Heb Ik ook last van overtoerenThenotorious schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:01:
Ik heb spontaan een bug dat mijn auto niet boven ongeveer de 30km/u komt. Erg irritant, iedereen kan mij inhalen.
Ja, maar zo is er geen ruk aanThe Outlaw schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:23:
Dan ben je een van de weinigen die erin kan.

Soms duurt echt irritant lang voor je paar menseb hebt voor een missie
of mensen die echt niet kunnen spelen xD
Overigens hier geen problemen op x360

Overigens hier geen problemen op x360
[ Voor 15% gewijzigd door Metian op 05-10-2013 16:32 ]
Rupsen, Rapsen.
+1Beakzz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:21:
Damn , ooit was het niveau nog hoog hier op tweakers , maar ik zie hier bijna alleen maar mensen zeuren en schelden op Rockstar. Ik had hier toch wat meer begrip verwacht voor een ontwikkelaar die een hele goede singleplayer heeft gemaakt en nu voor het eerst op een grote schaal de multiplayer maakt.
Ga gewoon lekker wat anders spelen tot het allemaal wat beter is en als je het dan toch tegen beter weten in probeert ga dan achteraf niet lopen schelden op Rockstar dat je character en geld weer eens weg zijn.
Het is niet dat Rockstar je niet gewaarschuwd heeft.
En mensen die roepen dat er met een biljoen dollar omzet meer verwacht mag worden staan er dus niet bij stil dat er nog nooit ter wereld een game zo veel tegelijkertijd gespeeld wordt.
Geduld is een schone zaak...
Verwijderd
Als je crewleden headsets hebben. Kan je ze dan bellen als je zelf ook een headset hebt? Smsen gaat zo traag
Dat kan inderdaad.Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:38:
Als je crewleden headsets hebben. Kan je ze dan bellen als je zelf ook een headset hebt? Smsen gaat zo traag
Nederlandse PS5 clan / 30+
Geld verdienen gaat zo traag!! Ben lvl 13. In het begin wel wat geld verkwanseld, maar inmiddels een 'cheap ass' garage van 25000 en ong hetzelfde aan geld op de bank. Maar missies waarmee ik boven de 5000 verdien ben ik nog niet tegengekomen. Doe ik iets verkeerd?
PSN: MrMistral
Verwijderd
Sorry, maar Rockstar heeft de problemen die konden optreden nogal gebagatelliseerd. En de meesten onder ons zijn best wat gewend aan bugs in spellen. Maar deze release is toch wel een top 5 van slechtste releases *. Je moet niet vergeten dat wij betalen voor een product. Als niemand er iets van zegt, zitten we straks met nog meer spellen die 75% klaar zijn en dan 2 maanden na release eens werken. Die android app is ook al 3 weken te laat.Beakzz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:21:
Damn , ooit was het niveau nog hoog hier op tweakers , maar ik zie hier bijna alleen maar mensen zeuren en schelden op Rockstar. Ik had hier toch wat meer begrip verwacht voor een ontwikkelaar die een hele goede singleplayer heeft gemaakt en nu voor het eerst op een grote schaal de multiplayer maakt.
Ga gewoon lekker wat anders spelen tot het allemaal wat beter is en als je het dan toch tegen beter weten in probeert ga dan achteraf niet lopen schelden op Rockstar dat je character en geld weer eens weg zijn.
* Edit: Dan heb ik het over het MP gedeelte.
Verwijderd
Heb hetzelfde geldprobleem, level7 nu en blijf de hele tijd rond de 20k hangen.... Kan nu helaas niet meer inloggen.
/me PsychoMantis_NL slingert even RDR aan en hoort wel wanneer e.e.a. weer werkt op de PS3
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Nee, sta op -480k geld. Ja, minus.Vuvuzela schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:17:
[...]
Heb je na de 1e race je geld weer terug gekregen?

Anyway, iemand zin om zometeen nonstop te gaan jobgrinden en powerlevelen?
Mijn PSN is Zulake1.
Verwijderd
Je hebt maar 16 spelers in de hele map, die verder hetzelfde is als de SP. Ik wil het niet makkelijker laten blijken dan het is, maar komop zeg. Dit is geen MMO met 1000 man online.strider1007 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:36:
[...]
+1
En mensen die roepen dat er met een biljoen dollar omzet meer verwacht mag worden staan er dus niet bij stil dat er nog nooit ter wereld een game zo veel tegelijkertijd gespeeld wordt.
Geduld is een schone zaak...
Ik ben het bijna helemaal met je eens, behalve dat dit niet de eerste multiplayer op grote schaal is voor R*. Gta IV en RDR waren al behoorlijk uitgebreide mp. In V zijn ze wel "all out" gegaan met de mogelijkheden. Van tank battles tot aan parachute sprong races! Het grote voordeel nu is dat R* steeds nieuwe missies kan implementeren en wij straks ook met de editor races en deathmatches kunnen ontwerpen. Oftewel echt saai wordt het bijna nooit.Beakzz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:21:
Ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk goed online kan, want dit spel is zo gevarieerd en voor ieder wat wils!
In mijn geval op ps3 de laatste twee dagen liep het goed en af en toe lange laadtijden, maar geen freezes.
Hier ook een aantal characters kwijtgeraakt, maar ja, hierin ben ik zeker niet de enige!
PSN: riznind
Probleem ligt ook niet aan de mensen in een map, maar eerder het aantal spelers dat wilt spelen, teveel mensen tegelijk op de servers, daar houden de servers niet van.Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:04:
[...]
Je hebt maar 16 spelers in de hele map, die verder hetzelfde is als de SP. Ik wil het niet makkelijker laten blijken dan het is, maar komop zeg. Dit is geen MMO met 1000 man online.
Rupsen, Rapsen.
Nee hoor. Hoe verder je in levels komt, hoe groter de prijzen zullen zijn. Level 15 wordt het pas leuk :-)MrMistral schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:53:
Geld verdienen gaat zo traag!! Ben lvl 13. In het begin wel wat geld verkwanseld, maar inmiddels een 'cheap ass' garage van 25000 en ong hetzelfde aan geld op de bank. Maar missies waarmee ik boven de 5000 verdien ben ik nog niet tegengekomen. Doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Even een vraagje. Ik had gisteren van mijn gespaarde centen wapens en een huis gekocht. Vandaag log ik in en is alles in orde behalve dat mijn huis niet meer van mij is. Gisteren kon ik erin en een douche nemen enzo maar nu staat het huis weer te koop terwijl het geld dat er voor betaald is wel weg is.
Is dit een bug? Kan ik hier nog iets aan doen of heb ik pech en kan naar mijn woning / geld fluiten?
Is dit een bug? Kan ik hier nog iets aan doen of heb ik pech en kan naar mijn woning / geld fluiten?
Half offtopic: ik heb me voor gta v een xbox gekocht en de sp uitgespeeld. Nu wil ik online eens proberen maar ik heb geen creditcard en ben ook niet van plan een aan te schaffen. Nu kan je van die xbox live kaarten kopen maar op xbox.com staat dat dit ook niet werkt zo lang je geen geldige betalingsgegevens in je profiel hebt staan. Hoe kan ik online zonder creditcard?
Vermoedelijk is al je geld weg inderdaad. Hopelijk komt Rockstar nog met een update hiervoor. Hou Rockstar Support in de gaten.Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:53:
Even een vraagje. Ik had gisteren van mijn gespaarde centen wapens en een huis gekocht. Vandaag log ik in en is alles in orde behalve dat mijn huis niet meer van mij is. Gisteren kon ik erin en een douche nemen enzo maar nu staat het huis weer te koop terwijl het geld dat er voor betaald is wel weg is.
Je kan codes bestellen bij webwinkels of kaarten halen bij een offline winkel.Sjonny75 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:56:
Half offtopic: ik heb me voor gta v een xbox gekocht en de sp uitgespeeld. Nu wil ik online eens proberen maar ik heb geen creditcard en ben ook niet van plan een aan te schaffen. Nu kan je van die xbox live kaarten kopen maar op xbox.com staat dat dit ook niet werkt zo lang je geen geldige betalingsgegevens in je profiel hebt staan. Hoe kan ik online zonder creditcard?
Kijk hier eens.
Online is weer zo dood als een pier op de PS3. Hij hangt na het opstarten van het spel 10 minuten op 'Loading Online' en komt daarna met een melding dat er een time-out heeft plaatsgevonden.
He, morgen weer een dagThomasx4 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:05:
Volgens mij is m'n character verdwenen. Was verdomme level 20.
Ja, maar had er aardig wat tijd in gestoken. Veel geld verdiend, dingen gekocht, ik ga niet nog een keer opnieuw beginnen. Even m'n xdoos aan en uitgezet om te kijken of hij er nog is... Wilde net een vriend joinen, lukte niet, dus ging ik weer terug, en ik was opeens level 1.
E: Oh god zei dank, ik heb 'm nog!
[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 05-10-2013 18:08 ]
Welkom bij de club zou ik zeggen.Thomasx4 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:07:
[...]
Ja, maar had er aardig wat tijd in gestoken. Veel geld verdiend, dingen gekocht, ik ga niet nog een keer opnieuw beginnen. Even m'n xdoos aan en uitgezet om te kijken of hij er nog is... Wilde net een vriend joinen, lukte niet, dus ging ik weer terug, en ik was opeens level 1.
//Mazzelaar! Mijn lvl 17 is echt definitief weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 05-10-2013 18:09 ]
Dat heb ik dus al vanaf woensdag. Saven heeft geen zin, lijkt wel alsof er een restart button wordt ingedrukt elke dag. Heel vreemd en storend.
Ik wou dat ik mijn character kwijt kón raken. Update gedownload en nog steeds niks. Kan geen crewleden joinen en ik kan überhaupt geen character aanmaken, laat staan de tutorial doen. Als ik bericht krijg dat de Rockstar servers weer up zijn en ik wil een character maken, dan gebeurt er na "Save & Continue" niks meer en kan ik de game opnieuw starten. Bah, ik ga denk ik maar wat anders spelen want ik heb er vrij weinig zin meer in zo.
Kunnen we de reacties over dat het wel of niet werkt achterwege laten? We weten het nu wel...
Ik zou een ticket aanmaken op Rockstar Support. Die kijken er dan naar.DriveSand schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:09:
Ik wou dat ik mijn character kwijt kón raken. Update gedownload en nog steeds niks. Kan geen crewleden joinen en ik kan überhaupt geen character aanmaken, laat staan de tutorial doen. Als ik bericht krijg dat de Rockstar servers weer up zijn en ik wil een character maken, dan gebeurt er na "Save & Continue" niks meer en kan ik de game opnieuw starten. Bah, ik ga denk ik maar wat anders spelen want ik heb er vrij weinig zin meer in zo.
Had dat zelfde probleem om mijn PS3, heb de game en updates opnieuw geïnstalleerd en toen kon ik wel online, maar ben helaas ook al toe aan mijn 3de poppetje. dus ik denk dat ik voorlopig even het online spelen achterwegen ga laten.DriveSand schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:09:
Verwijderd
Ook leuk was dat ik vandaag met twee ander crew members in de stad was. Wordt er eentje aangevallen door een burger en begint heb te beuken. Wil ik ook mee helpen met een mes maar toen lockte mijn char op een mede tweaker ipv die burger dus stak ik hem zo dood. Whoops 
Die update van deze morgen deed schijnbaar alleen de farm spot 'violent duct' patchen waar je veel exp en geld snel kan verdienen. Jammer maar opzich wel logisch.
Wat vinden jullie het leukst om te doen? Ik vind last team standing en survival errg leuk.
Die update van deze morgen deed schijnbaar alleen de farm spot 'violent duct' patchen waar je veel exp en geld snel kan verdienen. Jammer maar opzich wel logisch.
Wat vinden jullie het leukst om te doen? Ik vind last team standing en survival errg leuk.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2013 18:30 ]
Verwijderd
Het ging mij er om dat die bij lange na niet het grootste online spel is. En servers kunnen dit wel aan, mits je maar betaald.Metian schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:14:
[...]
Probleem ligt ook niet aan de mensen in een map, maar eerder het aantal spelers dat wilt spelen, teveel mensen tegelijk op de servers, daar houden de servers niet van.
Jammer, ik raak de MP eventjes niet meer aan. Geen zin om elke keer heeeeel die intro weer af te spelen omdat alles weer kwijt is. Het heeft wel potentie
Als er nu 10x meer servers zouden zijn dan heb je alsnog niet de garantie dat het allemaal perfect loopt. Hoop problemen worden ook veroorzaakt door bugs.
I served in a company of heroes.
Bij mij doet ie het op een klein momentje ma eigenlijk al de hele dag goed. Je zou denken dat het met 16 man wat saai is, maar er gebeurt echt veel de hele tijd! Ik vind het in ieder geval leuk.
To dare is to do
Ja de intro en tutorial duurt gewoon veel te lang. Na nu 3 keer ge-intro'd te hebben zou een ''push X to skip tutorial'' niet bepaald misstaan in de game.creapYYY schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:31:
Jammer, ik raak de MP eventjes niet meer aan. Geen zin om elke keer heeeeel die intro weer af te spelen omdat alles weer kwijt is. Het heeft wel potentie
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Hele dag lekker gespeeld. Wordt ik gebeld om naar een plek te gaan. Die plek staat nu meteen met route op m'n minimap. Kan niemand inviten en niks anders doen dan die missie. Als ik de missie start freezed alles. Missie is btw om naar de powerplant te gaan.
Wat nu?
Wat nu?
Verwijderd
Zo na flink wat racen eindelijk een appartementje op alta str 57 gekocht. Toch wel tof, ben alleen platzak nu. Kon gelukkig wel de helft van de waarde van mijn oude garage terugkrijgen en de auto's zijn mooi mee verplaatst naar de nieuwe garage.
Kun je ook huizen verkopen? Lees ik dat goed?
Verwijderd
Niet verkopen, maar omdat je er maar 1 mag hebben, krijg je dus wel ongeveer de helft van de aanschafwaarde terug. Zeg maar, inruilwaarde.
Verwijderd
Ah, jammer dat je maar 1 mag hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:59:
Niet verkopen, maar omdat je er maar 1 mag hebben, krijg je dus wel ongeveer de helft van de aanschafwaarde terug. Zeg maar, inruilwaarde.
Mensen in mijn lijst lukt het om in crew sessies te komen. Weliswaar zijn ze dan de enige maar het is i ets.
Hier ook alleen maar solo. Totdat ik een missie wil doen (bijv. race), dan blijft de game hangen in het laadscherm... M.a.w., winkeltjes overvallen is 't enige atm
Ik jatte net wel even 10k weg bij die store in 'Trevortown'PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:10:
Hier ook alleen maar solo. Totdat ik een missie wil doen (bijv. race), dan blijft de game hangen in het laadscherm... M.a.w., winkeltjes overvallen is 't enige atm
ghehehe
Nadeel is alleen dat ik daarom niet online speel
Na 3 keer zo'n winkeltje te hebben overvallen heb ik dat ook wel gezien
Nadeel is alleen dat ik daarom niet online speel
PS3 is in ieder geval niet meer bereikbaar. Als je er dus in zit vooral niet van sessie wisselen. Dikke kans dat jij er dan ook niet meer inkomt.
Zie overigens dat ik nummer 5 onder de Tweakers sta, dus blijkbaar komen andere mensen nog minder vaak online door alle problemen.
Overigens vind ik de Online tot op heden eentonig, veel van hetzelfde, op enkele leuke dingen na zoals tankgevechten en gevechten met straaljagers.
Je moet echt heel veel grinden om een beetje genoeg geld te krijgen om met name de absurd dure mods voor auto's en wapens te betalen. Die moeten ze echt goedkoper maken.
Ook de wachttijden zijn veel te lang, waardoor veel mensen afhaken.
Zie overigens dat ik nummer 5 onder de Tweakers sta, dus blijkbaar komen andere mensen nog minder vaak online door alle problemen.
Overigens vind ik de Online tot op heden eentonig, veel van hetzelfde, op enkele leuke dingen na zoals tankgevechten en gevechten met straaljagers.
Je moet echt heel veel grinden om een beetje genoeg geld te krijgen om met name de absurd dure mods voor auto's en wapens te betalen. Die moeten ze echt goedkoper maken.
Vanmiddag een tijdje online kunnen spelen. Enige wat niet werkte was het jobs doen met crew members. Een van ons start de job en dan invite hij ons. Wij krijgen een berichtje op de telefoon maar zodra je die accepteert krijg je vrijwel direct een melding dat het downloaden van de job mislukt is.
Doen we iets verkeerd of werkt dat nog niet zoals het moet?
Doen we iets verkeerd of werkt dat nog niet zoals het moet?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat laatste. Dit was een probleem van de eerste 48 uur, afgelopen twee dagen werkte het wel,,maar omdat het downloaden van de job via social club cloud servers verloopt, heeft het hick ups
Ben ik het veelal niet mee eens.Pyrone89 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:30:
PS3 is in ieder geval niet meer bereikbaar. Als je er dus in zit vooral niet van sessie wisselen. Dikke kans dat jij er dan ook niet meer inkomt.
Als alles makkelijker te krijgen zou zijn, zou je de hele progressie uit het spel halen.
Missies worden steeds leuker/beter/moeilijker hoe hoger je in levels komt.
Ik maak liever beslissing of ik geld ergens voor over heb of niet, in plaats van alles maar te kopen en gebruiken zonder zorgen.
Wel vreemd dat het met randoms wel werkte bij mij. Alleen vrienden inviten werkt niet.Rizn schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:37:
Dat laatste. Dit was een probleem van de eerste 48 uur, afgelopen twee dagen werkte het wel,,maar omdat het downloaden van de job via social club cloud servers verloopt, heeft het hick ups
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Volgens mij is alles wat je doet tot en met level 15 nog niet zo spannend en is dat hele traject de "training" die je moet doorlopen.
Hier hebben we een apart deel van de site voor, genaamd V&A
[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 06-10-2013 17:10 ]
Is nog steeds buggy. Het kan over een uur wel weer werken en er daarna weer uitklappen.Phydomir schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:42:
[...]
Wel vreemd dat het met randoms wel werkte bij mij. Alleen vrienden inviten werkt niet.
Verwijderd
Nu heb ik een hele bizarre glitch. Ik had du een appartement gekocht. Na aankoop en inruil garage had ik nog 8000 over. Nu heb ik weer 163.453 op de bank en 16241 in contanten.... Vraag me af ok ik het moet melden

1,5 miljoen voor 20 dollar, dát is de reden waarom alles zo duur is en je amper geld krijgt voor missiesBron schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:38:
[...]
Ben ik het veelal niet mee eens.
Als alles makkelijker te krijgen zou zijn, zou je de hele progressie uit het spel halen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Indd. In eerste instantie dacht ik dat t nog wel meeviel, maar die 1.5 mljn lijkt erg veel nu.SinergyX schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:52:
[...]
1,5 miljoen voor 20 dollar, dát is de reden waarom alles zo duur is en je amper geld krijgt voor missies
Alhoewel dat vast zal veranderen als je lvl 50+ bent.
Weinig, van de 70+ hoor ik maar 1 missie, de bekende 'duct' missie. Je kan blijkbaar nog steeds instant-restart doen, dat continue is vooralsnog de snelste manier om geld binnen te halen.Draakje5 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:53:
Indd. In eerste instantie dacht ik dat t nog wel meeviel, maar die 1.5 mljn lijkt erg veel nu.
Alhoewel dat vast zal veranderen als je lvl 50+ bent.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb een snellere manier gevonden dan die. De race double parking. 57 seconden en ik haalde met een kleine groep van 3 tot 4 8900 per win binnen.
Nog een leuke bijomstigheid: het wordt steeds moeilijker.PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:13:
ghehehe
Nadeel is alleen dat ik daarom niet online speelNa 3 keer zo'n winkeltje te hebben overvallen heb ik dat ook wel gezien
De eerste keer krijg je nog maar 1 of 2 wanted-sterren, vanaf nu krijg ik er elke keer 3, en net zelfs 4. Dan is het echt een uitdaging want je gaat vrij snel dood..
Even Lester bellen!dutchgio schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
Nog een leuke bijomstigheid: het wordt steeds moeilijker.
De eerste keer krijg je nog maar 1 of 2 wanted-sterren, vanaf nu krijg ik er elke keer 3, en net zelfs 4. Dan is het echt een uitdaging want je gaat vrij snel dood..
@dutchgio: Das wel zo, maar feit blijft dat 't alleen maar winkeltjes overvallen blijft
Hoezo 1 en 2 stars. Ik knal direct de chinees achter de toonbank omver
direct 3 stars
Geeft 250xp als je de flikken verliest
Geeft 250xp als je de flikken verliest
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
die 250 XP krijg je sowieso na een geslaagde overval toch?
Extra exp voor flikken te ontvluchten toch ook
ik dacht alleen daarvoor. Of je die winkelier nou wel of niet neerpoft maakt volgens mij niet zo veel uit 
Edit: voor 't ontsnappen dus, dat bedoelde ik met geslaagde overval.
Edit: voor 't ontsnappen dus, dat bedoelde ik met geslaagde overval.
[ Voor 25% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-10-2013 20:22 ]
Star wijs wel. 2star bij een "clean"en 3 bij een dooie winkelier merkte ik
ja maar voor de XP maakt dat niks toch, of wel
Dacht 2star dat je dan 200xp kreeg em met 3star 250xp.
Kan nu niet ff testen
Kan nu niet ff testen
Ik kan wel solo doen, zal 't eens ff proberen
Ah! Can't wait!The Outlaw schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:45:
[...]
Nee hoor. Hoe verder je in levels komt, hoe groter de prijzen zullen zijn. Level 15 wordt het pas leuk :-)
Heeft één van jullie trouwens al geprobeerd of de dingen uit de story mode ook online spawnen? Zoals die adder in die dure winkelstraat vlakbij Michael en die Buzzard bij de government facility? Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar kom er niet op vanmiddag en vanavond
Die kan je via Legendary Motorsports kopen. Spawnt niet online.MrMistral schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:33:
Heeft één van jullie trouwens al geprobeerd of de dingen uit de story mode ook online spawnen? Zoals die adder in die dure winkelstraat vlakbij Michael en die Buzzard bij de government facility? Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar kom er niet op vanmiddag en vanavond
Vind ik net die astin martin DB9 wagen, welke je via Customs wel een tracker kan geven.
10 seconde later 'you have been kicked from the session'... grote FUUUUUUUU moment
10 seconde later 'you have been kicked from the session'... grote FUUUUUUUU moment
Ik kwam een Infernus tegen welke langs de kant van de weg geparkeerd stond. Tijdens een missie.SinergyX schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:40:
Vind ik net die astin martin DB9 wagen, welke je via Customs wel een tracker kan geven.
Ik zag 200 voor 2 sterren, en 300 voor 3, maar dat kan ook aan 't aantal sterren liggen... Weet niet wat er gebeurd wanneer je die eigenaar niet killt, maar vervolgens wel een agent, aangezien je dan ook 3 sterren krijgt.yzx schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:24:
Dacht 2star dat je dan 200xp kreeg em met 3star 250xp.
Kan nu niet ff testen
Amerikanen kunnen ook niet online lees ik. Ha, de server zijn opgerookt.
De winkeleer neer maaien is instant +1 sterPsychoMantis_NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:41:
[...]
Ik zag 200 voor 2 sterren, en 300 voor 3, maar dat kan ook aan 't aantal sterren liggen... Weet niet wat er gebeurd wanneer je die eigenaar niet killt, maar vervolgens wel een agent, aangezien je dan ook 3 sterren krijgt.
Dit was 't resultaat van de test trouwens

4 sterren blijft wel het gaafst, wil nog eens 5 sterren. Al is 4 sterren al erg spannend qua achtervolging. Die spikestrips zijn wel naaiend overigens, de graphics zijn vrij laag van GTA 5 waardoor je die dingen pas last minute ziet.
Mijn auto na een 4-sterrenachtervolging van een half uur:PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:45:
[afbeelding]

Even door de spray, let op de neus.

//Oeps, dubbelpost.
Ah jammer.Karimpie99 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:35:
Nope, die staan er niet.
Ah ik gebruik altijd een 2wieler voor die quick overvallen, iets wendbaarder en leuker immoPsychoMantis_NL schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:45:
[afbeelding]
Uwe dak is wegZorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:47:
[...]
Mijn auto na een 4-sterrenachtervolging van een half uur:
[afbeelding]
Even door de spray, let op de neus.
[afbeelding]
//Oeps, dubbelpost.

[ Voor 39% gewijzigd door yzx op 05-10-2013 20:48 ]
haha das ook netjes xD
Cabrio jonguh. Het dak gaat expres voortijdig dicht i.v.m. die kloteheli's die je van boven bestoken.yzx schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:48:
[...]
Ah ik gebruik altijd een 2wieler voor die quick overvallen, iets wendbaarder en leuker immo
[...]
Uwe dak is weg![]()
![]()
Ja klopt. Net als al die andere premium wagens natuurlijk. Vroeg me puur af of ie spawnt. De Infernus bijvoorbeeld spawnt wel, maar kan je dan geen tracker geven omdat je hem alleen kan kopenThe Outlaw schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:36:
[...]
Die kan je via Legendary Motorsports kopen. Spawnt niet online.
Hoe kan je die replay doen dan?SinergyX schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:01:
[...]
Weinig, van de 70+ hoor ik maar 1 missie, de bekende 'duct' missie. Je kan blijkbaar nog steeds instant-restart doen, dat continue is vooralsnog de snelste manier om geld binnen te halen.
Thnx dat is gelukt maar melding R* servers are downZorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:58:
[...]
Je kan codes bestellen bij webwinkels of kaarten halen bij een offline winkel.
Kijk hier eens.
Klopt, kan ook al de hele dag niet spelen. Hopelijk is dit de laatste keer en zijn ze offline wegens het installeren van een nieuw/extra serverpark ofzo.Sjonny75 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:00:
[...]
Thnx dat is gelukt maar melding R* servers are downstraks of morgen nog een proberen
Of een nieuwe update. Wie zal het zeggen....
Hmm. Zie nu in eens dat ik een World Record heb behaald, alleen geen idee waarmee
Rupsen, Rapsen.
Mijn ervaringen met online.
Vanaf dinsdag al elke dag een uurtje geprobeerd erop te komen. In die tijd 1 x gelukt om de eerste missies door te komen, om na een half uur eruit gegooid te worden. Vanaf toen er nooit meer opgekomen. Nu net weer eens geprobeerd. Character weg, en er is een compleet nieuwe character voor mij gemaakt. Heeft verder ook geen stats (driving, flying etc) en heeft een kaal en basis uiterlijk. Waarschijnlijk dus een basisversie van iets. Net weer de eerste missies door gekomen tot aan de eerste job (last man standing). Hierna blijf ik hangen in het 'online tip' menu. Uitgezet want ik kon helemaal niets, en kan nu ook niet meer in GTA online komen. Time oud session.
Het is toch abnormaal.
Vanaf dinsdag al elke dag een uurtje geprobeerd erop te komen. In die tijd 1 x gelukt om de eerste missies door te komen, om na een half uur eruit gegooid te worden. Vanaf toen er nooit meer opgekomen. Nu net weer eens geprobeerd. Character weg, en er is een compleet nieuwe character voor mij gemaakt. Heeft verder ook geen stats (driving, flying etc) en heeft een kaal en basis uiterlijk. Waarschijnlijk dus een basisversie van iets. Net weer de eerste missies door gekomen tot aan de eerste job (last man standing). Hierna blijf ik hangen in het 'online tip' menu. Uitgezet want ik kon helemaal niets, en kan nu ook niet meer in GTA online komen. Time oud session.
Het is toch abnormaal.
1 keer bij switchen van spel naar online dat ik ineens gevraagd werd om nieuw karakter aan te maken. Snel afgesloten en bij opstarten gelijk naar online, toen had ik hem weer terug gelukkig. Dus niet vraag beantwoorden maar gelijk afsluiten. Misschien helpt het iemand...
Ik moest ook een nieuw char aanmaken en de eerste paar missies opnieuw doen maar het geld bedrag dat ik voorheen bij elkaar verdiend had was er wel nog gewoon.Serpie schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:29:
1 keer bij switchen van spel naar online dat ik ineens gevraagd werd om nieuw karakter aan te maken. Snel afgesloten en bij opstarten gelijk naar online, toen had ik hem weer terug gelukkig. Dus niet vraag beantwoorden maar gelijk afsluiten. Misschien helpt het iemand...
Heb nu iets van 60k maar geen idee wat ik ermee moet doen. Te weinig om een huis te kopen en je kunt het niet in aandelen duwen dus je bent toch 2k kwijt als je dood gaat in free roam.
Ik zie de halve vriendenlijst GTA 5 Online doen, maar hier doet ie niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 05-10-2013 21:50 ]
Ze kunnen ook proberen om te connecten natuurlijk. Dan staat het er ook volgens mij.
Ik ga 't morgen nog wel een keer proberen, na 7 uur nog steeds niet gelukt om verder te komen als een solo session dus ik vind het wel even mooi geweest

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.