Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier een PS3 gebruiker die iedere keer vastloopt op Loading Session.
Achjah al 3 dagen lang nog 0 keer de tut. race kunnen doen. (SinglePlayer loopt wel gewoon normaal).
Just keep trying \0/

Edit: Net op de modus gestart dat je andere mensen kan inviten. Kon wel even spelen maar de race tut. was er niet meer. (weird)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:17:
[...]

Why not? The ladies that love the ladies need some lady-lovin' too ;)
U're just gay as fuck :P

Vandaag eindelijk paar uurtjes online zonder fouten kunnen spelen, PS3 :)
Het zit em meer in de animaties :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:31

Roshnak

PSN: Roshgill

Kan niet meer online komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
SinergyX schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:37:
[...]

De 50-dollarkeuze.
Om nom nom. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:37:
[...]

Ook daar zijn hulpmiddelen voor ;) Op welk level had je die vrijgespeeld ? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kleine tip. Zet de google dns als dns 8.8.8.8 en 8.8.4.4 hiermee doet mn bawsaq het wel en kom ik verder in het online gebeuren dan met mn standaard netwerk instellingen.
Dit is eel ps3 op xbox niet geprobeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2013 20:57 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Leuk om te testen, moet toch wat proberen :'), zal zo m'n post editten.

EDIT: Mwah lijkt niets uit te maken :/

[ Voor 23% gewijzigd door Razr op 03-10-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

GVD! Ben m'n char van lvl 8 kwijt met 30K :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
v8power67 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:57:
Kleine tip. Zet de google dns als dns 8.8.8.8 en 8.8.4.4 hiermee doet mn bawsaq het wel en kom ik verder in het online gebeuren dan met mn standaard netwerk instellingen.
Dit is eel ps3 op xbox niet geprobeerd.
Bij mij tegenovergestelde, bawsaq deed het bij mij wel.. poorten opengezet, zelfs DMZ geprobeerd.. Nu hellemaal niets meer..

Het moet gewoon werken ook zonder portforwarding of wat dan ook.. ga modem herstellen naar standaard waarden en dan gewoon wachten tot dat het werkt..

Frustrerend om te zien dat sommigen wel online kunnen ( jaloers ) .. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben ook m'n initiele char kwijt en ik kreeg eerst een 'you are kicked by other players', daarna 'cloud unavailable' en daarna een complete Xbox freeze. Ik kijk morgen wel weer eens...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:06

OMD

En het is weer klaar... Net 45 minuten kunnen spelen online..
Bleef hangen bij een missie en het is weer over... Kan niet meer inloggen.

Heb de eerste missie 6x!!!! Moeten spelen vanwege uit PSN worden geknikkerd, niet kunnen saven en rare glitches waarbij je in een keer over de stad uitkijkt en alles in 4e persoon ziet.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24
Ik was ook de hele avond fijn bezig. Wilde een missie starten.. daarin bleef ie hangen. En sindsdien kan ik niet meer online. Bij een vriend van me precies hetzelfde. Beide PS3.

Amerika is weer bezig zeker.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

lekker is dit, kan ik weer opnieuw beginnen met die K*T tutorial...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ach wellicht gebeurd het nog wel een paar keer (het verliezen van je personage). Ergens had ik gelezen dat dat kan komen doordat niet alle servers goed synchroniseren. Dus als je op een server terecht komt waar jou personage niet is opgeslagen oid moet je een nieuwe aanmaken.

Het beste is (als je nog kans wil maken op je oude karakter) om misschien geen nieuwe aan te maken maar je console te herstarten en hopen dat je weer je oude char te zien krijgt? :P

Anyway, verwacht aub niet dat je voortgang bewaart blijft aan de kant van R* - alles is zo bugged als wat op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou tis leuk geweest. Ik blijf wel ff in de sp tot ze er wat aan doen. Leuke tijd gehad online , maar character kwijt en kom op geen enkele manier meer langs die stomme race (ook niet solo)

Heb liever dat ze die tutorial er uit trappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik heb m'n PS3 een herstart gegeven, ik heb nog wel m'n cash maar m'n char is echt weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Gisteren kwamen ze (Rockstar) om 22.30 (NL tijd) met een update. Ik hoop dat ze vanavond eens wat dingen ophelderen. Of er een nieuwe patch komt, of dat ze alles aan hun kant bijna gefixed hebben etc. Iets van een grove prognose zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:29:
Ik heb m'n PS3 een herstart gegeven, ik heb nog wel m'n cash maar m'n char is echt weg :(
Heb je slot 1 gewoon weer gebruikt dan ? En op welke manier ben je online gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plotseling ben ik een kale man met hoofdtelefoon op die op een vrouw lijkt.
Blijft grappig, keep trying hehe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 15:09
Ik heb al 2 dagen kunnen spelen. Gisteren soms wat moeilijkheden maar vandaag van 12u tot 20u30. Ik ben zelfs soms gestopt om te kijken of mijn character gesaved werd. En jawel ik ga offline en online zonder problemen en alles was er nog. Ondertussen ben ik level 13, heb mijn auto al wat kunnen pimpen en aan het sparen voor een huis. Nu wou ik na het eten nog wat verder doen en nu pas krijg ik matchmaking error. Ik kan er nog aan toevoegen dat de meeste vrienden uit mijn regio er de hele namiddag ook niet op konden. Zelfde provider en ps3. Heel vreemd hoe dit komt.

EDIT: Na 25 keer proberen ben ik terug online. Heb alles nog dus geen problemen. Ik zit wel alleen in een lobby.

[ Voor 9% gewijzigd door GilH op 03-10-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Beakzz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:34:
[...]

Heb je slot 1 gewoon weer gebruikt dan ? En op welke manier ben je online gegaan ?
Ja ik heb slot 1 weer gebruikt, en ik ben via de SP onlne gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Hoop in ieder geval dat er een manier komt om de intro te skippen..om nou wéér dat filmpje te kijken en die race te doen...:(

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Toen was ik mij auto kwijt... :(

Edit: en mijn character :( Kut Failstars

[ Voor 41% gewijzigd door RaiseCain op 03-10-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol , d8 probeer het weer eens. 2e character kwijt en al het geld van de bank. Damn, wil zo graag maar tis nog alpha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Grr ik ben nog steeds niet verder gekomen als een character aanmaken. Zodra ik daarmee klaar ben en opsla/doorga naar het volgende scherm houdt het op. Ik zie de wolken in beeld en hoor de gamegeluiden, maar er gebeurd verder helemaal niets. Geen matchmaking errors of uberhaupt errors enige wat ik kan doen is via de PS3 button de game uitzetten..meh! Probeer het over een week nog wel een keer...

[ Voor 16% gewijzigd door Meelobee op 03-10-2013 22:22 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik voorbij de tutorial ben, verloopt het eigenlijk soepeltjes. Een keer heb ik de game opnieuw moeten opstarten maar toen deed hij het ook weer meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 11:46
Die tutorial, daar blijft ie hangen op Waiting for other players of op Launching Session bij mij.
Dan ga ik maar weer eens BF4 of SP van GTA verder spelen.

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Hmm, aan de reacties te lezen ga ik online nog maar even laten voor wat het is...
Zonde...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:51
WTF ik heb gewoon een bug dat ik onsterfelijk ben, even zonder grappen, net luchtmachtbasis ingegaan en straaljager gepakt, stort ik neer en ik ga gewoon NIET dood, helaas kan ik maar maximaal 105 kogels van de m4 dragen anders was ik die nu gaan farmen van al die soldaten..

facking vette bug dat wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
Dat Waiting for other Players of Launching Session zit er idd nog wel in, maar het lijkt nu wel veel korter te duren (slechts enkele minuten). Gewoon even geduld hebben dus en je zit erin ;)

En als je krijgt dat ie je karakter niet kan laden of dat ie geen verbinding heeft met Rockstar Social, moet je het gewoon opnieuw proberen (als er Retry staat) of anders gewoon opnieuw GTA Online laden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Ik heb ondertussen de 400k apartement aangeschafd en de bijbehorende 10-slot garage vol met auto's :) De missie Violent Duct kun je binnen 2 minuten completen met een payout van 9k :) Met vier personen vlieg je erdoorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Dit spel moet toch ondertussen Diablo 3 & Simcity van zijn launch problemen troon afgestoten zijn. Wat kut lancering zeg meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

(10+ characters verder, 2 freezes, 8 intros, 0 tutorial races)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Phoenix_the_II schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:48:
Dit spel moet toch ondertussen Diablo 3 & Simcity van zijn launch problemen troon afgestoten zijn. Wat kut lancering zeg meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Je vind het zo ongeveer de slechtste lancering ooit terwijl het pas 2 dagen duurt en het erop lijkt dat veel spelers al redelijk goed online kunnen gamen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phoenix_the_II schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:48:

BF3 PS3 staat ook nog erg hoog in de lijst hoor :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
revertive schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:51:
[...]

Je vind het zo ongeveer de slechtste lancering ooit terwijl het pas 2 dagen duurt en het erop lijkt dat veel spelers al redelijk goed online kunnen gamen 8)7
De andere games die ik opnoemde heb ik tenminste op dag 1 online kunnen spelen. Ik hier alleen nog maar tegen "Launching session" mogen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:39:
Ik heb ondertussen de 400k apartement aangeschafd en de bijbehorende 10-slot garage vol met auto's :) De missie Violent Duct kun je binnen 2 minuten completen met een payout van 9k :) Met vier personen vlieg je erdoorheen.
Lekker bezig hoor, ik zit zelf pas op de 150k. Moet nog even een appartement kopen, maar wil eigenlijk eerst weten of hem later weer kan verkopen. Ben zelf ook 2 missies tegen gekomen waarbij de payout 9k was. Al was een missie daarvan redelijk lang en bestond uit 2 delen.

Auto's verkopen levert ook aardig wat geld op, alleen kun je dit helaas maar logisch niet continue doen. Je moet telkens nadat je een auto hebt verkocht een tijd wachten voordat het weer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Phoenix_the_II schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:54:
[...]

De andere games die ik opnoemde heb ik tenminste op dag 1 online kunnen spelen. Ik hier alleen nog maar tegen "Launching session" mogen kijken.
Ik heb tot nu toe slechts een uurtje een problemen gehad. Verder prima online kunnen spelen. Controleer je lan nog eens, zet je dns op 8.8.8.8 en de poorten open. En probeer eens een kabel ipv wi-fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenix_the_II schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:54:
[...]

Ik deel je gevoel gedeeltelijk maar GTA is een stukje groter als genoemde games en weinig ervaring op het online gedeelte . . Ik kan ook niet online maar goed ik heb nog wel even geduld . Ik lees van andere mensen dat ze online kunnen maar hun rang weer kwijtraken etc dan liever even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:53

Vuvuzela

My spire is forming

Shit 5 minuten geleden was ik online maar werd ik soort van gekickt en kon ik niet terug. Spel opnieuw opgestart en character weg :o 50k en driving skill op 80% shiiit. Misschien komt hij nog wel terug.

Dat auto's verkopen kan elke 24 uur = 48minuten voor ons. Deze leveren meeste op
- Gallivanteer baller: $9,000 (is de Range Rover)
- Lampadati felon: $9,000 (jaguar XF cabrio met maserati achterkant
- Ubermacht Oracle: $8,000 (bmw 7 serie)
- Escalade $7,000

[ Voor 26% gewijzigd door Vuvuzela op 03-10-2013 23:03 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:03

PBP

Rockstar: We're currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:00:
Rockstar: We're currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow.
Ze blijven communiceren met de fans en werken er dus hard aan ..goed om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:51
Ben de hele avond online geweest maar jezus wat duren die laadtijden toch lang, wil je een missie doen oid moet je weer op andere spelers en bij wat voor andere dingen dan ook.

Ook vreselijk irritant dat als je met een maat samen speelt je elke keer apart joined en dus weer elkaar moet inviten en wachten op elkaar. Zou wel handig zijn als ze een soort groep systeem zouden maken dat als de een ergens inloopt dat de hele groep meteen mee joined.

Is er trouwens iets wat een beetje geld verdiend want tot nu toe valt het vies tegen :P wel zo realistisch uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:03

PBP

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:01:
[...]

Ze blijven communiceren met de fans en werken er dus hard aan ..goed om te zien
Ja dat mag ook wel he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja GTA ..Stukje groter als de gemiddelde shooter en geen ervaring in zo'n grote multiplayer als dit . Even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik moest in die tutorial kleding kopen (wat dus een missie is) word die shop overvallen door een of andere speler, kill ik hem en kicken ze me vervolgens van de server.
vervolgens ga ik weer online en krijg ik een bericht dat ik de missie ge-quit heb en dat ik een bad sport ben :S daarna ook niet meer online kunnen spelen omdat de servers niet bereikbaar waren. gaat lekker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
haha wtf... heb opeens een nieuwe poppetje die ik niet eens gemaakt heb LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Net op xbox weer geprobeerd en daar hangt ie altijd op waiting for players. Maar bij recent players staan wel allemaal gta5 spelers :S heel apart ik zit dus wel in de lobby maar hij doet het niet. Lijkt me op een bug.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol , kwam net weer bij de eerste race , is de blauwe cirkel er niet dus kon gelijk de stad in. Helaas bleef het spel onthouden dat ik terug naar de start van de race moest. Die er dus niet was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Nou, ga het zo dadelijk weer eens proberen hoor. Ik maak me er verder niet druk om. Helaas dat twee weken niet genoeg zijn om te indexeren hoeveel speller er verkocht zijn en daarvan minimaal twee-derde server capaciteit beschikbaar te stellen. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Beakzz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:33:
Lol , kwam net weer bij de eerste race , is de blauwe cirkel er niet dus kon gelijk de stad in. Helaas bleef het spel onthouden dat ik terug naar de start van de race moest. Die er dus niet was :p
Yup, die bug heb ik ook al vaak gehad....

Ondertussen 1x de tutorial race kunnen doen. En daarna, oneindig "Online Tip" scherm. System restart, character weg. Fuck dit, ik ga maffen. Ik speel dit spel wel wanneer niemand meer zin heeft om het online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Klopt het dat je met solo nog steeds niet die eerste missie kan spelen? Ik kom voorbij de cutscene en op het moment dat de missie zou moeten starten blijft ie hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

En ik word er weer uitgegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Character gemaakt (was mijne kwijt), de race sloeg hij over. Wel weer kleding etc moeten doen.
Nu GTA afgesloten doormiddel van het menu, hij geeft hier dan ook aan dat het gesaved wordt.

Ben erg benieuwd morgen als ik de boel opstart of alles weer werkt, en dan bedoel ik met mijn character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Merk wel dat rond prime time in EU de meeste issues zich voordoen en alles een stuk trager gaat. Mijn ervaring kun je het beste tussen 12:00 - 14:00 beginnen met GTAO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Update -- 5:30 PM ET 10/3/13: We're currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow.
Zojuist bij de support gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:55
Hihi. Phoenix_the_II over GTA Online:
Phoenix_the_II schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:36:
[...]
Ik speel dit spel wel wanneer niemand meer zin heeft om het online te spelen.
Veel plezier in je eentje. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
HenkEisDS schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:02:
Hihi. Phoenix_the_II over GTA Online:

[...]

Veel plezier in je eentje. :p
Was meer een andere uitdrukking voor "als het dan nog niet werkt.... arghhhhh :)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:01

Zorian

What the fox?

GTA Online werkt inmiddels al de hele dag perfect stabiel voor mij. :) Het is echt bizar verslavend. :p Lekker shops overvallen enzo. Ben nu level 9 en krijg ineens van Simeon opdrachten om auto's te zoeken en naar hem te brengen. Levert ziekelijke bergen geld op. :p Kan nu al een forse 6-car garage kopen en als het zo door gaat een huisje. :) Ik ga door tot de 250.000 overigens, wil een lekker luxe appartementje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:40
En wat zou die title update precies doen dan? Ik kan me best voorstellen dat er veel mensen bij rockstar zijn die nu aardig bleekjes zijn ivm slaaptekort.

En mensen zijn inderdaad sympathieker tegenover rockstar nu dan toen tegen over ea met simcity. En dat komt grotendeels door de communicatie naar de gamers toe. Vooral de eerlijkheid van rockstar siert hun. Tuurlijk hadden ze het allemaal veel beter kunnen voorbereiden maar het is nu wat het is en ze doen hun best om het op te lossen.

Dat gevoel kreeg ik bij ea toen niet.

Toch zonde dat het hele gta online verhaal zo beroerd van start gaat. First impressions zijn toch wel belangrijk met dit soort games.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Passivemode heeft ook geen klote nut, grievers pakken gewoon auto en rijden je dood, hoppa 5k armer.

Anders auto laten ontploffen, weer 5k armor.

Maarja, session swap -> time out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:15:
Passivemode heeft ook geen klote nut, grievers pakken gewoon auto en rijden je dood, hoppa 5k armer.

Anders auto laten ontploffen, weer 5k armor.

Maarja, session swap -> time out.
Doe je toch wat fout, heb al aardig wat lolbroeken gehad die me dolgraag wouden slopen toen ik passive zat, maar zelfs mijn auto was 100% bulletproof. :p Overrijden werkte ook niet, ik schoof gewoon opzij.

Tipje voor jou: Altijd direct al het geld wat je hebt op de bank gooien, kunnen ze het ook niet stelen.
Gewoon naar je telefoon -> internet -> finance -> bank -> deposit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:53

Vuvuzela

My spire is forming

Wil online gaan uur na het verliezen van vorig mannetje, kom ik in een leeg character select scherm waar ik iemand met 48K op de bank kan aanmaken (zoveel had m'n vorige character). Had liever mijn stats terug maar toch.

Doodgaan is duur trouwens als je veel geld hebt :/ helemaal omdat je dat ook tijdens missies/deathmatches etc. moet betalen blijkbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Vuvuzela op 04-10-2013 00:19 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 01:17
Wacht wel een week voor ik verder ga met De online modus 6de keer dat ik een nieuwe Char aan moet maken. Had een heel mooi begin en nu back to square one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Mochten er mensen online met me willen spelen, mijn PSN is Zulake1.
Ik zoek nog wat mensen om jobs mee te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Nog geen tijd voor GTA online gehad, dit weekend eens beginnen :) Klinkt goed hier.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:17:
Tipje voor jou: Altijd direct al het geld wat je hebt op de bank gooien, kunnen ze het ook niet stelen.
Gewoon naar je telefoon -> internet -> finance -> bank -> deposit.
Weinig tip als je dood gaat ben je gewoon 5% van je geld kwijt, waar het ook staat.

Hij wist me 2x over te rijden en 1x met een explosie, toen maar gestopt, 15k vond ik wel weer genoeg om kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:47:
[...]

Weinig tip als je dood gaat ben je gewoon 5% van je geld kwijt, waar het ook staat.

Hij wist me 2x over te rijden en 1x met een explosie, toen maar gestopt, 15k vond ik wel weer genoeg om kwijt te zijn.
5k per keer dat je dood gaat? :D Hoe dan?
Ik heb circa 30k en betaal per keer dat ik dood ga 294 dollar. :o
Volgens mij loopt er ergens iets niet lekker. :+ Nou ja, heb niks te klagen dan in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:59
Vuvuzela schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:17:
Wil online gaan uur na het verliezen van vorig mannetje, kom ik in een leeg character select scherm waar ik iemand met 48K op de bank kan aanmaken (zoveel had m'n vorige character). Had liever mijn stats terug maar toch.

Doodgaan is duur trouwens als je veel geld hebt :/ helemaal omdat je dat ook tijdens missies/deathmatches etc. moet betalen blijkbaar.
Wait wut? Dood gaan in DM kost ook geld? :/

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Nog steeds launching session bij die eerste race :( (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Rockstar. Level 15 en 50K op de bank. Alles weg en nu beginnen met een nieuwe character. Well fuckin done. Schijnt bij meerdere mensen te zijn zo te lezen op GTAForums. Hopen dat ik mijn character terugkrijg.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik ben nu bezig met GTA Online, met me char van gisternacht, zegt ie dat ik niet in een crew zit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:49
Vind het vooral 'leuk' om te zien dat mensen zo boos worden als ze een nieuwe character aan moeten maken / dingen kwijt zijn / etc. etc.

Dit topic bestaat uit 27 pagina's vol met problemen en het aantal mensen dat probleemloos kan spelen is op één hand te tellen. Wáárom ga je het dan toch proberen en ALS je dat al doet, dan heb je echt geen reden tot klagen. Je leest overal dat er problemen zijn, wacht dan gewoon totdat je leest dat alle problemen over zijn.

Als er dan nog dingen fout gaan dan heb je in ieder geval meer reden tot klagen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp het echt niet. Ik wacht lekker met het installeren van die brakke multiplayer update tot alles weer lekker loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:54:
Lekker Rockstar. Level 15 en 50K op de bank. Alles weg en nu beginnen met een nieuwe character. Well fuckin done. Schijnt bij meerdere mensen te zijn zo te lezen op GTAForums. Hopen dat ik mijn character terugkrijg.
Ja hier overkomt het ook zat mensen , maar ze hebben goed aangegeven dat de eerste 3 weken drama worden. Het is meer een beta dan wat anders.

Speel nu gewoon om te testen en dan kan je later gaan showen met hoeveel virtueel geld je al hebt als het allemaal goed werkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie!
Valandil schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:24:
Hmm, aan de reacties te lezen ga ik online nog maar even laten voor wat het is...
Zonde...
Ik denk dat ik ook eerst maar de singleplayer ga uitspelen dan.
xeple schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:00:
Merk wel dat rond prime time in EU de meeste issues zich voordoen en alles een stuk trager gaat. Mijn ervaring kun je het beste tussen 12:00 - 14:00 beginnen met GTAO.
Dat was mij ook al opgevallen. Tig bezoekers hier die zich opvreten achter hun PC op het werk, terwijl er genoeg mensen meldden dat ze al lekker online aan het knallen zijn. En vervolgens is er 's avonds geen doorkomen meer aan, omdat dan ook de rest van de wereld is wakker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

Ik ben gestopt met proberen, het werkt voor geen meter en dat zal nog wel even zo blijven.
Ik ga mijn geld wel verpesten aan xbox gold zodra die het weer goed doet.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19:46
Tussen 12 en 14u heb je wel de grootste kans dat je online komt, maar de kans dat het lukt is nog steeds niet heel groot en de Rockstar cloud is ook dan meestal niet available, dus je progressie wordt niet opgeslagen.

Als online even werkt is t wel cool en iedereen is massaal geld op andermans hoofd aan het zetten omdat er meestal toch niets wordt opgeslagen (sparen heeft dus geen nut). Dus voor de persoon bij wie er toevallig wel wat wordt opgeslagen is het makkelijk verdienen en voor de rest is het een soort capture the frag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik nog wel online was, was dat wel een van de leuke dingen inderdaad. Prachtig hoe iedereen als een gek op de man op de bounty afging. Ik kan het weten, had een bounty van 1000 dollar op me. Heb er aardig wat van me af kunnen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 05-10 13:12

Player1S

Probably out in the dark

Weet niet of ik het hier las of ergens anders.

Het feit dat je je character kwijt bent komt omdat ze druk bezig zijn met nieuwe servers bij hangen (lekker op tijd :X ) en deze nog niet volledig gesynct zijn op het moment dat je op die server inlogt. In principe is je character dus niet weg.

Ik kan me echter voorstellen als je op die server een nieuwe maakt dat die data nieuwer is en je dus de oude overschrijft :X

Gister nog tijdje online gespeeld. 1 missie met een Tweak-crewlid gedaan. Naam ff kwijt, was vrouwelijk en level 17 ofzo.
Moesten 2 auto's jatten. Hij/zij was wel stukje beter en sneller :) Schoot 1 bewaker neer en was uit het oog verdwenen. Ik moest nog tijdje de politie afschudden.

Komt m'n vriendin later melden dat ze thuis is en het bed in duikt, ben ik net bezig geld te storten, schiet een of andere l*l me dood. Ik respawn bij ziekenhuis, schiet ie me weer dood :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wel terrecht dat eigenlijk profielen gewist worden van mensen die al een week lang hebben kunnen spelen. Ik heb nog geen dag kunnen spelen en zou ook wel willen levellen, vooral met de ingebouwde stockdinges kan je nu in het begin juist veel geld verdienen toch? Achja, wel kloten van alle uren die je erin stopt, maar volgens mij kijken mensen niet naar "Your session will not be saved" enzo.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Kom op Rockstar waar blijft de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zal wel rond de middag/avond Nederlandse tijd komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:49:
5k per keer dat je dood gaat? :D Hoe dan?
Ik heb circa 30k en betaal per keer dat ik dood ga 294 dollar. :o
Volgens mij loopt er ergens iets niet lekker. :+ Nou ja, heb niks te klagen dan in elk geval.
Ik heb kleine 270k, ben elke keer ~5k kwijt als ik dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:46:
[...]

5% met een maximaal van 5k toch?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 05-10 13:12

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:46:
[...]

hoe de F#%* kom jij al aan zoveel geld ?? :X

Ik kom krap aan 18.000 ofzo.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

Ik heb gewoon 0, goed he?!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Iedereen start toch met iets van 10 - 12K :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Tommiiee schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:01:
Vind het vooral 'leuk' om te zien dat mensen zo boos worden als ze een nieuwe character aan moeten maken / dingen kwijt zijn / etc. etc.

Dit topic bestaat uit 27 pagina's vol met problemen en het aantal mensen dat probleemloos kan spelen is op één hand te tellen. Wáárom ga je het dan toch proberen en ALS je dat al doet, dan heb je echt geen reden tot klagen. Je leest overal dat er problemen zijn, wacht dan gewoon totdat je leest dat alle problemen over zijn.

Als er dan nog dingen fout gaan dan heb je in ieder geval meer reden tot klagen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp het echt niet. Ik wacht lekker met het installeren van die brakke multiplayer update tot alles weer lekker loopt :)
Haha ik ben het met je eens. Mensen die helemaal wild worden omdat ze een auto en 12K kwijt zijn, terwijl er een hoop mensen zoals ik zijn, die nog geen seconde online hebben kunnen spelen. 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik ben zelf nog niet door de tutorial heen gekomen maar toen ik m'n Char had aangemaakt zag ik rechtsboven iets van: Credit: 8K, Cash: 2K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:32:
Weet niet of ik het hier las of ergens anders.
Gister nog tijdje online gespeeld. 1 missie met een Tweak-crewlid gedaan. Naam ff kwijt, was vrouwelijk en level 17 ofzo.
Moesten 2 auto's jatten. Hij/zij was wel stukje beter en sneller :) Schoot 1 bewaker neer en was uit het oog verdwenen. Ik moest nog tijdje de politie afschudden.
Ben jij toevallig nesto2000? Had namelijk gisteren dezelfde missie gedaan samen met een andere crew lid. Misschien waren wij dat.
Komt m'n vriendin later melden dat ze thuis is en het bed in duikt, ben ik net bezig geld te storten, schiet een of andere l*l me dood. Ik respawn bij ziekenhuis, schiet ie me weer dood :(
Dit had ik helaas ook. Was op het strand en wilde even mijn geld overzetten naar de bank. Komt er zo een lolbroek die mij neerknalt, spawn ik 3x naast hem en dus meteen weer dood (had wel 1x een crew member van hem gekilled die mee kwam doen). Hierdoor dus meteen 20% van mijn geld kwijt. Dan maar besloten om dit terug te stelen doormiddel van winkels beroven en gestolen auto's te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:20
Ik ga het vanavond eindelijk maar nog eens proberen. Dinsdagavond +/- 25 keer geprobeert daarna was ik er wel ziek van. Hopelijk doet ie het vanavond iets beter.

Of ik ga iets eerder naar huis van m'n werk en probeer dan al te joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes. Denk niet dat vanavond veel succes zal bieden eigenlijk. Amerikanen komen dan ook online. Dan is de server helemaal druk. Maar niet geschoten kerel. Hoop dat het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Laatst online: 04-10 19:42
Update GTA Online moet vandaag verschijnen

Rockstar rolt waarschijnlijk vandaag een update uit die veel problemen en bugs in GTA Online moet verhelpen. Dat laat de ontwikkelaar weten via zijn website.

Hoewel het nog niet precies bekend is wat de update oplost, belooft Rockstar dat "de vaakst gemelde problemen" verholpen worden met de update. Het is echter nog niet zeker dat de update vandaag verschijnt.

GTA Online heeft naast de algemene serverproblemen nog te kampen met verscheidene bugs. Zo kunnen veel spelers de tutorialmissie niet uitspelen of hun progressie in de online modus niet opslaan. Verder zijn er ook berichten van spelers die hun savegame van de singleplayer van Grand Theft Auto 5 kwijtraken na het spelen van GTA Online. Dit laatste probleem heeft Rockstar nog niet erkend.

Geeft hoop!

[ Voor 95% gewijzigd door Ruvetuve op 04-10-2013 10:00 . Reden: bericht added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
The Outlaw schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:57:
Succes. Denk niet dat vanavond veel succes zal bieden eigenlijk. Amerikanen komen dan ook online. Dan is de server helemaal druk. Maar niet geschoten kerel. Hoop dat het lukt!
Rockstar komt met update voor beide consoles die online problemen zouden verhelpen, dus goeie kans dat als update er eenmaal is dat iedereen kan spelen :)
Pagina: 1 ... 7 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.