Natuurlijk mogen we niet klagenPannekoek81 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:49:
[...]
Idee had ik al, ervaring dat bij jou vaker gebeurt haha. Ik besloot ook echt maar te gaan slapen, wekker ging weer vroeg.
Update tja... de huizen zijn niet spannend. Andere inrichting voor veel geld. Had liever andere locatie gezien, maar goed... De auto's zijn top. Motor is lelijk (smaak). Missies kan nog niks over zeggen.
Al met al, tis gratis zullen we maar zeggen
Er zijn zeker nog een hoop leuke dingen te bedenken. Af en toe vind ik het ook wel fijn om gewoon wat rond te karren of te vliegen. Met vliegtuig dan laag over de grond gaan en dan de wolkjes die vanaf de grond ontstaan te zien, de omgeving te bekijken etc etc en dan te denken, toch mooi spel hahaha.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:56:
[...]
Natuurlijk mogen we niet klagenHet blijft een gaaf spel en ik ben blij dat Rock* aktief content toe blijft voegen en bugs blijft fixen. Alleen kunnen ze nog zo veel meer leuke dingen doen met de enorme wereld die ze gemaakt hebben.
Ik moet ook nog wat content gaan maken, nog wat ideeen, alleen iets met tijd
Laat dat eigenlijk maar weg in elk geval voor 5 van de 8 missies en gezien de betaling van die 5 verwacht ik van de andere 3 ook al niks meer...nickvanozzie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:08:
Van wat ik tot nu toe gezien heb van de nieuwe contact missions is de best betalende Artificial Scarcity of Crime Scenester met beide $5250.
Eigenlijk dus weer waardeloze lage level missies.
Autos vallen vies tegen om over die motor maar helemaal te zwijgen...
Tot nu toe de enige postieve verandering is dat je in het select menu de quicplay action op none kan zetten waardoor je niet midden in een gevecht ineens staat te eten oid en daardoor doodgeschoten word.
Helaas weegt dat niet op tegen het feit dat er voor de 13e keer nagenoeg niks echt gefixed is ipv fixed kan R* voortaan beter tried to fix gebruiken....
Freezes al sinds de update rond pasen en ook die zijn er niet minder om geworden, integendeel...
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Verwijderd
OFFICIAL: Patch 1.13 has broken the insurance system, both players having to pay for the claim.
https://support.rockstarg...ublic/questions/201066863
            Risico klein maken door alleen met crew leden in een sessie te gaan. Toch publieke sessie om een onbekende met een honkbalknuppel te bewerken? Dan auto van de straat pakken of tijdelijk maar accepteren. Wel zonde geld.

Godjezus, ik denk ik doe een paar missies, steelt in de eerste (die ene waar je Garbage Trucks moet mollen) mijn Buzzard, in de tweede pakt iemand m'n auto en rijdt er mee weg, ik zet hem dus even op Crew only, schiet hij hem vervolgens overhoop, mag ik weer 9k gaan betalen. Word helemaal gek van dat soort volk.

Haat aan zulke gasten jaThomasx4 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:13:
Godjezus, ik denk ik doe een paar missies, steelt in de eerste (die ene waar je Garbage Trucks moet mollen) mijn Buzzard, in de tweede pakt iemand m'n auto en rijdt er mee weg, ik zet hem dus even op Crew only, schiet hij hem vervolgens overhoop, mag ik weer 9k gaan betalen. Word helemaal gek van dat soort volk.
Nederlandse PS5 clan / 30+
            Net wel even ge/mis-bruik gemaakt hiervan. Waren net klaar met RR en de gozer die met mij mee gereden was naar Martin (hij had t koffertje, stapte bij mij in de auto) knalt me gelijk neer toen we weer in 'spel kwamen, denk voor de extra €500. Kwam 'm later tegen in een mooie chromen adder.... BOEM !! revenge, lol

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
had laatst hetzelfde, stond na de missie mijn geld op de bank te zetten werd ik dood geschoten, had geen zin om achter hem aan te gaan, heb een bounty op zijn hoofd gezet, loopt ie toch een stukje minder rustig rond. Heb je met een missie net 17.5k op gehaald ga je dat doen voor 500$.... Ach ja als zijn moeder dan trots op hem isWobcat schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:49:
Net wel even ge/mis-bruik gemaakt hiervan. Waren net klaar met RR en de gozer die met mij mee gereden was naar Martin (hij had t koffertje, stapte bij mij in de auto) knalt me gelijk neer toen we weer in 'spel kwamen, denk voor de extra €500. Kwam 'm later tegen in een mooie chromen adder.... BOEM !! revenge, lol
PSN ID: Svennie-NL
            Hier is een mooie review over de frisse nieuwe auto's.  http://youtu.be/MtQT5ug9cMg

Walking on the bright side of life
Wat is eigenlijk het nut van geld op de bank zetten ?Svennie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:28:
[...]
had laatst hetzelfde, stond na de missie mijn geld op de bank te zetten werd ik dood geschoten, had geen zin om achter hem aan te gaan, heb een bounty op zijn hoofd gezet, loopt ie toch een stukje minder rustig rond. Heb je met een missie net 17.5k op gehaald ga je dat doen voor 500$.... Ach ja als zijn moeder dan trots op hem is
Of ik nu 3miljoen cash heb of 500, ze kunnen het toch niet afpakken..
Zelfs een mugger pakt amper geld af als je veel cash hebt..
Ik dacht dat dat wel anders zou zijn als je boven de 5000 cash zou hebben, maar zie eigenlijk geen verschil.
Het idee erachter was dat ze meer dan 2K konden stelen van je (Mugger). Of dat in de toekomst nog komt? Wie weet.Hoyden schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:05:
[...]
Wat is eigenlijk het nut van geld op de bank zetten ?
Of ik nu 3miljoen cash heb of 500, ze kunnen het toch niet afpakken..
Zelfs een mugger pakt amper geld af als je veel cash hebt..
Ik dacht dat dat wel anders zou zijn als je boven de 5000 cash zou hebben, maar zie eigenlijk geen verschil.
Verwijderd
            Gisterenavond rond 21.30 melding dat de rockstar cloud servers down waren. 
Uit eigen veiligheid toch maar geen 2de char aangemaakt en iets anders gaan doen...
Was ingelogd in PSN en kon andere games wel online spelen... nog iemand ?

Uit eigen veiligheid toch maar geen 2de char aangemaakt en iets anders gaan doen...
Hier kon ik gewoon doorspelen. Had wel 1x een console freeze. Maar nadat ik opnieuw had opgestart kon ik verder.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:45:
Gisterenavond rond 21.30 melding dat de rockstar cloud servers down waren.
Verwijderd
            Iemand die deze al heeft gevonden ?
Ben rare cars aan het zoeken
YouTube: GTA 5 ONLINE : RARE VEHICLES SECRET 100% (ROMERO HEARSE SPAWN LOCATION)
kleine vraag erbij:
Als je een helicopter koopt. Hoe krijg je die gespawned? welke property moet je hiervoor kopen ?
YouTube: GTA 5 ONLINE : RARE VEHICLES SECRET 100% (ROMERO HEARSE SPAWN LOCATION)
kleine vraag erbij:
Als je een helicopter koopt. Hoe krijg je die gespawned? welke property moet je hiervoor kopen ?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 14:59 ]
Alle zeldzame auto's die ik vind worden vervolgens aan de shop toegevoegd, dus ik doe de moeite niet meerVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:02:
kleine vraag erbij:
En je kan Pegasus bellen en dan wordt hij op een helipad in de buurt gespawnt met een tracker icoon net zoals bij je auto alleen dan voor een helicopter.
Verwijderd
En wat als je de skylift vindt ? Je kan die niet trackeren natuurlijk héEreaser schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:00:
[...]
Alle zeldzame auto's die ik vind worden vervolgens aan de shop toegevoegd, dus ik doe de moeite niet meer
En je kan Pegasus bellen en dan wordt hij op een helipad in de buurt gespawnt met een tracker icoon net zoals bij je auto alleen dan voor een helicopter.
Nee, want die kan je niet kopen en bestellen via pegasusVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:02:
[...]
En wat als je de skylift vindt ? Je kan die niet trackeren natuurlijk hé
Ik weet niet of het al legit mogelijk is, maar eerst kon je door de url te manipuleren van die militaire website een cargobob kopen voor spot goedkoop
Nee, dat van die url veranderen dat hebben ze al gepatched. Enige manier nu nog is via een Military DLC als dat ooit komt.Ereaser schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:05:
[...]
Nee, want die kan je niet kopen en bestellen via pegasus
Ik weet niet of het al legit mogelijk is, maar eerst kon je door de url te manipuleren van die militaire website een cargobob kopen voor spot goedkoop
Verwijderd
Via die specifieke methode werkt het niet meer inderdaad...The Outlaw schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:32:
[...]
Nee, dat van die url veranderen dat hebben ze al gepatched. Enige manier nu nog is via een Military DLC als dat ooit komt.
Kun je opbellen (merryweather denk ik)Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:02:
kleine vraag erbij:
            Pegasus. Merrywheater hoef je geen heli voor te kopen volgens mij. Zit bij de service inbegrepen.

33 euro. geloof je t zelf?calsonic schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:07:
GTA5 pc release 30-06-2014 ??
http://www.gamesync.nl/gt...-key-kopen-bestellen.html
33 euro. Ik zou het wel weten.calsonic schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:07:
GTA5 pc release 30-06-2014 ??
http://www.gamesync.nl/gt...-key-kopen-bestellen.html
            Had wel verwacht dat ze deze week iets zouden doen, zeker gezien Watch Dogs nu uit is. Dat trekt ook mensen weg voor een tijd. Nu was de ultieme mogelijkheid.

De mensen die naar Watch Dogs gaan die zouden dat toch doen. Ik denk juist dat er meer spelers worden aangetrokken door juist niet tegelijk met WD uit te komen maar na twee weken of zo, wanneer de eerste WD spelers al klaar zijn of uitgekeken zijn. Door het samen te laten vallen krijg je juist dat de WD spelers niet bij de release van heists zijn.

R* kan het nog rekken tot 21 Juni met betrekking tot de heists. Viel mij wel op dat de laatste dagen de lobbies wel voller waren. Veel tankgeweld ook helaas.

Ligt de service er bij de rest ook uit?

Ik kon een half uur geleden nog goed spelen op de xboxGood Fella schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:26:
Ligt de service er bij de rest ook uit?
            Verdomme! Elke keer als ik nu een lobby in kom dan zit er wel een hacker in. Lekker bezig weer R* 

Hacker in de zin van?The Outlaw schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:44:
Verdomme! Elke keer als ik nu een lobby in kom dan zit er wel een hacker in. Lekker bezig weer R*
Ik had wel een keer een onzichtbaar iemand
            Zijn de nieuwe autos die nu gerelease worden in het online spel ook te kopen en vinden in de single player offline modus?

Burp
Ja, dat zijn ze. Elk personage heeft een speciale garage gekregen. Kun je herkennen aan het garage icoontje op je map.Wii4all schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:22:
Zijn de nieuwe autos die nu gerelease worden in het online spel ook te kopen en vinden in de single player offline modus?
            Ik weet alleen niet meer of het standaard was dat je die garages kreeg, of dat je daar echt een Social Club account voor moest maken. Is mij helaas even ontschoten. Maar je moet maar even kijken straks.

Yup kom er ook weer steeds meer tegen, vooral de god mode is erg irri....The Outlaw schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:44:
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
            gta niet online maar offline !
Ik hoop op maintenance .
https://support.rockstarg...ublic/questions/202653716
                    Ik hoop op maintenance .
https://support.rockstarg...ublic/questions/202653716
            Hoe is dat nu? Kun je alweer missies spelen?

Rockstar services zijn weer online 

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
            Failed to locate session, failed to join session, lost connection to session to unknown network error..
Het is en blijft een bagger zooi, hele online.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm vervelend, gisteren inderdaad ook heel de avond last van gehad, maar vanavond heb ik geen problemen..SinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:54:
Failed to locate session, failed to join session, lost connection to session to unknown network error..
online heeft zeker té veel issues..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
            Heb hier de hele avond al geen last van..voor het eerst..

Jup HerkenbaarSinergyX schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:54:
Gister lang online kunnen spelen zonder problemen! Blijft toch een super vet spel, het hele thema! Geweldig!

Ow deze moest ik ook nog even laten zien, kleine binnen brand
                                                [ Voor 44% gewijzigd door _VooDooMen_ op 09-06-2014 11:09 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Was een tijdje te lezen op de XBOX Marketplace. Zal wel na de heists komen. Maar het klinkt in ieder geval erg leukExpress your individualism and stand out amongst the Mirror Park dwelling cool kids with The post ironic, artisanal, organic, entirely independent, re-claimed
'I’m not a Hipster' Update which features new retro print tees, skinny jeans, hairstyles, tattoos, animal masks and more.
Choose from seven unique vehicles including nostalgic rides like the Glendale, Blade and Rhapsody – affordable cars that seem casual on the surface, but have hidden potential to be unleashed with a few mods – just like your social media profile. The environmentally conscious set can check out the Panto microcar, while those looking to roll with their Crew in more ostentatious style can add the massive 3-axel, 6-seater Dubsta to their fleet. Even Ammu-Nation is getting in on the latest ironic trends with the Vintage Pistol and Antique Cavalry Dagger now in stock. Make sure to try all these out in the slew of new Jobs, as part of your long and hard journey to become one of Los Santos' effortlessly cool. Update content. The latest title update is required to use this content. Grand Theft Auto V required to play.
            Gta 5 eindelijk naar pc en nieuwe consoles ik lees alleen dat je je savegame van de single player  mee kan nemen !http://www.rockstargames....all-to-PlayStation-4-Xbox

[ Voor 34% gewijzigd door Fe® op 10-06-2014 05:53 ]
Omgekeerd:F_hertgers schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 05:49:
Gta 5 eindelijk naar pc en nieuwe consoles ik lees alleen dat je je savegame van de single player mee kan nemen !http://www.rockstargames....all-to-PlayStation-4-Xbox
In addition, the current community of players will have the ability to transfer their Grand Theft Auto Online characters and progression to their choice of PlayStation 4, Xbox One or PC.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
            Mooi dat je je data mee kan nemen. Hoop op een  bundel. Dan neem ik het meteen mee 

Zou ik ooit nog een keer kunnen inloggen, zou ik nog 120 kunnen aantikken, maar na elk potje online is het weer een DC, geld en score weer kwijt en weer 10 pogingen opnieuw om online te komen.
Blijft wel gewoon jammer dat cross-platform nog steeds een mythe is voor de toekomst, nog nooit zijn de 3 platformen zo dicht bij elkaar geweest, maar toch weer gescheiden spelen.
                    Blijft wel gewoon jammer dat cross-platform nog steeds een mythe is voor de toekomst, nog nooit zijn de 3 platformen zo dicht bij elkaar geweest, maar toch weer gescheiden spelen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
            Als ze de DLC blijven aanbieden voor PS3 en PS4 zie ik niet waarom ik zou overstappen.

Mooi dat op de X1 uitkomt. Nu die console nog een fatsoenlijke prijs. 
Kan je zowel op de x360 als de x1 dan in dezelfde online wereld komen? Zou top zijn.
            Kan je zowel op de x360 als de x1 dan in dezelfde online wereld komen? Zou top zijn.
            X1 is er al voor de prijs van PS4, zonder kinect model.
Maar neem aan dat alle consoles allemaal eigen servers hebben, zelfs van 1 kant (PS3/4 en X360/XBO).
                    Maar neem aan dat alle consoles allemaal eigen servers hebben, zelfs van 1 kant (PS3/4 en X360/XBO).
Nee, PS4 bij PS4 en PS3 bij PS3.Pannekoek81 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:00:
Mooi dat op de X1 uitkomt. Nu die console nog een fatsoenlijke prijs.
Blijf het een hoop geld vinden voor iets waar ik een spelletje op wil doen. €399. Maar goed... als mn x360 het begeeft dan zal het toch wel de x1 worden en zal ik het moeten accepterenSinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:04:
X1 is er al voor de prijs van PS4, zonder kinect model.
Dat is jammer... Was anders leuk geweest, kan je gewoon met dezelfde mensen blijven spelen die nog niet over zijn of al wel over zijn
            Ik denk dat er best wel een aantal zijn die over zullen stappen naar nextgen, waaronder ook ik. Mijn PS4 raak ik nauwelijks aan omdat ik nog te graag GTA Online speel. De sfeer in de crew is uiteraard wel een grote factor om online te blijven komen...

PSN: Kjujay
            Ik ben al sinds november over, maar mis toch wel een GTA op de next-gen. Het was dan ook geen verrassing dat ie nu alsnog komt, maar wel erg welkom. Watch Dogs vult het deels in maar is niet dé GTA killer. Vooral naar Online zie ik wel weer uit 

Ik moet nog gaan pre orderen maar wil eerst zien wat Rockstar allemaal nieuw gaat implementeren in GTA Online Dat zou mij over de streep trekken.Kju schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:28:
Ik denk dat er best wel een aantal zijn die over zullen stappen naar nextgen, waaronder ook ik. Mijn PS4 raak ik nauwelijks aan omdat ik nog te graag GTA Online speel. De sfeer in de crew is uiteraard wel een grote factor om online te blijven komen...
            Van PS3 naar PS4 en XBox 360 naar XBox One geloof ik wel. Het enige wat ik wil weten.. kan mijn data van PS3 naar Xbox One?

Gaat niet.Frevo schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:44:
Van PS3 naar PS4 en XBox 360 naar XBox One geloof ik wel. Het enige wat ik wil weten.. kan mijn data van PS3 naar Xbox One?
Volgens mij staat er goed engels dat je dat wel zou moeten kunnen...In addition, the current community of players will have the ability to transfer their Grand Theft Auto Online characters and progression to their choice of PlayStation 4, Xbox One or PC.
Volgens mij ook, zou ook niet weten waarom niet, het is een kwestie van de social club data overzetten op het nieuwe account.Kju schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:56:
[...]
Volgens mij staat er goed engels dat je dat wel zou moeten kunnen...
            Van 360 naar PS4 schijnt in ieder geval te kunnen, maar dat werd expliciet gemeld omdat het als een semi-sony titel gebracht wordt en ze het dus gebruiken naar mensen naar dat platform te krijgen. Over PS3 naar Xbox One is niets gemeld voor zover ik weet, alleen de wazige quote hierboven.

De zelfde sfeer binnen de tweakscrew op xbox one of de ps4 dat zou toppie zijn , het zou echt geweldig worden als de ps3 / ps4 of one / 360 samen in een lobby kunnen spelen . Al vermoed ik dat dit niet gaat gebeuren.Ik zie de gehele tweakscrew niet upgraden naar de nieuwe consoles ,ik zou het persoonlijk ook niet doen , op gta na zie ik nog weinig boeiende games uitkomen .ik ben enorm benieuwd hoe dit gaat uitpakken.Kju schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:28:
Ik ben ook benieuwd of ze de stabiliteit gaan verbeteren , het is echt een ramp op dit moment met gta online !
Cloud server offline , rockstar server offline , time out off sesion , enzv .
Allemaal leuk en aardig nieuwe features, en nieuwe content, rockstar mag eerst eens gaan zorgen dat gta online fatsoenlijk loopt.
            Hopelijk zien we de heists nog voor de release van GTA5 voor next gen consoles.

xbox live en psn samen zie ik niet gebeuren. PS3 en PS4 samen eigenlijk ook niet, anders zouden ze dat wel vermeld hebben. Ik zag in die trailer inderdaad ook meer verkeer, meer mensen op straat (tenzij dat speciaal voor die trailer is) en dan denk ik dat dat niet samen zal gaan. Het ziet er in ieder geval niet minder saai uit. Ik was best teleurgesteld in Watch Dogs, die stad leeft gewoon niet. Het is dat je kan profilen anders zou het helemaal saai zijn..F_hertgers schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:04:
[...]
De zelfde sfeer binnen de tweakscrew op xbox one of de ps4 dat zou toppie zijn , het zou echt geweldig worden als de ps3 / ps4 of one / 360 samen in een lobby kunnen spelen . Al vermoed ik dat dit niet gaat gebeuren.Ik zie de gehele tweakscrew niet upgraden naar de nieuwe consoles ,ik zou het persoonlijk ook niet doen , op gta na zie ik nog weinig boeiende games uitkomen .ik ben enorm benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Ik ben ook benieuwd of ze de stabiliteit gaan verbeteren , het is echt een ramp op dit moment met gta online !
Allemaal leuk en aardig nieuwe features, en nieuwe content, rockstar mag eerst eens gaan zorgen dat gta online fatsoenlijk loopt.
            Gaaf dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik hoop zo dat die laadtijden van GTA5 op de PS3 weg gaan/minder worden. Wat dat betreft is WatchDogs echt heel fijn, snelle en weinig laadtijden.

Weinig last van uitval momenteel. Alleen de laadtijden zijn weer wat langer dan voorheen. Maar laatste avonden gaat het prima gelukkig.F_hertgers schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:04:
[...]
De zelfde sfeer binnen de tweakscrew op xbox one of de ps4 dat zou toppie zijn , het zou echt geweldig worden als de ps3 / ps4 of one / 360 samen in een lobby kunnen spelen . Al vermoed ik dat dit niet gaat gebeuren.Ik zie de gehele tweakscrew niet upgraden naar de nieuwe consoles ,ik zou het persoonlijk ook niet doen , op gta na zie ik nog weinig boeiende games uitkomen .ik ben enorm benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
De sfeer is prima tijdens de road trips en daardoor erg jammer als x360 en x1 niet samen kunnen. Ook buiten de road trip om prima trouwens
Trailer is modder vet , ik zag ook een toerenteller en id meer verkeerKju schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:10:
[...]
xbox live en psn samen zie ik niet gebeuren. PS3 en PS4 samen eigenlijk ook niet, anders zouden ze dat wel vermeld hebben. Ik zag in die trailer inderdaad ook meer verkeer, meer mensen op straat (tenzij dat speciaal voor die trailer is) en dan denk ik dat dat niet samen zal gaan. Het ziet er in ieder geval niet minder saai uit. Ik was best teleurgesteld in Watch Dogs, die stad leeft gewoon niet. Het is dat je kan profilen anders zou het helemaal saai zijn..
Ik had het mooier gevonden als we crossplatform tegelijk online hadden gekund. We hebben op de PS3 nu vrijwel elke avond 15+ man en elke week wel één of twee keer meer dan 30 man tegelijk online. Als dat bij GOTX ook zo zou zijn dan zouden we een behoorlijk drukke crew hebben en nog gezelliger zijn.Pannekoek81 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:42:
[...]
Weinig last van uitval momenteel. Alleen de laadtijden zijn weer wat langer dan voorheen. Maar laatste avonden gaat het prima gelukkig.
De sfeer is prima tijdens de road trips en daardoor erg jammer als x360 en x1 niet samen kunnen. Ook buiten de road trip om prima trouwens
Er zijn zoveel games waar dat echt vet had geweest, zeker met PC versie erbij, maar volgens mij is het totaal van alle games dat cross-platform werkt nog steeds op 1 hand te tellen. (zelfs DCU, PD2 of Sanctum2 of warframe zijn gewoon los van elkaar).Kju schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:56:
[...]
Ik had het mooier gevonden als we crossplatform tegelijk online hadden gekund. We hebben op de PS3 nu vrijwel elke avond 15+ man en elke week wel één of twee keer meer dan 30 man tegelijk online. Als dat bij GOTX ook zo zou zijn dan zouden we een behoorlijk drukke crew hebben en nog gezelliger zijn.
Vraag me af wat ze gaan doen met die extra app, mogen ze van mij wel een Smartglass versie maken in style van Forza (horizon), dat je gewoon alles via je telefoon/tablet kan doen (contacten bellen, route instellen etc).
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2014 13:01 ]
Extra app? Ik denk dat ze gewoon die app bedoelen die rond de release ook beschikbaar was.SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:00:
[...]
Er zijn zoveel games waar dat echt vet had geweest, zeker met PC versie erbij, maar volgens mij is het totaal van alle games dat cross-platform werkt nog steeds op 1 hand te tellen. (zelfs DCU, PD2 of Sanctum2 of warframe zijn gewoon los van elkaar).
Vraag me af wat ze gaan doen met die extra app, mogen ze van mij wel een Smartglass versie maken in style van Forza (horizon), dat je gewoon alles via je telefoon/tablet kan doen (contacten bellen, route instellen etc).
@ergens verder naar boven: wat wordt bedoeld met roadtrips? Is dat een nieuwe feature? Of gewoon een blokje om met een maatje?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Road trip is een blok om.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:09:
[...]
@ergens verder naar boven: wat wordt bedoeld met roadtrips? Is dat een nieuwe feature? Of gewoon een blokje om met een maatje?

Geweldig idee , gewoon je tablet als je ingame phone , inderdaad die kaart erin , en je snapmatic foto's wat easyer viewen en deleten.SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:00:
[...]
Er zijn zoveel games waar dat echt vet had geweest, zeker met PC versie erbij, maar volgens mij is het totaal van alle games dat cross-platform werkt nog steeds op 1 hand te tellen. (zelfs DCU, PD2 of Sanctum2 of warframe zijn gewoon los van elkaar).
Die ifruit app? Dat zat rond toegevoegde waarde 0,4, enkel om je licence plate te veranderen.AtlAntA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:09:
[...]
Extra app? Ik denk dat ze gewoon die app bedoelen die rond de release ook beschikbaar was.
Nee, dan zie ik liever iets stuk groter, actieve map, contacts, etc. Ik snap niet dat zulke 'sterke features op papier' zo enorm bagger hebben uitgewerkt.
En de iFruit app is ook nog eens ontzettend traag, heb één keer wat met Chop gedaan en mijn nummerplaat verandert (wat ook best onzin is dat dat maar één keer kan).SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:18:
[...]
Die ifruit app? Dat zat rond toegevoegde waarde 0,4, enkel om je licence plate te veranderen.
Nee, dan zie ik liever iets stuk groter, actieve map, contacts, etc. Ik snap niet dat zulke 'sterke features op papier' zo enorm bagger hebben uitgewerkt.
En hij neemt ongelofelijk veel ruimte in op je telefoon tegenover wat je ermee kan, volgens mij iets van een halve GB?Ereaser schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:04:
[...]
En de iFruit app is ook nog eens ontzettend traag, heb één keer wat met Chop gedaan en mijn nummerplaat verandert (wat ook best onzin is dat dat maar één keer kan).
En dat kwam voor 90 procent door het intro filmpje en de muziek.gise schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:06:
[...]
En hij neemt ongelofelijk veel ruimte in op je telefoon tegenover wat je ermee kan, volgens mij iets van een halve GB?
            Verdikkeme hebben ze rooftop rumble weer verwijderd... pffft!!

Verwijderd
            Ik hoop dat de tweakcrew een beetje bij elkaar blijft na de release op nextgen en dat het niet versplinterd!

Denk dat dan toch wel een deel overstapt naar de Pc versie.

En deel PS4, klein deel XBO, deel blijft PS3/X360, zal inderdaad flink gaan verspreiden.Psyonara schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:46:
Denk dat dan toch wel een deel overstapt naar de Pc versie.
Maar zullen ook wel weer nieuwe mensen bij komen neem ik aan
Zijn er trouwens nog contact-missies die je solo kan doen voor beetje RP? Gezien ik bijna na elke missie een DC krijg, verlies ik continue m'n RP, zo kom ik natuurlijk nooit op de 120.
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2014 11:57 ]
            Ik zal op de x360 blijven zolang die stofzuiger het doet. Mocht die het opgeven zal er een X1 komen. Dit zal voor meerdere zo gelden.

Als mijn PS3 het begeeft, dan denk ik ook dat ik me een PS4 ga aanschaffen. Het ding staat hier al sinds 2008.

ik koop denk ik een PS4 als U4 uit komt maar niet speciaal voor GTA V.Le Enfant! schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:22:
Als mijn PS3 het begeeft, dan denk ik ook dat ik me een PS4 ga aanschaffen. Het ding staat hier al sinds 2008.
PSN ID: Svennie-NL
            Next-gen gta5 moet via de rockstar pre order website maar liefst 70 euro/dollar kostten.  Ik hoop dat er nog wel een uitgebreide single player dlc bij in zit.  Ik koop hem sowieso wel daar niet van maar het is toch wel duur.  Tlou remastered bijvoorbeeld kost 60 euro /dollar.

Mits het online het niveau wordt dan alles goed werkt, is het wel 60 waard. PC versie zal wel snel via de keyshops hard in prijs dalen, maar console zal toch rond die prijs blijven.

Ik heb nog de day one xbox 360 , doet het nog steeds na 3 voedingen 8 controllers en 2 hardeschijven, maar die xbox one komt er , ik twijfel nog naar de ps4 maar die controller vind ik bagger.
Speciaal voor gta ga ik m niet kopen ,ik vermoed dat de ondersteuning voor gta op de huidige consoles sterker zal blijven,en die kinderziektes die we bij de intro hadden zullen bij de next gens net zo rampzalig zijn als bij de huidige consoles ,.
En de lol die we hebben zal op de huidige , moet zich nog gaan bewijzen op de nieuwe consoles. Kortom ik blijf nog ff heerlijk op de 360 gta spelen .
                    Speciaal voor gta ga ik m niet kopen ,ik vermoed dat de ondersteuning voor gta op de huidige consoles sterker zal blijven,en die kinderziektes die we bij de intro hadden zullen bij de next gens net zo rampzalig zijn als bij de huidige consoles ,.
En de lol die we hebben zal op de huidige , moet zich nog gaan bewijzen op de nieuwe consoles. Kortom ik blijf nog ff heerlijk op de 360 gta spelen .
[ Voor 8% gewijzigd door Fe® op 11-06-2014 18:24 ]
Doe je toch Coveted of Crystal Clear Out 3... Die zitten rondom 1900-2000 RP en duren niet zo heel lang.SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:51:
Zijn er trouwens nog contact-missies die je solo kan doen voor beetje RP? Gezien ik bijna na elke missie een DC krijg, verlies ik continue m'n RP, zo kom ik natuurlijk nooit op de 120.
Eventueel zoek je van die missies playlists op het web..
Controller voor PS4 schijnt dus erg goed te zijnF_hertgers schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:22:
Ik heb nog de day one xbox 360 , doet het nog steeds na 3 voedingen 8 controllers en 2 hardeschijven, maar die xbox one komt er , ik twijfel nog naar de ps4 maar die controller vind ik bagger.
Ik twijfel zelf ook, voor GTA zal ik geen nieuwe console aanschaffen, maar goed, als ik er dan één heb, dan koop ik er ook wel GTAV bij.
            Kunnen we hiet weer over GTA V online gaan hebben? De next-gen versie kan beter in het normale GTA V topic besproken worden 

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
                        Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.

Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.