Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Met de berichten in dit topic met goede moed de Xbox weer aangeslingerd.

Helaas, geen cloud servers available. In SP kan ik nu helaas ook niet heel veel doen, moet beleggen op BAWSAQ voor Lester missie maar daar kan ik dus ook niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:59
Ik vond gisteren een Infernus bij een huis en dacht 'die wil ik wel als standaard auto hebben', Maar toen ik bij de shop aankwam stond er 'this car is too hot to customize, purchase your exclusive cars online' of zoiets. Ik wil verdomme gewoon mijn lelijke auto swappen voor die mooie infernus! :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qdcUm.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2013 13:29 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem had ik inderdaad ook bij een aantal autos. Maar ik rijd gelukkig al vanaf het begin in een Vapid Dominator (Shelby Mustang GT500) lookalike 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Volgens mij heb ik die ook online :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Wtf ik wordt gekicked door andere spelers :s

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:12

Player1S

Probably out in the dark

vind het wel wat hebben.
In het echt zou die ook te hot zijn.
Heb nu zelf een Futo by Karin

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:27:
Ik vond gisteren een Infernus bij een huis en dacht 'die wil ik wel als standaard auto hebben', Maar toen ik bij de shop aankwam stond er 'this car is too hot to customize, purchase your exclusive cars online' of zoiets. Ik wil verdomme gewoon mijn lelijke auto swappen voor die mooie infernus! :P

[afbeelding]
Dit is heel raar, als ik bovenstaande foto bekijk via de browser op mijn telefoon zie ik een rode auto. bekijk ik deze op mijn laptop dan zie ik een zwarte auto... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
NPC hebben wel een heel erg goeie aimbot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Bij mij blijft ie in solo mode ook gewoon nog steeds hangen op loading...
cache van xbox al leeggemaakt en de update al een paar keer opnieuw geïnstalleerd
iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:53

Vuvuzela

My spire is forming

gise schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

Dit is heel raar, als ik bovenstaande foto bekijk via de browser op mijn telefoon zie ik een rode auto. bekijk ik deze op mijn laptop dan zie ik een zwarte auto... 8)7
In dit topic was hij rood en via de link in je quote krijg ik ook een zwarte infernus te zien. :?

Online werkt vandaag vrij goed op PS3. Alleen frustrerend als je in een race 1e bent en je krijgt allerlei raketten om je oren 8)7 of meteen na de start op motor eerste en dan knalt iemand je achterband kapot :/

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Kom er nog steeds niet in @ PS3. Mag nu toch wel eens gaan werken. Erg slecht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je het Crew-tagnummer nog wijzigen? Ik had bij het invullen voor mijn eigen crew geen idee wat de bedoeling ervan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:12:
Kun je het Crew-tagnummer nog wijzigen? Ik had bij het invullen voor mijn eigen crew geen idee wat de bedoeling ervan was.
nee dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hoe doe je vehicle respawn tijdens een race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Sir_Hendro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:18:
Hoe doe je vehicle respawn tijdens een race?
driehoekje of Y inhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Haha super vet, ben zojuist Trevor tegen gekomen Online. Kan nu missies voor hem en Ron doen. Echt super grappig filmpje ook weer. Was trouwens eerder al Lester tegen gekomen, helaas kan ik daar geen missies voor doen, enkel een Bounty op een andere speler zetten.

edit: excuus heb het tussen spoiler tags gezet. Moeten de mensen hieronder die mij gequote hebben het ook even aanpassen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:36:
Haha super vet, ben zojuist Trevor tegen gekomen Online. Kan nu missies voor hem en Ron doen. Echt super grappig filmpje ook weer. Was trouwens eerder al Lester tegen gekomen, helaas kan ik daar geen missies voor doen, enkel een Bounty op een andere speler zetten.
Bedenk even dat er mensen zijn die dit graag zelf ontdekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:40
Gebruik aub even spoiler tags.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

spoiler:
Thanks voor de spoilers :O

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

quote die spoiler dan ook niet :D nu moeten er 3 posts aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg tactisch om dan de spoiler ook te quoten... :/ Om uberhaubt van een spoiler te spreken zeg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Dat weet iedereen nu toch al wel aangezien iedereen even makkelijk in GTA Online kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:31
gise schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:47:
Dat weet iedereen nu toch al wel aangezien iedereen even makkelijk in GTA Online kan :+
Er zijn ook mensen die werken ;) :+

Anyways zoon spoiler is het nou ook weer niet.... Oke ik kan misions doen voor iemand.. ( staat niet bij wat voorn misions en ook niet waar dat filmpje over ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Valentia schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:48:
[...]

Er zijn ook mensen die werken ;)

Anyways zoon spoiler is het nou ook weer niet.... Oke ik kan misions doen voor iemand.. ( staat niet bij wat voorn misions en ook niet waar dat filmpje over ging...
Ik had totaal niet verwacht Trevor of lester tegen te komen in online. Die verassing is weg. Maar goed het is nu al zo.

Back on topic! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een optie gevonden om iedereen te muten? Moest gisteren een stuk of 3 Franse jochies die maar bleven schreeuwen handmatig muten. Heb geen zin om dat steeds te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:56:
Heeft iemand een optie gevonden om iedereen te muten? Moest gisteren een stuk of 3 Franse jochies die maar bleven schreeuwen handmatig muten. Heb geen zin om dat steeds te moeten doen.
Je kan met select iedereen muten behalve friends + crew etc.

Edit: Lijkt niet te werken

[ Voor 3% gewijzigd door RaiseCain op 03-10-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaiseCain schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Je kan met select iedereen muten behalve friends + crew etc.
Bedankt voor het snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses mensen ik dacht er even niet bij na, het staat nu tussen spoilertags.
Even een vraagje als iemand het weet. Kun je de aangekochten huizen/appartementen ook weer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand online op PS3 al iets gevonden op de militaire basis? Ik zag een XBOX stream en daar reden tanks en stonden er jets. Maar ben nu al 2x op die basis geweest (over hek springen) en er rijden alleen jeeps rond, dus niet makkelijk/onmogelijk weer te ontsnappen. Sorry voor de crewmember die ik meenam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope heb gisteren ook gezocht. Denk dat je een hoger level moet hebben eer je daar iets vind. Tanks zat maar allemaal bezet en op mij schietend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Wat is dit :o gister en vanochtend gewoon normaal online kunnen spelen, was ondertussen level 7 of 8, maar als ik nu inlog is m'n character weg :s

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Vuvuzela schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:43:
Iemand online op PS3 al iets gevonden op de militaire basis? Ik zag een XBOX stream en daar reden tanks en stonden er jets. Maar ben nu al 2x op die basis geweest (over hek springen) en er rijden alleen jeeps rond, dus niet makkelijk/onmogelijk weer te ontsnappen. Sorry voor de crewmember die ik meenam :D
Jet staat niet meer in de hangar in de online modus. Je hebt naast de start/landingsbaan 2 grote vierkant met wat zooi er omheen. Op de twee spawnen jets maar je moet er wel dichtbij zijn voor ze spawnen, ben je te ver weg blijven deze vakken leeg :P

[ Voor 45% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben er achter gekomen dat races best wel leuk zijn :+ . Nog nooit verloren :P. Mag voortaan wel wat meer betten dan 200 dollar...

Iig mooi 20k binnengeharkt in een minuut of 20.

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 03-10-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ging offline daarna weer online want wilde een crew only session proberen. Maar toen kreeg ik de kans om nog 1 keer het uiterlijk van m'n character aan te passen :o Heb qua stats nog een beetje geschoven.

tip: Start geen Lamar/simeon repo als je ver buiten de stad bent. Je spawnt niet in de stad maar moet evt een heel eind rijden.

[ Voor 24% gewijzigd door Vuvuzela op 03-10-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
Ik heb begrepen dat je in verschillende lobbies terecht komt, naar gelang je aim settings (auto-aim of geen auto-aim). Ik ben nogal een noob wat betreft console shooters, dus gebruik nu nog auto aim, maar dit irriteert me een beetje. Misschien kan ik beter voor de steilere leercurve gaan?
Wat gebruiken jullie? misschien een idee om een poll te houden? Ook goed om te weten ivm de crews trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
Hoe lang duurt dat wachten op other players voor die intro-missie-race?!
Heb het idee dat ik in een 'loop' zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Hier deed ik de intro race gewoon 1 tegen 1 tegen lamar..dus ik denk inderdaad dat er daar iets misgaat? ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:28:
Hoe lang duurt dat wachten op other players voor die intro-missie-race?!
Heb het idee dat ik in een 'loop' zit..
Dat is ook hoe ver ik vandaag ben gekomen, heb 'm een half uur op dat scherm laten staan met waiting for other players en daarna maar weer de xbox uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kom niet online, hij blijft alleen maar laden Laughing Session verder kom ik niet [ PS3 ] doe ik iets fout of
toch nog de Rockstar problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Leo 1948 op 03-10-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
gise schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:39:
[...]

Dat is ook hoe ver ik vandaag ben gekomen, heb 'm een half uur op dat scherm laten staan met waiting for other players en daarna maar weer de xbox uitgezet
In een closed session staat er 'loading' in plaats van 'waiting for players', maar de 'loop' met moeilijk irritante muziek op de achtergrond is hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer ff alleen go vanuit het menu in de singleplayer of host zelf. Dat heeft mij gisteren online geholpen. Nu geen problemen meer behalve dat ik lastig crewleden kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Het is weer tijd voor het intro filmpje!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Volgens mij kan je je tag wel aanpassen, ik kan online alles aanpassen behalve de crew naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Hij heeft wel mijn character van gisteren opgeslagen.. staat nu op Launching session -_-

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik kom er ook niet in (360), op geen enkele manier dan ook, hoe ik ook de MP benader. Vriend van mij idem. Update verwijderd, geen effect. Mijn savegame lijkt vernaggeld (kan geen hoofdmissies en Michael meer selecteren), gelukkig had ik van tevoren een backup gemaakt en die op m'n ander 360 gezet.

Dat ik niet online kom boeit me in de aanloop niet zo, maar ik mag hopen dat voor velen dat savegame gebeuren wel gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Lol.. nu is de cloud weer offline? Dit zuigt echt hard.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 10:32

SpeedfreakR

Zoeffff.....

LuukwaHD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:02:
Ik heb nog niet eens een kans gehad om online te kunnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp echt niet waarom Rockstar er voor heeft gekozen het op deze manier uit te brengen. Ik snap dat er dingen getest moeten worden maar dit slaat werkelijk alles. Dit lijkt wel een alpha versie. Hier zou je gewoon je klanten niet mee moeten opzadelen. Erg jammer maar dit is toch wel een groot minpunt. Hetzelfde met die app. Waarom niet gewoon wachten tot je alle versies hebt. Of zeg op zijn minst wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rare is dat ik die cyberthunder op twitch nu altijd online zie spelen. Zal UK dan wel een stuk stabieler zijn?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Tjado schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:46:
Wat is dit :o gister en vanochtend gewoon normaal online kunnen spelen, was ondertussen level 7 of 8, maar als ik nu inlog is m'n character weg :s
Precies dát probleem heb ik nu ook, hij ziet alleen wel weer het bedrag dat ik had in Online, alleen ziet 'ie niet mijn character en ook niet dat ik lid ben van een crew. Ik begrijp hier niks van..
En dat terwijl ik tot gister 5 uur de enige was bijna die moeiteloos steeds Online kon spelen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 10:13
t is gewoon schijt... Ik sta nu al twee uur op Launching session...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SpeedfreakR schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Ik heb nog niet eens een kans gehad om online te kunnen :'(
same here. Elke dag dat ik uit mijn werk kom denk ik van misschien nu. Maar elke keer lukt het weer niet.

Snap dat hele probleem met die cloud ook niet. Sla die dingen gewoon lekker op iemands harde schrijf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:21

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Probeer anders je cache op je Xbox te legen, dit hielp bij mij :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Crazystuff

Ja ben het wel met je eens. Ze zeggen wel dat dit een test is en 3 weken dit soort dingen verwachten, maar noem het dan een open beta ofzo. Kan nu gelukkig wel aardig spelen. Pas 1x een server error gehad vanmiddag en al meerdere missies kunnen doen (ps3)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 03-10-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
servival7 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:17:
[...]

same here. Elke dag dat ik uit mijn werk kom denk ik van misschien nu. Maar elke keer lukt het weer niet.

Snap dat hele probleem met die cloud ook niet. Sla die dingen gewoon lekker op iemands harde schrijf op.
Het is er net 2 dagen, dramaqueen. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nieuw character aangemaakt en guess what: hij doet het!
Helemaal happy nu ;)

Rijden lijkt 'realistischer' te zijn dan in de singleplayer, meer 'IV-style'.
Overigens had ik eerder niet de optie om John marshton als vader te kiezen.

Nu hoor ik tijdens het laden ineens dat geluid wanneer je dood gaat, en het laden houdt niet op. Fuck logic :>

[ Voor 63% gewijzigd door dutchgio op 03-10-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
bram1984 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:20:
[...]

Het is er net 2 dagen, dramaqueen. :+ ;)
die bawsaq en snapchat doen het ook nooit en die zijn er al een stukje langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stevevr schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:17:
t is gewoon schijt... Ik sta nu al twee uur op Launching session...
Is dit ook bij eerste moment?

Volgens mij lijkt het eerder het probleem dat doordat die eerste missies ook 'online' moeten, dat gedeelte gewoon overbelast is.

Ik kan na deze missies wel gewoon (soms 1-2 retry) online, enkel crew joinen of random job krijg ik weer een time-out.

Maar zelfs als je online bezig bent in een sessie, wordt dus niet altijd alles opgeslagen. Mensen op rank 7-8 die character kwijt raken, mensen die aangekochte appartementen en auto's kwijtraken, maar ook hun geld..

Ik geef de 'farmers' geen ongelijk om gewoon bergen geld te gaan farmen en pas over een week of wat flinke investeringen te gaan doen.

Leuk detail btw online, soms als je een auto jat van een NPC, kan hij een pissed off sms sturen en een 5k bounty op je kop zetten :D

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ziet er naar uit dat ik gewoon pech heb. Mijn broer heeft hetzelfde internet en kan gewoon online komen. We spelen allebei op de Xbox 360. Bij mij blijft die steeds hangen bij de eerste missie en geeft Launching Session aan maar heb het al een keertje een uur laten draaien maar er gebeurd vrij weinig. Vervolgens vond ik iets dat het probleem eventueel zou kunnen verhelpen:
- Eerst ingame je online char verwijderen.
- Terug naar het dashboard en daar de Tile Update verwijderen
- Vervolgens de cache van mijn storage device opgeschoont
- GTA opgestart, opnieuw de update geïnstalleerd en weer opnieuw een poging gewaagd om online te gamen.

Helaas nog steeds niks...zal ik dan toevallig op een andere server staan ofzo? Nogal vreemd dat mijn broer en ik een identieke xbox hebben, zelfde spel, zelfde internet en dezelfde instellingen. Toch blijft die bij mij crashen...snap er helemaal geen reet meer van.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19:46
LuukwaHD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:02:
Is de cloud ooit online dan? :o

Ik heb echt vaak gezeik gehad met die foto's. Zelfde verhaal voor online, gaat prima maar er wordt niets opgeslagen want de cloud is offline, vanmiddag eindelijk de eerste race kunnen doen toen de cloud het een paar minuten deed, maar daarna bleef ie hangen en was ik alles weer kwijt.

Op ps3 hier trouwens, maar dat lijkt geen verschil te maken.

[ Voor 64% gewijzigd door Bastard op 03-10-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

PS3 werkt anders prima hier. Hebben jullie het over XBOX? Gisteren al kunnen spelen voor de avonddrukte begon daarna character kwijt. 's Nachts weer nieuwe en die was er vanochtend weer en verspreid over de dag ook kunnen spelen, en vanaf vandaag werken missies joinen etc. ook. Soms nog wat traag.

Als ik langer dan 5/10 minuten naar 1 scherm moet kijken dan reboot ik btw gewoon. Verloren tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Net ook zonder problemen op de PS3 gespeeld. Hoop wel dat mijn character straks weer beschikbaar is en niet weer een nieuwe moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand die R* helpdesk belde
After I asked if my character was gone, and If i should go ahead and start a new character.

He told me my character is NOT deleted, and not to worry. They keep consistent records of characters online. He explained further by saying the reason I, and many others were experiencing the "save slot empty" going on is because they're currently establishing new servers, and not all the new servers have the data transferred yet. Once they do, you should be able to load your farthest progressed save, and be good to go. He further noted that IF FOR SOME REASON IT DOES NOT (after 24 hours) Just contact Rockstar via email support and they can get your save back up and running on a per customer basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best bijzonder, geen enkel keer online kunnen spelen. Net start ik de platstation op, is mijn character wat ik in het begin heb gemaakt nog intact en begin ik met 8000,- op de bank.

Is dit een startkapitaal of gaat er iets mis?

Edit; Potverr.. kijk ik net weer op GTA, Character weg! Terwijl ik een kwartier geleden 12000 op de bank had staan en verschillende opdrachten met succes heb afgerond.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Ja dat is je startkapitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Net zonder problemen kunnen spelen, alleen doet de last team standing het nog niet, (time outs, ook na 5 keer proberen), races enzo doen het wel.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook een character weg waar ik al 3 uur mee heb gespeeld. Ga maar weer met de sp verder en dan hoop ik dat hij er later weer is. Doe nu alles voor l*l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hie ook, na de ps3 afgesloten te hebben ook mn character weg.
Gellukig niet al te lang gespeeld, maar handig is anders wat :(
Crew word nu ook niet gevonden, dus geen crew kleding beschikbaar. Dafuq. |:(

[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 03-10-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pas op met een nieuw character maken, want als de servers terugkomen is je character waarschijnlijk ook weer terug. Alleen niet als je een nieuwe maakt op hetzelfde slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Log net in: 120k kwijt, auto's kwijt, 2 ranks kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Bij mij gaat het al mis nadat ik een "tijdelijk" karakter heb aangemaakt..

Krijg dan eerst goeie 5 minuten loading en daarna timed out joining session..

Zit nu te twijfelen of dit aan mijn modem ligt ( kpn v8 ) of niet .....

( ondertussen 3e keer timed oud )

[ Voor 7% gewijzigd door Uberoon op 03-10-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Heb nu sinds gister prima kunnen spelen. Ik switch wel altijd van story mode naar online. Ook wanneer ik ga stoppen switch ik eerst naar story mode en daarna beeindig ik de game. Merkte wanneer ik het hard afsloot vaak dingen kwijt was. (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik stop met Online spelen, kies ik ook altijd uit het menu Quit GTA Online. Dan wordt er automatisch gesaved. Op deze manier ben ik nog nooit data kwijtgeraakt en ga ik altijd verder waar ik was gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Sir_Hendro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Jet staat niet meer in de hangar in de online modus. Je hebt naast de start/landingsbaan 2 grote vierkant met wat zooi er omheen. Op de twee spawnen jets maar je moet er wel dichtbij zijn voor ze spawnen, ben je te ver weg blijven deze vakken leeg :P
Jawel hoor. Staan gewoon in de hangars. Heb er gisteren 1 gejat.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja tot je PS3 freezed door online wat ik net had ;) Maar mijn auto
Is nog te zien in de app dus heb goede hoop dat ik hem weer terug zie :)

Ik laat het maar ff met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Matchmaking werkt ook voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:31

Roshnak

PSN: Roshgill

RaiseCain schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:56:
Matchmaking werkt ook voor geen meter...
Ben er zo weer :) moet ff wat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Roshnak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:57:
[...]

Ben er zo weer :) moet ff wat doen
Ga je zorgen dat ik online kan ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:31

Roshnak

PSN: Roshgill

Uberoon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:58:
[...]

Ga je zorgen dat ik online kan ? :D
Nog problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Probeer je een missie te joinen? of GTAO?

Indien je missie probeert te joinen, kan je beter zelf hosten als ik andere mensen probeer te joinen 9/10x krijg ik ook timeout.

Ja hoor... 4e freeze vandaag 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door RaiseCain op 03-10-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 12:52

XBL

Ik kom ook even klagen... Al 3 dagen bezig om online te komen, maar dusverre niet veel verder gekomen dan dat "Launching session" voor de eerste race. Gelukkig staat Soulwax FM daar aan.

Wel twee leuke dingen meegemaakt:

Eén keer kon ik opeens rondlopen, maar gebeurde er niets. Wel kwam de politie opdagen (geen sterren) en schoten me overhoop. Daarna bleef-ie hangen op het scherm dat je ziet als je dood bent, terwijl de politie als een stel idioten rond bleven rennen.

Een andere keer viel ik door de grond vlak voor het "launching session" gedoe. Even later stond ik op een stuk weg met de camera die schuin van boven op me keek, dus kon helaas niet rondkijken (want camera besturen is er niet bij). Leek erop alsof ik onder de map stond.

Afijn, gaan nog maar eens een keer de boel herstarten... Ik snap echt niet hoe Rockstar dit heeft durven launchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
RaiseCain schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:06:
[...]

Probeer je een missie te joinen? of GTAO?

Indien je missie probeert te joinen, kan je beter zelf hosten als ik andere mensen probeer te joinen 9/10x krijg ik ook timeout.

Ja hoor... 4e freeze vandaag 8)7
Nee zelfs solo play wil niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Snap er geen ruk van. Blijf altijd hangen op launching session. Maar hoor nu ineens iemand praten. Dus ben wel online. Ingame tijd begon op 00:00 tis nu 2:30 dus ja geen idee of hij het ooit gaat doen... zit wel iemand af en toe te schreeuwen. Echt heel vaag dit.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Werkt bij mij ook nog steeds voor geen meter, alleen maar launching session de hele tijd.
Heb al een paar keer character gedelete en daarna de title update maar het mag allemaal niets baten.
Valt me trouwens op dat veel mensen op de Xbox 360 hetzelfde probleem hebben. Jammer en vervelend, zeker als je vrienden er wel op kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
  • Laatst online: 28-09 13:26
mijn gta online werkt ook niet blijf in de tutorial hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Character weg maar wel geld op de bank (10k), iemand een tip?
Nieuwe character maken of wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:30:
Character weg maar wel geld op de bank (10k), iemand een tip?
Nieuwe character maken of wachten?
Je hebt standaard 12k ofzo, dus je kunt gewoon opnieuw beginnen..
Inmiddels heb ik vandaag al 5 keer toe dat introfilmpje gezien met die Lamar 8)7
Het is al wel meer dan alleen een scherm 'de servers zijn down', maar echt idiaal is het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb net een nieuw karakter aangemaakt en het intro filmpje gezien; verliep aardig smooth. Toch gaat het elke keer fout bij het starten van de race: "Launching session". Ik zie wat NPC's (?) spawnen en verdwijnen maar meer gebeurd er niet.

Als ik mn console herstart laadt hij wel weer mn juiste poppetje, en ook ga ik gelijk naar de race ipv het intro filmpje. Maar verder komen doet-ie niet (4x herstart). Dan morgen maar weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij begin je met 8k, had een auto met chip en verschillende updates voor wapens.
Hier zat inmiddels wel wat geld in, daarnaast had ik eindelijk een poppetje naar wens (geen junk:P).

Erg spijtig als ik weer opnieuw moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
Hoeveel je hebt is afhankelijk van hoe je je karakter maakt. Als je hem veel laat werken (legaal of illegaal) heeft ie meer budget ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Martinspire schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:38:
Hoeveel je hebt is afhankelijk van hoe je je karakter maakt. Als je hem veel laat werken (legaal of illegaal) heeft ie meer budget ;)
En als je veel op de bank hangt zijn de de wachttijden van de laadschermen zeker langer? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:41:
[...]

En als je veel op de bank hangt zijn de de wachttijden van de laadschermen zeker langer? }:O
Die van mij hangt alleen maar op de bank. Nog te lui om een sessie te join en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19:46
Enige goede aan het continue falen van de online modus is dat het altijd weer een verassing is wat Trevor uit aan het spoken als je weer terugvalt in story mode.

Is er iets bekend binnen hoeveel dagen de Rockstar cloud server online gaat voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt vaag. Op de ifruit app zie ik netjes mijn auto staan de ik online heb gepimpt , maar mijn character is pleite. Weet alleen door de vele mislukte pogingen niet meer of mijn "verloren" character op slot 1 of 2 zat.

Dus opnieuw beginnnen is het ook net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
XBL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:08:
Ik kom ook even klagen... Al 3 dagen bezig om online te komen, maar dusverre niet veel verder gekomen dan dat "Launching session" voor de eerste race. Gelukkig staat Soulwax FM daar aan.

Afijn, gaan nog maar eens een keer de boel herstarten... Ik snap echt niet hoe Rockstar dit heeft durven launchen.
Hier precies hetzelfde verhaal. Dan betaal ik nog liever voor een online dienst die WEL werkt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Betalen moet ik er toch al voor: GTA Online is de enige reden waarom ik voor het eerst in mijn leven Xbox Gold heb aangeschaft (voor een maandje..test)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 12:52

XBL

dutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:41:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF van de dag.. als female character een hoertje oppikken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:22
SinergyX schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:12:
WTF van de dag.. als female character een hoertje oppikken :X
Why not? The ladies that love the ladies need some lady-lovin' too ;)
U're just gay as fuck :P

Vandaag eindelijk paar uurtjes online zonder fouten kunnen spelen, PS3 :)

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 03-10-2013 20:23 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.