Ik heb alleen een headset voor op de pc. De meegeleverde xbox360 headsetje ligt bij mijn vriendin dus stond ik op het punt een draadloze bluetooth headset te kopen, maar toen zag ik de speedlink headset adapter voor 1/3 van de prijs van een bluetooth headset. Van de headset voor mijn pc (Alpha 3d tactic) kan ik de Boommic ontkoppelen, die heb ik dan ook gekoppeld aan de speedlink adapter en het werkt goed! Je kan natuurlijk ook de mic in de headset laten zitten maar dit vond ik fijner.
Dus als je overwegend alleen gamed op de pc maar je wilt voor dit spel speciaal een headset kopen, kan dit een goedkoop alternatief zijn. (ik was €11 kwijt)

------------------
iets anders, mijn lijst met GTAO bugs is bijna oneindig.
In mijn tweede online sessie was ik mijn:
* Progressie kwijt, moest opnieuw de tutorial doen.
* Andere shirt, zonder crew emblem
3de sessie:
* 2 ranks lager
* wederom
* Geld op de bank kwijt, maar niet in de zak
* Halve tutorial opnieuw
4de sessie:
* Character kwijt, vervangen door een temporary char
* alles kwijt, weer opnieuw
* bij elke race zet ik een wereld record, lijkt me zeer sterk
5de sessie:
* Verandering van geslacht, werd opeens met mij gefleurd in de tutorial
* wapens kwijt
* Opnieuw tutorial
* Kan geen enkel job uitvoeren
6de sessie
* Wederom weer tutorial alleen dit keer val ik van de map af en kom ik in niemandsland terecht.
7de sessie:
Na voor de 1.000.000ste keer begin filmpje te moeten aanschouwen, poweroff knop ingedrukt en een mailtje gestuurd naar Rockstar dat ze de volgende keer even moet vermelden dat ik moet bèta testen. Dan hou ik er een notitieblokje bij en heb ik geen verwachtingen.
Maar jongens van wat ik online heb mogen ervaren was awesome! Rockstar heeft wat dat betreft de bar wel hoog gezet. Hopelijk volgen andere developers die de ervaring verfijnen voor next gen consolese en pc.
[
Voor 47% gewijzigd door
seez op 05-10-2013 12:26
]