Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Lijkt mij ook. Tegen de tijd dat je bij een ATM bent ben je mss al overhoop geschoten en dat 8x rondje om terug te komen via mobiel boeit me niet zo, geld stata iig al save als ze me neer knallen.green-tea schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
Via je telefoon is echt een stuk sneller haha.
Nee je kan deze alleen starten als je Gerald opbelt en request mission doet.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
Hoe start je Violent Duct dan? Toen ik nog 26 was stond deze niet bij de missions die ik kon hosten. Moet je dan naar zo een blauwe cirkel toe rijden om deze te starten?
De kans is groot dat je een andere krijgt. dan moet je die starten en meteen doodgaan en weer opnieuw bellen.
Driegoekje op ps3 en Y op xbox sluit de telefoon meteen.schumi2004 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:48:
[...]
Lijkt mij ook. Tegen de tijd dat je bij een ATM bent ben je mss al overhoop geschoten en dat 8x rondje om terug te komen via mobiel boeit me niet zo, geld stata iig al save als ze me neer knallen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Overigens hoop ik ook dat ze snel zijn met het fixen van deze zooi! Een paar dagen kan ik nog begrip voor opbrengen, maar 1 week is al vrij extreem vind ik....
3ds fc: 4270-0926-7440
Vrijdag opgestart... BAM alles weg. Gelukkig nog wel me character. Alle kleren die ik al had aangeschaft, me auto had ik nog. Alleen me geld was weg. Dus overnieuw begonnen. Had ik me auto wat frisse kleuren gegeven, wordt ik doodgeschoten, auto gestolen en aan gort gereden... Grrrr.
Gisteren wel Deathmatch en team Deathmatch kunnen doen. Dit liep allemaal gesmeerd. Al duurt het laden soms lang als je een PC gewent ben. Ik vond het erg gaaf, al mis ik wel dat ik geen headset heb. Me broer hebt echter minder geluk. Die komt niet door de intro heen...
Verwijderd
Klopt. Maar voordat je bij de replay komt moet je eerst 1. Liken en 2. ContinueWeAreLegion schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:51:
Violent Duct kan je niet meer opstarten via replay dat weerte eerst wel ma naar laatste patch werkt dat niet meer (hier althans niet).
tip! druk niet op A voor continue maar hit de RT ( bij xbox ) en R2 ( bij PS3) dan geeft hij RESTART aan. en ga je meteen de missie herstarten
ja je kan gewoon gelijk neer geschoten worden en dat gebeurd ook regelmatig, het is wel zo dat je armor kan kopen enje krijgt natuurlijk wel steeds betere wapens. Verder kan je voor 100$ aanzetten dat je niet dood kan (niet geraakt worden) maar jij kan andere dan ook niet neer knallen.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:54:
Als ik het goed begrijp (nog niet online geweest) kan een random iemand in de server je gewoon direct doodschieten? Dat maakt het spel wel veel minder leuk direct of is het zo dat je steeds sterker wordt en moeilijker te doden bent?
Verwijderd
Hmmm lameWeAreLegion schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:55:
[...]
ja je kan gewoon gelijk neer geschoten worden en dat gebeurd ook regelmatig, het is wel zo dat je armor kan kopen enje krijgt natuurlijk wel steeds betere wapens. Verder kan je voor 100$ aanzetten dat je niet dood kan (niet geraakt worden) maar jij kan andere dan ook niet neer knallen.
Verwijderd
Ah oke bedankt voor de heldere uitleg. Ben nu op het werk maar zou vanavond heel graag Violent Duct willen grinden.-WarAx- schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:50:
[...]
Nee je kan deze alleen starten als je Gerald opbelt en request mission doet.
De kans is groot dat je een andere krijgt. dan moet je die starten en meteen doodgaan en weer opnieuw bellen.
Wordt wel moe van die headshots daar. Je staat achter een paal in cover mode, vervolgens richt je op een vijand om hem neer te schieten krijg je meteen een headshot naar je geslingerd. In deze missie ben ik echt onwijs vaak geheadshot ondanks dat ik maar heel kort uit cover kom om te schieten. Maar goed, gewoon blijven door gaan. Meestal kom ik er solo wel doorheen. met team gaat echter veel sneller.
Waarom zou je zoveel characters willen?Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:55:
[...]
Nee, volgens mij unlocken de 2 op hoger rank, en de 5de moet je volgens mij wel kopen.
Je kan ze volgens mij niet elk aan een afzonderlijke crew hangen of wel?
Kan wel, als de missie over is, kan je voten, hier druk je op Like en daarna op R2 ( PS3) RT( X360)WeAreLegion schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:51:
Violent Duct kan je niet meer opstarten via replay dat weerte eerst wel ma naar laatste patch werkt dat niet meer (hier althans niet).
Ja las het net van war inderdaad, maar goed vond het even leuk maar heb weinig zijn om fortuin verzamelen door zelfde missie steeds te doen. Als ik me char kwijt raak dan word het een ander verhaalRoshnak schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:57:
[...]
Kan wel, als de missie over is, kan je voten, hier druk je op Like en daarna op R2 ( PS3) RT( X360)
Mij overkwam hetzelfde, weg auto... Gelukkig had ik een tracker ingebouwd. Vond hem dan ook terug, zwaar mishandeld.Dubrillion schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:52:
Dus overnieuw begonnen. Had ik me auto wat frisse kleuren gegeven, wordt ik doodgeschoten, auto gestolen en aan gort gereden... Grrrr.
Verwijderd
Geen idee, maar iemand vroeg het hehe. Ik heb er zelf ook maar één, en die heb ik zaterdag voor de 6de keer verloren. Ik heb de moed opgegeven.schumi2004 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:56:
[...]
Waarom zou je zoveel characters willen?
Je kan ze volgens mij niet elk aan een afzonderlijke crew hangen of wel?
Je kan ook gewoon een missie starten en stoppen, dan issie gratis gemaakt =P.strider1007 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:58:
[...]
Mij overkwam hetzelfde, weg auto... Gelukkig had ik een tracker ingebouwd. Vond hem dan ook terug, zwaar mishandeld.Langzaam naar een autoshop gehobbeld en voor $ 500 weer als nieuw !
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 10:05 ]
Geen verzekering afgesloten?strider1007 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:58:
[...]
Mij overkwam hetzelfde, weg auto... Gelukkig had ik een tracker ingebouwd. Vond hem dan ook terug, zwaar mishandeld.Langzaam naar een autoshop gehobbeld en voor $ 500 weer als nieuw !
Verwijderd
Dat werkt alleen als hij vernietigd is. Het mooie is als je hem zelf vernietigd moet je betalen (450 dollar geloof ik) maar als iemand anders hem kapot maakt dan is het gratis.
Verwijderd
Last Team Standing
Team 1:
Player 1 (3)
Player 2 (6)
Player 3 (5)
Team 2:
Player 4 (4)
Player 5 (3)
Player 6 (32)
Zit er dus iemand bij met een onwijs hoge rank. Die heeft zware wapens en mogen wij dus met zielige pistooltjes proberen hem om te leggen
Helemaal boos omdat ze 50 uur spelen kwijt zijn, ja erg naar voor je vrind, maar bedenk je ook even dat er mensen zijn die nog helemaal niet online hebben kunnen spelen, omdat de servers steeds niet beschikbaar waren..
Ik zelf heb zaterdag 3 hele fijne uurtjes kunnen spelen. op zondag was ik mijn char kwijt.
Geen probleem, nieuw mannetje gemaakt op slot 2 en ik was er weer klaar voor!
Helaas heb ik toen 4 uur moeten proberen voor ik weer ingame kwam... daarna gelukkig nog wel een uur of 2 kunnen spelen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Reed in m'n bakkie naar een Ammu-nation om 'm daar vervolgens netjes in een parkeervak te zetten (achteruit inparkeren als een echte baas). Vervolgens doe ik wat aankopen bij de Ammu-nation en loop weer naar m'n auto. Is 'ie op slot!
Dus ik dacht echt van 'wtf.. mijn auto toch?'. Bleek dat toen ik uit de Ammu-nation kwam mijn auto opnieuw gespawned is in een straatje erachter. Mijn ingeparkeerde auto was daarom niet meer beschikbaar en moest ik m'n nieuw gespawnde auto maar pakken..
Beetje weird wel.
Ook al zo vaak gehad, is ie meteen weer gloednieuw voor noppes.Tommiiee schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:11:
Heb wel iets raars gehad met mijn auto:
Reed in m'n bakkie naar een Ammu-nation om 'm daar vervolgens netjes in een parkeervak te zetten (achteruit inparkeren als een echte baas). Vervolgens doe ik wat aankopen bij de Ammu-nation en loop weer naar m'n auto. Is 'ie op slot!
Dus ik dacht echt van 'wtf.. mijn auto toch?'. Bleek dat toen ik uit de Ammu-nation kwam mijn auto opnieuw gespawned is in een straatje erachter. Mijn ingeparkeerde auto was daarom niet meer beschikbaar en moest ik m'n nieuw gespawnde auto maar pakken..
Beetje weird wel.
Wat betreft gestolen auto's: Houd Select ingedrukt voor het Interactionmenu en zet je Vehicle Access op No-one of Crew+Friends. Dan kunnen mensen hem niet meer jatten, ook niet als je dood bent.
Als je van session wisselt terwijl je in je auto zit is dat ook wel eens zo: je rijdt dan in je eigen auto, maar de gps tracker geeft de auto achter je aan, die precies hetzelfde is. Stap je vervolgens uit, dan kom je niet meer in je auto, en moet je in de ge-respawnde auto achter je stappen...Tommiiee schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:11:
Heb wel iets raars gehad met mijn auto:
Beetje weird wel.
Verwijderd
Dat vind ik ook complete bullshit, iemand mag jou 10x overrijden/doodschieten/neerslaan/doodsteken/C4'en/whatever, maar owee als je 1x zijn auto opblaast.. bad sportVerwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:17:
Je hebt ook van die mensen in de stad die met hun eigen personal verhicle andere willen doodrijden. Dus ik dacht hou eens op daarmee en deed een sticky erop. Kaboom 'you destroyed a personal verhicle, this makes you a bad sport'.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oeh das een goede, wilde wel eens iemands wagen vernietigen maar toch maar niet doen dan...Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:17:
Je hebt ook van die mensen in de stad die met hun eigen personal verhicle andere willen doodrijden. Dus ik dacht hou eens op daarmee en deed een sticky erop. Kaboom 'you destroyed a personal verhicle, this makes you a bad sport'.
Mag en KAN je wel zijn huis opblazen???SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:20:
[...]
Dat vind ik ook complete bullshit, iemand mag jou 10x overrijden/doodschieten/neerslaan/doodsteken/C4'en/whatever, maar owee als je 1x zijn auto opblaast.. bad sport
Of ben je dan een bad terrorist?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Jah in feite hadden ze daar gewoon pvn en PVP voor moeten maken.SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:20:
[...]
Dat vind ik ook complete bullshit, iemand mag jou 10x overrijden/doodschieten/neerslaan/doodsteken/C4'en/whatever, maar owee als je 1x zijn auto opblaast.. bad sport
Blies je z'n auto op tijdens een achtervolging of stond zijn auto geparkeerd? Misschien zit daar verschil in.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:17:
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als je door iemand beschoten wordt jezelf mag verdedigen .. all the way! Het is tenslote Emericuhh fcuk yeah
Verwijderd
Nee hij zat weer op mij af te rijden dus klom ik een muurtje op zodat hij mij niet kon doodrijden. Toen gooide ik vanaf deze muur een sticky op zijn auto.seez schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:27:
[...]
Blies je z'n auto op tijdens een achtervolging of stond zijn auto geparkeerd? Misschien zit daar verschil in.
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als je door iemand beschoten wordt jezelf mag verdedigen .. all the way! Het is tenslote Emericuhh fcuk yeah
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 10:28 ]
Kan niet wachten tot ik ze unlock, op een auto plakken en kamikaze!Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:27:
Sticky bomb is trouwens wel leuk, vooral in last man standing. Plak je deze ergens hoog op een muur, platfond of achter / onder een object terwijl de vijand dicht bij is en jou graag willen killen. Vervolgens weg rennen en zie je dat ze je achter na gaan... 'beep' ^_^
Je kan ook gewoon quick restart doen waar je continue moet doen. Staat niet aangegeven, maar het werkt wel. Zo skip je de votescherm.Roshnak schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:57:
[...]
Kan wel, als de missie over is, kan je voten, hier druk je op Like en daarna op R2 ( PS3) RT( X360)
15 volgens mij. In elk geval voor level 20, want daar unlock je de jerrycan.Rashied schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:44:
Bij welke rank heb je eigenlijk toegang tot de Sticky bomb?
http://support.rockstarga...-game-money-in-GTA-OnlineNote: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.
Sorry als het al gepost is, maar beter te vaak dan te weinig
19. Kijk maar bij Ammu-nation.Rashied schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:44:
Bij welke rank heb je eigenlijk toegang tot de Sticky bomb?
Dank, dat was dus de oorzaak. Die knop heb ik redelijk vaak misbruikt.Foxpat schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:46:
Rockstar heeft dit nu gezegd:
[...]
http://support.rockstarga...-game-money-in-GTA-Online
Sorry als het al gepost is, maar beter te vaak dan te weinig
Ik ben benieuwd binnen wat voor termijn gta online gaat werken want anders is de interesse bij de meesten al weg voordat het überhaupt werkt.
Dat maakt geen drol uitZorean schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
Dank, dat was dus de oorzaak. Die knop heb ik redelijk vaak misbruikt.
Ik heb zaterdag een nieuw karakter aangemaakt, en gistermiddag mee kunnen spelen. Toen ik 's avonds verder wilde gaan kreeg ik die melding en heb dus gekozen om terug te gaan naar de singleplayer en toch ben ik ook mijn character kwijt
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Toen hadden we dus nog maar 1 team lives in plaats van 2.
Karmaservival7 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:58:
Ik had gisteren ook iets vaags. Ik start een missie en spawn ergens in de lucht waardoor ik meteen te pletter viel.
Toen hadden we dus nog maar 1 team lives in plaats van 2.
(XBOX)
http://i.imgur.com/87UixfG.png
Enig idee hoe we dit kunnen gaan oplossen voor onze eigen crew?
Wat ik begrepen heb zijn dit Crews die door Rockstar zelf zijn aangemaakt.sleepwalkerbe schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:03:
Heeft iemand al gemerkt dat er crews zijn met meer dan 300 leden ?
http://i.imgur.com/87UixfG.png
Enig idee hoe we dit kunnen gaan oplossen voor onze eigen crew?
Jups volgens mij ook, eigen gemaakte crews kunnen niet groter dan 300. Enige wat je zou kunnen doen is contact met rockstar opnemen uitleggen wat voor forum we hebben en kijken of ze dat nog willen doen.Ryan_ schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
Wat ik begrepen heb zijn dit Crews die door Rockstar zelf zijn aangemaakt.
Verwijderd
Ik zit zelf nu bij de FOK crew, en voordat mijn char gedelete was hebben we behoorlijk wat uren samen gespeeld. Was erg gezellig, vooral omdat bijna iedereen een mic had.
Verwijderd
Speel jij vanavond na 18:30 nog steeds? Dan wil ik graag mee doen om mijn character weer een beetje te herstellen naar het oude niveau.-WarAx- schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:01:
Ik ga nu weer verder met Violent Duct, iemand nog interesse om mee te doen? :)\
(XBOX)
whaha, vanavond weet ik niet. Ik had je volgens mij al toegevoegd, ik kijk ff.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
Speel jij vanavond na 18:30 nog steeds? Dan wil ik graag mee doen om mijn character weer een beetje te herstellen naar het oude niveau.
(sorry voor offtopic-heid)
[ Voor 10% gewijzigd door hexta op 07-10-2013 11:32 ]
Heb je een PSN bericht gestuurdRoshnak schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:29:
Iemand zin om Violent Duct te grinden? ( PS3) PSN ID : Roshgill
Verwijderd
Iemand had het laatst over een mmic van 17 euro bij de Bart Smit. Scheen wel goed genoeg te zijn. (voor PS3)hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:30:
Maar even aangemeld bij tweakers crew nr 3, ik denk dat een mic bestellen wel de moeite waard is? Suggesties voor welke fijn is?
(sorry voor offtopic-heid)
Zit op mn werk nu en die site doet t hier niet helaas
PSN: Wauzer010
Verwijderd
Dat klopt, ik heb echt de enorme drang om de VD te spelen. Tot zover gewoon normale missies gedaan maar dat gaat allemaal zo traag. Vooral omdat ik dus al 26 was gaat het erg lang duren zonder de VD om mijn oude rank weer terug te spelen.-WarAx- schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
whaha, vanavond weet ik niet. Ik had je volgens mij al toegevoegd, ik kijk ff.
Bedankt! Helaas kan ik hem alleen niet vinden in de webshop.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:33:
[...]
Iemand had het laatst over een mmic van 17 euro bij de Bart Smit. Scheen wel goed genoeg te zijn. (voor PS3)
gister avond wel, maar nou ben ik opeens een vrouw als charRacierox schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:44:
Voor degenen waarvan het character gedelete is: is deze nog wel zichtbaar op de socialclub?
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/overview/gtaonline
Heb sinds gistermiddag niet meer gespeeld, maar m'n character is daar gewoon zichtbaar en ook alle stats lijken te kloppen.
[ Voor 69% gewijzigd door RaiseCain op 07-10-2013 11:47 ]
Heb sinds gistermiddag niet meer gespeeld, maar m'n character is daar gewoon zichtbaar en ook alle stats lijken te kloppen.
Neen, is pleite.Racierox schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:44:
Voor degenen waarvan het character gedelete is: is deze nog wel zichtbaar op de socialclub?

Ik overweeg om een 7e character te maken onderhand, ben hem al 6 keer kwijt geraakt waarvan 2 vrij hoge levels. Maar ik denk dat ik even wacht tot ze die delete-zaken op orde hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 07-10-2013 11:46 ]
En dat denk jij pas na 6 pogingen..?Zorean schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:45:
Maar ik denk dat ik even wacht tot ze die delete-zaken op orde hebben.
Ik had na 3 characters al zoiets van fuck dit, maar het is toch té aanlokkelijk om door te spelen.
Als het eenmaal werkt ga ik er ook echt wel veel lol mee hebben.
Kan ik me iets bij voorstellen, maar dan mag je dus eigenlijk ook niet klagen..Zorean schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:48:
[...]
Ik had na 3 characters al zoiets van fuck dit, maar het is toch té aanlokkelijk om door te spelen.
Als het eenmaal werkt ga ik er ook echt wel veel lol mee hebben.
Moet nog even kleren kopen en auto regelen, invite me maar over 5 minutenRoshnak schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:48:
Violent Duct staat klaar om te grinden : PSN ID Roshgill
Juist wel. Hij heeft het probleem namelijk uitvoerig getest.Tommiiee schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
Kan ik me iets bij voorstellen, maar dan mag je dus eigenlijk ook niet klagen..
Mijne is daar weg, enige wat zichtbaar is, is de cash die ik vlak voor eten nog had (115k). Rest is volledig blanco (buiten played time etc).Racierox schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:44:
Ik doe ook verder niets meer online voordat dit is opgelost, jammer wel, had een erg leuke party waarmee we dingen deden. (neut en l1int).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit.hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:50:
[...]
Juist wel. Hij heeft het probleem namelijk uitvoerig getest.
Is goedRaiseCain schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:49:
[...]
Moet nog even kleren kopen en auto regelen, invite me maar over 5 minuten
Dat is gewoon één grote gok geweest als je van ontelbare mensen hoort en leest dat je character elk moment kan verdwijnen. Beetje een non-argument in mijn ogen.Zorean schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:50:
[...]
Dit.Ik was er heilig van overtuigd dat het probleem op een gegeven moment weg was, omdat ie 3 dagen aan 1 stuk perfect werkte. En toen sloeg het alsnog toe.
Maargoed, mijn character leeft nog en ga ik pas weer gebruiken als ik zeker weet dat alles goed werkt.
Simpelweg een paar cijfertjes in je dns op de xbox (ps3?) wijzigen
http://support.rockstarga...-cloud-server-unavailable
Verwijderd
- Steel de coke van locatie X en breng het naar de 'now keep your mouth shut about me' figuur.
- Vervolgens staat er dat je een gang omzeep moet helpen om locatie Y.
- Volgens moet je alle autos van hun kapot maken.
- Tot slot wil de gang leader gaan vluchten per auto en moet je deze killen.
Opzich een leuke missie MAAR, auto's slopen met kogels kost veel ammo. Ik heb zowat al mijn ammo leeg geknalt om die auto's op te blazen, daarna ook nog die leader zien te killen... als ik nou granaten had was het wel te doen, maar met kogels... er stond wel van de gasflessen in de buurt maar deze kon je niet verplaatsen naar een auto. Ik probeerde er tegen aan te rennen zodat ze richting een auto rollen maar dat wilde niet echt lukken. Ik vond de missie opzich erg tof maar zonder explosieven is dit echt lomp
Ik kwam er pas na 3 pogingen achter dat wanneer je die coke aflevert er naast die gozer, tegen de muur aan, een jerrycan staat. Die kan je oppakken en vervolgens gebruiken om de auto's mee te igniten.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:01:
Rockstar heeft een bepaalde missies een beetje lomp ontworpen waarvan ik de naam even niet meer weet maar is in ieder geval beschikbaar voor lage rank. De missie gaat als volgt:
- Steel de coke van locatie X en breng het naar de 'now keep your mouth shut about me' figuur.
Opzich een leuke missie MAAR, auto's slopen met kogels kost veel ammo. Ik heb zowat al mijn ammo leeg geknalt om die auto's op te blazen, daarna ook nog die leader zien te killen... als ik nou granaten had was het wel te doen, maar met kogels... er stond wel van de gasflessen in de buurt maar deze kon je niet verplaatsen naar een auto. Ik probeerde er tegen aan te rennen zodat ze richting een auto rollen maar dat wilde niet echt lukken. Ik vond de missie opzich erg tof maar zonder explosieven is dit echt lomp
Met de jerrycan kom je al een eind, maar met granaten en C4 is hij zelfs erg makkelijk. Vergeet de gasflessen niet, bij 2 auto's staat er een, die gaan erg snel kapot.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:01:
Alleen even timen met de auto's en die leader (die gaat altijd dezelfde auto in, of hij pakt een fiets), alles in 1x boom
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2013 12:03 ]
Verwijderd
nee ze stonden allemaal op slotTommiiee schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:02:
Je kon niet de auto's naar de gasflessen rijden?
Trouwens wel leuk hoe dom de AI is. Sta je op een gebouw te campen komt zo een gang figuur de ladder omhoog om jou op te zoeken en schiet je hem dood. Vervolgens doen al zijn vrienden hetzelfde terwijl er rond die ladder een berg dode gangsters liggen.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 12:06 ]
Voor de mensen die me willen toevoegen voor wat fun: PSN ID: DJ_Ins :-)
De enige ekte...
Dummy; Je kon bij Gerald(Zo heet 'now keep your mouth shut about me' figuurtje) een benzinetank halen om zo de auto's op te blazenVerwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:01:
Rockstar heeft een bepaalde missies een beetje lomp ontworpen waarvan ik de naam even niet meer weet maar is in ieder geval beschikbaar voor lage rank. De missie gaat als volgt:
Verwijderd
Niet geprobeerd boven het achterwiel te schieten aan de linkerkant?Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:01:
Meestal triggert dit dus een benzinetank explosie.
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:09:
Echt dom dat ik die jerrycan niet gezien heb. Ik begon me namelijk echt zorgen te maken hoe ik straks zonder kogels de missie moet voltooien. Misschien kan het nog GTA 3 style:
[afbeelding]
Verwijderd
ben je bijna bij de camper mag je een heel stuk weer achter de trein camper combo aanrennen.
de camper was zo gehavend dat sturen naar links gewoon netjes op 4 banden bleef, terwijl als je stuurde naar rechts de hele camper op zn zijkant viel.
balen........
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:09:
Echt dom dat ik die jerrycan niet gezien heb. Ik begon me namelijk echt zorgen te maken hoe ik straks zonder kogels de missie moet voltooien. Misschien kan het nog GTA 3 style:
[afbeelding]
Gewoon de grill aan gort schieten kost je maar paar magazijnen met uzi.Ienni1983 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:11:
[...]
Niet geprobeerd boven het achterwiel te schieten aan de linkerkant?
Meestal triggert dit dus een benzinetank explosie.
Shotgun werkt beter.green-tea schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Gewoon de grill aan gort schieten kost je maar paar magazijnen met uzi.
Als ik me niet vergis is dat san andeas, grove street zelfs...Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:09:
[afbeelding]
Of gewoon de driver knallengreen-tea schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Gewoon de grill aan gort schieten kost je maar paar magazijnen met uzi.
Cloud servers are offline.
Hop ps3 uit en weer naar boven naar mijn trouwe pc waar elke server gewoon werkt.
Terug naar Splinter Cell Blacklist
De logica van een auto laten ontploffen is ver te zoeken. Auto compleet totalloss rijden, niets aan de hand, 1 keer een lantaarnpaal raken, boemTommiiee schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:35:
Kun je in GTA V eigenlijk niet op de tankdop van auto's schieten voor instant-explosion?
Wel grappig met die tank, politie agenten die met een flutpistooltje op dat ding schieten, weten hem nog op te blazen
3 methodes zijn bewezen, C4, granaat en RPG
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2013 12:38 ]
Auto's heb je met een paar kogels kapot. Twee keer schieten met de shotgun. Schiet vlak voor de linkerachterwiel, op dezelfde plek waar gas uit komt stromen in de single player.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:01:

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.