Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28
F_hertgers schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Ja inderdaat , spel wordt nu weer leuk , alleen nu maar hopen dat het geld weer terrug naar rockstar gaat ! Weten we meteen waar we aan toen zijn !
Die gasten met RP leven van 1000 kom ik ook nog steeds tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-10 07:45
Thomasx4 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Ja, hij heet Farm Wars (op x360 trouwens). Jammere is dat het echt niet leuk is om met weinig mensen te spelen en ik nooit genoeg mensen in de lobby krijg :(. Heb ook maar m'n race op het windmolenpark aangepast, is nu allemaal iets soepeler (helikopter race).
Die heb ik vanmiddag gespeeld! Was erg vermakelijk.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

De deathmatch of de race? Ben nu bezig met een soortgelijke deathmatch op de golf course, met golfkarretjes, grasmaaiers, etc. Wat objecten toegevoegd bij de spawnpunten voor cover, nu nog wapens neerleggen.

Hier trouwens linkjes naar de zooi waar ik wil blij mee ben;

Race door het windmolenpark;

http://rsg.ms/1loEcZy

Deathmatches;

http://rsg.ms/1loDifv
http://rsg.ms/1loEM9F

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 05-01-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-10 07:45
Ah, ik bedoelde de deathmatch.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik ben door mijn geglitchte geld heen en ik moet eerlijk zeggen. Ik vind er meteen geen flikker meer aan. :+
Gewoon een beetje zorgeloos freeroamen maakte het voor mij nog wel interessant maar dat kan nu ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:59:
Ik ben door mijn geglitchte geld heen en ik moet eerlijk zeggen. Ik vind er meteen geen flikker meer aan. :+
Gewoon een beetje zorgeloos freeroamen maakte het voor mij nog wel interessant maar dat kan nu ook niet meer :P
Ik heb nog 3,5 miljard op de bank staan. Gisteren nog in een lobby gezeten met Nederlanders en Engelsen. mooie slag was dat. Zelfs de Engelsen deden gezellig mee. Leek net een kleine crew vs crew. Heel tof.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze headset? pricewatch: Gioteck EX-03

Wil een oortje omdat ik via mijn geluidsinstallatie speel.

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 09-01-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Vos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:43:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze headset? pricewatch: Gioteck EX-03

Wil een oortje omdat ik via mijn geluidsinstallatie speel.
Jep. Geluid is prima en de batterij gaat een behoorlijke tijd mee. (uurtje of 4 a 5 haal ik er wel uit)
Je moet alleen niet te dicht op de speakers van je geluidsinstallatie zitten, want de noise-cancelling is niet super.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Ghostley schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:22:
[...]

Jep. Geluid is prima en de batterij gaat een behoorlijke tijd mee. (uurtje of 4 a 5 haal ik er wel uit)
Je moet alleen niet te dicht op de speakers van je geluidsinstallatie zitten, want de noise-cancelling is niet super.
Thnx. Ik zit denk ik 3 meter van de speakers af, zal dat problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Vos schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:26:
[...]

Thnx. Ik zit denk ik 3 meter van de speakers af, zal dat problemen opleveren?
Nee. Ik zit er anderhalve meter vanaf en hoor eigenlijk geen klachten over bijgeluiden.
(soms als de dialoog erg hard is)
Hangt er denk ik ook vanaf hoe gevoelig je de microfoon instelt binnen de settings van de PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
Kheldar schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:30:
[...]

Ticket ingeschoten en zo maar even een tweede karakter maken. Kijken of er wat mee gaat gebeuren.
Zojuist een (standaard) reactie op mijn ticket gehad, morgen maar eens kijken of er geld is opgeruimd.
Hello Rockstar,

Thank you for contacting R* Games Support.

We are sorry to hear that you were given money by someone who may have been cheating. This will be investigated and the gifted money may be removed from your account. If you were not engaged in any willful cheating or exploiting yourself, you do not need to worry about Rockstar Games taking action against you.

Thank you for writing in and reporting this unscrupulous player. An investigation has been opened.

If you see anyone else in GTA V multiplayer using invincibility hacks, score cheating or doing anything else suspicious, please provide information about the offending party

Platform (PS3 or Xbox 360)
Cheater’s Gamertag / ID
Description of the violation
If possible, please include concrete evidence, such as a video or a screenshot

Thanks in advance for your cooperation in helping to keep GTA V Multiplayer on the up-and-up.

Best Regards,

Raymond
En mijn nieuwe decoy tegen headshots...
Afbeeldingslocatie: http://www.abmaonline.nl/overig/siamees.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Kheldar op 09-01-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 17:09
Kheldar schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:07:
[...]

Zojuist een (standaard) reactie op mijn ticket gehad, morgen maar eens kijken of er geld is opgeruimd.
Ik heb hem ook gehad. Vanmorgen kreeg ik deze:
You are receiving this automatic ticket update because you have an open ticket in the Rockstar Support system related to GTA Online modding, cheating, or hacking. We have received a large number of complaints over the past few weeks about cheaters gifting large amounts of GTA$ to others, setting bounty rewards outside game limits, or otherwise attempting to tamper with the GTA Online economy.

We have deployed several hotfixes to prevent this type of activity, and will be adding further cheat protection in future Title Updates as well. Players who willingly cheated to create this illegitimate influx of in-game currency have been separated out from the rest of the population and we are continuing to monitor for suspicious activity. If you were the unwilling recipient of an impossibly large amount of GTA$, you do not need to worry about us taking action against your account. However, please be aware that we will be making community-wide automatic adjustments to players’ account balances to remove the modded money.

At this time, you do not need to do anything further and this ticket will resolve on its own. Thank you for contacting us to report this activity. We look forward to seeing you Online!

If you believe you are receiving this message in error, or your ticket is not about GTA Online cheaters, please feel free to respond to this message and we will address your issue individually. Please note that we are not currently accepting appeals for players banned or in the Cheater Pool for transferring modded cash to others, and we are not able to remove these cash gifts on a case-by-case basis. Account balance adjustments will occur system-wide to undo these gifts.

Rockstar Games
Ben benieuwd: ik kon de verleiding niet weerstaan en heb er een Annihilator, Tank en een fully modded Adder van gekocht. Wat blijkt: ik gebruik ze geen van allen... Maar, als ze alles terugvorderen sta ik wel een kleine 3 miljoen rood... nemen ze me de spullen af en krijg ik het geld retour, is het best, sta ik weer een kleine 2 miljoen plus.

Ik zie het wel gebeuren: heb (bijna) wat ik hebben wil en voor de rest draait het voor mij om de fun.

[ Voor 55% gewijzigd door NoGinryuGo op 10-01-2014 11:18 . Reden: update R* toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je daadwerkelijk in het rood zou staan kan je niets meer kopen, dus ook geen ammo meer. Dan worden de survivals een stuk drukker...

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Kju schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:05:
Als je daadwerkelijk in het rood zou staan kan je niets meer kopen, dus ook geen ammo meer. Dan worden de survivals een stuk drukker...
Vrees ik ook, maar dat kan ik me niet voorstellen. Misschien nemen ze al het aangeschafte spul af, geldwaarde terug en dan de onterecht ontvangen gelden terugvorderen. Dan heb ik nog wel wat miljoentjes over ;-)

Daarbij, ik heb maar 240 M ontvangen, da's toch heul niet veul :o..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook zoiets ontvangen en ca. 20 miljoen gebruikt voor wat auto's+mods, tank en een heli. Ben om praktische redenen van Eclipse Towers naar Tinsel Towers verhuisd (maar dat leverde juist geld op omdat het goedkoper was). De rest op een tweede char gestort en we zien wel.
Als het niet meer leuk is heb ik eindelijk een goed excuus op AC4 op de PS4 te gaan spelen, die ligt na één keer aan te zijn geweest al een maandje stof te happen omdat ik GTA Online nog steeds te leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Kju schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:05:
Om aan een survival mee te mogen doen, moet je $200 inleggen, dus dat gaat ook niet werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Kheldar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:38:
[...]

Om aan een survival mee te mogen doen, moet je $200 inleggen, dus dat gaat ook niet werken :+
Dat wordt dan winkel overvallen, bounties najagen, auto's verkopen en je dan inkopen in de strijd. Dan kun je volgens mij net zo goed een character reset doen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10 22:49
Kju schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:38:
De rest op een tweede char gestort en we zien wel.
Hoe doe je dit eigenlijk als ik vragen mag?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:10
Nieuwe patch(1.09) beschikbaar, nog geen changelog gevonden.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Earzz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:25:
[...]

Hoe doe je dit eigenlijk als ik vragen mag?
Ik kon daar ook niet zo goed achterkomen. De bankrekening is geshared, alleen hebben ze elk een eigen kasrekening/portemonnee. Heb gewoon 240 miljoen (wel via de ATM doen, anders ben je lang bezig, doe het in een invite-only sessie) naar de kas van de tweede character geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De online ervaring is wel erg verpest zeg. Ik was een aantal maanden (druk met andere dingen :P) even niet online geweest. Ik ben gestopt op level ~40 toen die auto-verkoop-glitch een beetje trending was.

Nu had ik van de week even zin om weer eens online te gaan met wat vrienden (die hadden wel doorgespeeld al die tijd). In bijna alle sessie was de helft hoger dan level 200 (zelfs uitschieters naar 800+) en die reden dus ook rond met tanks en hadden mini-guns etc. :'). Leuk als je daar tussen bent als 'eerlijke' speler die blijkbaar de periode van geld en RP uitdelen heeft gemist. Het online is nu wel heel flink uit balans (voor mij in ieder geval) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol net die nagemaakte nuketown map gespeeld met 12 man in deathmatch.

Wat een chaos was dat zeg! :P

Was wel tof opzich.

http://socialclub.rocksta...mRDnXwEhC7lQ?platformId=2

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 11-01-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Zojuist patch 1.09 mogen installeren, nog nergens echt kunnen vinden wat erin is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:26
In principe alleen dit:

Improved anti-cheat measures
Fix for several GTA$ and RP exploits

http://support.rockstarga...V-Title-Update-1-09-Notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:23
Hoyden schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:08:
In principe alleen dit:

Nou, daar hebben ze dan verdomd lang voor nodig gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:12
Hoyden schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:08:
In principe alleen dit:

Fix heeft hier anders niet gewerkt. Had ook bovenstaande mail gekregen ("We hebben het opgelost"), maar bij het checken had ik nog steeds al m'n centen.

Heb er nu wel genoeg van en ga het dan ook gewoon gebruiken. Wel enorm jammer dat ik door die grapjassen nu eigenlijk geen doelen meer kan stellen in GTA:O :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update heeft er meer voor gezorgd dat het "niet" meer kan voorkomen, dus dat cheat figuren geen kans meer maken. Zeggen ze....

Nu deze update is geweest kunnen ze het geld weghalen bij degene waarbij het weg zou moeten. Als ze het ervoor deden dan had je met een uur weer het geld.

Zoiets is de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-10 14:33
Pannekoek81 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:06:
Update heeft er meer voor gezorgd dat het "niet" meer kan voorkomen, dus dat cheat figuren geen kans meer maken. Zeggen ze....

Nu deze update is geweest kunnen ze het geld weghalen bij degene waarbij het weg zou moeten. Als ze het ervoor deden dan had je met een uur weer het geld.

Zoiets is de bedoeling
Is het niet zo dat ze (uiteraard veel te laat! |:( ) met deze patch de cheats / exploits tegenhouden om verdere schade te voorkomen, in plaats van de gedane schade herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik mensen op twitch mag geloven, werken aantal van zulke exploits dus nog steeds.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Op hun community forum communiceren ze het volgende :

"✓Answer
All glitched or modded money will be removed in an upcoming fix"

De 1.09 patch zorgt er alleen voor dat bepaalde exploits zijn opgelost, wat niet wil zeggen dat alle exploits zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ben benieuwd. Heb met de tweede character een appartement en tien adders gekocht, vraag me af of ze die dan "afpakken" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof niet dat ze bij iedereen het geld handmatig weghalen, zal wel met een override gebeuren. Of je in de - zal komen is de vraag. Ligt eraan hoeveel je had voor dat je exploited geld hebt gekregen en hoeveel je hebt uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van alles wat ik gekocht heb (tanks, vliegtuigen, heli's, auto's + mods) zou ik alleen de Buzzard missen, die is zo handig in missies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kom ze nooit tegen tijdens missies, tenzij het de bedoeling van Rockstar was (bv. als je een cargobob moet jatten staat de buzzard ernaast)

[ Voor 62% gewijzigd door Kju op 13-01-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik heb ook nog wel wat poen (2.5 milj bijna waarvan bijna alles met jobs en een aantal autoverkopen)
Ik weet alleen niet wat er precies mee te doen.
Een aantal leuke auto's heb ik, maar twijfel tussen een tank of buzzard qua aankoop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd. Als ik in een missie zit dan kan ik altijd terecht op het vliegveld voor een Buzzard. Dan hoef ik Pegasus niet eens te bellen (level 110)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoyden schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:14:
Ik heb ook nog wel wat poen (2.5 milj bijna waarvan bijna alles met jobs en een aantal autoverkopen)
Ik weet alleen niet wat er precies mee te doen.
Een aantal leuke auto's heb ik, maar twijfel tussen een tank of buzzard qua aankoop ?
Tank is alleen leuk in freeroam (mits je bereid bent om de premie te betalen als je andermans auto sloopt en bad sport wil riskeren), buzzard gebruik ik zelf het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Wat voor systeem zit er eigenlijk achter met het spawnen van voertuigen nodig voor een missie.
Als ik in free-roam zit kan ik overal een heli vandaan plukken, inclusief cargobob...
Maar als ik dan een missie doe, waar tijdens de uitleg wordt verteld dat ik een heli nodig heb voor een succesvol einde, zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. :?
(Behalve dan bij de heli-tours plaats... maar die smeren hem zodra je ook maar enigszins in de buurt komt.)
Is dit afhankelijk van welk level je zelf bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een specifiek een cargobob tijdens de missie moet ophalen (zonder aanwijziging waar het staat) staat het gewoon op fort zancudo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Okay, maar bijv. de missie van Lester waar je een koffer moet ophalen op de bovenste verdieping van de -in aanbouw zijnde- wolkenkrabber. Zonder heli is die nagenoeg niet te doen, want de enige manier naar boven is via de torenkraan, dus volledig open a.k.a. cannon-fodder.
Nergens spawnt zo'n ding en degene die spawnen is een kans van 1 op 10 dat je die te pakken krijgt voordat de NPC er vandoor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ghostley schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:27:
Okay, maar bijv. de missie van Lester waar je een koffer moet ophalen op de bovenste verdieping van de -in aanbouw zijnde- wolkenkrabber. Zonder heli is die nagenoeg niet te doen, want de enige manier naar boven is via de torenkraan, dus volledig open a.k.a. cannon-fodder.
Nergens spawnt zo'n ding en degene die spawnen is een kans van 1 op 10 dat je die te pakken krijgt voordat de NPC er vandoor gaat.
Bij die missie regel ik altijd een "Helicopter Pickup" via merryweather en kill de piloot.. (kost je alleen wel 1000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Hoyden schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Bij die missie regel ik altijd een "Helicopter Pickup" via merryweather en kill de piloot.. (kost je alleen wel 1000)
Dat leek me ook een optie... maar moet je hoger level zijn dan dat ik nu ben. :)
Grappig genoeg wordt die missie al wel aangeboden vanaf een lager level... blijkbaar vinden ze het leuk als mensen gefrustreerd raken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liever mixed up with coke voortaan aanklikken. Goede payout, levelt lekker up met rp als je met crewmembers speelt en goed te doen met een laag level. Voordeel is dat je je lobby echt wel vol krijgt met die missie (door payout en rp) en met zes man gaat het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28
Als ze al het geld afpakken, sta ik denk ik 30 miljoen in het rood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

lifeguard schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:47:
Als ze al het geld afpakken, sta ik denk ik 30 miljoen in het rood :D
Ik 3 miljoen , maar dat heb ik wel voorover , en ik heb nog een eerlijk karakter .
Iedereen heeft alles en kan alles kopen , en onze nieuwe medetweaks crewmembers ,zullen nooit zo rijk worden als ons .
Gewoon afpakken dat geld , is wel zo eerlijk .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand anders problemen gehad om vanavond online te kunnen? Kon er gewoon helemaal niet op. Netwerk error en time out during loading session :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
The Outlaw schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:25:
Iemand anders problemen gehad om vanavond online te kunnen? Kon er gewoon helemaal niet op. Netwerk error en time out during loading session :(
Nope, net nog ruim n uur gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik heb vanavond ook wel een aantal time outs gekregen en dergelijke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:28:
[...]

Ik heb vanavond ook wel een aantal time outs gekregen en dergelijke....
Inderdaad...

Maar was wel weer een mooie avond met een aantal mooie acties. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 03:04:
[...]

Maar was wel weer een mooie avond met een aantal mooie acties. 8)
Ja dat zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Pannekoek81 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:06:

Zoiets is de bedoeling
Het kwam sinds 2 Januari al niet meer voor dat hebben ze zonder patch al gestopt zowel an de bountys als hhet uitdelen, de rp hack weet ik niet die heb ik gelukkig niet meegemaakt...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
The Outlaw schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:14:
Vreemd. Als ik in een missie zit dan kan ik altijd terecht op het vliegveld voor een Buzzard. Dan hoef ik Pegasus niet eens te bellen (level 110)
Ik heb tijdens missies ook nooit ergens een heli of wat dan ook kunnen vinden bahlve inderdaar als je die cargobob moet stelen op zancudo daar staat een buzzard naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ik heb gisteren avond ook normaal kunnen gamen eerst met een aantal leden missie en daarna races doen.
Dat was overig heel erg lachen vooral het commentaar via de headset. Die ik zelf helaas niet heb :( maar heb me uitersvermaakt.
En daarna nog een klein uurtje samen met me neefje gespeeld en ook zijn game kon ik makkelijk joinen. Iets wat wel is anders was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Assassins8913 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 05:53:
[...]

Ik heb gisteren avond ook normaal kunnen gamen eerst met een aantal leden missie en daarna races doen.
Dat was overig heel erg lachen vooral het commentaar via de headset. Die ik zelf helaas niet heb :( maar heb me uitersvermaakt.
En daarna nog een klein uurtje samen met me neefje gespeeld en ook zijn game kon ik makkelijk joinen. Iets wat wel is anders was. :)
Een headset blijkt toch wel makkelijk te zijn. Ik had er ook geen en heb er geen spijt van dat ik er een gehaald heb.Maar ja, wel weer centjes die je moet uitgeven :'( . Ach, voordeel nu is dat je lekker kan schelden en niemand iets terug zegt >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Vanavond maar tot 3 uur door dan lol
Ben benieuwd geld zal iedereen dan wel kwijt raken eindelijk maar ik hoor ook geruchten dat er veel mensen gereset zouden worden, als dat ook de mensen zijn die het geld hebben uitgegeven.......
Word in elk geval vervelen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er heel veel mensen in de - komen, dan kan R* zich opmaken voor een exodus. Denk niet dat iedereen zijn geld zal kwijtraken. Lijkt me niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:29
Het boeit me niet of al mijn geld zal verdwijnen, zolang er maar niks uit mijn garage verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le Enfant! schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:29:
Het boeit me niet of al mijn geld zal verdwijnen, zolang er maar niks uit mijn garage verdwijnt.
Heb je iets gekocht met het geld dat je gekregen hebt? Wie weet kan je dan wel iets kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Le Enfant! schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:29:
Als dat met eerlijk geld gekocht is zal het vast blijven staan, ik ben benieuwd wat ze met het apartement doen wat mijn 2e character ervan gekocht heeft om veilig te kunnen joinen met zoveel cash in t handje, ik vond dat dat dan wel van het gekregen geld mocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat een tijd geleden in November er een audiofile was verschenen op YT waarin Casino's, de mogelijkheid om je auto te verliezen (pink slips) en nieuwe missies voor bestaande personen werd afgespeeld. Zou me niet verbazen als we daar ook wat van gaan terugzien.

Ben benieuwd, Ik kijk ook even mee met dit topic op GTAForums: http://gtaforums.com/topi...aintenance-9pm-est/page-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:29
The Outlaw schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:30:
[...]

Heb je iets gekocht met het geld dat je gekregen hebt? Wie weet kan je dan wel iets kwijt raken.
Ik heb inderdaad enkele dingen gekocht met het geld die ik gekregen heb. Nu maar hopen dat ze enkel het geld verwijderen, want ik heb echt geen zin om opnieuw te beginnen. De kans is dan heel groot dat ik gewoonweg het spel zal verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le Enfant! schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:59:
[...]

Ik heb inderdaad enkele dingen gekocht met het geld die ik gekregen heb. Nu maar hopen dat ze enkel het geld verwijderen, want ik heb echt geen zin om opnieuw te beginnen. De kans is dan heel groot dat ik gewoonweg het spel zal verkopen.
Verkopen zal ik een game als GTA nooit doen. Maar ik ben ook bang dat als ik inderdaad weer vanaf 500.000 dollar moet beginnen, en ik alles kwijt ben mij de moed ook in de schoenen zal zinken. We gaan het zien. Het is in ieder geval geen patch, gewoon onderhoud, dus wellicht dat ze het geld vooralsnog ongemoeid laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:37
Lijkt me niet dat ze dat geld al gaan afpakken als de cheaters nog niet helemaal aangepakt zijn, iets met dweilen met de kraan open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Nog een kleine bespaartip: als je door een levelen een nieuw wapen unlockt, kan je deze aanschaffen zonder dat het geld kost: zorg dat je het wapen ergens oppikt (survival is een goede kandidaat, boneyard bevat bijv. alle wapens vanaf lvl60) en ga daarna direct naar de ammunation. Selecteer daar het nieuwe wapen en je zal zien dat ipv de prijs het icoontje voor een al gekocht wapen getoond wordt. Klik nu door, zodat je in het menu komt voor ammo, addons en kleurtjes voor het wapen en voila: het wapens is nu 'gekocht'.

Deze manier van aanschaffen telt ook mee voor de 'Proud Gun Owner' award.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:09

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ben ik dan echt zo'n beetje de enige die geen 'illegaal' geld gekregen heeft? Haha. Ik lees hier dat mensen het spel weg doen als ze weer op 500.000 opnieuw moeten beginnen. Ik heb nog niet eens de 300K aangetikt op mijn bankaccount. Maar ja, ik geef dan ook veel uit denk.
Total Earned
$2,954,905
Total Spent
$2,639,001

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:33:
Ben ik dan echt zo'n beetje de enige die geen 'illegaal' geld gekregen heeft? Haha. Ik lees hier dat mensen het spel weg doen als ze weer op 500.000 opnieuw moeten beginnen. Ik heb nog niet eens de 300K aangetikt op mijn bankaccount. Maar ja, ik geef dan ook veel uit denk.
Total Earned
$2,954,905
Total Spent
$2,639,001
Ik geef behoorlijk wat geld uit ja. Bounties, Merrywheater, wapens en auto's. Volgens mij heb ik al meer dan 80 miljoen uitgegeven (op mijn SC account staat 1, 081,000, 0000 maar dat lijkt mij onmogelijk). Juist doordat ik zoveel geld heb gekregen heb ik er meer plezier van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Mutatie schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:18:
Lijkt me niet dat ze dat geld al gaan afpakken als de cheaters nog niet helemaal aangepakt zijn, iets met dweilen met de kraan open.
Helaas. Ik zie dat ik nu van 238,893,847 naar 565,744 ben gegaan (via socialclub). Valt me nog mee, gezien het feit dat ik 241,400,000 heb gekregen. Wel vraag ik mij af ik mijn tank, annihilator en fully modded adder nog heb. Dit heb ik namelijk illegaal gekocht.

Ook wordt er volgens mij nog steeds van alles bijgewerkt, want mijn earnings staan nog steeds op 251,887,208 en car sales op 3,600,000. Deze laatste is inclusief LSC glitch medio okt/nov. Ik vond dat het mocht vanwege karaktervoortgangverlies :+ .

Ik ga eens wat rekensommetjes uitwerken voor mezelf: ze mogen van mij van alles afnemen, maar er zijn een aantal zaken die ik legaal heb verkregen en daar moeten ze echt wel vanaf blijven :( .

Daarnaast hoop ik dat je ook 50K+ auto's van voor de patches straks wel kunt verkopen.

Toevoeging 12:00 (anders wordt het een slowchat...):
Statistieken kloppen voor geen meter meer, want ik blijk na aftrek van onterecht ontvangen geld, meer uitgegeven te hebben dan verdiend en dan heb ik nog geld op de bank staan :?. Daarom ook:

Vrijdagavond zullen we het zien >:) .

[ Voor 10% gewijzigd door NoGinryuGo op 16-01-2014 12:05 . Reden: extra info over statistieken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bankaccount staat gelukkig nog op $995.940.

En hoop ook dat dat zo blijft want het is allemaal legaal!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Mijn oneerlijke geld is weg ! lets have a fresh start !!
Heerlijk kunnen we weer eerlijk onze game vervolgen , hierdoor zal de tweakscrew en de gameplay alleen maar sterker worden . Goed bezig Rockstar !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:52:
Heb nu nog maar 109K en mijn garage is niet op te vragen. Zal je zien dat ze die helemaal hebben uitgekleed.
Garage kan ik benaderen en lijkt compleet. Inclusief een van ontvangen geld gekochte Adder die ik voor 600K kan verkopen... Echter, ik weet niet hoe het zit met hetgeen ik kan bestellen via Pegasus. Ik had voor al die "bonussen" een kleine 3 miljoen van mezelf. Hiervan had ik netjes een Buzzard gekocht van 1.750.000. met die tuned Adder erbij komt je inderdaad snel op een kleine 3 miljoen uit... Ik mag dan aannemen dat ik mijn annihilator en tank niet meer heb straks.

Ze hebben echter (nog) niets gedaan met de shared status (staat nog altijd op 241M) en car sales. Zelfs met het aantal uren dat ik erin heb zitten en 9K/48 minuten kan ik nooit 3,6M aan auto's verkocht hebben :+ .

Then again: ben blij dat ze er eindelijk iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
226K over, na aankoop van een nieuw huis, helikopter en vliegtuig :)

Dat kon ik toch echt niet kopen met het geld dat ik voor de gift had. Ben benieuwd wat er van over is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-10 16:47
Ai, nog maar 5K... maar nog wel mijn auto's

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Hmm... Volgens de rockstar socialclub website heb ik helemaal geen geld meer.... iig bij cash staat 0 en bij bank 0.... WTF.....

Ik kan niet m'n 2e character inzien want, daar had ik zo'n beetje al het gemodde geld op gezet van ong. 400 miljoen en dan als cash opgenomen, zodat het niet meer gedeeld is .

Ik had tevens ook nog beide keren dat ik dat geld kreeg netjes gereport.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/gta%20online%20geld%20vergelijking.jpg

Misschien komt het door dat er bij shared money: 406.1M staat.
Dat ze denken dat ik dat geld heb lopen uitdelen ofzo :S :S

Zie tevens ook bij speedfight dat die opeens level 10 is ofzo??
Maar ik weet niet of dat je 1e account of 2e account is ofzo.

Ik wacht wel af tot de maintenance is afgelopen...

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 16-01-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou de RSC momenteel niet heel erg serieus nemen. Ze zijn volop aan het updaten. Dus de kans bestaat dat de statistieken morgen weer heel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:23:
Zou de RSC momenteel niet heel erg serieus nemen. Ze zijn volop aan het updaten. Dus de kans bestaat dat de statistieken morgen weer heel anders zijn.
Nee, klopt. Ik wacht daarom idd wel af tot het onderhoud is afgelopen en hopelijk heb ik daarna nog wel wat centjes over ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grote kans dat patch 1.10 er direct ook meteen wordt ingezet. Wellicht al de eerste contouren van de mogelijke heists. Denk dat een pot van 10 miljoen, en waar je met max 5 personen mee kan doen wel heel mooi zou zijn. Pakt iedereen 2 miljoen mee. Dan kan het leuk worden.

Want missies grinden heb ik echt geen zin meer in, niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vraag me echt af wat ze gaan doen hiermee. Met iedereen leegplukken komen ze denk ik ook nergens, om eerlijk te zijn vond ik het leuker met zo veel geld. Ik heb niet gemod maar ik heb het wel gebruikt, als het nou makkelijker zou zijn geweest om enigszins geld te verdienen dan had ik het denk ik niet gebruikt. Ik vind het belachelijk dat je tientallen uren moet spelen om genoeg geld te krijgen om een buzzard/tank/dure auto te kopen, het is immers geen MMO waar mensen uren in willen stoppen.

Ik speel zelf vrij sporadisch, en dan vind ik het leuker om gewoon wat te kloten in freemode en af en toe een race/missie whatever te doen, dan te moeten zitten grinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:30:
Grote kans dat patch 1.10 er direct ook meteen wordt ingezet. Wellicht al de eerste contouren van de mogelijke heists. Denk dat een pot van 10 miljoen, en waar je met max 5 personen mee kan doen wel heel mooi zou zijn. Pakt iedereen 2 miljoen mee. Dan kan het leuk worden.

Nee, klopt als ik qua geld weer helemaal vanaf begin moet beginnen, dan is mijn motivatie wel iets verder te zoeken:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:30:

Dat zou wel Gaaf zijn , alhoewel 2 miljoen p.p wel een beetje veel is.

Ik verwacht denk ik zelf iets van 100.000 tot 250.000 p.p , dan gaat het nog steeds redelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:09

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Voor mij is het juist een uitdaging om tegen al dat grootgeldgeweld te spelen. Ik hoef niet persé binnen korte tijd heul veul geld te hebben, ben toch niet voor niks een lowlife crimineel die voor allerhande klusjes wordt ingehuurd. ;)

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Lol de Rockstar Support twitter account is overuren aan het draaien met 80000 keer dezelfde vraag aan het beantwoorden :P :P :P :9

https://twitter.com/RockstarSupport

Rockstar heeft een nieuw bericht geplaatst:

http://www.rockstargames....-gta-online-cheaters.html

Blijkbaar gaan ze het (gemodde) geld wel weghalen, maar de dingen die je ermee gekocht hebt, blijven wel gewoon van jou blijkbaar.

[ Voor 44% gewijzigd door falcon123 op 16-01-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik zit op 0 cash maar m'n garage lijkt nog intact. Als ik in ieder geval m'n entity en wapens met ammo heb gehouden vind ik het best zo. Als m'n buzzard weg is is die zoweer bij elkaar gespaard. Gewoon flink survival en races...

En als de garage van m'n 2e char intact zou blijven staan er 10 adders om te verkopen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Kju op 16-01-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In recent weeks, a small number of Grand Theft Auto Online players sought to exploit the game by generating and distributing game-breaking amounts of in-game cash, disrupting the experience for other players.

We will continue to issue title updates on an ongoing basis to counter the negative impact this has had on gameplay, and as part of today’s maintenance period, we are removing the counterfeit GTA$ from the game's economy. Anyone who innocently received GTA$ as a result of these exploits but did not engage in cheating to acquire it will not face any further action - the funds will just be removed, and you'll be able to keep any items you currently own.

Those who actively engaged in cheating and exploiting the game in this manner will, however, be subject to in-game penalties at our discretion. This may include being placed in isolated cheater pools or banned from GTA Online altogether.

Should you ever encounter someone in GTA Online that appears to be taking advantage of exploits in your session, we ask that you alert us directly via the in-game reporting functionality. In the Pause menu, under the Online tab, select Players and scroll to the offending player. From there, select Report and choose Exploits from the violation options.

We're grateful for the community's continued support in dealing with these issues and once again apologize to anyone that has had their Grand Theft Auto Online experience sullied by these exploits that broke the game's natural flow. Please stay tuned for lots more news about GTA Online in the weeks ahead. - Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"and you'll be able to keep any items you currently own."
Mooi, die 10 adders komen dus wel van pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Kju schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:33:
En als de garage van m'n 2e char intact zou blijven staan er 10 adders om te verkopen ;)
Als ik dit had geweten, had ik dan... Zou ik dan... Ja, dan had ik de garage vol geknald met 10 adders >:) .
Maar ja, wat als je ze mag houden en niet kan verkopen :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De items die je nu in je garage hebt die zal je behouden. Ben ik content mee. Heb één Adder erin staan. Vind ik wel mooi. Al ben ik er niet gerust op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Als ik dit had geweten, had ik dan... Zou ik dan... Ja, dan had ik de garage vol geknald met 10 adders >:) .
Maar ja, wat als je ze mag houden en niet kan verkopen :? .
volgens social club hebben ze 550k op de bank voor jou gelaten en voor mij niks...
Maar het is inderdaad wel ontmoedigend voor degenen die niets met het geld hebben gekocht.

Voor m'n gevoel heb ik ook wel iets verloren, ik had deze week bijna een miljoen bij elkaar gespeeld

[ Voor 35% gewijzigd door Kju op 16-01-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik het wel begrijp waarom sommige mensen weinig geld hebben gekregen...

Laten we zeggen dat je 1 miljoen legaal had , en 1 biljoen illigaal had.

In die tussentijd ben je lekker met de tanks los gegaan en met stickies , dus veel auto's opgeblazen van andere en dergelijke.

Alle ammo en verzekeringen zijn denk ik van je legale geldbasis afgehaald , dus nu het illigale weg is.
Lijkt het alsof je heel weinig heb , maar in feite klopt het denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brian B heeft een Q&A opgezet op de Rockstar Support website: http://support.rockstarga...-Cheaters-and-Modded-GTA-
Question: How did you calculate the adjusted account balance for each player who was in possession of modded GTA$? What happened if deducting the amount of modded GTA$ from a particular account would have resulted in a very low, or negative, balance?

Answer: The adjusted account balances are the result of removing modded money. For accounts that would have been left with little or no GTA$ after correction, we added sufficient funds to continue playing and enjoying GTA Online. We are able to distinguish between players who generated modded GTA$ themselves, those who only received modded funds, and people who did not mod themselves but repeatedly received and spread large amounts using the “share cash” feature. Those classifications factor into the minimum threshold, which may vary, for post-adjustment balances on accounts that had already spent modded funds. Please note that we are not removing items purchased with modded GTA$.

Pagina: 1 ... 71 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.