Nederlandse PS5 clan / 30+
Kan wel gaan kloten maar volgens mij is dit puur om tijd te doden zonder iets op te bouwen..
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Haha np. Waarom zou ik het niet delen, ik weet zelf nog hoe gefrustreerd ik was
Inmiddels blijft hij bij mij hangen, toch mag ik niet klagen, ben al bijna 2,5 uur bezig.
Toch vervelend dat het alleen op een xbox kan, title update verwijderen.Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:38:
[...]
Haha np. Waarom zou ik het niet delen, ik weet zelf nog hoe gefrustreerd ik was
Inmiddels blijft hij bij mij hangen, toch mag ik niet klagen, ben al bijna 2,5 uur bezig.
De overige stappen bieden helaas gee toegang tot online mode.
Ach die tile update verwijderen geeft ook geen garantie. Hier maakt het ook geen verschil. Wachten is op R*!schumi2004 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
Toch vervelend dat het alleen op een xbox kan, title update verwijderen.

Na herstart weer opnieuw kunnen beginnen (met aanmaken avatar dus) en dat is minder goed nieuws...

(PS3)
Naja, je hebt bepaalde voorsprong als je races doet met eigen auto, je hebt wat extra upgrades. De meeste upgrades moet je echter vrijspelen door te winnen met je auto, dus daar heb je weinig meerwaarde.Ienni1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:28:
Dan is er toch geen lol meer aan als er nu al lvl 100's zijn?
Maar je kan wel bizar veel geld binnen halen en vanaf afaik lvl35 kan je al heists gaan doen, eerste levert zo'n 15k de man.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En de 'matchmaking' is zo ingesteld dat(als het werkt) je met (bijna) level-genoten in een 'sessie' komt.SinergyX schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:11:
[...]
Naja, je hebt bepaalde voorsprong als je races doet met eigen auto, je hebt wat extra upgrades. De meeste upgrades moet je echter vrijspelen door te winnen met je auto, dus daar heb je weinig meerwaarde.
Maar je kan wel bizar veel geld binnen halen en vanaf afaik lvl35 kan je al heists gaan doen, eerste levert zo'n 15k de man.
Verwijderd
Het is idd geen garantie. Werkt bij ongeveer de helft van mijn vrienden. Andere helft baalt nu natuurlijk nog harder haha.Razr schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:00:
[...]
Ach die tile update verwijderen geeft ook geen garantie. Hier maakt het ook geen verschil. Wachten is op R*!
http://www.rockstargames....nline-launch-updates.html
Betekend dat dat er weer een nieuwe update beschikbaar is? Of bedoelen ze de update van gisteren?If you are experiencing any other technical issues with GTAV after downloading this Title Update [...]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Inmiddels een paar keer online kunnen spelen, en ook al gaat het daarna fout en moet ik helemaal opnieuw beginnen...
Gezien de vele reakties: Mijn visie...
Het blijft een first-of-its-kind game...
Gezien de aantallen spelers wereldwijd kan ik me best voorstellen dat er technische problemen zijn.
Zet ze alsjeblieft in perspectief...
Bij het kopen van de game was een dag wachten, * want uitverkocht * , een probleem waar weet-ik-wat-voor-straf voor werd voorgesteld. Na een paar dagen was het probleem opgelost of hadden we allemaal de gewenste versie en vergaten we de frustratie.
Bij het wachten op on-line spelen betrof het een wereld-verschuivend-obstakel voor levensgeluk... Een paar dagen later lachten we erom...
Natuurlijk schept een omzet van 1.000.000.000 dollar (ehh hoeveel is dat??) in de eerste paar dagen een verplichting en zullen emoties hoog oplopen, daar zijn ze voor, maar alsjeblieft blijf realistisch.. Als het niet direkt wordt waargemaakt lachen we er een paar dagen later toch om.
Geniet van wat we kunnen dankzij, niet ondanks RockstarGames.
Al met al hebben ze ons iets heel, heel moois gegeven...
Drive safely..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar me kennis heeft er wel super veel last van hoe kan dat dan?
ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n title kan verwijderenschumi2004 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
Toch vervelend dat het alleen op een xbox kan, title update verwijderen.
Gebruik google/youtube (ik heb geen 360) Settings > storage > HD > games apps > gta v > title update dan klik en delete.servival7 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:58:
[...]
ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n title kan verwijderen
nogmaals.. ik heb een ps3 en heb dit van een ytube filmpje. dus op eigen risico he.
[ Voor 15% gewijzigd door Vuvuzela op 03-10-2013 01:05 ]
Dat gevoel had ik vanmiddag ookZorean schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:28:
Volgens mij heb ik zojuist met succes een karakter gemaakt die wél behouden is gebleven. Ben benieuwd, kijk morgen wel of die er nog is.
Het ging nu ineens extreem soepel vergeleken met eerst.Vuvuzela schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:37:
[...]
Dat gevoel had ik vanmiddag ookpaar x afgesloten en weer terug en het werkte allemaal maar toen ik rond half 7 terug kwam waren de servers down en char kwijt. Nu weer een nieuwe en ook gelukt tegen lamar te racen maar nu hang ik weer paar minuten..
Alles joinde meteen, jobs werkten prima en laadschermen deden hun werk zonder te blijven hangen ergens.
Dus ja, ergens voelde het hoopvol aan.
Nu komt mijn vraag, komt dit nou door mijn verbinding (aangezien ik ook bijna nooit op bawsaq kon komen) of een de server??
Zelfde probleem hier, maar dan op PS3...sigon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:53:
Ik heb gewoon in xbox live gold. Heb gta v 2 x uitgespeeld (storyline), daarvan heeft bawsaq het ook maar 2 keer gedaan bij mij. Nu wil ik online gaan, krijg ik een melding "rockstar cloud niet beschikbaar", Daarbij staan dan twee opties: A= storymode gaan en B= karakter maken. Dus ik karakter maken en dan krijg ik de melding joining online. Vervolgens doet hij niks en wordt ik na 8 minuten terug gegooid naar story line.
Nu komt mijn vraag, komt dit nou door mijn verbinding (aangezien ik ook bijna nooit op bawsaq kon komen) of een de server??
Zit je bij KPN?.. woonplaats?
Land van het eeuwige vuur
Dat stond erbij toen je voor de optie 'temporary' aanklikte.Roshnak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:03:
Lekker dan, ik ben mijn character van gisteren kwijt...

Nee want toen ik gisteren de PS3 uitzette en gisteravond weer online ging was er niks aan de hand.dutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:13:
[...]
Dat stond erbij toen je voor de optie 'temporary' aanklikte.
Nee vodafone! Leeuwarden(friesland)nusupport schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:56:
[...]
Zelfde probleem hier, maar dan op PS3...
Dan staat ie mogelijk op de cloud server die niet bereikbaar isRoshnak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:16:
[...]
Nee want toen ik gisteren de PS3 uitzette en gisteravond weer online ging was er niks aan de hand.
Lekker dan, kan ik weer opnieuw beginnen, wat nu ook al niet lekker werkt heb ik door..dutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:32:
[...]
Dan staat ie mogelijk op de cloud server die niet bereikbaar is
Idem dito.Roshnak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:14:
Bij mij blijft ie nu ook hangen bij die race met Lamar op '''Launching Session''
Reputation Points (XP)Draakje5 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:41:
Waar staat 'RP' voor?
Draakje5 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:41:
Waar staat 'RP' voor?
Geen idee of het klopt, maar je zou het kunnen GooglenRP are rank points, as the name suggests, the more you have the higher your rank
JP are job points, they don't have a use as yet but will be used in future patches
Reputation Points.Draakje5 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:41:
Waar staat 'RP' voor?
Gister eindelijk online kunnen spelen met wat vrienden. Wilde de militaire basis in gaan, bleek het dicht te zijn. Keihard tegen dat hek aan gereden. Gelijk 4 sterren, als een malle de berg op gereden om die heli's kwijt te raken. Helaas crashde we en spawnde we naast die basis zonder vervoer middel.
Wij maar lopen en lopen, ik denk; fuck it, even kijken of ik een taxi kan bellen. Lukt nog ook
Daar in gegaan en naar de basis gevlogen en ik denk; Goed nu kan ik met een parachute de basis infiltreren
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Wat ik lees: they dont have an use yet.NoFearz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:54:
Wat kun je met JP en wat is het?
Job Points, wat ik gehoord heb op verschillende streams is dat je een vereiste JPs moet hebben om BV een heist te plannen en uit te voeren.NoFearz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:54:
Wat kun je met JP en wat is het?
Meer mensen last dat hun spel gewoon vastloop of gewoon heletijd laadscherm hebben van een mooie lucht?

EDIT: GTAO timed out....
[ Voor 19% gewijzigd door RaiseCain op 03-10-2013 11:10 ]
probleem ligt waarschijnlijk niet in je verbinding, heb tot gisteravond niet GTAonline kunnen doen vanwege niet beschikbaarheid van Servers. Gister lukte het warempel, maar de eerste last man standing missie lukte niet.nusupport schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:56:
[...]
Zelfde probleem hier, maar dan op PS3...
Nu 3 volledig vastlopers gehad, Xbox uitzetten was de enige optie.RaiseCain schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:34:
Meer mensen last dat hun spel gewoon vastloop of gewoon heletijd laadscherm hebben van een mooie lucht?
Rest van de tijd enkel de 'timed out' en 'servers not available'.
Snap alleen niet waarom je na afloop van een co-op missie bij het scherm van die 6 nieuwe missies, helemaal geen co-op missies kan kiezen. Enkel race, team-battle of parachuting, ik wil gewoon verder met co-op missies

Heists zitten er toch nog helemaal niet in? Komt toch pas na een patch?SinergyX schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:11:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lekkere vage bug trouwens, soms als je met je persoonlijke auto ergens heen gaat, uitstapt en bijvoorbeeld een ATM raadpleegt of een winkel overvalt kan het gebeuren dat je je auto niet meer in kan. De deur is locked.
En als je even rondkijkt zie je dat je auto 10 meter verderop nog een keer staat, gekloond en helemaal gerepareerd.
Op deze manier dus: http://rsg.ms/1byGiAt
De voorste auto is nu dus locked en is de auto waarmee ik aankwam, die erachter langs de weg geparkeerd is mijn kopietje.
[ Voor 68% gewijzigd door Zorian op 03-10-2013 11:01 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Alleen heb ik 2 keer die meth missie gedaan, maar volgens mij klopt het geld systeem nog niet helemaal, bedrag wat ik uiteindelijk kreeg was minder.
Of kost het ook geld als je dood gaat in een missie? ik weet dat dit bij free roam wel zo is.
PSN: c_caveman1982
I doe mijn bankzaken via de mobiel inmiddels.Zorean schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:59:
Wauw, mijn karakter is er nog steeds inclusief alle voortgang.Ook gaat joinen nu heel soepel en werken alle functies perfect.
Lekkere vage bug trouwens, soms als je met je persoonlijke auto ergens heen gaat, uitstapt en bijvoorbeeld een ATM raadpleegt of een winkel overvalt kan het gebeuren dat je je auto niet meer in kan. De deur is locked.
En als je even rondkijkt zie je dat je auto 10 meter verderop nog een keer staat, gekloond en helemaal gerepareerd.
Op deze manier dus: http://rsg.ms/1byGiAt
De voorste auto is nu dus locked en is de auto waarmee ik aankwam, die erachter langs de weg geparkeerd is mijn kopietje.
Ga online, naar finances en nogwattes. Kies de bank en deposit of withdraw.
Als mensen mijn geld willen jatten, moeten ze me direct omleggen na een missie want anders valt er maar zo'n 500$ te halen
Gister overigens nog een bugje. Masker gekocht, opgezet en weer verwijderd en m'n avatar was kaal
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maskers zijn nou eenmaal heel slecht voor je haarL1nt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:09:
[...]
I doe mijn bankzaken via de mobiel inmiddels.
Ga online, naar finances en nogwattes. Kies de bank en deposit of withdraw.
Als mensen mijn geld willen jatten, moeten ze me direct omleggen na een missie want anders valt er maar zo'n 500$ te halen![]()
Gister overigens nog een bugje. Masker gekocht, opgezet en weer verwijderd en m'n avatar was kaal
Erg vermakelijk! Winkels overvallen verveelt nog niet :-P
Thanks voor de TweakCrew invite trouwens! Vanmiddag nog wat storyline missies, later misschien nog online. Mijn PSN is gelijk aan mijn nickname.
Je moet wel voldoende hoogte hebben om de parashute te kunnen activeren eh.MonkeySleeve schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:45:
[...]
Reputation Points.
Gister eindelijk online kunnen spelen met wat vrienden. Wilde de militaire basis in gaan, bleek het dicht te zijn. Keihard tegen dat hek aan gereden. Gelijk 4 sterren, als een malle de berg op gereden om die heli's kwijt te raken. Helaas crashde we en spawnde we naast die basis zonder vervoer middel.
Wij maar lopen en lopen, ik denk; fuck it, even kijken of ik een taxi kan bellen. Lukt nog ookZitten we er eenmaal in, zie ik ineens een schaduw van een heli op de grond, draai de camera om, zie ik daar een andere vriend van mij ineens een heli achter ons landen
Daar in gegaan en naar de basis gevlogen en ik denk; Goed nu kan ik met een parachute de basis infiltrerenHéhé NOPE! Ik spring eruit en blijk geen parachute te hebben...
Ik ben ook al tig keer op de basis geweest, dit kan op twee manieren:
1: Met vliegtuig of heli landen in de basis, SAM is uit dus je kan rustig landen alhoewel je na het landen meteen 4 sterren krijgt.
2: Met de auto kan je via de oost ingang met die straat zeg maar die naar de basis gaat zie je dat er naast het wachthuisje een kleine heuvel / bergrand is, als je met je auto snel rijd kan je vanaf de rand over het hek vliegen met je auto om vervolgens de basis binnen te rijden. Het beste sla je dan zodra je binnen bent meteen linksaf waar al die trucks staan en dan vervolgens weer naar rechts. je bent dan meteen op de landingsbaan om naar de vliegtuigen te racen. Zo voorkom je dat je een tank tegen komt. Als je echter te lang blijft rond rennen komen de tanks ook langzaam naar de landingsbaan gereden. Dus doe er niet te lang over.
Oh en er is een kans dat je na het stelen van een vliegtuig een fighterjet achter je aan gaat om je neer te schieten. Ik weet niet of je flares heb, want dat heb ik nog niet ondekt maar wat wel helpt is als je dan snel 360 graden rondjes gaat vliegen (met zo een scherpe bocht dus) tot de raket uit zijn koers raakt. je hoort ook zo een geluid als een raket achter je aan vliegt dus weet je wanneer je moet beginnen moet rondjes vliegen.
Mocht je wel geraakt worden ben je meestal niet meteen dood maar is slechts je jet bijna compleet kapot maar kan je nog even vliegen. Het beste vlieg je dan zover mogelijk terug naar de basis en probeer veel hoogte te winnen. Zodra je voldoende hoogte hebt bij de basis drukt je op 'uitstappen' want dan schiet je eruit met een schietstoel waarna je vervolgens met je parashute weer kan landen op de basis voor een nieuwe poging.
Als je dood gaat en je staat in de middle of nowhere zonder auto dan kun je even een missie sessie starten via telefoon en deze meteen weer afbreken, dan spwant je auto naast je
Als je eigen appartement heb, mechanic bellen, komt hij hem brengenSir_Hendro schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:35:
Als je dood gaat en je staat in de middle of nowhere zonder auto dan kun je even een missie sessie starten via telefoon en deze meteen weer afbreken, dan spwant je auto naast je
Meer mensen hier last van?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Op de Xbox, ja.Svenderson schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:49:
Ik ben nog geen enkele keer online gekomen (PS3), bij mij blijft hij hangen als ik helemaal klaar ben met character creation en de naam van mijn personage heb ingevoerd. Enige oplossing is dan om de game af te sluiten.
Same here, ik snap niet hoe dat kan...Svenderson schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:49:
Ik ben nog geen enkele keer online gekomen (PS3), bij mij blijft hij hangen als ik helemaal klaar ben met character creation en de naam van mijn personage heb ingevoerd. Enige oplossing is dan om de game af te sluiten.
Ik heb ook geen enkel keer online kunnen spelen (PS3)

gisteren vanaf 17:00 tot 22:30 geprobeerd (tussendoor single player gespeeld)
Vanochtend 7:00 weer.. geen geluk... WTF
Land van het eeuwige vuur

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Als het gesaved is, is iets anders want toen ik probeerde reconnecten kreeg ik de melding dat Rockstar zijn wolk uitlag
Hoeveel controllers zijn al kapot?Jeroenvde89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:58:
Ook hier (XboX) nog geen één keer verder gekomen dan het Character ontwerpen. Gelukkig ben ik heel geduldig..
[ Voor 43% gewijzigd door yzx op 03-10-2013 11:59 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Al met iemand samen gewerkt om winkels te overvallen, hij de overval, ik de getaway car. samen delen en zo de stad rond.
Aantal deathmatches gedaan, waar ik er bij cod een hekel aan heb, vind ik het bij GTA gewoon echt leuk.
Leuk dat online. Kan niet wachten tot er een leuke crew ontstaat om te joinen en samen de missies te doen zoals auto's ophalen, team deathmatch,
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Komend weekend heeft iedereen 'gratis' Gold. Nu nog hopen dat de problemen dan zijn opgelost (het zou dan ook wel weer een stuk drukker zijn dan normaal).LuukwaHD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:59:
Ik heb mijn 48h kaartje dus mooi verneukt.. yay.
Verwijderd
Did i miss something? XBOX of PS3? Ik ga zo ook maar even kijken.Thomasx4 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:13:
Ik ga het nog maar 'ns proberen. Zo ook die fix uitproberen met het verwijderen van de update als het nu nog niet werkt...
Speel zelf op x360. Het schijnt dat als je de title update verwijdert (wat alleen op de x360 kan), en hem opnieuw update de kans groter is dat het werkt.green-tea schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:13:
[...]
Did i miss something? XBOX of PS3? Ik ga zo ook maar even kijken.
Bij de XBOX kan je bij het laatste tabblad van je home screen onder system settings de data op je hdd beheren. Zo krijg je o.a. een map te zien met GTA V data met daarin een object met de naam GTA update. Deze kan je verwijderen. Als je het spel vervolgens start vraagt hij of je deze update (59mb) opnieuw wil downloaden en installeren. Nadat je dit doet heb je kans dat GTA Online weer werkt. Bij mij werkte dit in ieder geval ook net zoals bij enkele andere.green-tea schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:13:
[...]
Did i miss something? XBOX of PS3? Ik ga zo ook maar even kijken.
Maarja, ik heb aardig wat uurtjes kunnen spelen, maar toch worden er zelfs als je online bent, bepaalde dingen dus niet correct gesaved. Zal nog wel even duren voordat alles goed werkt.
Thomasx4 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:24:
Wow, hij deed het! Racete wel enkel tegen lamar, maar volgens mij ben ik gewoon online...
Edit : net race gedaan tegen lamar eindelijk, het duurt gewoon eeuwen.
[ Voor 33% gewijzigd door green-tea op 03-10-2013 12:36 ]

Dat is de race met Lamar, lijkt dat het met anderen is, maar je doet het in principe alleen.Draakje5 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:26:
Ik begon anders direct met een race met andere mensen, nouja zover kwam het niet. Maar tegen lamar heb ik nog niet geraced terwijl ik als eerste in een blauwe circel terecht kwam met 'online race'.
Ik ben geen woodsock maar een shock lolRoshnak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:03:
Ik heb net met een paar Tweakers gespeeld, Woodsock en Paasie
Hopelijk kan ik vanavond wel online komen. Gister hele tijd het bericht dat de cloud servers unavailble waren.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
T/m gisteren werkte het bij mij iig nog niet
Ik heb je ook ff een friend invite gestuurd op PSNRaiseCain schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:05:
[...]
Ik ben geen woodsock maar een shock lol
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.