• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
F_hertgers schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:48:
Dit wordt weer carracter swap , deze karren kan ik niet allemaal kwijt , tevens heb ik voor mijn 2e carracter geen 2e garage , wordt een duur weekendje gta spelen! Geweldig die SM en die smart en die merc super ! Maar hoe zit het nou met die heist ? Leuk nieuwe voertuigen , kleding, kapsels en een klappertjes pistool , waar blijven die heist ?
Deze update is er juist zodat we daar niet over gaan zeuren..... Dat R* uberhaupt denkt dat dat gaat werken lol, zoveel stelt de update niet eens voor niks snellers qua autos geen betere wapens....
En weer een lijst fixes die al 3x of vaker in de release notes hebben gestaan ik geloof nu al niet dat ze ook echt gefixed zijn :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Plus dat dit allemaal 'voorwerk' is voor de PC/XBO/PS4 update, kunnen ze 1 op 1 doorzetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Je kan in deze update ook de SP auto's van Franklin, Micheal en Trevor gewoon kopen :( Daar gaat de tijd gestoken in het zoeken naar een tailgater en een buffalo naar MP halen :(

Vind de namen zichtbaar op de vergrootte minimap wel een hele verbetering!
Volgens mij kon je ze inderdaad 'legitiem' gewoon krijgen, 1 bij specifieke sms van simeon (daar stond hij dan tussen), stond hij bij het golfterrein. Dat waren ook de auto's die toen niet verwijderd werden bij de grote 'garage opruiming' van R*.

Grappig dat ook de lijkwagen nog steeds ingame mag zijn, of is die inmiddels nu ook te koop? Mijn 2de character heeft em nog steeds.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Als ze nou eens die derde garage toevoegen..
Of gewoon die losse garages naar *2 gooien, dus de 10 wordt een 20.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:01:
Of gewoon die losse garages naar *2 gooien, dus de 10 wordt een 20.
Of gewoon geen limiet op het aantal garages, hoe moeilijk is dat?
Rij de garage uit en zie meteen overal die franklin wagen rijden (4 deurs versie) :P

Edit, er is ook een 'BF Surfer' bijgekomen, zo'n oude WV busje :P Edit, wacht, dat zijn de reguliere auto's die nu te koop zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2014 18:25 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Coveted is aangepast, moeilijker gemaakt, helaas. Voor wie een tank gebruikt tijdens een 16x coveted run (kan dat nog?) zal het niet heel veel moeilijker zijn, al liggen er nu wel onverplaatsbare houten dozen op de helling.

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Wel leuk dat die Buffalo S er nu bij zit. Gelijk maar even getuned.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:55
•Vehicle Management has been added into Garages. Players can move their positions around by accessing the trigger inside their Garage.

wie weet welke trigger?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Trigger zit in die 10 auto garage achterin, voor dat glas.
werkt snel en overzichtelijk, ben er blij mee

• Didyoumeetmax?
Thomasx4 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:00:
Coveted is aangepast, moeilijker gemaakt, helaas. Voor wie een tank gebruikt tijdens een 16x coveted run (kan dat nog?) zal het niet heel veel moeilijker zijn, al liggen er nu wel onverplaatsbare houten dozen op de helling.
Net even alleen gespeld op hard. Je kunt vanaf die berg nog steeds binnen 3 minuten iedereen snipen en die container oppikken. Alleen nu is het 10 minuten vliegen naar die locatie waar je zo'n survival hebt bij zo'n containeropslag bij een treinrails. Dan komt er ook nog een chopper achter je aan, maar dat is niet spannend. Niet moeilijker, 't kost vooral wat meer tijd nu.

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 12:24
Net zoals RR dus, niet veel moelijker, alleen wat langer bezig.

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:49
Merk dat ik niet onlne kan omdat ik nog compatibiity packs moet downloaden uit de store maar die staan er niet!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:55
richard-5 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:19:
Merk dat ik niet onlne kan omdat ik nog compatibiity packs moet downloaden uit de store maar die staan er niet!
een bekende had net het zelfde probleem...
iets van files missing?

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:49
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:22:
[...]
een bekende had net het zelfde probleem...
iets van files missing?
Inderdaad wordt naar de playstation store geleid maar daar is niets te vinden. Merk dat meer mensen het probleem hebben... Hopen dat het snel opgelost is....

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06
Ik heb na een paar maanden de Xbox eens opgestart en heb dezelfde error ondanks alle packs te hebben geïnstalleerd. Ik geef het iig op voor vandaag, ik vind het matig dat zoiets kan gebeuren op een console(welke allemaal identiek zijn).

If it aint broke, fix it till it is!

Rank 120 gehaald, kan niet meer dan solo sessies doen, jammer maar hopelijk next gen hebben ze die onzin gefixed

• Didyoumeetmax?
De nieuwe survival is zeker door een stagiar gemaakt? Pff, daar is dus echt geen enkele plek met dekking. Geen moer aan.
richard-5 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:24:
[...]

Inderdaad wordt naar de playstation store geleid maar daar is niets te vinden. Merk dat meer mensen het probleem hebben... Hopen dat het snel opgelost is....
Als je GTAV verwijderd en opnieuw installeerd is het probleem opgelost.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Prima vermaakt met de nieuwe auto's. Helaas was het gisteren niet super stabiel voor de meeste. Aantal aan de xbox kant kregen meldingen dat er een dll ontbreekt tijdens het opstarten. Rockstar cloud niet beschikbaar (helaas, daardoor ook weinig foto's gelukt).

Van de week beter hopelijk.

• Didyoumeetmax?
Nee, de servers hadden er weer moeite mee gisteren. Ik viel daardoor wel even met de neus in de boter. 50k verdiend binnen 5 minuten omdat er constant geldwagens om me heen spawnde en ik geen sterren kreeg als ik er een beroofde. Ik kon aan de lopende band doorgaan. Ze ontstonden ook steeds 1 straat verderop van me. Net even gekeken op social club en 't geld staat gewoon nog op m'n account. Kijk, dat zijn dan de betere bugs =)

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-11 23:00

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Good Fella schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:00:
Als ze nou eens die derde garage toevoegen..
Neeeej ik wil de hangaar uit sanandreas , jetpack enzv , alleen die hangaar zou dan voor multiplyer moeten worden geconstrueerd ? Vliegdekschip ?

Walking on the bright side of life

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 17:12
Een vliegdekschip lijkt me wel grappig ja haha. In ieder geval mogen ze van mijn eens wat kart wagens toevoegen zodat we kart races kunnen houden :D

Oh en als we dan toch al bezig zijn doe er ook maar een echte F1 auto in :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-06-2014 10:05 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Er zijn karts
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKH4e6vUoT52RkPegzxnHw6NG1yfvBn64Q8-0Gqy7MVsxD8pV6

Tenminste zo rijden ze wel.

• Sir_Hendro
Ja klopt ik heb gisteren zo een smart gekocht. Die dingen spinnen best snel en rollen ook erg makkelijk als een bal wanneer je crashed :P

Sir_Hendro schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:08:
Ja klopt ik heb gisteren zo een smart gekocht. Die dingen spinnen best snel en rollen ook erg makkelijk als een bal wanneer je crashed :P
Ja klopt, de bagage zit goed vast op het dak, gelukkig. Anders zon bende, overal koffers. Reserve wiel weg.
The Outlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:09:
Die Dubsta 6x6, kan er geen genoeg van krijgen. Wat een bak zeg
Hij rijd alleen erg slecht, Mesa vind ik toch stuk fijner.

Die Declasse raphode is grappig, kan je huge ass motor op de motorkap zetten :D

• Sir_Hendro
The Outlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:09:
Die Dubsta 6x6, kan er geen genoeg van krijgen. Wat een bak zeg
Ik blijf dit een vreemde bak vinden. Hij staat nu in mijn garage en gebruik hem soms bij missies. Werkt wel goed bij off road of als rijdende muur die je overal kan neerzetten om achter te schuilen. Echt mooi is hij echter niet -O-

• SL65
  • Laatst online: 21:31
The Outlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:54:
[...]

Als je GTAV verwijderd en opnieuw installeerd is het probleem opgelost.
Of via de playstation store zelf (dus niet via GTA V) de packs opnieuw downloaden. Via download geschiedenis kan je dan je GTA pack vinden aangezien het om je special edition DLC gaat.
Sir_Hendro schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:18:
[...]

Ik blijf dit een vreemde bak vinden. Hij staat nu in mijn garage en gebruik hem soms bij missies. Werkt wel goed bij off road of als rijdende muur die je overal kan neerzetten om achter te schuilen. Echt mooi is hij echter niet -O-
Daarvoor koop ik hem ook niet. Zelfs on-road is hij prima te driften in de bochten. Heb ook die andere auto
's gekocht. Maar die rijd ik niet zo vaak als de Dubsta.

Franklins auto eindelijk ook in online. Yessir! 8)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gister eerst problemen gehad met de update die online niet wilde werken tot op een gegeven moment de R* server er de brui aan gaven. Had zo'n beetje alles geprobeerd, via de xbox store downloaden en via de singleplayer downloaden en dan pas naar online, maar hielp allemaal niet :/
In SP werkte de update wel gewoon, dsu alle auto's maar in SP uitgeprobeerd :)
De Dubsta 6x6 vind ik echt voor geen meter rijden, maar het is net een rijdende bunker :D

Heb 2x Franklin's auto in m'n online garage staan, dus daar kan er nu 1 van weg :p
Die 6x6 rijdt echt heerlijk! Je hoeft iemand maar een tikkie te geven en hij ligt al op z'n kant :P heb er al veel plezier van gehad gisteren!

Verwijderd

Ik heb even een playlist gemaakt van de nieuwe races uit de I'm not a hipster Update: http://socialclub.rocksta...st/c8NiTt5Kdkq6982p7Jtzdg

Met het oog op het aankomende Weekend Event is dit wellicht een goede manier om iets mee te pakken van de bonuspunten (RP of cash???). Doe er je voordeel mee en have fun!

[...]
- Bron

EDIT: link werkt niet --> hij is opgeslagen onder de TweakscrewPS3 voor de liefhebbers.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 21:17 . Reden: link werkt niet. ]

Hello everyone, we hope you’re enjoying the new cars, weapons, gear, toasts and all the other additions in this week’s Update.

For anyone experiencing any sort of technical issues, please hit up http://support.rockstargames.com where your issue may already be reflected as an article you can subscribe to for automatic updates – or contact the Support Team on Twitter at http://twitter.com/rockstarsupport

For those of you asking about other upcoming GTA Online updates, we have lots more in store coming your way soon. We know many fans have been eagerly awaiting the release of the Online Heists that we had planned to release for you this spring, and they are taking more time to create than originally anticipated. We are very sorry for the delay, and are working hard to bring them to you as soon as we can. Please know that we are focused as always on making the best possible content for you to play and we are thankful to all of you for your patience, understanding and support. Stay tuned for more information on that as well as lots of other ongoing content updates, enhancements and additions to the world of GTA Online that are on the way.

Thank you all, and we will also have information coming your way here at the Newswire later today on The “I’m Not A Hipster” Event Weekend happening this Friday-Sun with lots of special additional bonuses, contests and more.

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Had m ook al gezien, dus sorry en thats it pfffffff

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• Sir_Hendro
Vaak via join job moet hij na hipster update erg lang zoeken naar jobs en kom vervolgens in mijn eentje in de lobby.

Nu ook weer wat raars. Zit nu in rooftop rumble met 8 spelers terwijl 4 de max hoort te zijn of ben ik nou gek?

nog een irritante bug is dat hij nu soms hangt op launching session bij het starten van een job.

[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-06-2014 20:36 ]

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 18:38
Wat een achterlijke reden trouwens. De game is al sinds september uit en al langer in ontwikkeling. Ik zou het niet erg vinden moest het een DLC geweest zijn die werd uitgesteld, maar ik wacht al sinds de release op Heists en bij iedere releasedatum hoor ik hetzelfde gelul.

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-11 14:14
Le Enfant! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:14:
[...]

Wat een achterlijke reden trouwens. De game is al sinds september uit en al langer in ontwikkeling. Ik zou het niet erg vinden moest het een DLC geweest zijn die werd uitgesteld, maar ik wacht al sinds de release op Heists en bij iedere releasedatum hoor ik hetzelfde gelul.
Liever kwaliteit dan kwantiteit.

• Didyoumeetmax?
Het uitbrengen van de next gen versie zal wel prio hebben. Daar valt geld te verdienen, die heists DLC is toch gratis?
de heists zouden er vanaf het begin in zitten, dat zou helemaal geen dlc zijn!

• Ereaser
Sir_Hendro schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:34:
Vaak via join job moet hij na hipster update erg lang zoeken naar jobs en kom vervolgens in mijn eentje in de lobby.

Nu ook weer wat raars. Zit nu in rooftop rumble met 8 spelers terwijl 4 de max hoort te zijn of ben ik nou gek?

nog een irritante bug is dat hij nu soms hangt op launching session bij het starten van een job.
Heb gister geen een job kunnen spelen. Of hij bleef hangen bij het joinen van een job, het zou kunnen dat hij hier ook langzaam aan het zoeken is, maar daar heb ik het geduld niet voor :p Of bij het starten van een job. En ook inderdaad 2x in een lobby terrecht gekomen met ongeveer 10 spelers, waar spelers maar bleven joinen 8)7

Nog nooit problemen met GTA Online gehad voor deze update (zelfs de dagen direct na de release niet) en nu is het haast onmogelijk om een job te starten ;w

• Sir_Hendro
Ereaser schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:02:
[...]

Heb gister geen een job kunnen spelen. Of hij bleef hangen bij het joinen van een job, het zou kunnen dat hij hier ook langzaam aan het zoeken is, maar daar heb ik het geduld niet voor :p Of bij het starten van een job. En ook inderdaad 2x in een lobby terrecht gekomen met ongeveer 10 spelers, waar spelers maar bleven joinen 8)7

Nog nooit problemen met GTA Online gehad voor deze update (zelfs de dagen direct na de release niet) en nu is het haast onmogelijk om een job te starten ;w
Ik heb dat probleem met die hangende lobby getest omdat ik voetbal aan het kijken was + GTA aan het spelen. het schijnt als je lang genoeg wacht dat wanneer bepaalde spelers die hebben gejoined eindelijk weggaan de missie eindelijk start. Ik weet niet precies wat de reden is maar om een reden blijft de sessie hangen tot deze personen geen zin meer hebben om te wachten en dus quiten. Dit duurt soms 5 minuten maar laatst heb ik hem gewoon even een kwartier zo laten staan tijdens voetbal en ineens ging hij toch de missie starten. Wat dan opvallend is dat er dan meestal slechts nog 1 andere of helemaal niemand meer met jou samen deze missie speelt.

Verwijderd

Na elke update zijn er wel problemen met servers die niet meewerken en dingen die niet goed lopen. Ik verbaas me er niet over en wacht gewoon tot alles weer stabiel is. Irritant: dat wel.
Na elke update is er inderdaad wel een server probleem lijkt het. Waarschijnlijk omdat iedereen het dan weer wil zien/spelen en het liefste zo snel mogelijk.

Zeker irritant, maar goed, meestal met een paar dagen weer goed. In de tussentijd beetje road trips en de nieuwe hokken testen.
Ik heb nooit nieuwe problemen, ik kan al maanden niet meer online spelen, dus voor mij is het nog steeds hetzelfde probleem :P

• Ereaser
SinergyX schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:36:
Ik heb nooit nieuwe problemen, ik kan al maanden niet meer online spelen, dus voor mij is het nog steeds hetzelfde probleem :P
Een vriend van mij kon sinds vorige update eindelijk fatsoenlijk jobs doen _/-\o_
Ik heb zo'n vermoeden dat het na deze update voor hem ook voorbij is :p

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik kon juist geen jobs doen. Zitten vaak somehow te veel mensen in de sessie, bijv. max 4 spelers voor een missie, zitten er 11 mensen in de lobby. Dan start de game, en loopt hij vast. Heerlijk.

• Sir_Hendro
Thomasx4 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:58:
Ik kon juist geen jobs doen. Zitten vaak somehow te veel mensen in de sessie, bijv. max 4 spelers voor een missie, zitten er 11 mensen in de lobby. Dan start de game, en loopt hij vast. Heerlijk.
Zoals gezegd loopt hij niet helemaal vast maar moet je helaas wachten tot voldoende mensen weggaan. Dan gaat de missie ineens toch wel starten. Zie eerdere post :)

Oh btw nog een andere bug die ik tegen kwam:
Je joined een random missie maar vind deze niet leuk dus je doet quit. De camera gaat van satelliet terug naar je characters zoals dat normaal hoort maar ineens zit je spontaan weer in diezelfde lobby die je net quit. Dus je drukt nogmaals op quit en wederom weer de satelliet richting character. Echter bij de 2x kan je dan wel weer normaal free roamen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-06-2014 14:07 ]

Verwijderd

Didyoumeetmax? schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:09:
Het uitbrengen van de next gen versie zal wel prio hebben. Daar valt geld te verdienen, die heists DLC is toch gratis?
Volgens mij wel. Ik denk dat er echter nog bugs zijn waarmee ze kampen of dat het gewoonweg nog niet lekker werkt. Ik heb liever dat ze het pas uitbrengen wanneer het goed werkt, dan maar half, want tegen de tijd dat het wel werkt, is het leeuwendeel van de mensen al afgehaakt.

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Anthirian schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:19:
[...]

Dat gebeurt echt niet. Ik hoop dat de heists tegelijk met de release van de nieuwe platformen komen, maar ik vrees pas ruim daarna. Ik ga er in ieder geval niet meer op wachten. GTA ligt bij mij al weer ruim 3 maanden stof te happen namelijk.
Ja hoor.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:57
Goh, drie kwartier online en al twee keer eruit gegooid. Nog een keer en ik ben weer klaar met gta deze week :(

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:49
Kju schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:05:
Ik word er niet uitgegooid maar wel steeds de lobbies die opsplitsen..
Heb ik eigenlijk altijd als ik met mijn zwager online bezig ben.. Sinds kort doet zijn buurman ook mee, maar hij blijft meestal wel in dezelfde game session/lobby. Maakt ook niet uit of je een invite only/crew/friend sessie start, want het gebeurt bij allemaal.

Behalve soms.. Zo ging het gisterenavond ook, was er klaar mee en wilde stoppen dus naar free mode uit het vote-screen en vertelde de rest al gedag. Zitten we even later met z'n drieën in dezelfde freeroam sessie?! 8)7

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
Mission impossible
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/rcnb82.jpg

btw net in mn eentje eerste geworden met die race xD Waar waren jullie ineens 8)7

PSN: MrMistral

ik ben ook eerste geworden :P iedereen was er nog alleen jij niet meer :P

Verwijderd

Iemand die de nieuwe Survival-job Legion Square Survival al tot een goed einde heeft gebracht?

Ik vond het erg lastig een goede plek te vinden om je in te verbergen (afgezien eventueel van de hot dog stand). Verder bieden de heli's behoorlijk wat weerstand. Ik heb er diverse magazijnen op leeggepompt eer dat ze neergaan.
Had ik m'n mini-gun gekocht en auto flink gepimped, wil even wisselen van character, weer zo'n disconnect. Kom ik terug, auto kwijt, gun kwijt, maar ook m'n geld :/

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:13:
Iemand die de nieuwe Survival-job Legion Square Survival al tot een goed einde heeft gebracht?

Ik vond het erg lastig een goede plek te vinden om je in te verbergen (afgezien eventueel van de hot dog stand). Verder bieden de heli's behoorlijk wat weerstand. Ik heb er diverse magazijnen op leeggepompt eer dat ze neergaan.
Ik heb gister die nieuwe survival in één keer gehaald met drie andere randoms, ging eigenlijk beter af dan verwacht.

Ik begon voornamelijk rondom dat middel gedeelte, maar dan telkens verscholen achter zo'n gekleurde paal en even later richting de kant op van de hot dog stand. Aan de rechterkant(in het midden ongeveer) als je vanaf de hot dog stand vooruit kijkt, is er ook zo'n stukje waar je onder kunt schuilen, dat stukje is wel handig wanneer er helicopters zijn.

• Sylvesterb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-07 15:17
Het is even geleden dat ik serieus missies heb gespeeld. Wat zijn op dit moment de missies en races waarbij je snel kan levelen en geld kan verdienen?

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Sylvesterb schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:49:
Het is even geleden dat ik serieus missies heb gespeeld. Wat zijn op dit moment de missies en races waarbij je snel kan levelen en geld kan verdienen?
Rooftop Rumble. Coveted, Crystal Clear Out I-III

-----------------------------------------------------------------------

The three shirts available this weekend are just the beginning. More shirts on their way #GTAOnline pic.twitter.com/e1Zc7mqpa0 -

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ltvzcXC.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door The Outlaw op 20-06-2014 17:46 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

OMG Fever 105 shirts :D En natuurlijk Flash FM :D En K-JAH :D En K-Rose :D

Sorry, dat moest er even uit :p

[ Voor 5% gewijzigd door MoietyMe op 20-06-2014 19:22 ]

Good Fella schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:01:
OMG Fever 105 shirts :D En natuurlijk Flash FM :D En K-JAH :D En K-Rose :D

Sorry, dat moest er even uit :p
Waar is verdomme mijn VROCK shirt dan? :( en VC shirt?

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:33:
[...]

Waar is verdomme mijn VROCK shirt dan? :( en VC shirt?
Hmm, dacht dat vrock er al was, maar inderdaad die is er nog niet. Zo'n mooi groen hawaii shirt zou ook niet misstaan inderdaad.
Mercedes FTW!

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/0_080_zps5dcbe639.jpg
dat is een smart, en daar heb ik geen plek voor in mijn garages
geen plaats voor :P misschien in mijn 3e garage

• Didyoumeetmax?
Die event playlist is wel even leuk om te spelen. Voor de verandering eens snel volle servers.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kom vandaag enkel in lege servers terecht, althans, in freemode wel met anderen, maar als ik een missie opstart is het altijd leeg -,-.

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-11 23:00

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

nero355 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:09:
[...]

Hehehe :D

Kan ik eigenlijk straks in de PC versie genieten van dit geweldige nummer of niet ? =>

[video]

_O_ 8) oOo
Die track mis ik zo , owww wat zou dat vet zijn

Walking on the bright side of life

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ebt0BR5wHYs]

Deze mogen ook terug!

E: En deze niet te vergeten, als ik dit hoor zie ik mezelf boven SA vliegen in een jet;

Good old days.

[ Voor 37% gewijzigd door Thomas op 22-06-2014 12:43 ]

Men dacht even dat de Heists er al aan zaten te komen, niet dus. Gaat dus om dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8J7Lu8c.png

Dat komt uit deze video van een Youtuber. Op Reddit dacht men even jackpot te hebben :P

Storm in een glas water dus.

• Didyoumeetmax?

Hoe bedenk je dit soort dingen toch :D

• Ereaser
Didyoumeetmax? schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:58:
[video]
Hoe bedenk je dit soort dingen toch :D
Ik vraag me altijd af hoelang ze aan het proberen zijn tot een stunt lukt :p
Als ik aan het opnemen ben dan is het een kwestie van de leukste stukjes eruit halen maar ik ga echt niet een dagje stunts doen. Als ik om wat voor reden dan ook niet aan het opnemen ben en er gebeurt iets "unieks" is er altijd een timeshift functie waarmee ik de laatste 15 minuten alsnog op kan nemen.

PSN: Kjujay

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 18:38
De heist missies zijn blijkbaar al 'gelekt':
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=38wdy2EmyK8]

En alhoewel er niks zeker is, moet ik wel er bij zeggen dat de bron meestal wel accuraat was betreffende GTA online updates in het verleden
Hier staat er meer info over, ook over andere "heists".

http://www.idigitaltimes....release-rumor-mission.htm

Blijft afwachten, het oogt allemaal zoals sommige capture creator missie's. Over een half jaar weten we het wel.
Als dit waar is dan kunnen we straks dus met meer dan 16 spelers tegelijk in 1 sessie

• Ereaser
DigitalError schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:19:
Als dit waar is dan kunnen we straks dus met meer dan 16 spelers tegelijk in 1 sessie
Op next gen en PC misschien, denk niet dat de huidige consoles daar heel blij van worden :p
Of R* moet iets verzinnen wat gebeurt als er te veel spelers bij elkaar in de buurt komen.
Neem het vooralsnog met een korreltje zout. Hoewel het ophogen van het aantal spelers in een sessie niet eens zo slecht idee is, voor de PS3 en PS4.

Gaat het nu allemaal PVP worden? Dat wordt weer beetje minder.

• Ereaser
The Outlaw schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:33:
Neem het vooralsnog met een korreltje zout. Hoewel het ophogen van het aantal spelers in een sessie niet eens zo slecht idee is, voor de PS3 en PS4.
Waarom is dat dan een slecht idee voor de 360, X1 en PC? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 25-06-2014 17:02 ]

• Didyoumeetmax?
Pannekoek81 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:05:
Hier staat er meer info over, ook over andere "heists".

http://www.idigitaltimes....release-rumor-mission.htm

Blijft afwachten, het oogt allemaal zoals sommige capture creator missie's. Over een half jaar weten we het wel.
Die video is ook geen heist he. Dat is zo'n standaard job van 't event van afgelopen weekend.
The Outlaw schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:38:
En de fanmade 'leaks' blijven komen:

We have a picture of the 'Aquatic' DLC but reminder, this isn't a real DLC #GTAOnline pic.twitter.com/pHYO1PH0Yl

[afbeelding]
Ik vind het wel humoristisch, vraag me af wat je allemaal zou kunnen verwachten in een aquatic dlc..
custom subs? :P
The Outlaw schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:22:
Dat, of wellicht nog de Skimmer van Vice City?
dat zou ook wel nice zijn idd! doe dan ook meteen die apache maar :P

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

The Outlaw schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:22:
Dat, of wellicht nog de Skimmer van Vice City?
Laat ze eerst maar eens het Hawaii shirt uitbrengen :p
Pagina: 1 ... 81 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.