Nederlandse PS5 clan / 30+
Of de dinsdag daarop of die daarop en dan nog een dat is allemaal nog mei....The Outlaw schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:08:
[...]
Daar moeten we ons aan vasthouden idd. Als er al een aankondiging komt voor de HL update dan zou die morgen moeten komen.
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Verwijderd
Aha. Op die manier. Zouden ze het dan niet eventueel pas later doen als plaagstootje naar de concurrentie die wel deelneemt aan de E3?The Outlaw schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:09:
[...]
Dat is de aankondigsdag van R* zeg maar. Als je de lijn van de aankondigingen volgt dan zijn er een aantal op een dinsdag aangekondigd. Zit vrij weinig willekeur in.
En ik zie niet hoe R* daar rekening mee houdt daar is/was GTA V online al te groot voor geen idee hoe groot de player base nog is in vergelijking na release e.d. en of er nog wel interesse is in Online betreft toekomstige updates en mogelijke heistes. ( Kijk in ieder geval wel uit naar de Heists zelf en grotere of meerdere garages)
Daar dan is nog de vraag wat komt er nog meer om de game interessant te houden op moment speel ik 2x per dag 6x coveted om wat geld te genereren meer doe ik op moment niet met GTA
Achter denk ik nog wel dat Watch dogs nog wel eens tegen kan vallen voor veel al is de hype voorbij.
http://www.rockstargames....m_campaign=highlifecoming
Yeaaaaaaaaah! Wilde net posten maar je was veel scherper haha!The Outlaw schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:22:
13 Mei, schrijf het in jullie agenda. Dan komt de High Life update!![]()
PSN: MrMistral
Goed nieuws ! Nu erg benieuwd of ik mijn appartement nog een keer kan kopen ,dus 2x dezelfde.The Outlaw schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:22:
13 Mei, schrijf het in jullie agenda. Dan komt de High Life update!![]()
Iedereen gaat voor de nieuwe appartementen en dat zal lekker druk worden daaro, daarom 2x zelfde appartement.
Ik ga in mijn nieuwe garage , sowieso 1 x sports classic toevoegen, dat wordt de z-type. 1 x sedan ( onbekend ) , en 1x muscle ( onbekend ) en 1x blista compact , een crosmotor, en ik koop de bifta terrug en een motor erbij , die nieuwe of de akuma . Dan heb ik nog maar een plaats over voor de funcar .
[ Voor 3% gewijzigd door Fe® op 07-05-2014 19:20 ]
Walking on the bright side of life
Denk dat je voor de duurste appartementen wel tussen de 300.000 a 400.000 moet denken. De Masacro 250.000 of wellicht meer. Dewbauchee 1250.000 als we rekening houden met de eerdere modellen die op Legendary Motorsports staanLegeBoekenkast schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:38:
Ben erg benieuwd naar de update. Alles zal wel enorm duur zijn denk ik. Hoop dat het enigszins betaalbaar is allemaal.
Huntley S en de Dinka Thrust zou ik niet weten. Maar motorbikes gaan voor max 20.000 volgens mij.
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Overal gezocht... niets gevonden. De rode flare gezien. Daar 2 man neergeknald.
Is dit normaal en zijn die crates het waard ?
En natuurlijk de pegassi zentornoF_hertgers schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:13:
[...]
Goed nieuws ! Nu erg benieuwd of ik mijn appartement nog een keer kan kopen ,dus 2x dezelfde.
Iedereen gaat voor de nieuwe appartementen en dat zal lekker druk worden daaro, daarom 2x zelfde appartement.
Ik ga in mijn nieuwe garage , sowieso 1 x sports classic toevoegen, dat wordt de z-type. 1 x sedan ( onbekend ) , en 1x muscle ( onbekend ) en 1x blista compact , een crosmotor, en ik koop de bifta terrug en een motor erbij , die nieuwe of de akuma . Dan heb ik nog maar een plaats over voor de funcar .
Komt wel vaker voor dat er niks ligt. (heb ik althans vaker meegemaakt)Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:10:
Gisteren een crate drop gehad.
Overal gezocht... niets gevonden. De rode flare gezien. Daar 2 man neergeknald.
Is dit normaal en zijn die crates het waard ?(net terug begonnen met GTA:O)
De inhoud kan varieren van 500RP tot meerdere duizenden RP's.
Daarbij zit er vaak een (tijdelijk) wapen in, bijv. een RPG of Minigun.
Ik vind het altijd wel leuk om daarop te hunten.
Wellicht dat ze de pay out aanpassen. Maar daartoe hebben ze al een keer de mogelijkheid gehad, en toen ook niet gedaan. Dus zie het niet zo snel gebeuren.Svennie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:31:
Die er misschien wel uit gaat met update 1.13, ik heb nog geen bron/bevestiging maar dat zou balen zijn
Inderdaad verschrikkelijk irritant.Thomasx4 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:15:
Het is blijkbaar een trend om Rooftop Rumble te joinen en vervolgens niks te doen, zat net met 3 anderen in een sessie en die deden niks, stonden gewoon stil. Heb ze allemaal maar overreden en mezelf ook afgemaakt, daarna in freemode iedereen afgeknald.
Verwijderd
Aantal keren ook de extraction helikopter van Merryweather besteld om snel naar Madrazzo te komen
Iedereen wil zo makkelijk mogen geld verdienen om straks van alles te kopen.Thomasx4 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:15:
Het is blijkbaar een trend om Rooftop Rumble te joinen en vervolgens niks te doen, zat net met 3 anderen in een sessie en die deden niks, stonden gewoon stil. Heb ze allemaal maar overreden en mezelf ook afgemaakt, daarna in freemode iedereen afgeknald.
Was je trouwens gisteren? Je liep sluipend rondjes, maar je was verder weg? Geen geluid meer.
Met Balou en Manomars nog tijdje achter iemand aan gegaan. Hoop lol gehad nog. We waren bij het grotere strandwacht huisje met een paar jetski's. Kwam iemand aanrijden die we niet kende. Toeterde, dus maar met een honkbal knuppel gaan slaan op zijn auto als stel hangjongeren. Stapt ie uit, gaat schieten, dus dan maar op hem slaan. Erna verder op zijn auto. Ging tijdje door. Plots was ie weg en kwam hij met zijn auto opnieuw aan, bleef nu alleen rijden. Auto gestolen, erachteraan en klem rijden en slaan. Kreeg ondertussen een berichtje dat we zijn Jennifer met rust moesten laten
Vreselijk irritant inderdaad. Is mij ook vaak overkomen en dan leave ik ook meteen. Iedereen al klaar voor morgen? Genoeg geld bij elkaar gesprokkeld?Thomasx4 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:15:
idd ook waar dat huis van 400.000 in het flatgebouw.The Outlaw schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:03:
Volgens mij komen 3 van de 5 nieuw aangekondigde appartementen al in bestaande huizenblokken. Als ik de Newswire aankondiging zo lees.
Nieuwe alleen interessant als het standaard al grotere garage heeft of echt super locatie is. Maar als te druk is valt dat af
[ Voor 23% gewijzigd door Pannekoek81 op 12-05-2014 14:08 ]
Verwijderd
kleine gok:Pannekoek81 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:54:
[...]
Was je trouwens gisteren? Je liep sluipend rondjes, maar je was verder weg? Geen geluid meer.
Elastiek rond de 2 sticks. En zo stealth levellen ?
Ja zover was ik ook, even een zacht tikje met de auto en hop niet meer stealth. Maar erna liep hij wel normaal rond, alleen niet meer in de party chatVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:17:
[...]
kleine gok:
Elastiek rond de 2 sticks. En zo stealth levellen ?
Ik heb mijn appartement juist gekocht voor het uitzicht. Mijn apartement is in dezelfde straat als de film set en ik kan het strand zienPannekoek81 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:07:
Zit nu bij de pier. Prima verblijf. Goedkoopste van de luxere onderkomens en ik ben toch bijna nooit binnen dus uitzicht boeide niet. Als ik binnen ben dan slaap ik, ben dronken of zit aan de waterpijp.
Nieuwe alleen interessant als het standaard al grotere garage heeft of echt super locatie is. Maar als te druk is valt dat af
Ja had een elastiekje om m'n controller gedaan om stealth op 5 streepjes te krijgen en was ondertussen wat aan het lezen. Vond het nogal irritant dat jullie toen steeds tegen me aan reden, vandaar de raketten.Pannekoek81 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:54:
[...]
Iedereen wil zo makkelijk mogen geld verdienen om straks van alles te kopen.
Met Balou en Manomars nog tijdje achter iemand aan gegaan. Hoop lol gehad nog. We waren bij het grotere strandwacht huisje met een paar jetski's. Kwam iemand aanrijden die we niet kende. Toeterde, dus maar met een honkbal knuppel gaan slaan op zijn auto als stel hangjongeren. Stapt ie uit, gaat schieten, dus dan maar op hem slaan. Erna verder op zijn auto. Ging tijdje door. Plots was ie weg en kwam hij met zijn auto opnieuw aan, bleef nu alleen rijden. Auto gestolen, erachteraan en klem rijden en slaan. Kreeg ondertussen een berichtje dat we zijn Jennifer met rust moesten laten. Later had hij een andere auto, prima gaan we daarmee verder. Hij bleef ons ook maar "opzoeken"
. Leverde mooie situaties op.
Wie gaat er dan midden op straat rondjes lopen in een open sessie met Balou, mij, onbekende, onbekende, onbekendeThomasx4 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:09:
[...]
Ja had een elastiekje om m'n controller gedaan om stealth op 5 streepjes te krijgen en was ondertussen wat aan het lezen. Vond het nogal irritant dat jullie toen steeds tegen me aan reden, vandaar de raketten.
De zentorno

720K, batmobile
Deze niet van mij

Dure brommer
Samen raapsel van een sesto elemento en koenigsegg, jammer dat het geen sport motor geworden is.Pannekoek81 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:56:
Update wordt momenteel uitgerold
De zentorno
[afbeelding]
[afbeelding]
720K, batmobile
Deze niet van mij
[afbeelding]
Dure brommer
Je had wel gelijk dat je vrij weinig werkt op je werk
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Nogal ja, vraag me af of iemand dat ding wel koopt
En die Zentorno is idd gaaf! Maar eerst wel even sparen nadat ik een extra huis/garage heb gekocht..
Ben thuisjob115 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:07:
[...]
Samen raapsel van een sesto elemento en koenigsegg, jammer dat het geen sport motor geworden is.
Je had wel gelijk dat je vrij weinig werkt op je werk

Massacro achterkant:
                                                [ Voor 42% gewijzigd door Vos op 13-05-2014 11:16 ]
[img=https://pbs.twimg.com/media/BngR4KJCYAEEZSk.jpg[/img]
Massacro
Dinka Thrust
Via https://twitter.com/GTAleaks
job115 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:22:
Zie net dat de sentinel cabrio ook beschikbaar zou moeten zijn via San Andreas auto's. Zullen een hoop mensen op de Xbox blij mee zijn
Hoe ziet die er van de achter kant uit?
Zelfde als exemplar, foto staat een paar posts terug van vos
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je kan nu twee huizen bezitten. Of er een tweede makelaar is, dacht het vooralsnog niet. Alles loopt via Dynasty 8Psyonara schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:57:
Meende dat er nu ook een 2de makelaar is/was om huizen te kopen?
3 nieuwe apartementen in hetzelfde wooncomplex. Die 2 andere volgens mij wel. Maar heb GTAO nog niet opgestart. Wellicht dat andere die wel in de game zitten dat beter weten.Froggle schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:
Maar zijn er nu wel nog nieuwe huizen bijgekomen?
Wel nieuwe prijzen voor sommige autos , de ellegy en de bifta kosten nu 95000 .
Coveted is 108k per 30 tot 40 minuten. Paar uur dusMu.siQ schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:58:
Man man, ik ben bezig om de tweede keer de SP door te spelen, want dat blijft gaaf maar ik moet daarna toch echt online is goed gaan spelenZit keertje op level 4 ofzo geloof ik haha. Hoe snel doe je er normaal over om 750.000 te sparen als ik vragen mag?
Je kan 2 garages bezitten of een woning en daarbij een extra garage. Maar je kan niet 2 garages + een woning bezitten.Utoka schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:
Kun je 2 of oneindig huizen/garages bezitten? Ze spraken namelijk voor de update over 'multiple properties'
Je hebt nu 2 slots voor huizen , toen ik hem kocht was 1 slot leeg , daar heb ik nu mijn nieuwe appartement in zitten ( 476.0000).The Outlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:09:
[...]
Je kan 2 garages bezitten of een woning en daarbij een extra garage. Maar je kan niet 2 garages + een woning bezitten.
Van die andere 2 appartementen (nieuw) weet ik niet waar ze zitten. Wellicht zijn dat wel nieuwe locaties.Pannekoek81 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:22:
Dus nieuw appartement in een bestaand complex. Das niet nieuw nieuw voor mij. Hou ik mn bestaande appartement wel en koop wel een 10 car garage erbij.

(nee ook nog niet de mijne, mogelijk vanmiddag of eind van de avond wel)
Patch notes zijn er! -> https://support.rockstarg.../en-us/articles/202114563
50% of FIB agents present at the start of the mission now have high accuracy.
Additional FIB agents spawn as players attack the parking garage. The agents spawn in two waves of cars.
After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.
The FIB agent carrying the documents Martin wants now spawns in a vehicle as the mission progresses
RR is minder makkelijk gemaakt. Was te verwachten
Of die inderdaad.Utoka schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:15:
of mixed with coke. Die kun je met goede afspraken met 4 man in minder dan 2 min doen
Aston Martin Vanquish lijkt ie erg op.The Outlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:32:
De achterkant staat me zo tegen van die auto. Heel erg Rapid GT achtig. Zo jammer
Patch notes zijn er! -> https://support.rockstarg.../en-us/articles/202114563
Rapid GT lijkt op de V8 Vantage
En dan is er ook nog een 4 deurs versie in GTA 5 welke lijkt op de Aston Martin Rapide, maar weet even niet hoe die heet...
Complete lineup.
www.youtube.com/DerOllie
Ben ik met je eens. Maar ze moesten wel. Op die manier krijgen ze Aston Martin niet op hun dak. Die zijn niet zo blij dan dat Aston Martins zomaar gewrecked kunnen worden.Thomasx4 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:03:
Vind het toch bijzonder hoe lelijk ik die massacro vind, terwijl ik de Vanquish juist een hele mooie auto vind. Één van de details die ik van de ontwerpers van R* niet zo slim vind is dat balkje "ledjes" in de koplampen, staat voor geen meter IMO.
Net nog gespeeld geen verschil gemerkt was alleen rustig onderweg naar madrazoSvennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:39:
The following difficulty changes are going to be made to the Mission “Rooftop Rumble”:
50% of FIB agents present at the start of the mission now have high accuracy.
Additional FIB agents spawn as players attack the parking garage. The agents spawn in two waves of cars.
After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.
The FIB agent carrying the documents Martin wants now spawns in a vehicle as the mission progresses
RR is minder makkelijk gemaakt. Was te verwachten
Waar ik niemand over hoor.... Waar zijn die 5 nieuwe missies????
Al gevonden er komen er geen 5 maar 8 nieuwe contact missies maar die zullen later vandaag pas worden vrijgegeven, links naar de nieuwe jobs volgen dan hier:
http://www.rockstargames....A-Online-Is-Now-Available
[ Voor 12% gewijzigd door HardHouse op 13-05-2014 17:32 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Verwijderd
Er is helemaal niks veranderd. Het is enkel met momenten flink bugged (of toch de lobby).HardHouse schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:59:
[...]
Net nog gespeeld geen verschil gemerkt was alleen rustig onderweg naar madrazo
Waar ik niemand over hoor.... Waar zijn die 5 nieuwe missies????
Al gevonden er komen er geen 5 maar 8 nieuwe contact missies maar die zullen later vandaag pas worden vrijgegeven, links naar de nieuwe jobs volgen dan hier:
http://www.rockstargames....A-Online-Is-Now-Available
Scheelt vrij weinig. De autorit lijkt wat makkelijker.Le Enfant! schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:53:
[...]
Er is helemaal niks veranderd. Het is enkel met momenten flink bugged (of toch de lobby).
Alleen wel meerdere keren gehad dat mn "personal vehicle" aan de andere kant vd stad stond.
Maar wat een heerlijke auto en dat geluid in een tunnel
                    DLC oid
Ziet er tof uitwouzer1977 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:33:
[...]
Scheelt vrij weinig. De autorit lijkt wat makkelijker.
Alleen wel meerdere keren gehad dat mn "personal vehicle" aan de andere kant vd stad stond.
Maar wat een heerlijke auto en dat geluid in een tunnel
[afbeelding]
Eigenlijk dus weer waardeloze lage level missies.
https://untappd.com/user/OzzBier
De nieuwe super, sport en suv gekocht. Brommer leek me niks. Gelijk ook maar de corvette gekocht. Aardig wat geld verder, alles getuned etc. Kleuren veranderd, weer veranderd, toch weer terug, nee toch maar niet... nou ja dat aantal keer verder, nu maar weer sparen.
Tnx.
Het racesysteem voor upgrades mogen ze ook wel eens aanpassen. Vanaf bepaald level gewoon alle upgrades beschikbaar oid. Of na deelname aan x-aantal races ook recht op die upgrades.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/playlists
Link werkt niet goed
[ Voor 10% gewijzigd door job115 op 14-05-2014 09:58 ]
Die Mental State bar werkt nu al merk ik. Ik ben een rood blipje en meteen willen alle witte blipjes bij mij weg.
Ik ben echt heel blij met de mental state...! Dan kan je tenminste gewoon mensen opzoeken die normaal doen.The Outlaw schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:32:
Toen ik gisteren begon had ik 10 miljoen om te spenderen. Dacht, dat gaat wel op. Nou niet dus. Heb beide garages nu gevuld met auto's die ik nog wilde hebben. 5 miljoen uitgegeven
Die Mental State bar werkt nu al merk ik. Ik ben een rood blipje en meteen willen alle witte blipjes bij mij weg.
ik crashte gisteren tijdens het landen er tegen de kranen op de pier aan (was landen aan het oefenen voor die missie waar je moet landen onder die kranen), toen kreeg ik ook een melding, ik weet niet of ik toen rood was voor de rest maar dat zou onterecht geweest zijn.Kjid schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:58:
[...]
Ik ben echt heel blij met de mental state...! Dan kan je tenminste gewoon mensen opzoeken die normaal doen.
Direct rood zal je niet worden. Je bouwt het langzaam op. Eerst lichtroze dan naar helemaal rood. Bounties hebben nu een doodshoofd, zijn ze ook wat makkelijker te herkennen. Maar tof is het wel. Zometeen maar weer even voor chaos zorgen.Svennie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:11:
[...]
ik crashte gisteren tijdens het landen er tegen de kranen op de pier aan (was landen aan het oefenen voor die missie waar je moet landen onder die kranen), toen kreeg ik ook een melding, ik weet niet of ik toen rood was voor de rest maar dat zou onterecht geweest zijn.
Volgens mij eindigt bijna iedere avond op de Xbox met elkaar neerknuppelenPannekoek81 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:02:
Wat is normaal in de wereld van GTA? Ok er zijn uitzonderingen, zoals mensen die alleen maar mensen neerschieten en niks anders doen in het spel, maar wij hebben ook weleens een avondje dat we iemand gaan neerknuppelen, gewoon omdat het kan. Is dat dan niet meer normaal? Uiteraard er zijn grenzen
Gisteravond nietjob115 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:26:
[...]
Volgens mij eindigt bijna iedere avond op de Xbox met elkaar neerknuppelen
Waren druk met de nieuwe onderkomens en de garages inrichten. Op nurburgring de super en sport testen. Zentorno beviel mij super op die track
Op moment van testen besloot mijn router even te rebootenThe Outlaw schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:32:
Zag dat er ook nieuwe missies zijn bijgekomen. Iemand die al geprobeerd?
Vanavond poging proberen
[ Voor 34% gewijzigd door Pannekoek81 op 14-05-2014 11:37 ]
Verwijderd
Verder vind ik deze update maar mager, had verwacht dat er toch wel wat meer content toegevoegd zou worden.
Idee had ik al, ervaring dat bij jou vaker gebeurt haha. Ik besloot ook echt maar te gaan slapen, wekker ging weer vroeg.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:46:
Ja mijn Xbox hangt regelmatig als ik GTA aan het spelen ben, zeer vervelend. Soms gaat het uren goed, soms meerdere keren achter elkaar. Uitendelijke samen met The Boss Mic nog wat missies gedaan.
Verder vind ik deze update maar mager, had verwacht dat er toch wel wat meer content toegevoegd zou worden.
Update tja... de huizen zijn niet spannend. Andere inrichting voor veel geld. Had liever andere locatie gezien, maar goed... De auto's zijn top. Motor is lelijk (smaak). Missies kan nog niks over zeggen.
Al met al, tis gratis zullen we maar zeggen
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.