Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-10 15:19
Hier helaas ook regelmatig de melding dat de servers down zijn.
Vanmiddag constant online geweest zonder problemen, maar nu lijkt het erger te worden.
Heb zelfs al gemerkt dat crew members van de sessie worden gekickt, en soms niet kunnen joinen in een missie.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rally is wel dikke lol zeg. Elke keer gokken wanneer je codriver een richting aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, net een missie waarbij we met zn 2en een auto moesten jatten.... Alleen dacht ik dat het erom ging wie het eerst zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:53

Zorian

What the fox?

Doei doei character! Dag 80k! Dag huis van 200k met 6-car garage! Dag level 20!

Wat DOEN ze daar toch joh? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:41:
Doei doei character! Dag 80k! Dag huis van 200k met 6-car garage! Dag level 20!

Wat DOEN ze daar toch joh? :(
Hun best om het te fixen?

Althans dat mag ik hopen.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ienni1983 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:44:
[...]

Hun best om het te fixen?

Althans dat mag ik hopen.
Ik merk het ja. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Doppert schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:10:
Die retry knop (vd cloud) is niet toegevoegd, die is volgens mijn random. Op de lauchdag een paar keer de retry knop gezien daarna weer niet en vandaag weer wel. Ook de keuze opties zijn dan greyed out en dan weer niet. Heb btw nog niet online kunnen spelen. Steeds een timeout bij het verbinden naar een online game (360). Ook heeft de bawsac en de snapmatic nog nooit gewerkt bij mij. Het is nu zelfs zo gek dat ik een missie met franklin niet kan doen omdat ik geen foto's kan maken :S Is wel mogelijk geweest maar ook de keuze dat je de camera wel kunt gebruiken nadat ie geen verbinding met de server kreeg is volledig random :S
Die knop is niet random. Wat ik doe:
Ik ga eerst naar singleplayer, zodra je daar in zit ga je naar start en dan naar de laatste drie tabbladen: Friends - Snapmatic en nog een. Als je daar de melding krijgt dat de Rockstar game services offline (niet bereikbaar) zijn zul je ook GTA Online niet kunnen bereiken en heb je GEEN retry knop.

Je kan dan blijven togglen tussen die tabs totdat je ze wel kan bereiken, op dat moment ga je pas proberen om online te joinen, waarschijnlijk krijg je dan alsnog de melding dat de cloud servers offline (niet bereikbaar) zijn. Dan krijg je WEL de retry knop, daar kan je op blijven bashem totdat je erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer feest bij Rockstar Games. Character weer eens verdwenen. Nu eens NIET een nieuwe maken. Mijn god zeg. Iets zegt me dat er gratis DLC aankomt voor ons allemaal. Dat mag ook wel!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:32

Vuvuzela

My spire is forming

rot voor je :X In het begin niet zo erg maar nu toch te ver gekomen om zomaar opnieuw te beginnen. Geld wat je op de bank had ben je met geluk niet kwijt maar staat bij de lege vakken @ character selection.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Vuvuzela schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:55:
[...]

rot voor je :X In het begin niet zo erg maar nu toch te ver gekomen om zomaar opnieuw te beginnen. Geld wat je op de bank had ben je met geluk niet kwijt maar staat bij de lege vakken @ character selection.
Alles staat op 0 zo te zien. :( Baal echt verschrikkelijk hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-10 15:43
Hoe maak je een nieuw character aan? (XBOX360) Ik kom maar niet door die "Fetching players" heen. Blijf wel 15 minuten wachten, pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:57:
[...]

Gisteren stond het bij mij ook op 0 , maar vandaag was het geld op de bank weer terug dus er is hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:57:
[...]

Dat is zeker balen. Vandaag ook eindelijk wat missies kunnen doen met mede-tweakers. In het begin wat geld kwijt geraakt maar gelukkig niet zoveel. Ik wacht maar even tot morgen om het weer te proberen. Heb toch al niet zo veel tijd om te gamen en als je dan zo je voortgang kwijtraakt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
ik heb me ingeschreven voor de tweakers crew, geen idee of ik er ook in zit.
Naam is Criskelo (xbox 360) als iemand wilt spelen oid.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Thenotorious schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:01:
ik heb me ingeschreven voor de tweakers crew, geen idee of ik er ook in zit.
Naam is Criskelo (xbox 360) als iemand wilt spelen oid.
Op de social club pagina van de crew kan je de lijst met members zien door op het aantal te klikken. Momenteel 220 in crew 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
* 221. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door gise op 04-10-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonichero
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-06 00:05
Heb ook maar even de crew gejoind.
Heb een headset dus word hopelijk lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

Net een beetje kunnen spelen maar ik vond het maar onduidelijk.
Ik wil gewoon racen maar er is dus geen loby-structuur zoals in GTA IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

De cloudservers doen het weer, maar mijn geld is doodleuk gereset naar 4k en het lijkt erop dat ik mijn character echt kwijt ben. Bah.
Weet niet of ik nu nog wel zin heb in dit spel, dit verstiert het verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:16:
De cloudservers doen het weer, maar mijn geld is doodleuk gereset naar 4k en het lijkt erop dat ik mijn character echt kwijt ben. Bah.
Weet niet of ik nu nog wel zin heb in dit spel, dit verstiert het verschrikkelijk.
Wacht even tot morgen. Als het er dan nog niet op staat kun je een ticket aanmaken op Rockstar Support. Die kunnen je wellicht helpen. Je zal niet de enige zijn die die overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:22:
[...]

Wacht even tot morgen. Als het er dan nog niet op staat kun je een ticket aanmaken op Rockstar Support. Die kunnen je wellicht helpen. Je zal niet de enige zijn die die overkomt.
Ik ga nu inderdaad niks meer doen, ben zeer pissig hierom. Kijk morgen wel weer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag beetje gekloot met GTA V:O

wat mij opvalt is dat de meeste spelers je het licht niet in je ogen gunnen....letterlijk.....
vlieg je een beetje met je heli door de lucht. zie je opeens een lichtpuntje op je afkomen dat steeds groter word en boem....heli ontploft. of als je dood word gemaakt door een mede speler hij je de hele tijd blijft killen.

wat mij wel vandaag per ongeluk gebeurde. ik heb een player vermoord met de rotors van mijn heli. probeerde hem op te pikken omdat hij een degelijk probleem had met de cops. dus ik denk och wees eens vriendelijk en help hem. krijg ik last van turbulentie en zie opeens een rood vlek....dat was de speler dus..... achteraf was hij niet zo blij en jaagde hij mij de hele stad door......jeej....

prijzen voor appartments zijn wel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je tweakers joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:57
Kun je pas vanaf een bepaald level porperty kopen oid?
Ik zie nl nog geen koopmogelijkheden op de map staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15
Draakje5 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:38:
Kun je pas vanaf een bepaald level porperty kopen oid?
Ik zie nl nog geen koopmogelijkheden op de map staan.
Ik wel.
Dat komt vanzelf, level 5 ofzo, alleen heb je er het geld niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:30:
wat mij opvalt is dat de meeste spelers je het licht niet in je ogen gunnen....letterlijk.....
Jup, gros vind het leuk gewoon alles te killen wat in je buurt komt.

Ik was even met l1nt op de server, 1 of andere gast killed mij 2 keer (/wave 10k). Vervolgens wil hij voor de 3rde keer killen, gooi ik granaat en blaas z'n auto op. Krijg ik een bad sport mark omdat ik een personal car opblaas :/

Uiteindelijk timeout, van m'n 160k nu maar 32k over.

Het is best retarted dat van een missie payout 10k is, maar elke dood 2k kost. Plus ammo, grote kans dat je nog verliest draait op een missie ook :/

En continue timeouts, nog even en ik ga weer APB spelen. Dat zijn in iedergeval stabiele servers.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2013 23:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat lekker met besluitloos (tweakerscrew 2) beetje aan te kloten met verschillende races, missies. Na het voten voor een andere race blijft die weer hangen. Zie wel de tabbladen van de lobby staan maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:50

Player1S

Probably out in the dark

Net weer tijd zitten spelen. oa met Karremania en nesto???

Op gegeven moment beetje rondcruisen met Karremania, winkel overvallen samen, tikt hij/zij mij per ongeluk dood :D
Ik spawn wat verderop en hij/zij de politie op t dak. Ik terug naar die winkel zie ik dit (zelf niet wanted)

Stap ik daarna alleen in de gestolen auto dus meteen wanted. Politie neerknallen, politie auto gejat. Karremania had toen even geen zin om mee te rijden. :+

later met Karremania en Nesto een missie gedaan. Ik was niet al te nuttig maar uiteindelijk wel alle drie 10.000 rijker d:)b

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Blijf het toch nog spannend vinden of het spel wel online goed saved.. maargoed, zien we morgen wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nu een vrij makkelijke missie aan het grinden, 9k per keer. Zit al op de 100k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:57:
Amerika is ook wakker nu. Nu is er helemaal geen beginnen meer aan....
Hoezo?
In amerika is het nu 18:00 uur, zijn allang wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thomasx4 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:52:
Nu een vrij makkelijke missie aan het grinden, 9k per keer. Zit al op de 100k :D
Mag ik een naam? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Ik wil ook wel joinen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik wil eerst mijn level 20 character terug. Maar dat bekijk ik morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier sinds vanavond grote problemen!

Gisteren nog single player gespeeld want ik kwam er online niet op.
Moest ik net een update instaleren. Na het instaleren van deze inmiddels 2e update loopt het spel vast bij het laadscherm. en loopt vervolgens heel mijn ps3 vast...

keer op keer op keer... ben n uur bezig geweest maar kom niet verder!

Een grote frustratie!!!

Wie heeft dit nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:49:
Net weer tijd zitten spelen. oa met Karremania en nesto???

Op gegeven moment beetje rondcruisen met Karremania, winkel overvallen samen, tikt hij/zij mij per ongeluk dood :D
Ik wilde reloaden ;(
Nesto is neut3 dan neem ik aan? (ik ben karremania).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Uit nieuwsgierigheid toch gekeken, nog steeds geen character. :/ Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:50

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:15:
[...]

Ik wilde reloaden ;(
Nesto is neut3 dan neem ik aan? (ik ben karremania).
Ja neut3

Geeft niks. Dacht al dat het een foutje was. Hebt genoeg kansen gehad om me eerder te killen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hoe kan je een nieuwe auto krijgen van die mort Insurance? Heb dat telefoonnummer niet in m'n telefoon staan en kan ook niet vinden op eyefind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Ook de Tweakscrew 2 maar gejoined. Dit weekend maar eens zien of GTA Online wat is :D

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Nou ik heb met maar even online gespeeld.

Komt er een gozer op een motor aan gereden..... begint me te schieten met een automatische wapen...

Shotgun erbij gepakt en hem maar even van zijn motor af gereden.... had die maar iets van 100 dollar op zak.... paupermannetje :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

Violent duct - beschikbaar vanaf level 15.

Helaas heeft Rockstar ook deze missie gepatched, het schijnt dat je na de update nog maar 3000 krijgt ipv 9000 per keer, daarnaast is hij ook niet meer keer op keer te spelen. Ik maak er nu dus nog even dankbaar gebruik van, op de Xbox dan :+

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Shoarma kip schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:55:
[...]

Violent duct - beschikbaar vanaf level 15.

Helaas heeft Rockstar ook deze missie gepatched, het schijnt dat je na de update nog maar 3000 krijgt ipv 9000 per keer, daarnaast is hij ook niet meer keer op keer te spelen. Ik maak er nu dus nog even dankbaar gebruik van, op de Xbox dan :+
Ah, die missie. Gaf mij 9k, de replay is sowieso disabled bij alle missies.
Heb overigens maar een ticket gestuurd naar Social Club. Wil mijn character terug. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nu wel weer bizar erg geworden, continue times (zelfs hangen op 'quitting session') en 3/4x map opnieuw laden als je een missie wil joinen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Zorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:56:
[...]
...
Wil mijn character terug. ;(
haha shit ik start gta online op en kom ook in een leeg character selecht scherm. En $0 op de bank. fffuuu 100% driving + 130k weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Vuvuzela schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:14:
[...]

haha shit ik start gta online op en kom ook in een leeg character selecht scherm. En $0 op de bank. fffuuu 100% driving + 130k weg.
Join the club. Ik had inderdaad ook 90% driving, 80% shooting en 70% stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Heel veel geld uitgegeven aan een auto en ge-tuned, is ie spontaan verdwenen :'(. Jaa ik heb insurance en tracker etc gekocht

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ah na de 1e lamar race toch 90% van m'n geld terug.

Online doet t verder prima nu.. behalve dat elke avond alles gereset wordt ofzo :x

[ Voor 50% gewijzigd door Vuvuzela op 05-10-2013 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice :)

Iedereen die nu speelt moet gewoon rekening houden met het feit dat je alles weer kan verliezen. Nogmaals , ze hadden dit als beta moeten uitbrengen voor de grote release en je moet dit ook niet anders zien dan dat. Mensen die nu zeuren bij Rockstar om hun character .. I dunno ... Laat ze maar werken aan verbetering.

Natuurlijk vind ik het jammer dat mijn character al 2 x verdwenen is , maar de mensen die het hardste schreeuwen zijn meestal types die zo veel mogelijk voorsprong willen nemen op de mensen die niet kunnen spelen.

Een optie om de tutorial over te slaan zou ik wel heel erg waarderen , want dat wordt behoorlijk saai ondertussen :+

Edit : ook Obama bemoeit zich er mee dus gaat helemaal goed komen ;)

http://youtu.be/Qj6fOwMZYVI

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 05-10-2013 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Voor Michel en Pa4jv
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0197/36FAIOJl60yQ8hRkatmY9A/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-09 12:03
Ik heb vandaag voor het eerst ff goed kunnen gamen!
Maar probleem van het verliezen van character blijft.

Hebben hier meer mensen de melding dat een job niet gedownload kon worden?

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:46

Phydomir

Dennis

Ach, dat is in ieder geval iets. Ik kom maar niet voorbij het "Waiting for players" scherm om de 1e missie te laden. Blijft daar continu op hangen. Als het goed is moet de patch dat oplossen. Wel vreemd dat mensen uit mijn friendlist wel gewoon online komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Nou.. het waiting for players verhaal tot aan vandaag gehad en dus nooit wat van online gezien nog..

Mijn fix: even system cache clearen en ik kwam verder dan het waiting for players scherm

http://support.xbox.com/n...-setup/clear-system-cache

[ Voor 10% gewijzigd door R3NSE op 05-10-2013 08:31 ]

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het lukte gisteren wel ik heb twee missies gespeeld en toen kwam de free roam met wat andere spelers, werd ik. Meteen afgeknald...daarna maar gestopt. At wel een nadeel is als je de kaart wil activeren en je zit in een auto dan blijf je maar doorrijden ziet er heel vreemd uit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik neem aan dat de SP op geen enkele wijze met de MP verbonden is? Het kost me echt enorme moeite om verder te gaan met de SP. Misschien dat ik de MP wel boeiend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Zoh net ff aangemeld in het Tweaker crewke

Nu eventjes levellen, als mensen nu mid missie niet leaved ging de autos verzamelen iets sneller :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:57
Klinkt alsof 't allemaal dus nog steeds voor geen meter werkt :(

Straks nog maar eens proberen of ik nu wél die tutorial kan starten en niet blijf hangen in dat "switch scherm" en anders na 't weekend maar weer :r

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.whatculture.com/wp-content/uploads/2013/09/GTA-V-j.jpg
Dit schermpje dus...

[ Voor 25% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-10-2013 09:19 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Het siert ze dat ze snel antwoorden, alleen kan ik vrij weinig met het antwoord. :/
Hello,

Thank you for contacting R* support.

We deeply apologize for the inconvenience you are experiencing while playing GTA: Online. This is likely due to the Cloud Servers error messages described in...
http://support.rockstarga...ch-Status-Latest-Updates-

The latest title update for GTA Online is live for PlayStation 3. We're working to have this up for Xbox 360 as soon as possible today.

Please subscribe to this article to receive an automatic email notification whenever there are updates.As new issues are identified, we will be continuing to keep that article and our entire knowledge base up to date.

Please keep in mind there's no additional information for us to provide to you outside of what is in the article given.

Best Regards,
Brad P.
Mijn karakter is nog steeds pleite, het lijkt erop dat ze hem permanent wissen en niet tijdelijk ofzo. :'(
Ben meteen klaar met dit spel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zit hem meer in de cloud service. Die zijn down namelijk. Hopelijk hebben ze daar een update voor. Zo niet, dan beginnen we allemaal op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

The Outlaw schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:23:
Het zit hem meer in de cloud service. Die zijn down namelijk. Hopelijk hebben ze daar een update voor. Zo niet, dan beginnen we allemaal op 0
De cloud lijkt up hier, alles werkt vlotjes en soepeltjes. Alleen gaat er iets mis met saven. Wel apart, het ging 3 dagen lang aan 1 stuk perfect en toen ineens, poef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, ook vervelend... Wil je iemand helpen door wat politie af te knallen, knalt diegene jou af.... Zal ik niet nogmaals doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Schiet dus ook niet op zo te lezen. Ik twijfel steeds harder om de game maar gewoon op marktplaats te gooien nu ik er nog wat voor kan vangen. En dat met nog maar 25% SP op de teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:24:
[...]

De cloud lijkt up hier, alles werkt vlotjes en soepeltjes. Alleen gaat er iets mis met saven. Wel apart, het ging 3 dagen lang aan 1 stuk perfect en toen ineens, poef.
Heb je je account terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:57
bram1984 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:26:
Schiet dus ook niet op zo te lezen. Ik twijfel steeds harder om de game maar gewoon op marktplaats te gooien nu ik er nog wat voor kan vangen. En dat met nog maar 25% SP op de teller.
Dat gaat mij dan weer net iets te ver. Heb me prima vermaakt met de singleplayer, baal alleen van 't feit dat na de story mode je wel echt tegen een muur van verveling aanloopt. Er is dan, behalve je 100%, m.i. té weinig meer te doen. Maar om 'm nou meteen op MP te gooien gaat me dan weer te ver :p

True, deze issues zijn wat mij betreft niet echt release related meer (daar verwacht ik wat problemen met verbindingen, en ongepatchte glitches), maar ik neem toch aan dat binnen een week, max. 2 weken eigenlijk alles toch wel is opgelost...

Althans, dat in ieder geval iedereen op z'n minst gewoon online kan spelen en z'n character niet verliest als je je console uit zet :X

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Neen, karakter is nog steeds pleite en mijn geld staat op $0. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik gisteren bijna de hele dag gewoon heb kunnen spelen. Heb 1 keer een timeout gehad, maar dat zou ook nog wel eens UPC geweest kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb gisteravond ook de hele tijd online kunnen spelen, vrienden van mij konden echter niet connecten met de rockstart servers. Ik dacht net, ff testen als mijn profiel vanmorgen nog werkt.

Zet de Xbox dus aan, begint hij tijdens het starten een nieuwe patch te downloaden (wederom 59Mb) en daarna maakt hij heel snel en soepel contact met de servers. Mijn profiel is gewoon "goed" en ik kan direct beginnen met gamen...

Het lijkt er dus op dat de X360 nu de patch dus ook heeft gekregen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 15:24

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben gelukkig mijn Character ditmaal niet kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen zin om weer helemaal over nieuw te beginnen. Heb mijn geld nog en de naam van mijn clan staat nog in mijn online character vermeld. Zie alleen geen poppetje. Ik vrees het ergste, alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Leuk steeds dezelfde missies van gerald not.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

green-tea schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:20:
Leuk steeds dezelfde missies van gerald not.
Even doorbijten, elk level dat je stijgt krijg je nieuwe missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Net een scooter race gedaan met een tweaker :P
Wel geinig. Helaas verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 22:59
Shit wordt ik eruit gegooit omdat er een update is. Hopelijk niks kwijt...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:50
Ik ben niets kwijt na de update, maar kon wel nog eenmalig mijn personage aanpassen als ik dat wilde. Nu hopen dat het goed stabiel loopt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Update voor X360 ondertussen?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Dus mocht je je character willen veranderen kun je de titel update verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je dan de optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:50
Ja, maar wel te vroeg gejuigd...na even te hebben rondgelopen kreeg ik een time-out en kan er niet meer in.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Sorry, gemist. Zie de Twitter van Rockstargames nu ook :) Thanks

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Damn, ik heb een bounty van 9K op me kop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Social club is geupdate! geen Max Payne 3 meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Hoe zet je een bou ty op iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Via Lester

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag ik mij ook af. Ik kon Lester gisteren bellen. maar toen ik een Bounty op iemand wilde zetten gaf hij aan dat niemand ingame was omdat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:21:
Het siert ze dat ze snel antwoorden, alleen kan ik vrij weinig met het antwoord. :/

[...]

Mijn karakter is nog steeds pleite, het lijkt erop dat ze hem permanent wissen en niet tijdelijk ofzo. :'(
Ben meteen klaar met dit spel. :/
Je teleurstelling is te begrijpen, maar als je nou gewoon ff wacht tot het allemaal wat beter werkt. Misschien komt dan zelfs je character wel weer ergens uit de cloud vallen. Als je geen lol had met de mp dan ben je terecht klaar met het spel , maar aan je "gezeur" te zien ben je er juist nog helemaal niet klaar mee :+

Zodra het goed werkt knallen we ff wat jobs door en vergeet je dit weer allemaal .. Het komt wel goed ;)
The Outlaw schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:58:
Maar weer opnieuw begonnen. Heb al mijn geld nog. Nu weer op levelen :(
Ga je er deze keer wel vanuit dat je het waarschijnlijk weer voor niks doet dan ? Dan valt het iig mee als het niet zo is :)

[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 05-10-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Nice is sta op nummer 2 van de Crew :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Kan de crew kleur van crew 2 aub het groene worden van het embleem ?
En dan het buitenste gedeelte van het embleem dezelfde kleur groen als het binnenste.
Als ik dan een auto in die kleur spuit met het embleem erop geeft dat een heel mooi effect. Of op kleren.
Nu wordt het een " lelijk vierkant".

I am RubbeR, You are Glue

Pagina: 1 ... 11 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.