Helaas ook hier $52M gekregen. Daarna zat ik achter een bounty van 9000 aan en kreeg ik 2.000.000.000 dollar... Daar gaat mijn speelplezier..
WTF, 9 maanden en 26 dagen!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:18:
[...]
Niet! doen. Je kan het ook niet. Je kan alleen geld sharen (hoge bounty). Maar jij moet dat geld overmaken naar een karakter, en dan of je karakter deleten of niks mee doen. Als je nu flink gaat inkopen of weg gaat geven dan zal jouw spent torenhoog worden en ben jij een dag later in de cheaterpool gedumptIk heb nog zo'n 9 maanden en 26 dagen te gaan volgens rockstar
Ik zeg spel verkopen
Heb nu het extra geld cash bij een tweede karakter staan en dat fixt het wel weer aardig.
Las eerder berichten dan het lastig was om deze enorme bedragen heen en weer te boeken. Als je de site op je mobiel gebruikt klopt dat (max 1m withdrawen). Via de pinautomaten in de muur gaat het echter veel sneller en was bij mij de max 10m, waardoor ik zo klaar was. Misschien dat deze max bij mensen met 100m+ nog wel hoger is. Wel even in een solosessie doen, want als iemand je met zoveel cash omlegt, ligt er een paar miljoen op straat
Melden van cheaters via de banhammermail: http://support.rockstarga...n-Grand-Theft-Auto-Online
Las eerder berichten dan het lastig was om deze enorme bedragen heen en weer te boeken. Als je de site op je mobiel gebruikt klopt dat (max 1m withdrawen). Via de pinautomaten in de muur gaat het echter veel sneller en was bij mij de max 10m, waardoor ik zo klaar was. Misschien dat deze max bij mensen met 100m+ nog wel hoger is. Wel even in een solosessie doen, want als iemand je met zoveel cash omlegt, ligt er een paar miljoen op straat
Melden van cheaters via de banhammermail: http://support.rockstarga...n-Grand-Theft-Auto-Online
Dank voor de tip, dat ga ik straks eens proberen, net uit XB Live geknikkerd.Kheldar schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:57:
Heb nu het extra geld cash bij een tweede karakter staan en dat fixt het wel weer aardig.
Ik snap dat je zelf niemand wilt naaien maar het is wel een manier om er vanaf te komen.Kheldar schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:57:
Wel even in een solosessie doen, want als iemand je met zoveel cash omlegt, ligt er een paar miljoen op straat
Only fools are enslaved by time and space.
Wellicht heb ik het gemist maar wat is exact de reden waarom je van een vreemde zoveel geld ineens krijgt? Hoe doen ze dat uberhaut? Heeft dit fenomeen al een bepaalde naam?
Is dat aanmaken van een 2e character aanbevolen door Rockstar? Ik heb namelijk gelezen dat je geen vreemde transacties moet doen (als zijnde veel geld in korte tijd) omdat je dan op valt en een eventuele ban kan krijgen.LoneRanger schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:16:
[...]
[...]
Submitting kan hier: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Als bovenstaande inderdaad zo is, dan stort ik al me geld naar me 2e character en verwijder ik deze.
[ Voor 10% gewijzigd door Patrick V. op 22-12-2013 01:27 ]
Iemand tips om een beetje geld te verdienen?
Ik blijf maar rond de 20K zitten.
Het inkopen van ammo is soms duurder dan de missie oplevert.
Ik probeer vaak een lampadati GT te verkopen, levert 9,5k op, maar zo wordt het sparen voor een dure sportwagen wel een hele lange termijnplanning.... Of ben ik gewoon ongeduldig? (rank 24)
Ik probeer vaak een lampadati GT te verkopen, levert 9,5k op, maar zo wordt het sparen voor een dure sportwagen wel een hele lange termijnplanning.... Of ben ik gewoon ongeduldig? (rank 24)
wijze woorden
In het begin deed ik regelmatig van die 'gang attacks' of missies voor Gerald... Je tegenstanders stellen niet veel voor, maar als je 'over ze heenloopt' als je klaar bent pak je een klein beetje geld en ammo op die ze hebben laten vallen... Ook die 'kisten die bij die gang-attacks staan ( soms 3 of 4) bevatten geld en ammo...Valandil schreef op zondag 22 december 2013 @ 09:50:
Iemand tips om een beetje geld te verdienen?
Elke sessie begon ik met de verkoop van een duurdere auto, lampadati of zo'n baller (range rover). Dit kan elk uur (ingame 24h).
Sinds update 1.08 is het ook best wel lucratief om in je eentje races te doen. Soms een paar k. na 2 minuten. Best wat XP ook...
Een rede is er vaak niet, grote kans dat hun scriptjes automatisch iedereen voorzien van geld als ze langskomen in het netwerkverkeer oid.Ottovw schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:57:
Wellicht heb ik het gemist maar wat is exact de reden waarom je van een vreemde zoveel geld ineens krijgt? Hoe doen ze dat uberhaut? Heeft dit fenomeen al een bepaalde naam?
Hoe dit volgens mij ontstaan is, is door het netwerkverkeer te onderscheppen en kijken welke data over de lijn gaat bij bepaalde (trans)acties. De meeste transacties vinden direct tussen spelers plaats, zonder tussenkomst van R* (dit was ook de reden dat in het begin zoveel geld/auto's/appartementen/accounts verloren gingen). Als jij dus zelf netwerkpakketjes gaat maken met daarin alleen het bedrag aangepast (en mogelijk de ontvanger), dan wordt dat schijnbaar geaccepteerd aan de ontvangende kant. Aangezien R* zelf niet betrokken is bij deze transactie, kunnen ze er op dat moment ook weinig aan doen.
Waarschijnlijk is het net iets anders, aangezien R* dit met een simpele patch zou kunnen voorkomen, door aan de ontvangende kant een max te zetten op het te ontvangen bedrag of te plaatsen bounty. Vanuit het spel zelf kan namelijk sowieso geen geld meer worden overgemaakt en de max op de bounties is volgens mij 9k, dus deze limieten zouden ze er ook aan de ontvangende kant op moeten kunnen zetten...
Brian, medewerker van R*, kwam met die tip: http://support.rockstarga...anted-money-?locale=en-usPatrick V. schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:10:
[...]
Is dat aanmaken van een 2e character aanbevolen door Rockstar? Ik heb namelijk gelezen dat je geen vreemde transacties moet doen (als zijnde veel geld in korte tijd) omdat je dan op valt en een eventuele ban kan krijgen.
Als bovenstaande inderdaad zo is, dan stort ik al me geld naar me 2e character en verwijder ik deze.
Kwam net in een modded race terecht ofzo, kreeg iets van 130.000 rp. Van level 61 naar 120. Weg spelplezier
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Zover ik de X360 kan ken, is het deels een design fout. Blijkbaar bepaald je console zelf de payout/price,Kheldar schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:53:
Hoe dit volgens mij ontstaan is, is door het netwerkverkeer te onderscheppen en kijken welke data over de lijn gaat bij bepaalde (trans)acties. De meeste transacties vinden direct tussen spelers plaats, zonder tussenkomst van R* (dit was ook de reden dat in het begin zoveel geld/auto's/appartementen/accounts verloren gingen). Als jij dus zelf netwerkpakketjes gaat maken met daarin alleen het bedrag aangepast (en mogelijk de ontvanger), dan wordt dat schijnbaar geaccepteerd aan de ontvangende kant. Aangezien R* zelf niet betrokken is bij deze transactie, kunnen ze er op dat moment ook weinig aan doen.
Een modded console kan je dit dus gewoon 'lokaal' aanpassen en de server accepteert het blindelings. In simpele termen uit het verleden, CheatEngine, maar dan online
Per saldo, ze kunnen er nog steeds genoeg aan doen, maar ze doen er niets meer aan. Ja, je mag mensen reporten die dan in een cheaterpool komen.. woopiedoohee zeg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb dit inmiddels gedaan, en ook bij honderden miljoenen aan geld kun je bij de ATM max 10m per keer opnemen, dus dat was nog altijd even bezig zijn, maar in ieder geval geen 800 geldopnames maar een fractie ervan.Kheldar schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:57:
Nu is het nog wel jammer van de stats die scheef zijn door dat geld wat er was.
Vermoed dat ze dit gedaan hebben voor: performance (niet constant roundtrips naar de server), ontlasten van hun eigen/googles serverpark (aangezien die met deze maatregelen present, er in het begin nog moeite mee hadden, een goede reden) en stabiliteit (wegvallen van verbinding gooit je niet meteen terug naar SP, maar laat je vrijwel alles afmaken in solomode).SinergyX schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:19:
[...]
Zover ik de X360 kan ken, is het deels een design fout. Blijkbaar bepaald je console zelf de payout/price,
Weet niet hoe makkelijk het is om custom code op een xbox te draaien (dus niet gewoon een gekopieerd schijfje), maar gezien de hoeveelheid 'donaties' die gedaan worden, kan deze hack geen rocket science zijn.Een modded console kan je dit dus gewoon 'lokaal' aanpassen en de server accepteert het blindelings. In simpele termen uit het verleden, CheatEngine, maar dan online
Wel apart dat RP ook bepaald kan worden door een ander, wel erg nasty aangezien je daar minder makkelijk vanaf komtPer saldo, ze kunnen er nog steeds genoeg aan doen, maar ze doen er niets meer aan. Ja, je mag mensen reporten die dan in een cheaterpool komen.. woopiedoohee zegWaar je zelf in kan komen als je toevallig wat geld ervan gaat opmaken. Ben beniewd hoe ze de RP boosts gaan aanpakken, ook maar cheaterpool in? SmashingJummy kon er weinig aan doen, maar heeft z'n voordeel gekregen, als R* niet goed kijkt, zit hij ws ook binnenkort in de cheaterpool.
Om de positieve kant van GTA dan nog maar even te belichten: een filmpje (per ongeluk landen zonder landingsgestel):
[YouTube: http://youtu.be/tctntXvu5Qk]
Die RP boeit me niet zo veel. Dat je gelijk 100 miljoen op je rekening krijgt lijkt me vervelender.Mr. Jummy schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:01:
Kwam net in een modded race terecht ofzo, kreeg iets van 130.000 rp. Van level 61 naar 120. Weg spelplezier
Nou, die heists hebben dus nog maar weinig zin als iedereen RP tot in de 100.000 krijgt en geld krijgt toegestopt
Nederlandse PS5 clan / 30+
Volgens mij heb jij ook een rp boost gehad van ruim een miljoen, of de statistieken zijn nog meer van slag dan ze normaal al zijn...Kheldar schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:50:
...
Wel apart dat RP ook bepaald kan worden door een ander, wel erg nasty aangezien je daar minder makkelijk vanaf komt
...
Denk dat je wel moet oppassen dat R* niet straks een cheater in je ziet.
Zoals het momenteel loopt is straks iedereen een cheater en maakt het uiteindelijk niet uit, omdat je nog steeds bij elkaar zit.The Outlaw schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:46:
Denk dat je wel moet oppassen dat R* niet straks een cheater in je ziet.
Ik had een tijd terug al gevraagd iets met mijn geld te doen, maar niets van gehoord, dat heb ik uiteindelijk dan maar als cash opgenomen met een tweede karakter, die heeft dus geen huis, maar wel 800 miljoen op zak ;-)
Denk dat het de statistieken zijn, merk er ingame en op SC namelijk nog niks vanfdisk schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:43:
[...]
Volgens mij heb jij ook een rp boost gehad van ruim een miljoen, of de statistieken zijn nog meer van slag dan ze normaal al zijn...
Edit: Ah, ik zie wat je bedoelt, volgens de crewpage heb ik er 3,4m RP bij en ook flink wat speldagen. Vermoed dat ik tijdelijk met iemand anders geswitcht ben, want op mijn persoonlijke pagina staat het (nog) wel goed. Zie op mijn persoonlijke pagina bij Recent Activity wel allemaal races staan die ik gewonnen zou hebben, maar heb afgelopen week geen race gespeeld (en al helemaal geen boat of air race). Blijft wazig
[ Voor 38% gewijzigd door Kheldar op 22-12-2013 18:53 ]
Gisteravond weer 3.2 miljard erbij gekregen. Social Club stats geven nu een negatief bedrag aan voor jobs en alles wat met geld te maken heeft daar is scheef. Weer een support request ingediend en kwam erachter dat de eerste waarschijnlijk nooit is gelukt, want ik heb daar nooit een bevestiging van gehad, terwijl ik die nu wel heb. Even afwachten wat ermee gaat gebeuren.
Een ander idee, ik vraag me af of de mugger die je kan bestellen bij Lamar je ook van dit soort geldbedragen af kan helpen. Dollar biljetten bestaan tegenwoordig nog maar in denominaties tot 100 dollar, vroeger waren er van 500, 1000, 5000, 10000 en zelfs van 100000 (die alleen voor interbancaire transacties werden gebruikt). 3.2 miljard in cash is dus minimaal 32.000.000 briefjes van 100. Denk dat een mugger daarmee niet zo hard zal rennen. Volgens de US Treasury weegt 1 miljoen dollar in biljetten van 100 ongeveer 10 kg, en de stapel biljetten zou ongeveer 1 meter 24 hoog zijn. Dus we hebben het hier over 32000 kg aan papier, en een stapel van bijna vier kilometer hoog.
Een ander idee, ik vraag me af of de mugger die je kan bestellen bij Lamar je ook van dit soort geldbedragen af kan helpen. Dollar biljetten bestaan tegenwoordig nog maar in denominaties tot 100 dollar, vroeger waren er van 500, 1000, 5000, 10000 en zelfs van 100000 (die alleen voor interbancaire transacties werden gebruikt). 3.2 miljard in cash is dus minimaal 32.000.000 briefjes van 100. Denk dat een mugger daarmee niet zo hard zal rennen. Volgens de US Treasury weegt 1 miljoen dollar in biljetten van 100 ongeveer 10 kg, en de stapel biljetten zou ongeveer 1 meter 24 hoog zijn. Dus we hebben het hier over 32000 kg aan papier, en een stapel van bijna vier kilometer hoog.
Verwijderd
Met zijn allen naar de stripclub:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hmXwsBSd9fo&list=TLPq-R6PuyFDwCj2SXlAF57obYoHOD2Cb6]
Enjoy...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hmXwsBSd9fo&list=TLPq-R6PuyFDwCj2SXlAF57obYoHOD2Cb6]
Enjoy...
Wel slecht dat er geen oplossing is.
Maak dan een optie dat je zo'n bedrag direct kunt doorsturen naar een bepaalde rekening zodat je er iig vanaf bent.
Of, als ze geen oplossing kunnen maken moeten ze hun verlies nemen en je niet straffen als je het toch gebruikt.
Maak dan een optie dat je zo'n bedrag direct kunt doorsturen naar een bepaalde rekening zodat je er iig vanaf bent.
Of, als ze geen oplossing kunnen maken moeten ze hun verlies nemen en je niet straffen als je het toch gebruikt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Jammer dat je niet zoals in singleplayer ook geld kan doneren naar die vage scientology stichting, was je zo van je geld affdisk schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:09:
Gisteravond weer 3.2 miljard erbij gekregen. Social Club stats geven nu een negatief bedrag aan voor jobs en alles wat met geld te maken heeft daar is scheef. Weer een support request ingediend en kwam erachter dat de eerste waarschijnlijk nooit is gelukt, want ik heb daar nooit een bevestiging van gehad, terwijl ik die nu wel heb. Even afwachten wat ermee gaat gebeuren.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou om eens iets positiefs over een filmpje van je te zeggen .. Je hebt iig de beste chick uit de stripclub gepaktVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:36:
Met zijn allen naar de stripclub:
[video]
Enjoy...
Volgens mij kan ik dan meteen die hele stichting, met dat hoofdkantoor erbij, en alle onroerend goed van alle donateurs en leden en andere gekken erbij aanschaffen en nog miljarden over hebben ;-)SinergyX schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:17:
[...]
Jammer dat je niet zoals in singleplayer ook geld kan doneren naar die vage scientology stichting, was je zo van je geld af
Vanavond aardig aan het sessieswitchen geweest om hoge bounties en gulle gevers te mijden... toch nog 56m weten te ontvangen.
Voor de rest flink missies gespeeld en zelfs nog een aantal (voor mij) nieuwe tegengekomen, dus dat was dan wel weer aardig
Voor de rest flink missies gespeeld en zelfs nog een aantal (voor mij) nieuwe tegengekomen, dus dat was dan wel weer aardig
Gisteravond ook ineens BAM $64 miljoen erbij.. Nou ja leuk, kon ik eindelijk huisje kopen e.d. maar er is wel geen reden meer om nog winkels te overvallen enzo..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik zou dat geld niet te snel uitgeven, er zijn al mensen voor 8-9 maanden naar de cheaterpoule verbannen.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Ach aangezien R* er toch niks aan doet zullen we straks allemaal in die cheaterspoule zitten
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ook ik kreeg vanmorgen ineens 187.500.000 kado. Ik geef de informatie maar door aan R* inclusief naam, datum en tijd, maar ja, zit ik mijn best te doen om 3 miljoen bijeen te sprokkelen (wat ook gelukt is), krijg je ineens dit... GOD mode santa claus die niet dood wilde etc. Tsja, ik houd het geld maar op zak en boek alleen naar mijn eigen rekening wat ik zelf verdiend heb.
Dus ze schieten hun eigen spelers het veld uit, nee daar wordt je klantvriendelijk vanKez schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:39:
Ik zou dat geld niet te snel uitgeven, er zijn al mensen voor 8-9 maanden naar de cheaterpoule verbannen.
Dat is de afgelopen maanden toch al duidelijk geworden hoe klantvriendelijk ze zijnSinergyX schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:12:
[...]
Dus ze schieten hun eigen spelers het veld uit, nee daar wordt je klantvriendelijk van
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
En sessies met belachelijk hoge levels erin snel wegwezen.NoGinryuGo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:06:
Ook ik kreeg vanmorgen ineens 187.500.000 kado. Ik geef de informatie maar door aan R* inclusief naam, datum en tijd, maar ja, zit ik mijn best te doen om 3 miljoen bijeen te sprokkelen (wat ook gelukt is), krijg je ineens dit... GOD mode santa claus die niet dood wilde etc. Tsja, ik houd het geld maar op zak en boek alleen naar mijn eigen rekening wat ik zelf verdiend heb.
En ik accepteer ook ff geen missies meer van vreemden, to nu toe heb ik alleen geld gehad en gelukkig geen rp dat wil ik graag zo houden...
PSN: SpeedFight-4
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
En nog eens 53.900.000 erbij. Ik word nog eens rijk op deze manier. Ook deze maar weer melden en op de bank zetten en niks mee doen. Ik wou dat ik rente kreeg of een finders fee :-) rp nog niet gekregen: gelukkig maar. Wanneer ik 120 ben ga ik echt alleen nog maar met crawleden en/of vrienden spelen,
Dat gaat lekker zo. Was van plan me character weer ff online te gooien en te kijken wat me mede crewleden allemaal uispoken maar xit niet te wachten op een lading geld en rp, volgend jaar mss maar weer eens proberen.NoGinryuGo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:33:
En nog eens 53.900.000 erbij. Ik word nog eens rijk op deze manier. Ook deze maar weer melden en op de bank zetten en niks mee doen. Ik wou dat ik rente kreeg of een finders fee :-) rp nog niet gekregen: gelukkig maar. Wanneer ik 120 ben ga ik echt alleen nog maar met crawleden en/of vrienden spelen,

Er staat zelfs iets in over sneeuw op eerste kerstdag
Morgen zal GTA er zo uitzien !
YouTube: GTA 5 Online - Christmas DLC Gameplay + Release Date! (GTA 5 Online News)
YouTube: GTA 5 Online - Christmas DLC Gameplay + Release Date! (GTA 5 Online News)
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Dat mag ook wel, want zo komt het ook niet helemaal tot z'n recht:

[ Voor 3% gewijzigd door Kheldar op 24-12-2013 17:18 ]
Awesome, ziet er echt vet uit en wat weer veel kortingen! Kan niet wachten tot morgen 
Ben wel benieuwd naar die sneeuw, al slaat sneeuw in het zonovergoten Los Angeles/Los Santos eigenlijk helemaal nergens op.
Vraag me af of er na 12 uur vannacht al sneeuw ligt, als het pas later op de dag komt dan gaan veel van ons het waarschijnlijk helemaal missen, gezien de kerstgerelateerde familiefestiviteiten/diners/verplichtingen enzovoort.
Vraag me af of er na 12 uur vannacht al sneeuw ligt, als het pas later op de dag komt dan gaan veel van ons het waarschijnlijk helemaal missen, gezien de kerstgerelateerde familiefestiviteiten/diners/verplichtingen enzovoort.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Ik sluit net af maar geen sneeuw gezien
Net een uurtje in de sneeuw gespeeld... Toch nog een witte kerst..L1nt schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:53:
Ik sluit net af maar geen sneeuw gezien
Leuk die sneeuw. Alleen grip is niet minder, banden piepen nog, strand vol badgasten in zwemkleding.
goede update
goede update
idd krijg je dit (heb inmiddels ook sneeuw)lifeguard schreef op woensdag 25 december 2013 @ 09:38:
Leuk die sneeuw. Alleen grip is niet minder, banden piepen nog, strand vol badgasten in zwemkleding.
goede update

Ook slecht dat de (snel)wegen ook helemaal wit zijn. Niet eens een spoor erin.
Volgens mij proberen sommigen ook een nieuwe truuk. Zag gister paar keer een bounty van -923nogwat voorbij komen. Of een bug of ze smeren je een negatief bedrag aan. Weet niet of je dan ook daadwerkelijk moet betalen als je die bounty claimt.
Gister zelf nog geen geld gekregen ook al zat ik in hacked lobbys.
Die -bounty ben ik nog niet tegen gekomen. Is die sneeuw alleen vandaag? Hoop het wel.L1nt schreef op woensdag 25 december 2013 @ 09:54:
[...]
idd krijg je dit (heb inmiddels ook sneeuw)
[afbeelding]
Ook slecht dat de (snel)wegen ook helemaal wit zijn. Niet eens een spoor erin.
Volgens mij proberen sommigen ook een nieuwe truuk. Zag gister paar keer een bounty van -923nogwat voorbij komen. Of een bug of ze smeren je een negatief bedrag aan. Weet niet of je dan ook daadwerkelijk moet betalen als je die bounty claimt.
Gister zelf nog geen geld gekregen ook al zat ik in hacked lobbys.
Die -bounty is inderdaad erg. Maar volgens mij kan je hem doorgeven bij het inventory menu (share cash from last job?) Zo is het mij verteld.
Ligt het nou aan mij of zijn er 2 nieuwe appartementen bijgekomen. De Tinsel Towers?
Ligt het nou aan mij of zijn er 2 nieuwe appartementen bijgekomen. De Tinsel Towers?
Ok, die hoge bounty bedragen zijn redelijk vervelend zeg... Killde een player die blijkbaar een bounty van 49.000.000 op zijn hoofd had staan. Scheelt weer een hoop sparen voor wat leuke goodies en het vullen van m'n garage zou je denken, maar heb wel zo mijn bedenkingen bij het bedrag van deze bounty..
Maar nu is het zo dat in welke game ik ook zit, ik elke minuut wel weer een extreem hoge bounty van tientallen/honderden miljoenen op m'n dak krijg waardoor ik niet meer aan normaal spelen toe kom omdat ik constant gewackt wordt
Overigens niet alleen op mij, de bounty's vliegen in de rondte
De fun is voor mij even weg op deze manier..
Maar nu is het zo dat in welke game ik ook zit, ik elke minuut wel weer een extreem hoge bounty van tientallen/honderden miljoenen op m'n dak krijg waardoor ik niet meer aan normaal spelen toe kom omdat ik constant gewackt wordt
Overigens niet alleen op mij, de bounty's vliegen in de rondte
De fun is voor mij even weg op deze manier..
[ Voor 3% gewijzigd door leonvw op 25-12-2013 16:31 ]
Ik heb de laatste tijd ook veel bounty's gehad van miljarden en geld gekregen van mensen die hun opbrengst deelden. ik had ong 12 miljard. Ik heb daarna een modded server opgezocht die een zogenaamde "Money Dump Hair Salon" had. En heb daar al mn geld 'weggegooit' aan kapsels van +900miljoen om zo van het geld af te komen.
Net 248 miljoen gekregen. Oplossing is heel simpel: snel uitzetten en geldbedrag is niet opgeslagen 
Beethe dubbelgevoel, eindelijk geld om leuke dingen te kopen, maar 5miljoen was genoeg geweest
Beethe dubbelgevoel, eindelijk geld om leuke dingen te kopen, maar 5miljoen was genoeg geweest
wijze woorden
Lijkt erop. Heb het net niet gezien nee. Wellicht teveel klachten?
Ik vond het wel wat hebben, mij hoor je niet klagen. Het was wel wat glad maar met m'n Mesa ging dat prima!
Mijn 9F ging alle kanten op, Niet erg handig als je 20+ politievoertuigen achter je aan hebt ::P
Daar dacht ik een beetje te laat aan.. Ondertussen staat er een Adder in m'n garage die gekocht is van zwart geldValandil schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:51:
Net 248 miljoen gekregen. Oplossing is heel simpel: snel uitzetten en geldbedrag is niet opgeslagen
Nu maar hopen dat ik niet in de ban kom te zitten
Denk dat als R* dat effectief zou doen, 3/4 van de spelers erin zou komen. Wat je kan doen om je geld zeg maar wit te wassen is inderdaad goederen en auto's kopen. Of bounties uitdelen.
Toch gebeurd het. In een video verteld iemand dat z'n broertje in de cheatpoule zit omdat ie geld gekregen heeft
Ja, die z'n broer die vroeger op school zat bij een gast, had een hond wiens vorige eigenaar naast een man woonde... Als ik je vertel dat ik een garage met 50 auto's heb, geloof je dat ook?
Wat !! 50 auto's ?? ... heb je je garage geglitcht? ;-)
Ik had laatst wel 20 auto's erin, en alles lag een beetje door elkaar, 10 auto's van iemand anders' garage waren erin gevallen, volgens mij staan er nog wat foto's in mijn snapmatic stream, ik denk dat er veel meer zijn die dit hebben gehad.
Ik had laatst wel 20 auto's erin, en alles lag een beetje door elkaar, 10 auto's van iemand anders' garage waren erin gevallen, volgens mij staan er nog wat foto's in mijn snapmatic stream, ik denk dat er veel meer zijn die dit hebben gehad.
Nee. Dit is een video van Jahova's witness. Post een hele lading video's over gta. Zoek zelf maar ff op YouTube. Zit nu op mobiel. Klinkt stuk geloofwaardigerSinergyX schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:10:
Ja, die z'n broer die vroeger op school zat bij een gast, had een hond wiens vorige eigenaar naast een man woonde... Als ik je vertel dat ik een garage met 50 auto's heb, geloof je dat ook?
/edit: gevonden: YouTube: GTA 5 Madness! Tank Rampage & Money Talk (GTA 5 Online Tank Gameplay) GTA 5 Multiplayer Tank
[ Voor 16% gewijzigd door Player1S op 26-12-2013 22:11 ]
Yep, hier ook. Heb er nog een filmpje van. Was even weggelopen van de xbox (vandaar cinematic cam) en kwam halverwege weer terug:fdisk schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:35:
Wat !! 50 auto's ?? ... heb je je garage geglitcht? ;-)
[YouTube: http://youtu.be/9ABztcpOwFA]
Nou zojuist 200.000.000 gekregen. Balen. Is er iets te doen hieraan. Rockstar berichten met verzoek het te verwijderen. Om zo niet in de cheat pool te komen? Irritant. Maakt plots niet meer leuk.
Ach, ik gebruik het geld gewoon. Als ik in de cheaterspool gegooid word kap ik ermee. Heb ik gelijk een excuus om wel de PS4 aan te slingeren
PSN: Kjujay
ik heb ook al meer dan 100 miljoen... mijn broertje ook, en mijn andere broertje meer dan een miljard...
Gisteren weer online... Vriend 2,1 miljard... het geld vliegt in het rond... en ik vind het allemaal prima.
Heb alles maar vast gekocht en doe gewoon missies voor de Xp, en omdat ze wel leuk zijn.
Gisteren weer online... Vriend 2,1 miljard... het geld vliegt in het rond... en ik vind het allemaal prima.
Heb alles maar vast gekocht en doe gewoon missies voor de Xp, en omdat ze wel leuk zijn.
ik kwam er vandaag achter hoe ze gemodde lobby's maken;
YouTube: GTA 5 Online Modded Lobby - UNLIMITED MONEY & RP GLITCH - Hacked Lobby XBOX / PS3 - AFTER PATCH 1.08
met http://gtadns.com/index2.html
YouTube: GTA 5 Online Modded Lobby - UNLIMITED MONEY & RP GLITCH - Hacked Lobby XBOX / PS3 - AFTER PATCH 1.08
Altijd als er geld te verdienen valt komen er hackers die de hele boel verzieken. Zo jammer is dat....
Oorzaak en gevolgPoops_McGhee schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:49:
Altijd als er geld te verdienen valt komen er hackers die de hele boel verzieken. Zo jammer is dat....
GTA5 heeft blijkbaar 0,0 beveiliging tegen dit, dat is gewoon een PC direct aan het internet hangen
Mag aannemen dat ze bij R* deze linkjes ook wel kennen.Medic schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:49:
ik kwam er vandaag achter hoe ze gemodde lobby's maken;
Ja, maar wat kunnen ze er tegen doen?schumi2004 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:01:
[...]
Mag aannemen dat ze bij R* deze linkjes ook wel kennen.
Bar weinig denk ik zelf...
Ben wel benieuwd of R* wat gaat doen. Bij GTA IV en EFLC op de PC draaide iedereen een trainer, waardoor je alles kon (spawnen, godmode etc..) was opzich wel lachen maar R* heeft dit nooit aangepakt.Medic schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:28:
[...]
Ja, maar wat kunnen ze er tegen doen?
Lijkt me relatief eenvoudig op te lossen door te gaan werken met versleutelde data en certificaten om te verzekeren dat de game alleen met systemen van Rockstar communiceert.Medic schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:28:
[...]
Ja, maar wat kunnen ze er tegen doen?
Als je bij telfort zit, zoals ik, met hun brakke DNS, dan moet je sowieso al een alernatieve DNS aanwijzen op PS3 en het modem, ik kon niet online zonder dat te doen...fdisk schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:42:
[...]
Lijkt me relatief eenvoudig op te lossen door te gaan werken met versleutelde data en certificaten om te verzekeren dat de game alleen met systemen van Rockstar communiceert.
Dus van de ene kant is het eenvoudig, ja, maar van de andere kant werkt het nu al niet denderend...
En staat R* niet bekend om hun aanpak van zulke problemen...
Er word bij gehouden wat je doet op de server van Rockstar en het is redelijk makkelijk te controleren dat met 1 missie/overval er geen miljoenen verdient kan worden, desnoods checken ze het bij het syncen van de savegames. Dus als er blijkt tijdens de sync dat je 1 missie hebt gedaan maar 1miljoen verdient hebt haal je die miljoen weer van het saldo af aangezien het niet op de normale wijze verdient is.Medic schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:49:
[...]
Als je bij telfort zit, zoals ik, met hun brakke DNS, dan moet je sowieso al een alernatieve DNS aanwijzen op PS3 en het modem, ik kon niet online zonder dat te doen...
Dus van de ene kant is het eenvoudig, ja, maar van de andere kant werkt het nu al niet denderend...
En staat R* niet bekend om hun aanpak van zulke problemen...
Edit: En er is een wel een verschil in een andere DNS server gebruiken of bewust een aangepaste DNS server gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door revertive op 27-12-2013 15:59 ]
Net 450 miljoen gekregen, twijfel een beetje wat ik ermee ga doen. Wil absoluut niet in de cheaterpoule komen.
Raar dat rockstar hier blijkbaar nog niks aan doet. Hier moeten ze, bij de eerste berichten ervan, gelijk achteraan gaan toch? en dan binnen een week een fix online is toch ook niet zo moeilijk?
Ik denk dat ik de speler die het aan me gaf maar aangeef en het geld niet aanraak. Tijdje niet spelen dus
Raar dat rockstar hier blijkbaar nog niks aan doet. Hier moeten ze, bij de eerste berichten ervan, gelijk achteraan gaan toch? en dan binnen een week een fix online is toch ook niet zo moeilijk?
Ik denk dat ik de speler die het aan me gaf maar aangeef en het geld niet aanraak. Tijdje niet spelen dus
Ik blijf gewoon spelen en hoe het geld wat ik heb gekregen als cash om eea uit elkaar te houden (ongeveer). Na een avondje missies en zo stort ik dan een som wat ongeveer de missieopbrengst moet zijn naar de bank en de rest blijft voorlopig nog als cash. Als ik auto's en/of upgrades koop gaat dat geld van de bank af, dus dan houd ik het redelijk uit elkaar. Bij het doodgaan verlies ik maar 500 of zo, dan gaat die 3.5 miljard niet zo heel erg snel op.
Even voor mijn beeldvorming, is dit op beide platformen of alleen Xbox?
Op beideschumi2004 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:42:
in het filmpje, welke je quote van mij, staat in de titel PS3 en Xboxschumi2004 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:42:
dus ik gok beiden
Ik heb een PS3, dus daar sowieso, en ik zie op de fora van R* ook xdozen voorbij komen met cheaters...
R* gaat hier echt niets aan doen. Dat zou anders zijn als je voor online spelen een abo moet betalen. Gratis online spelen heeft bijna altijd wel nadelen, hacks, exploits of whatever.
Ik had goede hoop voor GTA online, maar heb nog geen 10 minuten gespeeld. Wat een sof...
Ik had goede hoop voor GTA online, maar heb nog geen 10 minuten gespeeld. Wat een sof...
Als ze er niks aan doen hoeven ze je ook niet in cheaterspool te gooien.Poops_McGhee schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:10:
R* gaat hier echt niets aan doen. Dat zou anders zijn als je voor online spelen een abo moet betalen. Gratis online spelen heeft bijna altijd wel nadelen, hacks, exploits of whatever.
@andere hierboven.
Thanks, was in veronderstelling dat het voornamelijk xbox was.
Ik heb na anderhalve week de Xbox maar weer eens aangeslingerd en ondervonden dat het inmiddels een waar cheat festijn is geworden.
Ben zelf maar level 25 en vond het al een beetje slapjes online maar zo is er helemaal niets meer aan met invinceable cheaters.
Jammergenoeg heb ik nog geen "gratis credits" mogen ontvangen dus als iemand er wat overheeft, graag
Vind dat geld toch al moeilijk te verkrijgen is, Rij nog steeds rond in mijn budget cars.
Ben zelf maar level 25 en vond het al een beetje slapjes online maar zo is er helemaal niets meer aan met invinceable cheaters.
Jammergenoeg heb ik nog geen "gratis credits" mogen ontvangen dus als iemand er wat overheeft, graag
Vind dat geld toch al moeilijk te verkrijgen is, Rij nog steeds rond in mijn budget cars.
XboxLive: Dave 130R
Hier lukt het ook nog steeds niet om grof geld te ontvangen
Tweede character maken en dan zo via de ATM al je miljoenen opnemen. Duurt wel even. Heb inmiddels ook 1.2 miljard bijgeschreven gekregen. Mod cars voor mijn clanleden en zet bounties op mensen en stuur mercenaries om zo het geld wit te wassen. Vind niet dat het mijn plezier heeft gekost.Pannekoek81 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:08:
Nou zojuist 200.000.000 gekregen. Balen. Is er iets te doen hieraan. Rockstar berichten met verzoek het te verwijderen. Om zo niet in de cheat pool te komen? Irritant. Maakt plots niet meer leuk.
Spelen van missies doe ik nog steeds even graag.
Edit: Dat opnemen van geld hebben ze er dus uitgehaald blijkbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door The Outlaw op 27-12-2013 19:03 ]
Verwijderd
Het geld cheaten is jammer maar gezien een toeter 25k kan kosten was die balans sowieso al krom.
Baal er alleen wel van dat het god-mode gezijk nu ook meer werkt.
Gister van de 5 sessies in 2 last gehad van onsterfelijke spelers. (nee geen passive want ze komen zelf wel schieten)
Straks zeker ook weer vliegende tanks, uzi's die raketten schieten en vastlopende consoles.
Baal er alleen wel van dat het god-mode gezijk nu ook meer werkt.
Gister van de 5 sessies in 2 last gehad van onsterfelijke spelers. (nee geen passive want ze komen zelf wel schieten)
Straks zeker ook weer vliegende tanks, uzi's die raketten schieten en vastlopende consoles.
Vliegende tanks zie ik wel zitten, als ze maar verplicht vliegen, en allemaal naar hetzelfde kleine eilandje waar ze rustig op elkaar kunnen schieten.
Great... 1.000.000.000 gekregen....
Even kijken hoe ik dit kan dumpen. Wel een kleine fee natuurlijk voor het ongemak
Daarnaast melding gemaakt bij Rockstar..
Even kijken hoe ik dit kan dumpen. Wel een kleine fee natuurlijk voor het ongemak
Daarnaast melding gemaakt bij Rockstar..
[ Voor 14% gewijzigd door Valandil op 27-12-2013 20:52 ]
wijze woorden
Gelukkig nog niet verziekt met geld of RP, maar ik zie wel veel cheaters.
Vandaag erg veel potjes tegen gekomen waarin mensen godmode hadden etc. dat maakt het weer erg jammer
Vandaag erg veel potjes tegen gekomen waarin mensen godmode hadden etc. dat maakt het weer erg jammer
Zucht...
Dit was ook niet helemaal in de haak. Teaser Trailer niet gehaald (iemand probeerde de trailer met de cargobob op te pikken, maar dat ging niet helemaal goed), toch haalt iemand, met een verdacht hoog level en als enige, 5000RP:
Level 393, wat denk je zelf?
Pfff, 10 minuten ingelogd in GTAO om die winterpack te checken. Resultaat:
- Geen sneeuw meer?
- Waardeloze kerstitems
- 51 miljoen rijker
Laat het lekker staan totdat R* met een oplossing komt, heb zelf nog ruim 4 miljoen waarmee ik het prima redt. Over een weekje of twee maar weer inloggen...
- Geen sneeuw meer?
- Waardeloze kerstitems
- 51 miljoen rijker
Laat het lekker staan totdat R* met een oplossing komt, heb zelf nog ruim 4 miljoen waarmee ik het prima redt. Over een weekje of twee maar weer inloggen...
Krijg je he als je je eigen crew members gaat killen voor een bounty met veel nullen.
Ik vond het verder niet erg, wilde er graag vanaf zodat ik het niet zelf kreeg maar zat middenin een gang attack en wilde net de monies en ammo bij elkaar vegen.
Only fools are enslaved by time and space.
Misschien had hij gewoon tijd te veel, niet zo snel met je oordeel
En nog even een epische wheelie escape van een random medespeler:
[YouTube: http://youtu.be/JTLvTXfyMJk]
Was alleen 1e Kerstdag volgens mij. Balen natuurlijk, volgens mij hadden meer mensen dat willen zien:"Kraziey schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:09:
Pfff, 10 minuten ingelogd in GTAO om die winterpack te checken. Resultaat:
- Geen sneeuw meer?
- Waardeloze kerstitems
- 51 miljoen rijker![]()

http://rsg.ms/1ccwuJG
Na de bijschrijving van 1 miljard, een tweede character aangemaakt.
Die heeft alles cash opgenomen en ik houd die character wel aan voor de volgende keer.
Mezelf wel getrakteerd op een comet voor het ongemakt.
Die heeft alles cash opgenomen en ik houd die character wel aan voor de volgende keer.
Mezelf wel getrakteerd op een comet voor het ongemakt.
wijze woorden
Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website
Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.