Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36

Zorian

What the fox?

The Outlaw schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:50:
Ze kunnen ook proberen om te connecten natuurlijk. Dan staat het er ook volgens mij.
Als ik ze vraag of het voor hun wel werkt is het antwoord ja. :/
Zal eens proberen hun te joinen. Hij emmert hier steeds over het niet kunnen hosten van een sessie. Fuck dat, ik join er wel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel de dag niet thuis geweest, net binnen en gta aangeslingerd, meteen high priority vehicle kunnen jatten van iemand anders en ingeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kijk eens wat ik heb gevonden: http://support.rockstarga...-game-money-in-GTA-Online

Ik zit nu overigens vast op ellenlange laadschermen met uiteindelijk deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y8ZNMU3l.jpg

Zou wel zo fijn wezen als die CONTINUE knop ook daadwerkelijk iets deed. Hoor enkel zo'n selecteer-geluid en er gebeurt geen zak. Moet de console hard-resetten voor ik weer iets kan doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:58:
Kijk eens wat ik heb gevonden: http://support.rockstarga...-game-money-in-GTA-Online

Ik zit nu overigens vast op ellenlange laadschermen met uiteindelijk deze melding:

[afbeelding]

Zou wel zo fijn wezen als die CONTINUE knop ook daadwerkelijk iets deed. Hoor enkel zo'n selecteer-geluid en er gebeurt geen zak. Moet de console hard-resetten voor ik weer iets kan doen. :/
Heb ik ook heel vaak gehad vanavond. R* heeft een hoop goed te maken.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 10:13

Frits Flits

SOUND! Designer

[afbeelding]

PS-knop > Game afsluiten. Hard reset hoeft niet

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Frits Flits schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:02:
[...]

PS-knop > Game afsluiten. Hard reset hoeft niet
Helaas, ook die knop doet niets. De stroom moet eruit voor ik verder kan. Hij is een soort van frozen op dat moment. Als in, je hoort een geluid als je Continue doet maar voor de rest doet helemaal niets het meer. Ook de home-knop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 10:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Zorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:03:
[...]

Helaas, ook die knop doet niets. De stroom moet eruit voor ik verder kan. Hij is een soort van frozen op dat moment. Als in, je hoort een geluid als je Continue doet maar voor de rest doet helemaal niets het meer. Ook de home-knop niet.
Raar, ik heb dit ook regelmatig gehad maar kon altijd afsluiten via de PS-knop op de controller

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 14:57
Dat werkt hier inderdaad ook gewoon, neemt niet weg dat dat wel schijtirritant is, aangezien het vervolgens weer een goeie 5 minuten duurt voor je weer in een online (solo) session zit :(

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48

[afbeelding]

Heb ik inderdaad ook al meer dan 20 keer gehad. Ik stop hierna dan ook met proberen, geen zin meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 23:25
Zorean schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:03:
[...]

Disc eruit > terug naar PS Homescreen

game beeindigen via ee homeknop werkt bij mij wel hoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry trigalti?! vastlopertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

[afbeelding]

Als hij eventjes terug connecnt kun je wel continuen duurt een 10-15minuutjes

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

En de xbox 360 versie zegt dat de cloud offline is :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:46
Morgen ochtend gok ik dat je 100% kans hebt.. Moet je wel vroeg zijn. Dus effe wekkertje zetten om 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Draakje5 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:47:
Morgen ochtend gok ik dat je 100% kans hebt.. Moet je wel vroeg zijn. Dus effe wekkertje zetten om 7 uur.
Haha.
Ik heb rond een uur of 2 tot 5 prima kunnen spelen hoor met zowel vrienden als crewleden, dus vroeg je bed ervoor uit os echt niet nodig...
Gewoon een beetje mazzel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
dutchgio schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:49:
[...]

Haha.
Ik heb rond een uur of 2 tot 5 prima kunnen spelen hoor met zowel vrienden als crewleden, dus vroeg je bed ervoor uit os echt niet nodig...
Gewoon een beetje mazzel hebben
Vanaf 2 uur dan ;)

Volgens mij is het een feit dat het vanaf 12 uur tot en met 12 uur verslechterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

The Outlaw schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:54:
En we zijn weer offline. Was als enige in een GTA Online sessie, schiet niet op Inviten van andere ging ook al niet.
Heb je mij al op PSN? Kunnen we eens proberen morgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zojuist een vastloper met mijn 360 en daarna kreeg ik het scherm om een nieuw karakter aan te maken :/ dit terwijl ik al lvl 12 was oud. En nu kan ik helemaal niet meer joinen ivm cloud servers down. Ik hoop dat m'n poppetje weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels level 18, heb een appartement van $87000 en nog aardig wat cash over. Beschik ook over twee getunede auto's.

Heb geen last van problemen en connect elke keer foutloos en ook missies leveren geen problemen op. Ik speel op de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom je er op dit moment ook op TheFourthOne? Ik krijg ook het bericht dat cloud niet available is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Al mijn vrienden hebben problemen op dit moment. Of de friends pagina in het startmenu doet het niet, als je het spel afsluit kun ne er ook niet meer in lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:01:
Kom je er op dit moment ook op TheFourthOne? Ik krijg ook het bericht dat cloud niet available is
Tot een uur geleden wel, op dit moment kan ik het niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hij doet het weer hier, maar m'n crew emblem is weg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Wat een gekut, volgens mij definitief mijn karakter/voortgang kwijt. Ik heb een nieuw personage gemaakt op slot 2. Dan wordt de corrupte (?) save iig niet overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Mijn char is ook weer weg, geen zin meer om vandaag overnieuw te beginnen dus wacht ff tot morgen en misschien dat me char dan weer benaderbaar is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Geen probleem, dacht ik al :) Doen morgen nog wel een potje ofzo ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Trigalti op 06-10-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Rockstar Games
Update -- 5:30 PM ET 10/5/13: We have worked with Sony to stabilize connection on PlayStation 3 but have been experiencing some network service issues over the past hour. We are working on fixes and you should see improvements shortly.
Eens even kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Holy shit, net samen met radi4tion_94 zeer vette missie gedaan waar enermy is waves komen, eindelijk wat actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Vandaag update geinstalleerd. Alles ging prima. Tot ik de online ging. Ik kreeg een auto in het filmpje. en meteen daarna crasht gta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-10 12:27
RaiseCain,

Is dat de missie waarbij je naar de powerplant moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Karimpie99 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:25:
RaiseCain,

Is dat de missie waarbij je naar de powerplant moet gaan?
Ja

Edit: nog 2 spots vrij, als je wil kan ik je inviten?

[ Voor 12% gewijzigd door RaiseCain op 06-10-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-10 12:27
Die ga ik nu proberen te starten. Rest v/d dag wilde die niet starten en kon ik niemand joinen :(

#EDIT Is gehaald :)

[ Voor 10% gewijzigd door Karimpie99 op 06-10-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:29

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:09:
Ik heb een snellere manier gevonden dan die. De race double parking. 57 seconden en ik haalde met een kleine groep van 3 tot 4 8900 per win binnen.
Ik ga die toch maar eens opzoeken :o sowieso met races vrij veel verdiend maar nog nooit boven 5600 gezien geloof ik.

[ Voor 70% gewijzigd door Vuvuzela op 06-10-2013 15:54 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Sorry verkeerd...

[ Voor 97% gewijzigd door NickThissen op 06-10-2013 01:18 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

NickThissen schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:52:
Net het verhaal uitgespeeld.

spoiler:
Ben ik de enige die vind dat die hele keuze op het eind totaal overbodig was? Ik heb alle keuzes gespeeld door savegames terug te laden. Keuze A (Trevor vermoorden) was een super saaie missie, beetje achter hem aan rijden en een schot lossen en weg favoriete karakter... Einde?! Sloeg totaal nergens op. Keuze B was niet veel beter. Gelukkig was keuze C wel gaaf, lange missie met veel actie en uiteindelijk gewoon iedereen speelbaar houden. Waarom zitten die andere twee opties er in godsnaam in? Lijkt net alsof ze op het eind die er nog even bij gegooid hebben. Ze zijn totaal niet vergelijkbaar in kwaliteit met de andere opties en waarom zou je een van de karakters vermoorden als je ze ook kunt laten leven?
[Multi] Grand Theft Auto V SP - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:09:
Ik heb een snellere manier gevonden dan die. De race double parking. 57 seconden en ik haalde met een kleine groep van 3 tot 4 8900 per win binnen.
Heb die race net gewonnen op een motorfiets in een room met 8 mensen. Maar de opbrengst is hier maar $4960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nou weer? Eerst is mijn huis weg nu is ook mijn level 26 character verdwenen. Krijg ik die nog terug of heb ik nu alweer pech? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
PSN down lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
Ben weer alles kwijt..... Iemand hier ervaring mee en kreeg je de spullen terug ?

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Vergeet het maar dat je je spullen en character terug krijgt. Welkom bij de club, jullie zijn niet de eersten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben opeens m'n crew kwijt :P. Dat is het enige, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
ben mijn rank kwijt, moest weer volledig van begin af aan beginnen (dus incl ritje met Lamar).
Maar na de eerste race waarin ik 3800 won had ik in totaal iets van 16400 dus ik ben begonnen met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Doodgaan is te duur :( . Ik vloog net in een jet weg van de basis 3e poging maar ben toch nog neergehaald.. zou het liefst 10x willen proberen maarja. Moet eigenlijk een appartement kopen maar weet niet of deze character niet verloren gaat straks.

[ Voor 42% gewijzigd door Vuvuzela op 06-10-2013 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Vuvuzela schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 03:13:
Doodgaan is te duur :( . Ik vloog net in een jet weg van de basis 3e poging maar ben toch nog neergehaald.. zou het liefst 10x willen proberen maarja. Moet eigenlijk een appartement kopen maar weet niet of deze character niet verloren gaat straks.
Doodgaan is idd te duur. Ik vind dat de tijd tussen je deaths moet bepalen hoeveel het kost. Zodat wanneer je vaak kort achter elkaar neergaat het steeds minder word. Wanneer je lang in leven bent dan gewoon 5% van je geld met een max van 5k. Zoals in de sp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Opzich wel goed dat doodgaan duur is. Maakt het spel wat spannender/moeilijker.
Anders heb je iedereen die zoals in sp wellicht gewoon er op los ramt omdat doodgaan vaak toch geen consequenties heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Servers lijken het nu weer te doen (PS3), hoewel ik momenteel maar met 1 ander persoon in een sessie zit :p

Alle stats e.d. en character blijven (in ieder geval bij mij) nu wel correct bewaard. Zelfs de melding dat mijn auto vernietigd is omdat ik hem gisteren niet opgehaald had is blijven hangen :)

Edit: Ook het uitvoeren van missies en het inviten van spelers lijkt nu weer (voor zo lang als 't duurt) prima te werken.

[ Voor 17% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Ik krijg na elke missie de melding: 'You left a game in progress, of you do it often you become a bad sports' (of iets in die richting) terwijl ik netjes het laden allemaal afwacht (zelfs die vote voor de volgende missie).
Meer mensen daar last van? Dan wel de consequenties van gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
RoNoS schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:25:
Ik krijg na elke missie de melding: 'You left a game in progress, of you do it often you become a bad sports' (of iets in die richting) terwijl ik netjes het laden allemaal afwacht (zelfs die vote voor de volgende missie).
Meer mensen daar last van? Dan wel de consequenties van gemerkt?
Krijg ik ook te vaak voor mn gevoel. Maar heb gisteren toevallig wel $1000 ontvangen omdat ik zo n 'good sport' was. O-)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als ik een missie start kan ik wel mensen uitnodigen maar komen ze er niet bij.. Unable to join.
Als ik de missie solo start dan zegt deze mission failed.. Ben nog niet eens begonnen..!? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vanochtend ook zo'n melding dat ik een game verlaten zou hebben... Terwijl ik er alleen uit gegooid werd vanwege de problemen! Nu schijnt ie het wel te doen (al zijn er maar enkele mensen in de stad).

Verbaas me er overigens over hoe goed mensen zijn met al rijdend schieten... Denk dat mijn coordinatie niet zo goed is.... Of ik schiet gericht maar rij de afgrond in, of andersom... :). Andere doen moeiteloos een headshot terwijl ze 200km per uur rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Schieten vanuit een auto gaat mij ook niet goed af nee. Op de ene of andefe manier schiet ie ook alleen als je rijdt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:26
Heeft iemand anders ook dat er af en toe een melding komt dat je er uit bent gekicked door andere leden? Na een missie krijg ik die melding nog wel eens.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nog niet gehad hier, maar moet toegeven dat ik alleen gister een 2 - 2,5 uur gespeeld heb en vanmorgen even een half uurtje, dus wat niet is kan nog komen :')

En m.b.t. het schieten uit een auto, dat was alleen makkelijk in de eerste delen van GTA waarin je alleen maar een X en Y as had. Sinds GTA 3D is stap ik meestal maar uit voor de headshots :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Draakje5 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:18:
Schieten vanuit een auto gaat mij ook niet goed af nee. Op de ene of andefe manier schiet ie ook alleen als je rijdt oid.
Dat is inderdaad lastig, als je naast de bestuurder zit kan je wel makkelijker aimen met de Left Trigger

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet erbij zeggen, dit is de eerste gta die ik op de console speel, ben meer een muis-mens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Loere, schieten uit een auto is gewoon beetje hopeloos.

Daarom rij ik nu in GTA5 zoveel mogelijk met de moto gaat me iets beter af in high speed shoot drive by gedoetjes >P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat zou ook mijn voertuig zijn, ware het niet dat ze nog geen rolkooi voor motoren hebben bedacht... Nu kegel ik mezelf consequent ondersteboven tegen een stoeprandje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Dat het ik soms ook wel dat ik ergens tegenrij bv stoeprand en dan eventjes een vliegtuig wordt, wel dan expert mode aan en op een wheelie landen en doorrijden

Mja vaak al op missie geweest en dan knalt de politie in uwe gat en jah dan moet je respawnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zit trouwens net naar m'n Social Club account te kijken, zie ik dit.. wtf :')

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/s9hpt4ylx/Naamloos_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heerlijk gespeeld (ook met tweakers), helaas dat bij een missie het beeld ineens vastliep. Spel opnieuw moeten opstarten en zoals ik al verwachte, alles behaalde RP, JP en cash kwijt.

Me character blijft wel bestaan, denk dat het beste is om af en toe even GTAO af te sluiten doormiddel van het menu, zodat alles gesaved wordt.

Ik kan helaas weer een verloren avond inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hmmm. Dit is een nieuwe :')
Kicked from the session for being idle too long.
@NitroKiller, als je via dat character wheel naar SP switched wordt je voortgang wel opgeslagen. Vraag is alleen of je dan weer terug in MP komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troqdog
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Slaapje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:51:
Heeft iemand anders ook dat er af en toe een melding komt dat je er uit bent gekicked door andere leden? Na een missie krijg ik die melding nog wel eens.
Gebeurde dat net bij onze game? Ik heb vaak problemen met time outs en dat er bijna niemand mijn hosted games joinen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NitroKiller, als je via dat character wheel naar SP switched wordt je voortgang wel opgeslagen. Vraag is alleen of je dan weer terug in MP komt :p
Klopt, dit is ook 1 van de manieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Niks nieuws aan, op dag 1 kreeg ik al een timer in beeld die aftelde voor ik gekicked zou gaan worden wegens idling. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
troqdog schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:47:
[...]

Gebeurde dat net bij onze game? Ik heb vaak problemen met time outs en dat er bijna niemand mijn hosted games joinen :/.
Nee bij jou kreeg ik een time out ;)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Slaapje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

Nee bij jou kreeg ik een time out ;)
Hup in de hoek staan stouterik :+ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zorean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

Niks nieuws aan, op dag 1 kreeg ik al een timer in beeld die aftelde voor ik gekicked zou gaan worden wegens idling. :p
Ah, dat wist ik niet. Had ff passive mode aangezet omdat ik ging eten, maar blijkbaar kan je dus (nog) niet te lang idlen... Enig idee hoe lang die counter duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Ik heb nog steeds continu de melding 'The Rockstar cloud servers are unavailable right now'.
Ik ben met ongeveer 50x in totaal proberen afgelopen week slechts één keer erin gekomen gisteren, en zelfs toen freezde m'n PS3.

Ik snap er echt niets van, hier op tweakers zit bijvoorbeeld bijna iedereen best vaak in MP.

Iemand nuttige suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Update even verwijderen en opnieuw installeren schijnt af en toe nog wel eens te helpen.

Ik kan er nu in ieder geval prima in (PS3), mocht dat een referentie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosman schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:03:
Ik heb nog steeds continu de melding 'The Rockstar cloud servers are unavailable right now'.
Ik ben met ongeveer 50x in totaal proberen afgelopen week slechts één keer erin gekomen gisteren, en zelfs toen freezde m'n PS3.

Ik snap er echt niets van, hier op tweakers zit bijvoorbeeld bijna iedereen best vaak in MP.

Iemand nuttige suggesties?
Ik heb hetzelfde probleem. Steeds als ik weer online wil gaan zijn m'n characters dan ook weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een leuke missie gedaan met Maadje van hier. Wist overigens niet dat je aan de zijkant van auto's kan hangen! Dat was wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:16:
Net een leuke missie gedaan met Maadje van hier. Wist overigens niet dat je aan de zijkant van auto's kan hangen! Dat was wel vet!
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Er zijn van die busjes waar je aan kunt hangen, kan volgens mij niet bij iedere auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, iemand anders hing aan de zijkant van zo'n jeep. Zag er wel vet uit! Je kan trouwens ook vanaf vallen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zit je met 16 man in een missie lobby(waaronder Bandeleros): start de missie, krijg je een timeout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het nu ook dramatisch... Toch vanaf een uur of 9 prima kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het verliezen van mijn 26 char een nieuwe gemaakt. Gelukkig nog 200k op de bank. Wel stom dat ik nu weer opnieuw moet levelen.

Ook leuk. Nu viel zojuist de verbinding weg na het voltooien van een missie. Kon zelfs niet meer op xbox live komen. Nu schijnt dat weer te lukken. Hopelijk is mijn is mijn char niet alweer weg.

Ok gelukkig niet...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
Nog meer mensen last die geld verliezen als het op de bank staat? Elke keer als een andere speler mij killed gaat er weer wat af. Zonder te weten nu van 30k na 19 gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

venneke schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:20:
Nog meer mensen last die geld verliezen als het op de bank staat? Elke keer als een andere speler mij killed gaat er weer wat af. Zonder te weten nu van 30k na 19 gegaan..
medische kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venneke
  • Laatst online: 16:37
Oké, wist ik niet.. Zal nu toch wel wat voorzichtiger zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 20-09 17:28
Kon vandaag eindelijk online en heb dus de tutorial gedaan. Kreeg een character die ik had gemaakt op het moment dat ik niet kon saven... beetje raar.

Uiteindelijk kreeg ik sms dat ik moest leren schieten ofzo bij een job, ga ik er naartoe kan ik de job niet starten... En andere jobs ook niet! Rockstar services unavailable. Toen even online uitgezet en weer gestart, zijn de cloud servers unavailable. NIET ALWEER -,-

Btw, online wel super vet. Bij die race tegen lamar en andere werd ik 2e vd 6 :D Tikte iemand 50meter voor de finish van de weg waardoor ik 2e werd en niet 3e :)

[ Voor 16% gewijzigd door Michielodc op 06-10-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
venneke schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:20:
Ja, daar moet je echt mee uitkijken.. Ik zat net in een druk stuk( met onder andere een f16 boven ons) en was binnen 5 minuten 12k kwijt aan medische kosten :(

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Man man kut AI online

Voorang van rechts ook al is het rood gvd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit zelf nu de hele rond de 30k, kom niet echt verder... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hier schiet het qua geld ook niet echt op, iedere keer als ik weer wat verdiend heb, kan ik voor 10k kogels kopen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:51:
Hier schiet het qua geld ook niet echt op, iedere keer als ik weer wat verdiend heb, kan ik voor 10k kogels kopen -_-
Vergeet niet elke ingame dag een auto te verkopen aan LS customs, toch weer 8/9k als je de juiste auto weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
hoe doe ik dat dan, heb nog geen bericht o.i.d. gehad dat ik dat kon doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een auto gewoon verkopen in het menu als je bij LS customs naar binnen bent gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ah :')

Ben daar misschien 2 keer geweest tot nu toe, had bedacht pas naar LS Customs te gaan als ik wat geld heb, maar misschien zo eens even langs rijden dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Geld verdienen is niet zo moeilijk meer als je wat verder geleveld bent:

Met 4 tweakers net 200k binnen geharkt.

Tip voor kunnen replayen: niet op continue drukken, maar R2 blijven rammen (ook al zie je niet dat je die in kan drukken) met alle spelers.

[ Voor 29% gewijzigd door Unomomentodado op 06-10-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Unomomentodado schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:59:
Geld verdienen is niet zo moeilijk meer als je wat verder geleveld bent:
[video]

Met 4 tweakers net 200k binnen geharkt.

Tip voor kunnen replayen: niet op continue drukken, maar R2 blijven rammen (ook al zie je niet dat je die in kan drukken) met alle spelers.
Meer tweakers die dit willen doen? IGN: Woodshock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Iemand weet waar ie een Lampadati Felon GT (Is een convertible) gevonden kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das mijn standaard auto geloof ik. Ergens gevonden in de buurt van Michaels huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

MM die survival missies met 2 man is toch wel m oeilijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Vos (links) en Koenenmans (rechts) op een eerste date. Het wil nog niet klikken.

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7920/k4lRdPsq1UmQ6Dnnbi88jw/0_0.jpg

(Koen's appartement trouwens)

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 06-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

get money :3

Afbeeldingslocatie: http://i7.minus.com/imsHn2KCzojAa.PNG

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
yzx schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:46:
MM die survival missies met 2 man is toch wel m oeilijk ...
ben tot wave 8 gekomen met een medetweaker, je moet echt een goed plekje vinden, en dan nog .......

I am RubbeR, You are Glue

Pagina: 1 ... 14 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.