Next gen gaat toch ook gewoon Online krijgen? Het gros wat GTA5 al heeft gespeeld zit denk ik niet meer te wachten om SP opnieuw te gaan spelen, dat de enige beweegreden voor het gros enkel het Online aspect is?

Ik zie maar 3 topics, GTA levertopic, GTA SP topic en dit Online topic.

Zag nog specifiek staan:
to transfer their Grand Theft Auto Online characters and progression to their choice of PlayStation 4, Xbox One or PC.

Dat is wel mooi nieuws, ik heb 2 characters met een nettte garage vol met auto's, leuk dat ze beide mee mogen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Als de online characters niet overgezet konden worden dan zou ik de game ook niet voor een ander platform kopen. Ik ben nu lvl 125 online, dat heeft maanden geduurd. Dat wil ik niet allemaal overnieuw doen, dus ik ben blij dat het kan.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-11 21:22
mr_zippey schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:22:
Verdikkeme hebben ze rooftop rumble weer verwijderd... pffft!!
Uhm, net nog 3x gespeeld... Gewoon via jobs, join contact mission.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:58
Wtf ik zit net even op social club te kijken en zie ik dat ik 93 uur alleen al in online heb zitten. En dan te bedenken dat ik de game maar 5 weken in bezit heb gehad. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

AtlAntA schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:14:
Wtf ik zit net even op social club te kijken en zie ik dat ik 93 uur alleen al in online heb zitten. En dan te bedenken dat ik de game maar 5 weken in bezit heb gehad. ;)
Sommige hebben er al ruim het dubbele inzitten. Niet normaal :P

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Time spent in GTA Online 6d 19h 4m 8s
Dat had ik niet verwacht :o
Ik zit op ietsjes meer...398 uur (16d 14h 7m 1s)
Maar er zijn anderen met een stuk meer.. ;)

PSN: Kjujay

• Ereaser
Kju schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:54:
Ik ben "maar" level 60. Had eerder verwacht dat ik op 3 dagen zou zitten :P

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

mwa, ietsjes misschien...
Het zegt eigenlijk pas iets als je gaat kijken hoe die tijd is besteed. Een aantal van de tegenstanders tijdens de laatste crew vs crew hadden alleen al 36 dagen besteed met deathmatches.. :F

Kju schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:11:
Het zegt eigenlijk pas iets als je gaat kijken hoe die tijd is besteed. Een aantal van de tegenstanders tijdens de laatste crew vs crew hadden alleen al 36 dagen besteed met deathmatches.. :F
Klopt. Meeste wat ik erin heb zitten is in free roam. Maar van wat ik heb gezien op die video van die crewmatch is dat ze dit al vaker hadden gedaan. Die crew is erop getraind lijkt het wel. Waren echt goed.

Die waren meer dan een maatje te groot voor ons.. En ze hadden een tactiek, moet je maar op de map kijken. Het gaat steeds redelijk gelijk op tot ze in hun positie zijn en daarna gingen ze los.
Maar een crew vs crew, ook al hebben we (nog steeds) niet gewonnen, is leuk om een keer mee te maken, net een iets andere beleving van de game.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
*offtopic*

[ Voor 85% gewijzigd door BM op 13-06-2014 09:41 ]

PSN: MrMistral

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 17:12
Ik wilde een beetje voor de fun wat missies te spelen maar je hebt 90% kans dat je steeds Coveted of Rooftop Rumble moet spelen. Opzich wel lekker qua RP en cash maar qua fun wordt het wel saai steeds die zelfde meuk.

Trouwens boten zijn echt kut man. Wil je erin springen duikt je figuurtje over de boot heen het water in. Zit je eindelijk in de boot en begint te varen komt, wordt je ineens achtervolgt door een heli. Je wilt dus opstaan om te schieten en drukt op Y maar nee... je figuur neemt een aanloop en duikt het water weer in...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Sir_Hendro schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:55:
Ik wilde een beetje voor de fun wat missies te spelen maar je hebt 90% kans dat je steeds Coveted of Rooftop Rumble moet spelen. Opzich wel lekker qua RP en cash maar qua fun wordt het wel saai steeds die zelfde meuk.

Trouwens boten zijn echt kut man. Wil je erin springen duikt je figuurtje over de boot heen het water in. Zit je eindelijk in de boot en begint te varen komt, wordt je ineens achtervolgt door een heli. Je wilt dus opstaan om te schieten en drukt op Y maar nee... je figuur neemt een aanloop en duikt het water weer in...
Er bestaan nog andere missies hoor naast RR en Coveted. In het voting scherm kun je zo naar een andere missie springen. Of zelf een starten uit de jobs lijst :)

• Sir_Hendro
The Outlaw schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:14:
[...]

Er bestaan nog andere missies hoor naast RR en Coveted. In het voting scherm kun je zo naar een andere missie springen. Of zelf een starten uit de jobs lijst :)
Ik doe meestal via menu "join job" -> "mission". En dan gaat hij even zoeken.... Rooftop Rumble!! -O-

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Time spent in GTA Online 45d 22h 42m 27s
Time spent in Deathmatches 0d 10h 20m 39s
Time spent in Races 1d 0h 15m 57s

Niet normaal lol

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• AtlAntA
  • Laatst online: 16:58
HardHouse schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:48:
[...]

Niet normaal lol
Hahaha das toch wel erg veel. Nice.

Edit: om maar even in de stemming te komen
GTA V - The Musical (GTA 5): http://youtu.be/Pzesuv9dPig

[ Voor 14% gewijzigd door AtlAntA op 14-06-2014 10:35 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Wat een klote spel is het af en toe ook. Ben je lekker bezig in de Creator, loopt dat klere ding vast -.-' Weer een half uur werk naar de tering :(

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Na het opnieuw opstarten blijkt dat hij ook niet goed heeft gesaved, hele race weg :'(

Opnieuw beginnen dan maar -O-
Good Fella schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:12:
[...]

Na het opnieuw opstarten blijkt dat hij ook niet goed heeft gesaved, hele race weg :'(

Opnieuw beginnen dan maar -O-
vandaar dat ik je ff niks zag spelen -O-
In Solo online krijg je ook gewoon 1500-3000 RP voor races, zo haal ik de 120 wel :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Didyoumeetmax?
HardHouse schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:48:
[...]

Niet normaal lol
Hoeveel dagen daarvan heb je naar een laadscherm gekeken? :9

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 18:38
Rockstar heeft nog zes dagen de tijd om de Heists in GTA Online te implenteren. Ik vrees er voor.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:55
AtlAntA schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:36:
[...]

Hahaha das toch wel erg veel. Nice.

Edit: om maar even in de stemming te komen
GTA V - The Musical (GTA 5): http://youtu.be/Pzesuv9dPig
Haha cool. Ff doorsturen naar m'n vriendin 8)

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Le Enfant! schreef op zondag 15 juni 2014 @ 02:07:
Rockstar heeft nog zes dagen de tijd om de Heists in GTA Online te implenteren. Ik vrees er voor.
Dat gebeurt echt niet. Ik hoop dat het tegelijk met de release van de nieuwe platformen komt, maar ik vrees pas ruim daarna. Ik ga er in ieder geval niet meer op wachten. GTA ligt bij mij al weer ruim 3 maanden stof te happen namelijk.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• HardHouse
Didyoumeetmax? schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:52:
[...]

Hoeveel dagen daarvan heb je naar een laadscherm gekeken? :9
Lol TE lang in elk geval :)
Le Enfant! schreef op zondag 15 juni 2014 @ 02:07:
Ik geloof allang niks meer van wat R* zegt....

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-11 15:01
Iemand die mee om de beurt races wilt winnen? :)

Verwijderd

bottom line schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:41:
Iemand die mee om de beurt races wilt winnen? :)
Als je op PS3 zit wil ik dat later van de week of volgend weekend wel doen, ik moet er nog 29 geloof ik.
SinergyX schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:09:
In Solo online krijg je ook gewoon 1500-3000 RP voor races, zo haal ik de 120 wel :)
Welke race gebruik je daar voor? Ik heb criminal records geprobeerd maar krijg daar solo amper wat voor.
Een rockstar verified, '2 miles straight, devided' ofzo heet hij. Je moet gewoon 4 minuten halen op 3 rondes, bij supercars kom je daar onder, maar moet je gewoon even rustig rijden zodat je over die 4 minuten komt, heb je 5k cash en 3k RP.

• Wobcat
Er zitten af en toe vreemde bugs in online, gisteravond iemand met een $9000 bonus, hij was vlak bij me in de buurt toen die pop-up kwam dus ik ernaar toe. Stond een level 23 speler gewoon stil op straat dus ik schiet 'm neer, $9000 erbij. Hij spawned 10 meter verder, nog steeds bonus op z'n hoofd, weer neergeschoten, weer $9000 erbij, spawned weer en ja hoor nog steeds bonus, boem -> +$9000 erbij. Daarna kwam hij terug zonder bonus maar nog steeds gewoon stilstaan en geen actie/reactie van zijn kant, poosje staan kijken en toen maar weer verder gegaan, $27000 rijker.
Even later armored trucks, ik (en iedereen) eropaf, kom je er vlak bij, poeff weg, ook tot 3x toe (wel heftige shootout daarna, ook leuk)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Bugs, moet je eens kijken hoever die gasten zijn met mods, erg leuk om te zien. Er is nog wel ergens youtube filmpje van te vinden, gast die via eigen menu diverse dingen kan spawnen ingame, waaronder een UFO met een plane-model.

• Sir_Hendro
Ik heb over de afgelopen dagen wel vaak hackers gezien in de free roam mode. Die gasten kunnen dan iedereen bij elkaar teleporteren en al je wapens weghalen zodat je alleen nog maar met de vuisten kan aanvallen. Daarnaast kan hij ook explosies onder ieder zijn voeten triggeren met een massa kill als gevolg.

Sir_Hendro schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:11:
Ik heb over de afgelopen dagen wel vaak hackers gezien in de free roam mode. Die gasten kunnen dan iedereen bij elkaar teleporteren en al je wapens weghalen zodat je alleen nog maar met de vuisten kan aanvallen. Daarnaast kan hij ook explosies onder ieder zijn voeten triggeren met een massa kill als gevolg.
Dat is minder helaas. Wel altijd reporten als je de Gametag ziet van een van die gasten.

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:20:
Een rockstar verified, '2 miles straight, devided' ofzo heet hij. Je moet gewoon 4 minuten halen op 3 rondes, bij supercars kom je daar onder, maar moet je gewoon even rustig rijden zodat je over die 4 minuten komt, heb je 5k cash en 3k RP.
Deze denk ik: http://socialclub.rocksta...Id=up8OyY3U20ucHK3KhalqIA
Nee, was een andere.
http://socialclub.rocksta...K3KhalqIA?platformId=null
Als dit werkt?

http://socialclub.rocksta...Tv78Ubn-g?platformId=null
Deze is trouwens erg leuk, lijkt best wel op Seca :)

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2014 12:33 ]

• Sir_Hendro
The Outlaw schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Dat is minder helaas. Wel altijd reporten als je de Gametag ziet van een van die gasten.
Het is soms wel lastig om te zien wie de boosdoener is. Bij een van de free roam games was het geloof ik ene persoon ZombieKill volgens mij. Echter speelde ik later nog met een andere persoon die ook het woord zombie in zijn naam had. Nu weet ik niet zeker welke van de twee het was... :/

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoop toch echt dat R* zich eens aan z'n woord houdt en met die heists komt. Wat een lui zeg, ze zouden er al moeten zijn toen GTAO uitkwam :F . Wordt echt een beetje moe van al die beloftes waar niks van wordt waargemaakt.
Thomasx4 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:02:
Hoop toch echt dat R* zich eens aan z'n woord houdt en met die heists komt. Wat een lui zeg, ze zouden er al moeten zijn toen GTAO uitkwam :F . Wordt echt een beetje moe van al die beloftes waar niks van wordt waargemaakt.
Zou helemaal lullig zijn als de heists opschuiven naar de PS4/XOne en ons laten zitten met wat schamele DLC packs

Het is nog niet de 21e. Dus nog geen zomer. Ze hebben nog een paar dagen.

Lees hier en op andere fora best commentaar over het spel. Speel het dan gewoon niet denk ik dan, het is geen verplichting. Heb je er ook geen last. De heist, klopt jammer, ze zijn er nog niet. Er is laatst gezegd voor de zomer. Nou 21e is het "officieel" zomer zeggen ze. Dus nog paar dagen wachten. Zijn ze er dan niet, dan is er weer een reden om te mopperen. Of wederom, pak een ander spel.

Vergeet niet dat R* ook een hoop heeft moeten fixxen doordat bepaalde lui het nogal leuk vonden om te hacken etc. Dat kost ook tijd. Ga daarop zitten mopperen ipv op R*. Wees blij dat ze er wat mee doen. Als ze nou de money hack niet hadden opgepakt maar wel heist was ook niet iedereen vrolijk. Er is altijd wel wat. Krijg je altijd nog de mensen die zeggen: dat soort hacks hadden op voorhand al niet mogelijk moeten zijn. Uh... ik speel gewoon en ga zelf niet zoeken naar dat soort mogelijkheden. Als iedereen dat nou even deed had R* meer tijd voor het maken van.... juist... HEIST.

Dus nog even wachten en wie weet op de 22e lekker mopperen met zn alle en savonds weer lekker opstarten :Y
Wat hebben ze precies gefixed? Die 2 exploits? Nou dat was gamebrekend zeg, het bracht juist een compleet nieuwe community, delen van auto's en veel plezier online ipv mindless grinden op 700k auto te kunnen kopen. Maar nog steeds de meest bagger netwerk van beetje elke game hebben, blijf ik gewoon mopperen op R*.

• Sir_Hendro
Wat ook nog wel gefixed mag worden is dat passive en non passive players elkaar helemaal niet meer kunnen raken, dus ook niet worden doodgereden als je passive bent. Zelfde geldt voor neergeschoten worden. Daarbij moeten ze het zo doen dat de passive spelers dan ook door non-passive spelers heen rijden ipv raken. Ook moeten de non-passive spelers wapens kunnen gebruiken om zich te weren tegen politie / leger. Soms ben ik een beetje aan het klooien in passive mode en komt een andere speler in non passive mijn wagens opblazen waardoor ik ineens ook wanted ben. Vervolgens kan ik mijzelf niet verdedigen.

SinergyX schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:54:
Wat hebben ze precies gefixed? Die 2 exploits? Nou dat was gamebrekend zeg, het bracht juist een compleet nieuwe community, delen van auto's en veel plezier online ipv mindless grinden op 700k auto te kunnen kopen. Maar nog steeds de meest bagger netwerk van beetje elke game hebben, blijf ik gewoon mopperen op R*.
Uh de money hack vond ik anders meer irritant. Plots al het geld om alles te kopen, dus doel was weg om missies te doen. Idem met kopen van auto's. R* kost dat geld ipv dat het oplevert, dus ja zij gaan dat fixxen. Logisch...

Plots overal ufo's. Vrij irritant vooral omdat ze ook tijdens races voorkwamen. Lekker laten staan, maakt echt leuker. Voor 2 avondjes. Erna word toch vervelend.

Nieuwe community... niet zoals het spel bedoeld was, dus niet correct, dus maken.

Sommige zullen het prima vinden dat dat soort "mogelijkheden" er zijn, maar R* niet, aangezien het niet zo hoort te zijn, anders was de mogelijkheid wel standaard in het menu. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

Bagger netwerk? Ik heb de laatste tijd weinig problemen. PS3 lees ik meer over. Ligt dat aan PSN of GTA? Ja er zijn zeker wat problemen geweest, net als met vele andere games.

Maar goed, mopperen en lekker door spelen d:)b . Zal voor R* ook denken, ach die lui zeiken wel, maar spelen toch, mooi toch, goed geregeld. R* doet niet alles goed en is niet heilig, even voor de duidelijkheid ;) . Er zijn ook bij mij zeker irritatie punten. Respawn tijdens een race die 5 minuten duurt. Zoals een andere tweaker gisteravond zei: oh shit respawn, nou ik kan een kop soep maken en opeten. En zo heb ik er ook wel meer.

Maar goed, om het allemaal gezellig te houden, veel speel plezier en ieder zijn ding :Y

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:00
De money cheats waren idd overdreven maar de huidige missies vind ook nou niet bepaald geweldig.
En dan heb je een playlist van een bepaalde missie in je lijst die je over en over doet om geld te farmen.

Het is gewoon raar je merkt gewoon dat ze microtransacties willen stimuleren maar niet echt interessante dingen anders kunnen zou me ook niks verbazen dat dat één van de redenen is dat de Heists er nog niet in zitten. Er is geen balans.

• Ereaser
Sir_Hendro schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:03:
Wat ook nog wel gefixed mag worden is dat passive en non passive players elkaar helemaal niet meer kunnen raken, dus ook niet worden doodgereden als je passive bent. Zelfde geldt voor neergeschoten worden. Daarbij moeten ze het zo doen dat de passive spelers dan ook door non-passive spelers heen rijden ipv raken. Ook moeten de non-passive spelers wapens kunnen gebruiken om zich te weren tegen politie / leger. Soms ben ik een beetje aan het klooien in passive mode en komt een andere speler in non passive mijn wagens opblazen waardoor ik ineens ook wanted ben. Vervolgens kan ik mijzelf niet verdedigen.
Ja echt achterlijk dat als je als passive speler in een auto zit je gewoon neer kan worden geschoten 8)7

Dus als iemand mij de hele tijd loopt te spawn killen met een mini gun kan ik in passive gaan, maar daarmee kan ik nog niks. Want tijdens het wegrijden kan ik door geschoten worden en tijdens het weglopen kan ik worden aangereden.

• HardHouse
Ik kom met die 1ste link bij dezelfde race als met de link van chop??

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-11 09:25
Ereaser schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:41:
[...]

Ja echt achterlijk dat als je als passive speler in een auto zit je gewoon neer kan worden geschoten 8)7

Dus als iemand mij de hele tijd loopt te spawn killen met een mini gun kan ik in passive gaan, maar daarmee kan ik nog niks. Want tijdens het wegrijden kan ik door geschoten worden en tijdens het weglopen kan ik worden aangereden.
Dat is het moment om een Tank te bestellen :D

PSN: proditaki specs

• Sir_Hendro
Ja precies, tank is de "YOU CROSSED THE LINE!" vehicle. Laatst waren er een paar mensen onwijs vervelend aan het doen op de airport waar ik een beetje aan het chillen was met de Titan. Dan maar de tank erbij gehaald en een half uur lang daar alles en iedereen zitten killen die ook maar probeer op het vliegveld te komen :P

Ik vind het trouwens sowieso gay als mensen non-combat voertuigen uit de lucht gaan schieten met een Buzzard of Jet. Laatst nog zo een kiddo die mijn Titan neerhaalde met zijn Buzzard en toen helemaal van vreugde uit zijn dak ging door de microfoon 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Components-UserFiles-00-00-69-48-24-Attached+Files/1157.kids_2D00_playing_2D00_excitely_2D00_on_2D00_video_2D00_game_2D00_280x280.jpg_2D00_610x0.jpg

"AW YEAH, I DESTROYED THE TITAN!!"

En ik vervolgens:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.totalfilm.com/images/t/taken-2-trailer-rampages-online-watch-now-109747-470-75.jpg

I will find you, and then i will kill you.

[ Voor 31% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-06-2014 15:17 ]

Psyonara schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:12:
De money cheats waren idd overdreven maar de huidige missies vind ook nou niet bepaald geweldig.
En dan heb je een playlist van een bepaalde missie in je lijst die je over en over doet om geld te farmen.

Het is gewoon raar je merkt gewoon dat ze microtransacties willen stimuleren maar niet echt interessante dingen anders kunnen zou me ook niks verbazen dat dat één van de redenen is dat de Heists er nog niet in zitten. Er is geen balans.
Zijn wel een paar low level missies bijgekomen. Maar daar zat niemand op te wachten. Geen level 120+ missies of een nieuwe contact zoals Devin Weston bijvoorbeeld die veel geld betalen. Het had Online zoveel beter kunnen maken. Ook voor de high level spelers. Die spelen nu al maanden lang voor spek en bonen

• Didyoumeetmax?
Psyonara schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:12:

Ik ben momenteel tijdens de WK wedstrijden weer aan GTA online begonnen. In 3 dagen heb ik weer een half miljoen GTA$ verdiend met uiteenlopende activiteiten als missies, parachute springen, deathmatches (vooral dat verdiend easy) races, en ieder uur een auto inleveren bij LSC en af en toe die auto's inleveren voor Simeon of een geldwagen overvallen.

Ik vind dat toch wel grappig. Geld verzamelen hoeft niet puur door te farmen. Je kunt je ook gewoon met afwisselende dingen vermaken. Je werkt ergens naar toe door die cash te verdienen en doet dat spelenderwijs. Als ik 1 miljard GTA$ had gehad dan was ik veel sneller erop uitgekeken. Nu heb ik een Comet getuned en denk ik na over de volgende wagen die ik wil kopen en tunen. Als je oneindig veel geld hebt dan koop je alles, tune je het een keer en dan is de lol er al snel weer vanaf. Nu moet je nog keuzes maken. Als je eenmaal je nieuwe auto bij elkaar hebt dan rij je daar een tijdje in totdat je een nieuwe auto gefinancieerd hebt en dan stap je daar weer op over.

Maargoed, 't zou pas echt leuk worden als je gewoon overal properties kon kopen die ook wezelijk van elkaar verschillen. Dat had een stuk meer waarde gehad dan alleen die auto's. Zo'n huis in Vinewood wat je in de SP hebt dat mis ik toch echt wel in de MP.

• fdisk

fdisk

Voor de voetballiefhebbers, deze vond ik toch wel erg vermakelijk:
YouTube: GTA Online - FIFA World Cup Brazil 2014 - England vs Italy

Je kan zolang je genoeg ideeën hebt, en wat vrienden die mee willen doen, nog best veel uit het spel halen

• Sir_Hendro
fdisk schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:41:

Je kan zolang je genoeg ideeën hebt, en wat vrienden die mee willen doen, nog best veel uit het spel halen
Hulde _/-\o_

fdisk schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:41:

:D mooi. Toch ook maar weer keer op pad gaan

• Wobcat
Ik heb net 1.14 gedownload, maar s kijken wat er nieuw is, weinig over te vinden op internet. (ps3)

Wobcat schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:33:
Ik heb net 1.14 gedownload, maar s kijken wat er nieuw is, weinig over te vinden op internet. (ps3)
Wat ik net snel las: sandking 4x4 weer, goud kleurige verf

Aantal roepen nieuwe hokken waaronder de Mercedes 6x6 en een Smart (whooo mijn vrouw gaat nu ook op GTA 8) )

Edit: ander laadscherm. Das fijn, deze plaatjes ken ik nou wel :+

Edit2:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5357/rBt07mHzSkqrwd9xHF5Qbw/0_0.jpg

Plaatje van ander forum, ik ben druk op mn werk O-)

Nondeju, dagen, weken, grijze haren, etc bezig geweest met zoeken naar een Tailgater, is dat hok nu gewoon te koop. Net als Franklin zn hok trouwens.

[ Voor 33% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-06-2014 12:02 ]

• Sir_Hendro
Wat mij opviel is dat de modellen redelijk veel polygonen hebben om alles er mooi uit te laten zien. Zo zijn de wielen vrij mooi rond, maar laatst zag ik de willen van de tank... lol. Waarom zitten daar zo weinig polygons in? :P

Fijn voor degene die tijd hebben geinvesteerd in hun garage:
you can now arrange your garage via a menu!

Schijnt dat de update voor de ps3 in 1x komt. Voor de xbox in fases(?) SP werkt ie al, online nog niet.
Lampadati Pigalle - 400k
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5515/nrRLdrRLLU-RDu46LMV2Yg/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1035/RMQVMw87ok-KnFzFIDVRkg/0_0.jpg

Vapid Blade - 160k
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2242/UrS11FM2o0WtqtF8pOyz6g/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7122/8YnyGV_8bk-pnuX0tEyhAA/0_0.jpg

Vulcar Warrener - 120k
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6717/tiNSSVvpvk6buQ6vuBMHsA/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5395/2IEZB2tnckGRGlQNCDybrA/0_0.jpg

Benefactor Glendale - 200k
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6637/mWsiZsTpBUS7ndUx2MZSjQ/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5207/VFw0s8q-RE-XGJwVdc0LRg/0_0.jpg

Declasse Rhapsode - 140k
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5878/Z886JpGgU0yQDQDqa09LSw/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5514/DZmvieYil02WFIy9wT_E8w/0_0.jpg

Benefactor Panto - 85k
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8204/MhUq6V1zbEuR75hdIfWdNg/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3432/lJ9O1uEHG0y8IdtOblWiew/0_0.jpg

• fdisk

fdisk

Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:53:
Lampadati Pigalle - 400k
[afbeelding]
[afbeelding]

Vapid Blade - 160k
[afbeelding]
[afbeelding]

Vulcar Warrener - 120k
[afbeelding]
[afbeelding]

Benefactor Glendale - 200k
[afbeelding]
[afbeelding]

Declasse Rhapsode - 140k
[afbeelding]
[afbeelding]

Benefactor Panto - 85k
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, moet ik mijn hele garage leeg gooien....
De Lampadati (Citroen SM) komt er zeker, en die oude Mercedes...
fdisk schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:56:
[...]

Damn, moet ik mijn hele garage leeg gooien....
Ik moet sowieso plek gaan maken voor de Smart en de Rhapsode. Blista dus maar weg enne.... uh... verder maar even kijken. Sandking weg en daar de 6x6 merc voor? Keuzes 8)7
2de 10 slot huis erbij kopen :)

• fdisk

fdisk

Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:57:
[...]

Ik moet sowieso plek gaan maken voor de Smart en de Rhapsode. Blista dus maar weg enne.... uh... verder maar even kijken. Sandking weg en daar de 6x6 merc voor? Keuzes 8)7
De 6x6 schijnt een Pegasus voertuig te zijn, waar jij denk ik voor zou moeten sparen... of toch niet... berichten zijn verschillend, maar is wel een Sandking abdicator. Dan hebben we strak alleen nog een Sandprince

[ Voor 20% gewijzigd door fdisk op 17-06-2014 13:01 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-10 10:12
die 6x6 wil ik ook wel, mooie bak

PSN ID: Svennie-NL

Ja lees verschillende dingen over dat 6x6 hok. Bestellen bij de oorlogswinkel. Maar kan wel in je garage?

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0187/Yo1FfFbt6k-RgYzAZP-JXA/0_0.jpg

oei

[ Voor 35% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-06-2014 13:01 ]

• fdisk

fdisk

update is aan het installeren...
fdisk schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:05:
update is aan het installeren...
Voor de xbox werkt de update voor gta online niet direct bij iedereen. Als jij dat ook hebt kun je in de marketplace zoeken op hipster. Daar de update downloaden. Dan schijnt het wel te werken

Met koffers
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7470/ix5gq8fLTUiCpkKnbwRNxg/0_0.jpg

Whoo hoe slecht ie ook rijdt, misschien wel heel goed, ik neem hem 8) (andere kleur dat wel)

[ Voor 24% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-06-2014 13:10 ]

• fdisk

fdisk

de hipster werd meteen gesuggereerd bij het online gaan is nu aan het laden

• fdisk

fdisk

Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:09:
[...]

Voor de xbox werkt de update voor gta online niet direct bij iedereen. Als jij dat ook hebt kun je in de marketplace zoeken op hipster. Daar de update downloaden. Dan schijnt het wel te werken

Met koffers
[afbeelding]

Whoo hoe slecht ie ook rijdt, misschien wel heel goed, ik neem hem 8) (andere kleur dat wel)
En reservewiel, die zijn heel wat van plan...
Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:01:
Ja lees verschillende dingen over dat 6x6 hok. Bestellen bij de oorlogswinkel. Maar kan wel in je garage?

[afbeelding]

oei
99% dat hij op 'bestelling' geleverd wordt, net als die limo etc.

fdisk schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:13:
[...]

En reservewiel, die zijn heel wat van plan...
De berg op, halverwege wisselen van wiel.
SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:14:
[...]

99% dat hij op 'bestelling' geleverd wordt, net als die limo etc.
Vraag van iemand:
Please confirm that you got it delivered to your garage and NOT a Pegasus vehicle..

Reactie:
Its delivarble in your garage and you can mod it with tons of mods.
Go get it fast!

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1572/2cTVk46PuEqZn78hmVJSjw/0_0.jpg
Alleen de 4 achterwielen zijn aangedreven. Dus 4x4 met 2x2 nutteloos. Prima hok

Edit:
Release notes
https://support.rockstarg.../en-us/articles/203403217

[ Voor 5% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-06-2014 13:19 ]

Ah dat is netjes :)

Zag ook deze: Karin Rebel (clean version), ook fijn.

Nu nog het geld :P

Beetje die Mesa meets die 4x4 sandking :D

• Ereaser
Kunnen er ook mensen achterin zitten? :)

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:55
wat mag dat kosten?
Fixed an issue where invites to Crew members were only being sent to the first crew member on the list.

Wist niet eens dat dat een issue was, zou wel veel verklaren..

Dat dat nu wel kan, bij alle andere pickups kan dat volgens mij niet.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Daar gaan m'n zakcentjes :p

• Ereaser
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel in de achterbak net zoals bij de Bison

• Ereaser

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet iemand hoe je nu je auto's kan verplaatsen in de garage?

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-11 09:25
Crap, nu moet ik zien dat ik Level 100 wordt.. ben pas @ 91.
Dan wordt het wel bye bye Sandking :P

PSN: proditaki specs

Thomasx4 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:23:
Weet iemand hoe je nu je auto's kan verplaatsen in de garage?
Vehicle Management has been added into Garages. Players can move their positions around by accessing the trigger inside their Garage.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ah, merci. Iemand ook een idee of de Z-type gefixt is? Was na de volgende upgrade super traag geworden.

E: Zo. Al m'n geld weg, maar wel een Pigalle (Sports Classic) en Rhapsody (Compact) in de garage :D.

[ Voor 33% gewijzigd door Thomas op 17-06-2014 15:43 ]

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-11 23:00

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Dit wordt weer carracter swap , deze karren kan ik niet allemaal kwijt , tevens heb ik voor mijn 2e carracter geen 2e garage , wordt een duur weekendje gta spelen! Geweldig die SM en die smart en die merc super ! Maar hoe zit het nou met die heist ? Leuk nieuwe voertuigen , kleding, kapsels en een klappertjes pistool , waar blijven die heist ?

Walking on the bright side of life

F_hertgers schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:48:
Dit wordt weer carracter swap , deze karren kan ik niet allemaal kwijt , tevens heb ik voor mijn 2e carracter geen 2e garage , wordt een duur weekendje gta spelen! Geweldig die SM en die smart en die merc super ! Maar hoe zit het nou met die heist ? Leuk nieuwe voertuigen , kleding, kapsels en een klappertjes pistool , waar blijven die heist ?
Hehe, dat duurde even, dacht moet toch iemand komen over de heist :+ .

De smart ga ik kopen (tegen de vrouw (smart-fan) zeggen, zal op de x1 stuk mooier zijn O-) ) en die rhapsode.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rhapsody rijdt fijn, misschien beter dan de blista, moeten we even uitzoeken. Pigalle is prachtig, veel mogelijkheden (ski's op het dak, bagagerek met/zonder bagage). Erg mooi ding.
Pagina: 1 ... 80 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.