Acties:
  • 0 Henk 'm!
In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).

If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty and would like to have the money removed from your account immediately, you can submit a request to Rockstar Support to have your balance properly adjusted. Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place.

Furthermore, if you encounter someone that is taking advantage of exploits in your GTA Online session, you can alert us directly by using the in-game reporting functionality. In the Pause menu, under the Online tab, select Players and scroll to the offending player. From there, select Report and choose Exploits from the violation options. We appreciate the community's support and understanding as we work to address these issues and apologize for all inconvenience caused.

Thanks,
Rockstar Games
Fix komt eraan.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
En als je nu iets koopt met dat gekregen geld, verdwijnt dat dan ook of kom je in de min te staan of gebeurd er niets?

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:47
Geen idee, om eerlijk te zijn vind ik dat ik wel de gekochte auto mag houden.. ik ben ruim een uur bezig geweest om van het geld af te komen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de vraag. Denk niet dat R* dat aandurft omdat iedereen (even generaliseren) straks zijn auto's kwijt is en dus geen zin meer heeft om opnieuw te spelen.

Maar er spelen miljoenen gamers GTA Online. Vind het knap als ze al die mensen kunnen uitvissen die nu op 500 miljoen en meer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Laatst online: 29-08 21:12
Valandil schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:57:
Geen idee, om eerlijk te zijn vind ik dat ik wel de gekochte auto mag houden.. ik ben ruim een uur bezig geweest om van het geld af te komen.
Lijkt mij ook, maar ik lees hier dat er mensen in de cheaterpool terecht komen die met hun gekregen geld zotte uitgaven zijn beginnen maken.
The Outlaw schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:58:
Dat is de vraag. Denk niet dat R* dat aandurft omdat iedereen (even generaliseren) straks zijn auto's kwijt is en dus geen zin meer heeft om opnieuw te spelen.

Maar er spelen miljoenen gamers GTA Online. Vind het knap als ze al die mensen kunnen uitvissen die nu op 500 miljoen en meer staan.
Ik denk idd dat er dan veel er dan de brui aan gaan geven. Ik kreeg gisteren nog 450 miljoen maar kon nog snel mijn ps3 afzetten zodat het niet gesaved werd.

Waar heb je dit bericht trouwens vandaan? Mss dat ze straks of later er nog dieper op in gaan en zeggen wat ze gaan doen met aankopen gedaan met dat geld.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 24-10 14:33
LoneRanger schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:53:
[...]

Krijg je he als je je eigen crew members gaat killen voor een bounty met veel nullen. :P
Ik vond het verder niet erg, wilde er graag vanaf zodat ik het niet zelf kreeg maar zat middenin een gang attack en wilde net de monies en ammo bij elkaar vegen.
Neee!!!!! Serieus een eigen Crewmember? :/ Ik was bounty aan het hunten maar zag niet dat je zoveel op je hoofd had staan en dat je crew member was (zag alleen een rode stip). Wellicht handig om volgende keer toch maar even in player list te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:25
Zoveel zal het me niet boeien, ik speel niet veel online. Van mij mogen ze m'n geld afpakken als ik mn cargobob en tank maar blijven houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
The Outlaw schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:37:
Die -bounty is inderdaad erg. Maar volgens mij kan je hem doorgeven bij het inventory menu (share cash from last job?) Zo is het mij verteld.

Ligt het nou aan mij of zijn er 2 nieuwe appartementen bijgekomen. De Tinsel Towers?
Tinsel zit er al vanaf het begin in...
leonvw schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:30:
Ok, die hoge bounty bedragen zijn redelijk vervelend zeg... Killde een player die blijkbaar een bounty van 49.000.000 op zijn hoofd had staan. Scheelt weer een hoop sparen voor wat leuke goodies en het vullen van m'n garage zou je denken, maar heb wel zo mijn bedenkingen bij het bedrag van deze bounty..

Maar nu is het zo dat in welke game ik ook zit, ik elke minuut wel weer een extreem hoge bounty van tientallen/honderden miljoenen op m'n dak krijg waardoor ik niet meer aan normaal spelen toe kom omdat ik constant gewackt wordt ;w
Overigens niet alleen op mij, de bounty's vliegen in de rondte |:(

De fun is voor mij even weg op deze manier..
Daarom pak ik maar even geen bounty's meer, gelukkig kan ik al mn teveel geld cashen met mijn 2e character die geld weggooi trucks zou ik niet toepassen ik doen gewoon wat Rockstar adviseerd en verder wacht ik maar even af...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
The Outlaw schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:24:
Die Tinsel Towers waren mij nooit opgevallen eigenlijk. Kon ze met korting kopen. Wel mooi uitzicht!
Ik zit nu in het Weazel Plaza 101 wel aardig maar achteraf iets te hoog met mn 2e character ga ik zeker voor Tinsel...
Kan je die garage aan 2 kanten in en uit rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
The Outlaw schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:38:
Dat is helaas niet mogelijk. Jammer wel, had dat ook graag gezien :)
Dan is het Weazel wat dat betreft iets beter 3 mogelijkheden om bij je garage te komen maar vanuit Tinsel zie je meer actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30

Player1S

Probably out in the dark

Pfff doen jullie nog iets bijzonders om dat geld te krijgen?? Ik heb in meerdere sessies gezeten waar met geld gesmeten werd maar niks op mijn rekening gekregen. Wou voor de grote banwave nog wel even met een Addler enzo rondcrossen.

Zie nu wel dat men steeds de sessie verlaat in grote aantallen waardoor ik als enige overblijf :X Alsof ik besmet ben

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

L1nt schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:58:
Pfff doen jullie nog iets bijzonders om dat geld te krijgen?? Ik heb in meerdere sessies gezeten waar met geld gesmeten werd maar niks op mijn rekening gekregen. Wou voor de grote banwave nog wel even met een Addler enzo rondcrossen.

Zie nu wel dat men steeds de sessie verlaat in grote aantallen waardoor ik als enige overblijf :X Alsof ik besmet ben
Ik heb er nooit iets voor hoeven doen, ik raad het niet aan maar je kan natuurlijk altijd sessies wisselen tot je hoge bounties ziet voorbij vliegen en dan iemand een bericht sturen als je ziet dat die hoge bounties aan het zetten is.

[ Voor 3% gewijzigd door fdisk op 28-12-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Wie kan mij helpen?

Na het SP gedeelte van GTA5 te hebben uitgespeeld, wil ik met het MP gedeelte beginnen. Nu kan ik het aanmaken van mijn character niet afronden omdat de naam die ik opgegeven heb 'this name contains profane or off-limits text' is.
Ik heb gezocht maar niets kunnen vinden. Heb meerdere namen (ook mijn PSN-naam) geprobeerd.

Wie heeft dit ook mee gemaakt? Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat vreemd, GTA wil niet naar GTA online, de hele xbox loopt vast als ik probeer te joinen... De rest van de xbox doet het prima, en in SP loopt hij niet vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-10 21:31
Oh nee, ik kreeg gisteren net 40 miljoen dollar en heb maar even een nieuwe supercar gekocht om de rest even te laten staan (voor het geval dat...). Ik had eerst een kleine 1 miljoen en als ze het geld in beslag nemen dan kom ik op -1 miljoen ofzo. En nu? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
stane schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:36:
Oh nee, ik kreeg gisteren net 40 miljoen dollar en heb maar even een nieuwe supercar gekocht om de rest even te laten staan (voor het geval dat...). Ik had eerst een kleine 1 miljoen en als ze het geld in beslag nemen dan kom ik op -1 miljoen ofzo. En nu? :X
Daarom, moet je ook geen gekregen geld gebruiken maar ik ben wel zeer benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Als ze alleen geld terughalen en geen tanks etc dan zijn straks de eerlijke aangevers die het netjes bewaard hebben de klos dus ik mag toch hopen dat ook gekochte voertuigen worden afgenomen.
En ik verwacht eigenlijk ook dat fair players straks wel een beloning krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 13:04

Niek_1981

Think Different.

Thomasx4 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:35:
Wat vreemd, GTA wil niet naar GTA online, de hele xbox loopt vast als ik probeer te joinen... De rest van de xbox doet het prima, en in SP loopt hij niet vast...
Regent het klachten over op twitter, zelf net ook gehad met mijn PS3 en nu staat het scherm al 20 min op het laad scherm alleen gebeurd er maar niks... Hij hangt echter nu niet aangezien het rondje nog steeds draait en dergelijke.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
HardHouse schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:44:
[...]

Daarom, moet je ook geen gekregen geld gebruiken maar ik ben wel zeer benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Als ze alleen geld terughalen en geen tanks etc dan zijn straks de eerlijke aangevers die het netjes bewaard hebben de klos dus ik mag toch hopen dat ook gekochte voertuigen worden afgenomen.
En ik verwacht eigenlijk ook dat fair players straks wel een beloning krijgen....
(as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).
Ik wacht wel af, heb tenslotte niks verkeerd gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb zelf ook niet gemanipuleerd maar als je opeens 100 miljoen hebt... Tja. Kan niet zeggen dat ik niks heb uitgegeven.

E: Wil het niet helemaal goedpraten ofzo, maar Rockstar heeft het zelf ook wel flink verneukt. Vind het belachelijk hoe moeilijk het is om aan geld te komen. Ik ben zuinig op mijn kogels maar al het geld dat ik verdien gaat er aan op, en ik heb geen zin om uren en uren missies te zitten doen om een schamele 100k te verdienen. Ik wil gewoon lol hebben, makkelijker geld verdienen, en op zich heb ik nu meer lol nu ik me alles kan veroorloven, gewoon een beetje kutten met vrienden, politieachtervolgingen zonder te denken "oh jee, ik zit zo zonder kogels en mag weer eindeloos grinden om alles bij te vullen"...

[ Voor 72% gewijzigd door Thomas op 28-12-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:16
Thomasx4 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:15:
Heb zelf ook niet gemanipuleerd maar als je opeens 100 miljoen hebt... Tja. Kan niet zeggen dat ik niks heb uitgegeven.

E: Wil het niet helemaal goedpraten ofzo, maar Rockstar heeft het zelf ook wel flink verneukt. Vind het belachelijk hoe moeilijk het is om aan geld te komen. Ik ben zuinig op mijn kogels maar al het geld dat ik verdien gaat er aan op, en ik heb geen zin om uren en uren missies te zitten doen om een schamele 100k te verdienen. Ik wil gewoon lol hebben, makkelijker geld verdienen, en op zich heb ik nu meer lol nu ik me alles kan veroorloven, gewoon een beetje kutten met vrienden, politieachtervolgingen zonder te denken "oh jee, ik zit zo zonder kogels en mag weer eindeloos grinden om alles bij te vullen"...
Denk dat je daar ook wel een beetje de spijker op zijn kop slaat. GTA5 online was best leuk, maar buggy, slecht getest en gewoon niet af. Na level 80 of zo krijg je ook geen nieuwe missies meer maar moet je steeds hetzelfde doen. Geld verdienen wordt steeds lastiger door ze de opbrengsten uit missies en races hebben verlaagd (en nu weer beetje verhoogd, maar helpt niet echt). Iedere keer krijg je dan wel weer een paar kruimels van Rockstar in de vorm van een paar standautootjes en een beta van de "missioncreator (ik heb wat van de populaire races geprobeerd en het is gewoon prut). Dan slaat de verveling al snel toe en krijg je dit soort taferelen.

Dat geldprobleem is nu toch al een paar weken oud en pas sinds gisteren is er een officieel statement van R* dat ze met de patch bezig zijn. En nu maar hopen dat hij werkt want voor de LSC glitch hadden ze drie of vier pogingen nodig. Ik ben maar helemaal gestopt met GTA online (wilde met kerst nog even naar de sneeuw kijken, maar kreeg een time out, volgens mij begint dat ook een steeds groter probleem te worden). Vraag me af of ze dit allemaal wel gefixt krijgen. Ze hadden beter nog door kunnen ontwikkelen, een goede betatest doen en het dan gelijk voor alle (nieuwe) platforms uit kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon lekker uitgeven die handel. Rockstar heeft dit zelf laten gebeuren en de mensen die de Los Santos glitch gebruikten zouden ook gestraft worden. Dat is nooit gebeurd dus zie het nu ook niet gebeuren. Ben nog steeds bitter dat ik als "eerlijke" speler gestraft werd met minder uitbetaling terwijl andere miljoenen hadden geglitcht.

Het begon allemaal leuk met de juiste verdiensten voor een job en race en dat hebben ze ook totaal verziekt. Speel het nu al weken niet meer en mijn level 119 character zal waarschijnlijk nooit meer een hoger level krijgen. Nu maar hopen dat ze er wat van geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Nu online
Maakt niet uit welke naam ik kies, ik krijg altijd dezelfde melding 'this name contains profane or off-limits text' en kan dus niet online character aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Destiny schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:00:
[...]

Denk dat je daar ook wel een beetje de spijker op zijn kop slaat. GTA5 online was best leuk, maar buggy, slecht getest en gewoon niet af. Na level 80 of zo krijg je ook geen nieuwe missies meer maar moet je steeds hetzelfde doen. Geld verdienen wordt steeds lastiger door ze de opbrengsten uit missies en races hebben verlaagd (en nu weer beetje verhoogd, maar helpt niet echt). Iedere keer krijg je dan wel weer een paar kruimels van Rockstar in de vorm van een paar standautootjes en een beta van de "missioncreator (ik heb wat van de populaire races geprobeerd en het is gewoon prut). Dan slaat de verveling al snel toe en krijg je dit soort taferelen.

Dat geldprobleem is nu toch al een paar weken oud en pas sinds gisteren is er een officieel statement van R* dat ze met de patch bezig zijn. En nu maar hopen dat hij werkt want voor de LSC glitch hadden ze drie of vier pogingen nodig. Ik ben maar helemaal gestopt met GTA online (wilde met kerst nog even naar de sneeuw kijken, maar kreeg een time out, volgens mij begint dat ook een steeds groter probleem te worden). Vraag me af of ze dit allemaal wel gefixt krijgen. Ze hadden beter nog door kunnen ontwikkelen, een goede betatest doen en het dan gelijk voor alle (nieuwe) platforms uit kunnen brengen.
Tja het is gewoon verrot. Ik hoop dat er op de PC (als ze dat nog gaan uitbrengen) mooie mods komen zoals met GTA:SA, want dit gaat echt helemaal nergens meer over. Het enige leuke is gewoon kutten in freeroam, missies, content creator en alles zijn gewoon saai. Ze hebben de belofte echt niet waargemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
Ik baal gewoon van het feit dat je de meeste missies met meerdere personen moet doen. Je kunt sommige missies gewoon onmogelijk alleen doen. Ik ken niemand uit deze buurt die een Xbox 360 met GTA V heeft en die het ook net zo vaak speelt als ik en als je mensen uitnodigt voor een missie dan reageert er toch bijna niemand, alleen soms als je geluk hebt (maar die persoon gaat vaak ook nog eens dood waardoor je levens op zijn).

Het is het gewoon allemaal nét niet online. De missies zijn veel hetzelfde, freeroam met maar 16 personen is gewoon nét niet leuk genoeg. Ze hebben survival verziekt met alle 'bugfixes' waardoor je geen fatsoenlijke survival meer kan spelen. Deadmatch en races zijn nog relatief leuk om te spelen, maar ja daar heb je weer het probleem dat er bijna nooit iemand meedoet waardoor je noodgedwongen 1 tegen 1 moet spelen. Niemand doet aan playlists en je wordt doodgegooid met al die telefoontjes van 'bel maar voor missies' en 'hee uncle lester here'.

Soms speel ik het nog wel, maar ik weet niet hoelang ik het nog blijf spelen. Ik had meer iets verwacht à la singleplayer waarbij je gewoon voor missies naar Lester toe moet gaan om zo verder in de game te kunnen komen en wat goede heists kan spelen met anderen die dan kunnen helpen (wie wil er nou geen heist doen?!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Nu online
Michiel706 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:37:
Wie kan mij helpen?

Na het SP gedeelte van GTA5 te hebben uitgespeeld, wil ik met het MP gedeelte beginnen. Nu kan ik het aanmaken van mijn character niet afronden omdat de naam die ik opgegeven heb 'this name contains profane or off-limits text' is.
Ik heb gezocht maar niets kunnen vinden. Heb meerdere namen (ook mijn PSN-naam) geprobeerd.

Wie heeft dit ook mee gemaakt? Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!
Sorry dat ik het nogmaals moet vragen, maar ik heb nog steeds geen oplossing hiervoor. Heb al R* getweet hierover, maar nog niets van gehoord. En ik wil online!!

Iemand hetzelfde probleem of een idee wat ik zou moeten doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Michiel706 op 29-12-2013 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Michiel706 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:32:
[...]

Maakt niet uit welke naam ik kies, ik krijg altijd dezelfde melding 'this name contains profane or off-limits text' en kan dus niet online character aanmaken
Ik zie wat posts voorbij komen met problemen wbt het online gedeelte, zal me niks verbazen mocht jouw probleem daaraan gerelateerd zijn.

@The Outlaw, volgens mij is het hebben van een SC account optioneel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
We kunnen binnenkort eens een avondje doen met de nieuwe speltypes (Raid, Hold, Capture).

Ik heb vandaag een bounty van 2,1 miljard op me gekregen en die weten te ontlopen, dus ik heb inmiddels ook meer geld dan ik kan opmaken. Ik vind het echter prima. Als ik eindeloos wil grinden om het spel leuk te kunnen spelen ging ik wel World of Warcraft doen. Prima dus, nu kan iedereen zich focussen op het spelen van het spel zonder zich druk te maken of iets wel voldoende oplevert (zoals met de races destijds).

Eindelijk dus tijd om eens de deathmatches etc te doen met genoeg mensen, ipv dat iedereen aan het racen is (ondanks dat ik daar zeer goed in was).

Overigens heb ik op dit moment weer gezeur met de servers, welke zeggen dat de laatste save data niet kan worden geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-10 21:20
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img713/8568/8wuq.jpg

Al het gemodde geld word dus verwijderd.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/25pmyb5.jpg

Mijn garage bij mijn 2de character.
Als het geld verwijderd is toch nog 6 miljoen 8)7

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Aan auto's die je niet kunt verkopen :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Het valt me wel op dat ze wederom alleen interesse lijken te tonen in de GTA$ en niet de andere hacks. Puur en alleen omdat de GTA$ ze geld kost, de andere hacks verpesten 'slechts' de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:55
Pyrone89 schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:33:
Het valt me wel op dat ze wederom alleen interesse lijken te tonen in de GTA$ en niet de andere hacks. Puur en alleen omdat de GTA$ ze geld kost, de andere hacks verpesten 'slechts' de gameplay.
Kwestie van prioriteiten stellen. Die GTA$ exploits verknallen nu GTAO het hardst, dus je kunt wel andere dingen gaan fixen maar dat heeft totaal geen zin als iedereen om de 5 seconden gratis miljarden GTA$ krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik krijg helemaal geen gratis miljarden. Ik voel mij zwaar achtergesteld door alle hackers in GTA :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Tommiiee schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:59:
[...]

Kwestie van prioriteiten stellen. Die GTA$ exploits verknallen nu GTAO het hardst, dus je kunt wel andere dingen gaan fixen maar dat heeft totaal geen zin als iedereen om de 5 seconden gratis miljarden GTA$ krijgt.
Waarom verknald het hebben van geld GTA?

Het is een schietspel, geen World of Warcraft. De eerste prioriteit zou dus moeten liggen bij de God mode hacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Pyrone89 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:23:
[...]

Waarom verknald het hebben van geld GTA?

Het is een schietspel, geen World of Warcraft. De eerste prioriteit zou dus moeten liggen bij de God mode hacks
Waarom???? Mischien omdat nagenoeg niemand nog missies of wat dan ook wil spelen en het enige wat overblijft een beetje domweg freeroamen is, zo gaat dit spel bij lange na geen 5 jaar mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30

Player1S

Probably out in the dark

HardHouse schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:31:
[...]

Waarom???? Mischien omdat nagenoeg niemand nog missies of wat dan ook wil spelen en het enige wat overblijft een beetje domweg freeroamen is, zo gaat dit spel bij lange na geen 5 jaar mee.....
Enige wat men doet is domweg freeroamen omdat je de missies wel een keer gezien hebt en lekker dom auwehoeren is ook leuk. Het is niet dat de opbrengst van een missie echt opwegen tegen de kosten(ammo) van die missie.
Enige redding komt pas ergens in 2014 en dus veel te laat en dat zijn de heists. Die hadden we allang moeten hebben en daarmee had je ook die miljoenen moeten kunnen verdienen zodat de moneyhacks helemaal niet nodig waren.
En de BAWSAQ had natuurlijk ook allang actief moeten zijn. :F

[ Voor 6% gewijzigd door Player1S op 30-12-2013 15:45 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
L1nt schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:44:
[...]

Enige wat men doet is domweg freeroamen omdat je de missies wel een keer gezien hebt en lekker dom auwehoeren is ook leuk. Het is niet dat de opbrengst van een missie echt opwegen tegen de kosten(ammo) van die missie.
Enige redding komt pas ergens in 2014 en dus veel te laat en dat zijn de heists. Die hadden we allang moeten hebben en daarmee had je ook die miljoenen moeten kunnen verdienen zodat de moneyhacks helemaal niet nodig waren.
En de BAWSAQ had natuurlijk ook allang actief moeten zijn. :F
Freeroamen kan ook wel eens leuk zijn inderdaad maar voor mij zeker niet alleen maar...
Ik ben nog geen enkele missie tegengekomen die meer ammo kost dan ie aan cash opleverd, misschien als je alles mis schiet?? Mooi op tijd die heists tot nu toe valt er genoeg te verdienen (ze zullen er vast later zijn dan gepland juist door al dat gehack want dat Rockstar daar voorrang aan geeft lijkt me vrij logisch), wat is er leuk aan een spel als je binnen een weekje alles hebt wat er te koop is?
Daarbij gaan de money hacks niet over een miljoentje hier of daar maar over biljoenen overal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
L1nt schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:44:
[...]

[...]
Dan speel je toch echt de verkeerde missies (of de missies verkeerd). Gisteravond netto 2 ton overgehouden aan alleen het spelen van missies (en zowaar ook nog twee exemplaren tegen gekomen die ik nog nooit gespeeld had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Nou ik hoop deze week te starten met GTA V Online ben benieuwd. Ga me verder niet bezig houden met money hacks het lijkt me namelijk leuker geld te verdienen en dan een enkele bak (auto) of 2 te bezitten etc.

Vraag me overigens wel af hoe mensen straks aan hun ammo komen als R* die GTA$ gaat terug vorderen. Aangezien mensen daardoor diep in de GTA$ min terecht kunnen komen. Dat word dus overvallen plegen met vuist en steek wapens voor die gasten hehe. Het lijkt me dus beter als alle gekochte property en auto's etc. in beslag worden genomen incl. de GTA$ en je gewoon op 0,- word gezet.

[ Voor 27% gewijzigd door JT888 op 30-12-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Kheldar schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:10:
[...]

Dan speel je toch echt de verkeerde missies (of de missies verkeerd). Gisteravond netto 2 ton overgehouden aan alleen het spelen van missies (en zowaar ook nog twee exemplaren tegen gekomen die ik nog nooit gespeeld had).
Bij mij betalen missies rond de 2,5 tot 5K max....
Ik ben meer aan ammo en armor kwijt, dus hoe je 200K kan bijschrijven, hoor ik graag :9

Overigens heb ik altijd een paar Lampadati Felon's in de garage staan. Leveren 9K op en een GT zelfs 9,5K.
Iedere keer als ik start verkoop ik eerst een auto en vlak voordat ik besluit te stoppen zoek ik er snel nog 1 of 2.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 17:09
JT888 schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:28:
Het lijkt me dus beter als alle gekochte property en auto's etc. in beslag worden genomen incl. de GTA$ en je gewoon op 0,- word gezet.
Nou, ik had netjes 3 miljoen bij elkaar gespeeld toen ik een bak geld kreeg. Had van mijn 3 miljoen een Buzzard gekocht en dacht, ach, koop ook maar een Tank en een Annihilator. Verder niks gekocht. Nemen ze het geld af? Ach, dan sta ik 2 miljoen rood >:) (maar ik neem aan dat een nette melder toch zeker 10 % mag houden :+ ). Kom ik op 0? Och, beetje leuke missies spelen en 1 a 2 ton per avondje is haalbaar. Maar nu is online echt niet leuk meer, met name vanwege de hackers die ook tijdens een missie bakken meer geld vangen dan jij en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Valandil schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:52:
[...]

Bij mij betalen missies rond de 2,5 tot 5K max....
Ik ben meer aan ammo en armor kwijt, dus hoe je 200K kan bijschrijven, hoor ik graag :9

Overigens heb ik altijd een paar Lampadati Felon's in de garage staan. Leveren 9K op en een GT zelfs 9,5K.
Iedere keer als ik start verkoop ik eerst een auto en vlak voordat ik besluit te stoppen zoek ik er snel nog 1 of 2.
Een paar 8k+ auto's in de garage hebben en er ieder uur eentje verkopen is sowieso verstandig. Armor kopen heb ik eigenlijk nooit gedaan. Het is in no time weg en dan moet je alsnog weer opletten en steeds de laatste 50% aan health vol laten lopen. Kijk ook uit met het gebruik van explosieven, die zijn vrij prijzig (tot 5 januari zijn de meesten geloof ik in de bonus voor 50%).

De volgende missies leveren op hard in de herhaling eigenlijk allemaal tussen de 10k en 19k op (oplopend qua benodigd level), dus als je die eens in de zoveel tijd meepakt, gaat het snel. Probeer ook in een groepje te komen (scheelt je weer ammo en gaat ook vaak sneller) met hogere levels, dan komen ze vaker voorbij:
• Titan of a Job
• Base Invaders
• Dry Docking
• Extradition
• Wet Work
• Landing Gear
• Satellite Communications
• Chemical Extraction
• Stocks and Scares
• Rooftop Rumble
• Trash Talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-10 21:20
Kez schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:39:
Aan auto's die je niet kunt verkopen :P
Na update 1.08 kan je personal vehicles boven de $50.000 verkopen, Adder verkoopt dus voor $600.000. Dus x10=$6.000.000

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mochten er mensen zin hebben om te racen (nieuwe races) / Capture / Deathmatches (nieuwe) te doen: vanavond host ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Mr. Jummy schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:37:
[...]

Na update 1.08 kan je personal vehicles boven de $50.000 verkopen, Adder verkoopt dus voor $600.000. Dus x10=$6.000.000
Werkt dat ondertussen? Kreeg mijn carbonizara alsnog niet verkocht na die update...

Edit: werkt nog steeds niet, ik blijf de melding krijgen dat het alleen werkt tot vehicles van $50k

[ Voor 13% gewijzigd door Kheldar op 30-12-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Je wilt toch ook niet je Carbonizzara verkopen??
Heerlijke wagen met een geweldig geluid!!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verdomme toch net een negatieve bounty op mijn hoofd gekregen van een miljard. Kan het missen daar niet van, maar was toch wel even schrikken. Is de eerste x dat ik dat meemaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Valandil schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:49:
Je wilt toch ook niet je Carbonizzara verkopen??
Heerlijke wagen met een geweldig geluid!!
Beste wagen in combinatie topsnelheid/acceleratie/handling. Snap niet dat ie zo goedkoop staat! Ik rij online enkel met een Carbonizzara rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Coquette mag er ook best zijn. Wat een bak, het motorgeluid hebben ze ook perfect nagemaakt. Heerlijk om door een tunnel te rijden en het geluid wat harder te doen, en dan gasgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Randmr schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:31:
[...]

Beste wagen in combinatie topsnelheid/acceleratie/handling. Snap niet dat ie zo goedkoop staat! Ik rij online enkel met een Carbonizzara rond.
Die handling is hier juist het probleem. Zo anders dan alle andere wagens die ik veel gebruik. De enorme overstuur is leuk voor driften, maar niet voor achtervolgingen of races (imho). Het is jammer dat je je wagens niet kan weggeven, anders had je hem mogen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Ik vind die Carbonizzara juist veel fijner rijden dan veel van de andere topwagens in 't spel. Ik heb wel eens in Personal Vehicles gereden van anderen die ik had omgelegd en dat ik me echt af zat te vragen hoe ze in vredesnaam fatsoenlijk konden rijden met zo'n auto.

Vaak zijn dat ook nog de auto's die wel flink aangepast kunnen worden qua body.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind zelf de coquette het beste. Ligt veel stabieler op de weg dan die carbonizzara, als je daar mee racet schiet je constant uit de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Gisteren een hack terminal in hardcore mode tegengekomen, dat maakt het wel pittiger :+
[YouTube: http://youtu.be/x7gwZ71g3eY]
Iemand nog tips hoe je hem weer normaal krijgt, want iedereen in de party kreeg dit gekke gedrag (uiteindelijk ook niet gehaald dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
Thomasx4 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:25:
Vind zelf de coquette het beste. Ligt veel stabieler op de weg dan die carbonizzara, als je daar mee racet schiet je constant uit de bocht.
Geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Entity XF, dat is pas een topwagen. Die ligt echt prachtig op de weg en trekt pijlsnel op.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-10 07:29
Anthirian schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:26:
Entity XF, dat is pas een topwagen. Die ligt echt prachtig op de weg en trekt pijlsnel op.
Inderdaad. Ik gebruik deze ook. Paar dagen geleden ook een Carbonizzara gekocht maar dat is wel ff iets anders.. Maar voor de fun boeit me dat niet, maar voor races weet ik het wel.

Die Adder vind ik echt niks aan. Die kom ik zo vaak tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:18
Anthirian schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:26:
Op een geasfalteerde weg, ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk mijn 9F de deur uit gedaan. Na eerst de Rapid GT te hebben geprobeerd toch voor de Vacca gekozen. Mooi om mee te spelen, die achterlichten maken het ook wel af. Geweldig om mee in het donker te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke jobs veel RP points geven in een korte tijd ? ( legaal ) ... Dat levelen gaat zoo traag bij mij .
Zijn hier nog xbox spelers die met mij een leuke lobby willen maken ? Mijn gamertag is VICE CITY NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:06:
Weet iemand welke jobs veel RP points geven in een korte tijd ? ( legaal ) ... Dat levelen gaat zoo traag bij mij .
Zijn hier nog xbox spelers die met mij een leuke lobby willen maken ? Mijn gamertag is VICE CITY NL
Waar veel geld is te verdienen, is ook veel RP te verdienen. Eerder in dit topic gepost, hopelijk heb je er wat aan: Kheldar in "[Multi] Grand Theft Auto V Online"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 11:57
The Outlaw schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:37:
Gisteren eindelijk mijn 9F de deur uit gedaan. Na eerst de Rapid GT te hebben geprobeerd toch voor de Vacca gekozen. Mooi om mee te spelen, die achterlichten maken het ook wel af. Geweldig om mee in het donker te rijden.
Vacca ziet er fantastisch uit, samen met de carbonizarra de mooiste auto vind ik! Echter slipt die vacca wel als een gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
Telkens als ik online kom krijg ik de volgende melding '' connection lost due to unknown network error ''
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit bij UPC en speel met ps3.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-10 21:07
The Outlaw schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:05:
Ik zit bij Ziggo en krijg soms die melding. Wellicht een wat trage connectie (soms)?
Ik zit bij Caiway en ik heb glasvezel maar ook ik heb hier last van op de Xbox, gisteren iedere keer maar vandaag nog geen last van gehad.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Blueberry33 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:55:
Telkens als ik online kom krijg ik de volgende melding '' connection lost due to unknown network error ''
Ik heb het ook geregeld ook op PS3 en ook UPC, binnekort die DNS eens anders instellen kijken of dat wat uitmaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
Ik heb 100mb/s dus aan de snelheid ligt het niet.

Ik heb de DNS al een keer aangepast, kwam iets tegen als primair 8.8.8.8 en secundair 8.8.4.4 maar dat werkte ook niet. Troubleshooting van rockstars gecheckt en dat heeft ook niets geholpen.

Geen idee wat ik nog meer kan doen:(
HardHouse schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:46:
[...]

Ik heb het ook geregeld ook op PS3 en ook UPC, binnekort die DNS eens anders instellen kijken of dat wat uitmaakt....

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kheldar schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:28:
[...]
De volgende missies leveren op hard in de herhaling eigenlijk allemaal tussen de 10k en 19k op (oplopend qua benodigd level), dus als je die eens in de zoveel tijd meepakt, gaat het snel. Probeer ook in een groepje te komen (scheelt je weer ammo en gaat ook vaak sneller) met hogere levels, dan komen ze vaker voorbij:
• Titan of a Job
• Base Invaders
• Dry Docking
• Extradition
• Wet Work
• Landing Gear
• Satellite Communications
• Chemical Extraction
• Stocks and Scares
• Rooftop Rumble
• Trash Talk
Vanaf 10k dan kan Coveted er ook nog bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ohh wat blijft het heerlijk om even flink los te gaan met een tank in free-roam en bij elke voltreffer zo'n fransoos te horen schreeuwen door zijn headset. Daar doe ik het alleen al voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
HardHouse schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:00:
[...]

Vanaf 10k dan kan Coveted er ook nog bij....
Klopt, die komt alleen niet spontaan langs als sms of in het votingscherm als je een missiemarathon aan het doen bent. Coveted is voor het dedicated $ en RP binnenhalen :+ (12.000 en +/- 2100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:32:
Ohh wat blijft het heerlijk om even flink los te gaan met een tank in free-roam en bij elke voltreffer zo'n fransoos te horen schreeuwen door zijn headset. Daar doe ik het alleen al voor :P
Of om te snipen bij LS Customs vanaf het dak van Tinsel Towers :D

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Hoe kun je eigenlijk meer dan 1 missie achter elkaar doen? Nu moet ik steeds na een missie weer naar Free Roam om nog een missie te kunnen doen en dat kost er veel laadtijd.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Anthirian schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:42:
Hoe kun je eigenlijk meer dan 1 missie achter elkaar doen? Nu moet ik steeds na een missie weer naar Free Roam om nog een missie te kunnen doen en dat kost er veel laadtijd.
Bij normale missies krijg je aan het einde het voting screen waar je de volgende kan kiezen (als er tenminste een missie tussen zit). Als je een quick mission gestart hebt (ala Coveted) dan kan je in het eindoverzicht op X (Xbox) drukken om meteen te herstarten (staat nergens aangegeven, maar werkt wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjell!
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10-2024

Kjell!

XBL: PurportedSword5

Anthirian schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:42:
als je bijv. converted speelt, wacht je tot je je rp en cash ziet, dan krijg je een balkje met je naam en kan je op A/continu drukken, ipv daarvan druk je op X (bij xbox) bij ps3 je vierkantje dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Blueberry33 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:55:
Ook last van, en zit ook bij UPC. Deze week verder niet gespeeld, maar vorig weekend was echt geen pretje zo... -O-

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 14:18

PCR

Die connectieproblemen zijn bij mij acceptabel verholpen door in ieder geval op de x360 de DNS-adressen van Google in te stellen én door de wifi maar eens te vervangen door een vaste verbinding. Tot zover een stuk minder problemen. Misschien 1x per 24 uur speeltijd dat ik eruit wordt gegooid. En vooral die wifi vervangen door vast heeft goed geholpen. DNS was vooral een probleem bij het opzetten van de verbinding.

Overigens heb ik KPN glasvezel.

En voor de volledigheid nog ff de Google DNS-servers: 8.8.8.8 en 8.8.4.4

[ Voor 7% gewijzigd door PCR op 04-01-2014 03:17 . Reden: DNS servers Google toegevoegd ]

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:26
PCR schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 03:15:
Die connectieproblemen zijn bij mij acceptabel verholpen door in ieder geval op de x360 de DNS-adressen van Google in te stellen én door de wifi maar eens te vervangen door een vaste verbinding. Tot zover een stuk minder problemen. Misschien 1x per 24 uur speeltijd dat ik eruit wordt gegooid. En vooral die wifi vervangen door vast heeft goed geholpen. DNS was vooral een probleem bij het opzetten van de verbinding.

Tip gebruik de opendns.org servers. De Google dns is niet echt snel en goed.
Plus je internet ervaring word een stuk beter sneller als je opendns.org gebruikt :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

PCR schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 03:15:

Ik heb al een vaste verbinding lopen vanaf het begin, voorheen nooit geen problemen gehad, sinds de laatste update van GTA V heb ik regelmatig dit probleem.

Zou dus niet inzien waarom bij mij het probleem zou moeten liggen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:40:
[...]

Of om te snipen bij LS Customs vanaf het dak van Tinsel Towers :D
haha goed plan ..ga ik ook doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:10

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Iemand ook last van " geen keuze om bij opstarten van de game online te selecteren ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
F_hertgers schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:41:
Iemand ook last van " geen keuze om bij opstarten van de game online te selecteren ?
Lijkt hier nog te werken:
Afbeeldingslocatie: http://www.abmaonline.nl/overig/loading.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, net een mooie team deathmatch in elkaar geflanst. 2 boerderijen een halve kilometer van elkaar, 1 tank per team, wat guns, props, andere voertuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
Ik heb volgens mij per ongeluk een moneyhack ofzo geactiveerd.
Ik heb net een week of 2 online gespeeld, toen ik weer eens opstarte toen had ik ineens $97.533.174.. Dat is nogal wat, maar het speelplezier is voor mij dan wel weg als ik meteen alles kan :o

[ Voor 3% gewijzigd door Bender op 04-01-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
Bender schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:41:
Ik heb volgens mij per ongeluk een moneyhack ofzo geactiveerd.
Ik heb net een week of 2 online gespeeld, toen ik weer eens opstarte toen had ik ineens $97.533.174.. Dat is nogal wat, maar het speelplezier is voor mij dan wel weg als ik meteen alles kan :o
Ik denk dat iemand dat jou gewoon een keer toen je online was gegeven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
stane schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:00:
[...]

Ik denk dat iemand dat jou gewoon een keer toen je online was gegeven heeft.
Hmm
Wat i het idee daar achter, kan dat zomaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Bender schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:06:
[...]

Hmm
Als je wat verder terugleest zal je zien dit tot ergens vorige week inderdaad (met een beetje moeite) zomaar kon. Anderen hadden een moneyhack, maar die konden ze vooral richting andere spelers gebruiken. Vandaar enorm hoge bounties en bedragen die gegeven werden voor het zogenaamd samen doen van acties als winkelovervallen, etc.

Je kan het ontvangen geld in cash op laten nemen door een tweede karakter, dan heb je er vrijwel geen last meer van. Verder kan je met zoveel geld ook niet gelijk alles, aangezien veel van de nuttiger items pas unlocken per level of aantal keer dat je iets gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bender schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:06:
[...]

Hmm
Hackers kunnen het geld naar je overmaken, of een bounty zetten van een miljard. Moet zeggen dat ik het al even niet heb gezien eigenlijk. Toch een hotfix voor geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:10

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

The Outlaw schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:36:
[...]

Hackers kunnen het geld naar je overmaken, of een bounty zetten van een miljard. Moet zeggen dat ik het al even niet heb gezien eigenlijk. Toch een hotfix voor geweest?
Ja inderdaat , spel wordt nu weer leuk , alleen nu maar hopen dat het geld weer terrug naar rockstar gaat ! Weten we meteen waar we aan toen zijn !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

The Outlaw schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:52:
Ah nice! Heb je hem al gepubliceerd?
Ja, hij heet Farm Wars (op x360 trouwens). Jammere is dat het echt niet leuk is om met weinig mensen te spelen en ik nooit genoeg mensen in de lobby krijg :(. Heb ook maar m'n race op het windmolenpark aangepast, is nu allemaal iets soepeler (helikopter race).
Pagina: 1 ... 70 ... 216 Laatste

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.