Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Net een tijdje gespeeld in free mode, missions en jobs. Ik zit in een Xbox LIVE party met mensen uit mijn crew en we kiezen na een missie om terug te keren naar free mode, waarom worden we opgesplitst? We waren met drie personen en alleen ik en iemand anders werden in een lege free mode gegooid en de andere ook in een lege met alleen zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:37
In hoeverre zijn de stats belangrijk die je kiest en het aantal uren dT je er aan besteed?

Als 'sitting on couch' 'hanging out with friends' 'doing illegal missions". 'Legal missions' etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Draakje5 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:54:
In hoeverre zijn de stats belangrijk die je kiest en het aantal uren dT je er aan besteed?

Als 'sitting on couch' 'hanging out with friends' 'doing illegal missions". 'Legal missions' etc.
Volgens mij beïnvloeden deze alleen de stats waarmee je begint. Vrij zinloos dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kan eeuwen wachten op de eerste race maar er blijft Launching Sessions staan... Pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Draakje5 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:54:

Klik er maar doorheen ;)

Het bepaalt hoe je er fysiek uitziet (in de eerste instantie) :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
BtM909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:03:
[...]

Klik er maar doorheen ;)

Het bepaalt hoe je er fysiek uitziet (in de eerste instantie) :)
Ja had ik al gedaan, maar was me niet opgevallen dat het je uiterlijk beinvloedde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ja, hoe meer illegaal werk je doet hoe meer je er als een junkie uitziet; hoe meer legaal werk hoe netter je gekleed wordt.

Haar, bril en baard kan je zelf aanpassen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Okay thanks! Dus niet zo zeer invloed op de 'missies' of andere aspecten van het spel. Bijv. Dat je meer legale missies zou krijgen aangeboden dan illegale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 17:24
Is er ook een topic voor mensen die buddy's zoeken voor op de PS3 :P heb maar 3 ''vrienden'' namelijk in mijn lijst...

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Dat is een soort van Crew zoeken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Ja... Eigenlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crew topic kan je alle PS3 mensen vinden :)

[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2013 22:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

FiXeR.nl schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:59:
Ik kan eeuwen wachten op de eerste race maar er blijft Launching Sessions staan... Pfff...
Dit probleem heb ik ook, er gaat iets fout tijdens het laden, de zwarte auto die voor wordt gereden komt bij mij 2x langs, daarna krijg ik een still van de skyline met watiting for players, vervolgens doet hij niets meer en kan ik er alleen nog uit door terug te gaan naar het dashbord van mijn Xbox

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:41:
Dit probleem heb ik ook, er gaat iets fout tijdens het laden, de zwarte auto die voor wordt gereden komt bij mij 2x langs, daarna krijg ik een still van de skyline met watiting for players, vervolgens doet hij niets meer en kan ik er alleen nog uit door terug te gaan naar het dashbord van mijn Xbox
Dit ja, of je krijgt die error 'please return to GTA5 and try again' ofzoiets, met A to continue. Hoelang ik A blijf spammen, doet die niets meer :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
bij mij is zelfs die racemarker weg als ik er een keer in kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:24:
Ik vind het een beetje teleurstellend hoe beperkt je bent. Het voelt amper als een GTA game aan.

Je kunt in GTA Online niet eens een kassa kapot schieten, je moet wachten tot de kassa bediende het tasje vult...
Hoeft niet, ik kan bij een aantal winkels gewoon de kassa kapot schieten net zoals in de single player. Ook kun je de clerk doodschieten en gewoon zelf de kassa open doen zonder er op te schieten. Dit gaat een stuk sneller maar zorgt wel voor een hogere wanted level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik probeer GTA Online van het weekend nog wel een keer. Een beetje inlog problemen had ik wel verwacht maar er helemaal niet inkomen gaat mij een beetje te ver. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Wat zegt rockstar zelf hier over dan, updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cru0qXZ.png

Had je zelf ook ff kunnen zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 15:10

Vuvuzela

My spire is forming

Ik had verwacht dat het erg zou zijn. Maar niet dat ik na de hele dag door hoop pogingen doen nog steeds niks heb gezien :x Alsof het in NL gewoon helemaal uitstaat voor de ps3. Straks als Europa slaapt nog maar proberen..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net kreeg ik tenminste nog de race cirkel + launcing session te zien (verder kwam ik niet). Nu krijg ik alleen nog maar de melding dat de servers niet beschikbaar zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:30:
Ik had verwacht dat het erg zou zijn. Maar niet dat ik na de hele dag door hoop pogingen doen nog steeds niks heb gezien :x Alsof het in NL gewoon helemaal uitstaat voor de ps3. Straks als Europa slaapt nog maar proberen..
Dan heb je nog best kans dat het je gewoon lukt om erin te komen :P

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:57
Razr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:30:
Net kreeg ik tenminste nog de race cirkel + launcing session te zien (verder kwam ik niet). Nu krijg ik alleen nog maar de melding dat de servers niet beschikbaar zijn :(
Ik was zelfs zover dat ik in een auto zat en toen BAMM! exit online mode :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ach, kan beter pas beginnen als t stabiel is mi. Dus misschien morgen, wellicht ook pas overmorgen als er morgen nog de hele dag crashes zijn.

Is ook niks aan als je er om de zoveel tijd wordt uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:20
Ben ik meer dan een uur bezig geweest met character creation en ik kan natuurlijk niet verder komen dus ik denk ik doe ff een herstart onder het mom van baad het dan schaadt het niet. Meteen mijn hele character weg.. Phuu.. Rockstar cloud is offline wordt gemeld.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

lijkt het maar zo of worden alleen de xbox360 spelers online toegelaten?

Heb nog niemand via de ps3 online gezien... :/

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

PredNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:46:

Dat idee heb ik ook.. Maar laatste uur voelt het wel wat beter aan. Sowieso werkt de socialclub website weer op normale snelheid. En ingame kan ik weer progress zien van friends + bawsaq. Nu nog die race kunnen beginnen..

Als ik in die auto wil stappen dan gaat het bij mij ook in paar tellen fout. Hij lijkt niet echt op zoek naar anderen maar het is meteen een foutmelding en klaar.

edit2// Sony komt morgen met een ps3 update 4.50. Zou er een verband zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 02-10-2013 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels weer wat meer uurtjes online gespeeld. Nu voornamelijk bezig met drugs runs, overvallen etc.
Als je wat verder komt, valt er wat meer mee te verdienen. Aan het begin is dit slechts 200/300 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Nou ik heb het maar geprobeerd op de PS3 maar ik kom maar niet voorbij dat character scherm.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier. Dacht ook probeer het laat in de nacht. Misschien wat meer kans, maar helaas. Character gemaakt, zodra ik naar de marker van de race loopt gaat het direct fout.

Als ik later weer wil schakelen naar mijn Online character die eerder is aangemaakt geeft hij corrupted data aan.

Mooi geweest voor vandaag, ben benieuwd de komende dagen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb eigenlijk de hele dag tot zojuist zonder problemen kunnen spelen. Heb ook nog met een paar medecrewmembers e. e. a. gedaan.
Ik heb inmiddels een huis + garage. Log ik weer in staat mijn poppetje onder de douche en krijg ik de melding dat ik extra XP krijg als ik onder de douche via mijn headset zing. En jawel.... loads of XP. Maar het allerergste is...... dit blijken je medegamers in de sessie ook te horen. Stond ik even voor paal.
Ik heb dus maar even niet schunnig tegen de lapdanseres gepraat toen daar om gevraagd werd.

Sta ik in mijn huis krijg ik de melding dat de buzzer van de voordeur gaat. Ga ik naar de voordeur en krijg ik de melding dat er een speler voor de deur staat. Heb hem binnengelaten en gelijk de rest ook uitgenodigd in die sessie. Mijn huis vol met 15 andere spelers hahababa Oh ja. Je kunt oom de lapdanseres opbellen en thuis uitnodigen, dus ook maar gedaan om de pret te verhogen.

Overigens: Misschien goed om eens een crew sessie online te doen?

[ Voor 24% gewijzigd door Ofthewell op 02-10-2013 03:41 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opening hebk gezien, voor de rest geen tijd gehsd. TBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

Waar ik dus op gehoopt had, je kan een solo session launchen ;D

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 19:42
Hairball schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 03:37:
...
Overigens: Misschien goed om eens een crew sessie online te doen?
Jij had niet in de gaten dat 99% van de tweakers hier er de hele dag niet op konden gisteren? :')

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
PredNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:46:

Ik na een keertje of 1 2 3000 ook niet hoor.. Op de xbox360 }:O

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik heb het via PS3 gisteravond laat en vanochtend nog even geprobeerd en ik krijg de melding dat de servers niet beschikbaar zijn. Zoals verwacht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 09:41
harlekein schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:22:
Ik heb het via PS3 gisteravond laat en vanochtend nog even geprobeerd en ik krijg de melding dat de servers niet beschikbaar zijn. Zoals verwacht dus.
Momenteel zijn de servers op de Xbox wel beschikbaar, althans ik start hem zojuist op en kom direct in de multiplayer. Ook missies en races kan ik gewoon doen.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 07:27

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Voor mensen die posten dat ze wel online kunnen, (geen solo sh*t)

Afbeeldingslocatie: http://blog.jonolan.net/wp-content/uploads/2011/05/pics-or-it-didnt-happen.jpg

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
DutchCrownNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:36:
[...]

Momenteel zijn de servers op de Xbox wel beschikbaar, althans ik start hem zojuist op en kom direct in de multiplayer. Ook missies en races kan ik gewoon doen.
Ik voel spontaan een griepje opkomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heel de avond tussendoor geprobeerd , maar dat werd helaas niks . Toen maar samen met een vriend spullen van de legerbasis gaan jatten (wedstrijdje wie het snelst iets te pakken had) en met 2 schermen naast elkaar en het online idee in ons achterhoofd vergaten we af en toe dat we elkaar ingame niet konden zien :p

Hopen dat het vanavond wat beter is , maar ik denk dat het nog rustig 2 weken kan duren (zeker gezien hoelang ifruit niet goed werkte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
nusupport schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:37:
Voor mensen die posten dat ze wel online kunnen, (geen solo sh*t)
U vraagt wij draaien.. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.freeimgshost.com/images/b5ivgxwnz834mlp54wz_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.freeimgshost.com/images/ohtugktvadttm4m4gwaz_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Ik heb gisteren van 19:30 tot 03:00 probleemloos kunnen spelen op de 360 :D

Mijn bevindingen:
Op het vliegveld heb ik tot zover geen enkele vliegtuig gevonden die je kan besturen, ze zijn allemaal weg. Echter vond ik daar wel een kleine helicopter.

SAM units van de legerbasis zijn offline in online modus. Dit houdt in dat je gewoon met een heli erheen kan vliegen en krijg je pas een wanted level als je ergens landt.

Met de jet die ik van de legerbasis had gestolen ben ik terug naar de stad gevlogen om een beetje te klooien. Had hiermee nog een speler gekilled met een rocket zonder lockon. Later wilde ik even op de map kijken waar de andere spelers zich bevinden maar terwijl ik daar rustig aan het kijken was vloog ik tegen een berg aan.... :D

Van alle speelmodus die ik heb gespeeld vind ik die mission mode waar 2 teams elkaar moeten uitmoorden met slechts 1 leven erg leuk. Vooral dat level langs het strand met die strandhuisjes is hierbij erg tof.

Daarnaast nog een aantal van die missies gedaan die ik per telefoon binnen kreeg, alleen had ik geen zin om te wachten dus deed de meeste solo. Eentje ging niet helemaal goed. Ik moest helemaal die woestijn in rijden vlak bij dat vliegveld van Trevor om een lelijke oude redneck camper te stelen. Echter waren die huisjes daar omheen allemaal vol met rednecks die ik moest killen. Dit ging goed en nam de camper maar een enkele kilometers verder kwam ineens een nieuwe leger aan rednecks achter me aan gereden. Deze keer hadden ze mij te pakken, mission failed :P

Ondertussen ben ik level 9 en heb nog maar weinig geld. Dus maar gauw wat meer cash scoren zodat ik ook een huisje kan kopen enzo. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap er weinig van. Ik blijf er uit geschopt worden door anderen. Maar geen idee waarom ik een bad sport ben... ok 1 keer snapte ik het. Blijkbaar (en dat snap ik) is het niet de bedoeling dat je gewoon lekker op jacht gaat naar andere online gebruikers. Prima...

Maar die andere keren doe ik dus niks. Ik ben er al 2 keer uitgeschopt terwijl ik alleen nog maar stil stond en met de instellingen bezig was.

What the heck doe ik fout?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:31

v8power67

Psn: Mausosaurus

Op de xbox zit ik nu ook online soort van. Wacht op spelers voor de eerste verplichte race. Maar op de ps3 is het een no go. Krijg niet eens meer character creation menu.

Edit:

Fijn gebeurt dus niets meer. Staat vast op launching session... kan niet afsluiten behalve door game te stoppen...

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2013 09:11 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackoSonic
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 16:17
op de 360 heb ik een personage aangemaakt en moet ik lang wachten op de eerste race. Na een tijd wachten ben ik maar naar single player gegaan :P verheug me wel op online, ziet er leuk uit op youtube.

YouTube: GTA V GTA 5 Multiplayer LIVESTREAM [HD] \[Xbox360/PS3]
voorproefje voor die gene die nog niet kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je verwachten dat je 8 uur s'ochtends wel even kan spelen, maar laden naar de 'raceplek' timed regelmatig uit, dan krijg je eindelijk die auto te zien, waiting for other players en weer een time out (timed out locating session).

Zijn er nu wel of geen dedicated servers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockstar had al aangekondigd dat je beter nog paar dagen kon wachten ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 07:27

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

SinergyX schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:14:
....
Zijn er nu wel of geen dedicated servers eigenlijk?
Dit dus, waarom geen dedicated servers? Ik weet nog in tijd van SAMP /MTA werkte perfect...

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
het enige wat ik tot zover kut vind aan de online mode is het wachten tussen iedere sessie want:

1. Vote screen, duurt 30 sec.
2. Job selection screen, 30 sec.
3. Player lobby, minimaal 2 minuten.
4. Bet screen. 30 sec.
5. Alle laadtijden tussen deze vensters 30 sec.

In andere woorden, na een match die ongeveer 15 minuten duurt moet je steeds bijna 5 minuten wachten tot de volgende match start. Dat mag toch wel wat korter. Zo mogen al die schermpjes verkort worden naar 15 sec en de lobby standaard op 2 minuten laten maar dat de delay functie niet zo makkelijk kan worden getriggerd. Zo wilde iemand perse met 16 spelers gaan ipv 14 dus zat hij heel lang te delayen, dat was wel een beetje irritant.

First world problems? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Het werkt dus nog steeds enkel op XBOX?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!
green-tea schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:19:
Ik zit op de Xbox, maar het is me vanochtend met half uur proberen niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:54

Nakebod

Nope.

Ik vind het niet eens zo erg dat hij het bij de launch niet altijd goed werkt, want dat was te verwachten.. maar iedere keer weer een character aanmaken omdat die niet opgeslagen wordt begint mij toch behoorlijk te vervelen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
green-tea schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:19:
Nogmaals, bij mij niet.
Las ergens gister dat t ook regio gebonden is.. Of ze hiermee ook lokaal regio gebonden mee bedoel weet ik niet. Misschien de ene provincie of gebied betere server signaal dan de ander.

Lijkt me ergens sterk verhaal, maar een bekende van mij zat heel de avond vlekkeloos te spelen, en ik heb t na 20 pogingen gestaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nakebod schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:20:
Ik vind het niet eens zo erg dat hij het bij de launch niet altijd goed werkt, want dat was te verwachten.. maar iedere keer weer een character aanmaken omdat die niet opgeslagen wordt begint mij toch behoorlijk te vervelen.
Dat er server issues zijn, best, maar hoe ze dit hebben opgezet.. is gewoon vaag.
Daarnaast had ik verwacht dat in de ochtend het aanzienlijk rustiger zou zijn, zoals bij de meeste grote launches en het wel even zou werken. Maar het is nog precies hetzelfde, het werkt amper tot niet. Dat punt komt het voor mij negatief over, andere games konden in de rustige uren juist wel draaien.

Eerst die compleet vage charactercreation (aanfluiting), daarna die geforceerde race, drugs en kleren kopen, elk moment kan je er weer uitklappen.

En heb je beetje ongeluk, en je moet je char elke keer opnieuw aanmaken, krijg je _elke_ keer die klote-intro te zien die niet te skippen is.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Ik heb gisteren na 4x proberen een aangenaam aantal uurtjes in de online versie doorgebracht.
Wat me opviel is dat auto's stelen en verkopen meer opbrengt dan missies :)

Kijk echt uit naar t samen spelen met tweakers want nu is het wat ongeorganiseerd en deathmatches zijn met max 4 a 5 personen omdat de interesses elders liggen.

Wel leuk dat het als single player voelt maar met 15 anderen ingame :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 19:12

Player1S

Probably out in the dark

Gisteravond zowaar kunnen spelen. 3 winkels overvallen, 2x lang moeten vluchten voor de politie. Een TweakCrew lid heeft me volgens mij nog tijdje gevolgd toen. Later kwam ik hem tegen bij een huis. Heb hem de tweakcrew groet gegeven maar geen responds :/

Moest op gegeven moment 2 auto's jatten voor Simeon maar kreeg geen crew bij elkaar dus maar zelf gedaan. Auto's achtervolgt, 1 rijder dood geschoten. Terug naar de garage. Onderweg kwam ik de 2e auto tegen. Die knakker gedood. Auto wegbrengen en de volgende ophalen.

Merk wel dat je er op moet letten dat je regelmatig naar de ATM rijd om geld te storten

Heb nu die Japanse driftauto als bak.

Wel vaag, moet je kleren kopen dus ik naar die discount store, kun je alleen shirts, brillen en petjes kopen. Gewoon geen broeken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
SinergyX schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:24:
[...]

Dat er server issues zijn, best, maar hoe ze dit hebben opgezet.. is gewoon vaag.

Eerst die compleet vage charactercreation (aanfluiting), daarna die geforceerde race, drugs en kleren kopen, elk moment kan je er weer uitklappen.

En heb je beetje ongeluk, en je moet je char elke keer opnieuw aanmaken, krijg je _elke_ keer die klote-intro te zien die niet te skippen is.
Kan je melden dat na de kleren kopen er nog een "verplichte" missie is, anders kan je geen andere personen joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
L1nt schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:26:
Wel vaag, moet je kleren kopen dus ik naar die discount store, kun je alleen shirts, brillen en petjes kopen. Gewoon geen broeken.
Broeken en dergelijke hangen op een ander rekje in de winkel (vlak bij het venster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Lekker vroeg voor de playstation vandaag maar helaas nog geen Online voor mij. Gisteren wel heel even een karakter aan kunnen maken maar dat was inderdaad maar vaag. Ben benieuwd wat al die settings voor gevolgen gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Gisteren 2 keer een karakter gemaakt, daarna lang blijven hangen op zwart scherm (xbox btw)
Daarna nog een paar pogingen gedaan maar het zat er echt niet meer in.
Misschien donderdag nog maar een paar pogingen wagen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
[b]

Merk wel dat je er op moet letten dat je regelmatig naar de ATM rijd om geld te storten
je kan ook storten via je telefoon!
Gisteravond een tijd kunnen spelen. ook nog kort een twkr crew lid (nr2) gezien. Geen interactie jammer genoeg gehad. ook nog crewmemebrs proberen uit te nodigen voor team deathmatches, maar dit lukte jmmr genoeg niet.
Verder had ik niet het idee dat mijn headset werkte. hoorde ook verder niemand praten in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Laatst online: 22-05 07:27
Vind het erg vaag wat gebeurt met GTA online.... Ik zette gister om 11:00 'sochtends de xbox aan en kon gewoon de online-update downloaden en direct probleemloos en lagloos spelen. Tot 13:30 gespeeld, daarna paar uurtjes gewerkt en 's avonds van 7 tot 02:00 gewoon door kunnen spelen. Een kennis van mij die 2 panden verderop woont kreeg de update pas iets tegen 13:00 en had allerlei vreemde problemen om online te komen.
Achja... kan nu wel een rep-voorsprong opbouwen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik vermoed dat als je eenmaal die introductie missies hebt gedaan de problemen grotendeels verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik lees hier alleen maar Xbox waar het fatsoenlijk op werkt. Zijn er ook al ps3 bezitters die enkele uren achtereenvolgens hebben kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicPuma
  • Laatst online: 17-01-2022
Alleen een poppetje heb ik kunnen maken... (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:52

OMD

Volgens mij kan niemand spelen met een PS3. Ik heb het gister geprobeerd tussen 13:00 en 23:00. Een keertje of 50 denk ik. 1 keer character creation gehad, rest eigenlijk alleen maar 1 van de volgende meldingen:

- Failed to host GTA game session
- Matchmaking time-out

Ga er ook maar even niet van uit dat er vandaag wel gespeeld kan worden. Ach ja, zit nu toch op werk tot 18:30 :O

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:34

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Jij kreeg tenminste een melding. Bij mij was het alleen maar een scherm met Launching session. Een uur gewacht en er gebeurde niks. 10x opnieuw opgestart...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Laatst online: 22-05 07:27
Om de pijn wellicht te verzachten, de echt echt vette shit zit nog niet in online. Lijkt erop dat je momenteel kunt racen en deathmatchen, voor de rest alleen roamen. Heists en CTF gametypes nog niet..

spoiler:
Zitten wel gave race gametypes tussen, in sommige kun je powerups a-la-mario van de weg oppakken en elkaar afknallen :D Je mag ook je voertuig uit. Nadeel is wel dat 90% van de spelers bij de startline je banden lek schieten, maar je repaired je wagen + zet hem terug op de laatste checkpoint door Y in te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom werkt het nou bij de Ps3 niet en de Xbox wel. Ik weet dat xboxlive een betere service heeft ( heb beide) , maar dit moet toch allebei via de servers van Rockstar ? Of huren die gewoon iets bij MS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:12
Beakzz schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:17:
Waarom werkt het nou bij de Ps3 niet en de Xbox wel. Ik weet dat xboxlive een betere service heeft ( heb beide) , maar dit moet toch allebei via de servers van Rockstar ? Of huren die gewoon iets bij MS ?
Xbox werkt ook niet. Hangt hier vast bij de eerste race op "Launching session |:( "

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Feihcretsam schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:16:
Om de pijn wellicht te verzachten, de echt echt vette shit zit nog niet in online. Lijkt erop dat je momenteel kunt racen en deathmatchen, voor de rest alleen roamen. Heists en CTF gametypes nog niet..

spoiler:
Zitten wel gave race gametypes tussen, in sommige kun je powerups a-la-mario van de weg oppakken en elkaar afknallen :D Je mag ook je voertuig uit. Nadeel is wel dat 90% van de spelers bij de startline je banden lek schieten, maar je repaired je wagen + zet hem terug op de laatste checkpoint door Y in te houden
Heists zijn al aangetoond dat je bepaalde gebouwen moet hebben om ze te kunnen plannen. Alle sterren zijn missies , die je met x aantal mensen moet gaan doen. Als samen missies doen niet leuk is , dan zit je idd met races , freeroam en deathmatching

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Volgens mij is het voor de PS3 niet eens gelanceerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Vuvuzela schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:50:
Volgens mij is het voor de PS3 niet eens gelanceerd..
Jawel.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oeh, misschien doet 'ie het wel nu!

E: Waiting for other players, laat maar.

E#2: Oh er leek wat te gebeuren maar nee. Zag m'n pistool naast me zweven opeens.

[ Voor 72% gewijzigd door Thomas op 02-10-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Recht de grond in dan

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ben je voorbij de tutorials? VZIW het moment dat die 1e race moet gaan beginnen loopt het voor 99% van ps3'ers fout.

[ Voor 21% gewijzigd door Vuvuzela op 02-10-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:52:
Oeh, misschien doet 'ie het wel nu!

E: Waiting for other players, laat maar.

E#2: Oh er leek wat te gebeuren maar nee. Zag m'n pistool naast me zweven opeens.
Het was ook te goed om waar te zijn :(

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:07
Heb ook alleen een character aan kunnen maken. Uiteraard met John Marshton als vader :D.
Ik ga het vanmiddag nog eens proberen. Ben in de middag altijd redelijk vroeg thuis. Misschien scheelt dat.
Ik ben nog bezig met de Story. Die wil ik eigenlijk eerst afmaken :). Ik zit op de PS3 overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Vuvuzela schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:53:
[...]

Ben je voorbij de tutorials? VZIW het moment dat die 1e race moet gaan beginnen loopt het voor 99% van ps3'ers fout.
Jij dacht dat hij niet gelanceerd was op de PS3, dat is hij wel.
Ik zelf speel op een xdoos.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren op de xbox toch een paar uurtjes prima online kunnen spelen. Erg gaaf, alleen nog geen idee hoe je geld kan verdienen. Met alleen winkels overvallen en deathmatches verdien je niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Volgens mij krijg je in GTA Online dezelfde connection issues als bij GTA 4 omtrent online mode + NAT strict. Het beste wat je kunt doen is je console via je router / modem in een DMZ omgeving plaatsen zodat je geen connection issues krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
DMZ:
Wikipedia: DMZ (computing)

Een open sectie in je netwerk waar niks wordt geblokkeerd. Deze functie kun je in de meeste routers / modems inschakelen voor specifieke ip adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:57
Sir_Hendro schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:09:
DMZ:
Wikipedia: DMZ (computing)

Een open sectie in je netwerk waar niks wordt geblokkeerd. Deze functie kun je in de meeste routers / modems inschakelen voor specifieke ip adressen.
Opzich een mogelijkheid maar gezien het voor andere games perfect werkt zoals het in mijn situatie ingericht is zie ik geen reden dat dit nu een issue zou kunnen zijn. Zeker gezien het feit dat GTA gedeeltelijk online gaat ;)
Het proberen waard iig, vanavond weer een poging online te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het punt is dat bepaalde games voor geen meter draaien in DMZ (Diablo 3 bijvoorbeeld, redelijk vaak disconnect) maar GTA 4 kan bijna geen games vind omdat hij meldt dat de NAT too strict is. Hierdoor moet ik bij GTA 4 altijd de DMZ weer even inschakelen. Dit heb ik dus nu ook gedaan voor mijn XBOX 360 en heb gisteren uren lang online kunnen spelen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:55
Sir_Hendro schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:03:
Volgens mij krijg je in GTA Online dezelfde connection issues als bij GTA 4 omtrent online mode + NAT strict. Het beste wat je kunt doen is je console via je router / modem in een DMZ omgeving plaatsen zodat je geen connection issues krijgt.
Dat is dus hetzelfde als dat je port 1-65555? open zet voor alle toegang.
Niet heel veilig natuurlijk, dus of je dat wil is ook een 2e.

Gewoon de juiste poorten voor PSN(tegenwoordig SEN?!) openen zodat je bij een netwerktest type 2 krijgt, en niet type 3. UPnP inschakelen wil ook nog wel eens werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ach wat wil men doen? Mijn 360 hacken? Lekker boeiend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 potje online kunnen doen, meteen een troller ertussen die continue een WEEEP WEEP WEEEP geluid afspeelde. Leuk als je iemand probeert te muten, maar game weer vast staat op 'launching session'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Botnet op je 360, lol.

Bij mij blijft GTA telkens hangen op het maken van een character, als ik klik op Save & Continue blijft het gewoon hangen, kan ook verder niks meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
gise schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:31:
Botnet op je 360, lol.

Bij mij blijft GTA telkens hangen op het maken van een character, als ik klik op Save & Continue blijft het gewoon hangen, kan ook verder niks meer doen
Heb dat al twee keer gehad op de PS3

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik heb nog even een vraagje. Ik hoor in GTA Online tussen de matches zoals de lobby of vote systeem af en toe een raar geluid. Een soort 'ding dong' zoals een deurbel maar dan meer alsof iemand dat geluid nadoet in een grote metale pot. Wat is dat voor een raar geluidje en waarvoor dient het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Sir_Hendro schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:37:
Ik heb nog even een vraagje. Ik hoor in GTA Online tussen de matches zoals de lobby of vote systeem af en toe een raar geluid. Een soort 'ding dong' zoals een deurbel maar dan meer alsof iemand dat geluid nadoet in een grote metale pot. Wat is dat voor een raar geluidje en waarvoor dient het? :P
Waarschijnlijk effectief een speler die in zijn mic ding dong zegt om iederreen te jennen?

Weet iemand trouwens hoe je mensen kan muten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

sleepwalkerbe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Waarschijnlijk effectief een speler die in zijn mic ding dong zegt om iederreen te jennen?

Weet iemand trouwens hoe je mensen kan muten ?
Kan via het pauze menu en dan players.
Kan je ook iemand kicken of reporten aan Rockstar.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het was in ieder geval geen stem maar meer een lepel die tegen een pot slaat ofzo. En het geluid was ook steeds exact hetzelfde, iets wat moeilijk is om zelf te doen. Na de eerste kwam er een melding dat de game sessie was mislukt, de keren erna gebeurde er niks na het horen van het geluid. Misschien zat die speler die dit veroorzaakte, mits hij het uberhaupt veroorzaakte, nog in dezelfde game als ik.

Ik hou het op:
Afbeeldingslocatie: http://atomicsam.files.wordpress.com/2013/03/aliens-meme.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-10-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 19:12

Player1S

Probably out in the dark

check je phone eens... Verzoek om een job te joinen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
gise schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:31:
Botnet op je 360, lol.

Net even router opnieuw opgestart, xbox opnieuw opgestart en opnieuw character gemaakt. het Save & Continue duurde daarna ongeveer 1 á 2 minuten en nu ging hij wel door, zit nu voor het EERST bij de intro, ben benieuwd of het nu blijft werken
Pagina: 1 2 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.