Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:41:
[...]

Dus ik kan naar de winkel gaan en GTA Online los kopen? :)
GTA Online is gewoon los gebracht omdat ze het mp gedeelte van GTA V nog niet klaar hadden op release day, niks meer niks minder.
De game zit vol met bugs, niet enkel de MP maar ook de SP is een waar drama. De game was gewoon nog niet af, en dat de server problemen nog steeds aanhouden is lachwekkend voor het "best-selling game" ooit. :(
Nop maar het is toch gratis. Op die manier is Rockstar volledig ingedekt want je hebt nooit betaald voor GTA Online.
En dat de eerste week slecht is is tegenwoordig meer de regel dan de uitzondering als je naar andere releases kijkt die flinke problemen hebben de eerste weken van release.

En wat vond jij dan een waar drame aan de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Overdrijven is ook een vak, op wat textures die nog geladen moesten worden na ben ik in de SP geen enkel game breaking probleem tegen gekomen..

Jammer dat online zo klote gelaunched is, maar idd dat is tegenwoording meer regel dan uitzondering. De laatste BETA fase is tegenwoordig de eerste 2 weken van release..

Hmm zie nu op de socialclub dat ik helemaal nog geen online character heb, terwijl ik ingame toch echt al een lvl 14 character had met iets van 90k en een custom auto..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je GTA Online spelen met vrienden die een PS3 hebben terwijl jij een Xbox hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nee, natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:49:
Kun je GTA Online spelen met vrienden die een PS3 hebben terwijl jij een Xbox hebt?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het punt maar imo is het een verkapte manier van een patch brengen, iets wat wel slim is overigens. ;)

Over de bugs in SP, hier een lijstje van punten wat veel gemeld worden:
HDD's die beschadigt zijn door GTA, velen die niet verder komen als de eerste missie in SP (Voornamelijk oudere X360), random memory errors, vele random freezes worden er gemeld, savegames die kwijtraken, er is genoeg te vinden op het net. ;)

En ik vindt het toch allemaal wel erg lang duren, ik weet niet welke grote titel ook zo lang duurde qua server issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:04
MrMistral schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:29:
M'n character bestaat nog bij social club, maar durf nu uit angst voor verdwijning GTA niet op te starten... ;w
Mijn character staat nog bij mijn switch wiel, maar is inmiddels weg uit m'n social club account en ingame is ook alles weer weg :')

Edit: Zo dus 7(8)7

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/98yibh0hl/Naamloos_1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 20:59 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:50:
Ik begrijp het punt maar imo is het een verkapte manier van een patch brengen, iets wat wel slim is overigens. ;)

HDD's die beschadigt zijn door GTA, velen die niet verder komen als de eerste missie in SP (Voornamelijk oudere X360), random memory errors, vele random freezes worden er gemeld, savegames die kwijtraken, er is genoeg te vinden op het net. ;)

En ik vindt het toch allemaal wel erg lang duren, ik weet niet welke grote titel ook zo lang duurde qua server issues?
Het is pas 5 dagen na launch, games als SimCity (ruim 2 weken!) Diablo III, BF3 hadden allemaal zo'n slechte start. Geef het nog een weekje en dan zal het allemaal vast wel prima werken..

Maar dat neemt nog niet weg dat het alsnog sucked om voor de zoveelste keer je char kwijt te zijn..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:50:

Dat lijken me hardware errors, mijn PS3 is nul keer vastgelopen offline en op wat sandboxgerelateerde rarigheden geen bugs gehad.
Online is een ander verhaal maar offline zit dit spel gewoon goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oeh, mijn character is ook weg :'(... Hoop dat hij bij de social club nog bestaat.

E: Nee hoor, ook weg. Nou, fuck GTA. Dat speel ik dus ook nooit meer. Level 26 account weg.

[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 06-10-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Hij bestaat nog!!! (afkloppen)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Is hier ook weg, terwijl ik duidelijk gekozen had om terug te gaan naar de single player toen ik die keuze kreeg "Cloud services offline, wil je met een temp character spelen?" :'(

Edit: Volgens de social club zou wel het geld op m'n bank behouden zijn 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-10-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Huis gekocht van 286.000.... ik-doe-ff-helemaal-niks-meer!~:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
XVI schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:55:
[...]

Dat lijken me hardware errors, mijn PS3 is nul keer vastgelopen offline en op wat sandboxgerelateerde rarigheden geen bugs gehad.
Online is een ander verhaal maar offline zit dit spel gewoon goed in elkaar.
Same here: op minimale framedrops na vind ik het knap wat ze met de singleplayer uit de ps3 weten te persen..

Online valt ook nog wel mee: voor de patch was het een drama.
Daarna(vrijdag) heb ik op 1 timeout-moment na altijd online kunnen spelen, met vrienden of crewleden.

Vandaag geraced, missies gedaan en gefreeroamed met tweakers.

Banderos die mij dood mept tijdens het richten op de chinees in de 24/7 omdat we te dicht bij elkaar stonden, en ik uit 'wraak' hem vervolgens een bezoekje breng met mijn wapen wat resulteert in een excuus-smsje: het kan allemaal! :9~

Over je character verliezen: ik heb vrijdag 1 keer gehad toen ik joinde dat mn character weg was. Ik spawnde bij de beginmissie, met een kaal hoofd en rode koptelefoon. Ps3 uit en weer aan, gta opstarten en ik kon weer verder met mn oude, vertrouwde 'no-fearboy' (psn-id) _/-\o_
Het is de noodzaak om de rockstar cloud server niet te overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jezus zeg, 3 dagen "zwoegen" zijn dus gewoon weg voor mij. Het leuke is dat ik nu ook niet weet of ik een nieuwe character moet aanmaken of niet, ten eerste omdat ik nog stille hoop heb dat mijn oude terug komt, en ten tweede omdat de kans ook bestaat dat dat wéér voor niks is. Lekker dit, Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Thomasx4 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:11:
Jezus zeg, 3 dagen "zwoegen" zijn dus gewoon weg voor mij. Het leuke is dat ik nu ook niet weet of ik een nieuwe character moet aanmaken of niet, ten eerste omdat ik nog stille hoop heb dat mijn oude terug komt, en ten tweede omdat de kans ook bestaat dat dat wéér voor niks is. Lekker dit, Rockstar.
Mocht je besluiten om een nieuw karakter aan te maken, doe dit dan sowieso in slot #2? Dan lijkt me dat je niets overschrijft? Zo heb ik het iig gedaan toen ik mijn poppetje kwijt was (al was dat maar lvl 12).

edit: Niet dat ik 'm nog terug gezien heb, ga maar van het ergste uit :(

[ Voor 5% gewijzigd door Razr op 06-10-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Waarom kan ik trouwens maar 2 slots kiezen bij het aanmaken van een nieuw character terwijl ik er 5 slots zijn? Iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:10:
[...]

Same here: op minimale framedrops na vind ik het knap wat ze met de singleplayer uit de ps3 weten te persen..

Online valt ook nog wel mee: voor de patch was het een drama.
Daarna(vrijdag) heb ik op 1 timeout-moment na altijd online kunnen spelen, met vrienden of crewleden.

Vandaag geraced, missies gedaan en gefreeroamed met tweakers.

Banderos die mij dood mept tijdens het richten op de chinees in de 24/7 omdat we te dicht bij elkaar stonden, en ik uit 'wraak' hem vervolgens een bezoekje breng met mijn wapen wat resulteert in een excuus-smsje: het kan allemaal! :9~

Over je character verliezen: ik heb vrijdag 1 keer gehad toen ik joinde dat mn character weg was. Ik spawnde bij de beginmissie, met een kaal hoofd en rode koptelefoon. Ps3 uit en weer aan, gta opstarten en ik kon weer verder met mn oude, vertrouwde 'no-fearboy' (psn-id) _/-\o_
Het is de noodzaak om de rockstar cloud server niet te overschrijven.
Haha heerlijk was dit! Had me echt vermaakt, kwam je dan ook regelmatig tegen in race/ missie's etc.
Helaas moeten we deze keer wel succesvol overval gaan plegen aangezien ook ik me character kwijt ben:)

-Bandeleros-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:13:
Waarom kan ik trouwens maar 2 slots kiezen bij het aanmaken van een nieuw character terwijl ik er 5 slots zijn? Iemand die dat weet?
Moet je bij kopen met echt geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik vind het raar dat jullie allemaal problemen hebben, hier speelt het best aardig, (af en toe wat rare glitches), ja ik ben ook 1 keer mijn char kwijtgeraakt.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
RaiseCain schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:15:
[...]

Moet je bij kopen met echt geld ;)
Wait wut serieus? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Bensimpel schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:15:
Ik vind het raar dat jullie allemaal problemen hebben, hier speelt het best aardig, (af en toe wat rare glitches), ja ik ben ook 1 keer mijn char kwijtgeraakt.
Dan heb jij toch ook problemen? Vind het kwijtraken / corrupt raken van een savegame nou niet een kleinigheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik had volgens mij al 2 characters, alleen ik weet niet welke van de 2 m'n "main" was om het zo maar te zeggen. Tja, ik ga niet helemaal opnieuw beginnen om straks weer geen character te hebben...

Zie trouwens nog wel wat details van m'n account in de Social Club, geld, totale race tijd enzo..

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/1097/8hid.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat heb ik dus ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Als je in de offline modus zit, kun je via Start -> Online iets van een character kiezen oid. Misschien dat je daar kunt wisselen?

edit: Al lijkt het er meer op dat je hetzelfde probleem hebt als de 'rest', verdwenen dus :(

[ Voor 26% gewijzigd door Razr op 06-10-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nou fuck dit, ik ga lekker TV kijken. ZO lang ze dit niet fixen speel ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:16:
[...]

Dan heb jij toch ook problemen? Vind het kwijtraken / corrupt raken van een savegame nou niet een kleinigheidje.
Dat was afgelopen woensdag, kwam vooral omdat R* bezig was om nieuwe servers te plaatsen en dat de cloud nog niet overal uptodate was.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Beide slots zijn hier leeg, dus lijkt alsof alles gereset is, ongeacht welke mijn "main" character was xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zelfde hier. Zit dus echt te dubben of ik gewoon opnieuw moet beginnen of het zo moet laten... Wil dit niet nog een keer meemaken. Misschien overdreef ik een beetje dat ik het nooit meer zal spelen, maar als ik 2 keer een character kwijt raak weet ik vrij zeker dat de lol er voor mij van af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Thomasx4 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:17:
Ik had volgens mij al 2 characters, alleen ik weet niet welke van de 2 m'n "main" was om het zo maar te zeggen. Tja, ik ga niet helemaal opnieuw beginnen om straks weer geen character te hebben...

Zie trouwens nog wel wat details van m'n account in de Social Club, geld, totale race tijd enzo..

[afbeelding]
Idem hier

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik zou even wachten met nieuwe characters aanmaken.

http://support.rockstarga...-game-money-in-GTA-Online

R* onderzoekt nu wat ze het beste kunnen doen :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mja ze onderzoeken maar wat, dit is voorlopig mijn mening :')

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/yvqa7sxi3/Naamloos_1.jpg

Anatomie ftw :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bensimpel schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:24:
Ik zou even wachten met nieuwe characters aanmaken.

http://support.rockstarga...-game-money-in-GTA-Online

R* onderzoekt nu wat ze het beste kunnen doen :P
Ze onderzoeken.. that's it.

Mensen willen maar 1 antwoord, komen ze terug of niet. Zag net in twitch channel van iemand die net 100 is geworden dat z'n crewgenoot een lvl81 kwijt is geraakt. Dat zijn meer uren dan hele SP 2x uitspelen.

Rollbacks, servers plat, allemaal best. Maar compleet verdwijnen van uren werk, dan faal je imho gigantisch als online game. BF3 duurde het 3 maanden voordat ze voicechat normaal werkend hadden op de PS3, erg slecht, maar je had progressie en je had je character.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2013 21:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Hier ook vandaag begonnen en ook meteen gedonder. Uiteindelijk 2/3 uurtjes zonder problemen kunnen spelen en ook die is kwijt.

Gelukkig is t de eerste keer en is t nog niet zo storend, maar ik wacht nog wel even met online...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Interessant dat er zoveel menseb problemen hebben, en ik eigenlijk geen probleem heb ondervonden, character bestaat ook nog steeds.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Dit is dan ook gelijk een goed voorbeeld waarom alles in de cloud bewaren zo een slecht idee is. Kan er niet een 'autosave' lokaal worden opgeslagen. Als je save dan corrupt is op de server dan is je lokale kopie leidend oid? In het ergste geval is je laatste missie/race niet meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
52 uur op char, is nu ook weg blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoppa, hier ook een verdwenen char. Probeer het volgende week nog wel eens, dit is echt puin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ze al eens eerder kwijt geraakt toen kwamen ze de volgende dag gewoon terug, Ben ze nu weer beide kwijt en wacht dus eerst ook even om te zien of ze weer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Het lijkt nu wel heel erg te zijn, durf mijn xbox niet meer aan te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 12:09
Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:36:
Dit is dan ook gelijk een goed voorbeeld waarom alles in de cloud bewaren zo een slecht idee is. Kan er niet een 'autosave' lokaal worden opgeslagen. Als je save dan corrupt is op de server dan is je lokale kopie leidend oid? In het ergste geval is je laatste missie/race niet meegeteld.
Dit was bij RDR wel het geval. Met CFW kon je toen je mp save aanpassen, waarschijnlijk is dat de reden dat GTA V alles op de cloud zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

22 uur hier. Letterlijk verspilde tijd, ik heb er niks voor terug gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://img547.imageshack.us/img547/3712/gpvm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:36:
Cloud is gewoon een luxe woordje voor een berg servers. 'cloudbased' opslaan van je character gaat terug naar de eerste dagen van MMO's, progressie in Fifa, characters in BF3. Een save uberhaubt corrupt laten gaan is pure onzin, of ze hadden feedback erin moeten gooien dat 'je saving' niet goed was, of gewoon de laatste restore punt pakken die weg goed is. Lokale kopie is altijd tricky met editors en dergelijke, mischien alleen een hash ofzo die zooitje weer kan recht trekken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:41

Zorian

What the fox?

Thomasx4 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:39:
22 uur hier. Letterlijk verspilde tijd, ik heb er niks voor terug gekregen.

[afbeelding]
Ik voel je pijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YUHSm9K.png

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 06-10-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het kutte is dat ik wel zin heb om te spelen, maar ze hebben het gewoon verpest. Hoe weet ik of ik straks met de gebakken peren zit als de characters toch terug komen? Of dat ik zo 2 dagen verder ben en wéér al mijn progressie verlies? Spijt me heel erg maar vind dit niet kunnen, voel me enigszins gedupeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I raise you time spent :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RsmEygD7a6241UBni67PE0YY/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maar is jouw character ook weg ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik raak het vandaag niet meer aan. Voor de 3e keer mijn char kwijtgeraakt, durf nu niet een nieuwe char aan te maken omdat deze vorige misschien morgen er weer is. Ik baal er echt van dat ik eerst al de pech had dat ik niet kon gamen de eerste paar dagen door die bug bij het laden van de tutorial en nu dit weer...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Doen jullie dit trouwens ook allemaal voordat je afsluit?
When exiting GTA Online, please pause the game and choose to return to Single Player. This will trigger a save and ensure that progress since the last auto-save is recorded.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 08:41

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Jeej, zojuist eerste missie gedaan met mede tweakers die waarschijnlijk allang gemerkt heb dat ik er nog geen kaas van heb gegeten... (IceKuusj)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:45:

[...]

bron
Ja. En het helpt geen drol, getuige mijn verloren gegane characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:44:
Maar is jouw character ook weg ;)?
SinergyX in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"
Ja ;)
Razr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:45:

[...]

bron
Buiten dat dit gewoon een retarted functie is, is dat enkel voor je 'huidige' saving, dat je progressie sinds je laatste saving niet kwijt bent (onduidelijk wanneer dat ding steeds saved, maargoed). Mijn eerste actie kwam daardoor, daarna altijd via die methode gedaan en nog steeds auto's kwijtgeraakt (waar btw nog een 2de bug in zit als je garage vol is).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik ergerde me al aan het feit dat ik bij iedere death in free-roam $2000, of meer kwijt was. Dit blijkt een bug te zijn. Blijkbaar was het nog erger dan ik dacht: ik bij een death in een missie gaat het eraf!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rh0rbPo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ja dat doe ik altijd... Iemand in de tussentijd nog een interessante film in de aanbieding die ik kan kijken om de GTAO loze avond door te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:47:
Ja dat doe ik altijd... Iemand in de tussentijd nog een interessante film in de aanbieding die ik kan kijken om de GTAO loze avond door te komen?
Zit uit verveling Mechanic te kijken op Netflix :+
(gezien Fifa14 ook een aanfluiting is).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Pacific Rim. Ik ben er klaar mee totdat ze aangeven dat die kutbug gepatched is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Zorean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:48:
[...]

Pacific Rim. Ik ben er klaar mee totdat ze aangeven dat die kutbug gepatched is.
Dan kun je beter vroeg gaan slapen ipv die film te kijken 8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

yzx schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:49:
[...]

Dan kun je beter vroeg gaan slapen ipv die film te kijken 8)7
Heb hem al gezien hoor. :> Ben zelf ook aan het besluiten wat ik ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dexter, breaking bad of game of thrones downloaden scheelt heel wat 'verveel'-uurtjes als GTAO geen optie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

BrBa en GoT al gezien ;). Dexter doet me niks. Misschien Amelie nog maar eens kijken, flesje wijn er bij. Morgen toch geen college, geen verplichtingen en vrijwel geen huiswerk/opdrachten/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Man on fire, Mr. Brooks, Heat, Training Day, The Departed, Children of men, Batman (1 van de Nolan trilogy) , 12 Monkeys, Layer cake, Lucky number slevin, Sunshine, The Cell, Fight club, etc :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Thomasx4 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:52:
BrBa en GoT al gezien ;). Dexter doet me niks. Misschien Amelie nog maar eens kijken, flesje wijn er bij. Morgen toch geen college, geen verplichtingen en vrijwel geen huiswerk/opdrachten/whatever.
Prison break?! :9 als je die nog niet hebt gezien....
Ik heb 1 college morgen, maar nog welgenoeg andere dingen te doen. 'Helaas' doet GTAO het bij mij prima en is dat veel leuker tijdverdrijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker verdienen zo met die missie onder die brug :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Valt me wel op dat de serverproblemen telkens optreden als Amerika 'wakker' is.

Kort gezegd: tussen 08:00 en 13:00 onze tijd gaat het prima, daarna beginnen telkens de problemen.

Op de Europees en Azië-only speeltijden (als het dus in Amerika nacht is) werkt alles prima, maar zodra het bij ons later op de dag is en de mensen in Azië offline gaan en de Amerikanen online begint het probleem.

Dit zou toch ook een hint voor Rockstar moeten zijn om bijvoorbeeld voorlopig Amerika te scheiden van de andere continenten op het server-gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat dacht ik dus ook al opgemerkt te hebben, maar het lijkt me stug dat die scheiding er nog niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hmm rockstar lijkt bezig te zijn met de socialclub nu alle stats weg ook van offline chars :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

bobsquad schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:39:
Hmm rockstar lijkt bezig te zijn met de socialclub nu alle stats weg ook van offline chars :p
Site is ook zo traag als dikke stront door een trechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:51
Unomomentodado schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:47:
Ik ergerde me al aan het feit dat ik bij iedere death in free-roam $2000, of meer kwijt was. Dit blijkt een bug te zijn. Blijkbaar was het nog erger dan ik dacht: ik bij een death in een missie gaat het eraf!

[afbeelding]
Maar we verliezen nog steeds geld uit de bank als we dood gaan in de 'normale' map.

Hoort dit wel dan en was het alleen een bug bij missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:32:
Dat dacht ik dus ook al opgemerkt te hebben, maar het lijkt me stug dat die scheiding er nog niet is?
Blijkbaar niet op de juiste manier, want het blijft elke dag gebeuren.

Misschien zijn de sessies wel gescheiden maar laten ze alsnog het opslaan en Social Club verkeer vanuit Europa naar de VS lopen, waardoor we wel kunnen spelen maar niet bij de clouddata kunnen (die dus in de VS staat ipv ook dat gedeelte te scheiden).

Wat ik opzich weer vreemd vind aangezien de maker zover ik weet uit Schotland komt en niet de VS.

[ Voor 8% gewijzigd door Pyrone89 op 06-10-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Of het iedere dag gebeurt kan ik dan weer niet zeggen, heb zelf alleen ervaring met dot weekend. Dinsdag kwam ik er helemaal niet op en verder heb ik het niet meer geprobeerd tot gister, maar de reacties zijn wel duidelijk wat dat betreft...

Als Rockstar nou gewoon eens zou melden wat het daadwerkelijke probleem is, dan zouden wij niet zo hoeven gokken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
PsychoMantis_NL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:57:
Of het iedere dag gebeurt kan ik dan weer niet zeggen, heb zelf alleen ervaring met dot weekend. Dinsdag kwam ik er helemaal niet op en verder heb ik het niet meer geprobeerd tot gister, maar de reacties zijn wel duidelijk wat dat betreft...

Als Rockstar nou gewoon eens zou melden wat het daadwerkelijke probleem is, dan zouden wij niet zo hoeven gokken :p
Load?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Het feit dat jij er een vraagteken achter moet zetten maakt zijn punt juist des te meer: Rockstar moet vertellen waarom het zo'n troep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonathan-458
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 19:32
Zo juist mijn character loss streak verbeterd, hij staat nu op 5.

Nah ik ga voorlopig nie meer online, ik zie et over een paar dagen of weken wel, dit is gewoon echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zorean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:40:
[...]

Site is ook zo traag als dikke stront door een trechter.
Site werkt prima hier. Heb ergens stille hoop dat ze het fixen en ik m'n char terug krijg. In ieder geval tot ik zeker weet dat hij niet weer verdwijnt niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan steeds wel prima spelen, af en toe een vastloper na een missie. Het enige probleem dat ik heb is dat ik wel mensen kan inviten maar er niemand lijkt te kunnen joinen. Ook alleen current session invites krijg ik te zien onder mijn naam, bij invite all and play doet het niet..ook from crew schijnt geen actie te ondernemen :( erg jammer want in je eentje missies is toch minder vind ik zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Ik krijg wel invites binnen in sp maar kan niet joinen omdat ik eerst een nieuw character moet maken zegt ie...en dat doe ik niet

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.
Updated 6PM ET 10/6/13: We experienced some instability on PlayStation 3 around 11:00 AM ET and service was restored at 12:30 PM ET. Another issue was seen on both platforms just before 4:00 PM ET and was resolved shortly after. We have not forgotten about players who reported (and who continue to report) issues with lost characters, items, apartments, cars, or in-game money. If you have lost any progress, please subscribe here for automatic email updates whenever there is news: http://support.rockstarga...s-rank-items-apartment...
Ben benieuwd wat ze bedoelen met "We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected.", al vermoed ik gewoon een dikke boost aan XP en geld ofzo.

Wat ik kan aanraden aan ieder die zijn character kwijt is: MAAK EEN TICKET! Op die manier sta je bij hun bekend als slachtoffer en heb je meer kans op restitutie in welke vorm ze dat dan ook in gedachten hebben!

[ Voor 19% gewijzigd door Zorian op 07-10-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:45
Heeft iedereen het euvel dat missies van Gerald, Lamar en Simeon bijna altijd hetzelfde zijn? Heb ze soms al 3 of 4x gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 07:22

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

@Zorean

Thanks, gelijk een ticket (spam) :P gemaakt...

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 06:23

Roshnak

PSN: Roshgill

Na een weekend niet kunnen gamen, dat vandaag maar weer goed maken, heeft er iemand zin om straks Violent Duct aldoor te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een ticket aangemaakt. Inderdaad in de trant van beter iets dan niets. Ik hoop echt dat ze mijn character terug kunnen zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook weer opnieuw levelen. Wanneer unlock je Violent Duct? Als je deze wil replayen de hele tijd, moet dat dan via host new job in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Deze kan vanaf lvl 15, maar als ik em host kan ik iedereen inviten ( wel PS3)

[ Voor 7% gewijzigd door Roshnak op 07-10-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik ga voorlopig wel weer even RDR spelen totdat R* met meer info komt, blijf geen characters aanmaken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
zojuist een special car proberen te pakken, word ik gekilled met 13.000 op de bank..

vervolgens is het geld van mijn bank af.. nada noppes..?! :( iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:21:
Ik heb ook een ticket aangemaakt. Inderdaad in de trant van beter iets dan niets. Ik hoop echt dat ze mijn character terug kunnen zetten...
Enig idee hoe lang dat zou duren?
Als ik een week moet wachten voor een lvl20 char wordt teruggezet begin ik liever overnieuw.. (in beide gevallen blijft het de vraag hoe lang je char dan weer bruikbaar blijft, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik wil op dit moment Violent Duct spelen om te grinden. Zijn er meerdere die willen spelen? ( xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan amper op online. Alleen maar Cloud server not available...
Meer mensen dit probleem of tip om er iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strider1007 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:34:
[...]

Enig idee hoe lang dat zou duren?
Als ik een week moet wachten voor een lvl20 char wordt teruggezet begin ik liever overnieuw.. (in beide gevallen blijft het de vraag hoe lang je char dan weer bruikbaar blijft, toch?)
Al met al was iedereen nog best begripvol op de hobbelige release van GTA:Online en was men redelijk geduldig. Nu zijn we bijna een week verder en wordt plots 70% van de characters gedeletet. Dit gaat te ver voor de meeste mensen en Rockstar kan dit dan ook niet meer goed praten. Men heeft dit weekend misschien wel tientallen uren in Online gestopt.

Rockstar moet dit dus uiterlijk voor vanmiddag opgelost hebben anders ben je een groot gedeelte van je spelers kwijt. Ik weet dus niet hoe lang dit gaat duren, en of het überhaupt opgelost gaat worden. Maar Rockstar is het zichzelf verplicht om dit absurd snel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik heb eindelijk even online kunnen spelen!

1. Wat een k*tzooi van een intro. Ik bedoel: ik wil online gamen, niet een of andere story spelen en 10 minuten wachten voordat ik online zelf wat kan doen.
2. Ik kan beter rijden dan veel van jullie blijkbaar :P
3. Ik heb veel anderen gedood, een store overvallen waarbij de bediende niet vlug doodgaat als je er op schiet. Verder heb ik 2 magazijnen leeggeschoten op iemand in een auto voordat die dood ging.
-> Zit de politie achter mij, stap uit om van auto te wisselen: dood...

In totaal 4x een character aan moeten maken en 2x die intro moeten kijken

[ Voor 6% gewijzigd door ? ? op 07-10-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:05

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister een toffe missie online tegen gekomen; Team 1 zijn de runners, team 2 zijn de hunters. De runners moeten vanaf Fort Zancudo met dirtbikes naar de docks zien te komen, en de hunters moeten in F16's ze tegenhouden :D

Jezus wat is dat spannend zeg, hoor je ineens achter je een F16 aankomen en dan maar ontwijken die raketten!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Nog een gameplay vraag: wat is de vlugste manier om cash geld op de bank te zetten?
Via de telefoon, dan de browser (duurt allemaal lang) en dan 8x op back (PS3 cirkel) drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Via de telefoon, als je snel van internet af wilt, druk dan op driehoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Randmr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:41:
Nog een gameplay vraag: wat is de vlugste manier om cash geld op de bank te zetten?
Via de telefoon, dan de browser (duurt allemaal lang) en dan 8x op back (PS3 cirkel) drukken?
zie hierboven :P

[ Voor 12% gewijzigd door xeple op 07-10-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
-WarAx- schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:34:
Ik wil op dit moment Violent Duct spelen om te grinden. Zijn er meerdere die willen spelen? ( xbox360)
Loopt t al soepel op de xbox? Heb na die update nog niet gespeeld.
Je kan mij wel toevoegen, wauzer2311, werk alleen altijd overdag.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
eerst wegrijden van medespelers.. die hebben de neiging je direct te killen.. en je geld te stelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:05

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Randmr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:41:
Via een ATM; gewoon select/back ingedrukt houden tot je Interaction menu krijgt, en dan quick GPS, twee keer naar rechts > ATM en op X/A klikken. Dan krijg je de locatie van een atm in de buurt te zien.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
MonkeySleeve schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Via een ATM; gewoon select/back ingedrukt houden tot je Interaction menu krijgt, en dan quick GPS, twee keer naar rechts > ATM en op X/A klikken. Dan krijg je de locatie van een atm in de buurt te zien.
Via je telefoon is echt een stuk sneller haha.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-WarAx- schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:34:
Hoe start je Violent Duct dan? Toen ik nog 26 was stond deze niet bij de missions die ik kon hosten. Moet je dan naar zo een blauwe cirkel toe rijden om deze te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:38:
[...]

Al met al was iedereen nog best begripvol op de hobbelige release van GTA:Online en was men redelijk geduldig. Nu zijn we bijna een week verder en wordt plots 70% van de characters gedeletet. Dit gaat te ver voor de meeste mensen en Rockstar kan dit dan ook niet meer goed praten. Men heeft dit weekend misschien wel tientallen uren in Online gestopt.

Rockstar moet dit dus uiterlijk voor vanmiddag opgelost hebben anders ben je een groot gedeelte van je spelers kwijt. Ik weet dus niet hoe lang dit gaat duren, en of het überhaupt opgelost gaat worden. Maar Rockstar is het zichzelf verplicht om dit absurd snel op te lossen.
Klopt, ik heb zondagmiddag lekker kunnen spelen. Nu de melding dat de cloud offline is en zelfs het geld van Michael (in de pisswasser aandelen) is zoek...
Een ultimatum stellen werkt nooit. Al zouden we weten wat de oorzaak is kun je geen eisen stellen aan de oplossingstijd. Ik zou het geweldig vinden als ze een indicatie zouden geven met regelmatige updates. Het laatste bericht op hun site onder 'newswire' is twee dagen oud... Elk half uur is nou ook weer overdreven, maar twee dagen niks... |:(
Vertrouwen van je fanbase verspelen gaat idd. veel sneller dan herstellen.
Pagina: 1 ... 16 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.