Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:49:
[...]
Eens kijken of ik jou wel kan joinen :9
je kan Join crew doen. maar dan kan je in een server met 1 van de vele crewmembers gestopt worden. Weet nog niet hoe dat werkt ;o

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na online te hebben ge probeert kan ik nu helemaal niks meer in de singleplayer! alle characters lijken vast in de muur te zitten en ik kan zelfs niet meer lopen. switchen kan wel maar daarna sta je gewoon vast in de muur. Is dit ook een bekend probleem of moet ik helemaal opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Probeer eens een eerdere (geen auto-) savegame te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:54:
Na online te hebben ge probeert kan ik nu helemaal niks meer in de singleplayer! alle characters lijken vast in de muur te zitten en ik kan zelfs niet meer lopen. switchen kan wel maar daarna sta je gewoon vast in de muur. Is dit ook een bekend probleem of moet ik helemaal opnieuw beginnen?
Psst. check de frontpage :) . Bekend probleem het schijnt te helpen om handmatig een (oudere?) save te laden (geen autosave!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Psst. check de frontpage :) . Bekend probleem het schijnt te helpen om handmatig een (oudere?) save te laden (geen autosave!)
Had ik gelezen maar daar wordt aangegeven dat je geen nieuwe missies kan doen. Ik kan helemaal niet meer bewegen laat staan missies :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

je kan Join crew doen. maar dan kan je in een server met 1 van de vele crewmembers gestopt worden. Weet nog niet hoe dat werkt ;o
Helaas, word weer verplicht naar de intro gestuurd die ik niet doorlopen heb.
Wederom blijft hij staan op; Waiting for other players.

Probeer het later nog wel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Vuvuzela schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

Kom helaas constant in een server te recht met alleen me zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 15:09
ik heb net enkele uren kunnen spelen. Op een gegeven moment werd iedereen in mijn wereld gekickt buiten ikzelf. Ik host nadien een game en wacht op spelers. Enkele spelers joinden en ik startte het spel. Ik werd vervolgens gekickt omdat er te weinig spelers in het spel waren.

Nu krijg ik steeds de error: Session host has left ...
Mijn vrienden kunnen er al de hele tijd niet op. Bovendien kan je enkel iemand inviten als zij de tutorial al doorlopen hebben. Ze moeten er dus al eens opgeraakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:00:
[...]

Helaas, word weer verplicht naar de intro gestuurd die ik niet doorlopen heb.
Wederom blijft hij staan op; Waiting for other players.

Probeer het later nog wel eens ;)
Ik heb echt precies hetzelfde, hij blijft gewoon bij waiting for players en launching session hangen.
Sigh.. Probeer vanavond nog wel eens en anders moet ik toch nog de story uitspelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
GilH schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:07:
ik heb net enkele uren kunnen spelen. Op een gegeven moment werd iedereen in mijn wereld gekickt buiten ikzelf. Ik host nadien een game en wacht op spelers. Enkele spelers joinden en ik startte het spel. Ik werd vervolgens gekickt omdat er te weinig spelers in het spel waren.

Nu krijg ik steeds de error: Session host has left ...
Mijn vrienden kunnen er al de hele tijd niet op. Bovendien kan je enkel iemand inviten als zij de tutorial al doorlopen hebben. Ze moeten er dus al eens opgeraakt zijn.
Dus wacht even... je host zelf de game.... spelers joinen.... je start het spel en je wordt gekickt wegens te weinig spelers????

Nou dat moet prettig spelen.... good job Rockstar...

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Ienni1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:18:
[...]

Dus wacht even... je host zelf de game.... spelers joinen.... je start het spel en je wordt gekickt wegens te weinig spelers????

Nou dat moet prettig spelen.... good job Rockstar...
Ben je lekker bezig?

Je zit de laaatste posts alleen maar te zeiken op R*, terwijl iedereen op je reageert met: "geef het de tijd, R* had aangekondigd dat dit ging gebeuren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Ik kan persoonlijk niet wachten tot als de problemen voorbij zijn met online gedeelte.
Wat een hoop gejank hier zeg om een onderdeel van een game...
Werkt ie niet lekker ,ga gewoon single playeren of iets anders doen.

Diablo 3 had het veel maar dan ook veel erger dan dit

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu bij de missie van Gerald beland. Twee teams moeten gemaakt worden. Dus ik wacht totdat R* de teams samenstelt. Wacht nu al een uur :(

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Cerberi schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

Ben je lekker bezig?

Je zit de laaatste posts alleen maar te zeiken op R*, terwijl iedereen op je reageert met: "geef het de tijd, R* had aangekondigd dat dit ging gebeuren"
Stel je voor dat ik in 2 posts mijn mening uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je doet in je laatste 5 posts niet anders...

Gewoon ff geduld hebben, van de week werkt alles waarschijnlijk gewoon goed. Door elk uur hier te klagen gaat het echt niet eerder werken...

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 02-10-2013 16:24 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Captain Obvious schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:11:
[...]
Ik heb echt precies hetzelfde, hij blijft gewoon bij waiting for players en launching session hangen.
Sigh.. Probeer vanavond nog wel eens en anders moet ik toch nog de story uitspelen. :(
Hier ook exact hetzelfde, hoe vaak ik het ook probeer ik blijf hangen in het launching session scherm. En NAT type is Open dus daar ligt het ook niet aan.

En waarom ik dit steeds zie tijdens het inloggen op GTAO snap ik ook niet helemaal. Heb XBL Gold en m'n account is gelinkt in de Social Club.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZKr0IOe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
The Outlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:26:
Vreemde melding. Die heb ik nog niet gehad.
Hier ook niet.

Enkel bijv. de cloud servers are unavailable of the only disc content is available and saving function is disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net kreeg ik iets van "Connection to the cloud servers has been restored, would you like to try again?". Na een 'ja' kwam ik in het scherm om een nieuw karakter aan te maken - maar ik heb al een karakter (gister gemaakt, al gepoogd mee te racen ook) :(

Toen maar het spel afgesloten, ik wacht wel totdat R* met een persbericht / update komt, of het opeens allemaal blijkt te werken. Dat laatste lees ik dan hier wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Razr op 02-10-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Hier gaat hij nu prima! :D Net m'n eerste Last Team Standing achter de rug. Helaas was ik de enige in mijn team, tegen 4 anderen. Liep dus niet goed af, maar speelde wel goed. Daarna de eerste echte player tegengekomen in de wereld, ik toeterde naar hem en hij schoot me dood. :D

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Tjado schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:35:
Hier gaat hij nu prima! :D Net m'n eerste Last Team Standing achter de rug. Helaas was ik de enige in mijn team, tegen 4 anderen. Liep dus niet goed af, maar speelde wel goed. Daarna de eerste echte player tegengekomen in de wereld, ik toeterde naar hem en hij schoot me dood. :D
toet toet BLAM!

Beetje zoals Day Z.

Are you friendly? yes!!! BLAM

[ Voor 6% gewijzigd door Ienni1983 op 02-10-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
GTA V Online, you know...
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aRQ3ON2_700b.jpg

;w

[ Voor 4% gewijzigd door JackL89 op 02-10-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:16

Zorian

What the fox?

Mag nog steeds niet online, zelfs een solo sessie blijft hangen op Loading. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:08
Ik heb net ook gespeeld. Tot aan de Last man standing gekomen. Kleren gekocht, auto verzekerd. Erg gaaf allemaal. Hij bleef hangen met het zoeken naar anderen helaas. Nu weer singleplayer spelen totdat alles een beetje opgelost is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kunnen jullie wel een solosessie doen? Zodra de race moet beginnen blijft hij steken op 'Launching Session'. :/ Mijn karakters zijn ook al verwijderd daarnet, moest weer een nieuwe maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:42:
Ik heb net ook gespeeld. Tot aan de Last man standing gekomen. Kleren gekocht, auto verzekerd. Erg gaaf allemaal. Hij bleef hangen met het zoeken naar anderen helaas. Nu weer singleplayer spelen totdat alles een beetje opgelost is :D
Zaten wij toevallig in dezelfde sessie haha. Heb nog net 2100 op de bak kunnen zetten. Mooi meegenomen :D

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

Ik ga nu ook weer een poging wagen :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Klinkt veelbelovend dat jullie er doorheen komen. Ben zo thuis hopelijk lukt het mij ook. Tot nu toe alleen maar mn grootouders kunnen kiezen haha!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dafuq, ik hoor allemaal mensen in het Engels ouwehoeren met elkaar via voice, ook al zit ik in een solo sessie. Maar hij zit nog steeds vast op het laadscherm met Launching session.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Haha, werkt nog niet hier.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 15:09
Toen ik daarnet postte dat ik al enkele uren bezig was,kort nadien kon ik er weer op en nu nog steeds bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Wat is het nadeel aan doodgaan? Volgens mij hou je je geld en ben je je wanted level kwijt :o

Op ps3 lukt het me vrij goed om te spelen. Behalve soms als ik mission wil joinen dan krijg ik evt een error maar dan beland ik wel weer terug in een online wereld ipv singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Net even weer geprobeerd.

Dit keer kon ik de race doen.... 1e gekomen door Lamar gewoon even aan de kant te beuken.

En daarna hop lucht in en daar liep die weer vast.

waarom kon Rockstar niet gewoon een optie maken dat hij na het char aanmaken en aankomen bij de race dat de char daar gesaved wordt.

Constant dat mannetje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nou, na een half uur op een laadscherm te hebben gezeten begon de race ineens. Met echte mensen, in een solo sessie.
En na het racen kwam er weer een enorm lang laadscherm welke uiteindelijk een frozen PS3 opleverde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ienni1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:21:
waarom kon Rockstar niet gewoon een optie maken dat hij na het char aanmaken en aankomen bij de race dat de char daar gesaved wordt.

Constant dat mannetje maken.
Vreemd ik heb nog geen 1 keer die eerste race kunnen starten maar hij heeft wel gelijk mijn character opgeslagen, als de cloud server down is laad hij inderdaad je character niet en dan moet je een nieuwe maken misschien dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Nu aan het wachten op de 1e race Gelukkig heeft het een leuk achtergrond muziekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Net eerste race gehaald , wil ik daarna verder krijg ik opeens een andere personage. Het is een gespierd iemand met het hoofd van een vrouw en zij/hij heeft Beats by Dre op.

Heel raar dat mijn normale character verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen de eerste race kunnen doen, daarna stopte hij er mee. Ik kijk over een paar dagen wel weer eens of het is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
EmilioFLR schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:37:
Nu aan het wachten op de 1e race Gelukkig heeft het een leuk achtergrond muziekje :)
Same here, haha! Zie wel elke keer mensen erbij komen en vervolgens weer door grond zakken :9

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Vuvuzela schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:08:
Wat is het nadeel aan doodgaan? Volgens mij hou je je geld en ben je je wanted level kwijt :o

Op ps3 lukt het me vrij goed om te spelen. Behalve soms als ik mission wil joinen dan krijg ik evt een error maar dan beland ik wel weer terug in een online wereld ipv singleplayer.
Nou ik ben wel wat geld kwijtgeraakt, had 3000 contant, ging ongeveer 200 vanaf, niet veel, maar toch :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Nou ik had stillen hoop dat als ik thuis zou komen dat het dan ook voor mij zou werken maar helaas. nog geen rockstar cloudje aan de lucht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het beste? Ik ben op dit moment bij de race maar hij blijft maar de game launchen. Is het verstandig om gewoon te wachten of om steeds de game opnieuw te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Volgens mij gaat het vooral mis met die startmissies (race etc.). Zal ik wel geluk hebben gehad. Race ging goed en daarna ben ik paar x door de map getransporteerd maar belandde ik wel in een auto met 3 vreemden en moesten we iets doen. Vanaf toen is alles wel goed gegaan eigenlijk. En nu kan ik online gaan maar missies starten is me nog niet gelukt (2 pogingen).. duurde me te lang.

PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke console zitten jullie?
Ik krijg op de 360 alleen maar time outs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo ik zie dat ik dus nog maar een avondje moet wachten.Ga wel fifa spelen en dan hopen dat ik morgen er op kan aangezien ik dan vrij heb.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Heb inmiddels de hele namiddag kunnen spelen. 3 missies gedaan. 4 winkels overvallen en 3 onoplettende medespelers platgereden met een Ferrari :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Het online saven gaat ook niet goed... Van rank 7 opeens ben ik weer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 10:13
Ik speel op de PS3 maar het duurt echt super lang om van laad schermen door te gaan!
Heb net die race gedaan op het begin, en gefinisht en nu blijft die al een half uur op een wazig beeld staan net alsof je van character switcht..

Lame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het freakin irritant dat ik na een timeout weer zonder keuze terug ga naar het singleplayer verhaal en dan mn character gebeld wordt of zelfs de politie achter zich aan heeft. Ff snel nog een keer proberen is er dan niet bij.

Mijn aangemaakt character van gisteren was net ook weer pleite en nu zit ik tegen een zwart scherm aan te kijken voor een paar minuten dus misschien dat er nu eindelijk eens wat gaat gebeuren. Tot nu toe namelijk alleen maar server meldingen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ik ben maar even the internship gaan kijken,

even rust van het constant char opnieuw aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ondertussen rank 7, veel overvallen gepleegd, auto.s verkocht. TJING TJING
Stap ik uit een missie loopt ie vast..
Start ik opnieuw op.. Character weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:17
Hmm hier blijft hij bij de eerste race maar op loading session staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Heb de eerste race kunnen doen, daarna timeout.

De SP is niet meer te spelen bij mij, beeld blijft vast staan bij een blokkerig huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Heren, hoe zet je voice chat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Hmmmm krijg vandaag helaas cloud server not available meldingen. Gisteren kon ik gewoon de hele dag spelen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Zorean schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:36:
Heren, hoe zet je voice chat uit?
Volgens mij via dat quickmenu met selectknop. Dan voicechat op friends only oid zetten. Bij mij werd t niet meteen gemute maar iets daarna was t wel stil opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn! Heb vanmiddag een tijdje kunnen spelen. Nu wil ik weer verder gaan spelen, is mijn hele character verdwenen... Opnieuw beginnen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:40:
Fijn! Heb vanmiddag een tijdje kunnen spelen. Nu wil ik weer verder gaan spelen, is mijn hele character verdwenen... Opnieuw beginnen... :(
Had ik ook toen heb ik gta opnieuw opgestart toen was het weer goed. Alleen het bedrag op mijn bankrekening klopt niet. Als ik in de lijst alle uitgaven en opbrengsten uitreken kom ik een paar duizend te kort.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo vaak geprobeerd online te gaan maar het is me nu dan eindelijk gelukt.
Hoe ik online ben gekomen (xbox):
1. Verwijder de title update
2. Start de game en update deze
3. Ga verder met je single player.
4. Eenmaal in de single player druk je op start > online > play online > solo match (?)
5. En hij deed het! Ben nu de tutorial aan het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:45:
Ik heb zo vaak geprobeerd online te gaan maar het is me nu dan eindelijk gelukt.
4. Eenmaal in de single player druk je op start > online > play online > solo match (?)
We horen het wel als je de race gewonnen hebt en ervoorbij gekomen bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:46:
[...]

We horen het wel als je de race gewonnen hebt en ervoorbij gekomen bent :+
Gelukt! Heb ook al kleren gekocht en rijd inmiddels in een Benefactor Surano rond richting een missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ga het proberen, zal zo m'n post editten.

EDIT: Nee, lijkt niet te werken :/

[ Voor 30% gewijzigd door Razr op 02-10-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

jesus, kijk net hoeveel properties je kunt kopen, sommige hebben zelfs een eigen 10 car garage :o

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-09 12:03
Hier op ps3 ook nog 1 grote doffe bak met ellende, ben bang dat het er vanavond ook niet beter op gaat worden.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropboxusercontent.com/u/571221/lolwut/gtaonline.gif

Lijkt het je leuk om een kleine startende crew naar de top te helpen?

Join dan Grand Theft Holland!!

Tactical teamplay is het uitgangspunt maar met wat biertjes erbij is gewoon gezellig aankloten ook wel is lekker;)
We spelen bijna elke avond op PS3.
Een flinke dosis goed humeur en een headset is een vereiste!

Je kunt Grand Theft Holland hier joinen:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Stuur een friend request naar: MartnK of sndr_foxes

We hopen je snel te zien op social club!

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik kom niet voorbij dat Lamar me naar een race toe rijdt maar dan blijft die bufferen "Waiting for players" (PS3).
Pfff :(

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Joined en request gestuurd.

Sta nu al 20m naar "waiting for other players" te staren voor de eerste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Imperium schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:06:
Joined en request gestuurd.

Sta nu al 20m naar "waiting for other players" te staren voor de eerste race.
Ik heb het al opgegeven na een paar minuten, pff.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er zeker een uur naar gekeken en toen de ps3 maar weer uitgezet. (ondertussen gekookt en de afwas gedaan) Morgen weer een poging.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Nou hier was het weer cloud servers wer down.

Dus ik was alweer klaar met GTAO

Ik had gehoopt dat ze er een beta van gemaakt hadden om de stress te testen.

[ Voor 33% gewijzigd door Ienni1983 op 02-10-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Gaat goed man! Ik baal hier wel van -_-
Kan je het nog 100x verwachten.. maar dit word wel heel erg vervelend.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nou, ben terug van college, kijken of het nu beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:45:
Lol dit werkt echt! Thnx :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hoe verwijder ik de title update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:19
Hier helaas niet, krijg de melding dat de Rockstar Cloud servers offline zijn, en dat alleen "disc content" beschikbaar is ;(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
DutchCrownNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:42:
[...]

Hier helaas niet, krijg de melding dat de Rockstar Cloud servers offline zijn, en dat alleen "disc content" beschikbaar is ;(
Ik ook precies hetzelfde, echt frustrerend want mijn vrienden kunnen wel online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 12:47

ettie1990

PSN:ettiesick

DutchCrownNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:42:
[...]

Dat heb ik ook, als k t goed begrijp kun je niet gtaO spelen en t issue is bekend bij rockstar games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
ettie1990 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:45:
[...]

Dat heb ik ook, als k t goed begrijp kun je niet gtaO spelen en t issue is bekend bij rockstar games?
Dat het bekend is twijfel ik niet aan.
Hoop dat ze snel de servers weer online krijgen, of (maar een stille hoop) ze zijn nu offline wegens uitbreiding van het serverpark (wellicht tijdelijk iets gehuurd van Microsoft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
DutchCrownNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:50:
[...]

Dat het bekend is twijfel ik niet aan.
Hoop dat ze snel de servers weer online krijgen, of (maar een stille hoop) ze zijn nu offline wegens uitbreiding van het serverpark (wellicht tijdelijk iets gehuurd van Microsoft)
hoe weet je dat ze daarom down zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Loopt jullie PS3 ook steeds vast tijdens het spelen van online? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Is er iets van een forum waar ze info posten of iets dergelijks? Vind het wel redelijk schandalig dat er nergens wordt vermeld wat the hell er nu aan de hand is. Twitter account is al 24 uur niet aangeraakt.

@Zorean.

Anders lees je eerst even de laatste 20 Posts voordat je zelf iets neerzet.

[ Voor 18% gewijzigd door OMD op 02-10-2013 19:54 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
servival7 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:51:
[...]

hoe weet je dat ze daarom down zijn?
Weet ik niet, vandaar ook de stille hoop :)
Maar ik ben inmiddels online _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Zorean schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:52:
Loopt jullie PS3 ook steeds vast tijdens het spelen van online? :?
2 vastlopers bij character creating menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel vervelend dat als je missies faalt, dat je veel geld kwijt raakt. Zo had ik een missie die ik 3x faalde (speelde wel op hard) maar was uiteindelijk toen daarna 10.000dollar verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Vanmiddag paar uur kunnen spelen @ ps3. Maar nu is mijn character er niet meer. Ik denk/hoop omdat hij in cloud saved en nu mijn online savegame niet meer kan bereiken.

Ff paar uur wachten tot iedereen t opgeeft en gaat slapen. Dat ik m'n character evt kwijt ben vind ik niet zo spannend alleen wat stores overvallen en geshopt. Maar die intromissies heb ik geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Hier lijkt alles sinds vanmiddag prima te verlopen. Alleen ben ik er nog niet uit hoe ik bij crew members in de game beland, alleen nog maar bij randoms gezeten.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Vuvuzela schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:55:
Vanmiddag paar uur kunnen spelen @ ps3. Maar nu is mijn character er niet meer. Ik denk/hoop omdat hij in cloud saved en nu mijn online savegame niet meer kan bereiken.

Ff paar uur wachten tot iedereen t opgeeft en gaat slapen. Dat ik m'n character evt kwijt ben vind ik niet zo spannend alleen wat stores overvallen en geshopt. Maar die intromissies heb ik geen zin in
Precies hetzelfde, heb daarnet een tijdje gespeeld zonder problemen en zelfs met vrienden. Helaas bij het opnieuw opstarten mijn character verdwenen. Stond geen verbinding met Rockstar Cloud.

Hopelijk staat het nog wel bij mijn savegame en komt het gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Via solo game tutorial kunnen doorlopen. Daarna sessie willen joinen, PS crash, herstart, character weer helemaal weg. Ik wacht wel een paar dagen voordat ik t weer probeer, irriteert anders toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste lvl100s ook al gespot, begreep 120 cap was voor minigun unlock. Meth missies farmen gaat bizar snel, heb m'n appartementje al :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:46
Alle characters gaan weg als je kiest voor spelen zonder beschikbare cloud servers.

Volgens mij krijgt het merendeel dat bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SinergyX schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:24:
De eerste lvl100s ook al gespot, begreep 120 cap was voor minigun unlock. Meth missies farmen gaat bizar snel, heb m'n appartementje al :D
Dan is er toch geen lol meer aan als er nu al lvl 100's zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Draakje5 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:27:
Alle characters gaan weg als je kiest voor spelen zonder beschikbare cloud servers.

Volgens mij krijgt het merendeel dat bericht.
Er wordt hier ook niks bewaard, ook al krijg ik geen enkele foutmelding en werkt online nu wel prima.
Kan doen wat ik wil, joinen gaat prima, maar er wordt niks bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Wil er iemand proberen samen te spelen? M'n PSN is Tjadonis. Krijg namelijk via de 'Crew' interface niemand te zien :(

[ Voor 33% gewijzigd door Tjado op 02-10-2013 20:36 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Iemand die een crew invite wil sturen? Mijn PSN is jmanig1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Tjado schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:36:
Wil er iemand proberen samen te spelen? M'n PSN is Tjadonis. Krijg namelijk via de 'Crew' interface niemand te zien :(
Sure, mijn PSN is Zulake1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Mortalboy, crew kan je joinen via de instructies in de openingspost :)

Zorean, ik add je! Eens kijken of het lukt.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Die crew documenten werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Tjado schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:42:
Mortalboy, crew kan je joinen via de instructies in de openingspost :)

Zorean, ik add je! Eens kijken of het lukt.
Lijkt er niet op, moet steeds weer een nieuw karakter aanmaken. Heb daar even geen zin in, al 4 keer gedaan vandaag.
Proberen we het later wel een keer als de cloudzooi wel werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:57
Servers zijn offline krijg ik elke keer, toeval of heeft iedereen dat?

Edit:
Heel appart, soms kan ik wel sessies joinen en andere keer zijn ze grayed out. Wel elke keer servers offline create temp character.

[ Voor 50% gewijzigd door schumi2004 op 02-10-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:30
schumi2004 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:51:
Servers zijn offline krijg ik elke keer, toeval of heeft iedereen dat?

Edit:
Heel appart, soms kan ik wel sessies joinen en andere keer zijn ze grayed out. Wel elke keer servers offline create temp character.
Ik kom ook nergens op.
Pagina: 1 ... 4 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.