en?gise schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Net even router opnieuw opgestart, xbox opnieuw opgestart en opnieuw character gemaakt. het Save & Continue duurde daarna ongeveer 1 á 2 minuten en nu ging hij wel door, zit nu voor het EERST bij de intro, ben benieuwd of het nu blijft werken
PSN: Wauzer010
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Launching session is na waiting for other players btw k heb er gisteren op gelet.Thomasx4 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:53:
Ja dat is het probleem dus. Veel mensen krijgen zo'n infinite "loop" op dat punt gise. Of Launching session, of waiting for other players, of de hele missie doet het uberhaupt niet. Hoop dat ze er vanmiddag een patch doorheen gooien zodat ik vanavond kan spelen.
Ik hoop dat ik vlotter kan connecteren doordat ik al enkele uren heb gespeeld en dus niet die eerste missie moet doen (wat volgens mij de failure veroorzaakt)
Na 10 keer proberen kwam ik door de launching session heen en daarna geen problemen meer gehad.Thomasx4 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:53:
Ja dat is het probleem dus. Veel mensen krijgen zo'n infinite "loop" op dat punt gise. Of Launching session, of waiting for other players, of de hele missie doet het uberhaupt niet. Hoop dat ze er vanmiddag een patch doorheen gooien zodat ik vanavond kan spelen.
E: Had ook een gast met zo'n crew shit (met het tweakers logo), zag er ook als een nerd/hipster uit, komt hij opeens bij lamar in de auto
[ Voor 52% gewijzigd door Thomas op 02-10-2013 12:00 ]
Is je profiel zichtbaar op social van rockstar ? je online mannetje dangise schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:58:
als ik nu opnieuw probeer, blijft dan nu eens WEL een keer m'n character gesaved?
als je geen error krijgt ja.gise schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:58:
als ik nu opnieuw probeer, blijft dan nu eens WEL een keer m'n character gesaved?
Vorige keer zal je wss een popup gekregen hebben dat je zonder autosave oid verder kan.
Moet je die zelfde intro maar eens zien als je een vrouwlijke character speelt. Komt ie je ophalen en geeft hij je eerst een roos. Je character kijkt 'not amused' met zo een blik van 'als je zo doorgaat draai ik je nek om' en gooit ook die roos meteen op straat. Ondertussen blijft hij flirten terwijl die vrouw dus zwaar geirriteerd is. Moest hier wel erg om lachen.LuukwaHD schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:59:
Ik heb zon dude gemaakt met een stropdas en een snor, komt lamar hem ophalen vet gangster allemaal, geef hij die guy een pistool..? Like wtf x)
Kijk maar:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=n-8uJVg_ehg]
[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-10-2013 12:10 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
op xbox heb je wel kans dat je online komt. PS3 is helemaal plat.shoombak schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:48:
Gisteravond na 1 poging opgegeven, maar het werkt dus nog steeds niet?
I served in a company of heroes.
Denk dat als je terug komt hetzelfde probleem er nog is.Thomasx4 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:06:
Ga het nog één keer proberen. Moet helaas wel over een kwartier naar college.
Maar op de site weer wel
PSN = down.
Wel leuk, de roddel machine draait op volle toeren: Microsoft paid Rockstar to make PSN servers less stable.
[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2013 12:43 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik begreep dat Obama alle ambtenaren vrij heeft gegeven en heeft verplicht GTAO te gaan spelen, om ze de servers lekker te overbelastenpgerrits schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:25:
Updated 1:00 AM ET 10/2/13: We are continuing to look into these issues and are working around the clock on resolving them as quickly as possible. This includes close monitoring of our Support systems, forums, social media, and in-game data to measure traffic along with Community sentiment to ensure ongoing improvements to stability. Please stay tuned for more updates.
PSN = down.
Wel leuk, de roddel machine draait op volle toeren: Microsoft paid Rockstar to make PSN servers less stable.
PSN: Wauzer010
Sony hangt al dik in de min met de PS en PS Online is ook niet echt groot volgens mij dus is het logisch dat qua verhouding de XBOX een hogere prioriteit krijgt bij RS.
Zodat ze vooral veel microtransacties kunnen doen en de amerikaanse economie te stimulerenwauzer schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:29:
[...]
Ik begreep dat Obama alle ambtenaren vrij heeft gegeven en heeft verplicht GTAO te gaan spelen, om ze de servers lekker te overbelasten
Feit blijft. PSN is plat. Wij weten niet hoe het komt. Rockstart zal vast zijn best doen om het te fixxen.
Zou het nou echt puur een capaciteitsprobleem zijn? Ik bedoel, ze wisten dat het systeem het niet ging trekken. Hebben ze ook aangekondigd immers. Ik hoop alleen niet dat het een structureel probleem is in de game voor ze...pgerrits schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:25:
Updated 1:00 AM ET 10/2/13: We are continuing to look into these issues and are working around the clock on resolving them as quickly as possible. This includes close monitoring of our Support systems, forums, social media, and in-game data to measure traffic along with Community sentiment to ensure ongoing improvements to stability. Please stay tuned for more updates.
PSN = down.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Enorme aantallen mensen die tegelijk willen inloggen, natuurlijk loopt alles vast.. is niet zozeer een capaciteitsprobleem denk ik.Bolk schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:32:
[...]
Zou het nou echt puur een capaciteitsprobleem zijn?
0 mensen zijn nodig , je session moet gewoon launched raken en klaar ben je. Ik had enkel Lamar in de racegise schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:54:
Hoeveel mensen zijn er nodig voor die eerste race? we staan nu met z'n 5en op die parkeerplek met de melding Launching Session
Bij mij heeft het ook 4 pogingen gekost om de race te starten, uiteindelijk alleen tegen Lamar gereden.sleepwalkerbe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:55:
[...]
0 mensen zijn nodig , je session moet gewoon launched raken en klaar ben je. Ik had enkel Lamar in de race
Even wachten nog maar dan. Net nog xbox geprobeerd maar de race hangt vast op launching race ofzo. Is nu elke keer zo.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
ja bij char selectionDraakje5 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:49:
Kan je je huidig character ook 'deleten' en een nieuwe maken?
JupDraakje5 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:49:
Kan je je huidig character ook 'deleten' en een nieuwe maken?
Verlies je dan geen geld en dergelijke?
net 4x geprobeerd, maar kom geen steek verder....
Cogitationis poenam nemo patitur
Steam: matsFR
Mensen zeggen dat het lelijker is, of er niks te doen is..
Hebben meerdere mensen nog wat te zeuren of is het gewoon kick ass zoals verwacht? =]
Steam: matsFR
Ben ik nou de enige die deze k*l*re melding krijgt?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Is het iemand al gelukt hier voorbij te komen door dit gewoon X keer te proberen
Blij dat ik geen vrouw heb gekozen, die zijn echt mega groot

Ik kom telkens terecht bij een geblurde skyline van Los Santos met rechts onderin 'Waiting for other players', wel weer ironisch dat hij daarop blijft hangen aangezien het aantal players niet het probleem isRazr schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:30:
Zodra je 'hangt' op het scherm waarbij je wacht op andere spelers of op het starten van de sessie (zodra je in de race cirkel bent gelopen) is er volgens mij geen andere optie dan het spel te sluiten met de home (360) knop?
Is het iemand al gelukt hier voorbij te komen door dit gewoon X keer te proberenAnders dan weet ik dat ik mijn tijd niet hoef te verspillen
Ik wacht al een half uur met een scherm waar launching session staat. Het wilt niet echt launchen lijkt meRazr schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:30:
Zodra je 'hangt' op het scherm waarbij je wacht op andere spelers of op het starten van de sessie (zodra je in de race cirkel bent gelopen) is er volgens mij geen andere optie dan het spel te sluiten met de home (360) knop?
Is het iemand al gelukt hier voorbij te komen door dit gewoon X keer te proberenAnders dan weet ik dat ik mijn tijd niet hoef te verspillen
Alsof Rockstar weer met ports werkt etc.
Verwijderd
Dat is 1 ding wat zeker is. Wanneer ik hier (kpn) een melding krijg dat rockstar down is spelen ze verder op in de straat (ziggo) zonder problemen.Ienni1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:48:
Ik krijg het idee dan er sommige ports niet openstaan...
Alsof Rockstar weer met ports werkt etc.
Terwijl Battlefield hier vlekkeloos werkt..
Of er moeten poorten zijn waar we niets van weten. Iemand zijn Xbox al in DMZ gezet?
EDIT: ik heb ook KPN, toeval?
[ Voor 7% gewijzigd door Razr op 02-10-2013 14:54 ]
Een ander dingetje gister kon ik nog bij het laadscherm switchen naar online i.p.v. story maar vandaag lukt dat niet meer, er komt wel te staan A voor online maar dat verdwijnt binnen een seconde weer dus kan ik nooit optijd drukken
Heb geduld, ik heb gisteravond de hele avond zonder problemen kunnen spelen. Maar niet voordat ik eerst de tutorial door heb moeten worstelen. ik heb een keer zeker een half uur op een "laaunching"of "waiting for other players"gestaan bvb bij die eerste race om vervolgens alleen tegen Lamar te racen. Ben gewoon iets anders gaan doen in de tussentijd. Daarna heb ik de hele avond allerlei missies zonder problemen kunnen spelen.
Ja ik dus, zoals eerder vermeld vermoed ik dat GTA 5 dezelfde netwerk issues heeft als GTA 4. Daarmee bedoel ik dat NAT waarschijnlijk 'too strict' is. Om dit makkelijk op te lossen speel ik GTA 4 altijd met DMZ enabled. Dit zelfde doe ik nu met GTA 5 door mijn XBOX 360 in de DMZ te zetten. Kon gisteren meteen 7 uur achter elkaar spelen zonder problemen.Razr schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:53:
XboxLive heefft wel bepaalde poorten die je eigenlijk moet forwarden naar je Xbox. Maar dat maakt geen verschil - dan had het bij mij wel gewerkt
Of er moeten poorten zijn waar we niets van weten. Iemand zijn Xbox al in DMZ gezet?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Nesto2000 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:00:
Mijn advies:
Heb geduld, ik heb gisteravond de hele avond zonder problemen kunnen spelen. Maar niet voordat ik eerst de tutorial door heb moeten worstelen. ik heb een keer zeker een half uur op een "laaunching"of "waiting for other players"gestaan bvb bij die eerste race om vervolgens alleen tegen Lamar te racen. Ben gewoon iets anders gaan doen in de tussentijd. Daarna heb ik de hele avond allerlei missies zonder problemen kunnen spelen.
Maar toch, een user hierboven heeft ook zijn xbox in DMZ staan en krijgt ook nog steeds foutmeldingen. Dus ik weet niet of het daar (geheel) aan ligt. Wellicht is het ook gewoon een combinatie van je lokale NAT instellingen en de drukte op de servers oid.Sir_Hendro schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:01:
[...]
Ja ik dus, zoals eerder vermeld vermoet ik dat GTA 5 dezelfde netwerk issues heeft als GTA 4. Daarmee bedoel ik dat NAT waarschijnlijk 'too strict' is. Om dit makkelijk op te lossen speel ik GTA 4 altijd met DMZ enabled. Dit zelfde doe ik nu met GTA 5 door mijn XBOX 360 in de DMZ te zetten. Kon gisteren meteen 7 uur achter elkaar spelen zonder problemen.
Haha, Mij character is onzichtbaar zie alleen het wapen

Duurde hier 1 a 2 minuten. gewoon geduldig wachtenStyx_ schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:16:
Liep net naar de blauwe marker en nu staat er al een tijdje launching session, opnieuw proberen of gewoon even wachten?
[ Voor 95% gewijzigd door RaiseCain op 02-10-2013 15:17 ]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Kabeltje aangesloten op me ps3...
Nee hoor het zelfde probleem
Net nu ik dit zei ben ik eruit gekicked...
[ Voor 53% gewijzigd door Roshnak op 02-10-2013 15:31 ]
I am RubbeR, You are Glue
Ik ook. Irritant!Nielster schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:42:
Ik blijf ook hangen op Joining GTA Online, nadat ik een karakter heb gemaakt. Helaaspindakaas!
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Die ene, met die snor
Het werkt nog niet zo als het hoort, je kan het spel nog niet beoordelen op deze 2 dagen. Ik zelf heb geen problemen met de connectie. Alleen met de mensen die je constant willekeurig dood schieten.Ienni1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:36:
Wat een dramatisch spel is dat zeg.
Nee, spel is geniaal. Servers zijn alleen dramatischIenni1983 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:36:
Wat een dramatisch spel is dat zeg.
Is een headset eigenlijk echt nodig? Ik heb er nog geen voor m'n PS3, maar denk dat je zonder headset wel een deel van de fun mist?
Die ene, met die snor
Welkom op het internet...ricjuh schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:39:
[...]
Het werkt nog niet zo als het hoort, je kan het spel nog niet beoordelen op deze 2 dagen. Ik zelf heb geen problemen met de connectie. Alleen met de mensen die je constant willekeurig dood schieten.
De locatie waar je alles kan doen... ook het spel beoordelen op deze 2 dagen.
Verwijderd
Eens kijken of ik jou wel kan joinenVuvuzela schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:47:
Heb een server die crew(1) only is PS3. Mensen kunnen joinen, ik ben wat winkels aan t overvallen.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.