Ik heb nu 80K, dan ga ik wel even doorsparen tot 200
Volgens hun tips krijg je als je je geregistreerd hebt bij de R* club een 10 auto garage, maar ik kan dit nergens terug vinden
Iemand nog meer het probleem dat de cloud service unavailable is, en je daardoor niet kan opslaan? Dus elke keer als ik GTA Online start, moet ik dit met een nieuw karakter doen... Ik kom volgende week wel terug.
Nee niemand volgens mij, hier nog niets over gelezen....Nielster schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:15:
Iemand nog meer het probleem dat de cloud service unavailable is, en je daardoor niet kan opslaan? Dus elke keer als ik GTA Online start, moet ik dit met een nieuw karakter doen... Ik kom volgende week wel terug.
PSN: Wauzer010
Dat had ik voor de patch elke keer
Nederlandse PS5 clan / 30+
Dat is toch alleen met die collector's edition?DonKui schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:13:
Volgens hun tips krijg je als je je geregistreerd hebt bij de R* club een 10 auto garage, maar ik kan dit nergens terug vinden
Het duurste huis heeft ook 10 garages dacht ik?
Verwijderd
Soms lijkt het of het spel hangt, maar blijkbaar als je een paar minuten wacht dan laad hij het spel verder. Alleen werkt die passive mode niet echt goed. Zat in mijn auto en iemand schoot me neer, dat is wel minder.
Het duurste huis blijkt hetzelfde te zijn als andere goedkopere apartementen. Je kan ook maar 1 property bezitten.
Kun je die van 80k ook weer voor 80k verkopen dan?!NoFearz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:29:
Het duurste huis blijkt hetzelfde te zijn als andere goedkopere apartementen. Je kan ook maar 1 property bezitten.
Toen ik een garage van 25k erbij wou kopen kreeg ik de optie om de woning in te ruilen waardoor ik 175k terug krijg en 4 autos kwijtraak omdat ik van 10 slot naar 6 slot ging. Heb natuurlijk niet geaccepteerd.dutchgio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
Kun je die van 80k ook weer voor 80k verkopen dan?!
Dat is goed om te wetenNoFearz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
Toen ik een garage van 25k erbij wou kopen kreeg ik de optie om de woning in te ruilen waardoor ik 175k terug krijg en 4 autos kwijtraak omdat ik van 10 slot naar 6 slot ging. Heb natuurlijk niet geaccepteerd.
Prachtig die Amerikanen. Zit een hele rare gast telkens te zingen. Heel droog: Can you please shut the F**K up!

2 uurtjes Violent Duct heb je 400k bij elkaar.
2e timeout, update lijkt hier niet te helpen.
Verwijderd
Eindelijk hij werkt bij mij, ik zit te spelen met iemand van Tweaker crew, ene Zuluk1, wie is dat?
Weet iemand ook hoe ik de voice chat uit doe? Er zit hier een frans kindje de hele tijd de schreeuwen, erg irritan.
Weet iemand ook hoe ik de voice chat uit doe? Er zit hier een frans kindje de hele tijd de schreeuwen, erg irritan.
Vanaf wanneer kan je die Violent Duct doen?
als je zelf level 15 bent. anders moet je iemand vinden die je uitnodigt voor de missie.Roshnak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:48:
ik ben toen uitgenodigd via quick job op de telefoon. Ik was toen lvl 7. Paar keer achter elkaar gedaan. 80k winst en nu lvl 10Roshnak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:48:
Waar kan je NAT type zien op PS3? Als ik mensen join krijg ik steeds timeouts, schiet niet op zo.
Dat is meer de timeout met de server, niet met de mensen. Host spelen is nog steeds cloud/server-based.RaiseCain schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:51:
Waar kan je NAT type zien op PS3? Als ik mensen join krijg ik steeds timeouts, schiet niet op zo.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij je instellingen> netwerkinstellingen > bovenste iets met status > en dan staat het in die lijst.RaiseCain schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:51:
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Als aanvulling: internetverbinding testen (connection test).Vuvuzela schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:58:
[...]
Bij je instellingen> netwerkinstellingen > bovenste iets met status > en dan staat het in die lijst.
Vuvuzela schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:58:
[...]
Bij je instellingen> netwerkinstellingen > bovenste iets met status > en dan staat het in die lijst.
Helpt allebei niet aangezien het server based problemen zijn..Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:00:
[...]
Als aanvulling: internetverbinding testen (connection test).
Passive mode is alleen bedoeld als je te voet bent.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:22:
Soms lijkt het of het spel hangt, maar blijkbaar als je een paar minuten wacht dan laad hij het spel verder. Alleen werkt die passive mode niet echt goed. Zat in mijn auto en iemand schoot me neer, dat is wel minder.
Verwijderd
Ja, dat las ik net ergens. Maar in de info window die je ziet bij passive mode staat dat niet.NoFearz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Passive mode is alleen bedoeld als je te voet bent.
Werkt bij mij ook perfect als ik in de auto zit.NoFearz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Passive mode is alleen bedoeld als je te voet bent.
Werd gister steeds neergeschoten door dezelfde persoon, op passive mode gezet en hij kon me niet meer neerschieten. Vervolgens reed hij met zijn auto over me heen en was ik alsnog dood
Ook in de 'hints' tijdens laden staat dat niet, beste optie om even 'afk' te gaan is gewoon in je appartement gaan zitten of naar Customs gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:15:
Ja, dat las ik net ergens. Maar in de info window die je ziet bij passive mode staat dat niet.
Zo zie je ook soms mensen wachten buiten Customs, om mensen direct neer te schieten/rijden als ze eruit komen (in de gok dat je net een auto verkocht). Passive mode kunnen ze niet schieten, maar wel overrijden.
Had ik mazzel dat er maar $100 dropte ipv 6,5k
Auto met tracker kan je niet jatten.pgerrits schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:18:
Jup en dan zoals ik (flauw van me, ik weet het) buiten gaan staan. Wachten tot iemand met zijn gepimpte auto naar buiten komt. Kogel door koppie en de auto is van mij
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2013 14:18 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jup en dan zoals ik (flauw van me, ik weet het) buiten gaan staan. Wachten tot iemand met zijn gepimpte auto naar buiten komt. Kogel door koppie en de auto is van mijSinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:16:
[...]
Ook in de 'hints' tijdens laden staat dat niet, beste optie om even 'afk' te gaan is gewoon in je appartement gaan zitten of naar Customs gaan.
Neeeeeee....
Wissel ik net van sessie, krijg ik weer dat introfilmpje te zien, met waarschijnlijk alle gevolgen van dien...
Wissel ik net van sessie, krijg ik weer dat introfilmpje te zien, met waarschijnlijk alle gevolgen van dien...
OT:L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:57:
heb even paar lui toegevoegd aan xbox live maar zit op werk. Iemand die een dezer dagen cannon-fodder/hulpje nodig heeft, voeg me maar toe op xbl: mdewals
mdewals. Die naam ken ik ergens van. Toevallig een Tukker?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik krijg echt alleen maar Time outs bij het online gaan bij xbox live, 50% krijg ik dan ook meteen een dc van xbox live zelf.
Heb echt van alles al geprobeerd, Profiel verwijderen/opnieuw downloaden, cache verwijderen, update opnieuw downloaden, naar bekabeld internet gaan en xbox op DMZ zetten.
Krijg nog steeds gewoon 98% van de keren een timeout.
Weet iemand wat dit kan zijn? Heb 150mbit lijn van Ziggo.
Heb echt van alles al geprobeerd, Profiel verwijderen/opnieuw downloaden, cache verwijderen, update opnieuw downloaden, naar bekabeld internet gaan en xbox op DMZ zetten.
Krijg nog steeds gewoon 98% van de keren een timeout.
Weet iemand wat dit kan zijn? Heb 150mbit lijn van Ziggo.
Dat werkt niet indien dat ding voorzien is van een tracker én diegene heeft ingesteld dat niemand zijn auto in mag.pgerrits schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:18:
[...]
Jup en dan zoals ik (flauw van me, ik weet het) buiten gaan staan. Wachten tot iemand met zijn gepimpte auto naar buiten komt. Kogel door koppie en de auto is van mij
* Zorian al geprobeerd heeft.
Ik heb voor het eerst heel even online kunnen spelen met een paar mensen, was erg lachen! We hadden een helicopter gevonden op het dak van het ziekenhuis en vanuit de helicopter andere spelers bestoken vanuit de lucht.
Op een gegeven moment gingen ze alleen naar een andere server, ik probeerde te joinen maar toen kreeg ik de melding dat m'n character corrupt was en sloot hij af, nu is m'n character er ook inderdaad niet meer, heb wel een nieuwe gemaakt maar kom nu niet meer voorbij die intro helaas
Op een gegeven moment gingen ze alleen naar een andere server, ik probeerde te joinen maar toen kreeg ik de melding dat m'n character corrupt was en sloot hij af, nu is m'n character er ook inderdaad niet meer, heb wel een nieuwe gemaakt maar kom nu niet meer voorbij die intro helaas
Een paar keer schieten voor het linkerachterwiel en boem! Je bent wel wat verzekeringsgeld kwijt en hij ookZorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:19:
[...]
Dat werkt niet indien dat ding voorzien is van een tracker én diegene heeft ingesteld dat niemand zijn auto in mag.
* Nfear al geprobeerd heeft.Ding is dan gewoon doodleuk locked.
Volgens mij joinde ik jou net, alleen had je niet door dat ik 'van de crew' ben. Je reed hard weg en begon te schieten.Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:19:
[...]
Dat werkt niet indien dat ding voorzien is van een tracker én diegene heeft ingesteld dat niemand zijn auto in mag.
* dutchgio al geprobeerd heeft.Ding is dan gewoon doodleuk locked.
Ik had een oranje auto
Verwijderd
Je kan er via de zijkant komen en over de muur klimmen. Echter gaat bij mij het hek van binnen ook niet open. Ik wacht dan maar tot hij destroyed wordt bij de impound en dan vraag ik via de telefoon een nieuwe aan de verzekeringgise schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:21:
Hoe krijg je je auto trouwens terug van die impound? stond daar voor het hek, dat ging niet open en kon er ook niet overheen klimmen
Verwijderd
[quote]Draakje5 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:32:
About time../quote]
haha cool
Echt zin om vanavond ook aan de slag te gaan !
About time../quote]
haha cool
Echt zin om vanavond ook aan de slag te gaan !
Verwijderd
Ik wil een job joinen maar dan krijg ik "Failed to download the job, try again''. Meer mensen hier last van?
Ik vind 'm een beetje oo Sheldon lijken van the big bang theory, onbewust..
Nog altijd beter, dan de vrouwen die er uitzien alsof ze al 5 jaar aan de crack zittenDraakje5 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:37:
Bazinga!Draakje5 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:37:
http://tinyurl.com/5sdar8p
XBOX of PS3?Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:35:
Ik wil een job joinen maar dan krijg ik "Failed to download the job, try again''. Meer mensen hier last van?
Gisteren dan bijna , maar dan ook echt bijna online gekunnen tot ik kicked werd door andere users tijdens eerste race van tutorial ?!

Komt er een Online patch uit heb ik vandaag en morgen gewoon geen tijd mijn PS3 aan te slingeren

Net een patch gedownload (1.02).
Kon prima online!
Kon prima online!
wijze woorden
PS3 of 360Valandil schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:44:
Net een patch gedownload (1.02).
Kon prima online!
`
Lijkt me PS3
Op ps3 de patch gedownload en alles werkt in 1x tot nu toe.
Gaat niet van harte maar het werkt.
Gaat niet van harte maar het werkt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En de update heb je al gehad?
Verwijderd
Ja, net wou het wel. Toen zat ik plotseling weer alleen dus zocht in een nieuwe sessie, in deze sessie kan ik geen enkel job doen.The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:55:
En de update heb je al gehad?
je hebt dus gelijk.Michielodc schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:50:
[...]
`
Lijkt me PS3Ik houd zelf een beetje de twitter van Rockstar in de gaten. Daar melden ze het wel als de update te downloaden is https://twitter.com/RockstarGames
Rockstar Games @RockstarGames 2h
Update: The new title update for GTA Online is up for PS3. We're working to get it up for 360 as soon as possible. http://rsg.ms/1dWHhLK
View summary
2 uur geleden ongeveer.
Verwijderd
De deathmatches zijn wat mij betreft niet echt boeiend. Je ziet al gelijk waar de andere partij is. Als iemand schiet en dan op de radar verschijnt oke.
Je moet een beetje sneaky zijn, en niet gaan rennen als een malle..Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:58:
De deathmatches zijn wat mij betreft niet echt boeiend. Je ziet al gelijk waar de andere partij is. Als iemand schiet en dan op de radar verschijnt oke.
mwah valt wel mee inderdaad, maargoed nu met pistols, simpele uzi en een sawnoff shotgun is het nog leuk, over 2 weken als iedereen rondloopt met m4's, ak's en volautomatische shotguns is de lol er snel vanaf.dutchgio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:58:
[...]
Je moet een beetje sneaky zijn, en niet gaan rennen als een malle..
Klopt, dan is het al snel pay2win of het hogere level is beter, ondanks dat je wel naar rank gerangschikt wordt.Scrtz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:07:
[...]
mwah valt wel mee inderdaad, maargoed nu met pistols, simpele uzi en een sawnoff shotgun is het nog leuk, over 2 weken als iedereen rondloopt met m4's, ak's en volautomatische shotguns is de lol er snel vanaf.
Ik vanochtend op PS3 even geprobeerd, kreeg de intro en kon de race tegen Lamar doen, daarna was 't foute boel.
Echter, wat ik vreemder vind. Ik had eergister een char aangemaakt. De char die ik vanochtend voorgeschoteld kreeg was een soort Miley Cyrus achtig persoon met knalrode gehoorbeschermers... Is dat vaag of hoort dat zo? Is iig niet de char die ik eerder aagemaakt had.
Echter, wat ik vreemder vind. Ik had eergister een char aangemaakt. De char die ik vanochtend voorgeschoteld kreeg was een soort Miley Cyrus achtig persoon met knalrode gehoorbeschermers... Is dat vaag of hoort dat zo? Is iig niet de char die ik eerder aagemaakt had.
Jammer dat die update voor de xbox zo lang duurt voordat 'ie er is, de PSN update is al ruim 3 uur uit nu
Af en toe krijgen mensen random characters van andere mensen volgens mij, ik wil wel eens zien hoe je character er uit ziet, klinkt lijp
Verwijderd
Hoe kan je sneaky zijn als iedereen al gelijk ziet waar je bent. En dan zit er ook nog "stealth" op je character waar je niks mee kan. Zelfde dat iedereen op de map al zichtbaar is in online mode. Dat je je team ziet oke. Je kan nooit een aanval plannen op een andere crew. Wat voor mij een veel leukere spelervaring zou zijn dan dit. Erg jammer dat ze dit zo gemaakt hebben.dutchgio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:58:
[...]
Je moet een beetje sneaky zijn, en niet gaan rennen als een malle..
Ik zat in een Deathmatch waar je mensen pas zag als ze schoten (niemand heeft nog een silencer volgens mij dus dunno hoe dat werkt). Stealth is overigens wel een overbodige stat lijkt me.. in SP ook.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:17:
[...]
Hoe kan je sneaky zijn als iedereen al gelijk ziet waar je bent. En dan zit er ook nog "stealth" op je character waar je niks mee kan. Zelfde dat iedereen op de map al zichtbaar is in online mode. Dat je je team ziet oke. Je kan nooit een aanval plannen op een andere crew. Wat voor mij een veel leukere spelervaring zou zijn dan dit. Erg jammer dat ze dit zo gemaakt hebben.
I served in a company of heroes.
Haha ik had precies hetzelfde. Daarna uiteraard vast in Loading Session. Game beëindigd om nog een keer te proberen online te gaan maar toen was mijn character verdwenen en was ik genoodzaakt om deze opnieuw aan te maken. Tot op heden nog niet gelukt om de eerste race te doen.marijnvtg schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:10:
Wacht maar tot je een 120 ziet, dán is de lol er echt vanaf (minigun).Scrtz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:07:
[...]
mwah valt wel mee inderdaad, maargoed nu met pistols, simpele uzi en een sawnoff shotgun is het nog leuk, over 2 weken als iedereen rondloopt met m4's, ak's en volautomatische shotguns is de lol er snel vanaf.
Nouja, eigenlijk 100 al, RPG spam ftw.
Weet niet of je achterin zo'n pickup ook kan staan, maar dan kan je gewoon een mobiele eenheid door LS laten rijden
Achterin een pick-up staan gaat niet, je valt er dan uit als een rag doll...SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:24:
[...]
Wacht maar tot je een 120 ziet, dán is de lol er echt vanaf (minigun).
Nouja, eigenlijk 100 al, RPG spam ftw.
Weet niet of je achterin zo'n pickup ook kan staan, maar dan kan je gewoon een mobiele eenheid door LS laten rijden
Nouja zeg!
Dus ik zoek een crewmember op, ga zelfs op zn auto staan, rijdt ie met scheurende banden weg!!
Dus ik zoek een crewmember op, ga zelfs op zn auto staan, rijdt ie met scheurende banden weg!!
Duurde ff maar de 100K doorbroken
nog 150K te gaan
je kan prima overleven met alleen een pistol...
waren met 3 man van onze crew... beetje rondblazen met pistols en uzi's....
kan je genoeg mensen poppen... no problem!
Kon je nou maar car surfenDaanDH schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:25:
[...]
Achterin een pick-up staan gaat niet, je valt er dan uit als een rag doll...
auto aim zeker (sarcasmeBart455706 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:26:
je kan prima overleven met alleen een pistol...
PSN: riznind
gelukkig niet.... dan zou ik het geen sec overleven
ik was een paar keer bijna zover dat ik met de straaljager wegkwam van de legerbasis...
(totdat ik erachter kwam dat ik bijna zonder poen zat)
zou die ook locken op andere spelers?
Die lester vraagt wel een flinke fooi voor een bounty op iemand zijn hoofd. 1000 credits per keer. Al snap ik niet zo goed waarom je maar bij enkele tegenstanders een bounty op zijn hoofd kan zetten.. (Ik moest wat om van mijn credits af te komen, zolang de servers down zijn wordt er toch niets opgeslagen, dus dan maar wat chaos creeeren
)
[ Voor 26% gewijzigd door Bastard op 04-10-2013 15:39 ]
elke keer als ik naar online ga, dan direct naar GO, moet ik dus een char maken, doe ik dat dan moet ik een opslagmedium kiezen, hdd of cloud, hdd altijd nog gekozen, vervolgens disconnecet ie met internet en word ik weer in de singleplayer gezet
wat doe ik fout? zijn er oplossingen voor?
is op de xbox 360
is op de xbox 360
Helaas niet (helemaal), alleen als die in een vliegtuig / helicopter zit. Verder locked hij wel op alles van de politie en het leger als je achtervolgt wordt.Bart455706 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:32:
[...]
gelukkig niet.... dan zou ik het geen sec overleven![]()
ik was een paar keer bijna zover dat ik met de straaljager wegkwam van de legerbasis...
(totdat ik erachter kwam dat ik bijna zonder poen zat)
zou die ook locken op andere spelers?![]()
![]()
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik hoopte al dat het de Xbox360 was want ik kreeg nooit de keus om hem lokaal op te slaan 
Ambianz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:42:
elke keer als ik naar online ga, dan direct naar GO, moet ik dus een char maken, doe ik dat dan moet ik een opslagmedium kiezen, hdd of cloud, hdd altijd nog gekozen, vervolgens disconnecet ie met internet en word ik weer in de singleplayer gezet
is op de xbox 360
[ Voor 69% gewijzigd door DonKui op 04-10-2013 15:44 ]
Dat is weer jammer, in APB hebben ze dit juist toegevoegd (moet je speciaal 'car surfer' ability equipten), maar daar krijg je echt hilarische momenten mee. 8 auto's met gasten op het dak, racen maarDaanDH schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:25:
Achterin een pick-up staan gaat niet, je valt er dan uit als een rag doll...
Het is gewoon niet eerlijk: vriend van me kan gewoon al een paar dagen online met gta zonder enige problemen en ik kan er gewoon steeds niet in
Hij zit er gewoon op dit moment gewoon in terwijl ik de melding van de cloud servers zijn down krijg.
Ik kon gisteravond en vanmorgen ook zonder problemen onlineSpeedfreakR schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:46:
Het is gewoon niet eerlijk: vriend van me kan gewoon al een paar dagen online met gta zonder enige problemen en ik kan er gewoon steeds niet inHij zit er gewoon op dit moment gewoon in terwijl ik de melding van de cloud servers zijn down krijg.
Zit er nu deels in.. Moet WEER die online race doen en staat nu op waiting for other players... ik laat hem lekker aan staan.
Het is maar een spelletje...SpeedfreakR schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:46:
Het is gewoon niet eerlijk: vriend van me kan gewoon al een paar dagen online met gta zonder enige problemen en ik kan er gewoon steeds niet inHij zit er gewoon op dit moment gewoon in terwijl ik de melding van de cloud servers zijn down krijg.

Ik ga het vanavond maar eens proberen. Wel fijn dat er (als het goed is) een gratis XBOX live gold weekend is.
MUST PLAY GTA!!!!tiswat schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:57:
[...]
Het is maar een spelletje...![]()
Ik ga het vanavond maar eens proberen. Wel fijn dat er (als het goed is) een gratis XBOX live gold weekend is.
Haha ja dat krijg je in een wereld waar bijna iedere vreemde je kilt of je auto steelt. Het is lastig om tweakers te herkennen zonder t-shirt met logo. Ik zoek ook steeds servers met tweakers op , maar op één na (Barbados uit mijn hoofd) na had niemand het door. Die kwam me zelfs nog redden van de politieDraakje5 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:26:
Nouja zeg!
Als het eenmaal werkt , maar eens servers opzetten met alleen crewleden. De laatste keer dat ik dat probeerde was ook gelijk de laatste keer dat ik online kon komen
straks maar eens proberen online te komen.Lukt het niet dan wacht ik nog wel wat langer.Uit eindelijk gaat ie het wel doen.Vermaak me nog wel met de single player
hehe gek onnie
Gisteren werkte het goed bij mij, alleen de zin gaat behoorlijk over met al dat gewacht en die laadtijden als je dan bijvoorbeeld een missie, race of wat dan ook wilt starten. Vreselijk irritant.
Ben ik de enige die 16 spelers echt te weinig vind?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
finally online, kan iemand me vertellen wat het nut is van die shopping list van simeon? dat je in een textmessage kreeg.. snap er nog weinig van
Verwijderd
Wel lastig om in alle hectiek te zien wie je maatjes zijn.... Dat uniform van de politie is toch wel handig/herkenbaar.
Het schijnt dat je auto's kan stelen en verkopen. Iemand een idee waar ik ze kan verkopen?
Het schijnt dat je auto's kan stelen en verkopen. Iemand een idee waar ik ze kan verkopen?
Sta bij een tweakers gast, wordt ie ineens overreden door een of andere malloot.
Ik natuurlijk meteen die gast uit de auto knallen, issie dood. Geweldig!
Ik natuurlijk meteen die gast uit de auto knallen, issie dood. Geweldig!
Haha oke. Kut voor je, ik heb m iig dood geknaldRoshnak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:11:
Dat was ik Draakje
Zijn jullie nou zo skilled dat jullie direct iemand uit een hard rijdende auto kunnen schieten? Of ben ik gewoon slecht.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.