• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
The Outlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:43:
[...]

Jammer dat ze het spawnen van de geldwagens hebben gestopt. Zonde. Hele lijst van bugfixes op de Support Page
Naja niet gestopt, ze spawnen nu niet continu, dus niet 3x achter elkaar zoals wel eens het geval was.

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-10 09:37

NLF

Lijkt erop dat ze gewoon alleen maar glitches en problemen hebben verholpen. Leuk natuurlijk maar had gehoopt op wat leuke toevoegingen :)

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

Dubbele rp en cash voor capture mode. Vraag me af of het gaat helpen dit populairder te maken... Misschien moeten we het weer eens een kans geven als we met een grotere groep zijn, dan wel in de game chat gaat zodat de verschillende teams elkaar niet horen.
NLF schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:40:
Lijkt erop dat ze gewoon alleen maar glitches en problemen hebben verholpen. Leuk natuurlijk maar had gehoopt op wat leuke toevoegingen :)
De brandweer spuit geen water meer. Dat hebben ze eruit gehaald :/

Nederlandse PS5 clan / 30+

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:07:
[...]

Ja dat vind ik echt nergens op slaan, tenzij het voor tijdelijk is omdat je er iets mee kon glitchen ofzo...

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:51
Zijn er nog jobs die wat opleveren? Capture is bizar onpopulair.

En Coveted hebben ze er uitgehaald dus kan niet meer even solo 18000$ op brengen.
Rooftop R. kan nog. Trash talk. Beide rond de 18k.
Defender ook iets van 16

• Psyonara
Pannekoek81 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:42:
Rooftop R. kan nog. Trash talk. Beide rond de 18k.
Defender ook iets van 16
Zie ik er niet tussen staan dus mogelijk ook verwijderd.

En serieus kom ook niet meer in een fatsoenlijk team met jobs of random of wat dan ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Psyonara op 08-04-2014 22:44 ]

• falcon123
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:07:
[...]

Blijkbaar was het een fout van rockstar dat de brandweer geen water meer kon spuiten.

https://support.rockstarg...ublic/questions/201271856
Psyonara schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:24:
[...]

Zie ik er niet tussen staan dus mogelijk ook verwijderd.

En serieus kom ook niet meer in een fatsoenlijk team met jobs of random of wat dan ook.
alle nog gedaan vandaag. Bestaan dus nog wel. Vreemd dan. Xbox? Voeg me dan maar toe. Zelfde id.

• Psyonara
Wat rank zijn de missies? en of welke catagorie vallen ze onder? Mission? oid
Missie en uit m'n hoofd alle 3 boven de 75. Convented is er ook nog steeds. Rank 36 dacht ik.

Verwijderd

Fixed an issue where if a player drank Whisky in their apartment until they passed out, this could cause a clone to appear who would then attack them.
Hahaha! Ik ben toch wel benieuwd hoeveel mensen dat is overkomen.

• Psyonara
Pannekoek81 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:09:
Missie en uit m'n hoofd alle 3 boven de 75. Convented is er ook nog steeds. Rank 36 dacht ik.
Coveted kan ik niet meer vinden, voorheen wel.
Zelf kwa rank nog 43 :(

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand nou een idee wanneer we de nieuwe content kunnen verwachten?

E: En by the way, the los santos connection werkt echt al weken niet hier, als je de coke (o.i.d.) moet stelen vanuit de hangar is er niks, niemand, kan je niks meer. Heb hier ook meer dan eens gehad dat als ik dood ben en er geen levens meer zijn, ik na een tijdje tóch spawn, maar mijn poppetje niet zie en niet kan rondlopen, wel schieten en beschoten worden. That's it. Meestal op dezelfde plek als waar ik dood ben gegaan.

dit zegmaar.

[ Voor 82% gewijzigd door Thomas op 09-04-2014 22:59 ]

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-10 23:59
Net tijdje gespeeld online. Armored trucks bleven spawnen. Update ia geinstalleerd.
Ff solo racen en aantal trucks is toch ff cashen zo. :)

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-11 19:48
wouzer1977 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 01:44:
Net tijdje gespeeld online. Armored trucks bleven spawnen. Update ia geinstalleerd.
Apart

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:07
Ik spawn ook heel vaak weer tijdens een missie als er geen levens zijn maar eigenlijk heb ik nog nooit kunnen lopen. En ik kan dan ook niet meer alle wapens gebruiken (wel kiezen).

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:38

OzzieMann

PSN: OzzieMann

wouzer1977 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 01:44:
Had ik gisterenavond ook in het begin van de avond. In 15 minuutjes tijd 73K bij elkaar gesprokkeld.
Had ook nog de nieuwe optie "Turn Blind Eye" gebruikt, 3 minuten timer rechts onderin. Eerste Armored truck met 2:58 te gaan gepakt, 2e met 2:45 te gaan, en de 3e met 2:38 tegaan krijg ik opeens toch 2 sterren en is de timer onder in beeld weg...

https://untappd.com/user/OzzBier

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hmm.. als ik met een BMX rijdt en continu spring en tijdens het springen naar voren leun, rij je best hard met zo'n ding.
Meer mensen bij wie het spel vastloopt na enige tijd? Meld dat hier op de support pagina van R*. Schijnt een groot probleem te zijn. Alhoewel Brian B het makkelijk wil afschuiven

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier ook ja!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Disc. Misschien vies? (dat heb ik weleens gehad)

Burp

Gisteren nog de disc en de console schoongemaakt. Dacht dat dat wel de oplossing zou zijn. Maar 10 minuten later had ik weer een freeze te pakken. Dit is geen console probleem meer. Dit heeft met patch 1.11 te maken. Want toen begon de ellende.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gebeurt hier niet extreem vaak, maar wel meer dan eerst. Met name op loadscreens blijft de boel hier wel eens hangen, heel storend.

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-11 12:22

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Laatste Update van rockstar =-1! , gta online blijft gewoon laggy.
Jammer , ik had gehoopt op beter!
Ik genoot meer van de vorige versie 1.11, al is deze update wel goed voor de racers ,ketchup is aangepast, gameplay +1, maar waar staat dat vinkje voor Friendly players ? ,
Capture is leuk , maar verwarrend ,goed geld , maar crew vs crew ,dat gaat weer mis , teamballancing werkt nog steeds niet .en dat pakketje is soms onvinsbaar .
Lags , freezes , enzv , die zijn gewoon gebleven , kortom update is niet geslaagd , we gaan maar weer wachten op de volgende update , die laten we hopen beter is !

Groet Fer

Walking on the bright side of life

• OzzieMann

OzzieMann

Voor de laatste update heb ik misschien 1 of 2 keer een freeze gehad, maar over zo'n lange periode kan ik daar nog best mee leven.
Sinds de laatste update 3 avonden gespeeld en 2 keer een freeze gehad. Gelukkig voor mij beide keren rond 1 uur, dus ik zou toch gaan stoppen, maar dat zuigt echt big time!

• Isane
Ik heb sinds de release van gta misschien 4 keer een freeze gehad. Echt niet meer dan dat.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:52
Sinds release van battlefield4, gta5 niet meer aangeraakt. Vorige week weer eens opgepakt en is toch wel wel weer heel leuk haha! Vermaak me weer prima!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• MrMistral
  • Laatst online: 20-10 20:00
Yuup. Ook last van de freezes hier :(

PSN: MrMistral

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 17:12
Hoe zit het met van game naar game gaan, duurt dat nog steeds zo lang? Ik bedoel dus dat je een missie dat en zodra deze klaar is ben je toch al gauw 3 minuten aan het wachten tot de volgende missie eindelijk begint. Dit komt door lange laad schermen en vote systemen met te hoge timers. Ik wil gewoon van de ene missie vrijwel direct de volgende starten zonder steeds zo lang te moeten wachten. Ik vind dat er tussen missies maximaal 1 minuut zou moeten zitten.

Ik vraag het omdat mijn live momenteel is verlopen en het alleen verleng om GTA 5 weer te spelen, mits ze eindelijk dus eindelijk wat tegen deze wachttijden hebben gedaan :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Sinds de nieuwe update (nog) geen freezes gehad.
Wat me wel al 2x gebeurd is, is dat als ik de achterkant van een armored car openblaas met een sticky, er geen geldkoffer uit komt vallen. :/
Ik krijg wel een popup die aangeeft dat het geld op straat ligt, maar de weg is leeg.

Edit:
Na wat rondneuzen op de interwebz blijkt dit al een tijdje zo te zijn... toch overkomt het me nu na de update pas en voorheen nooit. (or have I just been lucky :P )

[ Voor 23% gewijzigd door Ghostley op 14-04-2014 14:07 ]

PSN ID: Ancta

Ghostley schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:47:
Sinds de nieuwe update (nog) geen freezes gehad.
Wat me wel al 2x gebeurd is, is dat als ik de achterkant van een armored car openblaas met een sticky, er geen geldkoffer uit komt vallen. :/
Ik krijg wel een popup die aangeeft dat het geld op straat ligt, maar de weg is leeg.
Zelfde hier. Vreemde is wel dat ik wel de RP points krijg

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Begin me nu toch wel af te vragen wanneer ze met extra content komen... Een extra garage + nieuwe auto's zouden me lang zat zoet houden.

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
In ieder geval de extra garage. Ik moet nu steeds de afweging maken welke auto ik vervang als ik een nieuwe wil bewaren. (waarbij er vaak in de 'oude' al aardig wat centjes zitten verwerkt)

Het zou ook wel lekker zijn als de match-making meer moeite doet om friends/crews bij elkaar in 1 sessie te houden. Het gebeurt me nu nog te vaak dat als we na een aantal missies voor 'free mode' kiezen iedereen in een andere sessie beland.
(wat ook vaak een insta-kill van een of andere dweeb als resultaat heeft)
Maar ik gok dat dit op een laag pitje staat om te verhelpen. :/

PSN ID: Ancta

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Inderdaad ja. Zit nu ook altijd te dubben welke auto ik moet houden en welke niet, 10 plaatsen extra zou geen overbodige luxe zijn.

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik hoop ook dat het snel is, de auto's en motoren die nu nog in mijn garage staan zijn vrij wel helemaal geupgrade dus die wil ik niet kwijt.
Groot voordeel aan 2 garages is ook dat ik in 1 garage al mijn luxe/sport wagens kan stoppen en in de andere al mijn "criminele activiteiten" voertuigen :p
Van wat ik lees op GTAForums en Reddit is dat het best wel eens rond Pasen kan droppen. Als de mensen dan toch thuis zijn, meer mensen die het spelen/cash cards kopen om de nieuwe auto's te kopen. Zo slecht gedacht is het niet natuurlijk. Maar meestal volgt er een update op de newswire (en meestal is dat dinsdag)

Ik hou het zeker in de gaten.

Afbeeldingslocatie: http://www.grandtheftauto5.fr/images/maj-high-life-1.jpg

Nieuwe Enus Huntley :o

• falcon123
  • Niet online
Coveted was verwijderd uit het menu "Jobs" door Rockstar, maar blijkbaar kan je Coveted nog steeds gewoon spelen als het in een playlist staat.

Hierbij een link naar diverse playlists om Coveted als nog te doen.

Er zijn playlists voor Xbox 360 en PS3 blijkbaar.

http://gtaforums.com/topi...ist-for-missing-missions/

Trouwens check de GTA V stuntfilmpjes van deze gast, zijn echt heel tof! Rockstar heeft zelfs één van z'n filmpjes op hun newswire staan.

http://www.rockstargames....melapse-NO-There-s-a-Glow

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

falcon123 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:36:
Coveted was verwijderd uit het menu "Jobs" door Rockstar, maar blijkbaar kan je Coveted nog steeds gewoon spelen als het in een playlist staat.

Trouwens check de GTA V stuntfilmpjes van deze gast, zijn echt heel tof! Rockstar heeft zelfs één van z'n filmpjes op hun newswire staan.

[video]

[video]

Wat is er zo goed aan potshot/coveted?

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• falcon123
  • Niet online
TeGek schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:38:
[...]

Wat is er zo goed aan potshot/coveted?
Met Coveted kon je redelijk snel en gemakkelijk 18k verdienen... Ik weet niet meer zeker of het nog steeds dat bedrag is... maar met Coveted kon je makkelijk geld verdienen daarom :)

• Isane
falcon123 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:41:
[...]

Met Coveted kon je redelijk snel en gemakkelijk 18k verdienen... Ik weet niet meer zeker of het nog steeds dat bedrag is... maar met Coveted kon je makkelijk geld verdienen daarom :)
Nu heb je rooftop rumble ;)
Rockstar gave the people a blueprint map with collectors edition.
Take a look on the map. Behind Fort Zancudo is a mansion and there's a red safehouse icon behind it! This can be a safehouse which is going to be added in the new update.
Please leave your thoughts & clues below!

Blueprint: http://i.imgur.com/KaAbn2F.jpg
Note: This is only speculation. - Sauce
Zou er toch een kern van waarheid inzitten?

Overal kan je een 'kern van waarheid' in vinden, zelfde ook met de UFO en andere eastereggs, als Rockstar de kaart heeft gemaakt met doel dit 'ooit in te vullen met iets', kan je alles daar voor invullen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reticled is niet iemand die zoiets verzint zeg maar. Is een trusted member van de Support website. Denk wel dat die kaart R* nog op wat ideen heeft gebracht.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

falcon123 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:36:

[video]

[video]

Vraag me af hoe hij in het FIB gebouw is beland.

• falcon123
  • Niet online
The Outlaw schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:02:
[...]
Rockstar gave the people a blueprint map with collectors edition.
Take a look on the map. Behind Fort Zancudo is a mansion and there's a red safehouse icon behind it! This can be a safehouse which is going to be added in the new update.
Please leave your thoughts & clues below!

Zou er toch een kern van waarheid inzitten?
"new high-end apartment options". That could imply a multiplicity of things, however, I don't think it directly relates to the introduction of new properties given the context.
Reactie van Brian B. Rockstar medewerker zegt:
To clarify, there will be new high-end apartments as a part of the High Life update.

These are brand new apartments, so we are talking about new interior as well.
I don't want to spoil everything for you, though, so stay tuned for the update!
Er komen dus daadwerkelijk wel nieuwe High-end apartments. Alleen waar en wat is nog onbekend.

https://support.rockstarg...le-Proprieties-Dynasty-8-

• Isane
falcon123 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:44:

Reactie van Brian B. Rockstar medewerker zegt:

[...]

Er komen dus daadwerkelijk wel nieuwe High-end apartments. Alleen waar en wat is nog onbekend.

https://support.rockstarg...le-Proprieties-Dynasty-8-
Goed nieuws !

• OzzieMann

OzzieMann

Tjonge jonge wat een avond. 2 freezes en een time-out.... Booooooohhh R*!!!!

• falcon123
  • Niet online
nickvanozzie schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:21:
Tjonge jonge wat een avond. 2 freezes en een time-out.... Booooooohhh R*!!!!
Maar je hebt wel gewonnen in de ultimate stunting playlist :P Haha die Canyon racing map :*)
falcon123 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:42:
[...]

Maar je hebt wel gewonnen in de ultimate stunting playlist :P Haha die Canyon racing map :*)
dat was echt een klote map, na 1 rondje vond ik het wel mooi geweest. (moest toch slapen want de wekker ging weer om 5 uur) verder wel gelachen gisteren maar het word tijd voor die update!

• Psyonara
En GTA kan niet zien dat ik op PSN ben ingelogt en dus weigert hij online te gaan :(

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-11 12:22

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Rockstar , goed bezig ! Gta loopt nu soepel vergeleken met een week geleden.Nu is het wel tijd voor de mega update !
Maar waar is de online beta creator gebleven ? Gister avond was ie er niet meer.
De Tweakscrew 360 nu al op 92 custom jobs , veel races en nog erg goede ook, ga zo door tweakscrew members !

Walking on the bright side of life

Zitten inderdaad leuke races tussen.

Hierbij nog de link Fer voor je motorkap
http://gtaforums.com/topic/665016-how-to-open-hood/

• fdisk

fdisk

F_hertgers schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:42:
Rockstar , goed bezig ! Gta loopt nu soepel vergeleken met een week geleden.Nu is het wel tijd voor de mega update !
Maar waar is de online beta creator gebleven ? Gister avond was ie er niet meer.
De Tweakscrew 360 nu al op 92 custom jobs , veel races en nog erg goede ook, ga zo door tweakscrew members !
De creator is snel offline gehaald nadat er een exploit is gevonden:
YouTube: GTA 5 Online - Buy EVERYTHING for FREE Glitch! Best "GTA 5 Glitch" Ever! [HOTFIXED]
Dan is het wachten op de volgende exploit die ze weten te vinden. R* steunt indirect die 'hackers' door ze steeds uit te nodigen voor crew sessies en online sessies. Tja..

• fdisk

fdisk

keep your friends close and your enemies closer...

anders zouden ze zelf moeten gaan debuggen, dit kost veel minder!
Dat debuggen doen ze nu zelf ook al. Daarom is de Content Creator ook offline. Zullen wel redelijk wat mensen nu in de codes duiken. Maar dit houdt ze wel af om andere info te verwerken over de heists of de HL update.

Misschien kost het minder. Maar kostbare tijd gaat verloren nu.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Als hij er al een update voor heeft dan blijft het een gigantisch kat en muisspel tussen hem en R*. Volgens mij zit er weer een dagje GTAO-loos gamen aan te komen.

Dit fix je niet dmv van een hotfix

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 22:18
Is GTA V nog de moeite waard om te kopen voor alleen het online gedeelte? SP had ik al uitgespeeld, toen gelijk doorverkocht.
Dat is voor iedereen verschillend. Ik heb er veel plezier van, online spelen met crewleden, samen geld verdienen en free roamen. Let wel dat als je begint je laag van rang zal zijn. Dus wees voorbereid op een lange ontgroening in GTA Online :P

http://www.rockstargames....b-Snapmatic-Photo-Contest

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 17:12
Kan je ook een cargobob gaan bobben?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Suren01 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:51:
Is GTA V nog de moeite waard om te kopen voor alleen het online gedeelte? SP had ik al uitgespeeld, toen gelijk doorverkocht.
Als je een paar vrienden hebt om de game mee te spelen in crewverband, dan is het wat mij betreft zeer de moeite waard.

Ik had zelf ook even een vraag: heeft iemand nog een leuke tip qua playlist waar ik vanavond mee kan losgaan. De fun moet voorop staan, al kan een beetje RP en dollars binnenharken natuurlijk ook geen kwaad.

• Isane
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:30:
[...]

Als je een paar vrienden hebt om de game mee te spelen in crewverband, dan is het wat mij betreft zeer de moeite waard.

Ik had zelf ook even een vraag: heeft iemand nog een leuke tip qua playlist waar ik vanavond mee kan losgaan. De fun moet voorop staan, al kan een beetje RP en dollars binnenharken natuurlijk ook geen kwaad.
Rooftop Rumble :P

Verwijderd

Hahaha! Ik wist gewoon dat die reactie zou gaan komen. Drie maal raden wat de eerste missie was, die ik gisteravond heb gespeeld. ;)

Helaas was dat ook de enige missie die ik samen met iemand heb gedaan. Ik had de hele avond problemen om online te komen en te blijven. Soms kreeg ik zelfs de melding dat ik niet op PSN aangemeld was, terwijl ik dat wel was... |:(

Overigens had ik wel een leuke playlist gevonden met off road races (de laatste van de Rockstar verified playlists). Daar begon ik de avond mee.

Btw, ik zat op gegeven moment op een public server, waar het echt complete chaos was met tanks, gestolen politiewagens en firetrucks. In alle rust een winkel beroofd, terwijl de politiemacht snel gedecimeerd werd door de rest van de server... 8)7

Helaas was de fun op gegeven moment voorbij, toen iemand Mercenaries op me af had gestuurd.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2014 09:38 . Reden: toevoeging ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Fijn :D. Ik ga ook effe Rooftop Rumble farmen, extra geld is nooit mis :)

• Isane
The Outlaw schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:21:
Dubbel GTA$ en RP weekend. Vandaag én morgen!

http://www.rockstargames....ial&utm_campaign=doublerp

Ik zou zeggen, kom maar op met Rooftop Rumble :D
Inderdaad :D !

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Thomasx4 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:48:
Fijn :D. Ik ga ook effe Rooftop Rumble farmen, extra geld is nooit mis :)
Die playlist van 16x Coveted gaat harder zeker met een tank erbij....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• Isane
HardHouse schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:26:
[...]

Die playlist van 16x Coveted gaat harder zeker met een tank erbij....
Tank?

• falcon123
  • Niet online
Je belt je tank op via Pegasus en met de cargobob haal je dan je tank op en plaats hem op de berg waar je begint met coveted. Elke volgende ronde blijft de tank daar gewoon staan.

• LegeBoekenkast
  • Laatst online: 14:54
Werkt als een trein

• falcon123
  • Niet online
Het werkt niet als een tank? ;) :+ :P

• LegeBoekenkast
  • Laatst online: 14:54
Nope, dat gezegde ken ik ook niet ;)
Wel lekker 1,5 mio verdiend en 12 levels gestegen in 2 uur tijd.

[ Voor 49% gewijzigd door LegeBoekenkast op 02-05-2014 23:02 ]

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Bedtijd ruim 3.5M rijker :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Lol, farmdag vandaag zo te zien :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Isane
Heb nu totaal 6 miljoen dollar. Meer dan voldoende lijkt me voor een nieuw appartement

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-10 21:47
Rockstar moet vaker zo'n dubble xp weekend houden, levelen gaat zo wel makkelijk :)

• MrMistral
  • Laatst online: 20-10 20:00
Holy moses! Ik ga ook ff online :D Haha O-)

[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 03-05-2014 17:53 ]

PSN: MrMistral

• falcon123
  • Niet online
The Outlaw schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:31:
én meer cash cards kopen, Tof dat ze dit doen.
Waarom zouden mensen meer cash cards kopen tijdens een double $ en RP weekend?
Omdat dit maar 2 dagen is, en niet iedereen heeft dit weekend de mogelijkheid gehad tot gamen. Dit is een voorbode van de High Life update, zo moet je het zien. Dus wie nog gauw wat snel geld wil hebben, richt zich toch al gauw daarop.

• Psyonara
Blah loop vast in missie opties menu kan alleen moeilijkheids graad of radio wisselen kan geen okay, ammo, armor meer kopen en blijf hangen in het menu.

• Isane
Oh double xp en geld was alleen gister en eergister dus
MarkoAlmelo schreef op zondag 04 mei 2014 @ 11:29:
Oh double xp en geld was alleen gister en eergister dus
Klopt. Als ik de balans zo opmaak ben ik 30 levens gestegen en ruim 4,5 miljoen rijker geworden. Niet slecht. Nu weer over tot de orde van de dag met het spelen van custom races en geldwagens hunten :P

• Isane
The Outlaw schreef op zondag 04 mei 2014 @ 12:03:
[...]

Klopt. Als ik de balans zo opmaak ben ik 30 levens gestegen en ruim 4,5 miljoen rijker geworden. Niet slecht. Nu weer over tot de orde van de dag met het spelen van custom races en geldwagens hunten :P
Ik van 140 naar 152 en circa 3 miljoen rijker.

Verwijderd

The Outlaw schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:12:
Omdat dit maar 2 dagen is, en niet iedereen heeft dit weekend de mogelijkheid gehad tot gamen. Dit is een voorbode van de High Life update, zo moet je het zien. Dus wie nog gauw wat snel geld wil hebben, richt zich toch al gauw daarop.
Op Twitter plaatste Rockstar nog een bericht toen het voorbij was, maar het was toch behoorlijk laat op de zondag, 17:00 uur ofzo). Ze gaven wel aan dat we binnenkort een aankondiging over de High Life Update mogen verwachten en dat er nog wel vaker ingame bonussen zullen voorbijkomen.
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Op Twitter plaatste Rockstar nog een bericht toen het voorbij was, maar het was toch behoorlijk laat op de zondag, 17:00 uur ofzo). Ze gaven wel aan dat we binnenkort een aankondiging over de High Life Update mogen verwachten en dat er nog wel vaker ingame bonussen zullen voorbijkomen.
Daar moeten we ons aan vasthouden idd. Als er al een aankondiging komt voor de HL update dan zou die morgen moeten komen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

De update komt nog deze maand.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dat mag onderhand ook weleens, is 6 weken geleden aangekondigd.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

The Outlaw schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:08:
[...]

Daar moeten we ons aan vasthouden idd. Als er al een aankondiging komt voor de HL update dan zou die morgen moeten komen.
Pure nieuwsgierigheid, maar waarom zou er morgen nieuws komen?
Pagina: 1 ... 77 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.