Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

RubbeR01 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

ben tot wave 8 gekomen met een medetweaker, je moet echt een goed plekje vinden, en dan nog .......
Jep moet maar een kogel richting hoofd vliegen als je minder dan 50% leven hebt en dan wordt het snel heel krap

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Hier tot nu toe niks dan ellende met online (PS3). Vandaag voor de eerste keer in kunnen loggen, tutorial doorlopen en samen met een vriend rondgereden. Na een relog een corrupte savegame en daarna de melding dat de cloudservers unavailable zijn. Vreemd genoeg heeft die vriend helemaal geen problemen. Daarnaast lukt het me in storymode ook al een week niet om in Bawsaq te komen... Ik wacht wel weer een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:50:
Zit je met 16 man in een missie lobby(waaronder Bandeleros): start de missie, krijg je een timeout :(
Klopt dit was met mij:), Daarna van 1 tot 4 heerlijk online kunnen gamen. Zowel dingen gewonnen als verloren.

Vanavond maar weer eens verder, alleen zal ik mijn vertrouwde Ziggo moeten inruilen voor KPN.
Wees dus niet teleur gesteld als ik er niet bij kan zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Kreeg net ineens optie om me char aan te passen.. :o

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Advies van mij is om geen properties aan te schaffen of andere investeringen te doen todat het zeker is dat R* het probleem met corrupte savegames heeft opgelost.

Het geld lijkt het enige te zijn wat los van je karakter voortgang wordt opgeslagen (waarschijnlijk omdat dit uitwisselbaar is tussen je slots). Mocht je dus je karakter verliezen heb je in 90% van de gevallen je geld nog. Als je bijv. een property van 400k koopt, ben je die wel kwijt!

Zelf zet ik dus alles op de bank totdat het wat zekerder is dat mijn save niet plotseling weg is (nu 1x gehad). Doe met de tip wat je wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Net even half uurtje PS uitgezet, ga ik weer online al me geld en wapens weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 06-10 21:20

PBP

Hier ook, vanmiddag gespeeld ongeveer 8uur op de klok. Log net weer in en character weg :r , ben er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Racen doe ik ook niet meer. Kansloos gebeuren met al die beukers

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RubbeR01 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

ben tot wave 8 gekomen met een medetweaker, je moet echt een goed plekje vinden, en dan nog .......
Die medetweaker was ik en dat was leuk. Voelde door de goede plek in het begin als cheaten, maar bij wave 8 gingen we er toch echt aan. Qua tijd investering is de beloning aan de lage kant, maar dat is niet het enige dat belangrijk is. Ik heb me in elk geval echt vermaakt tijdens die survival missie.

- salsario -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
F0kke schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:59:
Hier tot nu toe niks dan ellende met online (PS3). Vandaag voor de eerste keer in kunnen loggen, tutorial doorlopen en samen met een vriend rondgereden. Na een relog een corrupte savegame en daarna de melding dat de cloudservers unavailable zijn. Vreemd genoeg heeft die vriend helemaal geen problemen. Daarnaast lukt het me in storymode ook al een week niet om in Bawsaq te komen... Ik wacht wel weer een weekje.
heb precies hetzelfde gezeik de hele tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw is mijn character + geld volledig verdwenen. Ben er nu echt even klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Bij Streamerhouse op Twitch.tv zijn ze zojuist hun level 60 character kwijtgeraakt na +/- 120 uur gameplay......

http://nl.twitch.tv/streamerhouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 17:36

Zorian

What the fox?

Jongens, help me even. Ik kan er niet uitkomen of ik nu moet gaan huilen of niet.

Had eindelijk mijn nieuwe character op lvl 12 met 80k aan cash. En wat denk je?

IT'S GOOOOOONE!
Ben er even HELEMAAL klaar mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 02-10 10:28
Unomomentodado schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:54:
Bij Streamerhouse op Twitch.tv zijn ze zojuist hun level 60 character kwijtgeraakt na +/- 120 uur gameplay......

http://nl.twitch.tv/streamerhouse
En dan gaan ze weer opnieuw.... en dan gebeurt het weer.

Iets met een ezel en een steen.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 06-10 21:20

PBP

Opvallend dat er zoveel mensen nu ineens met dezelfde melding komen dat ze hun character kwijt zijn. Hoop maar dat ze nog terug te halen zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door PBP op 06-10-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik heb net een huis van 286.000 gekocht, dus ik kom wel weer terug als het character verlies probleem opgelost is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:22:
Advies van mij is om geen properties aan te schaffen of andere investeringen te doen todat het zeker is dat R* het probleem met corrupte savegames heeft opgelost.

Het geld lijkt het enige te zijn wat los van je karakter voortgang wordt opgeslagen (waarschijnlijk omdat dit uitwisselbaar is tussen je slots). Mocht je dus je karakter verliezen heb je in 90% van de gevallen je geld nog. Als je bijv. een property van 400k koopt, ben je die wel kwijt!

Zelf zet ik dus alles op de bank totdat het wat zekerder is dat mijn save niet plotseling weg is (nu 1x gehad). Doe met de tip wat je wilt :P
Jongens..
Zodra je het scherm krijgt om een nieuw poppetje te maken, gelijk PS3 uitknop drukken..
Dan slaat hij niets "nieuws" op.
Daarna gewoon nog een keer proberen of een solo sessie starten om te weten of je character nog steeds bestaat.

Ook zeker weten altijd eerst naar singleplayer te switchen voordat je de PS3 afsluit.
Cloud saving wordt 90% van de gevallen pas geïnitialiseerd als je switched naar Singleplayer.

Zelf al echt een hele tijd nergens last van gehad. Sinds de initiële start van de servers kon ik de Tutorial race starten en nog geen reset gehad, bijna tegen de lv20 aan.

Vriend van me had wel een reset, maar die heeft hij gecanceled door de PS3 hardwarematig direct af te sluiten, en vervolgens was zijn poppetje er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben 'm nog nooit verloren hoor :). Net een lange speelsessie gehad met 1 andere tweaker en 2 nederlanders. Was leuk, beetje missies doen, we hebben een cargobob gejat en daarmee iemands auto opgetild en gemold :+. Ook een beetje racen enzo, een vrij lastige missie van Martin gedaan waarbij ik voor de eerste keer een support helicopter van Merryweather heb ingeschakeld. Veel geld heb ik er niet aan overgehouden, maarja, wel een leuke middag. Vanavond ga ik denk ik eens grinden met Violent Duct, al gaat het nu lastiger aangezien je niet meer kan replayen, je moet i.p.v. continue restart doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:01:
[...]

Jongens..
Zodra je het scherm krijgt om een nieuw poppetje te maken, gelijk PS3 uitknop drukken..
Dan slaat hij niets "nieuws" op.
Daarna gewoon nog een keer proberen of een solo sessie starten om te weten of je character nog steeds bestaat.
Ammehoela, mooi niet:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wPyeED4.png

En ja, ik heb uit woede meteen de PS3 uitgeramd toen ik WEER dat scherm in beeld kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
RaiseCain schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:08:
[...]

Meer tweakers die dit willen doen? IGN: Woodshock
Im in heb volgens mij gisteren ook met jouw missie gedaan right?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:21
Moet zeggen dat ik het een beetje zat begin te worden. Kutkoters die je in hun uppie kunnen kicken, vrienden joinen werkt slecht en als het niet werkt moet je 3 uur wachten voordat je weer in die ''lobby'' komt. Want een lobby is het eigenlijk niet, zo slecht zit dat in elkaar. Waarom móet je in een sessie zitten voordat je een andere sessie kan joinen? Hadden ze niet gewoon een startschermpje kunnen maken waarin ik al met anderen in een team kan zitten en dan een server zoeken?

Als dit is waar je jaren over na aan het denken bent, pfoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADLAX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Hebben mensen hier glasvezel ? via knp of een dochter er van ook last van:
"The Rockstar cloud servers are unavailable right now, Only disc content will be available and saving will be disabled."
Zelf zit ik op xbox, maar zins 1okt maar 3uur kunnen spellen in "gta bug online".

Blijf "The Rockstar cloud servers are unavailable right now", met en zonder retry knop houden.
Heb wel 2 characters als ik er in kom. Een vriend ook met glasvezel heeft er ook last van!! :(

Ook heb ik al 3 auto die getracked & verzekerd en phone contact al verloren, ook as je saved via start>online>leave gta online.

Maar iemand hier met glasvezel? en of zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Hoe start je een private online sessie trouwens? Ik ga altijd van SP mode naar MP en kom dan direct in een multiplayer sessie terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Start -> Online - Play GTA Online -> Singleplayer session

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
MADLAX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:11:
"The Rockstar cloud servers are unavailable right now, Only disc content will be available and saving will be disabled."
Zelf zit ik op xbox, maar zins 1okt maar 3uur kunnen spellen in "gta bug online".

Blijf "The Rockstar cloud servers are unavailable right now", met en zonder retry knop houden.
Heb wel 2 characters als ik er in kom. Een vriend ook met glasvezel heeft er ook last van!! :(

Ook heb ik al 3 auto die getracked & verzekerd en phone contact al verloren, ook as je saved via start>online>leave gta online.

Geen idee of het toeval is (ook problemen via KPN en een vriend via Telfort). Maar bij ons help het om de DNS instellingen te veranderen naar bijv die van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4).

Voor de zekerheid kun je ook je system cache even clearen (op de 360 iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
Nou, ik heb vandaag lekker veel online gespeeld, ging erg goed, ik ben nu level 8!!! Vervolgens start ik een uur later het spel opnieuw en blijkt mijn online karakter verdwenen te zijn, ook het geld op mijn bank is weg. Vervolgens heb ik geprobeerd het spel opnieuw op te starten en had ik het geld op mijn bank ineens weer terug, karakter is nog steeds weg.

Ik dus naar de single player en ik moest meteen even een missie doen die ik tegen kwam, bleek dat alle wapens van Michael weg zijn.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Laatst online: 29-08 21:12
Rednas_N schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:15:
Nou, ik heb vandaag lekker veel online gespeeld, ging erg goed, ik ben nu level 8!!! Vervolgens start ik een uur later het spel opnieuw en blijkt mijn online karakter verdwenen te zijn, ook het geld op mijn bank is weg. Vervolgens heb ik geprobeerd het spel opnieuw op te starten en had ik het geld op mijn bank ineens weer terug, karakter is nog steeds weg.
Idem hier, hopelijk een tijdelijk probleem bij R*.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:04
Nog meer mensen problemen met het joinen van sessions bij een "quick job"? (PS3)

Oh ja, en een kusje voor Beakzz omdat ik 'm net per ongeluk pofte :')

[ Voor 31% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 17:22 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
What to do if your character appears to be deleted

[ Voor 25% gewijzigd door Unomomentodado op 06-10-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 10:15
Jef Delathouwer schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:20:
[...]

Idem hier, hopelijk een tijdelijk probleem bij R*.
Hier nog één, ben ondertussen 3 keer teruggezet van lvl 7 of 8 naar level 3 met behoud van Personal Vehicle en geld, 1 keer zonder geld, en nu ben ik alles kwijt. Elke keer dat ik speelde had ik geen foutmeldingen van de cloudservers o.i.d en sloot ik het spel af door eerst naar single player te gaan zoals ze aanraden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hmm... kom nog steeds niet online na 2 weken proberen bah ben het wel zat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

bobsquad schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:25:
Hmm... kom nog steeds niet online na 2 weken proberen bah ben het wel zat zo.
2 weken knap, spel is pas sinds dinsdag online...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
Daar is hij ook verdwenen, ook bij Trevor, Micheal en Franklin staat alles op 0.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bedoel vanaf afgelopen dinsdag sorry maar ben nu best pissed of zo moeilijk kan het toch niet zijn. dinsdag en woensdag wegens drukte dat er problemen zijn kan ik me iets bij voorstellen maar nu mag het toch wel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hier scheidt alles er nu mee uit... op hoop van zegen dat ik m'n stats zo niet verloren ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:58
Ik hoor het al, ik probeer het over een maandje nog wel eens een keer :p

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

And im just sitting here eating pancakes

Iemand een pannenkoek ? :+

Ga tegen de avond weer wat spelen, tot nu toe alleen connectie problemen gehad en niet dat ik mijn save kwijt ben

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Laatst online: 29-08 21:12
Rednas_N schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:27:
[...]

Daar is hij ook verdwenen, ook bij Trevor, Micheal en Franklin staat alles op 0.
Bij mij half. Mijn geld staat er nog op, race statistieken zijn juist. Maar daarnaast staat er dat ik nog geen jobs heb gedaan en dat ik lvl 1 met 0 xp.

Hopelijk is dat straks in orde want zat net op lvl 14...

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Mijn karakter enzo laadt nog wel. Het is wel zo dat ik vaak mijn wapens (behalve mijn pistool) kwijt ben als ik weer terug kom in een online sessie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Hahahahaha, die Koen!

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9629/-LAfuMWp2UipAbxSSEzmKg/0_0.jpg

Met Pa4jv uitgevonden dat je ook bij de LS Customs naar binnen kan. :)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2602/q3Uh94jVBUu_gZcSVYn6AQ/0_0.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Unomomentodado op 06-10-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ondanks dat ik nu niet meer in een reguliere online session kom (alleen nog solo) zijn hier alle stats e.d. wel behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Mijn character heeft alleen geen kleren aan op de social club portrait :P

[ Voor 13% gewijzigd door Nfear op 06-10-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
:')

Ik heb een zwarte vrouw in mijn character wiel, en een witte man op social club en ingame :')

Edit: Zo eens even naar mijn singleplayer kijken, volgens Social club sta ik er niet zo best voor :')

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/d5rs2ilct/Naamloos_1.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:47:

Ik heb een zwarte vrouw in mijn character wiel, en een witte man op social club en ingame :')

Edit: Zo eens even naar mijn singleplayer kijken, volgens Social club sta ik er niet zo best voor :')

[afbeelding]
"Niet zo best" zegt ie. Je geld man, damn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ytja9sE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
't ging eigenlijk om de stats bij geld uitgegeven etc :p

Dat geld valt wel mee, ik heb alleen de missies van Lester tot 't eind bewaard. Als je dan ook tussendoor nog een beetje investeert zit je zo aan de 1,5 miljard :p

Ik vertrouw echter die stock markets nog steeds niet dus heb 't zo maar gedaan, kon ik in ieder geval alle properties kopen :)

Edit: En dat geld is vrij nutteloos als je de story uitgespeeld hebt...

Had met alle characters ongeveer 400 miljoen (heb met Trevor alleen dat vliegveld gekocht) en dit is wat er nog van over is...

Alle dure spullen heb ik met Michael gekocht, en nog staat er 100+ miljoen, enige wat ik nog kan kopen zijn kogels, heb alle wapens met upgrades en de garages zijn vol met gemodde auto's :X

[ Voor 36% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mijn karakters doen het prima, maar zodra ik een mission start stopt de missie meteen met dat ik gefaald heb. :/

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Van die pagina:

"If you log into GTA Online and discover that the multiplayer character you deleted has disappeared"

LOL, works as intended :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit weekend loopt het hier eigenlijk wel prima, heb alleen vandaag dat mijn xbox vaak blijft hangen tijdens gta online, single player nooit last van gehad en gister werkte het prima. Maar vandaag in mijn nieuwe appartement ging het gelijk mis. Moet echt xbox uit zetten en dan doet ie het weer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Timed out when matchmaking for a compatible GTA Online session to join.
Please return to Grand Theft Auto V and try again later.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:15

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
begint dat nou al :r

Edit: Check die eerste comment...
You fucking towel head terrorist mother fucker

[ Voor 73% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Laatst online: 28-09 12:03
MADLAX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:11:

Hier ook glasvezel van KPN, idd ook veel problemen met de cloudservers. Ik kan alleen niet inschatten of dat op dit moment ligt aan rockstar of kpn.
Het modem van kpn (Thomsontg789) schijnt wel problemen te hebben omdat er teveel beveiliging op zit.
Je kunt in het modem geen dmz-omgeving creëren waardoor je poorten niet open kunt zetten en dus moeilijker verbinding kunt maken.
Ik heb voor de zekerheid gisteren contact met hun opgenomen en ik krijg aankomende dinsdag een nieuw modem toegestuurd (experiabox V8) en bij deze moet dmz wel mogelijk zijn.
Bij einde contract stap ik sowieso over naar xs4all. De onkunde en de arrogantie van kpn komt me echt de strot uit.
Ik heb er een korte tijd gewerkt, en het is echt een ongelofelijke krakkemikkige troep daar wat ver achter loopt op andere providers.

Dus terwijl ik er hier nog even een rockstar-timeoutje doorheen klik, wil ik graag hier iedereen de tip van het jaar geven:
Zeg zo snel mogelijk je contract bij KPN op, je verrijkt je leven er mee!

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
MartnK schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:20:
[...]

Hier ook glasvezel van KPN, idd ook veel problemen met de cloudservers. Ik kan alleen niet inschatten of dat op dit moment ligt aan rockstar of kpn.
Het modem van kpn (Thomsontg789) schijnt wel problemen te hebben omdat er teveel beveiliging op zit.
Je kunt in het modem geen dmz-omgeving creëren waardoor je poorten niet open kunt zetten en dus moeilijker verbinding kunt maken.
Ik heb voor de zekerheid gisteren contact met hun opgenomen en ik krijg aankomende dinsdag een nieuw modem toegestuurd (experiabox V8) en bij deze moet dmz wel mogelijk zijn.
Bij einde contract stap ik sowieso over naar xs4all. De onkunde en de arrogantie van kpn komt me echt de strot uit.
Ik heb er een korte tijd gewerkt, en het is echt een ongelofelijke krakkemikkige troep daar wat ver achter loopt op andere providers.

Dus terwijl ik er hier nog even een rockstar-timeoutje doorheen klik, wil ik graag hier iedereen de tip van het jaar geven:
Zeg zo snel mogelijk je contract bij KPN op, je verrijkt je leven er mee!
Lijkt mij wel erg retarded als je duizenden mensen hebt die problemen heeft met rockstar cloud servers..... en jij beweert dat je dan neit weet of het dan aan KPN ligt of aan rockster zelf...

en dan wil je overstappen naar xs4all...

Een dochterbedrijf van KPN :/

Ik wil niet overkomen als een complete eikel... maar je snapt de ironie wel he?

[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 06-10-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:53
En ook nog op ps3 :(

btw: leuke sessies met je gehad. Pro racer!

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:19:
begint dat nou al :r

Edit: Check die eerste comment...

[...]
http://support.rockstarga...ng-to-do-about-this-dude-

hij heeft het btw ook gedaan bij red dead redemption

[ Voor 8% gewijzigd door Ienni1983 op 06-10-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
das wel vlot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Dat kan wel kloppen :P

Hebk meteen aangemaakt na het zien van de video.

Moeten ze maar geen cheater zijn.

Doe het in de offline game... maar online moet zoals het zijn.... en niet vol met cheatende kindjes die anders niet kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Eensch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Ienni1983 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:41:
[...]

Dat kan wel kloppen :P

Hebk meteen aangemaakt na het zien van de video.

Moeten ze maar geen cheater zijn.

Doe het in de offline game... maar online moet zoals het zijn.... en niet vol met cheatende kindjes die anders niet kunnen winnen.
Mag niet moeilijk zijn voor Rockstar om te zien wie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Laatst online: 28-09 12:03
Ienni1983 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:25:
[...]

Lijkt mij wel erg retarded als je duizenden mensen hebt die problemen heeft met rockstar cloud servers..... en jij beweert dat je dan neit weet of het dan aan KPN ligt of aan rockster zelf...

en dan wil je overstappen naar xs4all...

Een dochterbedrijf van KPN :/

Ik wil niet overkomen als een complete eikel... maar je snapt de ironie wel he?
Met bf3 heb ik ook altijd datzelfde gezeik samen met een vriend die ook kpn heeft. Nu merk ik dat ik minder vaak online kan komen bij gta dan vrienden en ik vaak als enige niet gejoined kan worden.
Dus de twijfel is terecht.
Xs4all mag dan idd een dochterbedrijf zijn. Degene die voor de startup van xs4all hebben gezorgd zijn mensen die een compleet andere mindset hebben. Zij gebruiken een modem dat wel werkt, hebben callcentermedewerkers die zonder een script werken en hebben geen verstandelijk gehandicapte procesmanagers in dienst waardoor ze intern veel dynamischer zijn.
Dat zij gebruik maken van de glasvezellijn van kpn kan ik alleen maar toejuichen, daar is namelijk niks mis mee. Het gaat me om het bedrijf intern.

Ik klik nog weer even een time-outje weg :*)

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Deadsy schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:46:
[...]

Mag niet moeilijk zijn voor Rockstar om te zien wie het is.
Klopt... zijn psn naam staat op zijn youtube kanaal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dan ben je in ieder geval dapper :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-10 15:19
En ook hier mijn character weg ;(
Was net level 31 (Xbox360)

Overigens op Socialclub nog wel het juiste character staan..
Iemand een tip wat nu het slimste is ?
Wachten en hopen of nieuwe aanmaken ?

Edit:

Inmiddels mijn character weer terug.
Dit is wat ik gedaan heb (xbox 360).

- Maak geen nieuwe character aan!
- Keer terug naar je dashboard en verwijder de update en system cache
- Start GTA op en zorg dat je in de story mode komt
- Vanuit daar online opstarten (via start -> online -> join crew members)

Op deze manier kreeg ik wonderbaarlijk mijn character terug _/-\o_

[ Voor 102% gewijzigd door DutchCrownNL op 06-10-2013 19:19 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
neuh... gewoon stom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat was m'n 2e keus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Geen idee of het toeval is (ook problemen via KPN en een vriend via Telfort). Maar bij ons help het om de DNS instellingen te veranderen naar bijv die van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4).

Kan je dit misschien even uitleggen... heb ook kpn en die social club blijft ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADLAX
Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

je tip werkt, dacht dat dat al op mijn router in had gesteld, maar dat was niet het geval.
Het werkt veel beter nu. Heb het in de xbox & router gezet + hdds system cache gewist.

Maar af en toe heb je nog cloud server error met retry, maar die zoek nu naar een server, en abort niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADLAX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:53:
[...]

je tip werkt, dacht dat dat al op mijn router in had gesteld, maar dat was niet het geval.
Het werkt veel beter nu. Heb het in de xbox & router gezet + hdds system cache gewist.

Maar af en toe heb je nog cloud server error met retry, maar die zoek nu naar een server, en abort niet meer.
Op mijn experia box is dit helaas niet in te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Lijkt erop dat ik ook me character kwijt ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik ook, lijkt mij het handigst om die slot gewoon met rust te laten. Of gewoon heel GTA Online met rust te laten tot het werkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:05
RaiseCain schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:01:
Lijkt erop dat ik ook me character kwijt ben :(
Ik ook. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADLAX
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:50:
[...]
Kan je dit misschien even uitleggen... heb ook kpn en die social club blijft ruk...
1. Eerst met router naar zo iets als "WAN DNS Setting" zoeken, van automatically naar manual.
Prim DNS = 8.8.8.8
Sec DNS = 8.8.4.4

2. Dan met Xbox onder Settings>Network Settings, de 2de box met iets van DNS Setting.
Kies manual
Prim DNS = 8.8.8.8
Sec DNS = 8.8.4.4

3. Daarna HDD alle als je usb opslag wat je er aan hebt hangen en clear system cache.
http://support.xbox.com/n...-setup/clear-system-cache

Zet je Xbox even uit, en dan naar een 1min weer aan en dat is het!! nu kan je gta online spelen.

Als je alleen experia box hebt sla stap 1 over.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Idem. char die ik gister gemaakt heb en al weer rank 10 was is ook weer weg.
Wat meer duidelijkheid van Rockstar zou welkom zijn betreffende wanneer het veilig is om te spelen en er dan ook zeker van te zijn dat je char de volgende dag niet weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op Social Club is mijn character volledig verdwenen. Ik hoop echt dat hij er morgen weer is aangezien ik aardig wat uurtjes al in mijn character heb gestoken dit weekend. Zou het erg jammer vinden en zodoende verlies je wel een beetje motivatie om opnieuw vanaf 0 te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADLAX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:09:
[...]

1. Eerst met router naar zo iets als "WAN DNS Setting" zoeken, van automatically naar manual.
Prim DNS = 8.8.8.8
Sec DNS = 8.8.4.4

2. Dan met Xbox onder Settings>Network Settings, de 2de box met iets van DNS Setting.
Kies manual
Prim DNS = 8.8.8.8
Sec DNS = 8.8.4.4

3. Daarna HDD alle als je usb opslag wat je er aan hebt hangen en clear system cache.
http://support.xbox.com/n...-setup/clear-system-cache

Zet je Xbox even uit, en dan naar een 1min weer aan en dat is het!! nu kan je gta online spelen.

Als je alleen experia box hebt sla stap 1 over.. :)
Bedankt! In de box aangepast en het werkt gelijk goed...

Hopen dat dat zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:12:
Ook op Social Club is mijn character volledig verdwenen. Ik hoop echt dat hij er morgen weer is aangezien ik aardig wat uurtjes al in mijn character heb gestoken dit weekend. Zou het erg jammer vinden en zodoende verlies je wel een beetje motivatie om opnieuw vanaf 0 te beginnen...
Rank verliezen en geld is een ding maar waar ik mij echt aan irriteer is dat ik het hele begin opnieuw moet doen. Vliegtuig, ritje door de stad etc.
Verplicht wat kleding kopen, auto kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe char na het verliezen van nijn 26er is nu 9. Vanavond maar weer verder levelen. Ook stom dat sommige missies heel lang en of pittig zijn minder cash opleveren dan makkelijke missies. Ik mis die toffe wapens van me. Nu moet ik het doen met slechts een pistol en micro SMG.

Zat vandaag ook met van die flapdrollen in een team die elkaars auto opblazen met sticky en je steeds dood rijden.... zucht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:14:
Mijn nieuwe char na het verliezen van nijn 26er is nu 9. Vanavond maar weer verder levelen. Ook stom dat sommige missies heel lang en of pittig zijn minder cash opleveren dan makkelijke missies. Ik mis die toffe wapens van me. Nu moet ik het doen met slechts een pistol en micro SMG.

Zat vandaag ook met van die flapdrollen in een team die elkaars auto opblazen met sticky en je steeds dood rijden.... zucht :/
had ik gister ook, paar kleine kinderen die zichzelf zo tof vonden dat ze continu rond zaten te bleren.
Maar gelukkig waren ze ook nog absurd slecht zodat ik en een paar anderen diverse team dingen tegen hun hebben gedaan :D.
Na elk verloren potje zaten ze te bleren en te schreeuwen.

Bij het laatste potje moesten we wat wiet jatten uit een busje.
2 Teams en iedereen was weg behalve ik en die 3 idioten dus moest ik met eentje van hun in een team en deze probeerde mij dus continu van de weg af te duwen maar hij was zo slecht dat ik er niet echt moeite mee had.
Het andere team kwam net toen ik het pakje met wiet in bezit genomen had en dacht me met hun autos van de weg te duwen maar ik ben toen met mijn Sanchez zelf van de weg af gegaan en toen hun probeerden achter me aan te komen zag ik ze vliegen :+ .

De potjes tegen die gasten was lekker geld verdienen.

Net de eerste race gedaan. Gister tegen 4 anderen nog met een dikke voorsprong nog 1e en vandaag tegen 5 anderen een goede 2e plek.
Direct bij de start word ik tegen de muur gezet en kon niet bewegen tot die ander zelf weg ging :|
De inhaal race was wel lachwekkend, elke auto die ik wilde inhalen probeerde me tegen een muur ofzo te duwen maar wist uiteindelijk zijn eigen auto te crashen.

edit: Zie dus net dat ik 50k op de bank heb :/. Het geld is dus blijkbaar wel weer gesaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchCrownNL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:49:
- Maak geen nieuwe character aan!
- Keer terug naar je dashboard en verwijder de update en system cache
- Start GTA op en zorg dat je in de story mode komt
- Vanuit daar online opstarten (via start -> online -> join crew members)

Op deze manier kreeg ik wonderbaarlijk mijn character terug _/-\o_
Die system cache, is dat die system info folder of een andere optie in je instellingen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Loading GTA Online Profile Stats.... zit in singleplayer lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry898
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09-2023
oh ja mensen als je naar geld wilt opnemen of storten in gta online kan dit ook via het internet op je mobieltje moet je naar de site van de bank gaan is toch sneller kwam ik achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hier ook mn character weer weg (PS3) wat kan ik nu het beste doen, ik heb helemaal geen saved characters meer, kom in het scherm waar je er een kan maken. Kan ik daar dan beter slot 2 kiezen in de hoop dat mn slot1 character het weer gaat doen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:52:
Hier ook mn character weer weg (PS3) wat kan ik nu het beste doen, ik heb helemaal geen saved characters meer, kom in het scherm waar je er een kan maken. Kan ik daar dan beter slot 2 kiezen in de hoop dat mn slot1 character het weer gaat doen?
PS3 hardwarematig uitzetten. (Aan/Uit knop drukken op de PS3 zelf)
GTA herstarten, Story mode laten laden.
Pause menu --> Online --> Play Online --> Solo session.

Kijk of je character nog bestaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
SinergyX schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:42:
[...]

Die system cache, is dat die system info folder of een andere optie in je instellingen?
Andere optie... Althans op de xbox.

Op de xbox ga je naar je instellingen en dan opslag.
Dan de HDD highlighten en op Y drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
Ik heb op de xbox continue last van dat de cloud servers offline zijn. Enige manier om te zorgen dat dat niet continue gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCrownNL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:59:
[...]

Andere optie... Althans op de xbox.

Op de xbox ga je naar je instellingen en dan opslag.
Dan de HDD highlighten en op Y drukken ;)
Ik vraag me af of dit daadwerkelijk nut heeft...
Alles gaat toch via de cloud? Heeft, lijkt mij, dus niets te maken met jouw eigen HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:01:
[...]

Ik vraag me af of dit daadwerkelijk nut heeft...
Alles gaat toch via de cloud? Heeft, lijkt mij, dus niets te maken met jouw eigen HDD.
Klopt, maar tot op heden werkt het hier (en bij mijn vrienden wel)..
Vraag me niet waarom overigens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ben ik dan de enige die haast geen problemen heeft op de 360 online ? Dinsdag de tutorial gedaan, en elke avond gewoon free-roamen + missies , vandaag zelfs nog met 8 mensen tegelijk een fietsrace gehouden. Werkte prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCrownNL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:03:
[...]

Klopt, maar tot op heden werkt het hier (en bij mijn vrienden wel)..
Vraag me niet waarom overigens :9
Hoe zou je cache op de PS3 moeten toepassen?
Restore menu van de PS3 heeft volgens mij ook een clear cache optie.. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nog meer mensen met een PS3 die melding krijgen dat de cloud servers er uit liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 09:53
hier op xbox zegt die ook dat cloud er uit ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:04:
Nog meer mensen met een PS3 die melding krijgen dat de cloud servers er uit liggen?
Op de xbox zie ik hier ook regelmatig die melding voorbij komen hoor ;)
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Hoe zou je cache op de PS3 moeten toepassen?
Restore menu van de PS3 heeft volgens mij ook een clear cache optie.. hmm
Geen idee hoe het op de PS3 werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:03:
Ben ik dan de enige die haast geen problemen heeft op de 360 online ? Dinsdag de tutorial gedaan, en elke avond gewoon free-roamen + missies , vandaag zelfs nog met 8 mensen tegelijk een fietsrace gehouden. Werkte prima
Mij gaat het ook al weekje aardig goed, tot zojuist, character pleite. Gisteren en vandaag hele dag met 3 andere missies en alles gedaan, niets aan het handje. Voor het eten nog wat zut gedaan, log in en character niet meer aanwezig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een baggerzooi man.
Ik snap best dat Rockstar hun servers er een dag of 3 problemen mee hebben, maar langer dan dat kan ik vrij slecht begrijpen. Mag hopen voor ze dat al die mensen die hun character kwijt geraakt zijn wel een compensatie of iets dergelijks krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Compensatie is wat overdreven lijkt me (nog erger zijn alle mensen op rockstar forum die meteen een refund willen( hoezo dat? je het de sp toch gespeeld!) of met een class action lawsuit dreigen...)
maar het zou wel fijn zijn als je progress gewoon bewaard blijft, zodat je niet voor de kat zn *** aan het spelen bent, voor de zoveelste keer de tutorial doorspelen is ook maar saai..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon niet spelen totdat de problemen opgelost zijn, veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Meelobee schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:23:
Compensatie is wat overdreven lijkt me (nog erger zijn alle mensen op rockstar forum die meteen een refund willen( hoezo dat? je het de sp toch gespeeld!) of met een class action lawsuit dreigen...)
maar het zou wel fijn zijn als je progress gewoon bewaard blijft, zodat je niet voor de kat zn *** aan het spelen bent, voor de zoveelste keer de tutorial doorspelen is ook maar saai..
Dat zijn grotendeels die mafkezen die geen verstand ervan hebben.
Je hebt betaald voor GTA5. GTA Online krijg je er gratis bij, dat deze dan slecht werkt in de eerste week is klote maar je hebt 0 kans op een refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:26:
Gewoon niet spelen totdat de problemen opgelost zijn, veel makkelijker :)
Makkelijker dan wat?

Laten we een game kopen, maandje in de kast leggen en dan maar eens spelen? :?
Ik heb bijna elke launch van grote online games meegemaakt, maar een character kwijtraken heb ik echt nog nooit gezien.

Ik wacht wel af of die nog terug komt, zo niet, kan ik direct door naar BF4 :)

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
M'n character bestaat nog bij social club, maar durf nu uit angst voor verdwijning GTA niet op te starten... ;w

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:27:
[...]

Dat zijn grotendeels die mafkezen die geen verstand ervan hebben.
Je hebt betaald voor GTA5. GTA Online krijg je er gratis bij, dat deze dan slecht werkt in de eerste week is klote maar je hebt 0 kans op een refund.
Dus ik kan naar de winkel gaan en GTA Online los kopen? :)
GTA Online is gewoon los gebracht omdat ze het mp gedeelte van GTA V nog niet klaar hadden op release day, niks meer niks minder.
De game zit vol met bugs, niet enkel de MP maar ook de SP is een waar drama. De game was gewoon nog niet af, en dat de server problemen nog steeds aanhouden is lachwekkend voor het "best-selling game" ooit. :(
Pagina: 1 ... 15 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.