Nederlandse PS5 clan / 30+
Dat zou best kunnen Al had ik het idee dat de release van GTA Online op de |XBOX nog wel soepel ging?servival7 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:00:
Vanaf nu is ook dat gratis xbox live gold weekend. dit zal ook wel weer een extra toestroom van mensen die online willen opleveren.
Ik had veel meer kunnen hebben, maar door die save-bug ben ik erg veel kwijt geraakt aan tuning en auto's, die na opnieuw online gaan weer foetsie waren.L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:49:
hoe de F#%* kom jij al aan zoveel geld ??
Ik kom krap aan 18.000 ofzo.
Combinatie van missies en elke ~30 minuten auto verkopen, af en toe winkeltje overvallen.
Xbox Live lijkt verder geen problemen te hebben, het is niet alsof er zoveel 'meer' mensen nu online zijn, gros van de mensen die naar GTAO gaan, zaten dan toch wel in een andere game online. (MW3 bv had ook miljoenen en miljoenen online).servival7 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:00:
Vanaf nu is ook dat gratis xbox live gold weekend. dit zal ook wel weer een extra toestroom van mensen die online willen opleveren.
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2013 10:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nee, xbl is mdewalsVerwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:54:
[...]
Ben jij toevallig nesto2000? Had namelijk gisteren dezelfde missie gedaan samen met een andere crew lid. Misschien waren wij dat.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Er zijn er een heleboel die net als mij nog geen 1 keer online hebben kunnen spelen. Dus zo soepel gaat dat ook niet.The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
Dat zou best kunnen Al had ik het idee dat de release van GTA Online op de |XBOX nog wel soepel ging?
hahaha.The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
Dat zou best kunnen Al had ik het idee dat de release van GTA Online op de |XBOX nog wel soepel ging?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
PS3 trouwens.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarna schiet hij door naar het wazige-stad-scherm met de melding Loading...
Ben benieuwd wat er in die nieuwe update gaat zitten, zit daar een verwijzing in naar een nieuw serverpark wat ze deze week even uit de grond hebben gestampt?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:54:
[...]
Ben jij toevallig nesto2000? Had namelijk gisteren dezelfde missie gedaan samen met een andere crew lid. Misschien waren wij dat.
[...]
Dit had ik helaas ook. Was op het strand en wilde even mijn geld overzetten naar de bank. Komt er zo een lolbroek die mij neerknalt, spawn ik 3x naast hem en dus meteen weer dood (had wel 1x een crew member van hem gekilled die mee kwam doen). Hierdoor dus meteen 20% van mijn geld kwijt. Dan maar besloten om dit terug te stelen doormiddel van winkels beroven en gestolen auto's te verkopen.
Ja dat heb ik ook al een aantal keer gehad, duurt bij mij trouwens tergend lang om weer terug te komen in het normale spel als online connectie getimeout is, kan wel honderd keer op a drukken maar er gebeurt niks...L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:17:
gister nog wel bizar trouwens. Ik spel starten, druk op A om direct naar online te gaan. Duurt eeuwen dus nogmaals op A om toch maar naar single player te gaan. Duurt weer tijdje, zit ik in de online
Zit je weer 3 minuten naar een zwart scherm te kijken, schiet niet op.
En dat wolkendek heb ik nu ook wel weer gezien, het jammmere is, als het werkt is het super gaaf dus je blijft wel iedere keer proberen wat dus alleen maar meer frustratie veroorzaakt
Heb een nieuwe character gemaakt. Ook een proberen.AtlAntA schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:12:
Ik heb mijn online character verwijdert en opnieuw aangemaakt. En nu ben ik zo door de tutorial heen. Misschien dat het het proberen waard is? Dat je "oude" character corrupted is op de servers oid.
PS3 trouwens.
Ben nu bij last team standing cypress hills. Zo ver ben ik nog niet eerder gekomen.The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:43:
Zelfde hier. Wacht nu al 5 minuten. Zie ook andere spelers.
http://www.dumpert.nl/med...tar_fixen_de_servers.html
http://raptr.com/Doppert/about
Verder heb ik tot nu toe erg veel geluk, want bij mij werkt online verder wel goed.
De R* cloud bladiebla waren weer eens offline, dus ik ging met een niet-savebaar karakter online (aldus de bijbehorende meldingen). Beland ik somehow in free play en schijnbaar met een vriendje. Dus daarmee wat shops beroofd en weet ik het wat. Maar om te voorkomen dat ik alle progress kwijt zou raken, was ik even naar single player. Alles werd bewaard, maar toen ik terug ging naar MP moest ik wel weer die tutorial crap doen... maar wonder boven wonder ging dat in ene wel. Weliswaar moest ik de missies zonder andere spelers doen, maar ja, boeieh.
Het werkt nog niet allemaal perfect. Winkels beroven gaat prima, maar zodra ik een missie wil doen gaat het mis. Als ik wil joinen zegt-ie "job failed to download" of ik join een job van een random persoon, maar dan is die persoon er niet. Als ik zelf een job start dan zie ik af en toe wel iemand proberen te joinen, maar dat zegt daarna meteen "left". En als ik een job in m'n eentje begin, dan kan ik 10 meter rijden oid en krijg ik zomaar uit het niets "mission failed".
Oh well... vannacht tot half 5 me vermaakt, wat niet zo handig was qua tijd
Even voor de duidelijkheid: dat is zonder patch hè?Roshnak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:07:
Ben weer lekker online bezig, lvl 7 nu met 57K
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
JupBolk schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
Even voor de duidelijkheid: dat is zonder patch hè?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 11:27 ]
*vuurt Xbox aan*
Edit: Krijg op de xbox nog geen nieuwe update, welk platform zit jij?
[ Voor 73% gewijzigd door gise op 04-10-2013 11:29 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Je online character al verwijderd en opnieuw aangemaakt?The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:38:
So much voor een update. Kom er nog steeds niet in.
moet dat geen 1.03 zijn?
1.0 op disc
1.01 day one patch
1.02 Online activatie
1.03 die dus nu uit is.
Volgens mij was er geen day One patch. En hier op het scherm staat ook gewoon 1.02.L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:40:
[...]
moet dat geen 1.03 zijn?
1.0 op disc
1.01 day one patch
1.02 Online activatie
1.03 die dus nu uit is.
Maar eens doenAtlAntA schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:39:
[...]
Je online character al verwijderd en opnieuw aangemaakt?
Dan hadden ze vast flink wat betaald en was er ook al een PC versie.....gise schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:50:
Kunnen we gelijk het verhaal ontkrachten dat MS geld aan Rockstar heeft betaald voor beter service aangezien de update voor de PS3 eerder uit is

Hou de R* Newswire in de gaten. Denk dat ze het daarop wel gaan vermelden.Roshnak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:51:
Kunnen we ook ergens lezen wat deze patch inhoud?
paar uur lang rondgereden met 2 mensen uit mijn crew.
(die overigens vanaf day 1 online konden met upc)
Waar ik trouwens achterkwam... bij het vliegveld rij je niet meer door sommige hekken heen..
(langs het water kan je er nog wel opkomen) en bij de legerbasis kan je ook niet meer
door de poort naar binnen blazen..
Wel kan je over een heuveltje blazen vlakbij de ingang en dan gewoon zo de basis in..
(elke keer taxi bellen als je dood bent is erg handig... ze stoppen nog net niet naast je op de bodem van de oceaan)
maar het is ERG vermakelijk moet ik zeggen... ook de deadmatches enzo!
nou ik ben daar echt een tijd mee bezig geweest, maar omdat je je xbox geen vast ip kan geven in je experiabox en maar heel beperkt dingen kan doen... ben ik niet echt verder gekomen.gise schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:02:
@Bart, hoe heb jij de instellingen van je experiabox nu staan? in DMZ, UPnP of Port forwarding of combinatie daarvan?
(trust me... ze konden me een straat verder horen schelden op dat ding)
was ook nog nooit eerder op bawsaq geweest... en snapmatic heeft nog nooit gewerkt...
en gister na een uurtje hannesen met gta... naar dashboard.... naar gta, werkte ineens alles!!
geen idee hoe en waarom... maar heb uren kunnen spelen...
trouwens... houd er wel rekening mee, dat als je een uurtje gaat zitten proberen een straaljager te jatten, dat je dan wel een aantal keer dood gaat en dus erg snel van je geld af bent...
Misschien kan ik dat nog proberen als ik weer niet online kom...gise schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:07:
Ik heb ook nog nooit echt op BAWSAQ en Snapmatic gekunt met mijn experia box. heb mijne wel een vast IP (onder DHCP Lease kan je een IP toekennen aan het mac-address van je xbox, daardoor komt de DHCP lease op oneindig te staan)
ik wacht eerst de beloofde update wel af. met Gta4 kon ik prima online gamen met de experiabox.
Ik vind het wel het meest ellendige modem wat ik ooit heb gehad!!
Misschien een keer een goede dsl router kopen, en dan de experia daar weer achter hangen voor de telefoonlijn. (dat kan alleen maar via de experia box)
ontopic :
Is het trouwens zo in passive mode, dat je dan ook niet overgereden kan worden? want ik ben erachter dat spawnkillen wel erg in trek is in de game, omdat je altijd binnen 20 meter spawnt van de plek waar je dood bent gegaan
gise schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:41:
Ik heb geen day one patch gezien?
Niet?? Is inmiddels zo standaard dat ik er blijkbaar klakkeloos van uit ging dat die er wel was.AtlAntA schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
Volgens mij was er geen day One patch. En hier op het scherm staat ook gewoon 1.02.

Ik heb wel een paar keer een invite van je langs zien komen, hoor. Maar toen zat ik inmiddels al in andere missies. Ik heb overigens gisteren een groot deel van de avond met een medetweaker missies kunnen doen. Hij is inmiddels level 18 en ik level 25 dus zo o tzettend moeizaam is het voor ons in ieder geval niet.Nesto2000 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:56:
Gisteren aantal keer geprobeerd crew members te inviten. Had ook niet het idee dat dat werkte.
Verder heb ik tot nu toe erg veel geluk, want bij mij werkt online verder wel goed.
Xbox Live: Ofthewell NL
Hairball schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:17:
[...]
Ik heb wel een paar keer een invite van je langs zien komen, hoor. Maar toen zat ik inmiddels al in andere missies. Ik heb overigens gisteren een groot deel van de avond met een medetweaker missies kunnen doen. Hij is inmiddels level 18 en ik level 25 dus zo o tzettend moeizaam is het voor ons in ieder geval niet.
Rockstar Games @RockstarGames 8m
Update: The new title update for GTA Online is up for PS3. We're working to get it up for 360 as soon as possible. http://rsg.ms/1dWHhLK
Voeg me anders op Xbox live toe (Hairball NL). In een Live party is het veel makkelijker dingen af te spreken. Heb ik gisteren ook gedaan.Nesto2000 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:20:
Oh ok, mooi zo. Dan heb ik misschien een aantal mensen lopen spammen!.
[...]
Xbox Live: Ofthewell NL

Crew lijkt lang niet altijd te werken, friends invites meestal wel.
(en voicechat is best handig
SpeedfreakR schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:26:
Mensen mogen mij ook wel toevoegen: SpeedfreakR (xbox live)
Allebei toegevoegdHairball schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Voeg me anders op Xbox live toe (Hairball NL). In een Live party is het veel makkelijker dingen af te spreken. Heb ik gisteren ook gedaan.
In de TS staat:
Tweakers.net heeft ook zijn eigen ‘crew’ op Rockstar Social Club. Wil je in deze crew? Volg dan deze link; TweaksCrew en log vervolgens in of creëer een account als je deze nog niet hebt. Als je ingelogd bent klik je op: "Join this crew"
Voeg vervolgens je Socialclub naam, platform, PSN/Xlive en je tweakers naam toe aan deze lijst: Google Doc, zodat we een mooi overzicht kunnen bijhouden van alle tweakers.
Dat hoort vrij snel te zijn. In ieder geval geen 15 minuten. Bij mij loopt hij daar ook steeds vast.boe.i schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:30:
Hoe lang duurt het "Launching Session"-scherm ongeveer? Ik heb deze de afgelopen dagen al 5 x opgestart maar niet langer gewacht dan 15 minuten. Dit is voorbij het character kiezen, als je net bij de eerste race bent. Ben nog niet verder gekomen (Xbox)
Ben jij er al eens voorbij gekomen? Ik heb wel al de title update een keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar hielp niks.Grasz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:32:
[...]
Dat hoort vrij snel te zijn. In ieder geval geen 15 minuten. Bij mij loopt hij daar ook steeds vast.
Ik denk zelf dat het daar niet aan ligt maar twijfel ook wel weer..
NAT3 had ik gisteren wel cloudservice ..
NAT2 lukte weer helemaal niets....
Zie dit, misschien heeft iemand er wat aan.. gaat om V8 Experia box ..

Nee ben er tot nu toe nog niet voorbij gekomen. Heb ook mijn karakter een keer verwijderd maar dat hielp ook niet. Zal eind van de middag nog eens proberen.boe.i schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:35:
[...]
Ben jij er al eens voorbij gekomen? Ik heb wel al de title update een keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar hielp niks.
Mee eens, en eigenlijk ook kijken naar hoe actief mensen zijn/ welk moment op de dag. Ik ben nu pas 2/3 keer een crewmember tegen gekomen op de ps3.SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:29:
Mischien een handig idee om een PS3/Xbox lijstje te maken voor makkelijke friendinvites?
Crew lijkt lang niet altijd te werken, friends invites meestal wel.
(en voicechat is best handig)
I served in a company of heroes.

Verwijderd
ik speel nu met een aantal medetweakers de missie Violent ductThe Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:55:
Zitten er toevallig nu Nederlanders ingame. Haags accent?
heel snel cashen
Zelfde hier.pgerrits schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:58:
Pffffff 2 dagen online speeltijd kwijt. Gewoon opeens het hele personage weg. Lekker hoor!
Af en toe is ineens 'iedereen' weg als je de LS Customs uitkomt.
En plotselinge timeout en wisselingen naar de singleplayer omdat ik uitgelogd zou zijn bij PSN, wat niet het geval was. Als mn character maar opgeslagen wordt
Toch appart wat NAT3 betreft. Voor een PS3 is NAT3 een restricted wireless omgeving, en met restricted zou ik juist zeggen minder kans op succes, wat ook vaak op fora's naar voren komt hoe hem in NAT2 modes te krijgen.Uberoon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:35:
Jammer dat dit zo moeilijk blijkt te zijn met de experiabox..
Ik denk zelf dat het daar niet aan ligt maar twijfel ook wel weer..
NAT3 had ik gisteren wel cloudservice ..
NAT2 lukte weer helemaal niets....
Zie dit, misschien heeft iemand er wat aan.. gaat om V8 Experia box ..
[afbeelding]
motabeatz.com
Die is toch net uit????NickySantoro schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:06:
Eerste keer dat ik Online probeerde op de xbox werkt het perfect. Daarna alleen maar vastgelopen bij het laadscherm van de eerste race. Ook al de truukjes title update, character verwijderen geprobeerd. Hopelijk komt de patch snel vandaag uit
PSN: Wauzer010
Ik ga wel doorsparen voor een groter huis, die goedkoopste zitten ook rond de 200k. Je kan ook losse garages kopen voor +/- 80k.Roshnak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:11:
Wat is eigenlijk een leuk huis om mee te beginnen? gelijk die van 400K?
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.