schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:05:
Nee, blijkbaar werkt het crew member only gebeuren nog niet. Ook als je crew members wilt joinen lukt dit niet.
Ik doe momenteel alleen via Online>Friends>Join Game
Dat was ook met mijRubbeR01 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:36:
[...]
Was waarschijnlijk met mij, ik heb violent duct daarstraks 2,5 uur gespeeld met meerdere tweakers.
Mooi 400k aan over gehouden en van level 17 ofzo naar 25![]()
Als je deze kan spelen (is een missie van Gerald), doe je natuurlijk eerst je crew members inviten
Ging lekker vanmiddag
Blij dat het nu EINDELIJK werkt.
Is er dan nog een manier om terug te gaan naar de normale game ? ik zet nu steeds de xbox uit of ga naar het home screen maar daarna moet eerst de singleplayer weer opstarten voordat ik nogmaals online kan proberen, maar ik hoop dat dit toch sneller kan ?
Verwijderd
Juig maar niet te vroeg, bij mij werkte hij vanmiddag ook maar nu al de hele tijd niet meer. Telkens als ik een session wil joinen start hij zelf een en ben ik in mijn eentje.LuukwaHD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:20:
Eerste race gehad, heel nice.
Blij dat het nu EINDELIJK werkt.
Ik denk dat je gewoon wat langer moet wachten, het kan nu eenmaal vrij lang duren af en toe, en dan spreek ik over makkelijk 5 minuten.rg-mohwa schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:22:
ik blijf steeds hangen in 'waiting for players'
Is er dan nog een manier om terug te gaan naar de normale game ? ik zet nu steeds de xbox uit of ga naar het home screen maar daarna moet eerst de singleplayer weer opstarten voordat ik nogmaals online kan proberen, maar ik hoop dat dit toch sneller kan ?
Verwijderd
Verwijderd
Auto's kun je verkopen bij Los Santos Customs.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:28:
Wat is de snelste/makkelijkste manier om geld te verdienen? En waar kun je autos verkopen?
Wat een toeval. Ik ookRubbeR01 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:36:
[...]
Was waarschijnlijk met mij, ik heb violent duct daarstraks 2,5 uur gespeeld met meerdere tweakers.
Xbox Live: Ofthewell NL
Zonder me savegame kwijt te raken?
[ Voor 1% gewijzigd door martijntjuhh op 04-10-2013 19:03 . Reden: typo ]
Het is bedoening, niet bedoeling
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Daarna een nieuwe char willen maken en zijn de rockstar cloud servers weer eens offline.
Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd
Je moet even wachten met OK (X) drukken en daarnaar werkt het wel.
Xboxkoekjeh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:11:
Bij mij gaat hij naar waiting for players dan lijkt hij het te doen maar dan komt mijn character weer in de blauwe circel terecht en herhaald de scene zich en blijft hij lopen op waiting for players..
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
gebeurd bij mij ookkoekjeh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:36:
Bij mij gaat hij naar waiting for players dan lijkt hij het te doen maar dan komt mijn character weer in de blauwe circel terecht en herhaald de scene zich en blijft hij lopen op waiting for players..
[ Voor 43% gewijzigd door jeffreygek1 op 04-10-2013 19:38 ]
Verwijderd
Ik zat even met jou in een session, ik had nog geen wapens en geen geld en zag dat jij bezig was een winkel te overvallen. Ik probeerde je toen neer te slaan maar toen schoot jij mij neerZorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:37:
Mochten er nog mensen jobs willen doen, mijn PSN is Zulake1.Money has to be made.
Verwijderd
Had ik gister bij die 8 track op het vliegveld 48.102Thomasx4 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:29:
No shit guys! Sta op global nummer 1 bij een race. Was net te laat met een foto maken, kijk zo of het nog kan
.
Oh was jij dat.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:40:
[...]
Ik zat even met jou in een session, ik had nog geen wapens en geen geld en zag dat jij bezig was een winkel te overvallen. Ik probeerde je toen neer te slaan maar toen schoot jij mij neer
Wel een strakke actie trouwens.
Verwijderd
Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:21:
[...]
Oh was jij dat.Ja ik let niet op namen als ik een winkel overval, sorry.
![]()
Wel een strakke actie trouwens.
Nu werkt het trouwens weer niet, elke keer als ik een sessie wil joinen creëert hij er zelf een.
Jep zelfde hier op XBOX.koekjeh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:11:
3ds fc: 4270-0926-7440
Im notorious
Verwijderd
Ik heb deze ook een paar keer met jou en andere members gespeeld inderdaadRubbeR01 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:36:
[...]
Wel vaag dat ik net in passive mode in mijn auto aangereden werd en daarna doodgeschoten. Lekker nuttig. En damn ! Wat wil ik graag een optie om zonder fransozen te spelen. Wat een irriant taaltje is dat toch !
Hier helaas voor de derde keer mn character verdwenen
Die ene, met die snor
Ow ik zie het al EHAHAHA bedankt.
[ Voor 70% gewijzigd door OptiBenz1 op 04-10-2013 21:52 ]
Ik win aan het einde 20k(!), maar toch heb ik 'slechts' 23k overall. Wut? Where did the money go?
Of kwam dat omdat ik dood ging tijdens de survival? Dan zijn het wel belachelijke bedragen als je dood gaat zeg.
Kreeg ik ook. Maar rockstar heeft inmiddels een 'retry' knop toegevoegd, wat bij mij werkte om wel in een session te komen.Unigo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:42:
Bleh, gisteren en vanmiddag probleemloos kunnen spelen, nu weer een error dat de cloud servers unavailable zijn(ps3)
Mooie robbery gedaan met dlvr-ennogiets, waarna we wat cops en andere spelers afknalden..
Zojuist voor het eerst die ene drugsmissie gedaan die lekker veel oplevert. Ondanks dat ik niet ben gestorven ben ik overall toch 2k armer, geld van de missie meegerekend.

Hij bedoelt de retry om de cloud servers te proberen te rejoinen.Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:09:
Die retry/replay knoppen zijn altijd geblokkeerd hoor Dutchgio. Je kan ze niet selecteren.
Zojuist voor het eerst die ene drugsmissie gedaan die lekker veel oplevert. Ondanks dat ik niet ben gestorven ben ik overall toch 2k armer, geld van de missie meegerekend.Ik snap dit niet.
http://raptr.com/Doppert/about
Ah die. Die is inderdaad random, soms is hij er wel en soms niet.Ienni1983 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:09:
[...]
Hij bedoelt de retry om de cloud servers te proberen te rejoinen.
Ik heb dat probleem met snapmatic ook steeds. Bij mij werkt het om de kabel van mijn lan eruit te trekken. Dan werkt snapmatic wel. Misschien ook bij jouDoppert schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:10:
Die retry knop (vd cloud) is niet toegevoegd, die is volgens mijn random. Op de lauchdag een paar keer de retry knop gezien daarna weer niet en vandaag weer wel. Ook de keuze opties zijn dan greyed out en dan weer niet. Heb btw nog niet online kunnen spelen. Steeds een timeout bij het verbinden naar een online game (360). Ook heeft de bawsac en de snapmatic nog nooit gewerkt bij mij. Het is nu zelfs zo gek dat ik een missie met franklin niet kan doen omdat ik geen foto's kan makenIs wel mogelijk geweest maar ook de keuze dat je de camera wel kunt gebruiken nadat ie geen verbinding met de server kreeg is volledig random
Ik had m nog niet eerder gezien, dus nam aan dat het bij de patch in zat. My bad.Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:12:
[...]
Ah die. Die is inderdaad random, soms is hij er wel en soms niet.
Doe problemen hierboven komen zeker alleen voor bij xbox gebruikers?
Op ps3 draait ie na de patch van vandaag redelijk stabiel. Characters worden opgeslagen en het lijkt nu zo goed als altijd mogelijk om een in een sessie te komen.
Wel veel lagg en af en toe een massale time-out wat alle spelers in de sessie kickt, maar mijn voortgang niet stopt.
Verwijderd
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.