Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:23
Mijn karakter is trouwens niet weg, kon gisteravond gewoon weer door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/anY9BG0_460s_v1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/423/untitle.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.game-en-co.nl/wp-content/uploads/2013/06/gamen.jpg

:P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk niet joh :+ Die gasten hebben half miljard winst, grote middelvinger naar de gamers, geld is in de pocket, zoek het verder maar uit :P

edit, topic van rockstar had gisteren nog een update gehad.
Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.
Dit kan nog wel eens een tijdje gaan duren.

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2013 13:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
* Martinspire mompelt iets over maximaal 140 karakters enzo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2013 13:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:05:
* Martinspire mompelt iets over maximaal 140 karakters enzo ;)
108 :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:42
SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:00:
[...]

Natuurlijk niet joh :+ Die gasten hebben half miljard winst, grote middelvinger naar de gamers, geld is in de pocket, zoek het verder maar uit :P

edit, topic van rockstar had gisteren nog een update gehad.

[...]

Dit kan nog wel eens een tijdje gaan duren.
Ik ruik je sarcasme helemaal hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Compensatieeeeee :P

Gratis DLC voor GTA V.

Nieuwe verhaallijn :P

Nico goes Bowling with Michael and Franklin... and kills Trevor yaaay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Ienni1983 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:18:
Compensatieeeeee :P

Gratis DLC voor GTA V.

Nieuwe verhaallijn :P

Nico goes Bowling with Michael and Franklin... and kills Trevor yaaay
Gta V: The return of "Let's go bowling" Roman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Kon vandaag eindelijk weer online. Moest de race tegen Lamar opnieuw doen, maar was al lvl 3. Dus als lvl 3 tegen allemaal lvl 1 mensen... Uiteindelijk gaat die niet verder als je voor de eerste keer een job moet doen. Last man standing als ik het goed heb... Daarna weer alleen maar cloud servers unavailable :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Phoenix_the_II schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

Gta V: The return of "Let's go bowling" Roman.
Roman is dood in gta IV :X

Ik heb gelukkig nog geen last van characters die verdwijnen. bij mij willen af en toe alleen de missies niet laden. En heb het idee dat het laden van missies uberhaut veel langer duurt dan bij andere spelers. Vaak zijn die allemaal al lang klaar met voten en dan kom ik er pas bij.

Verder heb nu nu 62k vanavond proberen om bij de 80 te komen en dan een appartament scoren. :)F
Bli3p schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:55:
Ik heb net zoals de meeste mensen aardig wat problemen gehad met GTA Online, maar dit heeft bij mij gewerkt! Icm KPN experia box..

Simpelweg een paar cijfertjes in je dns op de xbox (ps3?) wijzigen

http://support.rockstarga...-cloud-server-unavailable
Dit moet ik ook maar eens proberen vanavond. Krijg de melding naar mijn mening iets te vaak terwijl anderen wel gewoon kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Ik heb steeds last van de volgende bugs:

- Als ik mijn auto opsla en de volgende keer weert GTAO speel is hij weg
- Kan bijna nooit jobs joinen of hosten
- Wanneer een job klaar is je volgens mij een vote screen krijgt zie ik dit niet, alleen rechts het menu van de buttons

Zou ik dit kunnen oplossen door de cach te verwijderen ofzo? Of moet ik gewoon geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
de servers worden nu wel drukbezocht. ik merk dat het langer duurt voordat een missie geladen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
spoiler:
Ligt aan je keuzes, hij hoeft niet perse dood te zijn. Kan anders ook die zus van die Ier zijn
servival7 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

Ik heb gelukkig nog geen last van characters die verdwijnen. bij mij willen af en toe alleen de missies niet laden. En heb het idee dat het laden van missies uberhaut veel langer duurt dan bij andere spelers. Vaak zijn die allemaal al lang klaar met voten en dan kom ik er pas bij.

Verder heb nu nu 62k vanavond proberen om bij de 80 te komen en dan een appartament scoren. :)F

[...]

Dit moet ik ook maar eens proberen vanavond. Krijg de melding naar mijn mening iets te vaak terwijl anderen wel gewoon kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Peterrtt schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:28:
Ik heb steeds last van de volgende bugs:

- Als ik mijn auto opsla en de volgende keer weert GTAO speel is hij weg
- Kan bijna nooit jobs joinen of hosten
- Wanneer een job klaar is je volgens mij een vote screen krijgt zie ik dit niet, alleen rechts het menu van de buttons

Zou ik dit kunnen oplossen door de cach te verwijderen ofzo? Of moet ik gewoon geduld hebben?
Van jou laatste 2 punten heb ik ook last. Verder werkt het aardig goed.

Merk ook dat die winkeltjes overvallen een stuk beter/sneller gaat als je een helikopter als onstappingsvoertuig gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe pak je eigenlijk een auto op met een leger heli die zo een haak eronder heeft? Er staat druk naar rechts to deploy hook. Maar als ik de haak over auto's laat glijden blijven ze niet vast hangen. Lijkt me leuk om zo een irritante knaap zijn personal vehicle met hem erin op te pakken en hem dan ver weg in de oceaan te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:24

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:41:
Hoe pak je eigenlijk een auto op met een leger heli die zo een haak eronder heeft? Er staat druk naar rechts to deploy hook. Maar als ik de haak over auto's laat glijden blijven ze niet vast hangen. Lijkt me leuk om zo een irritante knaap zijn personal vehicle met hem erin op te pakken en hem dan ver weg in de oceaan te dumpen.
auto's hebben geen haak op t dak waar ie aan kan he ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
L1nt schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:42:
[...]

auto's hebben geen haak op t dak waar ie aan kan he ;)
Zou leuk geweest zijn als die het bij de bumper kon aanhaken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok, ik dacht dat je met GTA logic gewoon alle wagens kon oppakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:39

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ga ff kijken of ik een mooie auto kan maken met ons logo erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook, zat gisteren in een sessie waarbij dus zoeen cargocaptor mij omhoog tilde en naar beneden liet vallen. (Liet ook toe dat ie me kon oppakken). Maar si wel lachen auto valt 5km naar beneden en kon gewoon weer verder rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb het net geprobeerd met mijn *al zo fijne KPN verbinding*, en moet je zeggen dat ik nu vlekkeloos online speel.

Verschillende missies al gedaan zonder storingen, alles verliep soepel.

Daarnaast was ik gister mijn poppetje kwijt, deze was terug gezet naar een paar levels terug, vandaag is alles weer hersteld, mis alleen nog een paar centen (paar 1k).

We zullen het weer gaan meemaken als ik opnieuw probeer in te loggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:12
Bij mij doen alleen de missies het nog niet. Verder kan ik prima online spelen. Krijg de hele tijd "Mission failed to download. Please try again later."

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
NoFearz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Auto's heb je met een paar kogels kapot. Twee keer schieten met de shotgun. Schiet vlak voor de linkerachterwiel, op dezelfde plek waar gas uit komt stromen in de single player.
Er is daar om de hoek een tankstation, ik heb al die autos daar neer gezet en een pomp kapot geschoten. Boooeeeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:08
Hoe krijg ik die gele routes (naar bijvoorbeeld een ammunation) op mijn kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Weet iemand of er ergens een kaartje is met spawnplekken van de verschillende auto's?
Wil graag voor de daily sale de auto's voor 8k verkopen maar ben er nog niet achter waar deze nou echt veel rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Plankton schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:52:
Hoe krijg ik die gele routes (naar bijvoorbeeld een ammunation) op mijn kaart?
Select -> quickgps ofzo, de optie waar hij al staat, en dan met pijltjes naar rechts om door mod shop/ammunation/ATM/huis ofzo te gaan.
Erg fijne optie _/-\o_ zelfs goed te doen tijdens het rijden.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
servival7 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:53:
Weet iemand of er ergens een kaartje is met spawnplekken van de verschillende auto's?
Wil graag voor de daily sale de auto's voor 8k verkopen maar ben er nog niet achter waar deze nou echt veel rijden.
Welke is dat?
En is er niet ergens een lijstje met autos en hun waarde? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Gallivanter Baller is een SUV die je online kunt verkopen voor 9000, duurste auto die ik heb kunnen vinden. Geen spawnplek van gezien... rijden wel best veel rond.

http://gta.wikia.com/Baller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ah, misschien wat voor in de OP?

Gallivanter Baller(SUV) - 9000$
Lampadati Felon(coupe) - 9000$
Ocelot F620(coupe) - 8000$
Ubermacht Oracle(sedan) - 8000$
Albany Cavalcade(SUV) - 7000$
Benefactor Dubsta(SUV) - 7000$
Ubermacht Zion Cabria(coupe/cab) - 6500$
Ocelot Jackal(sedan) - 6000$
Ubermacht Sentinel xs(coupe) - 8000$
Mammoth Patriot(SUV) - 5000$
Dundreary Landstalker(SUV) - 5000$
Fantom FQ(Suv) - 5000$
Cheval Surge(sedan) - 3800$
Schyster Fusilade(coupe) - 3600$
Dundrey Granger(SUV) - 3500$
Vapid Dominator(coupe) - 3500$
Bravado Buffalo(sedan) - 3500$
Vapid Radius(Suv) - 3200$
Bravado Gauntlet(coupe) - 3100$
Canis Seminole(SUV) - 3000$
Declasse Tornado(coupe) - 3000$
Bravado Gresley(SUV) - 2900$
Karin Asterope(sedan) - 2500$
Maibatsu Penumbra(coupe) - 2400$
Imponte Phoenix(sedan) - 2000$
Weeny Issi(mini) - 1800$
Albany Washington(sedan) - 1500$
Ziconium Stratum(wagon) - 1000$
Albany Empreor(sedan) - 800$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Welke is dat?
ik kwam net dit lijstje tegen: http://apps.live-document...enWebDoc.do?docId=4411368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Welke is dat?
Ga naar de auto vendor website via je telefoon.
Elke wagen is in perfecte conditie 10% van de verkoopprijs waard.

Best simpel :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
sleepwalkerbe schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:56:
[...]

Ga naar de auto vendor website via je telefoon.
Elke wagen is in perfecte conditie 10% van de verkoopprijs waard.

Best simpel :)
True, maar dan moet ik ingame de hele tijd gaan checken.
Ik heb liever een lijstje op mijn echte telefoon of op pc monitor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 06-10 08:41
Net de DNS tip gedaan en ik kon daarna meteen online (ps3). Karakter was natuurlijk weer gewist, maar kon daarna ook missies doen met medetweakers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:50
Iemand enig idee hoe vaak je een auto kunt aanbieden? Ik krijg regelmatig de melding dat ze even geen auto's nodig hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
strider1007 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:00:
Iemand enig idee hoe vaak je een auto kunt aanbieden? Ik krijg regelmatig de melding dat ze even geen auto's nodig hebben...
1 keer per ingame day volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
strider1007 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:00:
1 keer per ingame dag, dus dat is per uur real-time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:01:
[...]

1 keer per ingame dag, dus dat is per uur real-time?
een keer per 48 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Feihcretsam schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
Gallivanter Baller is een SUV die je online kunt verkopen voor 9000, duurste auto die ik heb kunnen vinden. Geen spawnplek van gezien... rijden wel best veel rond.

http://gta.wikia.com/Baller
Heb je enig idee in welk gedeelte van de stad ze rond rijden? Ik kom de laatste tijd alleen maar auto's van rond de 3000 tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
servival7 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Heb je enig idee in welk gedeelte van de stad ze rond rijden? Ik kom de laatste tijd alleen maar auto's van rond de 3000 tegen :(
Ik pak altijd sowieso de pay'n spray in de dure wijk, vlak bij het huis van Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
[...]

SUV liggen allemaal tussen de 6k en 9k dacht ik.

Overigens is mijn aangemaakte karakter van vorige week woensdag nog steeds in aanwezig _/-\o_ Inmiddels lvl 22 maar begin me toch steeds meer zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Je hebt sowieso dat je maar max 5 verschillende auto's tegenkomt. Meestal hangt dat af van waar je ergens spawned. Begin je bijvoorbeeld in de haven met al die vrachtwagens (helaas allemaal zonder trailer, snap niet waarom dat niet mag in free roam), dan kom je die vrachtwagens overal tegen. In Hollywood, in Sandy Shores e.d. waar je maar naartoe rijdt.

Zoek je dus een specifieke auto dan is het meer een kwestie van geluk. Wat overigens niet helpt is dat je bij dure auto's ook niet terecht kunt bij Los Santos Customs of je huis om hem er neer te zetten. Dure auto's moet (!) je kopen en kun je niet op andere manier verkrijgen.

Wat ik een groot nadeel vindt is dat je bij veel missies (ook al ben je lvl 20) nog steeds zo weinig betaald krijgt en dat veel missies zich constant lijken aan te bieden maar uiteindelijk ook maar 2000 dollar opleveren. Dat helpt niet als je al meer kwijt bent aan ammo e.d. Ik snap dat ze niet willen dat iedereen snel geld verkrijgt, maar als je op 1/10 missies geld overhoudt en op de rest gelijk speelt of geld op toelegt, dan kun je uiteindelijk ook niet lekker free roamen. Ik vind het in ieder geval een groot risico om lange tijd in free roam te blijven zitten als je ergens voor aan het sparen bent (ook al heb je het op de bank, het gaat echt snel omlaag). Want naast een huis wil je ook een mooie auto, met tuning, en ook wapens met accessoires. Dat bij elkaar is gewoon veel te duur en grinden gaat enorm traag. Niet dat je na 1 dag spelen meteen miljonair moet zijn, maar een beetje aankloten wordt een duur geintje zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:42
Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:16:
[...]

Je hebt sowieso dat je maar max 5 verschillende auto's tegenkomt. Meestal hangt dat af van waar je ergens spawned. Begin je bijvoorbeeld in de haven met al die vrachtwagens (helaas allemaal zonder trailer, snap niet waarom dat niet mag in free roam), dan kom je die vrachtwagens overal tegen. In Hollywood, in Sandy Shores e.d. waar je maar naartoe rijdt.

Zoek je dus een specifieke auto dan is het meer een kwestie van geluk. Wat overigens niet helpt is dat je bij dure auto's ook niet terecht kunt bij Los Santos Customs of je huis om hem er neer te zetten. Dure auto's moet (!) je kopen en kun je niet op andere manier verkrijgen.

Wat ik een groot nadeel vindt is dat je bij veel missies (ook al ben je lvl 20) nog steeds zo weinig betaald krijgt en dat veel missies zich constant lijken aan te bieden maar uiteindelijk ook maar 2000 dollar opleveren. Dat helpt niet als je al meer kwijt bent aan ammo e.d. Ik snap dat ze niet willen dat iedereen snel geld verkrijgt, maar als je op 1/10 missies geld overhoudt en op de rest gelijk speelt of geld op toelegt, dan kun je uiteindelijk ook niet lekker free roamen. Ik vind het in ieder geval een groot risico om lange tijd in free roam te blijven zitten als je ergens voor aan het sparen bent (ook al heb je het op de bank, het gaat echt snel omlaag). Want naast een huis wil je ook een mooie auto, met tuning, en ook wapens met accessoires. Dat bij elkaar is gewoon veel te duur en grinden gaat enorm traag. Niet dat je na 1 dag spelen meteen miljonair moet zijn, maar een beetje aankloten wordt een duur geintje zo.
Ik hoor anderen juist weer zeggen dat geld makkelijk te verdienen is :P Zeker met de 9k missie van 1-2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:16:
[...]

Vergeet niet dat ze microstransacties willen promoten door dit model.
ik dacht 1$ voor 1 mil ingame money.

Sjah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

sleepwalkerbe schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:19:
[...]

Vergeet niet dat ze microstransacties willen promoten door dit model.
ik dacht 1$ voor 1 mil ingame money.

Sjah :)
10 euro voor 1 mil.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Laatst online: 20-09 10:53
NoFearz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Ik hoor anderen juist weer zeggen dat geld makkelijk te verdienen is :P Zeker met de 9k missie van 1-2 minuten.
Tja, boosten moet je willen.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:50
hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:56:
Ah, misschien wat voor in de OP?

Lampadati Felon(coupe) - 9000$
Net zo'n lampekap-ding verkocht voor 9500 aan die shop in de buurt van Michael z'n huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
[...]

Als je level 15 bent kun je Lester bellen en hem vragen een auto voor je te zoeken. Ben zelf nog geen level 15 en weet dus niet wat dat gaat kosten, maar stel het kost je 1000 dollar dan is het best een goede optie. Scheelt iig een hoop zoekwerk.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die op zoek zijn naar de beste auto's om te jatten en verkopen kwam ik het volgende plaatje op Reddit tegen:
http://i.imgur.com/Ra7Eyur.png

Erg handig omdat je meteen weet hoe ze eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:00:
Voor de mensen die op zoek zijn naar de beste auto's om te jatten en verkopen kwam ik het volgende plaatje op Reddit tegen:
http://i.imgur.com/Ra7Eyur.png

Erg handig omdat je meteen weet hoe ze eruit zien.
Dit is wat ik zocht. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theburninglink schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:50:
[...]

Als je level 15 bent kun je Lester bellen en hem vragen een auto voor je te zoeken. Ben zelf nog geen level 15 en weet dus niet wat dat gaat kosten, maar stel het kost je 1000 dollar dan is het best een goede optie. Scheelt iig een hoop zoekwerk.
Heeft geen zin. Hij wijst je dan naar een voertuig dat je gedurende 12/24 (weet niet zeker) uur mag gebruiken.
Bij mij was het een quad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
NoFearz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Boosten kan inderdaad, maar ik beleef daar weinig lol aan. Na 10x spelen had ik die ook wel gezien, maar om een beetje geld te verdienen is dat eigenlijk ook wat weinig. Sure, het wordt daarna wel wat beter, maar nog steeds krijg ik missies van 9000 afgewisseld met 1200. Dat vind ik krom.

En verder doe ik liever 4 afwisselende missies dan 10x dezelfde, al is ook de afwisseling in de missies ver te zoeken. De verhalen over de MP die in diverse tijdschriften en sites werd beschreven kan ik echt totaal niet terugvinden in mijn online ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 18:24

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Boosten kan inderdaad, maar ik beleef daar weinig lol aan. Na 10x spelen had ik die ook wel gezien, maar om een beetje geld te verdienen is dat eigenlijk ook wat weinig. Sure, het wordt daarna wel wat beter, maar nog steeds krijg ik missies van 9000 afgewisseld met 1200. Dat vind ik krom.

En verder doe ik liever 4 afwisselende missies dan 10x dezelfde, al is ook de afwisseling in de missies ver te zoeken. De verhalen over de MP die in diverse tijdschriften en sites werd beschreven kan ik echt totaal niet terugvinden in mijn online ervaring.
Ik zie online trouwens weer hetzelfde probleem terugkomen als offline.
Offline heeft het, na het uitspelen, geen echte waarde meer om iets te kopen. Spel is klaar en op wat property-missies na valt er weinig te beleven als je de rest al hebt gedaan.

straks hebben de meesten genoeg om die huizen te kopen van 200.000 ofzo en dan komt opeens die Heists erbij. Leuk die miljoenen met niks waaraan je het kunt uitgeven. 8)7
Iedereen knalt het op de bank dus hoef je ook niet bang te zijn dat het gejat word.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
servival7 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

[...]

Net aangepast en kon meteen online en jobs joinen ging ook prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals de beloning van missies die zwaar uit balans is.

Job #1:
Steel de fiets om de hoek en breng het naar mij, je krijgt 9k en 1000 RP.

Job #2:
Ga naar de andere kant van de map en schiet een gangster neer, ga weer naar de andere kant van de map om een tanker te stelen, onderweg wordt je achtervolgt door straaljagers en rednecks. Je krijgt 3k en 300 RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:19

ScreamGT

joejoe

Verdomme, character kwijt. Al sinds gisteravond geprobeerd te laden, helemaal niks.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:34:
Net zoals de beloning van missies die zwaar uit balans is.

Job #1:
Steel de fiets om de hoek en breng het naar mij, je krijgt 9k en 1000 RP.

Job #2:
Ga naar de andere kant van de map en schiet een gangster neer, ga weer naar de andere kant van de map om een tanker te stelen, onderweg wordt je achtervolgt door straaljagers en rednecks. Je krijgt 3k en 300 RP.
Deze ben ik nog niet tegen gekomen.Op welk level kreeg je die ongeveer?

Het verschil tussen de vergoeding heb ik al wel bij andere missies gezien.

Politie auto's opblazen, dan ergens anders een busje opblazen, dan weer ergens anders motors opblazen, ... gaf ook maar iets van 3k ofzo en dat was met continue de politie achter je en en met een tijdslimiet. pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
ScreamGT schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:40:
Verdomme, character kwijt. Al sinds gisteravond geprobeerd te laden, helemaal niks.
Toevallig toen de optie was om tijdens het falen met verbinden de 'retry' gedrukt? Het schijnt dat het geen retry button is maar een delete all characters:
(http://support.rockstarga...ame-money-in-GTA-Online):

Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Moet je die DNS setting aanpassen in je console settings of in de DNS settings gedeelte van je router? (hier ook KPN experia box)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:39
Zijn er mensen die vandaag hun character kwijtgeraakt zijn?
Bij mij staat hij nog op socialclub en heb sinds gisterenmiddag niet gespeeld.

Zit te twijfelen of ik vanavond veilig online kan gaan of dat ik 'm dan alsnog kwijt ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch freaking retarted? Een online game waar je netjes 'exit' moet doen om je character te saven (doet me denken aan vroeger dat je een Windows venster via 'bestand->afsluiten' moest sluiten), een retry button wat stiekem een delete button is. En denk je nu echt dat mensen op de hoogte zijn van die informatie, als ze gewoon het scherm volgen?

Lijkt wel in iedergeval de oorzaak voor vele verdwenen characters als ik het zo lees, ik heb aantal keer retry gedaan dus best aannemelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2013 16:04 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:10
gise schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:02:
Moet je die DNS setting aanpassen in je console settings of in de DNS settings gedeelte van je router? (hier ook KPN experia box)
Ik heb Telfort en moest het gewoon bij me console aanpassen. (was voor mij opgelost kon meteen online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Phoenix_the_II schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:00:
[...]

Toevallig toen de optie was om tijdens het falen met verbinden de 'retry' gedrukt? Het schijnt dat het geen retry button is maar een delete all characters:

[...]
Dat kan ik meteen ontkachtigen. Die optie heb ik ook wel eens gebruikt, en ik ben mn character niet kwijtgeraakt. Dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:03:
Dat is toch freaking retarted? Een online game waar je netjes 'exit' moet doen om je character te saven (doet me denken aan vroeger dat je een Windows venster via 'bestand->afsluiten' moest sluiten),
Over de retry button heb je gelijk (als dat wel zo is), maar "exit online" vind ik niet zo raar hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:06:
Dat kan ik meteen ontkachtigen. Die optie heb ik ook wel eens gebruikt, en ik ben mn character niet kwijtgeraakt. Dus
Er staat duidelijk 'may', kans op, mogelijkheid tot. Bepaalde combinatie van factoren en je zou hem kwijt kunnen raken.

http://support.rockstarga...ONE-MISSING-WAS-LEVEL-21-
Zoo, 6+ pagina's met verloren characters, gaat opeens hard.
hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:07:
Over de retry button heb je gelijk (als dat wel zo is), maar "exit online" vind ik niet zo raar hoor..
Hoe kan je 'exit online' doen als je vast zit in 'loading session' of 'joining GTA online' of complete vastloper? Dan ben je gewoon alles kwijt. Beetje online game heeft continue savepoints, missies, kills, cars, modifies, je cash/bankgeld wordt namelijk wel realtime gesaved.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
Hoe stel ik dit on op m'n console qua DNS instellingen? Ik heb een DHCP mode aanstaan namelijk en geen vast IP toegekend. - ik ben een leek op dit gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
[...]

Over de retry button heb je gelijk, maar "exit online" vind ik niet zo raar hoor..
Opzich niet zo raar nee als je er over nadenkt, singeplayer progress moet je uiteraard ook saven en bij het afsluiten van GTA Online zie je ook dat gele cloud cirkeltje en daarna quiting session..

maar hadden ze wel even van te voren mogen communiceren, in de GTA Online Tips bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
gise schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

Opzich niet zo raar nee als je er over nadenkt, singeplayer progress moet je uiteraard ook saven en bij het afsluiten van GTA Online zie je ook dat gele cloud cirkeltje en daarna quiting session..

maar hadden ze wel even van te voren mogen communiceren, in de GTA Online Tips bijvoorbeeld.
Dat is dan wel weer waar. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
dutchgio schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:06:
[...]

Ik faal meteen in een van de eerste regels van het internet: sarcasme werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:27
[...]

Als ik mijn SP niet opsla, maar gewoon uit zet ben ik mijn voortgang kwijt (logisch), maar wordt er niets verwijderd (ook logisch, er wordt alleen niets opgeslagen).

Waarom zou dat in de MP dan wel zo zijn?

Mijn karakter wordt opgeslagen na het aanmaken, als er dan tijdens het opslaan van mijn voortgang iets mis gaat, of ik sla helemaal niet op omdat ik niet netjes eerst terug naar SP ga, dan kan ik toch prima terug naar een "eerdere" save, m.a.w., er hoeft toch niets verwijderd te worden? Die link leg ik niet...

Edit: Het feit dat R* uit angst van corrupte SP savegames de autosave functie heeft uitgezet wanneer je van SP naar MP switcht zegt mij wat dat betreft genoeg hoe dat op dit moment allemaal in elkaar steekt...

[ Voor 12% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 07-10-2013 16:11 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
PsychoMantis_NL schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:10:
[...]

Als ik mijn SP niet opsla, maar gewoon uit zet ben ik mijn voortgang kwijt (logisch), maar wordt er niets verwijderd (ook logisch, er wordt alleen niets opgeslagen).

Waarom zou dat in de MP dan wel zo zijn?

Mijn karakter wordt opgeslagen na het aanmaken, als er dan tijdens het opslaan van mijn voortgang iets mis gaat, of ik sla helemaal niet op omdat ik niet netjes eerst terug naar SP ga, dan kan ik toch prima terug naar een "eerdere" save, m.a.w., er hoeft toch niets verwijderd te worden? Die link leg ik niet...

Edit: Het feit dat R* uit angst van corrupte SP savegames de autosave functie heeft uitgezet wanneer je van SP naar MP switcht zegt mij wat dat betreft genoeg hoe dat op dit moment allemaal in elkaar steekt...
Dat is toch ook het idee? Ik lees niet dat hij weg is omdat je gewoon jouw console uitzet, wel dat mensen dan levels/geld verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
Justdoit schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:07:
Hoe stel ik dit on op m'n console qua DNS instellingen? Ik heb een DHCP mode aanstaan namelijk en geen vast IP toegekend. - ik ben een leek op dit gebied...
Bij de xbox ga je naar je netwerk dan instellingen, onderaan staat dan iets van primary DSN en secondary DSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:07:
Hoe kan je 'exit online' doen als je vast zit in 'loading session' of 'joining GTA online' of complete vastloper? Dan ben je gewoon alles kwijt. Beetje online game heeft continue savepoints, missies, kills, cars, modifies, je cash/bankgeld wordt namelijk wel realtime gesaved.
Apart, ik was juist een keer (na normaal mijn sessie eindigen) enkel mijn geld (26K ongeveer) kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:27
hexta schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Dat is toch ook het idee? Ik lees niet dat hij weg is omdat je gewoon jouw console uitzet, wel dat mensen dan levels/geld verliezen.
Ah zo, dan zat ik er wat dat even naast (zit op het werk dus lees half mee). Ik vind het overigens wel een rare manier van werken, normaal wordt online content bij z.g.a. alles wat je ook maar kan bedenken opgeslagen, en nu zou je expliciet terug moeten naar de SP. Maar inderdaad, als dat wordt aangegeven en je doet dat niet, dan ben je daar zelf debet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 07-10-2013 16:16 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
Peterrtt schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:13:
[...]

Bij de xbox ga je naar je netwerk dan instellingen, onderaan staat dan iets van primary DSN en secondary DSN.
Ik heb helaas alleen een PS3.. sorry vergeten te vermelden.. is dat in dit geval hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Krijgen jullie in het begin ook die melding dat de rockstar cloud offline is? Als je gta:o opstart?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011

yzx

And in the meanwhile Im doin g shenanigans in GTAO

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
Niellz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:45:
Krijgen jullie in het begin ook die melding dat de rockstar cloud offline is? Als je gta:o opstart?
Sinds eergister hebt ik die melding eigenlijk niet meer gehad ( ff afkloppen :P ), daarvoor had ik wel elke keer die melding voordat hij het eindelijk deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56

PBP

Had wel verwacht dat ze na een dag wat meer zouden kunnen zeggen over de verwijderde characters maar het blijft dus vaag. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Hoe kan het dan dat jij die melding niet krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Weet iemand dat trouwens. Je kunt je Body Armor via je Inventory (back/select inhouden en dan in het menu inventory kiezen) de body armor veranderen en weghalen.

Betekend dit dat de armor zelf veranderd of is het alleen visueel? Want ik heb nu een outfit waar ie die armor overheen doet en dat is dus niet zo mooi, maar wil ook niet dat het ten koste gaat van mn beschikbare health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Niellz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:49:
Ik ken ook 2 personen uit mijn xbox lijst die ook probleemloos online kunnen. Ik had gisteren voor het eten er geen last van, daarna wel. Zij hebben de KPN DNS instelling gedaan en kunnen gewoon online.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Niellz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:49:
Om eerlijk te zijn denk ik dat een kwestie van geluk is, de eerste paar dagen kwam ik echt helemaal niet online daarna heb ik met moeite de tutorial kunnen doen en daarna is het allemaal goed gaan werken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

NickySantoro schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Ik ken ook 2 personen uit mijn xbox lijst die ook probleemloos online kunnen. Ik had gisteren voor het eten er geen last van, daarna wel. Zij hebben de KPN DNS instelling gedaan en kunnen gewoon online.
KPN DNS instellingen? Kan dit ook met PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:11
Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:50:
Betekend dit dat de armor zelf veranderd of is het alleen visueel? Want ik heb nu een outfit waar ie die armor overheen doet en dat is dus niet zo mooi, maar wil ook niet dat het ten koste gaat van mn beschikbare health.
Verandert de kleur van het blauwe gedeelte linksonderin (rechts naast groene health balk) als je dat doet? Ik denk dat je het daar wel van af kan leiden...

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Niellz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:53:
[...]

Geen idee, heb het alleen bij de Xbox gezien paar pagina's terug

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom wel online nu maar kan helemaal geen missies doen enzo, krijg telkens: The job failed to download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:10
Niellz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:53:
[...]

Ja dit kan ook met de PS3 via netwerk instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niellz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:45:
DONT PUSH TEH RETRY BUTTONZZ~~!!one!!11 :P

Denk dat prioriteit vooralsnog bij stabiliteit ligt voor online gaming (cloud, failed download, timed out, kicked session etc) dan het terughalen van characters ;)

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mannetje 1 is dus pleite, nu maar opnieuw met mannetje 2.
Heb wel het crew shirt aan nu haha. Kijken hoe het nu gaat op ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

Ik krijg dat de cloud offline is, maar ik kan wel een character aanmaken als ik die melding weg doe. Hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Niellz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:02:
Ik krijg dat de cloud offline is, maar ik kan wel een character aanmaken als ik die melding weg doe. Hmm...
Heb je misschien de melding niet gezien waarin staat dat je inderdaad een tijdelijk character aan kan maken maar dat deze niet opgeslagen gaat worden op de cloud-servers? Dat gaf die bij mij in het begin telkens aan (als ik de melding kreeg dat de cloud-servers down waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ook mijn DNS settings aangepast (kpn op de xbox)
Ik ben nog nooit zo snel online gekomen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz

Niellz

revertive schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:04:
[...]

Heb je misschien de melding niet gezien waarin staat dat je inderdaad een tijdelijk character aan kan maken maar dat deze niet opgeslagen gaat worden op de cloud-servers? Dat gaf die bij mij in het begin telkens aan (als ik de melding kreeg dat de cloud-servers down waren).
Hmm... inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand op xbox vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:55

fdisk

XBL: fd1sk

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:22:
Als het werkt wel...

[ Voor 12% gewijzigd door fdisk op 07-10-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:22:
ik waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou gelijk zonder problemen online en mijn character weer terug die gisteren pleite was. Kan nog wat worden vanavond :)

Ps3 spelers uit crew 1 die wat jobs willen doen ? Bambeakz is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Beste crewvrienden,als je met een aantal mensen een missie aan het doen bent en de markers zijn blauw dan betekend dat dat je bij elkaar in het team zit en niet dat je op elkaar moet gaan schieten :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Pagina: 1 ... 18 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.